Yüksek Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2005, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Eğitimi (Dr), 2007, 2011 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1997, 2001 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Eğitimi (Dr), 2007, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2005, 2007 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1997, 2001 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 67, Güz, 2008 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2019-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
2014-2019, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi, Türkiye |
2012-2014, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2017-2018, Enstitü Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2014-2017, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
İlyas Acet, Doktora, ELEKTRİĞİN İLETİMİ ÜNİTESİNE YÖNELİK BAĞLAM TEMELLİ TASARLANAN ÇİZGİ ROMANLARLA ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN TEMELLENDİRİLMİŞ ZİHİNSEL MODEL GELİŞİMİNE ETKİSİ, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Büşra Benli, Yüksek Lisans, Özel eğitim öğretmenlerinin fen bilimleri eğitimi hakkındaki görüşlerinin ve karşılaştıkları sorunların incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Fathia Othman Mohamed Ahmed, Doktora, Web sayfalarında bilgi gezilerinin dokuzuncu sınıf öğrencilerinin fizik öğrenimindeki başarısına etkisi: Öğrencilerin hatırlama, anlama ve uygulama seviyeleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ömer Volkan Yaz, Doktora, Fen bilgisi öğretmen adaylarının enerji konusuna ilişkin temellendirilmiş zihinsel modellerinin tespiti ve derin sinir ağları ile sınıflandırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu, Doktora, "Kuvvetin ölçülmesi ve sürtünme" ünitesine yönelik bağlam temelli tasarlanan çizgi romanların öğrencilerin temellendirilmiş zihinsel model gelişimine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ülke Nursaç Kabuklu, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmen adaylarının ortak çalışma ve sanal ortak çalışma hakkındaki görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Cihan Gülgün, Doktora, TÜBİTAK 4004 – doğa eğitimi ve bilim okulları destekleme programı projelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi ve paydaş görüşlerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Meltem Umur, Yüksek Lisans, Fen Bilgisi programı lisans ve lisansüstü öğrencilerinin öğretim programı kazanımlarına uygun soru hazırlama yeterliliklerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Ebru Ezberci Çevik, Doktora, Fen bilgisi öğretmen adaylarının yıldız konusundaki temellendirilmiş zihinsel modellerinin matematiksel algoritmalar yoluyla incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Utku Kaya, Yüksek Lisans, 48-60 aylık çocuklarda temel astronomi kavramlarından ay kavramının öğretim durumlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Erkan Bakır, Yüksek Lisans, Fen bilimleri ders kitapları ünite sonu değerlendirme çalışmalarının yapısal ve bilişsel özellikleri açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Haluk Yılmaz, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmen adaylarının eğitim teknolojisi standartlarına yönelik mesleki eğitimlerinin yeterliğine ilişkin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Umut Barış Tokiçin, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının farklı gösterimler hakkındaki öz-yeterlik inançlarının karşılaştırmalı incelenmesi: Bir ölçek geliştirme çalışması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Bircan Ünlü, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmen adaylarının duygusal zekalarıyla öğrenme yaklaşımları arasındaki ilişki: Diğer programlarla karşılaştırmalı incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Serkan Yıldız, Yüksek Lisans, Isı ve aktarımıyla ilgili sekizinci sınıf öğrencilerinin zihinsel modellerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Ömer Volkan Yaz, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretim programlarının karşılaştırmalı incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu, Yüksek Lisans, Ses konusuyla ilgili öğrenci zihinsel modellerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Nezihe Gökcen Bayri, Yüksek Lisans, Sekizinci sınıf öğrencilerinin basınç konusuyla ilgili gösterim türleri arasında geçiş yapabilme durumlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
2015-2016, Genel Fizik III Labaratuvarı, Lisans |
2015-2016, Genel Fizik III, Lisans |
2015-2016, ASTRONOMİ, Lisans |
2015-2016, Modern Fiziğe Giriş, Lisans |
2014-2015, GENEL FİZİK I, Lisans |
2014-2015, ASTRONOMİ, Lisans |
2014-2015, Modern Fiziğe Giriş, Lisans |
2013-2014, Fizik I, Lisans |
2013-2014, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2013-2014, Fen ve Teknoloji Öğretimi I, Lisans |
2013-2014, Doküman Analizi, Yüksek Lisans |
2013-2014, ASTRONOMİ, Lisans |
2013-2014, Modern Fiziğe Giriş, Lisans |
2012-2013, Fizik I, Lisans |
2012-2013, Genel Fizik, Lisans |
2012-2013, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2012-2013, Fen ve Teknoloji Öğretimi I, Lisans |
2012-2013, Fizik II, Lisans |
2012-2013, Astronomi, Lisans |
2012-2013, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2012-2013, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2012-2013, Öğrenmeyi ve Bilgiyi Modelleme, Yüksek Lisans |
2012-2013, Doküman Analizi, Yüksek Lisans |
2012-2013, ASTRONOMİ, Lisans |
2011-2012, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2011-2012, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2011-2012, Astronomi, Lisans |
2011-2012, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Acet, İ., Kurnaz, M.A. (2024) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Elektriğin İletimi Ünitesinin Öğretiminde Kullanılabilecek Bağlam Bilgisi Önerilerinin Belirlenmesi", Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (1) pp. 65-83 Link |
Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2023) "CONTEXT-BASED LEARNING SITUATIONS TEST DEVELOPMENT STUDY FOR THE UNIT OF MEASUREMENT OF FORCE AND FRICTION IN SCIENCE COURSE", Adiyaman University, 45 (0) pp. 32-65 [TR Dizin] DOI |
Yüzbaşıoğlu, M.K., Acet, İ., Kurnaz, M.A. (2023) "Secondary School 5th Grade Students Perceptions of Water Subject in the Videos They Prepared", Anadolu Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 7 (4) pp. 1288-1307 DOI |
Doğru, M.S., Kurnaz, M.A. (2023) "Students’ contextualizing knowledge on the mirage incident, reflection and refraction: a case study", IOP Publishing, 58 (0) pp. 1-14 DOI |
Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2023) "Mizahın Hahası ile Öğrenmenin Ahası Arasındaki Derin İlişki: Bağlam Temelli Çizgi Roman Geliştirilmesi, Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri", Afyon Kocatepe University, 16 (3) pp. 536-573 DOI |
Altunoğlu, B.D., Kurnaz, M.A., Steven, S. (2022) "Pre-Service Primary School Teachers' Motivations for Choosing the Teaching Profession and Their Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching", Online Science Education Journal, 7 (2) pp. 58-71 Link |
Kurnaz, M.A. (2022) "Temellendirilmiş Zihinsel Model Teorisi", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (1) pp. 121-132 Link |
Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2022) "Ortaokul öğrencilerinin kuvvetin ölçülmesi ve sürtünme ünitesine yönelik alternatif fikirlerinin incelenmesi: Skor analizi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 61 (0) pp. 1-22 [TR Dizin] Link |
Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2022) "A review of Turkish science course curriculum in terms of sustainable development goals", Acta Didactica Napocensia, 15 (1) pp. 187-199 Link DOI |
Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2022) "Investigation of Prospective Science Teachers’ Grounded Mental Models by Mathematical Algorithms: Star Subject", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 10 (4) pp. 244-264 Link |
Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yıldız ile İlgili Çoktan Seçmeli Sorulara Verdikleri Cevapların İncelenmesi: Doğru Cevapların Yanında Yanlış Cevapların da Analizi", IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (0) pp. 217-241 DOI |
Yüzbaşıoğlu, H.B., Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2021) "Prospective Classroom Teachers’ Views on Out-of-School Learning Activities Before and During the Covid-19 Outbreak", Journal of Turkish Science Education, 18 (0) pp. 91-107 Link |
Acet, İ., Acet, A., Kurnaz, M.A. (2021) "8.SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMININ VE 2019,2020 YILLARINA AİT LGS SORULARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 43 (0) pp. 279-297 [TR Dizin] DOI |
Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2021) "PRE-SERVICE TEACHERS’ CARING ABOUT SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS FOR TURKEY AND FOR THE WORLD AND THEIR COMPETENCE IN ASSOCIATING THE GOALS WITH THE LEARNING OUTCOMES IN THE CURRICULUM", Research in Pedagogy, 11 (2) pp. 451-467 Link |
Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2021) "Development and application of a concept test on the subject of stars", Canadian Journal of Physics, 99 (2) pp. 80-87 [SCI Expanded] DOI |
Yüzbaşıoğlu, M.K., Tokiçin, U., Kurnaz, M.A. (2021) "Ortaöğretim kurumlarına geçiş sınavlarındaki fen bilimleri sorularının gösterim türleri açısından incelenmesi: Bir yineleme çalışması", Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, 4 (2) pp. 537-555 [TR Dizin] DOI |
Ahmed, F.O.M., Kurnaz, M.A. (2021) "Determining students' mental models about the sun, earth and moon celestial objects for sustainable learning in astronomy education in Libya", African Educational Research Journal, 9 (3) pp. 825-832 DOI |
Altunoğlu, B.D., Yüzbaşıoğlu, H.B., Helvacı, S.C., Kurnaz, M.A. (2020) "Genetik Kavramlara İlişkin Eğitim Çalışmalarının Meta Analiz Yöntemi İle İncelenmesi", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 11 (2) pp. 643-661 [TR Dizin] Link |
Çevik, E.E., Yüzbaşıoğlu, H.B., Helvacı, S.C., Kurnaz, M.A. (2020) "The Opinions of Prospective Science Teachers about Some Basic Astronomy Concepts", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 49 (2) pp. 1025-1060 [TR Dizin] Link |
Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2020) "Investigation of Prospective Science Teachers’ Opinions and Sensitivity Towards Environment", FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN, 29 (4) pp. 2662-2669 [SCI Expanded] Link |
Tokiçin, U.B., Kurnaz, M.A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2020) "Farklı gösterimler hakkında öz-yeterlik inanç ölçeği geliştirme çalışması", Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 4 (1) pp. 1-19 [ESCI] Link |
Yaz, Ö.V., Kurnaz, M.A. (2020) "Comparative Analysis of the Science Teaching Curricula in Turkey", SAGE Open, 10 (1) p. 2147483647 [SSCI] Link DOI |
Bozdemir, H., Candan, S., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2020) "Examination of the conversations in a WhatsApp group created for communication in a bachelor‟s level astronomy course", International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology, 20 (8) pp. 168-176 [ESCI] Link |
Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2020) "Ses Hakkında Öğrenci Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi", Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (3) pp. 254-275 Link |
Yüzbaşıoğlu, H.B., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırınım Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 722-740 [TR Dizin] Link |
Çevik, E.E., Helvacı, S.C., Bozdemir, H., Kurnaz, M.A. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi", BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 14 (27) pp. 165-176 [TR Dizin] Link |
Bozdemir, H., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A., Yaz, Ö.V. (2019) "A Comparative Examination of Science Achievements in Life Studies Course Curricula of 2009, 2015 and 2018 According to the Revised Bloom’s Taxonomy: The Case of Turkey", Acta Didactica Napocensia, 11 (2) pp. 17-32 Link |
Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2019) "Analysis of the Responses of Science Teacher Candidates to Force Concept Inventory by Concentration Factor", Universal Journal of Educational Research, 7 (1) pp. 111-117 Link DOI |
Kurnaz, M.A., Kabuklu, Ü.N. (2019) "Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılmış Bağlam Temelli ÖğretimKonulu Çalışmaların Tematik İncelemesi", Asya Öğretim Dergisi, 7 (1) pp. 32-53 Link |
Ünlü, B., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2018) "Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", The Journal of Academic Social Science Studies, 2 (66) pp. 77-89 DOI |
Bozdemir, H., Çevik, E.E., Helvacı, S.C., Kurnaz, M.A. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi", Trakya Eğitim Dergisi, 8 (4) pp. 808-821 [TR Dizin] Link |
Ünlü, B., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2018) "Investigation of Prospective Science Teachers’ Learning Approaches in Terms of Different Variables", Online Fen Eğitimi Dergisi, 3 (2) pp. 26-34 Link |
Aktaş, E., Kurnaz, M.A. (2018) "A Thematic Review of Students’ Alternative Ideas Studies on Greenhouse Effect", Online Fen Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 33-40 |
Leasa, M., Batlolona, J.R., Enriquez, J.J., Kurnaz, M.A. (2018) "Determination of Elementary Students’ Learning StylesReviewed from Gender Aspects", Journal of Education and Learning (EduLearn), 12 (3) pp. 478-486 |
Kurnaz, M.A., Bayri, N.G. (2018) "The Analysis of Secondary School Students’ Transition Situations in Multiple Representations", Science Education International, 29 (1) pp. 3-10 |
Batlolona, J.R., Baskar, C., Kurnaz, M.A., Leasa, M. (2018) "THE IMPROVEMENT OF PROBLEM-SOLVING SKILLS AND PHYSICS CONCEPT MASTERY ON TEMPERATURE AND HEAT TOPIC", Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, 7 (3) pp. 273-279 |
Hüseyinbaş, Ö., Gökhan, Ç., Kurnaz, M.A. (2018) "Kastamonu Eğitim Dergisinde 2010-2016 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin Analizi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (1) pp. 231-240 [TR Dizin] |
Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2017) "Investigation of Preservice Science Teachers’ Comprehension of the Star, Sun, Comet and Constellation Concepts", Journal of Education and Practice, 8 (6) pp. 48-58 Link |
Yaz, Ö.V., Kurnaz, M.A. (2017) "2013 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2017 (8) pp. 173-184 Link |
Bozdemir, H., Çevik, E.E., Candan, S., Kurnaz, M.A. (2017) "TGA (Tahmin EtGözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 8 (28) pp. 188-206 |
Bozdemir, H., Çevik, E.E., Altunoğlu, B.D., Kurnaz, M.A. (2017) "Astronomi Konularının Öğretiminde Kullanılan Farklı Yöntemlerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması", Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 3 (1) pp. 12-24 |
Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2016) "Türkiye de Yıldızlarla İlgili Yapılan Bazı Çalışmaların Tematik İncelenmesi", İlköğretim Online (elektronik), 15 (2) pp. 421-442 |
Kurnaz, M.A., Bozdemir, H., Altunoğlu, B.D., Çevik, E.E. (2016) "Fen Eğitiminde Astronomi Konu Alanında Yayınlanan UlusalMakalelerin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 1398-1417 [TR Dizin] |
Ünlü, B., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2425-2438 |
Kurnaz, M.A., Çevik, E.E., Bayri, N.G. (2016) "İlköğretim Öğrencilerinin Madde ve Isı Konusuna İlişkin Gösterim Türleri Arasında Geçiş Yapabilme Durumlarının İncelenmesi", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (1) pp. 1-25 [TR Dizin] |
Kurnaz, M.A., Çevik, E.E., Bayri, N.G. (2016) "Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 5 (3) pp. 31-47 Link |
Çevik, E.E., Kurnaz, M.A., Bayri, N.G. (2015) "Ortaokul öğrencilerinin elektrik konusuna ilişkin gösterim türleri arasındaki geçiş yapabilme durumlarının belirlenmesi", Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi, 5 (5) pp. 607-624 [TR Dizin] Link |
Kurnaz, M.A., Çiğdem, E. (2015) "An Analysis of High School Students Mental Models of Solid Friction in Physics", Educational Sciences: Theory & Practice, 15 (3) pp. 787-795 [SSCI] Link DOI |
Yiğit, N., Kurnaz, M.A., Şahin, A. (2015) "ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSİNE KARŞITUTUMLARININ İNCELENMESİ", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 223-236 |
Kurnaz, M.A. (2015) "Evaluating Effects of an Exhibition Visit on Pre Service Elementary Teachers Understandings on Climate Change", Journal of Turkish Science Education, (0) [TR Dizin] |
Kurnaz, M.A. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ", Cumhuriyet International Journal of Education, (0) |
Kurnaz, M.A. (2015) "Fizik Öğretmeni Adaylarına Farklılaştırılmış Öğretimin Uygulanması Ajandalar", BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, (0) [TR Dizin] |
Kurnaz, M.A. (2015) "THE IMPACT OF BELIEFS AND CHALLENGES FACED ON THE REPORTED PRACTICE OF PRIVATE SCHOOL SCIENCE TEACHERS IN ABU DHABI", Journal of Turkish Science Education, (0) [TR Dizin] |
Kurnaz, M.A. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi", GAZI ÜNIVERSITESI GAZI EĞITIM FAKÜLTESI DERGISI, (0) |
Gökçen, B.N., Kurnaz, M.A. (2015) "Investigation of the Secondary School Students Transition Situations between Different Representation Types", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) pp. 336-340 |
Ezberci, E., KURNAZ, M.A., Bayri, N.G. (2015) "Determination of Secondary School Students' Ability of Making Transitions between Representations Related to the Electricity", PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI, 5 (5) pp. 607-623 [ESCI] DOI |
Akyüz, H.İ., Pektaş, M., Kurnaz, M.A., Memiş, E.K. (2014) "Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının TPAB larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi", Cumhuriyet International Journal of Education, 3 (1) pp. 1-14 [TR Dizin] |
Kurnaz, M.A., Emen, A.Y. (2013) "Student Mental Models Related to Expansion and Contraction", Acta Didactica Napocensia, 7 (1) pp. 59-68 |
Kurnaz, M.A. (2013) "Fizik öğretmenlerinin bağlam temelli fizik problemleriyle ilgili algılamalarının incelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 21 (1) pp. 375-390 [TR Dizin] Link |
Kurnaz, M.A. (2013) "Conceptual Understanding of Science Teacher Candidates regarding the Reason for Measurement and Evaluation and for Determining Learning Change", Educational Sciences: Theory Practice, 14 (0) pp. 1-19 [SSCI] Link DOI |
Kurnaz, M.A., Yağmur, E.A. (2013) "Mental Models Of The High School Students Related To The Contraction Of Matter", International Journal of Educational Research and Technology, 4 (1) pp. 1-5 |
Kurnaz, M.A., Kemal, Y.M. (2013) "Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (2) pp. 267-279 [TR Dizin] |
Kurnaz, M.A. (2013) "An Analysis of Turkish High School Students Performance on Conceptual Algorithmic and Graphical Physics Problems", Journal of Asian Scientific Research, 3 (7) pp. 698-714 |
Kurnaz, M.A., Pektaş, M. (2013) "Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirmede Kavram Haritası Kullanım Durumları", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 1-10 [TR Dizin] |
Tarakçı, F., Kurnaz, M.A., Aydın, A., Pektaş, M. (2013) "Elektriklenme Yıldırım Ve Şimşek ile ilgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi", Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 6 (4) pp. 33-51 [TR Dizin] |
Pektaş, M., Kurnaz, M.A., Alev, N., Güntaç, B. (2013) "Student Teachers Understandings of Nanotechnology", Mediterranean Journal of Educational Research, 14 (0) pp. 80-84 [TR Dizin] |
Kurnaz, M.A. (2013) "Investigation of the student teachers skills of transition between multiple representations about pressure", International Journal of Academic Research Part B, 5 (1) pp. 66-71 |
Kıldan, A.O., Kurnaz, M.A., Ahi, B. (2013) "Mental Models of School for Pre School Children", European Journal of Educational Research, 2 (2) pp. 97-105 |
Kurnaz, M.A., Güntaç, B., Değermenci, A. (2013) "Fatih Projesi Kapsamında Yapılandırılan Z Kitaplara İlişkin Fizik Kimya Ve Biyoloji Öğretmenlerinin Beklentileri", Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi, 4 (4) [TR Dizin] |
Pektaş, M., Kurnaz, M.A. (2013) "Difficulties of Science Teacher Candidates in the Articulation of Transitions between Table Graphical and Pictorial Representations", The International Journal of Social Sciences, 7 (0) pp. 160-167 |
Kıldan, A.O., Kurnaz, M.A., Ahi, B. (2013) "Mental models of pre school children regarding the sun earth and moon", The International Journal of Social Sciences, 7 (0) pp. 136-143 |
İncikabı, L., Pektaş, M., Özgelen, S., Kurnaz, M.A. (2013) "Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education", The Anthropologist: International Journal of Contemporary and Applied Studies of Man, 16 (3) pp. 701-709 [SSCI] |
İncikabı, L., Kurnaz, M.A., Pektaş, M. (2013) "AN INVESTIGATION OF MATHEMATICS AND SCIENCE QUESTIONS IN ENTRANCE EXAMINATIONS FOR SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN TURKEY", Journal of Baltic Science, 12 (3) pp. 352-364 [SSCI] |
Kurnaz, M.A., Değermenci, A. (2012) "7 Sınıf Öğrencilerinin Güneş Dünya ve Ay İle İlgili Zihinsel Modelleri", İlköğretim Online, 11 (1) pp. 137-150 |
Kurnaz, M.A., Güntaç, B. (2012) "Nanoteknoloji Tutum Ölçeği Geliştirilmesi Geçerliliği ve Güvenilirliği", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 41-53 [TR Dizin] |
Kurnaz, M.A., Çepni, S. (2012) "An Evaluation of Changes to the Turkish High School Physics Curriculum", International Education Studies, 5 (5) pp. 92-108 |
Kurnaz, M.A. (2012) "Yıldız kuyruklu yıldız ve takımyıldız kavramlarıyla ilgili öğrenci algılamalarının belirlenmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (1) pp. 251-264 [TR Dizin] |
Kurnaz, M.A. (2012) "Turkish Students Understandings about Some Basic Astronomy Concepts A Cross Grade Study", World Applied Science Journal, 19 (7) pp. 986-997 |
Kurnaz, M.A. (2011) "Model Tabanlı Öğrenme Yaklaşımını Temel Alan Öğrenme Ortamının Öğrencilerin Enerji Kavramını Anlama Düzeylerine Etkisi", e-international Journal of Educational Research, 2 (2) pp. 1-16 |
Kurnaz, M.A., Değermenci, A. (2011) "Temel Astronomi Kavramlarına İlişkin Öğrenci Algılamalarının Sınıf Seviyelerine Göre Karşılaştırması", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (22) pp. 97-120 [TR Dizin] |
Kurnaz, M.A. (2011) "A Thematic Review of Some Studies Investigating Students Alternative Conceptions about Energy", Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education, 3 (1) pp. 51-74 |
Kurnaz, M.A. (2011) "Energy Education Science and Technology Part B Social and Educational Studies", Students’ conceptual understanding of energy: Do the learning difficulties in energy concept discovered in the 1990s persist still?, 3 (1) pp. 109-118 [SSCI] |
Saglam-Arslan, A., KURNAZ, M.A. (2011) "Students' conceptual understanding of energy: Do the learning difficulties in energy concept discovered in the 1990s persist still?", ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES, 3 (1) pp. 109-118 [ESCI] |
Kurnaz, M.A., Arslan, A.S. (2010) "Praxeological Analysis of the Teaching Conditions of the Energy Concept", Cypriot Journal of Educational Sciences, 5 (4) pp. 233-242 |
Kurnaz, M.A. (2010) "Fizik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi Geçerliliği ve Güvenilirliği", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1) pp. 29-49 [TR Dizin] |
Kurnaz, M.A. (2010) "Kavram Haritalarının Öğretim Sürecinde Kullanılması Bir Aksiyon Araştırması", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (1) pp. 175-199 [TR Dizin] |
Kurnaz, M.A. (2009) "Using the Anthropological Theory of Didactics in Physics Characterization of the Teaching Conditions of Energy Concept and the Personal Relations of Freshmen to this Concept", Journal of Turkish Science Education, 6 (1) pp. 72-88 [TR Dizin] |
Kurnaz, M.A., Çalık, M. (2009) "A Thematic Review of Energy Teaching Studies Focuses Needs Methods General Knowledge Claims and Implications", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 1 (1) pp. 1-26 [SSCI] |
Arslan, A.S., Kurnaz, M.A. (2009) "Prospective Physics Teachers’ Level of Understanding Energy, Power and Force Concepts", Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching, 10 (1) pp. 1-10 |
Kurnaz, M.A. (2009) "İlköğretim ve Ortaöğretim Lisansüstü Öğrencilerinin Ders Seçimi Yaklaşımları ve İlgili Sorunları", Türk Fen Eğitimi Dergisi, 6 (3) pp. 38-52 |
Kurnaz, M.A., Alev, N. (2009) "Primary and Secondary Postgraduate Students Ways of Selecting Courses and Encountered Problems", Journal of Turkish Science Education, 6 (3) pp. 38-52 |
Kurnaz, M.A., Çalık, M. (2008) "Using Different Conceptual Change Methods Embedded within 5E Model A Sample Teaching for Heat and Temperature", Journal of Physics Teacher Education Online, 5 (1) pp. 3-10 |
Umur, M., Kurnaz, M.A. (2019) "LİSANS VE LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN HAZIRLADIKLARI SORULARDA KULLANDIKLARI ÖLÇME TEKNİKLERİNİ TANIMA YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ", International Marmara Sciences and Social Sciences Congress , (pp. 866-870), (Aralık 2019) |
Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2019) "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASTRONOMİ KONULARININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ", International Marmara Sciences and Social Sciences Congress , (pp. 504-509), (Aralık 2019) |
Bakır, E., Kurnaz, M.A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "TIMSS BİLİŞSEL BOYUTLARINA GÖRE DERS KİTABI DEĞERLENDİRME SORULARININ İNCELENMESİ: FEN BİLİMLERİ DERS KİTABI ÖRNEĞİ", International Marmara Sciences and Social Sciences Congress , (pp. 499-503), (Aralık 2019) |
Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2019) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM FUARLARINDA GÖREV ALMALARININ FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ", International Marmara Sciences and Social Sciences Congress , (pp. 493-498), (Aralık 2019) |
Kurnaz, M.A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "Investigation of Scientific Attitudes of Science Teacher Candidates in terms of Some Variables", International Congress on Engeering and Life Science , (pp. 358-363), (Ekim 2019) |
Kurnaz, M.A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "A Case Study on the Achievement of Students Related to Context-Based Physics Questions", International Congress on Engineering and Life Science , (pp. 354-357), (Ekim 2019) |
Kabuklu, Ü.N., Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2019) "Fen Eğitimiyle Alakalı Araştırmalarda Bağlam Temelli Soru Yazma Ölçütlerinin Belirlenmesi", Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 227-232), (Eylül 2019) |
Yaz, Ö.V., Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2019) "Fen Bilimleri Dersi 2000 Yılı ve Sonrası Öğretim Programlarının Konu/Öğrenme Alanlarının Değişimlerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi", Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 144-151), (Eylül 2019) |
Yüzbaşıoğlu, M.K., Kabuklu, Ü.N., Kurnaz, M.A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynaklarıyla İlgili Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 136-143), (Eylül 2019) |
Bakır, E., Kurnaz, M.A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2018) "Fen Bilimleri Ders Kitabı Ünite Sonu Değerlendirme Sorularının Yapısal Özellikleri Açısından İncelenmesi", Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Aralık 2018) |
Yaz, Ö.V., Kurnaz, M.A. (2018) "2017 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi", 27th International Conference on Educational Sciences , (Ekim 2018) |
Kaya, U., Kurnaz, M.A. (2018) "Designing A Learning Environment For The Pre-School Period In Which The Moon Can Be Seen In Different Shapes At Day And Night", 27th International Conference on Educational Sciences , (Ekim 2018) |
Çevik, E.E., Candan, S., Bozdemir, H., Kurnaz, M.A. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 404-405), Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2017) |
Bozdemir, H., Çevik, E.E., Helvacı, S.C., Kurnaz, M.A. (2017) "TGA Stratejisine dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
Yaz, Ö.V., Kurnaz, M.A., Altunoğlu, B.D. (2017) "Preservice Science Teachers’ Perspective On Repeated Microteaching Practices For Learning Effective Teaching Skills", III.ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASINDA EĞİTİM VE SOSYALBİLİMLER SEMPOZYUMU , (pp. 65-66), Üsküp, Makedonya, (Ekim 2017) |
Kurnaz, M.A., Yaz, Ö.V. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etkili Öğretim Yeterliliklerini Öğrenmek İçin Tekrarlı Mikro Öğretim Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Temmuz 2017) |
Yaz, Ö.V., Kurnaz, M.A. (2017) "2013 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programları Öğrenme Alanlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Çerçevesinde İncelenmesi", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Temmuz 2017) |
Öz, M., Kurnaz, M.A. (2017) "Antropolojik Teori Temelinde 9. Sınıf Fizik Dersi Kuvvet ve Hareket Ünitesinin İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Ekim 2017) |
Kurnaz, M.A. (2017) "Kavram Yanılgısı Tespit Etmeye Yönelik Bazı Çalışmalar Üzerine Tematik Bir İnceleme", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Ekim 2017) |
Kurnaz, M.A. (2017) "Ders Kitaplarında Enerji Konusunun Öğretim Durumlarının İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Ekim 2017) |
Ünlü, B., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2017) "Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Ekim 2017) |
Altunoğlu, B.D., Kurnaz, M.A. (2016) "Sınıf öğretmenlerinin mesleki seçim nedenleri ve fen öğretimi yeterlilikleri", International conference on new horizons in education , (Temmuz 2016) |
Altunoğlu, B.D., Kurnaz, M.A. (2016) "INVESTIGATING INFLUENCE OF REPEATED MICRO TEACHINGPRACTICES ON TEACHING SKILLS", International Conference on Research in Education and Science , (pp. 701-706), (Kasım 2016) |
Bozdemir, H., Çevik, E.E., Candan, S., Kurnaz, M.A. (2016) "ALTERNATIVE IDEAS FOR SOME BASIC CONCEPTS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES BEFORE ASTRONOMY COURSE", International Conference on Research in Education and Science , (pp. 692-700), (Kasım 2016) |
Ünlü, B., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2016) "DETERMINATION OF THE EMOTIONAL INTELLIGENCE OF CANDIDATE TEACHERS STARTED DIFFERENT DEPARTMENT", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology , (pp. 1027-1040), (Kasım 2016) |
Candan, S., Bozdemir, H., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2016) "INVESTIGATION OF TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology , (pp. 1018-1026), (Kasım 2016) |
Candan, S., Bozdemir, H., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2016) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ KONUSUNDA ÖZ DEĞERLENDİRMELERİ", 5th World Conference on Educational and Instructional Studies , (pp. 90), (Aralık 2016) |
Ünlü, B., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2016) "Investıgation of the relationship between emotional intelligence and learning approaches of prospective science teachers", XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 219), (Aralık 2016) |
Tarhan, H., Kurnaz, M.A. (2016) "12 Sınıf Öğrencilerinin Fizik Kavramlarını Modern Fizik Ve Klasik Fizik Olarak Sınıflandırmaları", TFD 32. Uluslararası Fizik Kongresi , (pp. 225), (Eylül 2016) |
Ünlü, B., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2016) "SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGUSAL ZEKÂLARI İLE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumunu , (pp. 320), (Nisan 2016) |
Pektaş, M., Alev, N., Kurnaz, M.A., Bayraktar, G. (2015) "Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (Haziran 2015) |
Bozdemir, H., Ezberci, E., Kurnaz, M.A. (2015) "Hayat bilgisi dersi öğretim programının fen bilimlerine yönelik kazanımlarının yenilenmiş bloom taksonomisine göre incelenmesi", III. Internatıonal Conference On Prımary Educatıon , (Ekim 2015) |
Ünal, A., Kurnaz, M.A., Yerlikaya, Z. (2015) "Understandings level of prospective Science Teachers about Solar System Milky Way and Universe", ERPA International Congress on Education , (Haziran 2015) |
Gökçen, B.N., Kurnaz, M.A. (2015) "Investigation Of The Secondary School Students Transition Situations Between Different Representation Types", International Conference on New Horizons in Education , (Haziran 2015) |
Kurnaz, M.A., Altunoğlu, B.D. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Doğrultusundaki Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi", 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (Nisan 2014) |
Kurnaz, M.A., Gültekin, N.G. (2014) "6. Sınıf Fen Ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi", 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (Nisan 2014) |
Kurnaz, M.A., Arslan, A.S. (2014) "Effectiveness of Multiple Representations for Learning Energy Concepts: Case of Turkey", 5th World Conference on Educational Sciences , (pp. 627-632), (Şubat 2014) |
Kurnaz, M.A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2013) "Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi", 1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (Haziran 2013) |
Kurnaz, M.A., Gültekin, N.G., İyibil, Ü.G. (2013) "On Turkish Candidate Science Teachers’xx Pre-Existing Ideas about Some Basic Astronomy Concepts", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (Ekim 2013) |
Kurnaz, M.A., Bayraktar, G., Değermenci, A. (2012) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Nanoteknolojiye Karşı Tutumlarının İlgi Duyulan Ders ve Okul Türü Değişkenleri Açısından İncelemesi", 29th International Physics Conference , (Eylül 2012) |
Pektaş, M., Kurnaz, M.A., Alev, N., Bayraktar, G. (2012) "Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology", New Trends on Global Education Conference , (Eylül 2012) |
Pektaş, M., Alev, N., Kurnaz, M.A., Bayraktar, G. (2012) "Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (Ekim 2012) |
Oğuz, S., Kurnaz, M.A., Karatekin, K., İbret, B.Ü. (2012) "Temel Astronomi Kavramlarına İlişkin Sınıf Öğretmen Adaylarının Algılarının Belirlenmesi", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2012) |
Değermenci, A., Kurnaz, M.A., Akdeniz, A.R., Çepni, S. (2010) "Dokuzuncu Sınıf Dalgalar Ünitesine Yönelik Bağlam Temelli Yaklaşıma Dayalı Materyal Geliştirme, Uygulama ve Değerlendirme", II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Nisan 2010) |
Kurnaz, M.A., Yiğit, N., Bayraktar, G. (2010) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Fiziğe Karşı Tutumları: Yeni Fizik Öğretim Programına Yönelik Bir İnceleme", II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Nisan 2010) |
Kurnaz, M.A., Çimer, S.O. (2010) "How do students know that they have learned An investigation of students strategies", World Conference on Educational Sciences , (pp. 3666-3672), (Ocak 2010) |
İyibil, Ü.G., Kurnaz, M.A., Arslan, A.S. (2009) "Opinions of physics student teachers about the teacher training program", 26th International Physics Conference , (Eylül 2009) |
Yiğit, N., Kurnaz, M.A., Alev, N. (2009) "Yenilenen fizik öğretim programının ilk uygulamalarına yönelik öğrenci görüşleri", 26th International Physics Conference , (Eylül 2009) |
Bayraktar, G., Yiğit, N., Kurnaz, M.A., Pektaş, E. (2009) "Dokuzuncu sınıf öğrencilerinin fiziğe karşı tutumları: yeni fizik öğretim programının uygulamalarına yönelik bir inceleme", 26th International Physics Conference , (Eylül 2009) |
Kurnaz, M.A., Arslan, A.S. (2008) "Prospective physics teachers’ modeling abilities of situations related with gravitational force", 25th International Physics Conference , (Ağustos 2008) |
Kurnaz, M.A., Arslan, A.S. (2008) "Turkish University Freshmen’s Understanding of the Energy Concept", XXIII CESE Conference , (Temmuz 2008) |
Kurnaz, M.A. (2008) "Investigating the effectiveness of using different conceptual change methods embedded within 5E model on teaching and learning of heat and temperature", 25th International Physics Conference , (Ağustos 2008) |
Arslan, A.S., Kurnaz, M.A. (2008) "Apports de la TAD pour l’Etude des Conditions de l’Enseignement de l’Energie en 1re Année d’Université en Turquie", IIe Congrès International sur la Théorie Anthropologique du Didactique , (Şubat 2008) |
Yiğit, N., Kurnaz, M.A. (2002) "Bilgisayar destekli benzeşim ve canlandırma uygulama örneklerinin etkili öğrenme ile ilişkisi: öğretmen eğitimi", V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2002) |
Kurnaz, M.A., Kurnaz, A. (2016) "Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları İçin Modern Fiziğe Giriş", : Pegem Akademi |
ALTAN, K.M. (2012) "Öğretim Programları Temelinde Yer Bilimleri ve Astronomi", Türkiye : PEGEM A |
Kurnaz, M.A. (2011) "12 Sınıf Fizik Ders Kitabı", Türkiye : Devlet Kitapları, Korza YayıncılıK |
Kurnaz, M.A., Değermenci, A., Güntaç, B., Engin, P., Celalettin, K., Aydın, U., Yeliz, M. (2010) "11 Sınıf Fizik Ders Kitabı", Türkiye : Devlet Kitapları, Özkan Matbaacılık |
Celalettin, K., Engin, P., Değermenci, A., Kurnaz, M.A., Güntaç, B., Çakmak, Y., Abdullah, T. (2009) "10 Sınıf Fizik Ders Kitabı", Türkiye : Devlet Kitapları, Kelebek Matbaacılık |
Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2023) "Temellendirilmiş Zihinsel Modeller ve Belirlenmesinde Dikkat Edilmesi Gerekenler", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİNDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALAR, Türkiye : Duvar Yayınları |
Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2022) "Fen Eğitiminde Çizgi Roman", Kitap: Güncel Gelişmeler Odağında Fen Öğretimi, : PEGEM AKADEM |
Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2022) "Model, Zihinsel Model, Temellendirilmiş Zihinsel Model", Kitap: Güncel Gelişmeler Odağında Fen Öğretimi, : PEGEM AKADEMİ |
Kurnaz, M.A. (2020) "Bilgi, Bağlam Bilgisi ve Bağlamlaşmış Bilgi", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski'ye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Yüzbaşıoğlu, M.K., Kurnaz, M.A. (2020) "Investigating the Individual Innovation Levels and Entrepreneurship Characteristicsof Primary School Prospective Teachers", Kitap: New Trends in Educational Sciences, Lithunia/Rusya Federasyonu : Strategic Researches Academy |
Kurnaz, M.A. (2019) "Gökyüzü Koordinat Sistemi", Kitap: Astronomi, : Pegem Akademi |
Kurnaz, M.A. (2019) "Yıldızlar", Kitap: Astronomi, : Pegem Akademi |
Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2016) "Thematic review of some studies about the stars in Turkey", : |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Online Science Education Journal, 2023, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Online Science Education Journal, 2022, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Online Science Education Journal, 2021, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Online Science Educational Journal, 2020, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Online Science Educational Journal, 2020, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Online Science Education Journal, 2019, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Online Science Education Journal, 2019, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Education Journal, 2019, |
(Uluslararası - Dergi) Education Journal, 2019, |
(Uluslararası - Kitap) Astronomi, 2019, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2018, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2018, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Education Journal, 2018, |
(Uluslararası - Dergi) Education Journal, 2018, |
(Uluslararası - Dergi) Education Journal, 2018, |
(Uluslararası - Dergi) Education Journal, 2018, |
(Uluslararası - Dergi) Education Journal, 2018, |
(Uluslararası - Dergi) Education Journal, 2018, |
(Uluslararası - Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2017, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2016, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) türk fen eğitimi dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2017 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
7 Sınıf Öğrencilerinin Güneş Dünya ve Ay İle İlgili Zihinsel Modelleri
İlköğretim Online
|
1 | 0 | 0 | 17 | 8 | 2 | 1 | 0 | 29 |
2 |
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının TPAB larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi
Cumhuriyet International Journal of Education
|
1 | 0 | 0 | 14 | 5 | 2 | 0 | 0 | 22 |
3 |
An Analysis of High School Students Mental Models of Solid Friction in Physics
Educational Sciences: Theory & Practice
|
6 | 0 | 0 | 13 | 2 | 1 | 0 | 0 | 22 |
4 |
Fizik öğretmenlerinin bağlam temelli fizik problemleriyle ilgili algılamalarının incelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 11 | 4 | 5 | 0 | 0 | 20 |
5 |
Yıldız kuyruklu yıldız ve takımyıldız kavramlarıyla ilgili öğrenci algılamalarının belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
2 | 0 | 0 | 9 | 5 | 1 | 1 | 0 | 18 |
6 |
A Thematic Review of Energy Teaching Studies Focuses Needs Methods General Knowledge Claims and Implications
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
|
2 | 0 | 0 | 8 | 6 | 0 | 1 | 0 | 17 |
7 |
Fizik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi Geçerliliği ve Güvenilirliği
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
|
4 | 0 | 0 | 9 | 1 | 0 | 1 | 0 | 15 |
8 |
2013 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 6 | 4 | 0 | 0 | 12 |
9 |
Effectiveness of Multiple Representations for Learning Energy Concepts: Case of Turkey
|
8 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 12 |
10 |
Temel Astronomi Kavramlarına İlişkin Öğrenci Algılamalarının Sınıf Seviyelerine Göre Karşılaştırması
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 9 | 2 | 1 | 0 | 0 | 12 |
11 |
A Thematic Review of Some Studies Investigating Students Alternative Conceptions about Energy
Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education
|
4 | 0 | 0 | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 | 10 |
12 |
Comparative Analysis of the Science Teaching Curricula in Turkey
SAGE Open
|
4 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 9 |
13 |
Using Different Conceptual Change Methods Embedded within 5E Model A Sample Teaching for Heat and Temperature
Journal of Physics Teacher Education Online
|
3 | 0 | 0 | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 | 9 |
14 |
Türkiye de Yıldızlarla İlgili Yapılan Bazı Çalışmaların Tematik İncelenmesi
İlköğretim Online (elektronik)
|
0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 6 |
15 |
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirmede Kavram Haritası Kullanım Durumları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 5 | 0 | 0 | 6 |
16 |
Fen Eğitiminde Astronomi Konu Alanında Yayınlanan UlusalMakalelerin İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 6 |
17 |
Mental models of pre school children regarding the sun earth and moon
The International Journal of Social Sciences
|
0 | 0 | 0 | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 | 6 |
18 |
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılmış Bağlam Temelli ÖğretimKonulu Çalışmaların Tematik İncelemesi
Asya Öğretim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 5 |
19 |
Astronomi Konularının Öğretiminde Kullanılan Farklı Yöntemlerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 5 |
20 |
Prospective Classroom Teachers’ Views on Out-of-School Learning Activities Before and During the Covid-19 Outbreak
Journal of Turkish Science Education
|
1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 5 |
21 |
Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education
The Anthropologist: International Journal of Contemporary and Applied Studies of Man
|
3 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
22 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi
Trakya Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 5 |
23 |
AN INVESTIGATION OF MATHEMATICS AND SCIENCE QUESTIONS IN ENTRANCE EXAMINATIONS FOR SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN TURKEY
Journal of Baltic Science
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 | 5 |
24 |
Elektriklenme Yıldırım Ve Şimşek ile ilgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi
Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi
|
0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 5 |
25 |
A Comparative Examination of Science Achievements in Life Studies Course Curricula of 2009, 2015 and 2018 According to the Revised Bloom’s Taxonomy: The Case of Turkey
Acta Didactica Napocensia
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 4 |
26 |
Turkish Students Understandings about Some Basic Astronomy Concepts A Cross Grade Study
World Applied Science Journal
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
27 |
An Evaluation of Changes to the Turkish High School Physics Curriculum
International Education Studies
|
1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
28 |
Examination of the conversations in a WhatsApp group created for communication in a bachelor‟s level astronomy course
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
|
0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
29 |
Kavram Haritalarının Öğretim Sürecinde Kullanılması Bir Aksiyon Araştırması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 |
30 |
İlköğretim ve Ortaöğretim Lisansüstü Öğrencilerinin Ders Seçimi Yaklaşımları ve İlgili Sorunları
Türk Fen Eğitimi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
31 |
Mental Models Of The High School Students Related To The Contraction Of Matter
International Journal of Educational Research and Technology
|
0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 |
32 |
Fen Eğitimiyle Alakalı Araştırmalarda Bağlam Temelli Soru Yazma Ölçütlerinin Belirlenmesi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
33 |
An Analysis of Turkish High School Students Performance on Conceptual Algorithmic and Graphical Physics Problems
Journal of Asian Scientific Research
|
2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
34 |
THE IMPROVEMENT OF PROBLEM-SOLVING SKILLS AND PHYSICS CONCEPT MASTERY ON TEMPERATURE AND HEAT TOPIC
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia
|
3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
35 |
Prospective Physics Teachers’ Level of Understanding Energy, Power and Force Concepts
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
|
1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
36 |
Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları İçin Modern Fiziğe Giriş
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 |
37 |
10 Sınıf Fizik Ders Kitabı
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
38 |
Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi
Cumhuriyet International Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
39 |
Ses Hakkında Öğrenci Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
40 |
PRE-SERVICE TEACHERS’ CARING ABOUT SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS FOR TURKEY AND FOR THE WORLD AND THEIR COMPETENCE IN ASSOCIATING THE GOALS WITH THE LEARNING OUTCOMES IN THE CURRICULUM
Research in Pedagogy
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
41 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırınım Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
42 |
Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski'ye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
43 |
Genetik Kavramlara İlişkin Eğitim Çalışmalarının Meta Analiz Yöntemi İle İncelenmesi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
44 |
Determination of Elementary Students’ Learning StylesReviewed from Gender Aspects
Journal of Education and Learning (EduLearn)
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
45 |
Using the Anthropological Theory of Didactics in Physics Characterization of the Teaching Conditions of Energy Concept and the Personal Relations of Freshmen to this Concept
Journal of Turkish Science Education
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
46 |
Nanoteknoloji Tutum Ölçeği Geliştirilmesi Geçerliliği ve Güvenilirliği
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
47 |
Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
48 |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
49 |
Mental Models of School for Pre School Children
European Journal of Educational Research
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
50 |
11 Sınıf Fizik Ders Kitabı
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
51 |
Temel Astronomi Kavramlarına İlişkin Sınıf Öğretmen Adaylarının Algılarının Belirlenmesi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
52 |
8.SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMININ VE 2019,2020 YILLARINA AİT LGS SORULARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
53 |
Determining students' mental models about the sun, earth and moon celestial objects for sustainable learning in astronomy education in Libya
African Educational Research Journal
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
54 |
TGA Stratejisine dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
55 |
Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
56 |
Analysis of the Responses of Science Teacher Candidates to Force Concept Inventory by Concentration Factor
Universal Journal of Educational Research
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
57 |
A Thematic Review of Students’ Alternative Ideas Studies on Greenhouse Effect
Online Fen Eğitimi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
58 |
Kastamonu Eğitim Dergisinde 2010-2016 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin Analizi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
59 |
Model Tabanlı Öğrenme Yaklaşımını Temel Alan Öğrenme Ortamının Öğrencilerin Enerji Kavramını Anlama Düzeylerine Etkisi
e-international Journal of Educational Research
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
60 |
İlköğretim Öğrencilerinin Madde ve Isı Konusuna İlişkin Gösterim Türleri Arasında Geçiş Yapabilme Durumlarının İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
61 |
On Turkish Candidate Science Teachers’xx Pre-Existing Ideas about Some Basic Astronomy Concepts
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
62 |
Bilgisayar destekli benzeşim ve canlandırma uygulama örneklerinin etkili öğrenme ile ilişkisi: öğretmen eğitimi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
63 |
Student Mental Models Related to Expansion and Contraction
Acta Didactica Napocensia
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
64 |
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSİNE KARŞITUTUMLARININ İNCELENMESİ
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
65 |
12 Sınıf Fizik Ders Kitabı
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
66 |
Praxeological Analysis of the Teaching Conditions of the Energy Concept
Cypriot Journal of Educational Sciences
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2012) "Başarı Belgesi" MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI |
(2011) "Yayın Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
(2009) "Yayın Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
(2008) "Takdirname Belgesi" İÇİŞLERİ BAKANLIĞI |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Ebru Ezberci Çevik
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2022 | 33 |
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
-
|
2013 - 2023 | 23 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 17 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 11 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2015 | 10 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2022 | 8 |
Ömer Volkan Yaz
-
|
2017 - 2020 | 8 |
Ayşegül Sağlam Arslan
Trabzon Üniversitesi
|
2008 - 2014 | 7 |
Ali Değermenci
-
|
2009 - 2013 | 7 |
Bircan Ünlü
-
|
2016 - 2018 | 7 |
Güntaç Bayraktar
-
|
2009 - 2015 | 6 |
Nedim Alev
Trabzon Üniversitesi
|
2009 - 2015 | 5 |
Nevzat Yiğit
Trabzon Üniversitesi
|
2002 - 2015 | 5 |
Bayraktar Güntaç
-
|
2009 - 2013 | 5 |
Nezihe Gökçen Bayri
-
|
2015 - 2018 | 4 |
İlyas Acet
-
|
2021 - 2024 | 3 |
Ülke Nursaç Kabuklu
-
|
2019 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 2 |
Abdullah Oğuzhan Kıldan
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 2 |
Salih Çepni
Uludağ Üniversitesi
|
2010 - 2012 | 2 |
Muammer Çalık
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2008 - 2009 | 2 |
Mehmet Altan Kurnaz
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2009 - 2016 | 2 |
Bayri Nezihe Gökçen
-
|
2015 | 2 |
Erkan Bakır
-
|
2018 - 2019 | 2 |
John Rafafy Batlolona
-
|
2018 | 2 |
Kalyoncu Celalettin
-
|
2009 - 2010 | 2 |
Marleny Leasa
-
|
2018 | 2 |
Nezihe Gökçen Gültekin
-
|
2013 - 2014 | 2 |
Pektaş Engin
-
|
2009 - 2010 | 2 |
Ümmü Gülsüm İyibil
-
|
2009 - 2013 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Sinan Özgelen
Mersin Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Sabiha Odabaşı Çimer
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Ali Rıza Akdeniz
Trabzon Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Ebru Ezberci Çevik
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2016 | 1 |
Nedim Alev
Karadeniz Technical University
(Turkey)
|
2009 | 1 |
Alparslan Şahin
-
|
2015 | 1 |
Aysegul Saglam-Arslan
-
|
2011 | 1 |
Ayşe Yağmur Emen
-
|
2013 | 1 |
Azize Acet
-
|
2021 | 1 |
Chinnappan Baskar
-
|
2018 | 1 |
Çalap Gökhan
-
|
2018 | 1 |
Ebru Ezberci
-
|
2015 | 1 |
Ekşi Çiğdem
-
|
2015 | 1 |
Emen Ayşa Yağmur
-
|
2013 | 1 |
Engin Pektaş
-
|
2009 | 1 |
Erhan Aktaş
-
|
2018 | 1 |
Fathia Othman Mohamed Ahmed
-
|
2021 | 1 |
Fatma Tarakçı
-
|
2013 | 1 |
Hayati Tarhan
-
|
2016 | 1 |
Javier Julian Enriquez
-
|
2018 | 1 |
KURNAZ MEHMET ALTAN
-
|
2012 | 1 |
Meltem Umur
-
|
2019 | 1 |
Moradaoğlu Yeliz
-
|
2010 | 1 |
Muhittin Öz
-
|
2017 | 1 |
Nezihe Gokcen Bayri
-
|
2015 | 1 |
Özgür Hüseyinbaş
-
|
2018 | 1 |
Sexton Steven
-
|
2022 | 1 |
Tütüncü Abdullah
-
|
2009 | 1 |
Uğur Aydın
-
|
2010 | 1 |
Umut Barış Tokiçin
-
|
2020 | 1 |
Umut Tokiçin
-
|
2021 | 1 |
Utku Kaya
-
|
2018 | 1 |
Yaşar Çakmak
-
|
2009 | 1 |
Yüzbaşıoğlu Mustafa Kemal
-
|
2013 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 392 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi, Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 115 | 245 | 112 | 155 | 190 | 275 | 140 | 130 | 110 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 355 . | 258 . | 436 . | 387 . | 357 . | 260 . | 483 . | 487 . | 474 . | 117 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 217 . | 119 . | 242 . | 198 . | 162 . | 108 . | 257 . | 242 . | 270 . | 57 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 35 . | 10 . | 49 . | 34 . | 29 . | 15 . | 56 . | 53 . | 72 . | 18 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 29 . | 6 . | 43 . | 26 . | 22 . | 12 . | 39 . | 41 . | 60 . | 13 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 7 | 15 | 13 | 11 | 14 | 10 | 6 | 7 | 5 | 1 |
Toplam Makale | 4 | 5 | 4 | 8 | 4 | 8 | 6 | 6 | 4 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 3 | 9 | 9 | 3 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 2 | 5 | 4 | 6 | 3 | 4 | 3 | 6 | 2 | 1 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 3 | 9 | 8 | 3 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |