Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, İngiltere, University Of London-Kings College London, Psikoloji, , 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, İngiltere, King’Xxs College London {England}, Çocuk ve Ergen Akıl Sağlığı, , 2012, 2013 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2005, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, İngiltere, University Of London-Kings College London, Psikoloji, , 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, İngiltere, King’Xxs College London {England}, Çocuk ve Ergen Akıl Sağlığı, , 2012, 2013 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2005, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 90, 2019 |
Sertifika, Autism Diagnostic Interview, King’xxs College London, Uk, 30-10-2017, 01-11-2017 |
Kurs, Longitudinal Modelling in Mplus, King’xxs College London, Social Genetic and Developmental Psychiatry, Uk, 13-06-2016, 17-06-2016 |
Sertifika, Autism Diagnostic Observation Schedule-2 Training Course, The Tavistock and Portman NHS Foundation TrustChildren Young Adults and Family Department, Uk, 06-07-2015, 09-07-2015 |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Klinik Psikoloji Çocuk/Ergen Psikopatolojisi |
2021-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, Türkiye |
2020-, Bologna ve Dis Iliskiler Koordinator Yardimcisi, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2021-2022, Culture and Psychology, Lisans |
2021-2022, Psikolojide Araştırma Yöntemleri-II, Lisans |
2021-2022, Deneysel Psikoloji, Lisans |
2021-2022, Psikolojide Araştırma Yöntemleri-I, Lisans |
2020-2021, Cocuk Istismari ve Ihmali, Lisans |
2020-2021, Temel Istatistik, Lisans |
2020-2021, Psikolojik Testler, Lisans |
2019-2020, Bilim ve Arastirma Etigi, Lisans |
2019-2020, Mesleki İngilizce, Lisans |
Kayıt Yok |
Yöneticilere Yönelik 21. Yüzyıl Becerilerinin Liderlik ve Yönetime Entegrasyonu Tübitak: Eğitmen , 2023-2023 ![]() |
Sosyal ve Sosyal Olmayan Davranışsal Ketlenmenin Otizm Spektrum Bozukluğu ve Anksiyete ile İlişkisi BAP Proje: Yürütücü , 2021-2023 ![]() |
The DE-ENIGMA Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Yardımcı Personel , 2016-2019 ![]() |
British Autism Study of Infant Siblings- The Studying Autism and ADHD Risk Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2013-2019 ![]() |
Kayıt Yok |
Yarar, E.Z., ERSOY, M., Yazıcı, M.S., Spaın, D., Satıcı, E. (2023) "OTİZMLİ BİREYLERİN EBEVEYNLERİ İÇİN PSİKOLOJİK DESTEK PROGRAMI: ÇEVRİMİÇİ PSİKOEĞİTİM UYGULAMASI PİLOT ÇALIŞMASI", X. IŞIK SAVAŞIR KLİNİK PSİKOLOJİ SEMPOZYUMU , Türkiye, (Haziran 2023) ![]() |
ERSOY, M. (2022) "Asortatif Eş Seçimi ve Otizmin Ailesel Aktarımı", 21. Ulusal Psikoloji Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2022) ![]() |
Kırkgöz, Y., ERSOY, M., Şavran, E. (2020) "Exploring Pre-Service Teachers’ Experiences During Online Education", GLOBAL CONFERENCE ON ADVANCES INEDUCATION AND RESEARCH , Tsuruoka, Japonya, (Kasım 2020) ![]() |
Hendry, A., Bazelmans, T., ERSOY, M., Pasco, G., Johnson, M.H., Team, T.B. (2019) "Emergent Executive Function Amongst Two-Year-Olds with and without a Familial History of Autism Spectrum Disorder", International Society for Autism Research , Quebec, Kanada, (Mayıs 2019) ![]() |
ERSOY, M., Pasco, G., Cheung, C.H., Gliga, T., Jones, E.J., Charman, T., Johnson, M.H., Team, T.B. (2017) "Behavioural Inhibition As a Predictor of Anxiety Problems Among Children at Risk for Autism Spectrum Disorders", International Meeting for Autism Reaserch , San Francisco, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2017) ![]() |
ERSOY, M. (2023) "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar İçin Oyun Terapisi", Kitap: İhtiyaç Odaklı Oyun Terapisi, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-397-704-7 ![]() |
ERSOY, M. (2023) "Bellek", Kitap: Psikolojiyi Anlamak, Ankara/Türkiye : Palme Yayınevi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-282-6441-18-7 ![]() |
ERSOY, M. (2024) "OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU İÇİN ERKEN MÜDAHALE: ULUSLARARASI KILAVUZLARIN KRİZ DÖNEMLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", Kitap: ZOR DOĞA OLAYLARI VE HASTALIKLARIN RUHSAL YANSIMALARINA GENEL BİR BAKIŞ, Ankara/Türkiye : İKSAD Yayınevi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-378-053-1 ![]() |
ERSOY, M. (2022) "Otizm Spektrum Bozukluğu", Kitap: DUYGU VE DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 361 / 407, ISBN: 978-625-8297-90-4 ![]() |
ERSOY, M. (2022) "Otizm Spektrum Bozukluğu", Kitap: Duygu ve Davranış Bozuklukları, : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-8297*90*4 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Developmental Paths to Anxiety in an Autism-Enriched Infant Cohort: The Role of Temperamental Reactivity and Regulation | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 12 |
2 | Three year outcomes in infants with a family history of autism and/or attention deficit hyperactivity disorder | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
3 | DEVELOPMENT AND PSYCHOMETRIC EVALUATION OF A COVID-19 STIGMA SCALE: A FACTOR ANALYSIS INVESTIGATION IN A TURKISH POPULATION | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Greg Pasco
King's College London
(United Kingdom)
|
2017 - 2025 | 7 |
![]()
Tony Charman
King's College London
(United Kingdom)
|
2017 - 2025 | 6 |
![]()
Mark H Johnson
-
|
2017 - 2025 | 6 |
![]()
Alexandra Hendry
University of Oxford Medical Sciences Division
(United Kingdom)
|
2019 - 2025 | 5 |
![]()
Tessel Bazelmans
King's College London
(United Kingdom)
|
2019 - 2025 | 5 |
![]()
Emily J Jones
-
|
2017 - 2025 | 5 |
![]()
Amy Goodwin
King's College London
(United Kingdom)
|
2021 - 2025 | 4 |
![]()
Ali Jannath Begum
-
|
2023 - 2025 | 3 |
![]()
Mary Agyapong
-
|
2023 - 2025 | 3 |
![]()
The Basis Team
-
|
2017 - 2025 | 3 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 2 |
![]()
Luke Mason
Birkbeck, University of London
(United Kingdom)
|
2021 - 2025 | 2 |
![]()
Nisha Narvekar
-
|
2023 - 2025 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 1 |
![]()
Emre Çağlak
![]() |
2021 | 1 |
![]()
Yasemin Kırkgöz
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Başak Yücel
![]() |
2011 | 1 |
![]()
Hanife Özlem Sertel Berk
![]() |
2011 | 1 |
![]()
Banu Aslantaş Ertekin
-
|
2011 | 1 |
![]()
Fatma Kahraman
Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi
|
2011 | 1 |
![]()
Mahmut Serkan Yazıcı
-
|
2023 | 1 |
![]()
Esra Satıcı
![]() |
2023 | 1 |
![]()
Emrah Şavran
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi
|
2020 | 1 |
![]()
Ezgi Deveci
Işık Üniversitesi
|
2011 | 1 |
![]()
Emily J.H. Jones
Birkbeck, University of London
(United Kingdom)
|
2021 | 1 |
![]()
Jannath Begum Ali
Birkbeck, University of London
(United Kingdom)
|
2021 | 1 |
![]()
Mark H. Johnson
Birkbeck, University of London
(United Kingdom)
|
2021 | 1 |
![]()
Andrew Pickles
-
|
2023 | 1 |
![]()
Büşra Çeçen
-
|
2025 | 1 |
![]()
Celeste H Cheung
-
|
2017 | 1 |
![]()
Ceylin Betül Nurdoğan
-
|
2025 | 1 |
![]()
Debbıe Spaın
-
|
2023 | 1 |
![]()
Ease The
-
|
2025 | 1 |
![]()
Esra Dönmez
-
|
2025 | 1 |
![]()
Esra Zıvralı Yarar
-
|
2023 | 1 |
![]()
Ewan Carr
-
|
2021 | 1 |
![]()
Hanna Halkola
-
|
2023 | 1 |
![]()
İpek Turgut
-
|
2011 | 1 |
![]()
Joel Yager
-
|
2011 | 1 |
![]()
Linn Andersson-Konke
-
|
2025 | 1 |
![]()
Nazife Kolu
-
|
2025 | 1 |
![]()
Rachael Bedford
-
|
2025 | 1 |
![]()
Rebecca Holman
-
|
2023 | 1 |
![]()
Teodora Gliga
-
|
2017 | 1 |
![]()
Terje Falck-Ytter
-
|
2025 | 1 |
![]()
The Basıs Staars Team
-
|
2025 | 1 |
![]()
Zerrin Oglagu
-
|
2011 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78912 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33725 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Klinik Psikoloji | 521 |
Anahtar Kelimeler | Çocuk/Ergen Psikopatolojisi, Psikolojik Danışmanlık Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 5 | 0 | 5 | 10 | 50 | 72 | 17 | 40 | 85 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 554 . | - | 541 . | 527 . | 577 . | 566 . | 590 . | 510 . | 136 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 445 . | - | 477 . | 437 . | 479 . | 481 . | 511 . | 428 . | 100 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 66 . | - | 77 . | 73 . | 68 . | 60 . | 100 . | 68 . | 7 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 25 . | - | 27 . | 25 . | 25 . | 20 . | 36 . | 21 . | 2 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 4 | 4 | 1 | 3 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 3 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |