| Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Sosyoloji Pr. (Açıköğretim), 2020, 2024 |
| Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2009, 2018 |
| Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
| Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Sosyoloji Pr. (Açıköğretim), 2020, 2024 |
| Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2009, 2018 |
| Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
| İngilizce, YDS, 97, 2023/1 Yab, 2023 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi |
| 2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
| 2017-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2012-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2011-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2009-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2023-, Erasmus Üniversite Koordinatör Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2020-2023, Erasmus Fakülte Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2024-2025, Serious Games and Simulations, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Digital Competence, Lisans |
| 2024-2025, Artificial Intelligence Applications in Education, Lisans |
| 2023-2024, Philosophy of Education, Lisans |
| 2023-2024, Metaverse and Education, Lisans |
| 2023-2024, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
| 2022-2023, Information Technologies, Lisans |
| 2021-2022, Instructional Technology, Lisans |
| 2020-2021, Eğitim Felsefesi, Lisans |
| 2020-2021, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
| 2020-2021, Eğitime Giriş, Lisans |
| 2018-2019, Bilgisayar 1, Lisans |
| 2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
| 2018-2019, Bilgisayar Donanımı, Lisans |
| 2018-2019, Bilgisayar 2, Lisans |
| 2018-2019, Çoklu Ortam Tasarımı, Lisans |
| Kayıt Yok |
|
Kaya, K.Y.
(2021) "Varoluşçu Açık Okul Sistemi ile Kitlesel Açık Çevrim İçi Derslerin Uyumunun İncelenmesi", Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 9786257676939 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2025 | 20 |
|
Kürşat Çağıltay
|
2011 - 2018 | 9 |
|
Sezin Eşfer
Bahçeşehir Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 6 |
|
Ersin Kara
|
2016 - 2017 | 5 |
|
Mustafa Güleç
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 5 |
|
Kadir Yucel Kaya
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2021 | 5 |
|
Mithat Çiçek
|
2013 - 2017 | 3 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2024 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2024 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 1 |
|
Engin Kurşun
|
2011 | 1 |
|
Şölen Serap Kankılıç Uçak
|
2012 | 1 |
|
Evrim Akman Kadıoğlu
|
2012 | 1 |
|
Sümeyra Zeynep Et
|
2025 | 1 |
|
Cemil Uzun
-
|
2011 | 1 |
|
Evrim Akman Kadioglu
-
|
2012 | 1 |
|
İsmail Yıldız
-
|
2019 | 1 |
|
Kadir Yücel Kaya
-
|
2022 | 1 |
|
Kursat Çağıltay
-
|
2018 | 1 |
|
Mithat Cicek
-
|
2015 | 1 |
|
Secil Tisoglu
-
|
2015 | 1 |
|
Secil Tisoğlu
-
|
2018 | 1 |
|
Seçil Tısoğlu
-
|
2022 | 1 |
|
Solen Serap Kankilic Ucak
-
|
2012 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79062 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11145 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 741 |
| Anahtar Kelimeler | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Öğretim Tasarımı | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 5 | 25 | 75 | 15 | 15 | 15 | 40 | 40 | 0 | 2 | 70 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 477 . | 487 . | 484 . | 532 . | 547 . | 527 . | 577 . | 599 . | - | 561 . | 384 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 305 . | 324 . | 266 . | 323 . | 318 . | 308 . | 351 . | 328 . | - | 359 . | 213 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 107 . | 95 . | 71 . | 102 . | 98 . | 91 . | 90 . | 94 . | - | 102 . | 50 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 76 . | 70 . | 50 . | 67 . | 66 . | 62 . | 59 . | 64 . | - | 78 . | 34 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 1 | 5 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 1 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 1 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |