img

Doç. Dr. İbrahim KEPCEOĞLU

  • Eğitim Fakültesi Dekanlığı
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
  • Matematik Eğitimi Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
53
Atıf
32
h-index
3
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr), 2011, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Boğaziçi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 2003, 2009
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr), 2011, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Boğaziçi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 2003, 2009
Kayıt Yok
İngilizce, e-YDS, 81, 2018
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi
2020-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2016-2020, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2015-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2011-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2020-, Dekan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Hediye Demir, Yüksek Lisans, LGS ve yazılı sınavlardaki matematik sorularının bilişsel istem düzeyi ve bilgi türlerine göre karşı, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ayşegül Yükselen, Doktora, MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ OYUNLAŞTIRMA BAĞLAMINDA TPAB DEĞİŞİMLERİNİN İNCELENMESİ: ÖĞRETİM DENE, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen ve Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Aysun Yurt, Yüksek Lisans, Tam sayılarda çarpma ve bölme işlemi öğretiminde sanal manipülatif kullanımının 7.sınıf öğrencilerin, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Sündüz Demirci, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının açılar konusunda kavram yanılgılarını gidermede GeoGebra kullanım düzeylerinin , Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Fatma Karataş, Yüksek Lisans, Morpa Kampüs Eğitim Yazılımının ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin cebir ve denklemler konusundaki akad, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Zeyneb Betül Kaya, Yüksek Lisans, Ortaokul matematik öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının orantısal ve orantısal olmayan ilişkileri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Niyazi Öner Ercan, Yüksek Lisans, Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin a-didaktik bir ortamda geometri konularında kullandıkları kanıt şem, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Ayşegül Yükselen, Yüksek Lisans, Türkiye, Singapur ve Avustralya ortaokul matematik ders kitaplarındaki yüzdeler konusu sorularının k, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Pınar Ercan, Yüksek Lisans, Ortaokul matematik dersi EBA içeriğinin uzamsal yetenek ve bileşenlerine göre incelenmesi ve öğretme, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Serkan Karadeniz, Yüksek Lisans, Ortaokul matematik ders kitaplarında kullanılan analojilerin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
2018-2019, İSTATİSTİK VE OLASILIK I, Lisans
2018-2019, CEBİRE GİRİŞ, Lisans
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans
2018-2019, Matematiksel Problem Kurma, Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, MATEMATİK EĞİTİMİNDE WEB TASARIMI, Lisans
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2018-2019, İstatistik Olasılık II, Lisans
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans
2018-2019, Temel Matematik II, Lisans
2017-2018, İstatistik, Lisans
2017-2018, İstatistik ve Olasılık I, Lisans
2017-2018, ANALİZ II, Lisans
2017-2018, İstatistik ve Olasılık II, Lisans
2017-2018, Temel Matematik II, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2017-2018, Analiz I, Lisans
2017-2018, MATEMATİK EĞİTİMİNDE WEB TASARIMI, Lisans
2017-2018, İstatistik II, Lisans
2017-2018, TRİGONOMETRİ VE ÖĞRETİMİ, Lisans
2017-2018, CEBİRE GİRİŞ, Lisans
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2016-2017, Cebire Giriş, Lisans
2016-2017, Trigonometri ve Öğretimi, Lisans
2016-2017, İstatistik, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans
2016-2017, Bilgisayar I, Lisans
2016-2017, Ölçme Değerlendirme, Lisans
2016-2017, MATEMATİK EĞİTİMİNDE WEB TASARIMI, Lisans
2016-2017, Matematiksel Problem Kurma, Lisans
2016-2017, Soyut Matematik, Lisans
2015-2016, Bilgisayar II, Lisans
2015-2016, Genel Matematik II, Lisans
2015-2016, Analiz II, Lisans
2015-2016, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2015-2016, Matematik Eğitiminde Web Tasarımı, Lisans
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
Kayıt Yok
Kesirler ve kesirlerde işlemler konularının ders kitaplarında öğretimi üzerine bir karşılaştırma: Türkiye, ABD, Avusturalya, Singapur ve Güney Kore örnekleri. (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2018
Kayıt Yok
Kaya, Z.B., Kepceoğlu, İ. (2022) "Metacognitive Failures of Preservice Mathematics Teachers ın Problem Solving", Athens Institute for Education and Research ATINER, 9 (4) pp. 273-290 DOI  
Tekin, N., Kepceoğlu, İ., İpekoğlu, A., Bülbül, A. (2021) "Analysis of the Mathematical Thinking Levels of Individual and Team Athletes in Terms of Different Variables", International Journal of Psychology and Educational Studies, 8 (2) pp. 148-157 DOI  
Yükselen, A., Biber, A.Ç., Kepceoğlu, İ. (2021) "Examination of Graduate Thesis on Mathematics Education In STEM", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 1-17 Link  
Yükselen, A., Kepceoğlu, İ. (2021) "TÜRKİYE, SİNGAPUR VE AVUSTRALYA ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA YÜZDELER KONUSUNDAKİ SORULARIN BİLİŞSEL İSTEM DÜZEYLERİNİN VE ÇÖZÜM ADIMLARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ", Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 24 (46) pp. 961-976 [TR Dizin] DOI   
İpekoğlu, A., Kepceoğlu, İ., Biber, A.Ç. (2020) "Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik Ve Metodolojik Eğilimleri: Türkiye Örneği", Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 681-699 Link  
İncikabı, L., Kepceoğlu, İ., Küçükoğlu, U. (2019) "Examination of Mathematical History Contents in Middle School Mathematics Textbooks", PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, (45) p. 158 [ESCI] DOI   
Tuluk, G., Kepceoğlu, İ. (2019) "Pre-service teachers’ web pedagogical content knowledge and online information searching strategies", International Journal of Evaluation and Research in Education, 8 (2) pp. 229-236 Link  
İncikabı, L., Kepceoğlu, İ., Küçükoğlu, U. (2019) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Matematik Tarihi İçeriklerinin İncelenmesi", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 45 (45) pp. 144-158 [ESCI] Link   
Pektaş, M., Kepceoğlu, İ. (2019) "What Do Prospective Teachers Think about Educational Gamification?", Science Education International, 30 (1) pp. 65-74 Link  
Biber, A.Ç., Tuna, A., Dağdelen, İ., Kepceoğlu, İ. (2019) "Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) p. 1 Link DOI  
Kepceoğlu, İ., Ercan, P. (2019) "Ortaokul Matematik Dersi EBA İçeriğinde Yer Alan Uzamsal Becerilerle İlgili Etkinlikler Hakkındaki Öğretmen Görüşleri", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 191-207 [TR Dizin] Link DOI  
Ulusoy, F., Kepceoğlu, İ. (2018) "The Contextual and Cognitive Structure of Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Problems in Semi-Structured Problem-Posing Context", Journal of Kırşehir Education Faculty, 19 (3) pp. 1910-1936 [TR Dizin] Link DOI  
Kepceoğlu, İ. (2018) "Effect of Dynamic Geometry Software on 3-Dimensional Geometric Shape Drawing Skills", Journal of Education and Training Studies, 6 (10) p. 98 Link DOI  
Kepceoğlu, İ., Ercan, N.Ö. (2018) "Uzamsal Yetenek Belirlemek İçin Hangi Tür Sorular Kullanılmalıdır?", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (6) pp. 2189-2201 [TR Dizin] Link DOI   
Kepceoğlu, İ. (2018) "Strategies of Constructing Shapes in Cabri", Higher Education Studies, 8 (4) pp. 1-8 Link DOI  
Kepceoğlu, İ., Yavuz, İ. (2017) "Dinamik Geometri Yazılımlarıyla Gerçekleştirilen Matematik Derslerinin Ölçme ve Değerlendirme Örneği", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (1) pp. 373-384 [TR Dizin] Link   
Kepceoğlu, İ., Yavuz, İ. (2017) "GeoGebra Yazılımıyla Limit ve Süreklilik Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 11 (1) pp. 21-47 [TR Dizin] Link DOI  
Kepceoğlu, İ., Karadeniz, S. (2017) "Analysis of Analogies in Turkish Elementary Mathematics Textbooks", European Journal of Science and Mathematics Education, 5 (4) pp. 355-364 Link  
Kepceoğlu, İ., Yavuz, İ. (2016) "Teaching a concept with GeoGebra Periodicity of trigonometric functions", Educational Research and Reviews, 11 (8) pp. 573-581 Link DOI  
Yavuz, İ., Arslan, S., Kepceoğlu, İ. (2011) "Didaktik antlaşması ve öğretime yansıması: değerler tablosu örneği", Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, 8 (1) pp. 385-409 Link  
Yavuz, İ., Kepceoğlu, İ. (2011) "Bağıntı konusunda bağlam temelli ile geleneksel öğretimin öğrencilerin başarıları üzerinde etkilerinin incelenmesi", İstanbul Aydın Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, 3 (11) pp. 143-166 Link  
Yavuz, İ., Kepceoğlu, İ. (2010) "Öğrencilerin Fonksiyonlarda İşlemler Konusuna Grafikler Üzerinden Yaklaşımlarının İncelenmesi", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (20) pp. 59-80 Link  
Korkmaz, Ş., Ulusoy, F., Kepceoğlu, İ. (2023) "Kesir Problemlerinin Öğretiminde Dijital Öyküleme Kullanmanın Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına ve Motivasyonuna Etkisi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
Yükselen, A., Kepceoğlu, İ. (2023) "Scratch Programı ile Geometri Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Van Hiele Geometri Düzeylerine Etkisi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
Kaya, Z.B., Kepceoğlu, İ. (2021) "Ortaokul Matematik Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Farklı Günlük Yaşam Bağlamları İçeren Orantısal ve Orantısal Olmayan Problemleri Çözme Başarılarının İncelenmesi", 5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education , Türkiye, (Kasım 2021
HEDİYE, D., İBRAHİM, K. (2020) "Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stillerinin Öğretmen Adayları Gözünden İncelenmesi", International Pegem Conference on Education , (pp. 640-641), (Eylül 2020
Yükselen, A., Kepceoğlu, İ. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme Ve Değerlendirme Bakımından Hazırbulunuşluklarının Belirlenmesi", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (Aralık 2019
Ercan, P., Ercan, N.Ö., Kepceoğlu, İ. (2019) "BİR WEB 2.0 ARACI OLAN KAHOOT PROGRAMINI DERSLERİNDE KULLANAN FARKLI BRANŞLARDAKİ ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ", The Twelfth International Congress of Educational Research , Rize, Türkiye, (Aralık 2019
Ulusoy, F., Kepceoğlu, İ., Kaya, Z.B. (2018) "Cognitive and Contextual Structure of Prospective Teachers’ Mathematical Problems in the Context of Problem Posing", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (Haziran 2018
Kepceoğlu, İ., Ulusoy, F., İncikabı, L. (2018) "Problem Types of Fractions in Mathematics Textbooks of Turkey, Australia and Singapore", ERPA International Congress On Education , (Temmuz 2018
Kepceoğlu, İ., Ulusoy, F., İncikabı, L. (2018) "Multiple Representations of Fractions in Mathematics Textbooks of Turkey, Australia and Singapore", ERPA International Congress on Education , (Temmuz 2018
Ulusoy, F., Kepceoğlu, İ., Kaya, Z.B. (2018) "The Nature of Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Contextual Problems about Linear Graphs", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (Haziran 2018
Kaya, Z.B., Kepceoğlu, İ. (2018) "Öğretmen adaylarının çoklu kazanımda problem kurma becerilerinin incelenmesi", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ekim 2018
Kepceoğlu, İ., Ercan, P., Ercan, N.Ö. (2018) "Ortaokul öğrencilerinin matematik derslerinde oyunlaştırma ile ilgili görüşlerinin belirlenmesi", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ekim 2018
Kepceoğlu, İ., Ercan, N.Ö. (2018) "Importance Of Question Types In Determining Spatial Ability Of Secondary School Students", 27th International Congress on Educational Sciences , (Nisan 2018
Kepceoğlu, İ., Ercan, P. (2018) "Investigation Of Eba Activities According To Spatial Ability Components", 27th International Congress on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
Kepceoğlu, İ., Kaya, Z.B. (2018) "Metacognitive Failures In Problem Solving Process Of Teacher Candidates", 27th International Congress on Educational Sciences , (Nisan 2018
İncikabı, S., Biber, A.Ç., İncikabı, L., Kepceoğlu, İ. (2017) "A study on multiple representations in Algebra", 26th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2231-2233), Antalya, Türkiye, (Temmuz 2017
Kepceoğlu, İ., İncikabı, L. (2017) "How is the proof of a mathematical statement explained?", 26th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2237), Antalya, (Temmuz 2017
Kepceoğlu, İ., Tuluk, G. (2017) "Dinamik Matematik Öğretiminde Test Sorularının Yeri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3 , Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017
Kepceoğlu, İ., Kaçar, A. (2016) "GeoGebra nın Farklı Lise Türlerindeki Öğrencilerin Öğrenmelerine Etkisi Paralelkenar Konusu", IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences , Paris, Fransa, (Şubat 2016
Kepceoğlu, İ., Yavuz, İ. (2015) "Dinamik Matematik Öğretiminin Ölçme Değerlendirmesi: Soru Türler", 2.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2015
Kepceoğlu, İ., Yavuz, İ., Gülşah, Z.K. (2015) "Comparison of undergraduate and graduate students in terms of attitude towards scientific research", International Conference on New Horizons in Education , Barselona, İspanya, (Temmuz 2015
Yavuz, İ., Kepceoğlu, İ., Tütüncü, F. (2014) "Geometrik Çoklu Çözüm Etkinlikleri Çözümünde Dinamik Geometri Programları Kullanımı", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2014
Kaya, Z.B., Kepceoğlu, İ. (2022) "Okul Öncesinden Liseye Matematikle Düşünen Sınıflar", : Anı Yayıncılık  
İncikabı, L., Kepceoğlu, İ., Pektaş, M. (2020) "Gamification of Middle School Mathematics and Science: Game-Playing for Learning", Kitap: Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education, Hersley/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global  
Yavuz, İ., Kepceoğlu, İ., Kaya, Z.B. (2020) "Dönüşüm Geometrisi ve Öğretimi", Kitap: Geometri ve Ölçme Öğretimi: Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler, : Pegem Akademi  
Serin, M.K., Kepceoğlu, İ. (2020) "İlkokul Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımı", Kitap: Dijital Çağda Lider Sınıf Öğretmeni Olmak, : Nobel Akademik Yayıncılık  
İncikabı, L., Kepceoğlu, İ. (2019) "İlkokul matematik eğitiminde matematik teknoloji kullanımı: Dijital öyküleme örneği", Kitap: Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık  
Kepceoğlu, İ. (2019) "Matematik Eğitiminde Ölçme Değerlendirme", Kitap: İlkokulda Matematik Öğretimi, : Pegem Akademi  
Yavuz, İ., Kepceoğlu, İ., Kerpiç, A. (2016) "İlköğretim Matematik Öğretim Programlarının Geometri Kapsamında Yer Alan İçeriklerin Karşılaştırılması", Kitap: Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları, Ankara : Pegem Akademi  
Yavuz, İ., Kepceoğlu, İ. (2014) "Eşleştirme Testleri", Kitap: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Türkiye : Nobel Yayıncılık  
Yavuz, İ., Kepceoğlu, İ., Şen, T. (2013) "Gözlem", Kitap: Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Türkiye : Vize Basın Yayın  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Journal of Neuroscience and Behavioral Health, 1900
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Science and Technology Education Research, 1900
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
; A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
The Contextual and Cognitive Structure of Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Problems in Semi-Structured Problem-Posing Context
Journal of Kırşehir Education Faculty
1 0 0 8 1 1 0 0 11
2
Pre-service teachers’ web pedagogical content knowledge and online information searching strategies
International Journal of Evaluation and Research in Education
0 0 0 6 0 0 0 0 6
3
GeoGebra Yazılımıyla Limit ve Süreklilik Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
1 0 0 0 2 0 0 0 3
4
Teaching a concept with GeoGebra Periodicity of trigonometric functions
Educational Research and Reviews
0 0 0 2 1 0 0 0 3
5
Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education
1 0 0 1 0 0 0 0 2
6
Analysis of Analogies in Turkish Elementary Mathematics Textbooks
European Journal of Science and Mathematics Education
0 0 0 0 1 1 0 0 2
7
Bağıntı konusunda bağlam temelli ile geleneksel öğretimin öğrencilerin başarıları üzerinde etkilerinin incelenmesi
İstanbul Aydın Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
0 0 0 2 0 0 0 0 2
8
Öğrencilerin Fonksiyonlarda İşlemler Konusuna Grafikler Üzerinden Yaklaşımlarının İncelenmesi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 1 0 0 0 0 1
9
What Do Prospective Teachers Think about Educational Gamification?
Science Education International
0 0 0 1 0 0 0 0 1
10
Dinamik Geometri Yazılımlarıyla Gerçekleştirilen Matematik Derslerinin Ölçme ve Değerlendirme Örneği
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
0 0 0 0 1 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
İlyas Yavuz
Marmara Üniversitesi
2010 - 2020 13
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2020 8
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2023 6
Zeyneb Betül Kaya
-
2018 - 2022 6
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2021 4
Ayşegül Yükselen
-
2019 - 2023 4
Niyazi Öner Ercan
-
2018 - 2019 4
Pınar Ercan
-
2018 - 2019 4
Kastamonu Üniversitesi
2019 - 2020 2
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2019 2
Aysun İpekoğlu
-
2020 - 2021 2
Zeyneb Betül Kaya
Çukurova Üniversitesi
2021 - 2022 2
Uğur Küçükoğlu
-
2019 2
Kastamonu Üniversitesi
2019 1
Kastamonu Üniversitesi
2016 1
Kastamonu Üniversitesi
2020 1
Selahattin Arslan
Trabzon Üniversitesi
2011 1
Nedim Tekin
-
2021 1
Alpay Bülbül
-
2021 1
Abdulkadir Kerpiç
Siirt Üniversitesi
2016 1
DEMİR HEDİYE
-
2020 1
Fulya Tütüncü
-
2014 1
İrfan Dağdelen
-
2019 1
KEPCEOĞLU İBRAHİM
-
2020 1
Semahat İncikabı
-
2017 1
Serkan Karadeniz
-
2017 1
Şeyma Korkmaz
-
2023 1
Tuğba Şen
-
2013 1
Zerman Kepceoğlu Gülşah
-
2015 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78249
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 8598
YÖKSİS Bilim Alanı Matematik Eğitimi 207
Anahtar Kelimeler Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 7 60 57 99 200 140 55 20 4 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 463 . 442 . 491 . 443 . 347 . 392 . 568 . 597 . 580 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 325 . 289 . 294 . 250 . 155 . 207 . 336 . 346 . 368 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 71 . 57 . 51 . 43 . 15 . 17 . 60 . 57 . 72 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 2 3 6 13 10 5 4 2 2 0
Toplam Makale 0 1 3 4 6 1 3 1 0 0
Toplam Kitap 0 1 0 0 2 3 0 1 0 0
Toplam Bildiri 2 1 3 9 2 1 1 0 2 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 1 1 2 3 1 2 1 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 2 2 3 0 1 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 1 0 0 2 3 0 1 0 0
Bildiri (Uluslararası) 1 1 2 7 2 1 1 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 1 0 1 2 0 0 0 0 2 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri