Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Boğaziçi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 2003, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Boğaziçi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 2003, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, e-YDS, 81, 2018 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi |
2020-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2016-2020, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2015-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2011-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2020-, Dekan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Aysun İpekoğlu, Doktora, Seçici problem çözme modelinin 6. sınıf öğrencilerinin matematik okuryazarlığı ve akademik başarılarına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Tuğçe Nur Öz, Yüksek Lisans, Öğrencilerin Oran ve Orantı Konusundaki Matematiksel Başarısını Ölçmeye Yönelik Bir Testin Geliştirilmesi ve Uygulanması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Hediye Demir, Yüksek Lisans, LGS ve yazılı sınavlardaki matematik sorularının bilişsel istem düzeyi ve bilgi türlerine göre karşılaştırmalı analizi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Aysun Yurt, Yüksek Lisans, Tam sayılarda çarpma ve bölme işlemi öğretiminde sanal manipülatif kullanımının 7.sınıf öğrencilerinin akademik başarısına etkisi ve öğrenci görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ayşegül Yükselen, Doktora, MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ OYUNLAŞTIRMA BAĞLAMINDA TPAB DEĞİŞİMLERİNİN İNCELENMESİ: ÖĞRETİM DENEYİ, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen ve Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Sündüz Demirci, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının açılar konusunda kavram yanılgılarını gidermede GeoGebra kullanım düzeylerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Fatma Karataş, Yüksek Lisans, Morpa Kampüs Eğitim Yazılımının ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin cebir ve denklemler konusundaki akademik başarısına etkisi ve öğrenci görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Ayşegül Yükselen, Yüksek Lisans, Türkiye, Singapur ve Avustralya ortaokul matematik ders kitaplarındaki yüzdeler konusu sorularının karşılaştırmalı analizi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Niyazi Öner Ercan, Yüksek Lisans, Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin a-didaktik bir ortamda geometri konularında kullandıkları kanıt şemaları, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Zeyneb Betül Kaya, Yüksek Lisans, Ortaokul matematik öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının orantısal ve orantısal olmayan ilişkileri bilme ve ayırt edebilme durumlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Pınar Ercan, Yüksek Lisans, Ortaokul matematik dersi EBA içeriğinin uzamsal yetenek ve bileşenlerine göre incelenmesi ve öğretmen görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Serkan Karadeniz, Yüksek Lisans, Ortaokul matematik ders kitaplarında kullanılan analojilerin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
2018-2019, Temel Matematik II, Lisans |
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2018-2019, İstatistik Olasılık II, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, MATEMATİK EĞİTİMİNDE WEB TASARIMI, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, Matematiksel Problem Kurma, Lisans |
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2018-2019, İSTATİSTİK VE OLASILIK I, Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2017-2018, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2017-2018, TRİGONOMETRİ VE ÖĞRETİMİ, Lisans |
2017-2018, İstatistik II, Lisans |
2017-2018, MATEMATİK EĞİTİMİNDE WEB TASARIMI, Lisans |
2017-2018, Analiz I, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Temel Matematik II, Lisans |
2017-2018, İstatistik ve Olasılık II, Lisans |
2017-2018, ANALİZ II, Lisans |
2017-2018, İstatistik ve Olasılık I, Lisans |
2017-2018, İstatistik, Lisans |
2016-2017, Soyut Matematik, Lisans |
2016-2017, Matematiksel Problem Kurma, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK EĞİTİMİNDE WEB TASARIMI, Lisans |
2016-2017, Ölçme Değerlendirme, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar I, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2016-2017, İstatistik, Lisans |
2016-2017, Trigonometri ve Öğretimi, Lisans |
2016-2017, Cebire Giriş, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2015-2016, Matematik Eğitiminde Web Tasarımı, Lisans |
2015-2016, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2015-2016, Analiz II, Lisans |
2015-2016, Genel Matematik II, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kesirler ve kesirlerde işlemler konularının ders kitaplarında öğretimi üzerine bir karşılaştırma: Türkiye, ABD, Avusturalya, Singapur ve Güney Kore örnekleri. BAP Proje: Yürütücü , 2017-2018 |
Kayıt Yok |
KEPCEOĞLU, İ. (2024) "Matematik Eğitimi Alanında Gerçekleştirilen Seçici Problem Çözme Modeli ile İlgili Araştırmaların Tematik İçerik Analizi", Artvin Coruh University International Journal of Social Sciences, 10 (10) pp. 98-112 Link DOI |
Kaya, Z.B., KEPCEOĞLU, İ. (2022) "Metacognitive Failures of Preservice Mathematics Teachers ın Problem Solving", Athens Institute for Education and Research ATINER, 9 (4) pp. 273-290 DOI |
Yükselen, A., BİBER, A.Ç., KEPCEOĞLU, İ. (2021) "Examination of Graduate Thesis on Mathematics Education In STEM", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 1-17 Link |
Tekin, N., KEPCEOĞLU, İ., İpekoğlu, A., Bülbül, A. (2021) "Analysis of the Mathematical Thinking Levels of Individual and Team Athletes in Terms of Different Variables", International Journal of Psychology and Educational Studies, 8 (2) pp. 148-157 DOI |
Yükselen, A., KEPCEOĞLU, İ. (2021) "TÜRKİYE, SİNGAPUR VE AVUSTRALYA ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA YÜZDELER KONUSUNDAKİ SORULARIN BİLİŞSEL İSTEM DÜZEYLERİNİN VE ÇÖZÜM ADIMLARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ", Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 24 (46) pp. 961-976 [TR Dizin] DOI |
İpekoğlu, A., KEPCEOĞLU, İ., BİBER, A.Ç. (2020) "Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik Ve Metodolojik Eğilimleri: Türkiye Örneği", Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 681-699 Link |
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Dağdelen, İ., KEPCEOĞLU, İ. (2019) "Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) p. 1 Link DOI |
TULUK, G., KEPCEOĞLU, İ. (2019) "Pre-service teachers’ web pedagogical content knowledge and online information searching strategies", International Journal of Evaluation and Research in Education, 8 (2) pp. 229-236 Link |
KEPCEOĞLU, İ., Ercan, P. (2019) "Ortaokul Matematik Dersi EBA İçeriğinde Yer Alan Uzamsal Becerilerle İlgili Etkinlikler Hakkındaki Öğretmen Görüşleri", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 191-207 [TR Dizin] Link DOI |
PEKTAŞ, M., KEPCEOĞLU, İ. (2019) "What Do Prospective Teachers Think about Educational Gamification?", Science Education International, 30 (1) pp. 65-74 Link |
İNCİKABI, L., KEPCEOĞLU, İ., Küçükoğlu, U. (2019) "Examination of Mathematical History Contents in Middle School Mathematics Textbooks", PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, (45) p. 158 [ESCI] DOI |
İNCİKABI, L., KEPCEOĞLU, İ., Küçükoğlu, U. (2019) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Matematik Tarihi İçeriklerinin İncelenmesi", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 45 (45) pp. 144-158 [ESCI] Link |
ULUSOY, F., KEPCEOĞLU, İ. (2018) "The Contextual and Cognitive Structure of Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Problems in Semi-Structured Problem-Posing Context", Journal of Kırşehir Education Faculty, 19 (3) pp. 1910-1936 [TR Dizin] Link DOI |
KEPCEOĞLU, İ., Ercan, N.Ö. (2018) "Uzamsal Yetenek Belirlemek İçin Hangi Tür Sorular Kullanılmalıdır?", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (6) pp. 2189-2201 [TR Dizin] Link DOI |
KEPCEOĞLU, İ. (2018) "Strategies of Constructing Shapes in Cabri", Higher Education Studies, 8 (4) pp. 1-8 Link DOI |
KEPCEOĞLU, İ. (2018) "Effect of Dynamic Geometry Software on 3-Dimensional Geometric Shape Drawing Skills", Journal of Education and Training Studies, 6 (10) p. 98 Link DOI |
KEPCEOĞLU, İ., Karadeniz, S. (2017) "Analysis of Analogies in Turkish Elementary Mathematics Textbooks", European Journal of Science and Mathematics Education, 5 (4) pp. 355-364 Link |
KEPCEOĞLU, İ., Yavuz, İ. (2017) "GeoGebra Yazılımıyla Limit ve Süreklilik Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 11 (1) pp. 21-47 [TR Dizin] Link DOI |
KEPCEOĞLU, İ., Yavuz, İ. (2017) "Dinamik Geometri Yazılımlarıyla Gerçekleştirilen Matematik Derslerinin Ölçme ve Değerlendirme Örneği", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (1) pp. 373-384 [TR Dizin] Link |
KEPCEOĞLU, İ., Yavuz, İ. (2016) "Teaching a concept with GeoGebra Periodicity of trigonometric functions", Educational Research and Reviews, 11 (8) pp. 573-581 Link DOI |
Yavuz, İ., KEPCEOĞLU, İ. (2011) "Bağıntı konusunda bağlam temelli ile geleneksel öğretimin öğrencilerin başarıları üzerinde etkilerinin incelenmesi", İstanbul Aydın Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, 3 (11) pp. 143-166 Link |
Yavuz, İ., Arslan, S., KEPCEOĞLU, İ. (2011) "Didaktik antlaşması ve öğretime yansıması: değerler tablosu örneği", Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, 8 (1) pp. 385-409 Link |
Yavuz, İ., KEPCEOĞLU, İ. (2010) "Öğrencilerin Fonksiyonlarda İşlemler Konusuna Grafikler Üzerinden Yaklaşımlarının İncelenmesi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (20) pp. 59-80 Link |
Korkmaz, Ş., ULUSOY, F., KEPCEOĞLU, İ. (2023) "Kesir Problemlerinin Öğretiminde Dijital Öyküleme Kullanmanın Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına ve Motivasyonuna Etkisi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023) |
Yükselen, A., KEPCEOĞLU, İ. (2023) "Scratch Programı ile Geometri Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Van Hiele Geometri Düzeylerine Etkisi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023) |
Kaya, Z.B., KEPCEOĞLU, İ. (2021) "Ortaokul Matematik Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Farklı Günlük Yaşam Bağlamları İçeren Orantısal ve Orantısal Olmayan Problemleri Çözme Başarılarının İncelenmesi", 5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education , Türkiye, (Kasım 2021) |
HEDİYE, D., İBRAHİM, K. (2020) "Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stillerinin Öğretmen Adayları Gözünden İncelenmesi", International Pegem Conference on Education , (pp. 640-641), (Eylül 2020) |
Ercan, P., Ercan, N.Ö., KEPCEOĞLU, İ. (2019) "BİR WEB 2.0 ARACI OLAN KAHOOT PROGRAMINI DERSLERİNDE KULLANAN FARKLI BRANŞLARDAKİ ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ", The Twelfth International Congress of Educational Research , Rize, Türkiye, (Aralık 2019) |
Yükselen, A., KEPCEOĞLU, İ. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme Ve Değerlendirme Bakımından Hazırbulunuşluklarının Belirlenmesi", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (Aralık 2019) |
KEPCEOĞLU, İ., Ercan, P., Ercan, N.Ö. (2018) "Ortaokul öğrencilerinin matematik derslerinde oyunlaştırma ile ilgili görüşlerinin belirlenmesi", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ekim 2018) |
Kaya, Z.B., KEPCEOĞLU, İ. (2018) "Öğretmen adaylarının çoklu kazanımda problem kurma becerilerinin incelenmesi", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ekim 2018) |
KEPCEOĞLU, İ., ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2018) "Multiple Representations of Fractions in Mathematics Textbooks of Turkey, Australia and Singapore", ERPA International Congress on Education , (Temmuz 2018) |
KEPCEOĞLU, İ., ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2018) "Problem Types of Fractions in Mathematics Textbooks of Turkey, Australia and Singapore", ERPA International Congress On Education , (Temmuz 2018) |
ULUSOY, F., KEPCEOĞLU, İ., Kaya, Z.B. (2018) "Cognitive and Contextual Structure of Prospective Teachers’ Mathematical Problems in the Context of Problem Posing", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (Haziran 2018) |
ULUSOY, F., KEPCEOĞLU, İ., Kaya, Z.B. (2018) "The Nature of Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Contextual Problems about Linear Graphs", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (Haziran 2018) |
KEPCEOĞLU, İ., Ercan, N.Ö. (2018) "Importance Of Question Types In Determining Spatial Ability Of Secondary School Students", 27th International Congress on Educational Sciences , (Nisan 2018) |
KEPCEOĞLU, İ., Ercan, P. (2018) "Investigation Of Eba Activities According To Spatial Ability Components", 27th International Congress on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
KEPCEOĞLU, İ., Kaya, Z.B. (2018) "Metacognitive Failures In Problem Solving Process Of Teacher Candidates", 27th International Congress on Educational Sciences , (Nisan 2018) |
İncikabı, S., BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., KEPCEOĞLU, İ. (2017) "A study on multiple representations in Algebra", 26th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2231-2233), Antalya, Türkiye, (Temmuz 2017) |
KEPCEOĞLU, İ., İNCİKABI, L. (2017) "How is the proof of a mathematical statement explained?", 26th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2237), Antalya, (Temmuz 2017) |
KEPCEOĞLU, İ., TULUK, G. (2017) "Dinamik Matematik Öğretiminde Test Sorularının Yeri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3 , Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017) |
KEPCEOĞLU, İ., KAÇAR, A. (2016) "GeoGebra nın Farklı Lise Türlerindeki Öğrencilerin Öğrenmelerine Etkisi Paralelkenar Konusu", IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences , Paris, Fransa, (Şubat 2016) |
KEPCEOĞLU, İ., Yavuz, İ., Gülşah, Z.K. (2015) "Comparison of undergraduate and graduate students in terms of attitude towards scientific research", International Conference on New Horizons in Education , Barselona, İspanya, (Temmuz 2015) |
KEPCEOĞLU, İ., Yavuz, İ. (2015) "Dinamik Matematik Öğretiminin Ölçme Değerlendirmesi: Soru Türler", 2.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2015) |
Yavuz, İ., KEPCEOĞLU, İ., Tütüncü, F. (2014) "Geometrik Çoklu Çözüm Etkinlikleri Çözümünde Dinamik Geometri Programları Kullanımı", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2014) |
Kaya, Z.B., KEPCEOĞLU, İ. (2022) "Düşünen Bir Sınıfta Öğrenciler Nasıl Not Alır?", Kitap: Okul Öncesinden Liseye Matematikle Düşünen Sınıflar, : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786051706962 |
SERİN, M.K., KEPCEOĞLU, İ. (2020) "İlkokul Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımı", Kitap: Dijital Çağda Lider Sınıf Öğretmeni Olmak, : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-406-381-7 |
Yavuz, İ., KEPCEOĞLU, İ., Kaya, Z.B. (2020) "Dönüşüm Geometrisi ve Öğretimi", Kitap: Geometri ve Ölçme Öğretimi: Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 325 / 343, ISBN: 978-625-7880-72-5 |
İNCİKABI, L., KEPCEOĞLU, İ., PEKTAŞ, M. (2020) "Gamification of Middle School Mathematics and Science: Game-Playing for Learning", Kitap: Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education, Hersley/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 301 / 316, ISBN: 9781799814801 |
KEPCEOĞLU, İ. (2019) "Matematik Eğitiminde Ölçme Değerlendirme", Kitap: İlkokulda Matematik Öğretimi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 357 / 379, ISBN: 978-605-241-731-7 |
İNCİKABI, L., KEPCEOĞLU, İ. (2019) "İlkokul matematik eğitiminde matematik teknoloji kullanımı: Dijital öyküleme örneği", Kitap: Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 311 / 330, ISBN: 9786051703091 |
Yavuz, İ., KEPCEOĞLU, İ., Kerpiç, A. (2016) "İlköğretim Matematik Öğretim Programlarının Geometri Kapsamında Yer Alan İçeriklerin Karşılaştırılması", Kitap: Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları, Ankara : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 193 / 210, ISBN: 978-605-318-335-8 |
Yavuz, İ., KEPCEOĞLU, İ. (2014) "Eşleştirme Testleri", Kitap: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 109 / 118, ISBN: 978-605-133-907-8 |
Yavuz, İ., KEPCEOĞLU, İ., Şen, T. (2013) "Gözlem", Kitap: Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Türkiye : Vize Basın Yayın, Bölüm Sayfaları: 281 / 298, ISBN: 978-605-4551-59-0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Science and Technology Education Research, 1900 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Journal of Neuroscience and Behavioral Health, 1900 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
İlyas Yavuz
Marmara Üniversitesi
|
2010 - 2020 | 13 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 8 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 6 |
Zeyneb Betül Kaya
-
|
2018 - 2022 | 6 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 4 |
Ayşegül Yükselen
-
|
2019 - 2023 | 4 |
Niyazi Öner Ercan
-
|
2018 - 2019 | 4 |
Pınar Ercan
-
|
2018 - 2019 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 2 |
Aysun İpekoğlu
-
|
2020 - 2021 | 2 |
Zeyneb Betül Kaya
Çukurova Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 2 |
Uğur Küçükoğlu
-
|
2019 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Selahattin Arslan
Trabzon Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Nedim Tekin
-
|
2021 | 1 |
Alpay Bülbül
-
|
2021 | 1 |
Abdulkadir Kerpiç
Siirt Üniversitesi
|
2016 | 1 |
DEMİR HEDİYE
-
|
2020 | 1 |
Fulya Tütüncü
-
|
2014 | 1 |
İrfan Dağdelen
-
|
2019 | 1 |
KEPCEOĞLU İBRAHİM
-
|
2020 | 1 |
Semahat İncikabı
-
|
2017 | 1 |
Serkan Karadeniz
-
|
2017 | 1 |
Şeyma Korkmaz
-
|
2023 | 1 |
Tuğba Şen
-
|
2013 | 1 |
Zerman Kepceoğlu Gülşah
-
|
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 255 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 7 | 60 | 57 | 99 | 200 | 140 | 55 | 20 | 4 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 465 . | 446 . | 490 . | 447 . | 341 . | 391 . | 573 . | 605 . | 606 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 318 . | 288 . | 297 . | 248 . | 155 . | 203 . | 335 . | 351 . | 377 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 76 . | 63 . | 56 . | 48 . | 16 . | 19 . | 65 . | 63 . | 83 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 3 | 6 | 13 | 10 | 5 | 4 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 3 | 4 | 6 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 1 | 3 | 9 | 2 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 2 | 2 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 1 | 2 | 7 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |