Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2011, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2007, 2009 |
Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2002, 2006 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2011, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2007, 2009 |
Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2002, 2006 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 67, 2012 |
Çalıştay, Araştırmacı Öğretmen Çalıştayı, Merkez/Kastamonu, Türkiye, 16-01-2020, 16-01-2020 |
Sertifika, International Symposium of Education and Values(ISEOVA 2017), Bodrum, Muğla, 05-11-2020, 08-11-2020 |
Sertifika, 8th International Symposium on Social Studies Education(ISSSE-USBES 2019), Ankara Üniversitesi, Ankara, 07-11-2019, 09-11-2019 |
Sertifika, International Congress on Education 2016, Sarajevo, Bosna Hersek, 02-06-2016, 04-06-2016 |
Sertifika, Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi NVIVO 9 Programının Tabıtım ve Uygulamaları, Kastamonu Üniversitesi, Kastamonu, 24-09-2011, 25-09-2011 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Sosyal Bilgiler Eğitimi |
2022-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2016-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2019-2020, Birim Kalite Üst Komisyonu, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-2021, Ders ve Sınav Programı Hazırlama Komisyonu, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-, Bölüm Abd Muafiyet ve İntibak Denklik Komisyonu, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, Kalite ve Akreditasyon Birimi, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, Genel Kültür Dersleri Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-, Erasmus Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-2020, Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-2020, Sosyal ve Kültürel Faaliyetler Komisyonu, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-2020, Uluslararası Öğrenci Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Mizgin Sevgi, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler dersinde dijital öykü kullanımının ortaokul öğrencilerinin toplumsal cinsiyet algı düzeylerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Mübarek Ramazan Bayram Vapur, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler ders kitaplarında toplumsal sorunların yerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Tuğba Duru, Yüksek Lisans, 7. sınıf sosyal bilgiler dersi etkin vatandaşlık öğrenme alanında zihin, bilgi ve kavram haritası kullanımının öğrenci başarısına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Lütfiye Baş, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretmenlerinin çevresel duyuş ve davranışlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Özgür Utkucan Aydoğdu, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin dijital okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Pakize Hayta, Yüksek Lisans, Bağlam temelli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin sosyal bilgiler dersindeki akademik başarı ve derse karşı tutumuna etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Aydın Güllü, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının teknoloji okuryazarlık durumları, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
2019-2020, Siyaset Bilimi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Sosyal Bilgilerde Akademik Yazma, Yüksek Lisans |
2019-2020, Eğitimde Nicel Araştırma ve SPSS Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2019-2020, Tez, Yüksek Lisans |
2019-2020, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Eğitimde Nicel Araştırma ve SPSS Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2019-2020, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2019-2020, İnsan Hakları ve Demokrasi, Lisans |
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Siyaset Bilimi, Lisans |
2019-2020, Sosyal Proje Geliştirme, Lisans |
2019-2020, Sosyal Bilimlerde Sözlü-Yazılı Edebiyat İncelemeleri, Lisans |
2019-2020, Antropoloji, Lisans |
2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2019-2020, Küreselleşme ve Toplum, Lisans |
2019-2020, Siyaset Bilimine Giriş, Lisans |
2019-2020, Küreselleşme ve Türkiye, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Vatandaşlık Bilgisi, Yüksek Lisans |
2018-2019, İnsan Hakları ve Demokrasi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Tez, Yüksek Lisans |
2018-2019, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Sosyal Bilgilerde Çoklu Okuryazarlıklar, Yüksek Lisans |
2018-2019, Eğitimde Nicel Araştırma ve SPSS Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2018-2019, Siyaset Bilimi, Lisans |
2018-2019, Sosyal Proje Geliştirme, Lisans |
2018-2019, Vatandaşlık Bilgisi, Lisans |
2018-2019, Antropoloji, Lisans |
2018-2019, İnsan Hakları ve Demokrasi, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2018-2019, Hayat Bilgisi Öğretimi, Lisans |
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2018-2019, İnsan Hakları ve Demokrasi, Lisans |
2018-2019, Siyaset Bilimine Giriş, Lisans |
2018-2019, Küreselleşme ve Türkiye, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygularımaları, Lisans |
2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Sosyal Bilgiler Öğretimi, Lisans |
2017-2018, Sosyal Proje Geliştirme, Lisans |
2017-2018, Osmanlı Tarihi ve Uygarlığı II, Lisans |
2017-2018, Antropoloji, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2017-2018, Hayat Bilgisi Öğretimi, Lisans |
2017-2018, Siyaset Bilimine Giriş, Lisans |
2017-2018, Küreselleşme ve Türkiye, Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2016-2017, Sosyal Bilgiler Öğretimi, Lisans |
2016-2017, İnsan lişkileri ve İletişim, Lisans |
2016-2017, Vatandaşlık Bilgisi, Lisans |
2016-2017, Antroploji, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Hayat Bilgisi Öğretimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Ortaokul Öğrencilerine Edebi Ürünlerle Değerlerin Kazandırılmasına Yönelik bir Araştırma BAP Proje: Araştırmacı , 2018-2018 |
Kayıt Yok |
Güllü, A., FAİZ, M. (2022) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYE VE TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞINA DAİR GÖRÜŞLERİ", Milli Eğitim Dergisi, 51 (235) pp. 2625-2650 [TR Dizin] |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2021) "ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE EĞİTİCİ FİLMLERİN KULLANILMASINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ DENEYİMLERİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (58) pp. 390-416 [TR Dizin] Link DOI |
FAİZ, M., Turan, S., KARASU-AVCI, E. (2021) "Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Vatanseverlik Değerine İlişkin Görüşleri", Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi, 6 (1) pp. 67-87 Link |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M., RECEPOĞLU, S. (2021) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algılarının Belirlenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 5 (1) DOI |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2020) "Communication Skills of Secondary School Students and Their Attitudes Towards Social Studies Course", International Online Journal of Educational Sciences, 12 (4) pp. 175-191 Link DOI |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Popüler Kültür Unsuru Olarak Tarihi Dizilere İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 744-763 [TR Dizin] Link DOI |
FAİZ, M. (2020) "The Voluntaring Activities of Social Studies Teachers in Non-governmental Organizations and Perception of Volunteering", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (4) pp. 61-72 Link |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M., Turan, S. (2020) "Etkili Vatandaşlık Eğitiminde Değerler Eğitimi: Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Düşünceleri", Değerler Eğitimi Dergisi, 18 (39) pp. 261-294 [TR Dizin] Link DOI |
Turan, S., KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2020) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşıma Yönelik Görüşleri", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 6 (1) pp. 141-163 Link DOI |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Academic Motivation Levels of Secondary School Students and Their Attitudes Towards a Social Studies Course", Review of International Geographical Education Online, 10 (2) pp. 156-182 Link DOI |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2020) "Investigation of Primary School Teacher Candidates’ Lifelong Learning Tendencies And Emotional Intelligence Levels", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 49 (1) pp. 352-381 [TR Dizin] |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "The Patriotic Attitudes of The Prospective Teachers", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (1) pp. 124-134 Link DOI |
FAİZ, M., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2019) "Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkinma Farkındalıkları", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (4) pp. 1255-1271 [TR Dizin] Link DOI |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çok Boyutlu Sosyal Değerler Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 108-128 [TR Dizin] Link DOI |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına YönelikTutumları", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 5 (2) pp. 133-151 DOI |
FAİZ, M., Dönmez, C. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Politik Okuryazarlık Düzeyleri / Political Literacy Levels of Social Studies Teacher Candidates", Kalem Uluslararasi Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi, 9 (2) pp. 476-501 [TR Dizin] Link DOI |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Medyaya Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 3 (2) pp. 146-166 |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Tarihi Kahramanların Değerler Eğitiminde Rol Model Olarak Kullanılmasına İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Algıları", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 16 (1) pp. 694-724 [TR Dizin] Link DOI |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "“Atatürkçülük” Kavramına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Metaforik Algıları", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (28) pp. 217-252 [TR Dizin] Link DOI |
FAİZ, M. (2018) "Opinions Of Academicians On The Concept Of Social Gender Role", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "The Global Social Responsibility Levels Of The Prospective Social StudiesTeachers", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) pp. 731-746 |
FAİZ, M., Yazıcı, K. (2018) "Social Studies Teacher Candidates Views On The Use Of Historical Heroes In Values Education", International Journal of Eurasia Social Sciences,, 9 (33) pp. 1897-1918 [TR Dizin] Link |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları “EtkinVatandaşlık” Öğrenme Alanında Yer Alan Becerilerinve Değerlerin İncelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 2 (1) pp. 1-21 Link |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "The Metaphors of Secondary School Teachers Towards the Concept of “Multiculturalism”", Journal of Education and Training Studies, 6 (5) pp. 179-188 Link |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., FAİZ, M. (2018) "Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Ekosentrik, Antroposentrik ve Antipatik Tutumları", Sakarya University Journal of Education, 8 (1) pp. 61-75 [TR Dizin] Link DOI |
Sabancı, O., FAİZ, M., Akyol, C. (2017) "Opinions Of Eight Grade Students On The Global Problems", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (28) pp. 362-390 [TR Dizin] |
FAİZ, M., KAMER, S.T. (2017) "Prospective Teachers’ Opinions Concerning Children’s Rights", Journal of Education and Learning, 6 (3) p. 118 Link DOI |
FAİZ, M., Dönmez, C. (2017) "Opinions of Some Nationals (North American, SouthKorean, Chinese, Indian, Turkish, and Latin American)on Some Concepts of Citizenship Education", Universal Journal of Educational Research, 5 (4) pp. 631-640 DOI |
FAİZ, M., KAMER, S.T. (2017) "Prospective Teachers Opinions Concerning Children", Journal of Education and Learning, 6 (0) DOI |
FAİZ, M., Korukcu, M., Karadeniz, O. (2016) "The analysis of the relation between social studies and primary school teachers levels of liking of children and their job satisfaction in terms of diverse variable", Journal of Human Sciences, 13 (3) pp. 4861-4875 Link DOI |
FAİZ, M., Dönmez, C. (2016) "Examining the political literacy levels of pre service teachers according to some variables p Öğretmen adaylarının siyaset okuryazarlık düzeylerinin bazı değişkinlere göre incelenmesi", Journal of Human Sciences, 13 (2) pp. 3629-3642 Link DOI |
Karadeniz, O., Tangülü, Z., FAİZ, M. (2013) "Ortaokul 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Zihin Haritalama Tekniğinin Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi", Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, (8) pp. 131-142 [TR Dizin] Link |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Tarihsel Kahramanların Değerler Eğitiminde Rol Model Olarak Kullanılması", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempuzyumu , (Ekim 2020) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2020) "Toplumsal ve Küresel Sorunlara İlişkin Örnek Olay İncelemesi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempuzyumu , (Ekim 2020) |
FAİZ, M. (2020) "The Volunteering Activities of Social Studies Teachers in NGO’s and Their Perception of Volunteering", InternationalCongressesonEducation , (Nisan 2020) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Social Studies Teachers Attitudes About Using Social Medıa", 8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION , (Kasım 2019) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M., RECEPOĞLU, S. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algılarının Belirlenmesi", 8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION , (Kasım 2019) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Öğretmen Adaylarinin Vatanseverlik Tutumlarının İncelenmesi", 3.Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , (Ekim 2019) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2019) "Sınıf Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretmen’e ilişkin Metaforları", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Ekim 2019) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E., Turan, S. (2019) "Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Vatanseverlik Değerine İlişkin Görüşleri", 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi , (Ekim 2019) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Ders Kitaplari Bilim,Teknoloji Ve Toplum Öğrenme Alanında Yer Alan Bilim İnsanları", II. DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (Ekim 2019) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Sosyal Bilgiler Ders Kitaplari Kültür Ve Miras Öğrenme Alaninda Ben Ve Öteki", II. DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (Ekim 2019) |
Turan, S., KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Derslerinde Disiplinlerarası Yaklaşımın Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğiimi Sempozyumu , (Ekim 2019) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarinin Kitap Okuma Alişkanliğina Yönelik Tutumlar", 3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , (Ekim 2019) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "SINIF EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZE EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", 2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OFEDUCATION AND VALUES , (Aralık 2018) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "DEĞİŞMEYEN DEĞİŞİM: SOSYAL DEĞİŞME", 2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , (Ekim 2018) |
FAİZ, M. (2018) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Toplumsal Cinsiyet Algısı", İkinci Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu , (Ekim 2018) |
FAİZ, M. (2018) "Opinions Of Academicians On The Concept Of Social Gender Role", International Conference on New Horizons in Education , (Temmuz 2018) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "The Global Social Responsibility Levels Of The Prospective Social Studies Teachers", International Conference on New Horizons in Education Conferenc , (Temmuz 2018) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "4.ve 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları Etkin Vatandaşlık Öğenme Alanında Yer Alan Becerilerin İncelenmesi", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu I , (Nisan 2018) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "Atatürkçülük Kavramina İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Metaforları", 2.Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (Nisan 2018) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "4.ve 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları Etkin Vatandaşlık Öğrenme Alanında Yer Alan Değerlerin İncelenmesi", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Şubat 2018) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2017) "“ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK” KAVRAMINA İLİŞKİN ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİNMETAFORLARI", VI. ULUSLARARASISOSYAL BİLGİLEREĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (Aralık 2017) |
FAİZ, M., Sabancı, O. (2017) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ VE ÖĞRETMENLERİNİN VATANDAŞLIKEĞİTİMİ KAPSAMINDAKİ BAZI KAVRAMLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES 6) , (Aralık 2017) |
FAİZ, M. (2017) "ÇADLI ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKiYE’DEKİ DEĞERLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) , (Ekim 2017) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2017) "Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlari İle Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındakı İlişkinin Belirlenmesi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (Nisan 2017) |
Sabancı, O., FAİZ, M., Akyol, C. (2017) "Sekizinci Sınıf Öğrencilerin Küresel Sorunlara Yönelik Farkındalıkları", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES 2017 , (Nisan 2017) |
Sabancı, O., FAİZ, M., Akyol, C. (2017) "Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Küresel Sorunlara Yönelik Farkındalıkları", International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS) , Türkiye, (Nisan 2017) |
FAİZ, M., Yazıcı, K. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Değerler Eğitiminde Tarihi Kahramanların Kullanılmasına İlişkin Görüşleri", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS) , (Nisan 2017) |
FAİZ, M., Dönmez, C. (2016) "Citizens of the republic of Turkey and persons belonging to some nationalities’ views on the concept of social and moral responsibility", ERPA International Congresses on Education 2016 , (Haziran 2016) |
FAİZ, M., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2016) "Sustainable Development Awareness Levels of Pre Service Teachers", ERPA International Congresses on Education , Saraybosna, Bosna Hersek, (Haziran 2016) |
Eskimen, A.D., Sabancı, O., FAİZ, M. (2016) "Türkçe ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutumları İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma", IIIrd International Eurasian Educational Research Congress , (Haziran 2016) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., FAİZ, M. (2015) "The Ecocentric Anthropocentric and Antipathic Attitudes Toward Environment of Prospective Teachers", Multidisciplinary Academic Conference on Educarion, Teaching and E-Learning , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Temmuz 2015) |
Sabancı, O., FAİZ, M., Yavuz, İ. (2015) "Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersini Anlamlandırmaları", USBES 6 , Bolu, Türkiye, (Nisan 2015) |
FAİZ, M., Mertol, H. (2014) "Amerika Birleşik Devletlerine Gelen Bazı Göçmenlerin Göç, Göçmenlik ve Kimlik Karmaşıklıklarına dair Görüşleri", III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2014) |
Hallaç, S., FAİZ, M. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Dilsiz Harita Üzerinde Konum Belirleme Becerisi", International Social Studies Education Symposium III , (Nisan 2014) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2013) "Ortaokul 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarına Dair Bir İnceleme (İpek Yolunda Türkler vr Türk Tarihinde Yolculuk Örneklemi)", II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2013) |
FAİZ, M., Kuru, E. (2013) "8th Grade Students’ Understanding Level and Misconceptions about Key Concepts of Citizenship (Sample of Kastamonu)", 5th World Conference on Educational Sciences , (Şubat 2013) |
FAİZ, M., Tokdemir, M.A. (2012) "Doğal Afetler ve Çevre Bilincinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Yeri ve Bu Konuların Öğretimi ile İlgili Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", 5. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ekim 2012) |
FAİZ, M., OĞUZ-HAÇAT, S., ÇİYDEM, E. (2012) "Popüler Kültürün Parçası olan Tarihi Dizilere Yönelik Öğrenci Görüşleri (Kastamonu Örneği)", 2. Uluslararası Tarih Sempozyumu , (Haziran 2012) |
FAİZ, M., Ozaner, F.S. (2010) "17 Ağustos ve 12 Kasım 1999 Depremlerinin Gölyaka(Düzce) İlçesine Bağlı İlköğretim Okulları Öğrencileri Tarafından Algılanışı", Deprem Sempozyumu , Türkiye, (Eylül 2010) |
Karadeniz, O., Er, H., Ulusoy, M., Ateş, S., FAİZ, M., Tangülü, Z. (2016) "19 Yüzyılda Karşılaştırılmalı Eğitim Denemesi Anglo Saksonların Üstünlüğünün Sebepleri Nelerdir", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 9786053181286 |
FAİZ, M., Sevgi, M. (2023) "Birey ve Toplum Öğrenme Alanı", Kitap: ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ-I, Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Bölüm Sayfaları: 9 / 35, ISBN: 978-625-397-250-9 |
FAİZ, M., Hayta, P. (2023) "Küresel Bağlantılar Öğrenme Alanı", Kitap: ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ-II, : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Bölüm Sayfaları: 417 / 427, ISBN: 978-625-397-258-5 |
Akyol, C., FAİZ, M. (2023) "BİLİŞSEL YAKLAŞIM VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ", Kitap: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI, : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Bölüm Sayfaları: 73 / 91, ISBN: 978-625-393-338-8 |
FAİZ, M. (2023) "Scott Alan Metzger", Kitap: YURTDIŞINDA TARIH EĞITIMI, İstanbul/Türkiye : İBER Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 1064 / 1077, ISBN: 978-625-6491-59-5 |
FAİZ, M., Yiğit, D. (2022) "3. Sınıf Hayat Bilgisi Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı", Kitap: EĞİTSEL OYUNLARLA HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 150 / 205, ISBN: 978-605-69916-6-0 |
FAİZ, M., Mertol, H. (2022) "STORİGAMİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KULLANIMI", Kitap: İLKOKULLARDA UYGULAMA TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : Nobel Eğitim Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 171 / 184, ISBN: 978-625-427-195-3 |
FAİZ, M. (2022) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE BECERİ ÖĞRETİMİ VE DRAMA", Kitap: SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap Yayıncılık Org. Tic. Ltd. Şti, Bölüm Sayfaları: 251 / 269, ISBN: 978-625- |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2021) "Türkiye’de Mizah-Eğitim İlişkili Yapılmış Akademik Çalışmalar: Bir Literatür İncelemesi", Kitap: Eğitimde Mizah, Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 211 / 242, ISBN: 978-625-417-347-9 |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2021) "Eğitimde Mizahi Yönüyle Çizgi Filmler", Kitap: Eğitimde Mizah, : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 351 / 362, ISBN: 978-625-417-347-9 |
FAİZ, M. (2021) "5. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı", Kitap: EĞİTSEL OYUNLARLA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ (Kazanım-beceri-değer odaklı bir yaklaşım), : Pegem Akademi Yay, Bölüm Sayfaları: 100 / 151, ISBN: 978-625-7582-81-0 |
FAİZ, M. (2021) "VATANDAŞLIK EĞİTİMİ BAĞLAMINDA SİYASET OKURYAZARLIĞI", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 543 / 552, ISBN: 978-625-7676-93-9 |
FAİZ, M. (2021) "Uygulama Örnekleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi (Strateji-Yöntem-Teknik)", Kitap: Uygulama Örnekleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi (Strateji-Yöntem-Teknik), : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Bölüm Sayfaları: 623 / 645, ISBN: 978-625-439-906-0 |
FAİZ, M. (2020) "İlkokul ve Ortaokul Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Edebî Metin Türlerinin Yeri", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski'ye Armağan: Eğitime Adanmış Bir Ömür, Türkiye : Pegem Akademi Yay, Bölüm Sayfaları: 285 / 305, ISBN: 978-625-7228-51-0 |
FAİZ, M. (2020) "Hayat Bilgisi Dersinde Beceri Öğretimi", Kitap: İlkokulda Beceri Öğretimi, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 171 / 197, ISBN: 401 |
FAİZ, M. (2020) "Bilgi Haritası", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler Öğretimi, : Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Ltd. Şti., Bölüm Sayfaları: 325 / 348, ISBN: 978-625-402-822-9 |
FAİZ, M. (2019) "SOSYAL BİLGİLER VE GÖNÜLLÜLÜK", Kitap: SOSYAL BİLGİLER VE TOPLUM, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-69916-1-5 |
FAİZ, M., Dönmez, C. (2019) "Sosyal Bilgilerde Atatürkçülük Konularının Öğretimi", Kitap: TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI EL KİTABI, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-80060-2-7 |
FAİZ, M. (2018) "YURTTAŞLIK OKURYAZARLIĞI", Kitap: KURAMDAN UYGULAMAYA SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SETİ İLKOKULDA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, : Eğiten Kitap Yayıncılık Org. Tic. Ltd. Şti., Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-2234-88-4 |
FAİZ, M. (2015) "Sunuş Yoluyla Öğretim", Kitap: Sosyal Bilgiler Öğretimi, Ankara : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 95 / 108, ISBN: 9786053182733 |
Karadeniz, O., FAİZ, M. (2014) "The Comparison of the Chaotic Cases which Social Studies Teacher Candidates Study in Turkey and the United States of America about Social Phenomena", Kitap: Chaos and Complexity Theory in World Politics, Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 217 / 228, ISBN: 9781466660700 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Eğitsel Oyunlarla Hayat Bilgisi Öğretimi, 2022, Editör |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) İLKÖĞRETİM ONLİNE, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educatonal Research Journal, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Araştırma ve Deneyim Dergisi (ADADER), 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Online Journal of Educational Sciences, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi, 2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2021 | 37 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2020 | 7 |
Osman Sabancı
Gazi Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 6 |
Saim Turan
Akdeniz Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 5 |
Cengiz Dönmez
Gazi Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 5 |
Canan Akyol
Dokuz Eylül Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 4 |
Oğuzhan Karadeniz
Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2013 - 2016 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 2 |
Hüseyin Mertol
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
|
2014 - 2022 | 2 |
Kubilay Yazıcı
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
Zafer Tangülü
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2013 - 2016 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Harun Er
Bartın Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Ayşe Derya Eskimen
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Esma Kuru
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Muhammet Ahmet Tokdemir
-
|
2012 | 1 |
Aydın Güllü
-
|
2022 | 1 |
Damla Yiğit
-
|
2022 | 1 |
Faruk Sancar Ozaner
-
|
2010 | 1 |
İbrahim Yavuz
-
|
2015 | 1 |
Melek Korukcu
-
|
2016 | 1 |
Melek Ulusoy
-
|
2016 | 1 |
Mizgin Sevgi
-
|
2023 | 1 |
Pakize Hayta
-
|
2023 | 1 |
Seval Hallaç
-
|
2014 | 1 |
Sinan Ateş
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Sosyal Bilgiler Eğitimi | 248 |
Anahtar Kelimeler | Sosyal Bilgiler Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 50 | 50 | 95 | 190 | 245 | 255 | 205 | 135 | 160 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 421 . | 454 . | 454 . | 354 . | 299 . | 276 . | 421 . | 490 . | 445 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 278 . | 298 . | 261 . | 169 . | 122 . | 117 . | 200 . | 239 . | 237 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 47 . | 50 . | 38 . | 17 . | 14 . | 9 . | 18 . | 39 . | 37 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 3 | 7 | 10 | 15 | 18 | 14 | 7 | 4 | 4 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 4 | 6 | 7 | 8 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 3 | 4 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 4 | 6 | 8 | 9 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 2 | 3 | 4 | 2 | 6 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 2 | 5 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 3 | 4 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 4 | 6 | 8 | 9 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |