Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, , 1996, 1999 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, , 1987, 1991 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Yönetimi ve Planlaması Pr., 1983, 1987 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, , 1996, 1999 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, , 1987, 1991 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Yönetimi ve Planlaması Pr., 1983, 1987 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 67, 2017 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Politikaları |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri |
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2006-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
1999-2006, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., Türkiye |
1996-2000, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., Türkiye |
2019-2020, Dekan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2005-2007, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2002-2006, Dekan Yardımcısı, Gazi Üniversitesi, Türkiye |
Şahin Ceylan, Yüksek Lisans, EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN SAĞLIK OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİ İLE KURUM KÜLTÜRÜ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Belma Berk Alıç, Yüksek Lisans, İlkokul, ortaokul ve liselerde görev yapan öğretmenlerin sağlık okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi ( Kastamonu ili ve Ankara ili Keçiören ilçesi örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Şerife Ayar, Yüksek Lisans, Ortaöğretim kurumlarında çalışan kadın yöneticilerin dönüşümcü liderlik özelliklerinin incelenmesi (İstanbul ili Sarıyer ilçesi örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Yunus Emre Akın, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin örgütsel bağlılığı, iş doyumu ve hizmetkar liderlik, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Önder Aktaş, Yüksek Lisans, Karanlık liderlik ile öğretmenlerin motivasyonları ve örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Bilal Azizoğlu, Yüksek Lisans, Uzaktan eğitim sürecinde yaşanan problemler ve öğretmenlerin mesleki tükenmişliği, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Furkan Demir, Yüksek Lisans, X ve Y kuşağı öğretmenlerinin motivasyon düzeylerinin karşılaştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Esra Esgen, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin liderlik yönelimlerinin öğretmenlerin meslek yaşamları üzerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Sıla İnceağaç, Yüksek Lisans, Öğretmen algılarına göre mesleki tükenmişlik, liderlik tarzları ve örgüt kültürü ilişkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Nuray Kök Sevdalı, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin iş sağlığı ve güvenliği çalışmaları ve karşılaştıkları sorunlar, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Belkıs Metin, Yüksek Lisans, Yöneticilerin liderlik tarzları ile şüpheci düşünme ve narsistik kişilik arasında ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Arzu Albayrak, Yüksek Lisans, Türk eğitim sisteminin yerli ve yabancı basındaki yansımaları 2005-2018, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Hülya Çınar, Yüksek Lisans, Örgüt kültürünün eğitsel risk algısına etkisi (Kastamonu İli Örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Okan Keskin, Yüksek Lisans, Yeni kurulan üniversitelerin şehir halkı tarafından algılanması (Kastamonu ili örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Kerem Tekşen, Yüksek Lisans, Yönetici ve öğretmen görüşlerine göre eğitimsel risk algısı, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Serpil Recepoğlu, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sınıfı yönetebilme becerilerine ilişkin algıları, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Ayten Canaslan, Yüksek Lisans, Yöneticilerinin liderlik tarzları ile şüphecilik/paranoid düşünceleri arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Hüseyin Kocaman, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretmenlerinin eğitim denetmenlerinin teftiş ve rehberlik etkinlilerine yönelik görüşlerinin değişkenler açısından incelenmesi (Kastamonu ili örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Ömer Erdoğan, Yüksek Lisans, İlköğretim okullarında görev yapan öğretmen algılarına göre psikolojik şiddet (mobbing) ve örgüt iklimi arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Liderlik, Yüksek Lisans |
2023-2024, Eğitimde Liderlik, Yüksek Lisans |
2023-2024, Eğitimde Nicel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2023-2024, Araştırma Yöntem ve teknikleri, Yüksek Lisans |
2023-2024, Örgütsel Davranış, Yüksek Lisans |
2023-2024, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Liderlik, Yüksek Lisans |
2022-2023, Eğitimde Liderlik, Yüksek Lisans |
2022-2023, Eğitimde Nicel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Araştırma Yöntem ve teknikleri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Örgütsel Davranış, Yüksek Lisans |
2022-2023, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Nicel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2021-2022, Araştırma Yöntem ve teknikleri, Yüksek Lisans |
2021-2022, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2016-2017, Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi, Lisans |
2016-2017, Sınıf yönetimi, Lisans |
2016-2017, Liderlik, Yüksek Lisans |
2016-2017, Eğitim Yönetimi, Lisans |
2015-2016, Araştırma teknilkeri, Yüksek Lisans |
2015-2016, Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi, Lisans |
2015-2016, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2014-2015, Eğitim Yönetimi, Yüksek Lisans |
2014-2015, Liderlik, Yüksek Lisans |
2014-2015, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Esgen, E., ERGÜN, M. (2023) "Investigation of the Effects of "First Managers" on Teachers' Professional Lives According to Different Variables", Adiyaman University Journal of Educational Sciences, 13 (2) pp. 54-66 Link DOI |
Poyraz, K., ERGÜN, M. (2023) "LİSE GİRİŞ SİSTEMİ SINAVLARI (LGS) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", International Journal of Eurasia Social Sciences, 14 (54) pp. 1517-1535 [TR Dizin] Link DOI |
ERGÜN, M., KARABULUT-COŞKUN, B. (2023) "Investigation of Leadership Type of School Administrators and Burnout of Teachers According to Teacher Perceptions in the Emergency Distance Education Process", International Journal of Progressive Education, 19 (1) pp. 62-83 Link DOI |
SALMAN, M., YILMAZ, A., ERGÜN, M. (2021) "Examination of Metaphoric Perceptions of Prospective Teachers Regarding the Concept of "Pedagogical Formation"", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (3) pp. 754-776 Link DOI |
ERGÜN, M. (2021) "Adaptation of Reputation Tracker Corporate Reputation Measurement Tool (RepTrak) to Turkish: Validity and Reliability Study", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (1) pp. 33-52 Link DOI |
SALMAN, M., AKCAOĞLU, M.Ö., ERGÜN, M. (2021) "The COVID-19 Pandemic: Teacher Candidates’ Views regarding the Virus and Vaccination Process", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 16 (3) pp. 150-166 Link DOI |
ERGÜN, M., AKCAOĞLU, M.Ö. (2020) "Predictive Power of Humor Types in Explaining Leadership Styles in Different Organizations", İşletme Araştırmaları Dergisi, 12 (1) pp. 921-937 [TR Dizin] Link DOI |
ERGÜN, M. (2017) "Doctoral Thesesin the Field of Educational Administration in the 14 Year Process Following the Establishment of YÖK", Uluslararası online Eğitim Bilimleri Dergisi, 9 (3) pp. 768-783 [TR Dizin] DOI |
Recepoğlu, S., ERGÜN, M. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sınıfı Yönetebilme Becerilerine İlişkin Algıları", Kastamonu Eğitim, 24 (4) pp. 1337-1352 [TR Dizin] |
ERGÜN, M., Çınar, H. (2016) "Bilim Sanat Merkezi Yöneticilerinin Değer Kavramı ile İlgili Görüşleri", Cumhuriyet International Journal of Education, 5 (4) pp. 126-142 Link |
ERGÜN, M. (2014) "Analyzing Disciplinary Punishments in High Schools in terms of Different Variables in Turkish Education System", International Online Journal of Educational Sciences, 6 (1) pp. 58-71 DOI |
ERGÜN, M., RECEPOĞLU, E., Küçük, Z.A., Oğuz, K. (2014) "Türkiye'deki Üniversitelerde Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (1) pp. 25-40 [TR Dizin] |
ERGÜN, M., RECEPOĞLU, E., KÜÇÜK, Z.A., Oğuz, K. (2014) "Türkiye'deki Üniversitelerde Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (1) pp. 25-40 [TR Dizin] |
RECEPOĞLU, E., ERGÜN, M. (2013) "Analyzing perceptions of prospective teachers about theır media literacy competencıies", Education, 134 (1) pp. 62-73 |
Erdogan, O., ERGÜN, M. (2011) "COMPARING AND CONTRASTING THE LOCUS OF CONTROL AND RISK TENDENCY LEVELS OF THE PERSONNEL WORKING IN TWO DIFFERENT STATE INSTITUTIONS", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 0 (40) pp. 176-185 [ESCI] |
Erdoğan, Ö., ERGÜN, M. (2011) "İki farklı meslek grubunda çalışan personelin denetim odağı ve risk eğilimi düzeylerinin karşılaştırılması", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education), 40 (0) pp. 176-185 [SSCI] |
ERGÜN, M. (2005) "İlköğretim Okulları Öğretmen Adaylarının KPSS deki Başarı düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 13 (2) pp. 311-326 [TR Dizin] |
ERGÜN, M. (2002) "Türkiye'de eğitim Yönetimi araştırmalarının uygulanabilirlik ve uygulanma düzeyleri", Aktif Eğitim, 1 (2) pp. 93-107 [TR Dizin] |
ERGÜN, M. (1999) "İlk ve ortaöğretimdeki okul yöneticilerinin yetiştirilmesi ve geliştirilmesinde yeni bir model", Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 7 (1) pp. 139-147 [TR Dizin] |
ERGÜN, M. (1999) "Türk Eğitim Sisteminde Toplam Kalite Yönetimi", Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 7 (1) pp. 149-152 [TR Dizin] |
Türkmen, B., ERGÜN, M. (1998) "Öğretmen Okullarının Kuruluşunun 150. yıldönümünde Bir Meslek Grubu Olarak Öğretmenlik", Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 4 (5) pp. 101-105 [TR Dizin] |
ERGÜN, M. (1997) "Azerbaycan Eğitim Sistemi", Eğitim Yönetimi, 3 (4) pp. 499-514 [TR Dizin] |
Türkmen, B., ERGÜN, M. (1997) "Türkiye de Eğitim Planlaması ve Sorunları", Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 3 (4) pp. 3-14 [TR Dizin] |
ERGÜN, M. (2023) "CAUSES OF BURNOUT: A SCALE DEVELOPMENT STUDY", 4. ISPEC INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH , (pp. 1-1197), Ganja, Azerbaycan, (Aralık 2023) |
ERGÜN, M. (2023) "DEVELOPMENT OF LEADERSHIP INVENTORY STUDY: TEACHER FORM", 8th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , (pp. 1-306), Ankara, Türkiye, (Aralık 2023) |
Orhan, A., ERGÜN, M. (2023) "CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE BIRLEŞTİRİLMİŞ SINIF EĞİTİM UYGULAMALARI: GEREKLİLİĞİ, AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI", 5. ULUSLARARASI 29 EKİM BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 178-180), Adana, Türkiye, (Kasım 2023) |
ERGÜN, M., ÜNVER, N. (2023) "UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI SAĞLIK PROBLEMLERİ", VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 237), Hatay, Türkiye, (Ağustos 2023) |
ERGÜN, M., KARABULUT-COŞKUN, B. (2023) "ACİL UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE OKUL YÖNETİCİLERİNİN LİDERLİK TİPİ VE ÖĞRETMENLERİN TÜKENMİŞLİKLERİNİN ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ", 3RD KARABAGH INTERNATIONAL CONGRESS OF MODERN STUDIES IN SOCIAL AND HUMANITIES , (pp. 201), Karabağ, Azerbaycan, (Haziran 2023) |
Ünsal, A., ERGÜN, M. (2022) "Teachers Perception of Union", BÜYÜK ZAFERİN 100. YILI ANISINA 4. ULUSLARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Antalya, Türkiye, (Aralık 2022) |
ERGÜN, M. (2021) "Bilim İnsanında Olması Gereken Özellikler Neler Olmalıdır?", 2023'e doğru Türkiye'de Yükseköğretim , (pp. 74-83), Ankara, Türkiye, (Aralık 2021) |
ERGÜN, M., AKCAOĞLU, M.Ö., ÜNVER, N. (2018) "University Students’ Sense of School Belonging / Üniversite Öğrencilerinde Aidiyet Duygusu", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 992-996), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
KAMER, S.T., ERGÜN, M., Sarıahmetoğlu, H., Acı, U. (2017) "Öğretmenlerin Örgütsel Güven İle Örgütsel Bağlılık Düzeylerinin Belirlenmesi", 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu , (pp. 680-681), Türkiye, (Ekim 2017) |
KAMER, S.T., ERGÜN, M., Sarıahmetoğlu, H., Acı, U. (2017) "ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL GÜVEN İLE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ", 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , (Ekim 2017) |
ERGÜN, M. (2017) "RepTrak Kurumsal ölçme aracının Eğitim Örgürlerine Uyarlanması", 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu , (pp. 126-127), (Ekim 2017) |
ERGÜN, M. (2017) "Pedagojik Formasyon Kursuna İlişkinMetafor Algıları: Rüyaların Gerçek Olması mı? Yoksa Bir Kabus mu?", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongersi , (pp. 528-531), (Mayıs 2017) |
ERGÜN, M., Kök, N., Türk, T., Berk, B. (2017) "Resmi Okul/Kurumlarda İş Sağlığı ve Güvenliği Çalışmalarının İncelenmesi", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 877-579), (Nisan 2017) |
ERGÜN, M., Çınar, H. (2015) "Hıgh school teachers' opınıons about the ın-servıce traınıng for Fatih project: sample of kastamonu", Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction Approaches PAEDEIA , (pp. 67), Ankara, Türkiye, (Ekim 2015) |
ERGÜN, M., Çınar, H. (2015) "Peceptionsn of high school Teacher about postgraduate education for teachers’ development", Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction Approaches PAEDEIA , (pp. 68), Ankara, (Ekim 2015) |
ERGÜN, M., Çınar, H. (2015) "Bİlim Sanat merkezi yöneticilerinin değer kavramına bakış açıları", 24. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi UEBK , (pp. 167-168), Türkiye, (Nisan 2015) |
ERGÜN, M., Tekşen, K. (2015) "Eğitimsel Risk algı ölçeği", 24. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi UEBK , (pp. 168-169), Türkiye, (Nisan 2015) |
YILMAZ, O.I.S., ERGÜN, M. (2014) "Effective directorship behaviors of school administrator in terms of teacher perception", 4th World Conference on Educational Sciences - WCES 2012 , (pp. 2237-2241), (Aralık 2014) |
Recepoğlu, S., ERGÜN, M. (2014) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sınıfı yönetebilme becerilerine ilişkin algıları", 23. Ulusal eğitim bilimleri kurultayı , Kocaeli, Türkiye, (Eylül 2014) |
ÇAĞLAR, A., ERGÜN, M., RECEPOĞLU, E. (2014) "Analyzing KPSS scores of prospective teachers who graduated from two different programs in terms of different variables (Kastamonu province sample)", 5th World Conference on Educational Sciences - WCES 2013 , (pp. 2424-2429), Roma, İtalya, (Ocak 2014) |
ERGÜN, M., Keskin, O. (2014) "Evaluation of the last configuration in the central organization in Turkish Education System", 5th World Conference on Educational Sciences - WCES 2013 , (pp. 1433-1438), Roma, İtalya, (Ocak 2014) |
ERGÜN, M., RECEPOĞLU, E. (2012) "Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi", 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Eylül 2012) |
Canaslan, A., Tekşen, K., Ulusoy, B., ERGÜN, M. (2010) "Öğretmen Lisesi Mezunlarının Eğitim Fakültesi Tercihleri", 19. Eğitim Bilimleri Kurultayı , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2010) |
ERGÜN, M., Küçük, Z.A., Oğuz, K. (2010) "Eğitim denetimi alanında yapılan lisansüstü tezler", 2. Uluslar arası katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi , Kütahya, Türkiye, (Haziran 2010) |
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2010) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kpss’de Cevapladıkları Soruların Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", 9. Ulusal sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu , Elazığ, Türkiye, (Mayıs 2010) |
ERGÜN, M., Tekşen, K., Canaslan, A. (2010) "The university preferences of anatolian teachers' training high school in Turkey", 8. International conferance on Comparative Education and Teacher.Training , (pp. 157-162), Plovdiv, Bulgaristan, (Mayıs 2010) |
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2010) "KPSS eğitim bilimleri sorularındaki toplumsal cinsiyet eşitsizliğinin analizi", II. Uluslararası türkiye eğitim araştırmaları kongresi , (pp. 1806-1820), Türkiye, (Nisan 2010) |
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2009) "Sosyal bilgiler öğretmeni adaylarının Kamu personeli seçme sınavı başarılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi", Fen sosyal ve çevre eğitiminde son gelişmeler sempozyumu , Türkiye, (Kasım 2009) |
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2009) "KPSS sonuçları üzerine bir inceleme", 18. ulusal eğitim bilimleri kurultayı , (pp. 272-273), İzmir, Türkiye, (Ekim 2009) |
KAMER, S.T., ERGÜN, M. (2009) "Sınıf öğretmenliği programı mezunlarının Kpss'deki Başarı düzeylerinin farklı değişkenlere göre analizi", 8. ulusal sınıf öğretmenliği sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2009) |
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2009) "The ideas of students of the education faculty about the european union education and youth programs", 2nd International Congress of European Turks ICET 2009 , (pp. 593-610), (Mayıs 2009) |
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2009) "Üniversite öğretim elemanlarının sınıf yönetimi tutum ve davranışlarına ilişkin sınıf öğretmenliği öğrencilerinin görüşleri", 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2009) |
KAMER, S.T., ERGÜN, M. (2008) "Eğitim Fakültesi mezunu öğretmen adaylarının KPSS de cevapladıkları soruların Farklı değişkenlere göre analizi", 17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Eylül 2008) |
ERGÜN, M. (2008) "Çeşitli demografik değişkenlerin okul yöneticileri ve öğretmenlerdeki risk algısı ve risk eğilimi üzerine etkileri", 3. Eğitim Yönetimi Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2008) |
ERGÜN, M., Erdoğan, Ö. (2008) "The Effects of Focus of Control and thes elf-Esteem of the Teachers and The Administrators of Schools on Risk-Taking and Tendencies", International Conference on Educational Sciences ICES’08 , (pp. 748-756), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2008) |
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2008) "The factors which influence the success of the education faculty graduates in the public service staff-selection examination (KPSS) (The sample of Kastamonu province", International Conference on Educational Sciences ICES’08 , (pp. 1067-1076), (Haziran 2008) |
Kayıt Yok |
ERGÜN, M. (2024) "Babacan Liderlik", Kitap: Eğitim yönetiminde yeni liderlik yaklaşımları, Ankara/Türkiye : PEGEM Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 27, ISBN: 978-625-6652-92-7 |
Tekşen, K., ERGÜN, M. (2023) "EĞİTİMSEL RİSK ALGISI", Kitap: EĞİTİM & BİLİM 2023 - III, İstanbul/Türkiye : EFE AKADEMİ YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 73 / 90, ISBN: 978-625-6600-30-0 |
YANARATEŞ, E., ERGÜN, M. (2023) "Sınıf Dışı Öğrenme Etkinliklerine İlişkin Güncel Yaklaşımlar", Kitap: Eğitimde Güncel Araştırmalar V, Gaziantep/Türkiye : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 289 / 313, ISBN: 978-975-447-837-2 |
Ünsal, A., ERGÜN, M. (2022) "Öğretmenlerin Sendika Algısı", Kitap: Büyük Zaferin 100. Yılı Anısına Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Üzerine Değerlendirmeler, Eğitim Bilimleri-2, Ankara/Türkiye : Türk Eğitim Sen Yayınları, Bölüm Sayfaları: 73 / 106, ISBN: 978-605-73776-1-6 |
ERGÜN, M. (2021) "Sınıf Disiplini ve Yönetimiyle ilgili Modeller", Kitap: Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 59 / 80, ISBN: 978-625-7582-14-8 |
ERGÜN, M. (2021) "BİLİM İNSANINDA OLMASI GEREKEN ÖZELLİKLER", Kitap: TÜRK EĞİTİMİNE GÖRÜŞ VE ÖNERİLER: Yüksek Öğretim-3. Cilt, Ankara/Türkiye : TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 74 / 83, ISBN: 978-605-73776-0-9 |
ERGÜN, M., AKCAOĞLU, M.Ö., ÜNVER, N. (2018) "ÜNİVERSİTE İTİBARI, MARKALAŞMA VE ÖĞRENCİLERDE AİDİYET DUYGUSU", Kitap: Değişen Dünyada Eğitim 2018, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 473 / 487, |
ERGÜN, M. (2017) "Eğitimin Felsefi Temelleri", Kitap: Eğitim Bilimine Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 67 / 94, ISBN: 978-605-318-636-6 |
ERGÜN, M. (2017) "İtibar Yönetimi", Kitap: Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 149 / 178, ISBN: 978-605-241-019-6 |
ERGÜN, M. (2017) "Sınıfta Motivasyon", Kitap: Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 134 / 148, ISBN: 978-605-4282-60-9 |
ERGÜN, M. (2008) "Eğitimle İlgili Yasal Düzenlemeler", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 17 / 47, |
ERGÜN, M. (2002) "Eğitimin Felsefi Temelleri", Kitap: Öğretmenlik Mesleğine Giriş, Ankara/Türkiye : PegemA Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 47 / 71, ISBN: 975-6802-54-5 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Education Journal, 2023, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2022, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Kitap) Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, 2021, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Educational Journal (KEJ), 2021, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Cumhuriyet İnternational Journal of Education, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Cumhuriyet İnternational Journal of Education, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Cumhuriyet İnternational Journal of Education, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) İnternational Online Journal of Educational Sciences, 2016 |
Kayıt Yok |
(2011) "Yayın Teşvik" TÜBİTAK |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2008 - 2017 | 11 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 5 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2021 | 4 |
Hülya Çınar
-
|
2015 - 2016 | 4 |
Kerem Tekşen
-
|
2010 - 2023 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 3 |
Kevser Oğuz
-
|
2010 - 2014 | 3 |
-
|
2023 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 2 |
Alparslan Ünsal
-
|
2022 | 2 |
Ayten Canaslan
-
|
2010 | 2 |
Bekir Türkmen
-
|
1997 - 1998 | 2 |
Hasan Sarıahmetoğlu
-
|
2017 | 2 |
Ömer Erdoğan
-
|
2008 - 2011 | 2 |
Serpil Recepoğlu
-
|
2014 - 2017 | 2 |
Ufuk Acı
-
|
2017 | 2 |
Zuhal Arife Küçük
-
|
2010 - 2014 | 2 |
-
|
2021 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 1 |
-
|
2014 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
Ahmet Orhan
-
|
2023 | 1 |
Belma Berk
-
|
2017 | 1 |
Berru Ulusoy
-
|
2010 | 1 |
Esra Esgen
-
|
2023 | 1 |
Kamil Poyraz
-
|
2023 | 1 |
Nuray Kök
-
|
2017 | 1 |
Okan Keskin
-
|
2014 | 1 |
Omer Erdogan
-
|
2011 | 1 |
Türk Türk
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 971 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 14 | 15 | 175 | 45 | 0 | 15 | 145 | 50 | 150 | 40 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 459 . | 491 . | 376 . | 499 . | - | 514 . | 481 . | 575 . | 459 . | 346 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 313 . | 333 . | 195 . | 302 . | - | 311 . | 250 . | 323 . | 243 . | 187 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 134 . | 135 . | 43 . | 105 . | - | 107 . | 77 . | 130 . | 64 . | 62 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 79 . | 68 . | 21 . | 56 . | - | 61 . | 37 . | 64 . | 27 . | 36 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 36 . | 26 . | 8 . | 26 . | - | 32 . | 12 . | 33 . | 7 . | 14 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 12 . | 17 . | 2 . | 11 . | - | 15 . | 9 . | 16 . | 4 . | 4 . |
Toplam Yayın | 4 | 1 | 10 | 2 | 0 | 1 | 6 | 3 | 9 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 3 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 |
Toplam Bildiri | 4 | 0 | 5 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 4 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 0 | 5 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 4 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |