Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Columbia University, Matematik Eğitimi, , 2005, 2011 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1998, 2002 |
Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Columbia University, Matematik Eğitimi, , 2005, 2011 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1998, 2002 |
Kayıt Yok |
İngilizce, TOEFL CBT, 600, Diğer, 2005 |
İngilizce, ÜDS, 81, Güz, 2003 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi |
2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
2014-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Alan Eğitimi, Türkiye |
2011-2014, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2011-2011, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2021-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2014-2016, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2014-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2012-, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2012-, Farabi Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Tuğba Çay, Yüksek Lisans, Son dönem Osmanlı matematikçilerinden Kirkor Kömürciyan'ın Yeni Hesâb ve Yeni Hendese ders kitaplarının ilişkilendirme becerisi bağlamında incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Kübra Özekmekci, Yüksek Lisans, Matematik eğitimi alanında yürütülen karşılaştırmalı tezlerin ders kitapları ve öğretim programları açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Perihan Ayanoğlu, Doktora, Ters yüz edilmiş öğrenme ortamında gerçekleştirilen türev öğretiminin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının kavramsal ve işlemsel bilgileri üzerine etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Wıdad Masaud Omar Alghıes, Doktora, Libya ortaokul matematik ders kitap içeriklerinin analizi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Uğur Küçükoğlu, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıkları dijital öyküler üzerine bir araştırma: Matematik nasıl doğmuştur?, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Şirin Okay, Yüksek Lisans, Süreli çocuk yayınlarındaki matematiksel içeriğin araştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Tahir Özer, Yüksek Lisans, İlkokul matematik ders kitaplarındaki kesirler konusu ile ilgili örneklerin ve alıştırmaların incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Fatma Kara, Yüksek Lisans, Altıncı sınıf öğrencilerinin kesirlerde toplama ve çıkarma işlemlerinde farklı temsilleri kullanma becerilerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Erdi Eray Macakoğlu, Yüksek Lisans, Fatih projesi uygulanan ortaokullarda görev yapan matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin incelenmesi: Kastamonu ili örneği, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Ramazan Uysal, Yüksek Lisans, 1998-2013 yılları arası ortaokul matematik dersi öğretim programlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
2019-2020, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2019-2020, İSTATİSTİK, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2019-2020, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2019-2020, GENEL MATEMATİK II, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans |
2018-2019, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2018-2019, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2018-2019, İSTATİSTİK, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2018-2019, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2018-2019, GENEL MATEMATİK II, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2018-2019, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2018-2019, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2018-2019, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2017-2018, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans |
2017-2018, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2017-2018, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2017-2018, İSTATİSTİK, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2017-2018, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2017-2018, GENEL MATEMATİK II, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2016-2017, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans |
2016-2017, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2016-2017, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2016-2017, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2016-2017, İSTATİSTİK, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2016-2017, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2016-2017, GENEL MATEMATİK II, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2015-2016, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans |
2015-2016, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2015-2016, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2015-2016, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2015-2016, İSTATİSTİK, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2015-2016, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2015-2016, GENEL MATEMATİK II, Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2014-2015, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans |
2014-2015, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2014-2015, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
2014-2015, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2014-2015, YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2014-2015, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2014-2015, İSTATİSTİK, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2014-2015, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2014-2015, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2014-2015, GENEL MATEMATİK II, Lisans |
2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2014-2015, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2013-2014, Karşılaştırmalı Eğitim, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2013-2014, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans |
2013-2014, Makale İnceleme I, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2013-2014, Makale İnceleme I, Lisans |
2013-2014, Genel matematik II, Lisans |
2013-2014, Genel matematik II, Lisans |
2013-2014, Genel matematik I, Lisans |
2013-2014, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2013-2014, İstatistik, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2012-2013, Makale İnceleme I, Lisans |
2012-2013, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2012-2013, İstatistik, Lisans |
2012-2013, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans |
2012-2013, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2011-2012, Makale İnceleme I, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
Kayıt Yok |
Kesirler ve kesirlerde işlemler konularının ders kitaplarında öğretimi üzerine bir karşılaştırma: Türkiye, ABD, Avusturalya, Singapur ve Güney Kore örnekleri. BAP Proje: Araştırmacı , 2017-2018 ![]() |
Ortaokul Matematik ve Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Öğretim Programlarına Ait Farkındalıklarının Araştırılması BAP Proje: Yürütücü , 2015-2016 ![]() |
Ortaokul Matematik ve Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin TPAB Dijital Öykü Hazırlama Yoluyla Geliştirilmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Uzman ![]() |
Sanatla prizmalara yolculuk TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen ![]() |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Kitap) Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, 2013, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) İlköğretim online, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Asia-Pacific Education Researcher, 0 |
Danışman, TÜBİTAK, 2019- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 14 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2022 | 12 |
![]()
Hatice Sancar Tokmak
Mersin Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 12 |
![]()
Perihan Ayanoğlu
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2015 - 2022 | 10 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 8 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 8 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2022 | 8 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 8 |
![]()
Oktay Erbay
![]() |
2015 - 2021 | 7 |
![]()
Samet Korkmaz
-
|
2017 - 2018 | 7 |
![]()
Sinan Özgelen
Mersin Üniversitesi
|
2012 - 2015 | 6 |
![]()
Ramazan Uysal
-
|
2017 - 2021 | 6 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 5 |
![]()
Nurcan Tekin
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2015 - 2017 | 5 |
![]()
-
|
2022 - 2023 | 3 |
![]()
Abdullah Oğuzhan Kıldan
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 3 |
![]()
Tuğba Yelken
Mersin Üniversitesi
|
2012 - 2013 | 3 |
![]()
Semahat İncikabı
-
|
2017 - 2021 | 3 |
![]()
Şirin Okay
-
|
2015 - 2019 | 3 |
![]()
Uğur Küçükoğlu
-
|
2019 - 2020 | 3 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 2 |
![]()
Çiğdem Kılıç
![]() |
2013 | 2 |
![]()
Fatma Kara
-
|
2018 | 2 |
![]()
Tahir Özer
-
|
2015 - 2019 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
![]()
-
|
2021 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
![]()
Pınar Uzun
![]() |
2017 | 1 |
![]()
Selma Büyükkılıç Beyzi
-
|
2015 | 1 |
![]()
Selim Sırakaya
-
|
2015 | 1 |
![]()
Semahat İncikabı
-
|
2023 | 1 |
![]()
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2016 | 1 |
![]()
Bayam Semiha Betül
-
|
2015 | 1 |
![]()
Belkıs Türk
-
|
2017 | 1 |
![]()
Beyza Kayabaşı
-
|
2022 | 1 |
![]()
Cihan Süle
-
|
2016 | 1 |
![]()
Engın Yıgıt
-
|
2013 | 1 |
![]()
Erdi Eray Macakoğlu
-
|
2017 | 1 |
![]()
Gökhan Er
-
|
2017 | 1 |
![]()
Gülşah Çoban
-
|
2015 | 1 |
![]()
Hartono Tjoe
-
|
2013 | 1 |
![]()
Hatice Sancar Tokmak
-
|
2015 | 1 |
![]()
Ibrahim Kepceoglu
-
|
2019 | 1 |
![]()
John Phılıp Smıth
-
|
2011 | 1 |
![]()
Müjdat Takıcak
-
|
2015 | 1 |
![]()
Sündüz Demirci
-
|
2020 | 1 |
![]()
Tjoe Hartono
-
|
2012 | 1 |
![]()
Ugur Kucukoglu
-
|
2019 | 1 |
![]()
Yasemin Erkoç
-
|
2020 | 1 |
![]()
Yaz Ömer Volkan
-
|
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78287 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10285 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 205 |
Anahtar Kelimeler | İlköğretim Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 122 | 130 | 176 | 160 | 230 | 160 | 100 | 65 | 40 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 353 . | 380 . | 373 . | 382 . | 308 . | 379 . | 542 . | 580 . | 581 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 203 . | 221 . | 193 . | 190 . | 127 . | 190 . | 297 . | 309 . | 358 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 16 . | 19 . | 8 . | 15 . | 8 . | 10 . | 36 . | 49 . | 65 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 16 . | 19 . | 8 . | 14 . | 8 . | 9 . | 32 . | 44 . | 63 . | - | - |
Toplam Yayın | 9 | 9 | 17 | 9 | 9 | 7 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 3 | 5 | 6 | 4 | 4 | 5 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 1 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 5 | 4 | 10 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 3 | 5 | 3 | 3 | 2 | 5 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 1 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 4 | 4 | 9 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |