img
Doç. Dr. Muammer ERGÜN

Doç. Dr. Muammer ERGÜN

  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Yönetimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
71
Atıf
195
h-index
7
WoS
Yayın
3
Atıf
1
h-index
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, , 1996, 1999
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, , 1987, 1991
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Yönetimi ve Planlaması Pr., 1983, 1987
Araştırma Alanları
Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, , 1996, 1999
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, , 1987, 1991
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Yönetimi ve Planlaması Pr., 1983, 1987
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 67, 2017
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Politikaları
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2006-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1999-2006, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., Türkiye
1996-2000, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., Türkiye
2019-2020, Dekan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2005-2007, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2002-2006, Dekan Yardımcısı, Gazi Üniversitesi, Türkiye
Şahin Ceylan, Yüksek Lisans, EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN SAĞLIK OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİ İLE KURUM KÜLTÜRÜ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Belma Berk Alıç, Yüksek Lisans, İlkokul, ortaokul ve liselerde görev yapan öğretmenlerin sağlık okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi ( Kastamonu ili ve Ankara ili Keçiören ilçesi örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Şerife Ayar, Yüksek Lisans, Ortaöğretim kurumlarında çalışan kadın yöneticilerin dönüşümcü liderlik özelliklerinin incelenmesi (İstanbul ili Sarıyer ilçesi örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Yunus Emre Akın, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin örgütsel bağlılığı, iş doyumu ve hizmetkar liderlik, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Önder Aktaş, Yüksek Lisans, Karanlık liderlik ile öğretmenlerin motivasyonları ve örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Bilal Azizoğlu, Yüksek Lisans, Uzaktan eğitim sürecinde yaşanan problemler ve öğretmenlerin mesleki tükenmişliği, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Furkan Demir, Yüksek Lisans, X ve Y kuşağı öğretmenlerinin motivasyon düzeylerinin karşılaştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Esra Esgen, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin liderlik yönelimlerinin öğretmenlerin meslek yaşamları üzerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Sıla İnceağaç, Yüksek Lisans, Öğretmen algılarına göre mesleki tükenmişlik, liderlik tarzları ve örgüt kültürü ilişkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Nuray Kök Sevdalı, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin iş sağlığı ve güvenliği çalışmaları ve karşılaştıkları sorunlar, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Belkıs Metin, Yüksek Lisans, Yöneticilerin liderlik tarzları ile şüpheci düşünme ve narsistik kişilik arasında ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Arzu Albayrak, Yüksek Lisans, Türk eğitim sisteminin yerli ve yabancı basındaki yansımaları 2005-2018, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Hülya Çınar, Yüksek Lisans, Örgüt kültürünün eğitsel risk algısına etkisi (Kastamonu İli Örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Okan Keskin, Yüksek Lisans, Yeni kurulan üniversitelerin şehir halkı tarafından algılanması (Kastamonu ili örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
Kerem Tekşen, Yüksek Lisans, Yönetici ve öğretmen görüşlerine göre eğitimsel risk algısı, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
Serpil Recepoğlu, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sınıfı yönetebilme becerilerine ilişkin algıları, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Ayten Canaslan, Yüksek Lisans, Yöneticilerinin liderlik tarzları ile şüphecilik/paranoid düşünceleri arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Hüseyin Kocaman, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretmenlerinin eğitim denetmenlerinin teftiş ve rehberlik etkinlilerine yönelik görüşlerinin değişkenler açısından incelenmesi (Kastamonu ili örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Ömer Erdoğan, Yüksek Lisans, İlköğretim okullarında görev yapan öğretmen algılarına göre psikolojik şiddet (mobbing) ve örgüt iklimi arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
2023-2024, Liderlik, Yüksek Lisans
2023-2024, Eğitimde Liderlik, Yüksek Lisans
2023-2024, Eğitimde Nicel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2023-2024, Araştırma Yöntem ve teknikleri, Yüksek Lisans
2023-2024, Örgütsel Davranış, Yüksek Lisans
2023-2024, Sınıf Yönetimi, Lisans
2022-2023, Liderlik, Yüksek Lisans
2022-2023, Eğitimde Liderlik, Yüksek Lisans
2022-2023, Eğitimde Nicel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2022-2023, Araştırma Yöntem ve teknikleri, Yüksek Lisans
2022-2023, Örgütsel Davranış, Yüksek Lisans
2022-2023, Sınıf Yönetimi, Lisans
2021-2022, Eğitimde Nicel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2021-2022, Araştırma Yöntem ve teknikleri, Yüksek Lisans
2021-2022, Sınıf Yönetimi, Lisans
2016-2017, Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi, Lisans
2016-2017, Sınıf yönetimi, Lisans
2016-2017, Liderlik, Yüksek Lisans
2016-2017, Eğitim Yönetimi, Lisans
2015-2016, Araştırma teknilkeri, Yüksek Lisans
2015-2016, Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi, Lisans
2015-2016, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
2014-2015, Eğitim Yönetimi, Yüksek Lisans
2014-2015, Liderlik, Yüksek Lisans
2014-2015, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Esgen, E., ERGÜN, M. (2023) "Investigation of the Effects of "First Managers" on Teachers' Professional Lives According to Different Variables", Adiyaman University Journal of Educational Sciences, 13 (2) pp. 54-66 Link DOI    
Poyraz, K., ERGÜN, M. (2023) "LİSE GİRİŞ SİSTEMİ SINAVLARI (LGS) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", International Journal of Eurasia Social Sciences, 14 (54) pp. 1517-1535 [TR Dizin] Link DOI   
ERGÜN, M., KARABULUT-COŞKUN, B. (2023) "Investigation of Leadership Type of School Administrators and Burnout of Teachers According to Teacher Perceptions in the Emergency Distance Education Process", International Journal of Progressive Education, 19 (1) pp. 62-83 Link DOI  
SALMAN, M., YILMAZ, A., ERGÜN, M. (2021) "Examination of Metaphoric Perceptions of Prospective Teachers Regarding the Concept of "Pedagogical Formation"", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (3) pp. 754-776 Link DOI  
ERGÜN, M. (2021) "Adaptation of Reputation Tracker Corporate Reputation Measurement Tool (RepTrak) to Turkish: Validity and Reliability Study", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (1) pp. 33-52 Link DOI  
SALMAN, M., AKCAOĞLU, M.Ö., ERGÜN, M. (2021) "The COVID-19 Pandemic: Teacher Candidates’ Views regarding the Virus and Vaccination Process", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 16 (3) pp. 150-166 Link DOI  
ERGÜN, M., AKCAOĞLU, M.Ö. (2020) "Predictive Power of Humor Types in Explaining Leadership Styles in Different Organizations", İşletme Araştırmaları Dergisi, 12 (1) pp. 921-937 [TR Dizin] Link DOI   
ERGÜN, M. (2017) "Doctoral Thesesin the Field of Educational Administration in the 14 Year Process Following the Establishment of YÖK", Uluslararası online Eğitim Bilimleri Dergisi, 9 (3) pp. 768-783 [TR Dizin] DOI  
Recepoğlu, S., ERGÜN, M. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sınıfı Yönetebilme Becerilerine İlişkin Algıları", Kastamonu Eğitim, 24 (4) pp. 1337-1352 [TR Dizin]   
ERGÜN, M., Çınar, H. (2016) "Bilim Sanat Merkezi Yöneticilerinin Değer Kavramı ile İlgili Görüşleri", Cumhuriyet International Journal of Education, 5 (4) pp. 126-142 Link  
ERGÜN, M. (2014) "Analyzing Disciplinary Punishments in High Schools in terms of Different Variables in Turkish Education System", International Online Journal of Educational Sciences, 6 (1) pp. 58-71 DOI  
ERGÜN, M., RECEPOĞLU, E., Küçük, Z.A., Oğuz, K. (2014) "Türkiye'deki Üniversitelerde Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (1) pp. 25-40 [TR Dizin]   
ERGÜN, M., RECEPOĞLU, E., KÜÇÜK, Z.A., Oğuz, K. (2014) "Türkiye'deki Üniversitelerde Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (1) pp. 25-40 [TR Dizin]  
RECEPOĞLU, E., ERGÜN, M. (2013) "Analyzing perceptions of prospective teachers about theır media literacy competencıies", Education, 134 (1) pp. 62-73  
Erdogan, O., ERGÜN, M. (2011) "COMPARING AND CONTRASTING THE LOCUS OF CONTROL AND RISK TENDENCY LEVELS OF THE PERSONNEL WORKING IN TWO DIFFERENT STATE INSTITUTIONS", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 0 (40) pp. 176-185 [ESCI]  
Erdoğan, Ö., ERGÜN, M. (2011) "İki farklı meslek grubunda çalışan personelin denetim odağı ve risk eğilimi düzeylerinin karşılaştırılması", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education), 40 (0) pp. 176-185 [SSCI]   
ERGÜN, M. (2005) "İlköğretim Okulları Öğretmen Adaylarının KPSS deki Başarı düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 13 (2) pp. 311-326 [TR Dizin]  
ERGÜN, M. (2002) "Türkiye'de eğitim Yönetimi araştırmalarının uygulanabilirlik ve uygulanma düzeyleri", Aktif Eğitim, 1 (2) pp. 93-107 [TR Dizin]  
ERGÜN, M. (1999) "İlk ve ortaöğretimdeki okul yöneticilerinin yetiştirilmesi ve geliştirilmesinde yeni bir model", Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 7 (1) pp. 139-147 [TR Dizin]  
ERGÜN, M. (1999) "Türk Eğitim Sisteminde Toplam Kalite Yönetimi", Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 7 (1) pp. 149-152 [TR Dizin]  
Türkmen, B., ERGÜN, M. (1998) "Öğretmen Okullarının Kuruluşunun 150. yıldönümünde Bir Meslek Grubu Olarak Öğretmenlik", Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 4 (5) pp. 101-105 [TR Dizin]  
ERGÜN, M. (1997) "Azerbaycan Eğitim Sistemi", Eğitim Yönetimi, 3 (4) pp. 499-514 [TR Dizin]  
Türkmen, B., ERGÜN, M. (1997) "Türkiye de Eğitim Planlaması ve Sorunları", Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 3 (4) pp. 3-14 [TR Dizin]  
ERGÜN, M. (2023) "CAUSES OF BURNOUT: A SCALE DEVELOPMENT STUDY", 4. ISPEC INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH , (pp. 1-1197), Ganja, Azerbaycan, (Aralık 2023
ERGÜN, M. (2023) "DEVELOPMENT OF LEADERSHIP INVENTORY STUDY: TEACHER FORM", 8th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , (pp. 1-306), Ankara, Türkiye, (Aralık 2023
Orhan, A., ERGÜN, M. (2023) "CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE BIRLEŞTİRİLMİŞ SINIF EĞİTİM UYGULAMALARI: GEREKLİLİĞİ, AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI", 5. ULUSLARARASI 29 EKİM BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 178-180), Adana, Türkiye, (Kasım 2023
ERGÜN, M., ÜNVER, N. (2023) "UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI SAĞLIK PROBLEMLERİ", VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 237), Hatay, Türkiye, (Ağustos 2023
ERGÜN, M., KARABULUT-COŞKUN, B. (2023) "ACİL UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE OKUL YÖNETİCİLERİNİN LİDERLİK TİPİ VE ÖĞRETMENLERİN TÜKENMİŞLİKLERİNİN ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ", 3RD KARABAGH INTERNATIONAL CONGRESS OF MODERN STUDIES IN SOCIAL AND HUMANITIES , (pp. 201), Karabağ, Azerbaycan, (Haziran 2023
Ünsal, A., ERGÜN, M. (2022) "Teachers Perception of Union", BÜYÜK ZAFERİN 100. YILI ANISINA 4. ULUSLARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Antalya, Türkiye, (Aralık 2022
ERGÜN, M. (2021) "Bilim İnsanında Olması Gereken Özellikler Neler Olmalıdır?", 2023'e doğru Türkiye'de Yükseköğretim , (pp. 74-83), Ankara, Türkiye, (Aralık 2021
ERGÜN, M., AKCAOĞLU, M.Ö., ÜNVER, N. (2018) "University Students’ Sense of School Belonging / Üniversite Öğrencilerinde Aidiyet Duygusu", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 992-996), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
KAMER, S.T., ERGÜN, M., Sarıahmetoğlu, H., Acı, U. (2017) "Öğretmenlerin Örgütsel Güven İle Örgütsel Bağlılık Düzeylerinin Belirlenmesi", 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu , (pp. 680-681), Türkiye, (Ekim 2017
KAMER, S.T., ERGÜN, M., Sarıahmetoğlu, H., Acı, U. (2017) "ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL GÜVEN İLE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ", 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , (Ekim 2017
ERGÜN, M. (2017) "RepTrak Kurumsal ölçme aracının Eğitim Örgürlerine Uyarlanması", 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu , (pp. 126-127), (Ekim 2017
ERGÜN, M. (2017) "Pedagojik Formasyon Kursuna İlişkinMetafor Algıları: Rüyaların Gerçek Olması mı? Yoksa Bir Kabus mu?", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongersi , (pp. 528-531), (Mayıs 2017
ERGÜN, M., Kök, N., Türk, T., Berk, B. (2017) "Resmi Okul/Kurumlarda İş Sağlığı ve Güvenliği Çalışmalarının İncelenmesi", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 877-579), (Nisan 2017
ERGÜN, M., Çınar, H. (2015) "Hıgh school teachers' opınıons about the ın-servıce traınıng for Fatih project: sample of kastamonu", Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction Approaches PAEDEIA , (pp. 67), Ankara, Türkiye, (Ekim 2015
ERGÜN, M., Çınar, H. (2015) "Peceptionsn of high school Teacher about postgraduate education for teachers’ development", Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction Approaches PAEDEIA , (pp. 68), Ankara, (Ekim 2015
ERGÜN, M., Çınar, H. (2015) "Bİlim Sanat merkezi yöneticilerinin değer kavramına bakış açıları", 24. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi UEBK , (pp. 167-168), Türkiye, (Nisan 2015
ERGÜN, M., Tekşen, K. (2015) "Eğitimsel Risk algı ölçeği", 24. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi UEBK , (pp. 168-169), Türkiye, (Nisan 2015
YILMAZ, O.I.S., ERGÜN, M. (2014) "Effective directorship behaviors of school administrator in terms of teacher perception", 4th World Conference on Educational Sciences - WCES 2012 , (pp. 2237-2241), (Aralık 2014
Recepoğlu, S., ERGÜN, M. (2014) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sınıfı yönetebilme becerilerine ilişkin algıları", 23. Ulusal eğitim bilimleri kurultayı , Kocaeli, Türkiye, (Eylül 2014
ÇAĞLAR, A., ERGÜN, M., RECEPOĞLU, E. (2014) "Analyzing KPSS scores of prospective teachers who graduated from two different programs in terms of different variables (Kastamonu province sample)", 5th World Conference on Educational Sciences - WCES 2013 , (pp. 2424-2429), Roma, İtalya, (Ocak 2014 
ERGÜN, M., Keskin, O. (2014) "Evaluation of the last configuration in the central organization in Turkish Education System", 5th World Conference on Educational Sciences - WCES 2013 , (pp. 1433-1438), Roma, İtalya, (Ocak 2014 
ERGÜN, M., RECEPOĞLU, E. (2012) "Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi", 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Eylül 2012
Canaslan, A., Tekşen, K., Ulusoy, B., ERGÜN, M. (2010) "Öğretmen Lisesi Mezunlarının Eğitim Fakültesi Tercihleri", 19. Eğitim Bilimleri Kurultayı , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2010
ERGÜN, M., Küçük, Z.A., Oğuz, K. (2010) "Eğitim denetimi alanında yapılan lisansüstü tezler", 2. Uluslar arası katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi , Kütahya, Türkiye, (Haziran 2010
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2010) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kpss’de Cevapladıkları Soruların Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", 9. Ulusal sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu , Elazığ, Türkiye, (Mayıs 2010
ERGÜN, M., Tekşen, K., Canaslan, A. (2010) "The university preferences of anatolian teachers' training high school in Turkey", 8. International conferance on Comparative Education and Teacher.Training , (pp. 157-162), Plovdiv, Bulgaristan, (Mayıs 2010
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2010) "KPSS eğitim bilimleri sorularındaki toplumsal cinsiyet eşitsizliğinin analizi", II. Uluslararası türkiye eğitim araştırmaları kongresi , (pp. 1806-1820), Türkiye, (Nisan 2010
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2009) "Sosyal bilgiler öğretmeni adaylarının Kamu personeli seçme sınavı başarılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", Fen sosyal ve çevre eğitiminde son gelişmeler sempozyumu , Türkiye, (Kasım 2009
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2009) "KPSS sonuçları üzerine bir inceleme", 18. ulusal eğitim bilimleri kurultayı , (pp. 272-273), İzmir, Türkiye, (Ekim 2009
KAMER, S.T., ERGÜN, M. (2009) "Sınıf öğretmenliği programı mezunlarının Kpss'deki Başarı düzeylerinin farklı değişkenlere göre analizi", 8. ulusal sınıf öğretmenliği sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2009
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2009) "The ideas of students of the education faculty about the european union education and youth programs", 2nd International Congress of European Turks ICET 2009 , (pp. 593-610), (Mayıs 2009
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2009) "Üniversite öğretim elemanlarının sınıf yönetimi tutum ve davranışlarına ilişkin sınıf öğretmenliği öğrencilerinin görüşleri", 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2009
KAMER, S.T., ERGÜN, M. (2008) "Eğitim Fakültesi mezunu öğretmen adaylarının KPSS de cevapladıkları soruların Farklı değişkenlere göre analizi", 17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Eylül 2008
ERGÜN, M. (2008) "Çeşitli demografik değişkenlerin okul yöneticileri ve öğretmenlerdeki risk algısı ve risk eğilimi üzerine etkileri", 3. Eğitim Yönetimi Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2008
ERGÜN, M., Erdoğan, Ö. (2008) "The Effects of Focus of Control and thes elf-Esteem of the Teachers and The Administrators of Schools on Risk-Taking and Tendencies", International Conference on Educational Sciences ICES’08 , (pp. 748-756), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2008
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2008) "The factors which influence the success of the education faculty graduates in the public service staff-selection examination (KPSS) (The sample of Kastamonu province", International Conference on Educational Sciences ICES’08 , (pp. 1067-1076), (Haziran 2008
Kayıt Yok
ERGÜN, M. (2024) "Babacan Liderlik", Kitap: Eğitim yönetiminde yeni liderlik yaklaşımları, Ankara/Türkiye : PEGEM Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 27, ISBN: 978-625-6652-92-7 
Tekşen, K., ERGÜN, M. (2023) "EĞİTİMSEL RİSK ALGISI", Kitap: EĞİTİM & BİLİM 2023 - III, İstanbul/Türkiye : EFE AKADEMİ YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 73 / 90, ISBN: 978-625-6600-30-0 
YANARATEŞ, E., ERGÜN, M. (2023) "Sınıf Dışı Öğrenme Etkinliklerine İlişkin Güncel Yaklaşımlar", Kitap: Eğitimde Güncel Araştırmalar V, Gaziantep/Türkiye : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 289 / 313, ISBN: 978-975-447-837-2 
Ünsal, A., ERGÜN, M. (2022) "Öğretmenlerin Sendika Algısı", Kitap: Büyük Zaferin 100. Yılı Anısına Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Üzerine Değerlendirmeler, Eğitim Bilimleri-2, Ankara/Türkiye : Türk Eğitim Sen Yayınları, Bölüm Sayfaları: 73 / 106, ISBN: 978-605-73776-1-6 
ERGÜN, M. (2021) "Sınıf Disiplini ve Yönetimiyle ilgili Modeller", Kitap: Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 59 / 80, ISBN: 978-625-7582-14-8  
ERGÜN, M. (2021) "BİLİM İNSANINDA OLMASI GEREKEN ÖZELLİKLER", Kitap: TÜRK EĞİTİMİNE GÖRÜŞ VE ÖNERİLER: Yüksek Öğretim-3. Cilt, Ankara/Türkiye : TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 74 / 83, ISBN: 978-605-73776-0-9 
ERGÜN, M., AKCAOĞLU, M.Ö., ÜNVER, N. (2018) "ÜNİVERSİTE İTİBARI, MARKALAŞMA VE ÖĞRENCİLERDE AİDİYET DUYGUSU", Kitap: Değişen Dünyada Eğitim 2018, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 473 / 487,  
ERGÜN, M. (2017) "Eğitimin Felsefi Temelleri", Kitap: Eğitim Bilimine Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 67 / 94, ISBN: 978-605-318-636-6 
ERGÜN, M. (2017) "İtibar Yönetimi", Kitap: Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 149 / 178, ISBN: 978-605-241-019-6 
ERGÜN, M. (2017) "Sınıfta Motivasyon", Kitap: Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 134 / 148, ISBN: 978-605-4282-60-9 
ERGÜN, M. (2008) "Eğitimle İlgili Yasal Düzenlemeler", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 17 / 47,  
ERGÜN, M. (2002) "Eğitimin Felsefi Temelleri", Kitap: Öğretmenlik Mesleğine Giriş, Ankara/Türkiye : PegemA Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 47 / 71, ISBN: 975-6802-54-5 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Education Journal, 2023, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2022, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Kitap) Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, 2021, Editör
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Educational Journal (KEJ), 2021, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Cumhuriyet İnternational Journal of Education, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Cumhuriyet İnternational Journal of Education, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Cumhuriyet İnternational Journal of Education, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) İnternational Online Journal of Educational Sciences, 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Eğitim Bilimine Giriş 0 0 0 11 4 2 28 0 0 45
2 Sınıf Yönetimi 1 0 0 8 2 8 26 0 0 45
3 İlköğretim Okulları Öğretmen Adaylarının KPSS deki Başarı düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi 2 0 0 16 0 1 1 0 0 20
4 Azerbaycan Eğitim Sistemi 2 0 0 4 0 3 5 0 0 14
5 Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi 0 0 0 0 0 0 13 0 0 13
6 Türkiye'deki Üniversitelerde Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi 1 0 0 2 2 3 3 0 0 11
7 Türkiye'deki Üniversitelerde Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi 0 0 0 6 0 3 1 0 0 10
8 İki farklı meslek grubunda çalışan personelin denetim odağı ve risk eğilimi düzeylerinin karşılaştırılması 2 0 0 1 0 2 0 0 0 5
9 Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sınıfı Yönetebilme Becerilerine İlişkin Algıları 0 0 0 1 0 3 0 0 0 4
10 Türkiye de Eğitim Planlaması ve Sorunları 0 0 0 1 0 0 3 0 0 4
11 İlk ve ortaöğretimdeki okul yöneticilerinin yetiştirilmesi ve geliştirilmesinde yeni bir model 0 0 0 3 0 0 0 0 0 3
12 Örgütsel Davranış ve Yönetimi 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3
13 The COVID-19 Pandemic: Teacher Candidates’ Views regarding the Virus and Vaccination Process 1 0 0 2 0 0 0 0 0 3
14 Analyzing perceptions of prospective teachers about theır media literacy competencıies 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
15 Değişen Dünyada Eğitim 2018 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2
16 Öğretmenlik Mesleğine Giriş 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2
17 Adaptation of Reputation Tracker Corporate Reputation Measurement Tool (RepTrak) to Turkish: Validity and Reliability Study 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
18 Effective directorship behaviors of school administrator in terms of teacher perception 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
19 Eğitim Fakültesi mezunu öğretmen adaylarının KPSS de cevapladıkları soruların Farklı değişkenlere göre analizi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
20 Evaluation of the last configuration in the central organization in Turkish Education System 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
21 Examination of Metaphoric Perceptions of Prospective Teachers Regarding the Concept of "Pedagogical Formation" 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
22 Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
23 Predictive Power of Humor Types in Explaining Leadership Styles in Different Organizations 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
24 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kpss’de Cevapladıkları Soruların Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
25 Üniversite öğretim elemanlarının sınıf yönetimi tutum ve davranışlarına ilişkin sınıf öğretmenliği öğrencilerinin görüşleri 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
(2011) "Yayın Teşvik" TÜBİTAK
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2008 - 2017 11
Kastamonu Üniversitesi
2012 - 2014 5
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2021 4
Hülya Çınar
-
2015 - 2016 4
Kerem Tekşen
-
2010 - 2023 4
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2023 3
Kevser Oğuz
-
2010 - 2014 3
-
2023 2
Kastamonu Üniversitesi
2021 2
Alparslan Ünsal
-
2022 2
Ayten Canaslan
-
2010 2
Bekir Türkmen
-
1997 - 1998 2
Hasan Sarıahmetoğlu
-
2017 2
Ömer Erdoğan
-
2008 - 2011 2
Serpil Recepoğlu
-
2014 - 2017 2
Ufuk Acı
-
2017 2
Zuhal Arife Küçük
-
2010 - 2014 2
-
2021 1
Kastamonu Üniversitesi
2014 1
Kastamonu Üniversitesi
2014 1
-
2014 1
-
2023 1
Ahmet Orhan
-
2023 1
Belma Berk
-
2017 1
Berru Ulusoy
-
2010 1
Esra Esgen
-
2023 1
Kamil Poyraz
-
2023 1
Nuray Kök
-
2017 1
Okan Keskin
-
2014 1
Omer Erdogan
-
2011 1
Türk Türk
-
2017 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
346.
78378 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
187.
9889 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
62.
971 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78378
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9889
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Bilimleri 971
Anahtar Kelimeler Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 14 15 175 45 0 15 145 50 150 40
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 459 . 491 . 376 . 499 . - 514 . 481 . 575 . 459 . 346 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 313 . 333 . 195 . 302 . - 311 . 250 . 323 . 243 . 187 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 134 . 135 . 43 . 105 . - 107 . 77 . 130 . 64 . 62 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 79 . 68 . 21 . 56 . - 61 . 37 . 64 . 27 . 36 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 36 . 26 . 8 . 26 . - 32 . 12 . 33 . 7 . 14 .
Sıra (Anahtar Kelime (3)) 12 . 17 . 2 . 11 . - 15 . 9 . 16 . 4 . 4 .
Toplam Yayın 4 1 10 2 0 1 6 3 9 1
Toplam Makale 0 1 2 0 0 1 3 0 3 0
Toplam Kitap 0 0 3 1 0 0 2 1 2 1
Toplam Bildiri 4 0 5 1 0 0 1 2 4 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 1 2 0 0 0 3 0 3 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 3 1 0 0 2 1 2 1
Bildiri (Uluslararası) 2 0 5 1 0 0 1 2 4 0
Bildiri (Ulusal) 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri