Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Columbia University, Matematik Eğitimi, , 2005, 2011 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1998, 2002 |
Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, Columbia University, Matematik Eğitimi, , 2005, 2011 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1998, 2002 |
Kayıt Yok |
İngilizce, TOEFL CBT, 600, Diğer, 2005 |
İngilizce, ÜDS, 81, Güz, 2003 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi |
2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
2014-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Alan Eğitimi, Türkiye |
2011-2014, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2011-2011, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2021-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2014-2016, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2014-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2012-, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2012-, Farabi Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Tuğba Çay, Yüksek Lisans, Son dönem Osmanlı matematikçilerinden Kirkor Kömürciyan'ın Yeni Hesâb ve Yeni Hendese ders kitaplarının ilişkilendirme becerisi bağlamında incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Kübra Özekmekci, Yüksek Lisans, Matematik eğitimi alanında yürütülen karşılaştırmalı tezlerin ders kitapları ve öğretim programları açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Perihan Ayanoğlu, Doktora, Ters yüz edilmiş öğrenme ortamında gerçekleştirilen türev öğretiminin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının kavramsal ve işlemsel bilgileri üzerine etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Wıdad Masaud Omar Alghıes, Doktora, Libya ortaokul matematik ders kitap içeriklerinin analizi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Uğur Küçükoğlu, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıkları dijital öyküler üzerine bir araştırma: Matematik nasıl doğmuştur?, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Şirin Okay, Yüksek Lisans, Süreli çocuk yayınlarındaki matematiksel içeriğin araştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Tahir Özer, Yüksek Lisans, İlkokul matematik ders kitaplarındaki kesirler konusu ile ilgili örneklerin ve alıştırmaların incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Fatma Kara, Yüksek Lisans, Altıncı sınıf öğrencilerinin kesirlerde toplama ve çıkarma işlemlerinde farklı temsilleri kullanma becerilerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Erdi Eray Macakoğlu, Yüksek Lisans, Fatih projesi uygulanan ortaokullarda görev yapan matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerinin incelenmesi: Kastamonu ili örneği, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Ramazan Uysal, Yüksek Lisans, 1998-2013 yılları arası ortaokul matematik dersi öğretim programlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
2019-2020, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2019-2020, İSTATİSTİK, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2019-2020, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2019-2020, GENEL MATEMATİK II, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans |
2018-2019, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2018-2019, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2018-2019, İSTATİSTİK, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2018-2019, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2018-2019, GENEL MATEMATİK II, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2018-2019, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2018-2019, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2018-2019, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2017-2018, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans |
2017-2018, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2017-2018, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2017-2018, İSTATİSTİK, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2017-2018, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2017-2018, GENEL MATEMATİK II, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2016-2017, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans |
2016-2017, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2016-2017, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2016-2017, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2016-2017, İSTATİSTİK, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2016-2017, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2016-2017, GENEL MATEMATİK II, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2015-2016, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans |
2015-2016, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2015-2016, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2015-2016, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2015-2016, İSTATİSTİK, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2015-2016, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2015-2016, GENEL MATEMATİK II, Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2014-2015, MAKALE İNCELEME I, Yüksek Lisans |
2014-2015, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM, Yüksek Lisans |
2014-2015, SOYUT MATEMATİK, Lisans |
2014-2015, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2014-2015, YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2014-2015, CEBİRE GİRİŞ, Lisans |
2014-2015, İSTATİSTİK, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2014-2015, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2014-2015, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2014-2015, GENEL MATEMATİK II, Lisans |
2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2014-2015, GENEL MATEMATİK I, Lisans |
2013-2014, Karşılaştırmalı Eğitim, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2013-2014, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans |
2013-2014, Makale İnceleme I, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2013-2014, Makale İnceleme I, Lisans |
2013-2014, Genel matematik II, Lisans |
2013-2014, Genel matematik II, Lisans |
2013-2014, Genel matematik I, Lisans |
2013-2014, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2013-2014, İstatistik, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2012-2013, Makale İnceleme I, Lisans |
2012-2013, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2012-2013, İstatistik, Lisans |
2012-2013, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans |
2012-2013, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2011-2012, Makale İnceleme I, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
Kayıt Yok |
Kesirler ve kesirlerde işlemler konularının ders kitaplarında öğretimi üzerine bir karşılaştırma: Türkiye, ABD, Avusturalya, Singapur ve Güney Kore örnekleri. BAP Proje: Araştırmacı , 2017-2018 |
Ortaokul Matematik ve Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Öğretim Programlarına Ait Farkındalıklarının Araştırılması BAP Proje: Yürütücü , 2015-2016 |
Ortaokul Matematik ve Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin TPAB Dijital Öykü Hazırlama Yoluyla Geliştirilmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Uzman |
Sanatla prizmalara yolculuk TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen |
Kayıt Yok |
İncikabı, S., SADAK, M., İNCİKABI, L. (2023) "Identifying Mathematical Literacy Demands in Turkish, Singaporean and Australian Textbooks", Acta Educationis Generalis, 13 (1) pp. 147-169 DOI |
ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2023) "Preservice mathematics teachers' selection of curriculum resources in individual and group lesson planning processes", International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 54 (4) pp. 557-578 [ESCI] Link DOI |
SADAK, M., İNCİKABI, L., ULUSOY, F., PEKTAŞ, M. (2022) "Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving", THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 45 (1) [SSCI] DOI |
PEKTAŞ, M., SADAK, M., İNCİKABI, L., Kayabaşı, B. (2022) "Fen bilimleri ders kitaplarının matematik içeriklerinin incelenmesi: Bağlantılı ders kitapları", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 61 (0) pp. 98-121 [TR Dizin] Link |
Erbay, O., TULUK, G., İNCİKABI, L. (2021) "An Analysis of the Studies on Self-Efficacy in Mathematics Education in Turkey", International Journal of Scientific and Technological Research, 7 (10) pp. 75-88 DOI |
Küçükoğlu, U., İNCİKABI, L. (2020) "Ortaokul öğrencilerinin matematik tarihi bağlamında hazırladıklarıdijital öyküler üzerine bir araştırma", Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (2) pp. 140-162 Link |
Küçükoğlu, U., İNCİKABI, L. (2020) "Examining middle school students’xx digital story design processes and their views on these experiences.", TAY Journal, 4 (2) pp. 179-198 |
ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2020) "Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics", International Journal for Mathematics Teaching and Learning, 21 (1) pp. 1-18 Link |
İNCİKABI, L., Erkoç, Y., Demirci, S. (2020) "2018 sonrası liseye geçiş sınavlarındaki matematik sorularının incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (2) pp. 1094-1121 [TR Dizin] |
İNCİKABI, L., Ayanoğlu, P., Uysal, R. (2020) "Sixth-grade students’ procedural and conceptual understandings of division operation in a real-life context", International Electronic Journal of Elementary Education, 13 (1) pp. 35-45 Link DOI |
İNCİKABI, L., ULUSOY, F. (2019) "Gender bias and stereotypes in Australian, Singaporean and Turkish mathematics textbooks", TURKISH JOURNAL OF EDUCATION, 8 (4) pp. 298-317 [ESCI] Link DOI |
İNCİKABI, L., Özer, T. (2019) "İlkokul matematik ders kitaplarındaki kesirlere ilişkin soruların bazı değişkenler açısından incelenmesi", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3 (1) pp. 20-37 Link |
Okay, Ş., İNCİKABI, L. (2019) "Süreli Çocuk Yayınlarındaki Matematik Problemlerinin İncelenmesi", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 15 (3) pp. 186-203 [TR Dizin] Link DOI |
İNCİKABI, L., Kepceoglu, I., Kucukoglu, U. (2019) "Examination of Mathematical History Contents in Middle School Mathematics Textbooks", PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 0 (45) pp. 144-158 [ESCI] DOI |
ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2019) "Middle school teachers’ use of textbooks in instruction of mathematics", International Journal for Mathematics Teaching and Learning, 20 (2) pp. 149-169 |
İNCİKABI, L., KEPCEOĞLU, İ., Küçükoğlu, U. (2019) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Matematik Tarihi İçeriklerinin İncelenmesi", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 45 (45) pp. 144-158 [ESCI] Link |
SERİN, M.K., UYANIK, G., İNCİKABI, L. (2018) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 9 (3) pp. 513-535 [TR Dizin] DOI |
Kara, F., İNCİKABI, L. (2018) "Sixth grade students’ preferences on multiple representations used in fraction operations and their performance in their preferences", İlköğretim Online (elektronik), 17 (4) pp. 2136-2150 DOI |
Kara, F., İNCİKABI, L. (2018) "Sixth grade students’ skills of using multiple representations in addition and subtraction operations in fractions", International Electronic Journal of Elementary Education, 10 (4) pp. 463-474 DOI |
Uysal, R., İNCİKABI, L. (2018) "Son Dönem Matematik Dersi Öğretim Programlarının Genel Amaçları Üzerine Bir Araştırma", OMU Journal of Education Faculty, 37 (1) pp. 223-247 [TR Dizin] |
SERİN, M.K., UYANIK, G., İNCİKABI, L. (2018) "The relationship between pre-service primary school teachers’ beliefs about mathematics and critical thinking dispositions", Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 9 (3) pp. 513-535 DOI |
Uysal, R., İNCİKABI, L. (2017) "Son dönem ortaokul matematik dersi öğretim programlarının konu içerikleri üzerine bir araştırma", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (2) pp. 55-67 |
ÖZGÜL, İ., İNCİKABI, L. (2017) "Prospective Teachers’ Representations for Teaching Note Values: An Analysis in the Context of Mathematics and Music", Journal of Education and Training Studies, 5 (11) pp. 129-140 Link DOI |
İNCİKABI, L., SERİN, M.K., Korkmaz, S., İncikabı, S. (2017) "Türkiye’ de 2009-2014 Yılları Arasında Yayımlanan Matematik Eğitimi Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (1) pp. 1-19 [TR Dizin] Link DOI |
İNCİKABI, L., Korkmaz, S., Ayanoğlu, P., Tekin, N., ALİUSTAOĞLU, F. (2017) "Geçmişten günümüze Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi: Yayımlanan çalışmalar üzerine bir araştırma.", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (2) [TR Dizin] |
İNCİKABI, L., Tokmak, H.S. (2017) "Effects of Play-Generated Mathematics Curriculum Instruction versus Curriculum-Generated Mathematics Play Instruction on the Self-Efficacy of Early Childhood Teacher", Gamtamokslinis Ugdymas / Natural Science Education, 14 (1) pp. 8-24 Link |
İNCİKABI, L., SERİN, M.K. (2017) "Pre-service science teachers’ perceptions of mathematics courses in a science teacher education programme", INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, 48 (6) pp. 864-875 Link DOI |
BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L. (2016) "Problems posed by prospective elementary mathematics teachers in the concept of functions An analysis based on SOLO taxonomy", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (3) pp. 796-809 |
İNCİKABI, L., Mercimek, O., Ayanoğlu, P., ALİUSTAOĞLU, F., Tekin, N. (2016) "Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi", İlköğretim Online (elektronik), 15 (4) pp. 1149-1163 |
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., Mercimek, O. (2016) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının programı tercih nedenleri ve beklentileri üzerine bir araştırma", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (22) pp. 165-188 DOI |
İNCİKABI, L., PEKTAŞ, M., Süle, C. (2016) "Ortaöğretime geçiş sınavlarındaki matematik ve fen sorularının PISA problem çözme çerçevesine göre incelenmesi", . Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 649-662 |
İNCİKABI, L., Mercimek, O., Ayanoğlu, P., ALİUSTAOĞLU, F., Tekin, N. (2016) "An evaluation of middle school mathematics teaching programs based on TIMSS cognitive domains", Elementary Education Online, 15 (4) pp. 1149-1163 DOI |
İNCİKABI, L., Mercimek, O., BİBER, A.Ç., SERİN, M.K. (2016) "Why am I in Primary School Mathematics Teacher Education Program An analysis of Reasons and Expectations in the Context of Gender and Academic Achievement Case of Kastamonu University", Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education, 10 (2) pp. 367-390 Link |
PEKTAŞ, M., Volkan, Y.Ö., İNCİKABI, L. (2015) "An Analysis of Middle School Science Textbooks in Terms of TIMSS Program Framework", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (1) pp. 29-48 [TR Dizin] |
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., Takıcak, M., Betül, B.S. (2015) "An investigation of seventh grade students performances on conceptual procedural and graphical problems regarding circles", Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 6 (1) pp. 1-17 |
Kıldan, A.O., İNCİKABI, L. (2015) "Effects on the technological pedagogical content knowledge of early childhood teacher candidates using digital storytelling to teach mathematics", EDUCATION 3-13, 43 (3) pp. 238-248 DOI |
Tokmak, H.S., İNCİKABI, L. (2015) "Integration of the Computer Games into Early Childhood Education Pre-Service Teachers' Mathematics Teaching", STEM EDUCATION: CONCEPTS, METHODOLOGIES, TOOLS, AND APPLICATIONS, 0 (1) pp. 799-817 [ESCI] DOI |
İNCİKABI, L. (2014) "An analysis of mathematics teacher candidates' performance on conceptual and algorithmic questions", 5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES, 116 (0) pp. 4568-4571 DOI |
Tokmak, H.S., İNCİKABI, L., Özgelen, S. (2013) "An Investigation of Change in Mathematics Science and Literacy Education Pre service Teachers TPACK", ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 22 (4) pp. 407-415 [SSCI] Link DOI |
İNCİKABI, L., PEKTAŞ, M., Özgelen, S., KURNAZ, M.A. (2013) "Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education", ANTHROPOLOGIST, 16 (3) pp. 701-709 [SSCI] DOI |
İNCİKABI, L. (2013) "Teacher Candidates Efficacy Beliefs in Mathematics Play Generated Curriculum Instruction", EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 9 (2) pp. 167-176 [SSCI] Link DOI |
BİBER, A.Ç., TUNA, A., İNCİKABI, L. (2013) "An investigation of critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates", Eduactional Research, 4 (2) pp. 109-117 |
İNCİKABI, L., Kıldan, A.O. (2013) "An analysis of early childhood teacher candidates digital stories for mathematics teaching", International Journal of Academic Research, 5 (2) pp. 77-81 Link DOI |
İNCİKABI, L., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2013) "An analysis of mathematics teacher candidates critical thinking dispositions and their logical thinking skills", Journal of International Education Research, 9 (3) pp. 257-266 |
Kıldan, A.O., İBRET, B.Ü., PEKTAŞ, M., AYDINÖZÜ, D., İNCİKABI, L., RECEPOĞLU, E. (2013) "Evaluating views of teacher trainees on teacher training process in Turkey", AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, 38 (2) pp. 51-68 DOI |
İNCİKABI, L., Tjoe, H. (2013) "A comparative analysis of ratio and proportion problems in Turkish and the U S middle school mathematics textbooks", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (1) pp. 1-15 [TR Dizin] |
TUNA, A., BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L. (2013) "An analysis of mathematics teacher candidates logical thinking levels Case of Turkey", Journal of Educational and Instructional Studies in the World, 3 (1) pp. 83-91 |
İNCİKABI, L., KURNAZ, M.A., PEKTAŞ, M. (2013) "An investigation of mathematics and science questions in entrance examinations for secondary education institutions in Turkey", JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, 12 (3) pp. 352-364 [SSCI] |
BİBER, A.Ç., TUNA, A., İNCİKABI, L., Yıgıt, E. (2013) "An investigation of various variables effects on middle school students skills of recognizing figure patterns", PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY, 55 (3) pp. 45-56 |
İNCİKABI, L. (2013) "İlköğretim matematik öğretmenliği programı öğrencilerinin mantıksal argümanları kanıtlama yöntemlerinin incelenmesi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 12 (0) pp. 129-148 [TR Dizin] |
İNCİKABI, L., Kılıç, Ç. (2013) "İlköğretim öğrencilerinin geometrik cisimlerle ilgili kavram bilgilerinin analizi", Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 6 (3) pp. 343-358 [TR Dizin] |
Kılıç, Ç., İNCİKABI, L. (2013) "Öğretmenlerin problem kurma ile ilgili öz yeterlik inançlarının belirlenmesine yönelik ölçek geliştirme çalışması", Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 35 (0) pp. 223-234 [TR Dizin] |
Tokmak, H.S., İNCİKABI, L. (2013) "The effect of expertise based training on the quality of digital stories created to teach mathematics to young children", EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL, 50 (4) pp. 325-340 Link DOI |
İNCİKABI, L., Tokmak, H.S. (2012) "Understanding expertise based training effects on the software evaluation process of Mathematics Education teachers", EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL, 49 (4) pp. 277-288 Link DOI |
İNCİKABI, L., TUNA, A. (2012) "Türkiye ve Amerika eğitim sistemlerinin 60 72 aylıklar için geliştirilen okul öncesi matematik eğitimi programı açısından karşılaştırılması", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (3) pp. 94-101 [TR Dizin] |
İNCİKABI, L., Özgelen, S., Hartono, T. (2012) "A comparative analysis of numbers and biology content domains between Turkey and the USA", International Journal of Environmental & Science Education, 7 (4) pp. 523-536 |
İNCİKABI, L. (2012) "After the reform in Turkey A content analysis of SBS and TIMSS assessment in terms of mathematics content cognitive domains and item types", EDUCATION AS CHANGE, 16 (2) pp. 301-312 [SSCI] Link DOI |
Tokmak, H.S., İNCİKABI, L., Yelken, T. (2012) "Differences in the educational software evaluation process for expertsand novice students", AUSTRALASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, 28 (8) pp. 1283-1297 [SSCI] |
İNCİKABI, L., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2012) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının kümelerle ilgili kavramsal bilgilerinin analizi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (2) pp. 523-538 [TR Dizin] |
İNCİKABI, L. (2012) "Reform movement in Turkey Changes in geometry content in student selection and placement examinations in secondary education", International Journal of Educational Reform, 21 (3) pp. 205-221 DOI |
İNCİKABI, L., Tokmak, H.S. (2012) "Uzman bakışıyla öğretmen adaylarının eğitimsel yazılım değerlendirme süreci üzerine bir araştırma", Kastamonu Eğitim Dergisi, 20 (3) pp. 939-954 [TR Dizin] |
İNCİKABI, L. (2011) "After the educational reform An analysis of geometry content in the Turkish mathematics textbooks", International Journal of Eurosia Social Sciences, 2 (5) pp. 38-54 |
İNCİKABI, L., Smıth, J.P. (2011) "A comparison of changes in the upper elementary school grades 6 8 geometry learning area after the educational reform in Turkey", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 1-17 [TR Dizin] |
İNCİKABI, L. (2011) "The coherence of the curriculum textbooks and placement examinations in geometry education How reform in Turkey brings balance to the classroom", EDUCATION AS CHANGE, 15 (2) pp. 239-255 [SSCI] Link DOI |
Ayanoğlu, P., İNCİKABI, L. (2022) "Flipped classroom model and its application on derivative teaching", 5th international Turkish computers & mathematics education symposium , (pp. 205-206), Alanya, Türkiye, (Ocak 2022) |
İNCİKABI, L., Ayanoğlu, P., Uysal, R. (2019) "6Th grade students’ strategies in division operation and students’ skills of interpreting remainder.", 4th international Turkish computers mathematics education symposium , (pp. 742-744), İzmir, (Ekim 2019) |
Okay, Ş., İNCİKABI, L. (2018) "An investigation of mathematics contents of children periodicals in terms of problem specifications", International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018) , (pp. 522), Ordu, Türkiye, (Temmuz 2018) |
KEPCEOĞLU, İ., ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2018) "Multiple Representations of Fractions in Mathematics Textbooks of Turkey, Australia and Singapore", ERPA International Congress on Education , (Temmuz 2018) |
KEPCEOĞLU, İ., ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2018) "Problem Types of Fractions in Mathematics Textbooks of Turkey, Australia and Singapore", ERPA International Congress On Education , (Temmuz 2018) |
Macakoğlu, E.E., İNCİKABI, L., Türk, B. (2017) "Fatih projesi dâhilindeki ortaokullarda görev yapan matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterlikleri", International Symposium of Education and Values , (pp. 9), Muğla, (Kasım 2017) |
İNCİKABI, L., Uzun, P. (2017) "Geçmişten Günümüze Matematik Dersi Öğretim Programları", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 , Afyon, Türkiye, (Ekim 2017) |
İNCİKABI, L., Korkmaz, S., Ayanoğlu, P., Tekin, N., ALİUSTAOĞLU, F. (2017) "A research on the articles published in Kastamonu University Education Journal", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology , (pp. 6), Kuşadası, Türkiye, (Eylül 2017) |
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., TUNA, A., Korkmaz, S. (2017) "A study on representatıons placed in the middle school mathematics textbooks", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology , (pp. 8), Kastamonu, Türkiye, (Eylül 2017) |
BİBER, A.Ç., TUNA, A., İNCİKABI, L., Korkmaz, S. (2017) "How is the limit concept in the sequences understood by the students?", International Conference on Research in Education Science , (pp. 59), Kuşadası, Türkiye, (Eylül 2017) |
İNCİKABI, L., Korkmaz, S. (2017) "Numbers and operations from past to present: A reserach on mathematics teaching programs", International Conference on Research in Education Science , (pp. 82-83), Kuşadası, Türkiye, (Eylül 2017) |
İncikabı, S., BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., KEPCEOĞLU, İ. (2017) "A study on multiple representations in Algebra", 26th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2231-2233), Antalya, Türkiye, (Temmuz 2017) |
KEPCEOĞLU, İ., İNCİKABI, L. (2017) "How is the proof of a mathematical statement explained?", 26th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2237), Antalya, (Temmuz 2017) |
Mercimek, O., PEKTAŞ, M., İNCİKABI, L., Er, G. (2017) "Matematik öğretmenlerinin hizmet içi eğitimleri için online eğitim modelleri", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 1906-1911), Kastamonu, Türkiye, (Temmuz 2017) |
İNCİKABI, L., PEKTAŞ, M., Ayanoğlu, P. (2017) "Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretim programlarına ait farkındalıklarının araştırılması: Kastamonu örneği.", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 427), Kastamonu, Türkiye, (Temmuz 2017) |
PEKTAŞ, M., İNCİKABI, L. (2016) "Middle school science teachers knowledge about science teaching program Case of Kastamonu", International Conference for Education , (pp. 77-82), Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (Aralık 2016) |
ÖZGÜL, İ., İNCİKABI, L. (2016) "Öğretmen adaylarının nota değerlerinin öğretilmesinde tercih ettikleri temsillerin matematik ve müzik bağlamında değerlendirilmesi", Eğitimde değişim konferansları , (Aralık 2016) |
SERİN, M.K., İNCİKABI, L. (2016) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel problem çözmeye ilişkim inançları ve üstbilişsel farkındalıkları", 15th Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS) , Muğla, Türkiye, (Aralık 2016) |
İNCİKABI, L., SERİN, M.K. (2016) "Undergraduate science teacher education students perceptions of undergraduate mathematics courses", International Conference for Education , (pp. 107-111), Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (Aralık 2016) |
BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., Mercimek, O. (2015) "İlköğretim matematik programını tercih nedenleri ve beklentilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi", 3rd International Conference on Primary Education , (pp. 71), Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2015) |
İNCİKABI, L., Ayanoğlu, P., ALİUSTAOĞLU, F., Tekin, N., Sırakaya, S., Beyzi, S.B. (2015) "Ortaokul matematik dersi öğretim programının bilişsel alanlara göre değerlendirilmesi", 3rd International Conference on Primary Education , (pp. 70), Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2015) |
Okay, Ş., İNCİKABI, L., Özer, T. (2015) "Türkiye de son dönemde yayımlanan matematik eğitimi çalışmaları üzerine bir araştırma", 3rd International Conference on Primary Education , (pp. 72), Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2015) |
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., Mercimek, O. (2015) "İlköğretim matematik öğretmenliği programı öğrencilerinin tercih nedenleri ve beklentileri üzerine bir araştırma", 2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , (pp. 106-107), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Özgelen, S., Tokmak, H.S., İNCİKABI, L., Çoban, G. (2015) "Developing pre service science teachers NOS views Using blogs as a platform for reflection", NARST Annual International Conference , (pp. 467-468), Chicago, Il, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2015) |
Yelken, T., Tokmak, H.S., Özgelen, S., İNCİKABI, L. (2013) "Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları", Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, ISBN: 23444323 |
İNCİKABI, L., SERİN, M.K., İncikabı, S. (2021) "Flipping the Mathematics Instruction: A Critical Overview of Recent Trends in Application", Kitap: Handbook of Research on Equity in Computer Science in P-16, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 219 / 247, ISBN: 9781799847397 |
Uysal, R., İNCİKABI, L. (2021) "Eğitim aracı olarak dijital öyküleme ve matematik dersi için örnek bir öykü tasarımı", Kitap: Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, Ankara/Türkiye : Nobel yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 253 / 272, ISBN: 978-625-439-900-8 |
Ayanoğlu, P., İNCİKABI, L. (2021) "Ters yüz edilmiş sınıflar ve matematik eğitimi", Kitap: Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, Ankara/Türkiye : Nobel yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 57 / 78, ISBN: 978-625-439-900-8 |
İNCİKABI, L., KEPCEOĞLU, İ., PEKTAŞ, M. (2020) "Gamification of Middle School Mathematics and Science: Game-Playing for Learning", Kitap: Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education, Hersley/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 301 / 316, ISBN: 9781799814801 |
İNCİKABI, L., Uysal, R. (2020) "An Analysis of Turkey’s Recent Middle School Mathematics Teaching Programs Within the Context of the Learning-Teaching Processes", Kitap: Handbook of Research on Online Pedagogical Models for Mathematics Teacher Education, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 301 / 316, ISBN: 9781799814801 |
İNCİKABI, L. (2019) "Teaching history of mathematics through digital stories: A technology integration model", Kitap: Early Childhood Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, Hersley/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 705 / 720, ISBN: 9781522575085 |
ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2019) "Incorporating Representation-Based Instruction into Mathematics Teaching: Engaging Middle Schoolers with Multiple Representations of Adding Fractions", Kitap: Handbook of Research on Promoting Higher-Order Skills and Global Competencies in Life and Work, Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global Publication, Bölüm Sayfaları: 311 / 336, ISBN: 9781522563310 |
İNCİKABI, L. (2019) "ilkokul matematik öğretimi programı", Kitap: İlkokulda matematik öğretimi, Ankara : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 17 / 40, ISBN: 978-605-241-731-7 |
İNCİKABI, L., KEPCEOĞLU, İ. (2019) "İlkokul matematik eğitiminde matematik teknoloji kullanımı: Dijital öyküleme örneği", Kitap: Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 311 / 330, ISBN: 9786051703091 |
İNCİKABI, L., KAÇAR, A. (2018) "Analyzing Prospective Mathematics Teachers’xx Development of Teaching Practices in Mathematics: A Lesson Study Approach", Kitap: K-12 STEM Education: Breakthroughs in Research and Practice, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 311 / 336, |
İNCİKABI, L., Korkmaz, S. (2018) "Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarınin Sayılar Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması", Kitap: Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 185 / 208, ISBN: 9786052414149 |
İNCİKABI, L., KAÇAR, A. (2017) "Analyzing Prospective Mathematics Teachers’ Development of Teaching Practices in Mathematics: A Lesson Study Approach", Kitap: Handbook of Research on Learner Centered Pedagogy in Teacher Education and Professional Development, Hershley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 206 / 225, ISBN: 9781522508922 |
İNCİKABI, L. (2015) "Teaching history of mathematics through digital stories: A technology integration model", Kitap: Handbook of Research on Educational Technology Integration and Active Learning, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 162 / 176, ISBN: 978-1-4666-8363-1 |
Tokmak, H.S., İNCİKABI, L. (2015) "Perceptions of competencies developed in an active learning course featuring the design of web-based instruction on mathematics.", Kitap: Handbook of Research on Educational Technology Integration and Active Learning, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 380 / 394, ISBN: ISBN13: 9781466683631 |
Yelken, T., Tokmak, H.S., Özgelen, S., İNCİKABI, L. (2013) "Teknoloji- pedagoji- alan bilgisi (TPAB) çerçevesi ve bu çerçevenin Milli Eğitim Bakanlığı’nın fen ve matematik eğitimi programındaki yeri.", Kitap: Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 23444323 |
İNCİKABI, L. (2013) "TPAB-temelli Teknolojiyle Öğretim” dersi: Matematik öğretimi için bilgisayar oyunu tasarlama", Kitap: Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 221 / 238, ISBN: 23444323 |
İNCİKABI, L., Tokmak, H.S. (2013) "Integrating technology into mathematics teaching: A TPACK (Technological, Pedagogical, Content knowledge) - based course design for college students", Kitap: Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 288 / 303, |
Tokmak, H.S., İNCİKABI, L. (2013) "Integration of the computer games into early childhood education pre-service teachers’ mathematics teaching", Kitap: Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 178 / 196, |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Kitap) Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, 2013, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) İlköğretim online, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Asia-Pacific Education Researcher, 0 |
Danışman, TÜBİTAK, 2019- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 14 |
Hatice Sancar Tokmak
Mersin Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 12 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2022 | 11 |
Perihan Ayanoğlu
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2015 - 2022 | 10 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 8 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 8 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 8 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 7 |
Oktay Mercimek
Mustafa Kemal Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 7 |
Samet Korkmaz
-
|
2017 - 2018 | 7 |
Sinan Özgelen
Mersin Üniversitesi
|
2012 - 2015 | 6 |
Ramazan Uysal
-
|
2017 - 2021 | 6 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 5 |
Nurcan Tekin
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2015 - 2017 | 5 |
-
|
2022 - 2023 | 3 |
Abdullah Oğuzhan Kıldan
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 3 |
Tuğba Yelken
Mersin Üniversitesi
|
2012 - 2013 | 3 |
Semahat İncikabı
-
|
2017 - 2021 | 3 |
Şirin Okay
-
|
2015 - 2019 | 3 |
Uğur Küçükoğlu
-
|
2019 - 2020 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Çiğdem Kılıç
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
|
2013 | 2 |
Fatma Kara
-
|
2018 | 2 |
Tahir Özer
-
|
2015 - 2019 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
-
|
2021 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Pınar Uzun
Sinop Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Selma Büyükkılıç Beyzi
-
|
2015 | 1 |
Selim Sırakaya
-
|
2015 | 1 |
Semahat İncikabı
-
|
2023 | 1 |
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2016 | 1 |
Bayam Semiha Betül
-
|
2015 | 1 |
Belkıs Türk
-
|
2017 | 1 |
Beyza Kayabaşı
-
|
2022 | 1 |
Cihan Süle
-
|
2016 | 1 |
Engın Yıgıt
-
|
2013 | 1 |
Erdi Eray Macakoğlu
-
|
2017 | 1 |
Gökhan Er
-
|
2017 | 1 |
Gülşah Çoban
-
|
2015 | 1 |
Hartono Tjoe
-
|
2013 | 1 |
Hatice Sancar Tokmak
-
|
2015 | 1 |
Ibrahim Kepceoglu
-
|
2019 | 1 |
John Phılıp Smıth
-
|
2011 | 1 |
Müjdat Takıcak
-
|
2015 | 1 |
Sündüz Demirci
-
|
2020 | 1 |
Tjoe Hartono
-
|
2012 | 1 |
Ugur Kucukoglu
-
|
2019 | 1 |
Yasemin Erkoç
-
|
2020 | 1 |
Yaz Ömer Volkan
-
|
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 191 |
Anahtar Kelimeler | İlköğretim Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 122 | 130 | 176 | 160 | 230 | 160 | 100 | 65 | 40 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 349 . | 374 . | 374 . | 384 . | 314 . | 370 . | 526 . | 560 . | 565 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 206 . | 219 . | 194 . | 194 . | 132 . | 187 . | 292 . | 306 . | 349 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 15 . | 19 . | 8 . | 14 . | 7 . | 10 . | 37 . | 49 . | 67 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 15 . | 19 . | 7 . | 14 . | 7 . | 9 . | 34 . | 44 . | 65 . | - |
Toplam Yayın | 9 | 9 | 17 | 9 | 9 | 7 | 4 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 3 | 5 | 6 | 4 | 4 | 5 | 1 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 1 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 5 | 4 | 10 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 3 | 5 | 3 | 2 | 2 | 5 | 1 | 0 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 1 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 4 | 4 | 9 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |