img
Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ERDEMİR

Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ERDEMİR

  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Fen Bilgisi Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
34
Atıf
5
h-index
1
Proje
1
WoS
Yayın
2
Atıf
13
h-index
2
Scopus
Yayın
3
Atıf
4
h-index
1
Google Scholar
Yayın
33
Atıf
92
h-index
5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Öğretmenliği (Dr), 1997, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1995, 1997
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Pr., 1986, 1992
Araştırma Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Öğretmenliği (Dr), 1997, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1995, 1997
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Pr., 1986, 1992
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 81, 17 Mart 20, 2018
İngilizce, ÜDS, 58, 2010-ÜDS S, 2010
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi
2015-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye
2006-2015, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye
2001-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., Türkiye
1993-2001, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., Türkiye
Kayıt Yok
Sedat Akçuru, Yüksek Lisans, Covid-19 sürecinde yükseköğretimde uzaktan eğitim: Eğitimcilerin deneyimleri üzerine fenomenolojik bir araştırma, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Rabia Yıldız, Yüksek Lisans, Fen bilimleri dersindeki zaman yönetimi davranışları ile akademik başarı arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Battal Barış Dinçer, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin "canlı" ve "cansız" kavramlarına ilişkin metaforik algılarının karşılaştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
2023-2024, SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM, Lisans
2023-2024, Fizik III, Lisans
2023-2024, Genel Fizik, Lisans
2020-2021, İnternet Tabanlı Ders İçeriği Geliştirme, Yüksek Lisans
2019-2020, İnternet Tabanlı Ders İçeriği Geliştirme, Yüksek Lisans
2013-2014, Fen ve Teknoloji Öğretimi I, Lisans
2013-2014, Fizik I, Lisans
2013-2014, Fizikte Özel Konular, Lisans
2013-2014, Genel Fizik III Lab, Lisans
2013-2014, Genel Fizik III, Lisans
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans
2013-2014, Fizikte Temel Konular, Lisans
2013-2014, Fizik II, Lisans
2013-2014, Türk Eğitim Tarihi, Lisans
2013-2014, Yer Bilimi, Lisans
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
Kayıt Yok
Akçuru, S., ERDEMİR, M. (2023) "Comparison of Instructors Experiences in Distance Education and Face-to-Face Education Processes", Kastamonu Egitim Dergisi, 31 (4) pp. 543-554 [TR Dizin] DOI   
ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2023) "CORRELATION BETWEEN ENERGY METAPHOR AND EMPATHY TENDENCY", Journal of Baltic Science Education, 22 (5) pp. 813-832 [SSCI] Link DOI     
AKYÜZ, H.İ., ERDEMİR, M. (2022) "Preservice Science Teachers' Views of a Web-Based Intelligent Tutoring System", International Journal of Technology in Education, 5 (1) pp. 67-87 DOI  
ERDEMİR, M. (2021) "PRESERVICE TEACHERS' VIEWS ON ONLINE ASSESSMENT", i-manager’s Journal of Educational Technology, 18 (3) pp. 42-53 Link    
Dinçer, B.B., ERDEMİR, M. (2020) "“Cansız” Kavramına İlişkin Metafor Oluşturmadaki Kriterlerin Belirlenmesi", OnlineJournal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 1 (1) pp. 17-29 Link  
Dinçer, B.B., ERDEMİR, M. (2020) "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin “Canlı”ve”Cansız” Kavramlarını Algılamasında Sahip Oldukları Metaforlar", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (5) pp. 2044-2057 [TR Dizin] Link DOI    
ERDEMİR, M., AKYÜZ, H.İ. (2020) "A Study for Improving the Reliability and Ethicality of Offline Assessment", i-manager’s Journal on School Educational Technology, 16 (1) pp. 1-10 Link    
ERDEMİR, M., Tomar, H. (2019) "The influence of time management behaviours before starting general physics laboratory-I experiments on academic achievement in the course", Cypriot Journal of Educational Sciences, 14 (3) pp. 457-470 Link DOI     
ERDEMİR, M. (2019) "Using Web-based Intelligent Tutoring Systems in Teaching Physics Subjects at Undergraduate Level", Universal Journal of Educational Research, 7 (7) pp. 1517-1525 Link DOI     
Karacı, A., ERDEMİR, M. (2017) "Arduino ve Wifi Temelli Çok Sensörlü Robot Tasarımı Ve Denetimi", Bilişim Teknolojileri Dergisi, 10 (4) pp. 435-449 [TR Dizin] Link DOI    
ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2016) "Investigating Pre service Mathematics Teachers Innovation Awareness and Views Regarding Intelligent Tutoring Systems", Universal Journal of Educational Research, 4 (12) pp. 2783-2794 DOI    
İnğeç, Ş., ERDEMİR, M., Tekfidan, K. (2016) "Analysis of candidate teachers opinions on how to benefit from history of science in science education according to decision making strategies", Journal of Human Sciences, 13 (3) pp. 4831-4848 Link DOI    
ERDEMİR, M., İnğeç, Ş., Karacı, A. (2016) "Student View on Web Based Intelligent Tutoring Systems about Success and Retention of Physics Education", International Journal of Managing Public Sector Information and Communication Technologies, 7 (2) pp. 1-8 Link DOI    
ERDEMİR, M., İngeç, Ş.K. (2015) "The influence of Web based intelligent tutoring systems on academic achivement and permanence of acquired knowledge i in physics education", US-China Education Review, 5 (1) pp. 13-25 Link DOI     
ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2014) "FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİN ZÖS BAŞARIYA ETKİSİ", Journal of Research in Education and Teaching, 3 (1) pp. 289-298   
ERDEMİR, M., AYDIN, A., Soylu, H. (1999) "İlköğretim Okulları 4. ve 5. sınıflarda Fen Bilgisi dersini Yürüten Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar", Kastamonu Eğitim Dergisi, 7 (2) pp. 31-40 [TR Dizin]   
AYDIN, A., Soylu, H., Akkurt, M., ERDEMİR, M. (1999) "Redetermination of the crystal structure of 2 o hydroxyphenyl 2 1 3 benzo 4 5 thiazoline C13H9NOS", ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES, 214 (4) pp. 529-530 [SSCI]    
AKYÜZ, H.İ., ERDEMİR, M. (2021) "Preservice Science Teachers’ Views of A Web-Based Intelligent Tutoring System", International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES) , Antalya, (Kasım 2021  
ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2021) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ “ENERJİ" KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARI: METAFORİK BİR ÇALIŞMA", International of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS'21) , Bandırma, (Şubat 2021
Karacı, A., Peldek, S., ERDEMİR, M. (2017) "Implementation and Evaluation of Robot Hand Control with Wearable Gloves", 8th International Advanced Technologies Symposium , (Ekim 2017
İnğeç, Ş., ERDEMİR, M. (2017) "FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİ KULLANAN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ", 3. ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2017 
Karacı, A., ERDEMİR, M. (2017) "Arduino Mikro denetleyici Kart Kullanılarak Çok Sensörlü Robot Tasarımı ve Denetimi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017
Taşkın, T., İnğeç, Ş., ERDEMİR, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
ERDEMİR, M., İnğeç, Ş., Taşkın, T. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusunda Bilgi Düzeylerinin İncelenmesine ve Anlamada Zorlandıkları Kavramların Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma", ERPA International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia and Herzegovina , (Haziran 2016 
İnğeç, Ş., ERDEMİR, M., Tekfidan, K. (2016) "Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Bilim Tarihinden Nasıl Yararlanılacağına Yönelik Görüşlerinin Karar Verme Stratejilerine Göre İncelenmesi", ERPA International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia and Herzegovina , (Haziran 2016 
ERDEMİR, M., İngeç, Ş.K., Karacı, A. (2015) "Fizik Eğitiminde Web Tabanlı Zeki Öğretim Sistemlerinin Başarı ve Kalıcılık Üzerindeki Etkisiyle İlgili Öğrenci Görüşleri", International Congress on Education , (Haziran 2015 
ERDEMİR, M., İngeç, Ş.K. (2015) "Matematik Öğretmen Adaylarının İnovasyon Farkındalık Düzeyleri ve Web Tabanlı Zeki Öğretim Sistemlerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki", 2nd International Eurasion Educational Research Conference , (Haziran 2015 
Şebnem, K.İ., ERDEMİR, M., Alkan, E., Özçelik, E., Akyol, T. (2015) "Öğretmen Adaylarının İnovatif Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 2. İnternational Eurasian Educational Research Conference , (Haziran 2015 
İngeç, Ş., ERDEMİR, M., Tuğba, B., Alkan, E., Özçelik, E., Tuğba, C. (2015) "Öğretmen adaylarının İnovayon Tanımına Farkındalıkların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 2. İnternational Eurasian Educational Research Conference , (Haziran 2015 
Şebnem, İ., ERDEMİR, M., Bolat, T., Akyol, K., Alkan, E., Carı, T., Kağanarslan, A. (2015) "İnvestigation of Pre Service teacher Innovative Approach in Term of Different Variables", International Cogress on Education for the Future: Issues and Challenges , (Mayıs 2015 
ERDEMİR, M. (2014) "THE INVESTIGATION OF THE LEARNING STYLES OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS BY SOME VARIABLES", lnternational Congress on Education, lnnovation and Learning Technologies , Barcelona, İspanya, (Haziran 2014
, , ERDEMİR, M., HERRMANN, F. (1966) "METHOTREXATBEHANDLUNG VON DERMATOSEN", , (pp. 363), Türkiye, (Ocak 1966)  
Kayıt Yok
ERDEMİR, M. (2006) "DALGA HAREKETİ", Kitap: Genel Fizik ve teknolojinin Bilimsel İlkeleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 347 / 386, ISBN: 978-9944-919-08-1  
ERDEMİR, M. (2006) "Dalga Hareketi", Kitap: Genel Fizik ve Teknolojinin Bilimsel İlkeleri Problem Çözümleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 143 / 153, ISBN: 978-9944-919-43-8 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) OJOMSTE, 2024, Editör Kurulu Üyeliğ, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Arduino ve Wifi Temelli Çok Sensörlü Robot Tasarımı Ve Denetimi 0 0 0 2 0 3 0 0 0 5
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Şebnem İnğeç
Gazi Üniversitesi
2014 - 2023 10
Abdulkadir Karacı
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2017 5
Kastamonu Üniversitesi
2020 - 2022 3
Şebnem Kandil İngeç
-
2015 3
Kastamonu Üniversitesi
1999 2
Engin Alkan
Gazi Üniversitesi
2015 2
Tuğba Taşkın
Gazi Üniversitesi
2016 2
Battal Barış Dinçer
-
2020 2
Kamile Tekfidan
-
2016 2
Emre Özçelik
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2015 1
Mehmet Akkurt
Erciyes Üniversitesi
1999 1
Hüseyin Soylu
Gazi Üniversitesi
1999 1
Serkan Peldek
Kastamonu Üniversitesi
2017 1
-
1966 1
Arzu Kağanarslan
-
2015 1
Bolat Tuğba
-
2015 1
Carı Tuğba
-
2015 1
Emre Özçelik
-
2015 1
Engin Alkan
-
2015 1
F HERRMANN
-
1966 1
Hürmüs Tomar
-
2019 1
Hüseyin Soylu
-
1999 1
İngeç Şebnem
-
2015 1
Kandil İngeç Şebnem
-
2015 1
Kübra Akyol
-
2015 1
Sedat Akçuru
-
2023 1
Şebnem İngeç
-
2015 1
Tuğba Akyol
-
2015 1
Tuğba Bolat
-
2015 1
Tuğba Carı
-
2015 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Fen Bilgisi Eğitimi 444
Anahtar Kelimeler Fen Bilgisi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 40 57 27 0 30 45 25 15 65 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 431 . 447 . 522 . - 514 . 483 . 601 . 610 . 540 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 288 . 291 . 327 . - 303 . 284 . 361 . 355 . 324 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 75 . 88 . 81 . - 80 . 81 . 103 . 94 . 93 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 66 . 73 . 72 . - 71 . 66 . 80 . 77 . 75 . -
Toplam Yayın 6 6 4 0 2 3 3 1 2 0
Toplam Makale 1 3 1 0 2 3 1 1 2 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 5 3 3 0 0 0 2 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Makale (Uluslararası) 1 2 0 0 2 1 1 1 0 0
Makale (Ulusal) 0 1 1 0 0 2 0 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 5 2 2 0 0 0 2 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri