Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Başkent Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Başkent Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 72, 2011 |
İngilizce, KPDS, 73, 2010 |
Çalıştay, Araştırmacı Öğretmen Çalıştayı, Kastamonu, Türkiye, 16-01-2020, 16-01-2020 |
Çalıştay, Temel Eğitimde Demokrasi Kültürünün Güçlendirilmesi, Antalya, Türkiye, 20-01-2020, 22-01-2020 |
Kurs, Robotik Kodlama, Kastamonu, 10-06-2018, 08-07-2018 |
Kurs, Bilimsel Yayıncılık Kursu, Hacettepe Üniversitesi, 14-03-2015, 14-03-2015 |
Çalıştay, Özel Güvenlik Eğitimlerinin Geliştirilmesi Projesi (ÖZGEP) Çalıştayı, Bolu, Türkiye, 14-06-2014, 16-06-2014 |
Kongre Düzenleme, International Society for Teacher Education (ISfTE), Antalya, 22-04-2014, 25-04-2014 |
Kurs, SPPS Paket Programında Regresyon Modelleri ve Uygulamaları Katılım Belgesi, Hacettepe Üniversitesi, 06-05-2013, 13-05-2013 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Hayat Boyu Öğrenme |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2016-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2011-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2024-, Kalite Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2022-2022, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-, Uluslararası Öğrenci Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Erasmus Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2017-2019, Sosyal ve Kültürel Faaliyetler Komisyonu, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Aslı Salman, Yüksek Lisans, İlkokul öğrencilerinin problem çözme becerilerinin yaşam becerilerini yordama gücünün incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Tuğçe Bayram, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının acil uzaktan eğitim sürecindeki yaşam boyu öğrenme eğilimleri ve öz-yönetimli öğrenme becerilerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Alperen Işık, Yüksek Lisans, Sınıf eğitimi lisans programının sınıf öğretmeni adayları ve öğretim elemanlarının görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Hakan Güleç, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin eğitim programı okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Nihal Çoban, Yüksek Lisans, Bütünleştirilmiş ve tematik program alanında yapılan çalışmalara yönelik bir içerik analizi çalışması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ali İhsan Şahin, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının eğitim programı okuryazarlığı düzeylerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Merve Elmas Ahlatçıoğlu, Yüksek Lisans, Yansıtıcı günlük yazımının sınıf öğretmeni adaylarının yaratıcı düşünme eğilimlerine ve yansıtma düzeylerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
2020-2021, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Tez, Yüksek Lisans |
2020-2021, Seminer, Yüksek Lisans |
2020-2021, Program Geliştirme, Yüksek Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Lisans |
2019-2020, Tez, Yüksek Lisans |
2019-2020, Seminer, Yüksek Lisans |
2019-2020, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Türkçe Öğretimi, Lisans |
2019-2020, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Öğretim Teknikleri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2019-2020, İlkokuma ve Yazma Öğretimi, Lisans |
2019-2020, İlkokulda Türkçe Öğretimi ve Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2019-2020, Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2019-2020, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Tez, Yüksek Lisans |
2018-2019, Seminer, Yüksek Lisans |
2018-2019, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Türkçe Öğretimi, Lisans |
2018-2019, Eğitimde Etik, Yüksek Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Öğretim Teknikleri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2018-2019, İlkokuma ve Yazma Öğretimi, Lisans |
2018-2019, Program Geliştirme, Yüksek Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Öğretim Teknikleri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2017-2018, Drama, Lisans |
2017-2018, Eğitimde Etik, Yüksek Lisans |
2017-2018, Türkçe Öğretimi, Lisans |
2017-2018, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2017-2018, Anne-Baba Eğitimi, Lisans |
2017-2018, Program Geliştirme, Yüksek Lisans |
2017-2018, İlkokuma ve Yazma Öğretimi, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Program Geliştirme, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2016-2017, Drama, Lisans |
2016-2017, Türkçe Öğretimi, Lisans |
2016-2017, İlkokuma ve Yazma Öğretimi, Lisans |
2015-2016, Çocuk Edebiyatı, Lisans |
Kayıt Yok |
Oynadıkça Okuyorum Okumayı Seviyorum: İlkokul Öğrencilerine Yönelik Okuma Atölyesinin Öğrencilerin Okuma Hızlarına Etkisi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2022-2024 |
STEM Uygulamalarının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Becerilerine Etkisi BAP Proje: Araştırmacı , 2018-2020 |
Geleceğin Mühendisleri İş Başında! TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2018-2018 |
İLKOKUL 4. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ BAP Proje: Yürütücü , 2017-2018 |
Özel Güvenlik Eğitimleri Projesi (ÖZGEP) Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı , 2014-2014 |
Kayıt Yok |
Beyaztaş, D.İ., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2024) "A Journey from Preschool to Primary School Literacy Process", International Journal of Early Childhood, (0) [ESCI] Link |
KEMAL, Y.M., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., KAYMAKCI, S. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecinden Elde Ettikleri Deneyimler", EĞİTİM VE BİLİM, (0) [SSCI] Link |
Şahin, A.İ., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2023) "Sınıf öğretmeni adaylarının eğitim programı okuryazarlığı düzeylerinin incelenmesi", International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal, (0) Link |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., KARABULUT-COŞKUN, B. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Uygulamalarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerine Etkisi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, (0) [TR Dizin] Link |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2022) "An Investigation of Preschool Teacher Candidates’ Lifelong Learning Tendencies", International Journal of Progressive Education, (0) Link |
KARABULUT-COŞKUN, B., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2022) "Investigation Of The Effects Of Tinkercad Based Stem Implementations On Computational (Computer) Thinking Skills And Technology Use Standards Of Teacher Candidates", Kastamonu Eğitim Dergisi, (0) [TR Dizin] Link |
KARABULUT-COŞKUN, B., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problemli İnternet Kullanım Davranışlarının Öz-Yönetimli Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi", 21. Yüzyılda Eğitim Ve Toplum Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, (0) Link |
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "Primary School Teacher Candidates Perspectives of Alternative Education Practices", TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) Link |
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "An Investigation of Life Science Course Curriculum within Turkish Qualifications Framework", TOJET, (0) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2020) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin veDuygusal Zekâ Düzeylerinin İncelenmesi", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] |
Kula, S.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2019) "Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)", Eurasian Journal of Educational Research, 81 (0) pp. 165-188 [ESCI] Link DOI |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2018) "Aday Öğretmenlerde Meraklılık ve Bilgi Okuryazarlığı Üzerine İlişkisel Bir Çalışma", Ege Eğitim Dergisi, (0) [TR Dizin] |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2018) "An Investigation of Self-Directed Learning Skills of Undergraduate Students", Frontiers in Psychology, 9 (0) p. 2324 [SSCI] Link DOI |
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2018) "Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri ile Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", Kastamonu Education Journal, (0) [TR Dizin] |
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AKMAN, E. (2018) "Examination of Reading Texts Taking Place in 3-8th Grades’xx Science Textbooks", Universal Journal of Educational Research, (0) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2018) "Öz-Yönetimli Öğrenme Becerileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, (0) [TR Dizin] |
KARABULUT-COŞKUN, B., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2018) "Investigation Of Computer / Computer Technology Course Teaching Programs", TOJET, 1 (1) pp. 788-792 Link |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Başar, T., Şen, Z., Turan, S. (2017) "Öğrenmede İnsanı Odağa Almak: Beyin Araştırmaları Doğrultusunda Bir Tartışma", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, (0) [TR Dizin] |
OĞUZ-HAÇAT, S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2017) "İlkokul ve Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Vatandaşlık Konularının İncelenmesi", Online Fen Eğitimi Dergisi, (0) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2016) "An investigation of the relationship between curiosity and self-directed learning skills of teacher candidates", TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Öz Yönetimli Öğrenme Becerilerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi Dergisi, (0) [TR Dizin] |
Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ., Gelbal, S. (2016) "Tam Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması", Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, (0) [TR Dizin] |
Yağcı, E., Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2016) "Hayat Bilgisi Dersinin Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Düzeyini Yordama Gücü", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 6 (1) pp. 61-72 [TR Dizin] |
Şen, Z., Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ., Turan, S. (2015) "Türkiye’de beyin temelli öğrenme çalışmaları: metodolojik bir inceleme", Eğitim ve Bilim, (0) [SSCI] |
Demirel, M., Demirkaya, A.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2015) "An investigation of graduate dissertations about cooperative learning: the case of Turkey", TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) |
Demirel, M., AŞKIN-TEKKOL, İ., Yağcı, E. (2014) "An investigation of teacher candidates’ metacognitive skills", Procedia Social and Behavioral Sciences, (0) |
AKMAN, E., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2012) "Ses Temelli Cümle Yöntemine Eleştirel Bir Bakış", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2012) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türkçe Öğretimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, (0) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., ARICI-ŞAHİN, F., MOR, E. (2024) "21. Yüzyıl Becerilerinin Gelişiminde Üniversitelerin Rolü: Bir İhtiyaç Analizi", 10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Türkiye, (Haziran 2024) |
YİĞİTKAYA, B., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2023) "Yansıtıcı Günlüklerin Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Öz Yeterliklerine ve Kaygı Düzeylerine Etkisi", 10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Türkiye, (Haziran 2023) |
Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "An Investigation The Relation Between Preservice Teachers’ Emotional Literacy Levels And Their Communication Skill Levels", 4th INTERNATIONAL NEW YORK CONFERENCE ON EVOLVING TRENDS IN INTERDISCIPLINARY RESEARCH & PRACTICES , Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2021) |
Demirkaya, A.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "Undergraduate Education: Andragogical or Pedagogical?", 8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING , (Nisan 2021) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Başar, T. (2021) "Classroom Education Graduate Students’ Perspectives of Primary School Turkish Course Curriculum", 8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING , Türkiye, (Mart 2021) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Ahlatçıoğlu, M.E. (2020) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYALBİLİMLER KONGRESİ , (Ekim 2020) |
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "An Investigation of Life Science Course Curriculum Wıthin Turkish Qualifications Framework", INTE 2020 , (Eylül 2020) |
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Eğitimde Program Geliştirme Dersine İlişkin Görüşleri", Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020) |
Bayram, T., Bayram, N., Ahlatçıoğlu, M.E., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "Sınıf Eğitimi Lisans Programı Ders İçeriklerinin 21. Yüzyıl Becerileri Kapsamında İncelenmesi", EJERCongress 2020 , (Eylül 2020) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforları", 18th International Primary Teacher Education Symposium , (Aralık 2019) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Becerilerinin İncelenmesi", 18th International Primary Teacher Education Symposium , (Aralık 2019) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., Salur, H.T. (2019) "İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki İmgeler", International Marmara Social Sciences Congress , (Kasım 2019) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2019) "İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Günlük Yaşam İle İlişkilendirilmesinin İncelenmesi", International Marmara Social Sciences Congress , (Kasım 2019) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforlar", USOS , (Ekim 2019) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Oluşturdukları Dijital Hikâyelerin İncelenmesi", Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (Nisan 2019) |
KARABULUT-COŞKUN, B., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2018) "Investigation of Computer/Computer Technology Course Teaching Programs", INTE , (Kasım 2018) |
Demirel, M., AŞKIN-TEKKOL, İ., Yağcı, E. (2018) "An investigation of teacher candidates’ metacognitive skills", INTE 2014 , (Ağustos 2018) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., KARABULUT-COŞKUN, B. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problemli İnternet Kullanım Davranışlarına ÖzYönetimli Öğrenme Becerileri Açısından Bir Bakış", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Nisan 2018) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Kula, S.S. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Kitaplıkları ve Okul Kütüphanelerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", USOS , (Nisan 2018) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Başar, T. (2017) "İlkokul 1. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi", Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Kasım 2017) |
Hasgül, E., Serpen, A.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2017) "Empatiyi Geliştirmek: Tosya Örneği", Uluslararası III. Adli Hemşirelik II. Adli Sosyal Hizmet I. Adli Gerontoloji Kongresi , Türkiye, (Ekim 2017) |
Demirel, M., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2017) "Aday Öğretmenlerde Meraklılık Ve Bilgi Okuryazarlığı Üzerine İlişkisel Bir Çalışma", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Nisan 2017) |
Kula, S.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2017) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Metinlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", ICOESS 2017 , (Nisan 2017) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2017) "Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları ile Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi", ICOESS , (Nisan 2017) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2017) "Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimileri ile Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2016) "An Analysis of the Relationship Between Curiosity and Self Directed Learning Skills of Teacher Candidates", International Conference on New Horizons in Education , (Aralık 2016) |
Demirel, M., AŞKIN-TEKKOL, İ., Çiğdem, S., Demir, Ç. (2016) "Öğrenme Stratejileri ile İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi Eğilimler ve Yansımalar", 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Aralık 2016) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2015) "Üniversite öğrencilerinin öz-yönetimli öğrenme becerilerinin incelenmesi", 3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Ekim 2015) |
Demirel, M., Demirkaya, A.S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2015) "An Investigation of Graduate Dissertations about Cooperative Learning The Case of Turkey", INTE 2015 , (Ağustos 2015) |
Şen, Z., Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ., Turan, S. (2015) "Brain-Based learning studies in turkey: a review for methodological analysis", International Society for Teacher Education (ISfTE) , (Nisan 2015) |
Demirel, M., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2014) "Öğretmen adaylarının öz-yönetimli öğrenme becerilerine ilişkin görüşleri", VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Haziran 2014) |
Yağcı, E., Başar, T., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2012) "Hayat bilgisi dersinin öğrencileri fen ve teknoloji dersine hazırlamadaki etkisi", 2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Türkiye, (Eylül 2012) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2012) "Sınıf öğretmeni adaylarının türkçe öğretimi yeterliklerine ilişkin görüşleri", International Conference on New Trends in Education and Their Implicatons , Türkiye, (Nisan 2012) |
AKMAN, E., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2011) "Ses temelli cümle yöntemine eleştirel bir bakış", Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011) |
Kayıt Yok |
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2024) "Fen Eğitiminde Bağlam Temelli Öğrenme", Kitap: EĞİTİM & BİLİM 2024: Fen Eğitiminde Geleneksel ve Modern Uygulamalar, : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-392-139-2 |
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2023) "FEN BİLİMLERİ DERSİ ÜÇÜNCÜ VE DÖRDÜNCÜ SINIF EBA VİDEOLARININ GÜNLÜK YAŞAM İLE İLİŞKİLENDİRİLMESİ", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, : Platanus Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6517-53-0 |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Işık, A. (2023) "COMPARATIVE STUDY OF CURRICULA TOWARDS PRIMARY SCHOOL TEACHER TRAINING", Kitap: Research on Elementary Education in the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 373 / 410, ISBN: 978-625-6764-09-5 |
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2022) "İLKOKUL VE ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARININ GÜNLÜK YAŞAM İLE İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN İNCELENMESİ", Kitap: EĞİTİMDE KURAMSAL VE UYGULAMALI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR, : Hiper Yayın, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-8244-61-8 |
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2022) "Fen Öğretiminin Tarihsel Gelişimi ve Fen Programları", Kitap: Güncel Gelişmeler Odağında Fen Öğretimi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6357-11-2 |
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde Beceri Eğitimi", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, : Vize Basın Yayın Eğitim Öğretim İmalat Pazarlama Sanayi ve Ticaret Ltd Şti, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7103-50-3 |
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "Öğrenmeyi Öğrenme", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı 2021, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7676-93-9 |
Çoban, N., Bayram, T., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ", Kitap: Pandemi Sürecinde Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler, : Hiperyayın, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7499-18-7 |
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2021) "ANALYSIS OF PRIMARY SCHOOL FOURTH GRADE STUDENTS’ OPINIONS AND IMAGES ABOUT DISTANCE EDUCATION PROCESS", Kitap: The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7148-23-8 |
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "Cumhuriyetin İlanından Günümüze Türkiye’de İlköğretim AlanındaYapılan Program Geliştirme Çalışmaları...", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski’xxye ArmağanEğitime Adanmış Bir Ömür, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7228-51-0 |
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2020) "İlkokulda Beceri Öğretimi Üzerine", Kitap: İlkokulda Beceri Öğretimi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7228-26-8 |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Ahlatçıoğlu, M.E. (2020) "Analysis of Turkish Course Curriculum Within The Scope of Emphasized Literacies", Kitap: New Trends in Educational Sciences, : Strategic Research Academy, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7148-06-1 |
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2018) "Duygusal Okuryazarlık", Kitap: İLKOKULDA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, : Eğiten Kitap Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-2234-88-4 |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Başar, T. (2018) "Investigation of The Dissertations and Articles about First Grade Turkish Course Curriculum", Kitap: New Horizons in Educational Sciences - II, : Lambert Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 221 / 237, ISBN: 978-613-9-92753-1 |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2018) "Primary School Teacher Candidates’xx Reflective Diaries About Primary School Laboratory Activities", Kitap: New Horizons in Educational Sciences - II, : Lambert Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-613-9-92753-1 |
AŞKIN-TEKKOL, İ. (2018) "Türkçe Öğretiminde Yöntem ve Teknikler", Kitap: Türkçe Öğretimi, Türkiye : Lisans Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-9498-21-0 |
AŞKIN-TEKKOL, İ., Demirel, M. (2017) "Yaşam boyu öğrenmenin anahtarı: öz-yönetimli öğrenme", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, Türkiye : TOJET, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-318-448-5 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Diğer) 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Melek Demirel
Hacettepe Üniversitesi
|
2012 - 2022 | 18 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 17 |
Tarık Başar
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2021 | 10 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2022 | 6 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 4 |
Esed Yağcı
Hacettepe Üniversitesi
|
2012 - 2018 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 - 2018 | 3 |
Abdul Samet Demirkaya
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 3 |
Sultan Selen Kula
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 3 |
Zeynep Şen
Hacettepe Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 3 |
Sevgi Turan
Hacettepe Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 3 |
Merve Elmas Ahlatçıoğlu
-
|
2020 | 3 |
Tuğçe Bayram
-
|
2020 - 2021 | 2 |
-
|
2024 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
-
|
2024 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
Ayşe Sezen Serpen
Ankara Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Ergün Hasgül
Sağlık Bilimleri Üniversitesi
|
2017 | 1 |
YÜZBAŞIOĞLU MUSTAFA KEMAL
-
|
2023 | 1 |
Dilek İlhan Beyaztaş
-
|
2024 | 1 |
Selahattin Gelbal
Hacettepe Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ali İhsan Şahin
-
|
2023 | 1 |
Alperen Işık
-
|
2023 | 1 |
Çiğdem Demir
-
|
2016 | 1 |
Hasan Tahsin Salur
-
|
2019 | 1 |
Nihal Bayram
-
|
2020 | 1 |
Nihal Çoban
-
|
2021 | 1 |
Sevda Çiğdem
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 971 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim, Hayat Boyu Öğrenme, Yetişkin Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 85 | 80 | 100 | 265 | 50 | 195 | 200 | 145 | 155 | 55 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 386 . | 424 . | 449 . | 280 . | 494 . | 336 . | 426 . | 480 . | 450 . | 319 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 243 . | 268 . | 257 . | 121 . | 284 . | 159 . | 204 . | 229 . | 241 . | 161 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 81 . | 94 . | 70 . | 28 . | 90 . | 40 . | 52 . | 72 . | 61 . | 51 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 38 . | 39 . | 30 . | 9 . | 56 . | 16 . | 26 . | 32 . | 24 . | 23 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 12 . | 14 . | 13 . | 4 . | 19 . | 6 . | 2 . | 7 . | 10 . | 5 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 5 | 6 | 9 | 12 | 6 | 10 | 8 | 6 | 6 | 2 |
Toplam Makale | 2 | 4 | 2 | 6 | 1 | 2 | 1 | 4 | 2 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 3 | 4 | 2 | 2 | 1 |
Toplam Bildiri | 3 | 2 | 6 | 3 | 5 | 5 | 3 | 0 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 3 | 4 | 2 | 2 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 3 | 2 | 6 | 3 | 5 | 5 | 3 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |