img
img
Prof. Dr. Lütfi İNCİKABI

Prof. Dr. Lütfi İNCİKABI

  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Matematik Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
108
Atıf
499
h-index
13
Proje
4
WoS
Yayın
21
Atıf
118
h-index
7
Scopus
Yayın
30
Atıf
174
h-index
8
Google Scholar
Yayın
86
Atıf
1395
h-index
22
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Columbia University, Matematik Eğitimi, , 2005, 2011
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1998, 2002
Araştırma Alanları
İlköğretim Matematik Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Columbia University, Matematik Eğitimi, , 2005, 2011
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1998, 2002
Kayıt Yok
İngilizce, TOEFL CBT, 600, Diğer, 2005
İngilizce, ÜDS, 81, Güz, 2003
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi
2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
2014-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Alan Eğitimi, Türkiye
2011-2014, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2011-2011, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2021-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2014-2016, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2014-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2012-, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2012-, Farabi Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Tuğba Çay, Yüksek Lisans, Son dönem Osmanlı matematikçilerinden Kirkor Kömürciyan'ın Yeni Hesâb ve Yeni Hendese ders kitaplarının ilişkilendirme becerisi bağlamında incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Kübra Özekmekci, Yüksek Lisans, Matematik eğitimi alanında yürütülen karşılaştırmalı tezlerin ders kitapları ve öğretim programları açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Perihan Ayanoğlu, Doktora, Ters yüz edilmiş öğrenme ortamında gerçekleştirilen türev öğretiminin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının kavramsal ve işlemsel bilgileri üzerine etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Wıdad Masaud Omar Alghıes, Doktora, Libya ortaokul matematik ders kitap içeriklerinin analizi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Uğur Küçükoğlu, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıkları dijital öyküler üzerine bir araştırma: Matematik nasıl doğmuştur?, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Şirin Okay, Yüksek Lisans, Süreli çocuk yayınlarındaki matematiksel içeriğin araştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Tahir Özer, Yüksek Lisans, İlkokul matematik ders kitaplarındaki kesirler konusu ile ilgili örneklerin ve alıştırmaların incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Fatma Kara, Yüksek Lisans, Altıncı sınıf öğrencilerinin kesirlerde toplama ve çıkarma işlemlerinde farklı temsilleri kullanma becerilerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Erdi Eray Macakoğlu, Yüksek Lisans, Fatih projesi uygulanan ortaokullarda görev yapan matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin incelenmesi: Kastamonu ili örneği, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Ramazan Uysal, Yüksek Lisans, 1998-2013 yılları arası ortaokul matematik dersi öğretim programlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
2019-2020, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans
2019-2020, İSTATİSTİK, Lisans
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2019-2020, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2019-2020, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2019-2020, GENEL MATEMATİK II, Lisans
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans
2018-2019, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans
2018-2019, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2018-2019, İSTATİSTİK, Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2018-2019, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2018-2019, GENEL MATEMATİK II, Lisans
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2018-2019, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans
2018-2019, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2018-2019, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2017-2018, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans
2017-2018, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans
2017-2018, SOYUT MATEMATİK, Lisans
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2017-2018, İSTATİSTİK, Lisans
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2017-2018, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2017-2018, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2017-2018, GENEL MATEMATİK II, Lisans
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2017-2018, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2016-2017, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans
2016-2017, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans
2016-2017, SOYUT MATEMATİK, Lisans
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2016-2017, YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans
2016-2017, CEBİRE GİRİŞ, Lisans
2016-2017, İSTATİSTİK, Lisans
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2016-2017, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2016-2017, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2016-2017, GENEL MATEMATİK II, Lisans
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2016-2017, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2015-2016, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans
2015-2016, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans
2015-2016, SOYUT MATEMATİK, Lisans
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2015-2016, YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans
2015-2016, CEBİRE GİRİŞ, Lisans
2015-2016, İSTATİSTİK, Lisans
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2015-2016, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2015-2016, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2015-2016, GENEL MATEMATİK II, Lisans
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2015-2016, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2014-2015, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans
2014-2015, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans
2014-2015, SOYUT MATEMATİK, Lisans
2014-2015, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2014-2015, YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans
2014-2015, CEBİRE GİRİŞ, Lisans
2014-2015, İSTATİSTİK, Lisans
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2014-2015, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2014-2015, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2014-2015, GENEL MATEMATİK II, Lisans
2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2014-2015, GENEL MATEMATİK I, Lisans
2013-2014, Karşılaştırmalı Eğitim, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2013-2014, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans
2013-2014, Makale İnceleme I, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2013-2014, Makale İnceleme I, Lisans
2013-2014, Genel matematik II, Lisans
2013-2014, Genel matematik II, Lisans
2013-2014, Genel matematik I, Lisans
2013-2014, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2013-2014, İstatistik, Lisans
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans
2013-2014, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans
2012-2013, Makale İnceleme I, Lisans
2012-2013, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2012-2013, İstatistik, Lisans
2012-2013, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans
2012-2013, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans
2011-2012, Makale İnceleme I, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Kitap) Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, 2013, Editör
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 0
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) İlköğretim online, 0
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Asia-Pacific Education Researcher, 0
Danışman, TÜBİTAK, 2019-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 An Investigation of Change in Mathematics Science and Literacy Education Pre service Teachers TPACK 13 0 0 19 5 3 1 0 0 41
2 An investigation of critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates 3 0 0 14 15 0 0 0 0 32
3 Gender bias and stereotypes in Australian, Singaporean and Turkish mathematics textbooks 4 0 0 9 10 1 3 0 0 27
4 Sixth grade students’ skills of using multiple representations in addition and subtraction operations in fractions 4 0 0 9 9 0 2 0 0 24
5 An analysis of mathematics teacher candidates critical thinking dispositions and their logical thinking skills 1 0 0 12 4 1 3 0 0 21
6 İlköğretim öğrencilerinin geometrik cisimlerle ilgili kavram bilgilerinin analizi 1 0 0 5 3 1 11 0 0 21
7 Effects on the technological pedagogical content knowledge of early childhood teacher candidates using digital storytelling to teach mathematics 5 0 0 8 2 2 1 0 0 18
8 Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları 1 0 0 8 3 2 4 0 0 18
9 Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi 0 0 0 6 4 6 2 0 0 18
10 After the reform in Turkey A content analysis of SBS and TIMSS assessment in terms of mathematics content cognitive domains and item types 1 0 0 11 2 1 2 0 0 17
11 An analysis of mathematics teacher candidates logical thinking levels Case of Turkey 1 0 0 7 8 1 0 0 0 17
12 Ortaöğretime geçiş sınavlarındaki matematik ve fen sorularının PISA problem çözme çerçevesine göre incelenmesi 0 0 0 4 4 8 0 0 0 16
13 Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving 6 0 0 3 4 1 0 0 0 14
14 Türkiye ve Amerika eğitim sistemlerinin 60 72 aylıklar için geliştirilen okul öncesi matematik eğitimi programı açısından karşılaştırılması 1 0 0 4 2 1 5 0 0 13
15 Evaluating views of teacher trainees on teacher training process in Turkey 1 0 0 8 2 1 0 0 0 12
16 Öğretmenlerin problem kurma ile ilgili öz yeterlik inançlarının belirlenmesine yönelik ölçek geliştirme çalışması 1 0 0 4 0 5 0 0 0 10
17 Teacher Candidates Efficacy Beliefs in Mathematics Play Generated Curriculum Instruction 3 0 0 3 2 0 1 0 0 9
18 A comparative analysis of ratio and proportion problems in Turkish and the U S middle school mathematics textbooks 0 0 0 4 1 3 0 0 0 8
19 Türkiye’ de 2009-2014 Yılları Arasında Yayımlanan Matematik Eğitimi Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma 0 0 0 2 2 4 0 0 0 8
20 Differences in the educational software evaluation process for expertsand novice students 2 0 0 1 1 0 3 0 0 7
21 Son Dönem Matematik Dersi Öğretim Programlarının Genel Amaçları Üzerine Bir Araştırma 0 0 0 1 2 1 3 0 0 7
22 The effect of expertise based training on the quality of digital stories created to teach mathematics to young children 2 0 0 1 0 0 4 0 0 7
23 An Analysis of Middle School Science Textbooks in Terms of TIMSS Program Framework 0 0 0 4 0 2 0 0 0 6
24 Handbook of Research on Educational Technology Integration and Active Learning 0 0 0 3 0 0 3 0 0 6
25 Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics 1 0 0 1 3 1 0 0 0 6
26 Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education 3 0 0 1 2 0 0 0 0 6
27 An analysis of early childhood teacher candidates digital stories for mathematics teaching 1 0 0 3 0 0 1 0 0 5
28 Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları 0 0 0 0 2 0 3 0 0 5
29 Handbook of Research on Promoting Higher-Order Skills and Global Competencies in Life and Work 0 0 0 1 4 0 0 0 0 5
30 Identifying Mathematical Literacy Demands in Turkish, Singaporean and Australian Textbooks 0 0 0 2 3 0 0 0 0 5
31 Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıklarıdijital öyküler üzerine bir araştırma 0 0 0 0 2 1 2 0 0 5
32 Sixth grade students’ preferences on multiple representations used in fraction operations and their performance in their preferences 0 0 0 2 2 1 0 0 0 5
33 Son dönem ortaokul matematik dersi öğretim programlarının konu içerikleri üzerine bir araştırma 0 0 0 2 0 0 3 0 0 5
34 İlkokul matematik ders kitaplarındaki kesirlere ilişkin soruların bazı değişkenler açısından incelenmesi 0 0 0 1 0 3 0 0 0 4
35 Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Matematik Tarihi İçeriklerinin İncelenmesi 0 0 0 1 1 1 1 0 0 4
36 Pre-service science teachers’ perceptions of mathematics courses in a science teacher education programme 1 0 0 1 1 0 1 0 0 4
37 Preservice mathematics teachers' selection of curriculum resources in individual and group lesson planning processes 2 0 0 1 1 0 0 0 0 4
38 Problems posed by prospective elementary mathematics teachers in the concept of functions An analysis based on SOLO taxonomy 0 0 0 1 3 0 0 0 0 4
39 Sixth-grade students’ procedural and conceptual understandings of division operation in a real-life context 2 0 0 1 1 0 0 0 0 4
40 The coherence of the curriculum textbooks and placement examinations in geometry education How reform in Turkey brings balance to the classroom 0 0 0 2 0 2 0 0 0 4
41 An investigation of seventh grade students performances on conceptual procedural and graphical problems regarding circles 2 0 0 1 0 0 0 0 0 3
42 Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları 0 0 0 1 0 1 1 0 0 3
43 Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education 1 0 0 1 1 0 0 0 0 3
44 Handbook of Research on Learner Centered Pedagogy in Teacher Education and Professional Development 1 0 0 1 0 0 1 0 0 3
45 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının programı tercih nedenleri ve beklentileri üzerine bir araştırma 0 0 0 1 1 0 1 0 0 3
46 Prospective Teachers’ Representations for Teaching Note Values: An Analysis in the Context of Mathematics and Music 0 0 0 1 0 1 1 0 0 3
47 Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki 2 0 0 0 0 0 1 0 0 3
48 Uzman bakışıyla öğretmen adaylarının eğitimsel yazılım değerlendirme süreci üzerine bir araştırma 0 0 0 1 1 1 0 0 0 3
49 Why am I in Primary School Mathematics Teacher Education Program An analysis of Reasons and Expectations in the Context of Gender and Academic Achievement Case of Kastamonu University 0 0 0 1 1 1 0 0 0 3
50 An investigation of mathematics and science questions in entrance examinations for secondary education institutions in Turkey 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
51 Early Childhood Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2
52 Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2
53 Süreli Çocuk Yayınlarındaki Matematik Problemlerinin İncelenmesi 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2
54 Understanding expertise based training effects on the software evaluation process of Mathematics Education teachers 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
55 A comparative analysis of numbers and biology content domains between Turkey and the USA 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
56 After the educational reform An analysis of geometry content in the Turkish mathematics textbooks 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
57 Handbook of Research on Equity in Computer Science in P-16 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
58 İlkokulda matematik öğretimi 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
59 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının kümelerle ilgili kavramsal bilgilerinin analizi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
60 İlköğretim matematik öğretmenliği programı öğrencilerinin mantıksal argümanları kanıtlama yöntemlerinin incelenmesi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
61 Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
62 Middle school teachers’ use of textbooks in instruction of mathematics 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
63 Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
64 Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2012 - 2017 14
Kastamonu Üniversitesi
2013 - 2022 12
Hatice Sancar Tokmak
Mersin Üniversitesi
2012 - 2017 12
Perihan Ayanoğlu
Kastamonu Üniversitesi (Turkey)
2015 - 2022 10
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2023 8
Kastamonu Üniversitesi
2012 - 2017 8
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2022 8
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2021 8
Oktay Erbay
Mustafa Kemal Üniversitesi
2015 - 2021 7
Samet Korkmaz
-
2017 - 2018 7
Sinan Özgelen
Mersin Üniversitesi
2012 - 2015 6
Ramazan Uysal
-
2017 - 2021 6
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2017 5
Nurcan Tekin
Kastamonu Üniversitesi (Turkey)
2015 - 2017 5
-
2022 - 2023 3
Abdullah Oğuzhan Kıldan
Kastamonu Üniversitesi
2013 - 2015 3
Tuğba Yelken
Mersin Üniversitesi
2012 - 2013 3
Semahat İncikabı
-
2017 - 2021 3
Şirin Okay
-
2015 - 2019 3
Uğur Küçükoğlu
-
2019 - 2020 3
Kastamonu Üniversitesi
2013 2
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2018 2
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2017 2
Kastamonu Üniversitesi
2018 2
Çiğdem Kılıç
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
2013 2
Fatma Kara
-
2018 2
Tahir Özer
-
2015 - 2019 2
Kastamonu Üniversitesi
2013 1
-
2021 1
Kastamonu Üniversitesi
2013 1
Kastamonu Üniversitesi
2013 1
Pınar Uzun
Sinop Üniversitesi
2017 1
Selma Büyükkılıç Beyzi
-
2015 1
Selim Sırakaya
-
2015 1
Semahat İncikabı
-
2023 1
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi (Turkey)
2016 1
Bayam Semiha Betül
-
2015 1
Belkıs Türk
-
2017 1
Beyza Kayabaşı
-
2022 1
Cihan Süle
-
2016 1
Engın Yıgıt
-
2013 1
Erdi Eray Macakoğlu
-
2017 1
Gökhan Er
-
2017 1
Gülşah Çoban
-
2015 1
Hartono Tjoe
-
2013 1
Hatice Sancar Tokmak
-
2015 1
Ibrahim Kepceoglu
-
2019 1
John Phılıp Smıth
-
2011 1
Müjdat Takıcak
-
2015 1
Sündüz Demirci
-
2020 1
Tjoe Hartono
-
2012 1
Ugur Kucukoglu
-
2019 1
Yasemin Erkoç
-
2020 1
Yaz Ömer Volkan
-
2015 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78287
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10285
YÖKSİS Bilim Alanı İlköğretim Matematik Eğitimi 205
Anahtar Kelimeler İlköğretim Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 122 130 176 160 230 160 100 65 40 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 353 . 380 . 373 . 382 . 308 . 379 . 542 . 580 . 581 . - -
Sıra (Temel Alan İçinde) 203 . 221 . 193 . 190 . 127 . 190 . 297 . 309 . 358 . - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 16 . 19 . 8 . 15 . 8 . 10 . 36 . 49 . 65 . - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 16 . 19 . 8 . 14 . 8 . 9 . 32 . 44 . 63 . - -
Toplam Yayın 9 9 17 9 9 7 4 2 2 0 0
Toplam Makale 3 5 6 4 4 5 1 2 2 0 0
Toplam Kitap 1 0 1 2 4 2 2 0 0 0 0
Toplam Bildiri 5 4 10 3 1 0 1 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Makale (Uluslararası) 3 5 3 3 2 5 1 0 2 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 3 1 2 0 0 1 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 0 1 2 4 2 2 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 4 4 9 3 1 0 1 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri