img
img
Dr. Öğr. Üyesi Kezban ÖZER

Dr. Öğr. Üyesi Kezban ÖZER

  • Devrekani Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Meslek Yüksekokulu
  • Büro Hizmetleri ve Sekreterlik
  • Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
9
Atıf
2
h-index
1
Google Scholar
Yayın
3
Atıf
46
h-index
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık (Dr), 2018, 2024
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık ve Tanıtım (Yl) (Tezli), 2006, 2009
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, 2001, 2006
Araştırma Alanları
Reklam Kampanyaları, Reklam Yapımı, Reklam Stratejileri
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık (Dr), 2018, 2024
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık ve Tanıtım (Yl) (Tezli), 2006, 2009
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, 2001, 2006
İngilizce, YÖKDİL, 60, 09 Temmuz , 2017
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Reklamcılık Reklam Kampanyaları
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Reklamcılık Reklam Yapımı
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Reklamcılık Reklam Stratejileri
2012-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Devrekani Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü, Türkiye
2020-, Kalite Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Devrekani Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Meslek Yüksekokulu, Türkiye
2018-, Mevlana Değişim Programı Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Devrekani Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Meslek Yüksekokulu, Türkiye
2012-, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2012-, Yönetim Kurulu Üyesi, Kastamonu Üniversitesi, Devrekani Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Meslek Yüksekokulu, Türkiye
2012-, MYO Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Devrekani Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Meslek Yüksekokulu, Türkiye
Kayıt Yok
2025-2026, Güz Dönemi, Reklam Çözümlemesi, Lisans
2025-2026, Güz Dönemi, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2025-2026, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2025-2026, Güz Dönemi, Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları, Ön Lisans
2025-2026, Güz Dönemi, Reklamcılık, Ön Lisans
2025-2026, Güz Dönemi, Reklam Çözümlemesi (İ.Ö), Lisans
2025-2026, Güz Dönemi, Etkili İletişim ve Konuşma, Ön Lisans
2025-2026, Güz Dönemi, Temel Bilgi Teknolojileri ve Ofis Programları, Ön Lisans
2025-2026, Güz Dönemi, İletişim, Ön Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Kişilerarası İletişim (İ.Ö), Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Reklam Çözümlemesi (İ.Ö), Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları, Ön Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, İletişim, Ön Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Reklamcılık, Ön Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Temel Bilgi Teknolojileri ve Ofis Programları, Ön Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Ofis Programları, Ön Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Kişilerarası İletişim, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Reklam Çözümlemesi, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Ofis Programları, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Bilgi ve İletişim Teknolojisi, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, OSD Pazarlama İletişim Teknikleri (Ortak Seçmeli Ders), Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, OSD Reklamcılık (Ortak Seçmeli Ders), Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, İletişim, Ön Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Reklamcılık, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Etkili ve Güzel Konuşma, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Örgütsel Davranış, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Reklamcılık Uygulamaları, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Pazarlama İletişimi Teknikleri, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Halkla İlşkiler, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, OSD Reklamcılık (Ortak Seçmeli Ders), Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, OSD Pazarlama İletişim Teknikleri (Ortak Seçmeli Ders), Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Ofis Programları, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Reklamcılık, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, İletişim, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Bilgi ve İletişim Teknolojisi, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları, Ön Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Pazarlama İletişim Teknikleri, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Etkili ve Güzel Konuşma, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Reklamcılık Uygulamaları, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, OSD Reklamcılık (Ortak Seçmeli Ders), Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Pazarlama İletişimi, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Reklamcılık, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, İletişim, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Bilgi ve İletişim Teknolojisi, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Reklamcılık Uygulamaları, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Reklamcılık, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Pazarlama İletişim Teknikleri, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Pazarlama İletişimi, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Reklamcılık, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, İletişim, Ön Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Reklamcılık Uygulamaları, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Reklamcılık, Ön Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Pazarlama İletişim Teknikleri, Ön Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler, Ön Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Pazarlama İletişimi, Ön Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Reklamcılık, Ön Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Ön Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Pazarlama İletişimi, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Reklamcılık Uygulamaları, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Reklamcılık, Ön Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Pazarlama İletişimi, Ön Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Pazarlama İletişim Teknikleri, Ön Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler, Ön Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Reklamcılık, Ön Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Ön Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Reklama Giriş, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Reklamcılık Uygulamaları, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Reklamcılık, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Pazarlama İletişim Teknikleri, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Pazarlama İletişimi, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Reklamcılık, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, İletişim, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Ön Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Reklama Giriş, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Reklamcılık Uygulamaları, Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Reklamcılık, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Pazarlama İletişim Teknikleri, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Reklamcılık, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, İletişim, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Bilgi ve İletişim Teknolojisi, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Ön Lisans
2016-2017, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Reklama Giriş, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Pazarlama İletişimi, Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Pazarlama İletişimi, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Pazarlama İletişim Teknikleri, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Bilgi ve İletişim Teknolojisi, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, İletişim, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Kişisel Gelişim, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Office Programları I, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler, Ön Lisans
2015-2016, Güz Dönemi, Pazarlama İletişimi, Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler, Ön Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, Pazarlama İletişim Teknikleri, Ön Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, Kişisel Gelişim, Ön Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, Ofis Programları I, Ön Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, Bilgi ve İletişim Teknolojisi, Ön Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları, Ön Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Ön Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, İletişim, Ön Lisans
2014-2015, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Pazarlama İletişim Teknikleri, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Kişisel Gelişim, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Teknoloji Kullanımı, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Ofis Programları I, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, İletişim, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Bilgi ve İletişim Teknolojisi, Ön Lisans
2013-2014, Güz Dönemi, Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, Teknoloji Kullanımı, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, Kişisel Gelişim, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, Ofis Programları I, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, Tüketici Davranışları, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, Bilgi ve İletişim Teknolojisi, Ön Lisans
2012-2013, Güz Dönemi, Protokol ve Sosyal Davranış Kuralları, Ön Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Büro Ergonomisinin Çalışma Psikolojisi ve İş Verimine Etkisi 0 0 0 0 1 1 0 0 0 2
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Süleyman Karaçor
Selçuk Üniversitesi
2024 3
Kastamonu Üniversitesi
2013 1
İmran Aslan
Selçuk Üniversitesi
2023 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Araştırma Alanı
440.
79055 araştırmacı içinde
Temel Alan
366.
33969 araştırmacı içinde
Bilim Alanı
21.
192 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79055
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33969
YÖKSİS Bilim Alanı Reklamcılık 192
Anahtar Kelimeler Reklam Kampanyaları, Reklam Yapımı, Reklam Stratejileri
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 0 0 0 0 0 0 0 15 120 40
Araştırma Alanı - - - - - - - - 586 . 444 . 440 .
Temel Alan - - - - - - - - 517 . 343 . 366 .
Bilim Alanı - - - - - - - - 52 . 16 . 21 .
Anahtar Kelime (1) - - - - - - - - 23 . 6 . 8 .
Anahtar Kelime (2) - - - - - - - - 4 . 1 . 2 .
Anahtar Kelime (3) - - - - - - - - 32 . 12 . 16 .
Toplam Yayın 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 1
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri