Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Öğretmenliği (Dr), 1997, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1995, 1997 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Pr., 1986, 1992 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fizik Öğretmenliği (Dr), 1997, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fizik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1995, 1997 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Fizik Pr., 1986, 1992 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 81, 17 Mart 20, 2018 |
İngilizce, ÜDS, 58, 2010-ÜDS S, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2015-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2006-2015, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2001-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., Türkiye |
1993-2001, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., Türkiye |
Kayıt Yok |
Sedat Akçuru, Yüksek Lisans, Covid-19 sürecinde yükseköğretimde uzaktan eğitim: Eğitimcilerin deneyimleri üzerine fenomenolojik bir araştırma, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Rabia Yıldız, Yüksek Lisans, Fen bilimleri dersindeki zaman yönetimi davranışları ile akademik başarı arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Battal Barış Dinçer, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin "canlı" ve "cansız" kavramlarına ilişkin metaforik algılarının karşılaştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
2023-2024, SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM, Lisans |
2023-2024, Fizik III, Lisans |
2023-2024, Genel Fizik, Lisans |
2020-2021, İnternet Tabanlı Ders İçeriği Geliştirme, Yüksek Lisans |
2019-2020, İnternet Tabanlı Ders İçeriği Geliştirme, Yüksek Lisans |
2013-2014, Fen ve Teknoloji Öğretimi I, Lisans |
2013-2014, Fizik I, Lisans |
2013-2014, Fizikte Özel Konular, Lisans |
2013-2014, Genel Fizik III Lab, Lisans |
2013-2014, Genel Fizik III, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Fizikte Temel Konular, Lisans |
2013-2014, Fizik II, Lisans |
2013-2014, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2013-2014, Yer Bilimi, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
Kayıt Yok |
Arduino Kullanarak Çeşitli Kategorilerde Elektronik Araç Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi BAP Proje: Araştırmacı , 2015-2017 |
Kayıt Yok |
Akçuru, S., ERDEMİR, M. (2023) "Comparison of Instructors Experiences in Distance Education and Face-to-Face Education Processes", Kastamonu Egitim Dergisi, 31 (4) pp. 543-554 [TR Dizin] DOI |
ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2023) "CORRELATION BETWEEN ENERGY METAPHOR AND EMPATHY TENDENCY", Journal of Baltic Science Education, 22 (5) pp. 813-832 [SSCI] Link DOI |
AKYÜZ, H.İ., ERDEMİR, M. (2022) "Preservice Science Teachers' Views of a Web-Based Intelligent Tutoring System", International Journal of Technology in Education, 5 (1) pp. 67-87 DOI |
ERDEMİR, M. (2021) "PRESERVICE TEACHERS' VIEWS ON ONLINE ASSESSMENT", i-manager’s Journal of Educational Technology, 18 (3) pp. 42-53 Link |
Dinçer, B.B., ERDEMİR, M. (2020) "“Cansız” Kavramına İlişkin Metafor Oluşturmadaki Kriterlerin Belirlenmesi", OnlineJournal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 1 (1) pp. 17-29 Link |
Dinçer, B.B., ERDEMİR, M. (2020) "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin “Canlı”ve”Cansız” Kavramlarını Algılamasında Sahip Oldukları Metaforlar", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (5) pp. 2044-2057 [TR Dizin] Link DOI |
ERDEMİR, M., AKYÜZ, H.İ. (2020) "A Study for Improving the Reliability and Ethicality of Offline Assessment", i-manager’s Journal on School Educational Technology, 16 (1) pp. 1-10 Link |
ERDEMİR, M., Tomar, H. (2019) "The influence of time management behaviours before starting general physics laboratory-I experiments on academic achievement in the course", Cypriot Journal of Educational Sciences, 14 (3) pp. 457-470 Link DOI |
ERDEMİR, M. (2019) "Using Web-based Intelligent Tutoring Systems in Teaching Physics Subjects at Undergraduate Level", Universal Journal of Educational Research, 7 (7) pp. 1517-1525 Link DOI |
Karacı, A., ERDEMİR, M. (2017) "Arduino ve Wifi Temelli Çok Sensörlü Robot Tasarımı Ve Denetimi", Bilişim Teknolojileri Dergisi, 10 (4) pp. 435-449 [TR Dizin] Link DOI |
ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2016) "Investigating Pre service Mathematics Teachers Innovation Awareness and Views Regarding Intelligent Tutoring Systems", Universal Journal of Educational Research, 4 (12) pp. 2783-2794 DOI |
İnğeç, Ş., ERDEMİR, M., Tekfidan, K. (2016) "Analysis of candidate teachers opinions on how to benefit from history of science in science education according to decision making strategies", Journal of Human Sciences, 13 (3) pp. 4831-4848 Link DOI |
ERDEMİR, M., İnğeç, Ş., Karacı, A. (2016) "Student View on Web Based Intelligent Tutoring Systems about Success and Retention of Physics Education", International Journal of Managing Public Sector Information and Communication Technologies, 7 (2) pp. 1-8 Link DOI |
ERDEMİR, M., İngeç, Ş.K. (2015) "The influence of Web based intelligent tutoring systems on academic achivement and permanence of acquired knowledge i in physics education", US-China Education Review, 5 (1) pp. 13-25 Link DOI |
ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2014) "FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİN ZÖS BAŞARIYA ETKİSİ", Journal of Research in Education and Teaching, 3 (1) pp. 289-298 |
ERDEMİR, M., AYDIN, A., Soylu, H. (1999) "İlköğretim Okulları 4. ve 5. sınıflarda Fen Bilgisi dersini Yürüten Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar", Kastamonu Eğitim Dergisi, 7 (2) pp. 31-40 [TR Dizin] |
AYDIN, A., Soylu, H., Akkurt, M., ERDEMİR, M. (1999) "Redetermination of the crystal structure of 2 o hydroxyphenyl 2 1 3 benzo 4 5 thiazoline C13H9NOS", ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES, 214 (4) pp. 529-530 [SSCI] |
AKYÜZ, H.İ., ERDEMİR, M. (2021) "Preservice Science Teachers’ Views of A Web-Based Intelligent Tutoring System", International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES) , Antalya, (Kasım 2021) |
ERDEMİR, M., İnğeç, Ş. (2021) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ “ENERJİ" KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARI: METAFORİK BİR ÇALIŞMA", International of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS'21) , Bandırma, (Şubat 2021) |
Karacı, A., Peldek, S., ERDEMİR, M. (2017) "Implementation and Evaluation of Robot Hand Control with Wearable Gloves", 8th International Advanced Technologies Symposium , (Ekim 2017) |
İnğeç, Ş., ERDEMİR, M. (2017) "FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİ KULLANAN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ", 3. ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2017) |
Karacı, A., ERDEMİR, M. (2017) "Arduino Mikro denetleyici Kart Kullanılarak Çok Sensörlü Robot Tasarımı ve Denetimi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017) |
Taşkın, T., İnğeç, Ş., ERDEMİR, M. (2016) "Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
ERDEMİR, M., İnğeç, Ş., Taşkın, T. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusunda Bilgi Düzeylerinin İncelenmesine ve Anlamada Zorlandıkları Kavramların Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma", ERPA International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia and Herzegovina , (Haziran 2016) |
İnğeç, Ş., ERDEMİR, M., Tekfidan, K. (2016) "Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Bilim Tarihinden Nasıl Yararlanılacağına Yönelik Görüşlerinin Karar Verme Stratejilerine Göre İncelenmesi", ERPA International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia and Herzegovina , (Haziran 2016) |
ERDEMİR, M., İngeç, Ş.K., Karacı, A. (2015) "Fizik Eğitiminde Web Tabanlı Zeki Öğretim Sistemlerinin Başarı ve Kalıcılık Üzerindeki Etkisiyle İlgili Öğrenci Görüşleri", International Congress on Education , (Haziran 2015) |
ERDEMİR, M., İngeç, Ş.K. (2015) "Matematik Öğretmen Adaylarının İnovasyon Farkındalık Düzeyleri ve Web Tabanlı Zeki Öğretim Sistemlerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki", 2nd International Eurasion Educational Research Conference , (Haziran 2015) |
Şebnem, K.İ., ERDEMİR, M., Alkan, E., Özçelik, E., Akyol, T. (2015) "Öğretmen Adaylarının İnovatif Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 2. İnternational Eurasian Educational Research Conference , (Haziran 2015) |
İngeç, Ş., ERDEMİR, M., Tuğba, B., Alkan, E., Özçelik, E., Tuğba, C. (2015) "Öğretmen adaylarının İnovayon Tanımına Farkındalıkların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 2. İnternational Eurasian Educational Research Conference , (Haziran 2015) |
Şebnem, İ., ERDEMİR, M., Bolat, T., Akyol, K., Alkan, E., Carı, T., Kağanarslan, A. (2015) "İnvestigation of Pre Service teacher Innovative Approach in Term of Different Variables", International Cogress on Education for the Future: Issues and Challenges , (Mayıs 2015) |
ERDEMİR, M. (2014) "THE INVESTIGATION OF THE LEARNING STYLES OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS BY SOME VARIABLES", lnternational Congress on Education, lnnovation and Learning Technologies , Barcelona, İspanya, (Haziran 2014) |
, , ERDEMİR, M., HERRMANN, F. (1966) "METHOTREXATBEHANDLUNG VON DERMATOSEN", , (pp. 363), Türkiye, (Ocak 1966) |
Kayıt Yok |
ERDEMİR, M. (2006) "DALGA HAREKETİ", Kitap: Genel Fizik ve teknolojinin Bilimsel İlkeleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 347 / 386, ISBN: 978-9944-919-08-1 |
ERDEMİR, M. (2006) "Dalga Hareketi", Kitap: Genel Fizik ve Teknolojinin Bilimsel İlkeleri Problem Çözümleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 143 / 153, ISBN: 978-9944-919-43-8 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) OJOMSTE, 2024, Editör Kurulu Üyeliğ, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Arduino ve Wifi Temelli Çok Sensörlü Robot Tasarımı Ve Denetimi | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 5 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Şebnem İnğeç
Gazi Üniversitesi
|
2014 - 2023 | 10 |
Abdulkadir Karacı
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 5 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 3 |
Şebnem Kandil İngeç
-
|
2015 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
1999 | 2 |
Engin Alkan
Gazi Üniversitesi
|
2015 | 2 |
Tuğba Taşkın
Gazi Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Battal Barış Dinçer
-
|
2020 | 2 |
Kamile Tekfidan
-
|
2016 | 2 |
Emre Özçelik
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Mehmet Akkurt
Erciyes Üniversitesi
|
1999 | 1 |
Hüseyin Soylu
Gazi Üniversitesi
|
1999 | 1 |
Serkan Peldek
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
-
|
1966 | 1 |
Arzu Kağanarslan
-
|
2015 | 1 |
Bolat Tuğba
-
|
2015 | 1 |
Carı Tuğba
-
|
2015 | 1 |
Emre Özçelik
-
|
2015 | 1 |
Engin Alkan
-
|
2015 | 1 |
F HERRMANN
-
|
1966 | 1 |
Hürmüs Tomar
-
|
2019 | 1 |
Hüseyin Soylu
-
|
1999 | 1 |
İngeç Şebnem
-
|
2015 | 1 |
Kandil İngeç Şebnem
-
|
2015 | 1 |
Kübra Akyol
-
|
2015 | 1 |
Sedat Akçuru
-
|
2023 | 1 |
Şebnem İngeç
-
|
2015 | 1 |
Tuğba Akyol
-
|
2015 | 1 |
Tuğba Bolat
-
|
2015 | 1 |
Tuğba Carı
-
|
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 444 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 40 | 57 | 27 | 0 | 30 | 45 | 25 | 15 | 65 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 431 . | 447 . | 522 . | - | 514 . | 483 . | 601 . | 610 . | 540 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 288 . | 291 . | 327 . | - | 303 . | 284 . | 361 . | 355 . | 324 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 75 . | 88 . | 81 . | - | 80 . | 81 . | 103 . | 94 . | 93 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 66 . | 73 . | 72 . | - | 71 . | 66 . | 80 . | 77 . | 75 . | - |
Toplam Yayın | 6 | 6 | 4 | 0 | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 3 | 1 | 0 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 5 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 5 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |