Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Müzik ve Güzel Sanatlar Üniversitesi, Müzik Bilimleri ve Teknolojileri Fakültesi, Müzikoloji Bölümü, 2019, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Haliç Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Musikisi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Yıldız Teknik Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, Sahne Sanatları Bölümü, 2003, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Müzik ve Güzel Sanatlar Üniversitesi, Müzik Bilimleri ve Teknolojileri Fakültesi, Müzikoloji Bölümü, 2019, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Haliç Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Musikisi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Yıldız Teknik Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, Sahne Sanatları Bölümü, 2003, 2011 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 85, 09 Temmuz , 2017 |
Kayıt Yok |
[UAK] Güzel Sanatlar Müzik Müzikoloji |
[UAK] Güzel Sanatlar Müzik Klasik Türk Müziği (Yorumculuk) |
[UAK] Güzel Sanatlar Müzik Müzik Teorileri |
2020-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi, Müzikoloji Bölümü, Türkiye |
2018-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Harran Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2019-2020, Türk Sanat Müziği Repertuarı I, Lisans |
2019-2020, Türk Sanat Müziği Repertuarı II, Lisans |
2019-2020, Türk Müziği Teorisi I, Lisans |
2019-2020, Türk Müziği Teorisi II, Lisans |
2019-2020, Türk Müziği Teorisi III, Lisans |
2019-2020, Türk Müziği Teorisi IV, Lisans |
2019-2020, Müziksel İşitme Okuma Yazma I, Lisans |
2019-2020, Müziksel İşitme Okuma Yazma II, Lisans |
2019-2020, Müziksel İşitme Okuma Yazma III, Lisans |
2019-2020, Müziksel İşitme Okuma Yazma IV, Lisans |
2019-2020, Müzik Biçimleri, Lisans |
2019-2020, Müzik Kültürü, Lisans |
2019-2020, Toplu Çalma-Eşlik II, Lisans |
2019-2020, Toplu Çalma-Eşlik IV, Lisans |
2019-2020, Kanun VII, Lisans |
2019-2020, Kanun VIII, Lisans |
2019-2020, Kanun I, Lisans |
2019-2020, Kanun II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birer, M., Maral, H.A. (2023) "Türk Makam Müziğinde Vokal Piyasa Tavrının 20. Yüzyıl Başlarındaki Performatif Yansımaları", Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi, (0) Link DOI |
Birer, M. (2018) "Osmanlı Eğlence Müziği Geleneklerinde Sosyo-Kültürel Etkileşimler", Âhenk Müzikoloji Dergisi, (0) Link |
Talaka, E.E., Birer, M. (2020) "EUROPEAN-CENTERED INTERACTION AREAS IN TURKISH AUTHORITY MUSIC VOCAL PERFORMANCE TRADITIONS", ATLAS 7 th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS , Budapeşte, Macaristan, (Ekim 2020) |
Talaka, E.E., Birer, M. (2020) "Türk Makam Müziğinde Cinsiyet Temelli Estetik Dinamiklerin Tasviri: Bir Örnek Olarak Erkek Egemen Vokal İcra Gelenekleri", SADAB 7th International Conference on Social Researches and Behavioral Sciences , (Ekim 2020) |
Birer, M. (2019) "Şanlıurfa ve İstanbul Üslûbu Mevlid Geleneklerinin Karşılaştırmalı İncelemesi", Geçmişten Günümüze Urfa’da Müzik Sempozyumu , Şanlıurfa, Türkiye, (Aralık 2019) |
Birer, M. (2017) "Cumhuriyet Sonrası Dindışı Türk Makam Müziği Geleneklerinde Ses İcracılığı Alanında Yaşanan Değişim ve Dönüşümler", İstanbul Medeniyet Üniversitesi Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi “Güncel Lisansüstü Çalışmaları , İstanbul, Türkiye, (Mart 2017) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Diğer Yayınlar) Geçmişten Günümüze Urfa'da Müzik, 2019, Editör |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal) Karma etkinlik/Diğer: “Üsküdar’dan Kastamonu’ya Mehtabın İzindeki Şarkılar", 17-01-2022 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Diğer: “Mehtabın İzindeki Şarkılar-II”, 06-06-2022 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Diğer: Nihavend Dokunuşlar, 27-11-2022 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Kayıt (Ses/Görüntü): MAKAMSAL DOĞUŞLAR, 23-12-2022 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Diğer: Harran Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Bahar Konseri,, 03-05-2019 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Diğer: Harran Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Konseri –Bilim, Kültür, Sanat ve Spor Etkinlikleri, 12-05-2018 |
(Ulusal) Karma etkinlik/Diğer: Harran Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Akademik Açılış Konseri, 15-10-2018 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Elçin Ergin Talaka
-
|
2020 | 2 |
Hakkı Alper Maral
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Güzel Sanatlar Temel Alanı | 5707 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Müzik | 1762 |
Anahtar Kelimeler | Müzikoloji, Klasik Türk Müziği (Yorumculuk), Müzik Teorileri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 3 | 18 | 0 | 10 | 0 | 0 | 15 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 545 . | 524 . | - | 520 . | - | - | 569 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 145 . | 134 . | - | 127 . | - | - | 153 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 91 . | 71 . | - | 70 . | - | - | 85 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 68 . | 54 . | - | 52 . | - | - | 68 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | 22 . | 21 . | - | 15 . | - | - | 32 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | 54 . | 42 . | - | 44 . | - | - | 57 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |