Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Sosyoloji Pr. (Açıköğretim), 2020 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2009, 2018 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2009, 2018 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Sosyoloji Pr. (Açıköğretim), 2020 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 97, 2023/1 Yab, 2023 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi |
2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2017-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2012-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2011-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2009-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2023-, Erasmus Üniversite Koordinatör Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-2023, Erasmus Fakülte Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2023-2024, Metaverse ve Eğitim, Lisans |
2023-2024, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2022-2023, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2021-2022, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2020-2021, Eğitime Giriş, Lisans |
2018-2019, Bilgisayar 1, Lisans |
2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2018-2019, Bilgisayar Donanımı, Lisans |
2018-2019, Bilgisayar 2, Lisans |
2018-2019, Çoklu Ortam Tasarımı, Lisans |
Kayıt Yok |
İklim Değişikliğine Yönelik Bilimsel Sorgulama ile Harmanlanan Sanal Gerçeklik Tasarımı ve Uygulaması (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2024 |
Kayıt Yok |
Kaya, S.T., Kaya, K.Y. (2020) "Bir KAÇD’nin tasarım ve uygulama sürecinin eğitmen deneyimleri açısından incelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (6) pp. 2535-2551 [TR Dizin] DOI |
Kaya, K.Y., Yıldız, İ. (2019) "Comparing Three Free to Use Visual Programming Environment for Novice Programmers", Kastamonu Eğitim Dergisi, 27 (6) [TR Dizin] Link |
Kaya, S.T., Kaya, K.Y., Çağıltay, K. (2018) "Review of Village Institutions from the Aspect of Instructional Technology", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (1) pp. 463-480 [TR Dizin] Link DOI |
Kaya, K.Y., Tisoglu, S., Ucak, S.S.K., Kadioglu, E.A. (2012) "PERCEPTIONS OF PROSPECTIVE INFORMATION TECHNOLOGIES TEACHERS TOWARDS FATIH PROJECT AND ITS COMPONENTS", EDULEARN12: 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES, 0 (0) pp. 1147-1154 |
Kaya, K.Y., Güleç, M., Eşfer, S., Kaya, S.T., Kara, E. (2017) "RESEARCH TRENDS OF INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY DISSERTATIONS IN TURKEY", EDEN 2017 , (pp. 141-148), Jönköping, İsveç, (Temmuz 2017) |
Kaya, K.Y., Çiçek, M., Eşfer, S., Kara, E. (2017) "Evaluation and Comparison of MOOC Portals in TURKEY", 11th International Computer InstructionalTechnologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Kaya, S.T., Kaya, K.Y. (2017) "EXPLORING THE USE AND CREATION OF A MOOC ENVIRONMENT: A CASE STUDY", EDEN Annual Conference 2017 , (Temmuz 2017) |
Kaya, K.Y., Güleç, M., Günay, S.E., Kaya, S.T., Kara, E. (2017) "Research Trends of Instructional Technology Dissertations in Turkey", EDEN 2017 , Jönköping, İsveç, (Haziran 2017) |
Kaya, S.T., Kaya, K.Y., Çağıltay, K. (2016) "Exploring the non-obligatory use of open educational resources: a case study", OE Global 2016 , Krakow, Polonya, (Nisan 2016) |
Kara, E., Eşfer, S., Güleç, M., Kaya, S.T., Kaya, K.Y. (2016) "2003-2015 Yılları Arasında Öğretim Teknolojileri Alanında Yazılmış Doktora Tezlerinin İçerik Analizi", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Kaya, K.Y., Güleç, M., Çağıltay, K. (2016) "Examining Visual Programming Products of Novice Programmers: A Case Study", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Kaya, K.Y., Kaya, S.T., Çiçek, M., Çağıltay, K. (2015) "A Course Design for Novice Programmers by Using App Inventor Environment", AECT 2015 , İndianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, (Kasım 2015) |
Kaya, S.T., Kaya, K.Y., Çağıltay, K. (2013) "Examining the Village Institutions from the Aspect of Instructional Technology: Literature Review", ICITS 2013 , Erzurum, Türkiye, (Haziran 2013) |
Çiçek, M., Kaya, K.Y., Kaya, S.T. (2013) "The Reasons of Playing/Not Playing Games on Facebook: University Students Case", AECT 2013 , Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, (Kasım 2013) |
Kaya, S.T., Uçak, Ş.S.K., Kadıoğlu, E.A., Kaya, K.Y. (2012) "Investigating Technological Components of Fatih Project: A Review of Literature", Edulearn ’12 , Barcelona, İspanya, (Temmuz 2012) |
Kaya, K.Y., Çağıltay, K. (2011) "Perceptions of Turkish Computer Education And Instructional Technology Program Students And Alumni Towards Game Use in Education", ICITS 2011 , Elazığ, Türkiye, (Eylül 2011) |
Uzun, C., Kaya, K.Y., Kurşun, E., Çağıltay, K. (2011) "Critical Points and Dynamics of Instructional Design and Development Process in the Creation of Learning Material for Teaching Basic Concepts to Students with Mental Disabilities via Multitouch Screen", ICITS 2011 , Elazığ, Türkiye, (Eylül 2011) |
Kayıt Yok |
Kaya, K.Y., Kaya, S.T. (2022) "Commercial Games and Their Educational Value: A Review", Kitap: EDUCATION & SCIENCE 2022-IV, İstanbul/Türkiye : Efe Akademik Publishing |
Kaya, K.Y. (2021) "Varoluşçu Açık Okul Sistemi ile Kitlesel Açık Çevrim İçi Derslerin Uyumunun İncelenmesi", Kitap: ‘Kastamonu Eğitim’ Araştırmaları Yıllığı (2021), Kastamonu/Türkiye : Pegem Akademi |
Kaya, K.Y., Çağıltay, K. (2017) "Creating and Evaluating a Visual Programming Course Based on Student Experience", Kitap: Emerging Research, Practice, and Policy on Computational Thinking, : Springer, Cham |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2022 | 12 |
Kürşat Çağıltay
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2011 - 2018 | 8 |
Ersin Kara
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 4 |
Sezin Eşfer
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 4 |
Mustafa Güleç
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 4 |
Mithat Çiçek
Giresun Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Engin Kurşun
Atatürk Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Şölen Serap Kankılıç Uçak
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Evrim Akman Kadıoğlu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Cemil Uzun
-
|
2011 | 1 |
Evrim Akman Kadioglu
-
|
012 | 1 |
Kadir Yucel Kaya
-
|
012 | 1 |
Secil Tisoglu
-
|
012 | 1 |
Solen Serap Kankilic Ucak
-
|
012 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78449 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9456 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 640 |
Anahtar Kelimeler | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Öğretim Tasarımı |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 15 | 65 | 15 | 15 | 15 | 40 | 40 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 466 . | 486 . | 482 . | 530 . | 531 . | 514 . | 587 . | 583 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 324 . | 335 . | 289 . | 334 . | 319 . | 312 . | 348 . | 331 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 105 . | 100 . | 80 . | 101 . | 100 . | 91 . | 89 . | 93 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 61 . | 66 . | 46 . | 58 . | 53 . | 53 . | 51 . | 54 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 3 | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |