img
Prof. Dr. Lütfi İNCİKABI

Prof. Dr. Lütfi İNCİKABI

  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Matematik Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
107
Atıf
421
h-index
12
Proje
4
WoS
Yayın
20
Atıf
109
h-index
7
Scopus
Yayın
30
Atıf
170
h-index
7
Google Scholar
Yayın
86
Atıf
1356
h-index
22
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Columbia University, Matematik Eğitimi, , 2005, 2011
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1998, 2002
Araştırma Alanları
İlköğretim Matematik Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Columbia University, Matematik Eğitimi, , 2005, 2011
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1998, 2002
Kayıt Yok
İngilizce, TOEFL CBT, 600, Diğer, 2005
İngilizce, ÜDS, 81, Güz, 2003
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi
2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
2014-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Alan Eğitimi, Türkiye
2011-2014, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2011-2011, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2021-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2014-2016, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2014-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2012-, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2012-, Farabi Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Tuğba Çay, Yüksek Lisans, Son dönem Osmanlı matematikçilerinden Kirkor Kömürciyan'ın Yeni Hesâb ve Yeni Hendese ders kitaplarının ilişkilendirme becerisi bağlamında incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Kübra Özekmekci, Yüksek Lisans, Matematik eğitimi alanında yürütülen karşılaştırmalı tezlerin ders kitapları ve öğretim programları açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Perihan Ayanoğlu, Doktora, Ters yüz edilmiş öğrenme ortamında gerçekleştirilen türev öğretiminin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının kavramsal ve işlemsel bilgileri üzerine etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Wıdad Masaud Omar Alghıes, Doktora, Libya ortaokul matematik ders kitap içeriklerinin analizi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Uğur Küçükoğlu, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıkları dijital öyküler üzerine bir araştırma: Matematik nasıl doğmuştur?, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Şirin Okay, Yüksek Lisans, Süreli çocuk yayınlarındaki matematiksel içeriğin araştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Tahir Özer, Yüksek Lisans, İlkokul matematik ders kitaplarındaki kesirler konusu ile ilgili örneklerin ve alıştırmaların incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Fatma Kara, Yüksek Lisans, Altıncı sınıf öğrencilerinin kesirlerde toplama ve çıkarma işlemlerinde farklı temsilleri kullanma becerilerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Erdi Eray Macakoğlu, Yüksek Lisans, Fatih projesi uygulanan ortaokullarda görev yapan matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin incelenmesi: Kastamonu ili örneği, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Ramazan Uysal, Yüksek Lisans, 1998-2013 yılları arası ortaokul matematik dersi öğretim programlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
2019-2020, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans
2019-2020, İSTATİSTİK, Lisans
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2019-2020, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2019-2020, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2019-2020, GENEL MATEMATİK II, Lisans
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans
2018-2019, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans
2018-2019, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2018-2019, İSTATİSTİK, Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2018-2019, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2018-2019, GENEL MATEMATİK II, Lisans
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2018-2019, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans
2018-2019, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2018-2019, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2017-2018, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans
2017-2018, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans
2017-2018, SOYUT MATEMATİK, Lisans
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2017-2018, İSTATİSTİK, Lisans
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2017-2018, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2017-2018, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2017-2018, GENEL MATEMATİK II, Lisans
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2017-2018, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2016-2017, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans
2016-2017, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans
2016-2017, SOYUT MATEMATİK, Lisans
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2016-2017, YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans
2016-2017, CEBİRE GİRİŞ, Lisans
2016-2017, İSTATİSTİK, Lisans
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2016-2017, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2016-2017, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2016-2017, GENEL MATEMATİK II, Lisans
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2016-2017, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2015-2016, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans
2015-2016, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans
2015-2016, SOYUT MATEMATİK, Lisans
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2015-2016, YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans
2015-2016, CEBİRE GİRİŞ, Lisans
2015-2016, İSTATİSTİK, Lisans
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2015-2016, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2015-2016, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2015-2016, GENEL MATEMATİK II, Lisans
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2015-2016, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2014-2015, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans
2014-2015, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans
2014-2015, SOYUT MATEMATİK, Lisans
2014-2015, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2014-2015, YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans
2014-2015, CEBİRE GİRİŞ, Lisans
2014-2015, İSTATİSTİK, Lisans
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2014-2015, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2014-2015, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2014-2015, GENEL MATEMATİK II, Lisans
2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2014-2015, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2013-2014, Karşılaştırmalı Eğitim, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2013-2014, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans
2013-2014, Makale İnceleme I, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2013-2014, Makale İnceleme I, Lisans
2013-2014, Genel matematik II, Lisans
2013-2014, Genel matematik II, Lisans
2013-2014, Genel matematik I, Lisans
2013-2014, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2013-2014, İstatistik, Lisans
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans
2013-2014, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans
2012-2013, Makale İnceleme I, Lisans
2012-2013, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2012-2013, İstatistik, Lisans
2012-2013, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans
2012-2013, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans
2011-2012, Makale İnceleme I, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
Kayıt Yok
İncikabı, S., SADAK, M., İNCİKABI, L. (2023) "Identifying Mathematical Literacy Demands in Turkish, Singaporean and Australian Textbooks", Acta Educationis Generalis, 13 (1) pp. 147-169 DOI    
ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2023) "Preservice mathematics teachers' selection of curriculum resources in individual and group lesson planning processes", International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 54 (4) pp. 557-578 [ESCI] Link DOI     
SADAK, M., İNCİKABI, L., ULUSOY, F., PEKTAŞ, M. (2022) "Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving", THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 45 (1) [SSCI] DOI       
PEKTAŞ, M., SADAK, M., İNCİKABI, L., Kayabaşı, B. (2022) "Fen bilimleri ders kitaplarının matematik içeriklerinin incelenmesi: Bağlantılı ders kitapları", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 61 (0) pp. 98-121 [TR Dizin] Link   
Erbay, O., TULUK, G., İNCİKABI, L. (2021) "An Analysis of the Studies on Self-Efficacy in Mathematics Education in Turkey", International Journal of Scientific and Technological Research, 7 (10) pp. 75-88 DOI    
Küçükoğlu, U., İNCİKABI, L. (2020) "Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıklarıdijital öyküler üzerine bir araştırma", Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (2) pp. 140-162 Link   
Küçükoğlu, U., İNCİKABI, L. (2020) "Examining middle school students’xx digital story design processes and their views on these experiences.", TAY Journal, 4 (2) pp. 179-198   
ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2020) "Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics", International Journal for Mathematics Teaching and Learning, 21 (1) pp. 1-18 Link    
İNCİKABI, L., Erkoç, Y., Demirci, S. (2020) "2018 sonrası liseye geçiş sınavlarındaki matematik sorularının incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (2) pp. 1094-1121 [TR Dizin]    
İNCİKABI, L., Ayanoğlu, P., Uysal, R. (2020) "Sixth-grade students’ procedural and conceptual understandings of division operation in a real-life context", International Electronic Journal of Elementary Education, 13 (1) pp. 35-45 Link DOI     
İNCİKABI, L., ULUSOY, F. (2019) "Gender bias and stereotypes in Australian, Singaporean and Turkish mathematics textbooks", TURKISH JOURNAL OF EDUCATION, 8 (4) pp. 298-317 [ESCI] Link DOI       
İNCİKABI, L., Özer, T. (2019) "İlkokul matematik ders kitaplarındaki kesirlere ilişkin soruların bazı değişkenler açısından incelenmesi", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (1) pp. 20-37 Link  
Okay, Ş., İNCİKABI, L. (2019) "Süreli Çocuk Yayınlarındaki Matematik Problemlerinin İncelenmesi", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 15 (3) pp. 186-203 [TR Dizin] Link DOI     
İNCİKABI, L., Kepceoglu, I., Kucukoglu, U. (2019) "Examination of Mathematical History Contents in Middle School Mathematics Textbooks", PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 0 (45) pp. 144-158 [ESCI] DOI  
ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2019) "Middle school teachers’ use of textbooks in instruction of mathematics", International Journal for Mathematics Teaching and Learning, 20 (2) pp. 149-169  
İNCİKABI, L., KEPCEOĞLU, İ., Küçükoğlu, U. (2019) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Matematik Tarihi İçeriklerinin İncelenmesi", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 45 (45) pp. 144-158 [ESCI] Link     
SERİN, M.K., UYANIK, G., İNCİKABI, L. (2018) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 9 (3) pp. 513-535 Link DOI      
Kara, F., İNCİKABI, L. (2018) "Sixth grade students’ preferences on multiple representations used in fraction operations and their performance in their preferences", İlköğretim Online (elektronik), 17 (4) pp. 2136-2150 DOI      
Kara, F., İNCİKABI, L. (2018) "Sixth grade students’ skills of using multiple representations in addition and subtraction operations in fractions", International Electronic Journal of Elementary Education, 10 (4) pp. 463-474 DOI     
Uysal, R., İNCİKABI, L. (2018) "Son Dönem Matematik Dersi Öğretim Programlarının Genel Amaçları Üzerine Bir Araştırma", OMU Journal of Education Faculty, 37 (1) pp. 223-247 [TR Dizin]    
SERİN, M.K., UYANIK, G., İNCİKABI, L. (2018) "The relationship between pre-service primary school teachers’ beliefs about mathematics and critical thinking dispositions", Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 9 (3) pp. 513-535 DOI  
Uysal, R., İNCİKABI, L. (2017) "Son dönem ortaokul matematik dersi öğretim programlarının konu içerikleri üzerine bir araştırma", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 55-67   
ÖZGÜL, İ., İNCİKABI, L. (2017) "Prospective Teachers’ Representations for Teaching Note Values: An Analysis in the Context of Mathematics and Music", Journal of Education and Training Studies, 5 (11) pp. 129-140 Link DOI    
İNCİKABI, L., SERİN, M.K., Korkmaz, S., İncikabı, S. (2017) "Türkiye’ de 2009-2014 Yılları Arasında Yayımlanan Matematik Eğitimi Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (1) pp. 1-19 [TR Dizin] Link DOI    
İNCİKABI, L., Korkmaz, S., Ayanoğlu, P., Tekin, N., ALİUSTAOĞLU, F. (2017) "Geçmişten günümüze Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi: Yayımlanan çalışmalar üzerine bir araştırma.", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (2) [TR Dizin]    
İNCİKABI, L., Tokmak, H.S. (2017) "Effects of Play-Generated Mathematics Curriculum Instruction versus Curriculum-Generated Mathematics Play Instruction on the Self-Efficacy of Early Childhood Teacher", Gamtamokslinis Ugdymas / Natural Science Education, 14 (1) pp. 8-24 Link  
İNCİKABI, L., SERİN, M.K. (2017) "Pre-service science teachers’ perceptions of mathematics courses in a science teacher education programme", INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, 48 (6) pp. 864-875 Link DOI       
BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L. (2016) "Problems posed by prospective elementary mathematics teachers in the concept of functions An analysis based on SOLO taxonomy", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (3) pp. 796-809     
İNCİKABI, L., Mercimek, O., Ayanoğlu, P., ALİUSTAOĞLU, F., Tekin, N. (2016) "Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi", İlköğretim Online (elektronik), 15 (4) pp. 1149-1163     
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., Mercimek, O. (2016) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının programı tercih nedenleri ve beklentileri üzerine bir araştırma", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (22) pp. 165-188 DOI     
İNCİKABI, L., PEKTAŞ, M., Süle, C. (2016) "Ortaöğretime geçiş sınavlarındaki matematik ve fen sorularının PISA problem çözme çerçevesine göre incelenmesi", . Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 649-662    
İNCİKABI, L., Mercimek, O., Ayanoğlu, P., ALİUSTAOĞLU, F., Tekin, N. (2016) "An evaluation of middle school mathematics teaching programs based on TIMSS cognitive domains", Elementary Education Online, 15 (4) pp. 1149-1163 DOI   
İNCİKABI, L., Mercimek, O., BİBER, A.Ç., SERİN, M.K. (2016) "Why am I in Primary School Mathematics Teacher Education Program An analysis of Reasons and Expectations in the Context of Gender and Academic Achievement Case of Kastamonu University", Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education, 10 (2) pp. 367-390 Link   
PEKTAŞ, M., Volkan, Y.Ö., İNCİKABI, L. (2015) "An Analysis of Middle School Science Textbooks in Terms of TIMSS Program Framework", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (1) pp. 29-48 [TR Dizin]   
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., Takıcak, M., Betül, B.S. (2015) "An investigation of seventh grade students performances on conceptual procedural and graphical problems regarding circles", Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 6 (1) pp. 1-17     
Kıldan, A.O., İNCİKABI, L. (2015) "Effects on the technological pedagogical content knowledge of early childhood teacher candidates using digital storytelling to teach mathematics", EDUCATION 3-13, 43 (3) pp. 238-248 DOI       
Tokmak, H.S., İNCİKABI, L. (2015) "Integration of the Computer Games into Early Childhood Education Pre-Service Teachers' Mathematics Teaching", STEM EDUCATION: CONCEPTS, METHODOLOGIES, TOOLS, AND APPLICATIONS, 0 (1) pp. 799-817 [ESCI] DOI     
İNCİKABI, L. (2014) "An analysis of mathematics teacher candidates' performance on conceptual and algorithmic questions", 5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, 116 (0) pp. 4568-4571 DOI    
Tokmak, H.S., İNCİKABI, L., Özgelen, S. (2013) "An Investigation of Change in Mathematics Science and Literacy Education Pre service Teachers TPACK", ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 22 (4) pp. 407-415 [SSCI] Link DOI       
İNCİKABI, L., PEKTAŞ, M., Özgelen, S., KURNAZ, M.A. (2013) "Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education", ANTHROPOLOGIST, 16 (3) pp. 701-709 [SSCI] DOI       
İNCİKABI, L. (2013) "Teacher Candidates Efficacy Beliefs in Mathematics Play Generated Curriculum Instruction", EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 9 (2) pp. 167-176 [SSCI] Link DOI       
BİBER, A.Ç., TUNA, A., İNCİKABI, L. (2013) "An investigation of critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates", Eduactional Research, 4 (2) pp. 109-117   
İNCİKABI, L., Kıldan, A.O. (2013) "An analysis of early childhood teacher candidates digital stories for mathematics teaching", International Journal of Academic Research, 5 (2) pp. 77-81 Link DOI    
İNCİKABI, L., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2013) "An analysis of mathematics teacher candidates critical thinking dispositions and their logical thinking skills", Journal of International Education Research, 9 (3) pp. 257-266    
Kıldan, A.O., İBRET, B.Ü., PEKTAŞ, M., AYDINÖZÜ, D., İNCİKABI, L., RECEPOĞLU, E. (2013) "Evaluating views of teacher trainees on teacher training process in Turkey", AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, 38 (2) pp. 51-68 DOI      
İNCİKABI, L., Tjoe, H. (2013) "A comparative analysis of ratio and proportion problems in Turkish and the U S middle school mathematics textbooks", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (1) pp. 1-15 [TR Dizin]    
TUNA, A., BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L. (2013) "An analysis of mathematics teacher candidates logical thinking levels Case of Turkey", Journal of Educational and Instructional Studies in the World, 3 (1) pp. 83-91   
İNCİKABI, L., KURNAZ, M.A., PEKTAŞ, M. (2013) "An investigation of mathematics and science questions in entrance examinations for secondary education institutions in Turkey", JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, 12 (3) pp. 352-364 [SSCI]       
BİBER, A.Ç., TUNA, A., İNCİKABI, L., Yıgıt, E. (2013) "An investigation of various variables effects on middle school students skills of recognizing figure patterns", PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY, 55 (3) pp. 45-56     
İNCİKABI, L. (2013) "İlköğretim matematik öğretmenliği programı öğrencilerinin mantıksal argümanları kanıtlama yöntemlerinin incelenmesi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 12 (0) pp. 129-148 [TR Dizin]     
İNCİKABI, L., Kılıç, Ç. (2013) "İlköğretim öğrencilerinin geometrik cisimlerle ilgili kavram bilgilerinin analizi", Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 6 (3) pp. 343-358 [TR Dizin]   
Kılıç, Ç., İNCİKABI, L. (2013) "Öğretmenlerin problem kurma ile ilgili öz yeterlik inançlarının belirlenmesine yönelik ölçek geliştirme çalışması", Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 35 (0) pp. 223-234 [TR Dizin]    
Tokmak, H.S., İNCİKABI, L. (2013) "The effect of expertise based training on the quality of digital stories created to teach mathematics to young children", EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL, 50 (4) pp. 325-340 Link DOI       
İNCİKABI, L., Tokmak, H.S. (2012) "Understanding expertise based training effects on the software evaluation process of Mathematics Education teachers", EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL, 49 (4) pp. 277-288 Link DOI       
İNCİKABI, L., TUNA, A. (2012) "Türkiye ve Amerika eğitim sistemlerinin 60 72 aylıklar için geliştirilen okul öncesi matematik eğitimi programı açısından karşılaştırılması", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (3) pp. 94-101 [TR Dizin]   
İNCİKABI, L., Özgelen, S., Hartono, T. (2012) "A comparative analysis of numbers and biology content domains between Turkey and the USA", International Journal of Environmental & Science Education, 7 (4) pp. 523-536       
İNCİKABI, L. (2012) "After the reform in Turkey A content analysis of SBS and TIMSS assessment in terms of mathematics content cognitive domains and item types", EDUCATION AS CHANGE, 16 (2) pp. 301-312 [SSCI] Link DOI       
Tokmak, H.S., İNCİKABI, L., Yelken, T. (2012) "Differences in the educational software evaluation process for expertsand novice students", AUSTRALASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, 28 (8) pp. 1283-1297 [SSCI]       
İNCİKABI, L., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2012) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının kümelerle ilgili kavramsal bilgilerinin analizi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (2) pp. 523-538 [TR Dizin]    
İNCİKABI, L. (2012) "Reform movement in Turkey Changes in geometry content in student selection and placement examinations in secondary education", International Journal of Educational Reform, 21 (3) pp. 205-221 DOI     
İNCİKABI, L., Tokmak, H.S. (2012) "Uzman bakışıyla öğretmen adaylarının eğitimsel yazılım değerlendirme süreci üzerine bir araştırma", Kastamonu Eğitim Dergisi, 20 (3) pp. 939-954 [TR Dizin]   
İNCİKABI, L. (2011) "After the educational reform An analysis of geometry content in the Turkish mathematics textbooks", International Journal of Eurosia Social Sciences, 2 (5) pp. 38-54   
İNCİKABI, L., Smıth, J.P. (2011) "A comparison of changes in the upper elementary school grades 6 8 geometry learning area after the educational reform in Turkey", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 1-17 [TR Dizin]    
İNCİKABI, L. (2011) "The coherence of the curriculum textbooks and placement examinations in geometry education How reform in Turkey brings balance to the classroom", EDUCATION AS CHANGE, 15 (2) pp. 239-255 [SSCI] Link DOI      
Ayanoğlu, P., İNCİKABI, L. (2022) "Flipped classroom model and its application on derivative teaching", 5th international Turkish computers & mathematics education symposium , (pp. 205-206), Alanya, Türkiye, (Ocak 2022
İNCİKABI, L., Ayanoğlu, P., Uysal, R. (2019) "6Th grade students’ strategies in division operation and students’ skills of interpreting remainder.", 4th international Turkish computers mathematics education symposium , (pp. 742-744), İzmir, (Ekim 2019
Okay, Ş., İNCİKABI, L. (2018) "An investigation of mathematics contents of children periodicals in terms of problem specifications", International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018) , (pp. 522), Ordu, Türkiye, (Temmuz 2018
KEPCEOĞLU, İ., ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2018) "Multiple Representations of Fractions in Mathematics Textbooks of Turkey, Australia and Singapore", ERPA International Congress on Education , (Temmuz 2018
KEPCEOĞLU, İ., ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2018) "Problem Types of Fractions in Mathematics Textbooks of Turkey, Australia and Singapore", ERPA International Congress On Education , (Temmuz 2018
Macakoğlu, E.E., İNCİKABI, L., Türk, B. (2017) "Fatih projesi dâhilindeki ortaokullarda görev yapan matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterlikleri", International Symposium of Education and Values , (pp. 9), Muğla, (Kasım 2017
İNCİKABI, L., Uzun, P. (2017) "Geçmişten Günümüze Matematik Dersi Öğretim Programları", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 , Afyon, Türkiye, (Ekim 2017
İNCİKABI, L., Korkmaz, S., Ayanoğlu, P., Tekin, N., ALİUSTAOĞLU, F. (2017) "A research on the articles published in Kastamonu University Education Journal", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology , (pp. 6), Kuşadası, Türkiye, (Eylül 2017
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., TUNA, A., Korkmaz, S. (2017) "A study on representatıons placed in the middle school mathematics textbooks", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology , (pp. 8), Kastamonu, Türkiye, (Eylül 2017
BİBER, A.Ç., TUNA, A., İNCİKABI, L., Korkmaz, S. (2017) "How is the limit concept in the sequences understood by the students?", International Conference on Research in Education Science , (pp. 59), Kuşadası, Türkiye, (Eylül 2017
İNCİKABI, L., Korkmaz, S. (2017) "Numbers and operations from past to present: A reserach on mathematics teaching programs", International Conference on Research in Education Science , (pp. 82-83), Kuşadası, Türkiye, (Eylül 2017
İncikabı, S., BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., KEPCEOĞLU, İ. (2017) "A study on multiple representations in Algebra", 26th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2231-2233), Antalya, Türkiye, (Temmuz 2017
KEPCEOĞLU, İ., İNCİKABI, L. (2017) "How is the proof of a mathematical statement explained?", 26th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2237), Antalya, (Temmuz 2017
Mercimek, O., PEKTAŞ, M., İNCİKABI, L., Er, G. (2017) "Matematik öğretmenlerinin hizmet içi eğitimleri için online eğitim modelleri", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 1906-1911), Kastamonu, Türkiye, (Temmuz 2017
İNCİKABI, L., PEKTAŞ, M., Ayanoğlu, P. (2017) "Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretim programlarına ait farkındalıklarının araştırılması: Kastamonu örneği.", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 427), Kastamonu, Türkiye, (Temmuz 2017
PEKTAŞ, M., İNCİKABI, L. (2016) "Middle school science teachers knowledge about science teaching program Case of Kastamonu", International Conference for Education , (pp. 77-82), Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (Aralık 2016
ÖZGÜL, İ., İNCİKABI, L. (2016) "Öğretmen adaylarının nota değerlerinin öğretilmesinde tercih ettikleri temsillerin matematik ve müzik bağlamında değerlendirilmesi", Eğitimde değişim konferansları , (Aralık 2016
SERİN, M.K., İNCİKABI, L. (2016) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel problem çözmeye ilişkim inançları ve üstbilişsel farkındalıkları", 15th Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS) , Muğla, Türkiye, (Aralık 2016
İNCİKABI, L., SERİN, M.K. (2016) "Undergraduate science teacher education students perceptions of undergraduate mathematics courses", International Conference for Education , (pp. 107-111), Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (Aralık 2016
BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., Mercimek, O. (2015) "İlköğretim matematik programını tercih nedenleri ve beklentilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi", 3rd International Conference on Primary Education , (pp. 71), Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2015
İNCİKABI, L., Ayanoğlu, P., ALİUSTAOĞLU, F., Tekin, N., Sırakaya, S., Beyzi, S.B. (2015) "Ortaokul matematik dersi öğretim programının bilişsel alanlara göre değerlendirilmesi", 3rd International Conference on Primary Education , (pp. 70), Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2015
Okay, Ş., İNCİKABI, L., Özer, T. (2015) "Türkiye de son dönemde yayımlanan matematik eğitimi çalışmaları üzerine bir araştırma", 3rd International Conference on Primary Education , (pp. 72), Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2015
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., Mercimek, O. (2015) "İlköğretim matematik öğretmenliği programı öğrencilerinin tercih nedenleri ve beklentileri üzerine bir araştırma", 2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , (pp. 106-107), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015
Özgelen, S., Tokmak, H.S., İNCİKABI, L., Çoban, G. (2015) "Developing pre service science teachers NOS views Using blogs as a platform for reflection", NARST Annual International Conference , (pp. 467-468), Chicago, Il, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2015
Yelken, T., Tokmak, H.S., Özgelen, S., İNCİKABI, L. (2013) "Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları", Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, ISBN: 23444323  
İNCİKABI, L., SERİN, M.K., İncikabı, S. (2021) "Flipping the Mathematics Instruction: A Critical Overview of Recent Trends in Application", Kitap: Handbook of Research on Equity in Computer Science in P-16, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 219 / 247, ISBN: 9781799847397   
Uysal, R., İNCİKABI, L. (2021) "Eğitim aracı olarak dijital öyküleme ve matematik dersi için örnek bir öykü tasarımı", Kitap: Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, Ankara/Türkiye : Nobel yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 253 / 272, ISBN: 978-625-439-900-8 
Ayanoğlu, P., İNCİKABI, L. (2021) "Ters yüz edilmiş sınıflar ve matematik eğitimi", Kitap: Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, Ankara/Türkiye : Nobel yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 57 / 78, ISBN: 978-625-439-900-8 
İNCİKABI, L., KEPCEOĞLU, İ., PEKTAŞ, M. (2020) "Gamification of Middle School Mathematics and Science: Game-Playing for Learning", Kitap: Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education, Hersley/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 301 / 316, ISBN: 9781799814801   
İNCİKABI, L., Uysal, R. (2020) "An Analysis of Turkey’s Recent Middle School Mathematics Teaching Programs Within the Context of the Learning-Teaching Processes", Kitap: Handbook of Research on Online Pedagogical Models for Mathematics Teacher Education, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 301 / 316, ISBN: 9781799814801    
İNCİKABI, L. (2019) "Teaching history of mathematics through digital stories: A technology integration model", Kitap: Early Childhood Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, Hersley/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 705 / 720, ISBN: 9781522575085    
ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2019) "Incorporating Representation-Based Instruction into Mathematics Teaching: Engaging Middle Schoolers with Multiple Representations of Adding Fractions", Kitap: Handbook of Research on Promoting Higher-Order Skills and Global Competencies in Life and Work, Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global Publication, Bölüm Sayfaları: 311 / 336, ISBN: 9781522563310 
İNCİKABI, L. (2019) "ilkokul matematik öğretimi programı", Kitap: İlkokulda matematik öğretimi, Ankara : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 17 / 40, ISBN: 978-605-241-731-7 
İNCİKABI, L., KEPCEOĞLU, İ. (2019) "İlkokul matematik eğitiminde matematik teknoloji kullanımı: Dijital öyküleme örneği", Kitap: Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 311 / 330, ISBN: 9786051703091 
İNCİKABI, L., KAÇAR, A. (2018) "Analyzing Prospective Mathematics Teachers’xx Development of Teaching Practices in Mathematics: A Lesson Study Approach", Kitap: K-12 STEM Education: Breakthroughs in Research and Practice, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 311 / 336,  
İNCİKABI, L., Korkmaz, S. (2018) "Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarınin Sayılar Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması", Kitap: Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 185 / 208, ISBN: 9786052414149 
İNCİKABI, L., KAÇAR, A. (2017) "Analyzing Prospective Mathematics Teachers’ Development of Teaching Practices in Mathematics: A Lesson Study Approach", Kitap: Handbook of Research on Learner Centered Pedagogy in Teacher Education and Professional Development, Hershley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 206 / 225, ISBN: 9781522508922    
İNCİKABI, L. (2015) "Teaching history of mathematics through digital stories: A technology integration model", Kitap: Handbook of Research on Educational Technology Integration and Active Learning, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 162 / 176, ISBN: 978-1-4666-8363-1 
Tokmak, H.S., İNCİKABI, L. (2015) "Perceptions of competencies developed in an active learning course featuring the design of web-based instruction on mathematics.", Kitap: Handbook of Research on Educational Technology Integration and Active Learning, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 380 / 394, ISBN: ISBN13: 9781466683631    
Yelken, T., Tokmak, H.S., Özgelen, S., İNCİKABI, L. (2013) "Teknoloji- pedagoji- alan bilgisi (TPAB) çerçevesi ve bu çerçevenin Milli Eğitim Bakanlığı’nın fen ve matematik eğitimi programındaki yeri.", Kitap: Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 23444323 
İNCİKABI, L. (2013) "TPAB-temelli Teknolojiyle Öğretim” dersi: Matematik öğretimi için bilgisayar oyunu tasarlama", Kitap: Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 221 / 238, ISBN: 23444323 
İNCİKABI, L., Tokmak, H.S. (2013) "Integrating technology into mathematics teaching: A TPACK (Technological, Pedagogical, Content knowledge) - based course design for college students", Kitap: Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 288 / 303,      
Tokmak, H.S., İNCİKABI, L. (2013) "Integration of the computer games into early childhood education pre-service teachers’ mathematics teaching", Kitap: Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 178 / 196,    
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Kitap) Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, 2013, Editör
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 0
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) İlköğretim online, 0
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Asia-Pacific Education Researcher, 0
Danışman, TÜBİTAK, 2019-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 An Investigation of Change in Mathematics Science and Literacy Education Pre service Teachers TPACK 12 0 0 17 4 3 1 0 0 37
2 An investigation of critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates 3 0 0 13 14 0 0 0 0 30
3 Gender bias and stereotypes in Australian, Singaporean and Turkish mathematics textbooks 3 0 0 8 9 0 2 0 0 22
4 İlköğretim öğrencilerinin geometrik cisimlerle ilgili kavram bilgilerinin analizi 1 0 0 5 3 1 11 0 0 21
5 Sixth grade students’ skills of using multiple representations in addition and subtraction operations in fractions 4 0 0 8 7 0 1 0 0 20
6 An analysis of mathematics teacher candidates critical thinking dispositions and their logical thinking skills 1 0 0 11 3 1 3 0 0 19
7 After the reform in Turkey A content analysis of SBS and TIMSS assessment in terms of mathematics content cognitive domains and item types 1 0 0 11 2 1 2 0 0 17
8 An analysis of mathematics teacher candidates logical thinking levels Case of Turkey 1 0 0 7 8 1 0 0 0 17
9 Effects on the technological pedagogical content knowledge of early childhood teacher candidates using digital storytelling to teach mathematics 4 0 0 8 2 2 1 0 0 17
10 Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları 1 0 0 8 2 2 3 0 0 16
11 Ortaöğretime geçiş sınavlarındaki matematik ve fen sorularının PISA problem çözme çerçevesine göre incelenmesi 0 0 0 4 4 8 0 0 0 16
12 Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi 0 0 0 6 2 5 2 0 0 15
13 Türkiye ve Amerika eğitim sistemlerinin 60 72 aylıklar için geliştirilen okul öncesi matematik eğitimi programı açısından karşılaştırılması 1 0 0 4 2 1 4 0 0 12
14 Evaluating views of teacher trainees on teacher training process in Turkey 1 0 0 8 1 1 0 0 0 11
15 Öğretmenlerin problem kurma ile ilgili öz yeterlik inançlarının belirlenmesine yönelik ölçek geliştirme çalışması 1 0 0 4 0 5 0 0 0 10
16 A comparative analysis of ratio and proportion problems in Turkish and the U S middle school mathematics textbooks 0 0 0 4 1 3 0 0 0 8
17 Teacher Candidates Efficacy Beliefs in Mathematics Play Generated Curriculum Instruction 3 0 0 3 2 0 0 0 0 8
18 Differences in the educational software evaluation process for expertsand novice students 2 0 0 1 1 0 3 0 0 7
19 Son Dönem Matematik Dersi Öğretim Programlarının Genel Amaçları Üzerine Bir Araştırma 0 0 0 1 2 1 3 0 0 7
20 Türkiye’ de 2009-2014 Yılları Arasında Yayımlanan Matematik Eğitimi Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma 0 0 0 1 2 4 0 0 0 7
21 Handbook of Research on Educational Technology Integration and Active Learning 0 0 0 3 0 0 3 0 0 6
22 Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving 1 0 0 3 2 0 0 0 0 6
23 The effect of expertise based training on the quality of digital stories created to teach mathematics to young children 2 0 0 0 0 0 4 0 0 6
24 An analysis of early childhood teacher candidates digital stories for mathematics teaching 1 0 0 3 0 0 1 0 0 5
25 Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları 0 0 0 0 2 0 3 0 0 5
26 Handbook of Research on Promoting Higher-Order Skills and Global Competencies in Life and Work 0 0 0 1 4 0 0 0 0 5
27 Son dönem ortaokul matematik dersi öğretim programlarının konu içerikleri üzerine bir araştırma 0 0 0 2 0 0 3 0 0 5
28 An Analysis of Middle School Science Textbooks in Terms of TIMSS Program Framework 0 0 0 4 0 0 0 0 0 4
29 The coherence of the curriculum textbooks and placement examinations in geometry education How reform in Turkey brings balance to the classroom 0 0 0 2 0 2 0 0 0 4
30 An investigation of seventh grade students performances on conceptual procedural and graphical problems regarding circles 2 0 0 1 0 0 0 0 0 3
31 Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları 0 0 0 1 0 1 1 0 0 3
32 Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education 1 0 0 1 1 0 0 0 0 3
33 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının programı tercih nedenleri ve beklentileri üzerine bir araştırma 0 0 0 1 1 0 1 0 0 3
34 Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education 2 0 0 0 1 0 0 0 0 3
35 Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Matematik Tarihi İçeriklerinin İncelenmesi 0 0 0 1 1 0 1 0 0 3
36 Sixth grade students’ preferences on multiple representations used in fraction operations and their performance in their preferences 0 0 0 2 1 0 0 0 0 3
37 Uzman bakışıyla öğretmen adaylarının eğitimsel yazılım değerlendirme süreci üzerine bir araştırma 0 0 0 1 1 1 0 0 0 3
38 Why am I in Primary School Mathematics Teacher Education Program An analysis of Reasons and Expectations in the Context of Gender and Academic Achievement Case of Kastamonu University 0 0 0 1 1 1 0 0 0 3
39 An investigation of mathematics and science questions in entrance examinations for secondary education institutions in Turkey 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
40 Early Childhood Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2
41 Handbook of Research on Learner Centered Pedagogy in Teacher Education and Professional Development 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2
42 Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2
43 Pre-service science teachers’ perceptions of mathematics courses in a science teacher education programme 1 0 0 0 0 0 1 0 0 2
44 Prospective Teachers’ Representations for Teaching Note Values: An Analysis in the Context of Mathematics and Music 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
45 Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2
46 Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki 1 0 0 0 0 0 1 0 0 2
47 Understanding expertise based training effects on the software evaluation process of Mathematics Education teachers 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
48 A comparative analysis of numbers and biology content domains between Turkey and the USA 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
49 After the educational reform An analysis of geometry content in the Turkish mathematics textbooks 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
50 Handbook of Research on Equity in Computer Science in P-16 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
51 İlkokulda matematik öğretimi 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
52 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının kümelerle ilgili kavramsal bilgilerinin analizi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
53 İlköğretim matematik öğretmenliği programı öğrencilerinin mantıksal argümanları kanıtlama yöntemlerinin incelenmesi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
54 Middle school teachers’ use of textbooks in instruction of mathematics 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
55 Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
56 Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıklarıdijital öyküler üzerine bir araştırma 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
57 Preservice mathematics teachers' selection of curriculum resources in individual and group lesson planning processes 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
58 Problems posed by prospective elementary mathematics teachers in the concept of functions An analysis based on SOLO taxonomy 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
59 Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
60 Sixth-grade students’ procedural and conceptual understandings of division operation in a real-life context 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2012 - 2017 14
Hatice Sancar Tokmak
Mersin Üniversitesi
2012 - 2017 12
Kastamonu Üniversitesi
2013 - 2022 11
Perihan Ayanoğlu
Kastamonu Üniversitesi (Turkey)
2015 - 2022 10
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2023 8
Kastamonu Üniversitesi
2012 - 2017 8
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2021 8
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2020 7
Oktay Mercimek
Mustafa Kemal Üniversitesi
2015 - 2021 7
Samet Korkmaz
-
2017 - 2018 7
Sinan Özgelen
Mersin Üniversitesi
2012 - 2015 6
Ramazan Uysal
-
2017 - 2021 6
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2017 5
Nurcan Tekin
Kastamonu Üniversitesi (Turkey)
2015 - 2017 5
-
2022 - 2023 3
Abdullah Oğuzhan Kıldan
Kastamonu Üniversitesi
2013 - 2015 3
Tuğba Yelken
Mersin Üniversitesi
2012 - 2013 3
Semahat İncikabı
-
2017 - 2021 3
Şirin Okay
-
2015 - 2019 3
Uğur Küçükoğlu
-
2019 - 2020 3
Kastamonu Üniversitesi
2013 2
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2018 2
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2017 2
Kastamonu Üniversitesi
2018 2
Çiğdem Kılıç
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
2013 2
Fatma Kara
-
2018 2
Tahir Özer
-
2015 - 2019 2
Kastamonu Üniversitesi
2013 1
-
2021 1
Kastamonu Üniversitesi
2013 1
Kastamonu Üniversitesi
2013 1
Pınar Uzun
Sinop Üniversitesi
2017 1
Selma Büyükkılıç Beyzi
-
2015 1
Selim Sırakaya
-
2015 1
Semahat İncikabı
-
2023 1
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi (Turkey)
2016 1
Bayam Semiha Betül
-
2015 1
Belkıs Türk
-
2017 1
Beyza Kayabaşı
-
2022 1
Cihan Süle
-
2016 1
Engın Yıgıt
-
2013 1
Erdi Eray Macakoğlu
-
2017 1
Gökhan Er
-
2017 1
Gülşah Çoban
-
2015 1
Hartono Tjoe
-
2013 1
Hatice Sancar Tokmak
-
2015 1
Ibrahim Kepceoglu
-
2019 1
John Phılıp Smıth
-
2011 1
Müjdat Takıcak
-
2015 1
Sündüz Demirci
-
2020 1
Tjoe Hartono
-
2012 1
Ugur Kucukoglu
-
2019 1
Yasemin Erkoç
-
2020 1
Yaz Ömer Volkan
-
2015 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı İlköğretim Matematik Eğitimi 194
Anahtar Kelimeler İlköğretim Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 122 130 176 160 230 160 100 65 40 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 350 . 376 . 372 . 386 . 311 . 372 . 528 . 560 . 570 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 203 . 219 . 193 . 192 . 130 . 186 . 294 . 307 . 343 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 15 . 19 . 8 . 14 . 7 . 10 . 36 . 49 . 67 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 15 . 19 . 7 . 14 . 7 . 9 . 33 . 44 . 64 . -
Toplam Yayın 9 9 17 9 9 7 4 2 2 0
Toplam Makale 3 5 6 4 4 5 1 2 2 0
Toplam Kitap 1 0 1 2 4 2 2 0 0 0
Toplam Bildiri 5 4 10 3 1 0 1 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Makale (Uluslararası) 3 5 3 2 2 5 1 0 2 0
Makale (Ulusal) 0 0 3 2 2 0 0 1 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 0 1 2 4 2 2 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 4 4 9 3 1 0 1 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri