| Doktora, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi (Dr), 2019, 2024 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi (Yl) (Tezli), 2017, 2019 |
| Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü, 2007, 2011 |
| Doktora, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi (Dr), 2019, 2024 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi (Yl) (Tezli), 2017, 2019 |
| Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü, 2007, 2011 |
| İngilizce, YÖKDİL, 75, 2019 |
| Sertifika, Türkçenin Yabancı Dİl Olarak Öğretimi Sertifika Programı, Marmara Üniversitesi, Türkiye, 25-04-2016, 18-05-2016 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi |
| 2019-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| 2025-2026, Güz Dönemi, Dinleme Eğitimi, Lisans |
| 2025-2026, Güz Dönemi, Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Lisans |
| 2025-2026, Güz Dönemi, Eleştirel Okuma, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması - II, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Türkçe Öğretiminde Sınav Hazırlama ve Değerlendirme, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması - I, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Dinleme Eğitimi, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, İki Dilli Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Ulusal - Dergi) Kastamonu Education Journal, 2024, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:32 |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Educaiton Journal, 2022 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 - 2023 | 3 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 | 3 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 - 2024 | 2 |
|
Ezgi İnal
-
|
2021 - 2022 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 1 |
|
Nermin Yazıcı
-
|
2021 | 1 |
|
Mehmet Yalçın Yılmaz
|
2021 | 1 |
|
Birce Serbes
-
|
2023 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79055 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11191 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Türkçe Eğitimi | 651 |
| Anahtar Kelimeler | Türkçe Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 83 | 180 | 142 | 135 | 20 | 0 |
| Araştırma Alanı | - | - | - | - | - | 461 . | 441 . | 497 . | 466 . | 544 . | - |
| Temel Alan | - | - | - | - | - | 250 . | 224 . | 228 . | 256 . | 340 . | - |
| Bilim Alanı | - | - | - | - | - | 76 . | 58 . | 56 . | 59 . | 117 . | - |
| Anahtar Kelime (1) | - | - | - | - | - | 76 . | 58 . | 54 . | 56 . | 108 . | - |
| # Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 9 | 6 | 4 | 1 | 0 |
| ## Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 6 | 1 | 1 | 1 | 0 |
| ### Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| ### Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 1 | 1 | 0 |
| ### Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| ## Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 |
| ### Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| ### Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 |
| ## Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
| ### Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| ### Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |