img
Doç. Dr. İlkay AŞKIN TEKKOL

Doç. Dr. İlkay AŞKIN TEKKOL

  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Programları ve Öğretim

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
79
Atıf
191
h-index
7
Proje
5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2011, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Başkent Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009
Araştırma Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim, Hayat Boyu Öğrenme
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2011, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Başkent Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 72, 2011
İngilizce, KPDS, 73, 2010
Çalıştay, Araştırmacı Öğretmen Çalıştayı, Kastamonu, Türkiye, 16-01-2020, 16-01-2020
Çalıştay, Temel Eğitimde Demokrasi Kültürünün Güçlendirilmesi, Antalya, Türkiye, 20-01-2020, 22-01-2020
Kurs, Robotik Kodlama, Kastamonu, 10-06-2018, 08-07-2018
Kurs, Bilimsel Yayıncılık Kursu, Hacettepe Üniversitesi, 14-03-2015, 14-03-2015
Çalıştay, Özel Güvenlik Eğitimlerinin Geliştirilmesi Projesi (ÖZGEP) Çalıştayı, Bolu, Türkiye, 14-06-2014, 16-06-2014
Kongre Düzenleme, International Society for Teacher Education (ISfTE), Antalya, 22-04-2014, 25-04-2014
Kurs, SPPS Paket Programında Regresyon Modelleri ve Uygulamaları Katılım Belgesi, Hacettepe Üniversitesi, 06-05-2013, 13-05-2013
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Hayat Boyu Öğrenme
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2016-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2011-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2024-, Kalite Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2023-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2022-2022, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2020-, Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-2020, Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-, Uluslararası Öğrenci Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-, Erasmus Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2017-2019, Sosyal ve Kültürel Faaliyetler Komisyonu, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Aslı Salman, Yüksek Lisans, İlkokul öğrencilerinin problem çözme becerilerinin yaşam becerilerini yordama gücünün incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Tuğçe Bayram, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının acil uzaktan eğitim sürecindeki yaşam boyu öğrenme eğilimleri ve öz-yönetimli öğrenme becerilerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Alperen Işık, Yüksek Lisans, Sınıf eğitimi lisans programının sınıf öğretmeni adayları ve öğretim elemanlarının görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Hakan Güleç, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin eğitim programı okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Nihal Çoban, Yüksek Lisans, Bütünleştirilmiş ve tematik program alanında yapılan çalışmalara yönelik bir içerik analizi çalışması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Ali İhsan Şahin, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının eğitim programı okuryazarlığı düzeylerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Merve Elmas Ahlatçıoğlu, Yüksek Lisans, Yansıtıcı günlük yazımının sınıf öğretmeni adaylarının yaratıcı düşünme eğilimlerine ve yansıtma düzeylerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
2020-2021, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2020-2021, Tez, Yüksek Lisans
2020-2021, Seminer, Yüksek Lisans
2020-2021, Program Geliştirme, Yüksek Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2020-2021, İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Lisans
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2020-2021, İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Lisans
2019-2020, Tez, Yüksek Lisans
2019-2020, Seminer, Yüksek Lisans
2019-2020, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2019-2020, Türkçe Öğretimi, Lisans
2019-2020, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, Öğretim Teknikleri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2019-2020, İlkokuma ve Yazma Öğretimi, Lisans
2019-2020, İlkokulda Türkçe Öğretimi ve Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2019-2020, Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2019-2020, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2018-2019, Tez, Yüksek Lisans
2018-2019, Seminer, Yüksek Lisans
2018-2019, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2018-2019, Türkçe Öğretimi, Lisans
2018-2019, Eğitimde Etik, Yüksek Lisans
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, Öğretim Teknikleri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2018-2019, İlkokuma ve Yazma Öğretimi, Lisans
2018-2019, Program Geliştirme, Yüksek Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Öğretim Teknikleri ve Materyal Tasarımı, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2017-2018, Drama, Lisans
2017-2018, Eğitimde Etik, Yüksek Lisans
2017-2018, Türkçe Öğretimi, Lisans
2017-2018, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2017-2018, Anne-Baba Eğitimi, Lisans
2017-2018, Program Geliştirme, Yüksek Lisans
2017-2018, İlkokuma ve Yazma Öğretimi, Lisans
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans
2016-2017, Program Geliştirme, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2016-2017, Drama, Lisans
2016-2017, Türkçe Öğretimi, Lisans
2016-2017, İlkokuma ve Yazma Öğretimi, Lisans
2015-2016, Çocuk Edebiyatı, Lisans
Kayıt Yok
Oynadıkça Okuyorum Okumayı Seviyorum: İlkokul Öğrencilerine Yönelik Okuma Atölyesinin Öğrencilerin Okuma Hızlarına Etkisi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2022-2024  
STEM Uygulamalarının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Becerilerine Etkisi BAP Proje: Araştırmacı , 2018-2020  
Geleceğin Mühendisleri İş Başında! TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2018-2018  
İLKOKUL 4. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ BAP Proje: Yürütücü , 2017-2018  
Özel Güvenlik Eğitimleri Projesi (ÖZGEP) Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı , 2014-2014  
Kayıt Yok
Beyaztaş, D.İ., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2024) "A Journey from Preschool to Primary School Literacy Process", International Journal of Early Childhood, (0) [ESCI] Link  
KEMAL, Y.M., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., KAYMAKCI, S. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecinden Elde Ettikleri Deneyimler", EĞİTİM VE BİLİM, (0) [SSCI] Link   
Şahin, A.İ., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2023) "Sınıf öğretmeni adaylarının eğitim programı okuryazarlığı düzeylerinin incelenmesi", International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal, (0) Link  
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., KARABULUT-COŞKUN, B. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Uygulamalarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerine Etkisi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, (0) [TR Dizin] Link   
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2022) "An Investigation of Preschool Teacher Candidates’ Lifelong Learning Tendencies", International Journal of Progressive Education, (0) Link  
KARABULUT-COŞKUN, B., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2022) "Investigation Of The Effects Of Tinkercad Based Stem Implementations On Computational (Computer) Thinking Skills And Technology Use Standards Of Teacher Candidates", Kastamonu Eğitim Dergisi, (0) [TR Dizin] Link  
KARABULUT-COŞKUN, B., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problemli İnternet Kullanım Davranışlarının Öz-Yönetimli Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi", 21. Yüzyılda Eğitim Ve Toplum Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, (0) Link  
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "Primary School Teacher Candidates Perspectives of Alternative Education Practices", TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) Link  
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "An Investigation of Life Science Course Curriculum within Turkish Qualifications Framework", TOJET, (0)  
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2020) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin veDuygusal Zekâ Düzeylerinin İncelenmesi", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]  
Kula, S.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2019) "Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)", Eurasian Journal of Educational Research, 81 (0) pp. 165-188 [ESCI] Link DOI  
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2018) "Aday Öğretmenlerde Meraklılık ve Bilgi Okuryazarlığı Üzerine İlişkisel Bir Çalışma", Ege Eğitim Dergisi, (0) [TR Dizin]   
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2018) "An Investigation of Self-Directed Learning Skills of Undergraduate Students", Frontiers in Psychology, 9 (0) p. 2324 [SSCI] Link DOI  
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2018) "Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri ile Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", Kastamonu Education Journal, (0) [TR Dizin]   
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AKMAN, E. (2018) "Examination of Reading Texts Taking Place in 3-8th Grades’xx Science Textbooks", Universal Journal of Educational Research, (0)  
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2018) "Öz-Yönetimli Öğrenme Becerileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, (0) [TR Dizin]   
KARABULUT-COŞKUN, B., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2018) "Investigation Of Computer / Computer Technology Course Teaching Programs", TOJET, 1 (1) pp. 788-792 Link  
AŞKIN-TEKKOL, İ., Başar, T., Şen, Z., Turan, S. (2017) "Öğrenmede İnsanı Odağa Almak: Beyin Araştırmaları Doğrultusunda Bir Tartışma", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, (0) [TR Dizin]   
OĞUZ-HAÇAT, S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2017) "İlkokul ve Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Vatandaşlık Konularının İncelenmesi", Online Fen Eğitimi Dergisi, (0)  
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2016) "An investigation of the relationship between curiosity and self-directed learning skills of teacher candidates", TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0)  
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Öz Yönetimli Öğrenme Becerilerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi Dergisi, (0) [TR Dizin]   
Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ., Gelbal, S. (2016) "Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması", Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, (0) [TR Dizin]   
Yağcı, E., Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2016) "Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 6 (1) pp. 61-72 [TR Dizin]   
Şen, Z., Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ., Turan, S. (2015) "Türkiye’de beyin temelli öğrenme çalışmaları: metodolojik bir inceleme", Eğitim ve Bilim, (0) [SSCI]  
Demirel, M., Demirkaya, A.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2015) "An investigation of graduate dissertations about cooperative learning: the case of Turkey", TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0)  
Demirel, M., AŞKIN-TEKKOL, İ., Yağcı, E. (2014) "An investigation of teacher candidates’ metacognitive skills", Procedia Social and Behavioral Sciences, (0)  
AKMAN, E., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2012) "Ses Temelli Cümle Yöntemine Eleştirel Bir Bakış", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]  
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2012) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türkçe Öğretimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, (0)  
AŞKIN-TEKKOL, İ., ARICI-ŞAHİN, F., MOR, E. (2024) "21. Yüzyıl Becerilerinin Gelişiminde Üniversitelerin Rolü: Bir İhtiyaç Analizi", 10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Türkiye, (Haziran 2024
YİĞİTKAYA, B., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2023) "Yansıtıcı Günlüklerin Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Öz Yeterliklerine ve Kaygı Düzeylerine Etkisi", 10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Türkiye, (Haziran 2023
Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "An Investigation The Relation Between Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels And Their Communication Skill Levels", 4th INTERNATIONAL NEW YORK CONFERENCE ON EVOLVING TRENDS IN INTERDISCIPLINARY RESEARCH & PRACTICES , Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2021
Demirkaya, A.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "Undergraduate Education: Andragogical or Pedagogical?", 8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING , (Nisan 2021
AŞKIN-TEKKOL, İ., Başar, T. (2021) "Classroom Education Graduate Students’ Perspectives of Primary School Turkish Course Curriculum", 8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING , Türkiye, (Mart 2021
AŞKIN-TEKKOL, İ., Ahlatçıoğlu, M.E. (2020) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYALBİLİMLER KONGRESİ , (Ekim 2020
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "An Investigation of Life Science Course Curriculum Wıthin Turkish Qualifications Framework", INTE 2020 , (Eylül 2020
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Görüşleri", Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020
Bayram, T., Bayram, N., Ahlatçıoğlu, M.E., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "Sınıf Eğitimi Lisans Programı Ders İçeriklerinin 21. Yüzyıl Becerileri Kapsamında İncelenmesi", EJERCongress 2020 , (Eylül 2020
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforları", 18th International Primary Teacher Education Symposium , (Aralık 2019
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Becerilerinin İncelenmesi", 18th International Primary Teacher Education Symposium , (Aralık 2019
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., Salur, H.T. (2019) "İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki İmgeler", International Marmara Social Sciences Congress , (Kasım 2019
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2019) "İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Günlük Yaşam İle İlişkilendirilmesinin İncelenmesi", International Marmara Social Sciences Congress , (Kasım 2019
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforlar", USOS , (Ekim 2019
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Oluşturdukları Dijital Hikâyelerin İncelenmesi", Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (Nisan 2019
KARABULUT-COŞKUN, B., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2018) "Investigation of Computer/Computer Technology Course Teaching Programs", INTE , (Kasım 2018
Demirel, M., AŞKIN-TEKKOL, İ., Yağcı, E. (2018) "An investigation of teacher candidates’ metacognitive skills", INTE 2014 , (Ağustos 2018
AŞKIN-TEKKOL, İ., KARABULUT-COŞKUN, B. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problemli İnternet Kullanım Davranışlarına ÖzYönetimli Öğrenme Becerileri Açısından Bir Bakış", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Nisan 2018
AŞKIN-TEKKOL, İ., Kula, S.S. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Kitaplıkları ve Okul Kütüphanelerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", USOS , (Nisan 2018
AŞKIN-TEKKOL, İ., Başar, T. (2017) "İlkokul 1. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi", Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Kasım 2017
Hasgül, E., Serpen, A.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2017) "Empatiyi Geliştirmek: Tosya Örneği", Uluslararası III. Adli Hemşirelik II. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi , Türkiye, (Ekim 2017
Demirel, M., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2017) "Aday Öğretmenlerde Meraklılık Ve Bilgi Okuryazarlığı Üzerine İlişkisel Bir Çalışma", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Nisan 2017
Kula, S.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2017) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Metinlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", ICOESS 2017 , (Nisan 2017
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2017) "Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları ile Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi", ICOESS , (Nisan 2017
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2017) "Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimileri ile Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2016) "An Analysis of the Relationship Between Curiosity and Self Directed Learning Skills of Teacher Candidates", International Conference on New Horizons in Education , (Aralık 2016
Demirel, M., AŞKIN-TEKKOL, İ., Çiğdem, S., Demir, Ç. (2016) "Öğrenme Stratejileri ile İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi Eğilimler ve Yansımalar", 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Aralık 2016
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2015) "Üniversite öğrencilerinin öz-yönetimli öğrenme becerilerinin incelenmesi", 3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Ekim 2015
Demirel, M., Demirkaya, A.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2015) "An Investigation of Graduate Dissertations about Cooperative Learning The Case of Turkey", INTE 2015 , (Ağustos 2015
Şen, Z., Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ., Turan, S. (2015) "Brain-Based learning studies in turkey: a review for methodological analysis", International Society for Teacher Education (ISfTE) , (Nisan 2015
Demirel, M., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2014) "Öğretmen adaylarının öz-yönetimli öğrenme becerilerine ilişkin görüşleri", VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Haziran 2014
Yağcı, E., Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2012) "Hayat bilgisi dersinin öğrencileri fen ve teknoloji dersine hazırlamadaki etkisi", 2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Türkiye, (Eylül 2012
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2012) "Sınıf öğretmeni adaylarının türkçe öğretimi yeterliklerine ilişkin görüşleri", International Conference on New Trends in Education and Their Implicatons , Türkiye, (Nisan 2012
AKMAN, E., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2011) "Ses temelli cümle yöntemine eleştirel bir bakış", Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011
Kayıt Yok
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2024) "Fen Eğitiminde Bağlam Temelli Öğrenme", Kitap: EĞİTİM & BİLİM 2024: Fen Eğitiminde Geleneksel ve Modern Uygulamalar, : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-392-139-2 
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2023) "FEN BİLİMLERİ DERSİ ÜÇÜNCÜ VE DÖRDÜNCÜ SINIF EBA VİDEOLARININ GÜNLÜK YAŞAM İLE İLİŞKİLENDİRİLMESİ", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, : Platanus Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6517-53-0 
AŞKIN-TEKKOL, İ., Işık, A. (2023) "COMPARATIVE STUDY OF CURRICULA TOWARDS PRIMARY SCHOOL TEACHER TRAINING", Kitap: Research on Elementary Education in the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 373 / 410, ISBN: 978-625-6764-09-5 
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2022) "İLKOKUL VE ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARININ GÜNLÜK YAŞAM İLE İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN İNCELENMESİ", Kitap: EĞİTİMDE KURAMSAL VE UYGULAMALI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR, : Hiper Yayın, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-8244-61-8 
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2022) "Fen Öğretiminin Tarihsel Gelişimi ve Fen Programları", Kitap: Güncel Gelişmeler Odağında Fen Öğretimi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6357-11-2 
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde Beceri Eğitimi", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, : Vize Basın Yayın Eğitim Öğretim İmalat Pazarlama Sanayi ve Ticaret Ltd Şti, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7103-50-3 
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "Öğrenmeyi Öğrenme", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı 2021, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7676-93-9 
Çoban, N., Bayram, T., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", Kitap: Pandemi Sürecinde Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler, : Hiperyayın, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7499-18-7 
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "ANALYSIS OF PRIMARY SCHOOL FOURTH GRADE STUDENTS’ OPINIONS AND IMAGES ABOUT DISTANCE EDUCATION PROCESS", Kitap: The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7148-23-8 
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "Cumhuriyetin İlanından Günümüze Türkiye’de İlköğretim AlanındaYapılan Program Geliştirme Çalışmaları...", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski’xxye ArmağanEğitime Adanmış Bir Ömür, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7228-51-0 
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "İlkokulda Beceri Öğretimi Üzerine", Kitap: İlkokulda Beceri Öğretimi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7228-26-8 
AŞKIN-TEKKOL, İ., Ahlatçıoğlu, M.E. (2020) "Analysis of Turkish Course Curriculum Within The Scope of Emphasized Literacies", Kitap: New Trends in Educational Sciences, : Strategic Research Academy, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7148-06-1 
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2018) "Duygusal Okuryazarlık", Kitap: İLKOKULDA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, : Eğiten Kitap Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-2234-88-4 
AŞKIN-TEKKOL, İ., Başar, T. (2018) "Investigation of The Dissertations and Articles about First Grade Turkish Course Curriculum", Kitap: New Horizons in Educational Sciences - II, : Lambert Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 221 / 237, ISBN: 978-613-9-92753-1 
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2018) "Primary School Teacher Candidates’xx Reflective Diaries About Primary School Laboratory Activities", Kitap: New Horizons in Educational Sciences - II, : Lambert Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-613-9-92753-1 
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2018) "Türkçe Öğretiminde Yöntem ve Teknikler", Kitap: Türkçe Öğretimi, Türkiye : Lisans Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-9498-21-0 
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2017) "Yaşam boyu öğrenmenin anahtarı: öz-yönetimli öğrenme", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, Türkiye : TOJET, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-318-448-5 
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Diğer) 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 An Investigation of Self-Directed Learning Skills of Undergraduate Students 35 0 0 10 17 0 8 0 0 70
2 Ses Temelli Cümle Yöntemine Eleştirel Bir Bakış 0 0 0 3 6 11 4 0 0 24
3 An investigation of teacher candidates’ metacognitive skills 0 0 0 8 4 0 0 0 0 12
4 Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri ile Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi 0 0 0 4 3 3 0 0 0 10
5 Öz-Yönetimli Öğrenme Becerileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması 2 0 0 5 1 0 1 0 0 9
6 Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması 0 0 0 3 2 0 4 0 0 9
7 İlkokul ve Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Vatandaşlık Konularının İncelenmesi 0 0 0 0 2 1 5 0 0 8
8 Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü 0 0 0 2 1 0 2 1 0 6
9 Öğrenmede İnsanı Odağa Almak: Beyin Araştırmaları Doğrultusunda Bir Tartışma 0 0 0 1 1 0 3 0 0 5
10 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türkçe Öğretimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri 0 0 0 1 1 3 0 0 0 5
11 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin veDuygusal Zekâ Düzeylerinin İncelenmesi 2 0 0 1 0 0 2 0 0 5
12 Öğretmen Adaylarının Öz Yönetimli Öğrenme Becerilerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi 0 0 0 2 1 0 1 0 0 4
13 Türkiye’de beyin temelli öğrenme çalışmaları: metodolojik bir inceleme 1 0 0 0 0 0 2 1 0 4
14 Aday Öğretmenlerde Meraklılık ve Bilgi Okuryazarlığı Üzerine İlişkisel Bir Çalışma 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3
15 Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi) 0 0 0 0 2 1 0 0 0 3
16 İlkokulda Beceri Öğretimi 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3
17 Sınıf öğretmeni adaylarının eğitim programı okuryazarlığı düzeylerinin incelenmesi 0 0 0 2 0 0 1 0 0 3
18 EĞİTİMDE KURAMSAL VE UYGULAMALI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
19 Examination of Reading Texts Taking Place in 3-8th Grades’xx Science Textbooks 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
20 Güncel Gelişmeler Odağında Fen Öğretimi 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
21 Investigation Of Computer / Computer Technology Course Teaching Programs 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
22 Investigation Of The Effects Of Tinkercad Based Stem Implementations On Computational (Computer) Thinking Skills And Technology Use Standards Of Teacher Candidates 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
23 Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforlar 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
24 Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Uygulamalarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerine Etkisi 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
25 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Becerilerinin İncelenmesi 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Melek Demirel
Hacettepe Üniversitesi
2012 - 2022 18
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2023 17
Tarık Başar
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2012 - 2021 10
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2022 6
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2020 4
Esed Yağcı
Hacettepe Üniversitesi
2012 - 2018 4
Kastamonu Üniversitesi
2011 - 2018 3
Abdul Samet Demirkaya
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
2015 - 2021 3
Sultan Selen Kula
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2017 - 2019 3
Zeynep Şen
Hacettepe Üniversitesi
2015 - 2017 3
Sevgi Turan
Hacettepe Üniversitesi
2015 - 2017 3
Merve Elmas Ahlatçıoğlu
-
2020 3
Tuğçe Bayram
-
2020 - 2021 2
-
2024 1
Kastamonu Üniversitesi
2017 1
-
2023 1
-
2024 1
-
2023 1
Ayşe Sezen Serpen
Ankara Üniversitesi
2017 1
Ergün Hasgül
Sağlık Bilimleri Üniversitesi
2017 1
YÜZBAŞIOĞLU MUSTAFA KEMAL
-
2023 1
Dilek İlhan Beyaztaş
-
2024 1
Selahattin Gelbal
Hacettepe Üniversitesi
2016 1
Ali İhsan Şahin
-
2023 1
Alperen Işık
-
2023 1
Çiğdem Demir
-
2016 1
Hasan Tahsin Salur
-
2019 1
Nihal Bayram
-
2020 1
Nihal Çoban
-
2021 1
Sevda Çiğdem
-
2016 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
319.
78368 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
161.
9825 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
51.
971 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Bilimleri 971
Anahtar Kelimeler Eğitim Programları ve Öğretim, Hayat Boyu Öğrenme, Yetişkin Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 85 80 100 265 50 195 200 145 155 55
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 386 . 424 . 449 . 280 . 494 . 336 . 426 . 480 . 450 . 319 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 243 . 268 . 257 . 121 . 284 . 159 . 204 . 229 . 241 . 161 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 81 . 94 . 70 . 28 . 90 . 40 . 52 . 72 . 61 . 51 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 38 . 39 . 30 . 9 . 56 . 16 . 26 . 32 . 24 . 23 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 12 . 14 . 13 . 4 . 19 . 6 . 2 . 7 . 10 . 5 .
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 5 6 9 12 6 10 8 6 6 2
Toplam Makale 2 4 2 6 1 2 1 4 2 1
Toplam Kitap 0 0 1 3 0 3 4 2 2 1
Toplam Bildiri 3 2 6 3 5 5 3 0 2 0
Makale (SCI) 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Makale (Uluslararası) 1 1 0 2 1 2 1 2 1 1
Makale (Ulusal) 0 3 2 3 0 0 0 2 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 1 3 0 3 4 2 2 1
Bildiri (Uluslararası) 3 2 6 3 5 5 3 0 2 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri