img
Doç. Dr. Melike FAİZ

Doç. Dr. Melike FAİZ

  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
  • Sosyal Bilgiler Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
92
Atıf
258
h-index
8
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2011, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2007, 2009
Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2002, 2006
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2011, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2007, 2009
Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2002, 2006
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 67, 2012
Çalıştay, Araştırmacı Öğretmen Çalıştayı, Merkez/Kastamonu, Türkiye, 16-01-2020, 16-01-2020
Sertifika, International Symposium of Education and Values(ISEOVA 2017), Bodrum, Muğla, 05-11-2020, 08-11-2020
Sertifika, 8th International Symposium on Social Studies Education(ISSSE-USBES 2019), Ankara Üniversitesi, Ankara, 07-11-2019, 09-11-2019
Sertifika, International Congress on Education 2016, Sarajevo, Bosna Hersek, 02-06-2016, 04-06-2016
Sertifika, Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi NVIVO 9 Programının Tabıtım ve Uygulamaları, Kastamonu Üniversitesi, Kastamonu, 24-09-2011, 25-09-2011
[UAK] Eğitim Bilimleri Sosyal Bilgiler Eğitimi
2022-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2016-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2013-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2010-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2019-2020, Birim Kalite Üst Komisyonu, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-2021, Ders ve Sınav Programı Hazırlama Komisyonu, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-, Bölüm Abd Muafiyet ve İntibak Denklik Komisyonu, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-2020, Kalite ve Akreditasyon Birimi, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-2020, Genel Kültür Dersleri Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-, Erasmus Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-2020, Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-2020, Sosyal ve Kültürel Faaliyetler Komisyonu, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-2020, Uluslararası Öğrenci Koordinatörlüğü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Mizgin Sevgi, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler dersinde dijital öykü kullanımının ortaokul öğrencilerinin toplumsal cinsiyet algı düzeylerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Mübarek Ramazan Bayram Vapur, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler ders kitaplarında toplumsal sorunların yerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Tuğba Duru, Yüksek Lisans, 7. sınıf sosyal bilgiler dersi etkin vatandaşlık öğrenme alanında zihin, bilgi ve kavram haritası kullanımının öğrenci başarısına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Lütfiye Baş, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretmenlerinin çevresel duyuş ve davranışlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Özgür Utkucan Aydoğdu, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin dijital okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Pakize Hayta, Yüksek Lisans, Bağlam temelli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin sosyal bilgiler dersindeki akademik başarı ve derse karşı tutumuna etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Aydın Güllü, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının teknoloji okuryazarlık durumları, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
2019-2020, Siyaset Bilimi, Yüksek Lisans
2019-2020, Sosyal Bilgilerde Akademik Yazma, Yüksek Lisans
2019-2020, Eğitimde Nicel Araştırma ve SPSS Uygulamaları, Yüksek Lisans
2019-2020, Tez, Yüksek Lisans
2019-2020, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2019-2020, Eğitimde Nicel Araştırma ve SPSS Uygulamaları, Yüksek Lisans
2019-2020, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans
2019-2020, İnsan Hakları ve Demokrasi, Lisans
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Siyaset Bilimi, Lisans
2019-2020, Sosyal Proje Geliştirme, Lisans
2019-2020, Sosyal Bilimlerde Sözlü-Yazılı Edebiyat İncelemeleri, Lisans
2019-2020, Antropoloji, Lisans
2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans
2019-2020, Küreselleşme ve Toplum, Lisans
2019-2020, Siyaset Bilimine Giriş, Lisans
2019-2020, Küreselleşme ve Türkiye, Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, Vatandaşlık Bilgisi, Yüksek Lisans
2018-2019, İnsan Hakları ve Demokrasi, Yüksek Lisans
2018-2019, Tez, Yüksek Lisans
2018-2019, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2018-2019, Sosyal Bilgilerde Çoklu Okuryazarlıklar, Yüksek Lisans
2018-2019, Eğitimde Nicel Araştırma ve SPSS Uygulamaları, Yüksek Lisans
2018-2019, Siyaset Bilimi, Lisans
2018-2019, Sosyal Proje Geliştirme, Lisans
2018-2019, Vatandaşlık Bilgisi, Lisans
2018-2019, Antropoloji, Lisans
2018-2019, İnsan Hakları ve Demokrasi, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans
2018-2019, Hayat Bilgisi Öğretimi, Lisans
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans
2018-2019, İnsan Hakları ve Demokrasi, Lisans
2018-2019, Siyaset Bilimine Giriş, Lisans
2018-2019, Küreselleşme ve Türkiye, Lisans
2018-2019, Topluma Hizmet Uygularımaları, Lisans
2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans
2017-2018, Sosyal Bilgiler Öğretimi, Lisans
2017-2018, Sosyal Proje Geliştirme, Lisans
2017-2018, Osmanlı Tarihi ve Uygarlığı II, Lisans
2017-2018, Antropoloji, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2017-2018, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans
2017-2018, Hayat Bilgisi Öğretimi, Lisans
2017-2018, Siyaset Bilimine Giriş, Lisans
2017-2018, Küreselleşme ve Türkiye, Lisans
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans
2016-2017, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2016-2017, Sosyal Bilgiler Öğretimi, Lisans
2016-2017, İnsan lişkileri ve İletişim, Lisans
2016-2017, Vatandaşlık Bilgisi, Lisans
2016-2017, Antroploji, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2016-2017, Hayat Bilgisi Öğretimi, Lisans
Kayıt Yok
Güllü, A., FAİZ, M. (2022) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYE VE TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞINA DAİR GÖRÜŞLERİ", Milli Eğitim Dergisi, 51 (235) pp. 2625-2650 [TR Dizin]    
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2021) "ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE EĞİTİCİ FİLMLERİN KULLANILMASINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ DENEYİMLERİ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (58) pp. 390-416 [TR Dizin] Link DOI   
FAİZ, M., Turan, S., KARASU-AVCI, E. (2021) "Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Vatanseverlik Değerine İlişkin Görüşleri", Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi, 6 (1) pp. 67-87 Link  
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M., RECEPOĞLU, S. (2021) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algılarının Belirlenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 5 (1) DOI  
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2020) "Communication Skills of Secondary School Students and Their Attitudes Towards Social Studies Course", International Online Journal of Educational Sciences, 12 (4) pp. 175-191 Link DOI  
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Popüler Kültür Unsuru Olarak Tarihi Dizilere İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 744-763 [TR Dizin] Link DOI    
FAİZ, M. (2020) "The Voluntaring Activities of Social Studies Teachers in Non-governmental Organizations and Perception of Volunteering", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (4) pp. 61-72 Link  
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M., Turan, S. (2020) "Etkili Vatandaşlık Eğitiminde Değerler Eğitimi: Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Düşünceleri", Değerler Eğitimi Dergisi, 18 (39) pp. 261-294 [TR Dizin] Link DOI    
Turan, S., KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2020) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşıma Yönelik Görüşleri", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 6 (1) pp. 141-163 Link DOI   
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Academic Motivation Levels of Secondary School Students and Their Attitudes Towards a Social Studies Course", Review of International Geographical Education Online, 10 (2) pp. 156-182 Link DOI   
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2020) "Investigation of Primary School Teacher Candidates’ Lifelong Learning Tendencies And Emotional Intelligence Levels", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 49 (1) pp. 352-381 [TR Dizin]   
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "The Patriotic Attitudes of The Prospective Teachers", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (1) pp. 124-134 Link DOI  
FAİZ, M., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2019) "Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkinma Farkındalıkları", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (4) pp. 1255-1271 [TR Dizin] Link DOI    
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çok Boyutlu Sosyal Değerler Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 108-128 [TR Dizin] Link DOI   
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına YönelikTutumları", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 5 (2) pp. 133-151 DOI   
FAİZ, M., Dönmez, C. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Politik Okuryazarlık Düzeyleri / Political Literacy Levels of Social Studies Teacher Candidates", Kalem Uluslararasi Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi, 9 (2) pp. 476-501 [TR Dizin] Link DOI  
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Medyaya Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 3 (2) pp. 146-166  
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Tarihi Kahramanların Değerler Eğitiminde Rol Model Olarak Kullanılmasına İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Algıları", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 16 (1) pp. 694-724 [TR Dizin] Link DOI   
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "“Atatürkçülük” Kavramına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Metaforik Algıları", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (28) pp. 217-252 [TR Dizin] Link DOI   
FAİZ, M. (2018) "Opinions Of Academicians On The Concept Of Social Gender Role", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0)  
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "The Global Social Responsibility Levels Of The Prospective Social StudiesTeachers", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) pp. 731-746  
FAİZ, M., Yazıcı, K. (2018) "Social Studies Teacher Candidates Views On The Use Of Historical Heroes In Values Education", International Journal of Eurasia Social Sciences,, 9 (33) pp. 1897-1918 [TR Dizin] Link   
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları “EtkinVatandaşlık” Öğrenme Alanında Yer Alan Becerilerinve Değerlerin İncelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 2 (1) pp. 1-21 Link  
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "The Metaphors of Secondary School Teachers Towards the Concept of “Multiculturalism”", Journal of Education and Training Studies, 6 (5) pp. 179-188 Link   
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., FAİZ, M. (2018) "Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Ekosentrik, Antroposentrik ve Antipatik Tutumları", Sakarya University Journal of Education, 8 (1) pp. 61-75 [TR Dizin] Link DOI   
Sabancı, O., FAİZ, M., Akyol, C. (2017) "Opinions Of Eight Grade Students On The Global Problems", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (28) pp. 362-390 [TR Dizin]   
FAİZ, M., KAMER, S.T. (2017) "Prospective Teachers’ Opinions Concerning Children’s Rights", Journal of Education and Learning, 6 (3) p. 118 Link DOI  
FAİZ, M., Dönmez, C. (2017) "Opinions of Some Nationals (North American, SouthKorean, Chinese, Indian, Turkish, and Latin American)on Some Concepts of Citizenship Education", Universal Journal of Educational Research, 5 (4) pp. 631-640 DOI  
FAİZ, M., KAMER, S.T. (2017) "Prospective Teachers Opinions Concerning Children", Journal of Education and Learning, 6 (0) DOI  
FAİZ, M., Korukcu, M., Karadeniz, O. (2016) "The analysis of the relation between social studies and primary school teachers levels of liking of children and their job satisfaction in terms of diverse variable", Journal of Human Sciences, 13 (3) pp. 4861-4875 Link DOI  
FAİZ, M., Dönmez, C. (2016) "Examining the political literacy levels of pre service teachers according to some variables p Öğretmen adaylarının siyaset okuryazarlık düzeylerinin bazı değişkinlere göre incelenmesi", Journal of Human Sciences, 13 (2) pp. 3629-3642 Link DOI  
Karadeniz, O., Tangülü, Z., FAİZ, M. (2013) "Ortaokul 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Zihin Haritalama Tekniğinin Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi", Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, (8) pp. 131-142 [TR Dizin] Link  
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Tarihsel Kahramanların Değerler Eğitiminde Rol Model Olarak Kullanılması", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempuzyumu , (Ekim 2020
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2020) "Toplumsal ve Küresel Sorunlara İlişkin Örnek Olay İncelemesi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempuzyumu , (Ekim 2020
FAİZ, M. (2020) "The Volunteering Activities of Social Studies Teachers in NGO’s and Their Perception of Volunteering", InternationalCongressesonEducation , (Nisan 2020
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Social Studies Teachers Attitudes About Using Social Medıa", 8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION , (Kasım 2019
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M., RECEPOĞLU, S. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algılarının Belirlenmesi", 8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION , (Kasım 2019
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Öğretmen Adaylarinin Vatanseverlik Tutumlarının İncelenmesi", 3.Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , (Ekim 2019
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2019) "Sınıf Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretmen’e ilişkin Metaforları", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Ekim 2019
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E., Turan, S. (2019) "Sınıf Öğretmeni Öğretmen Adaylarının Vatanseverlik Değerine İlişkin Görüşleri", 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi , (Ekim 2019
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Ders Kitaplari Bilim,Teknoloji Ve Toplum Öğrenme Alanında Yer Alan Bilim İnsanları", II. DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (Ekim 2019
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Sosyal Bilgiler Ders Kitaplari Kültür Ve Miras Öğrenme Alaninda Ben Ve Öteki", II. DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (Ekim 2019
Turan, S., KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Derslerinde Disiplinlerarası Yaklaşımın Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğiimi Sempozyumu , (Ekim 2019
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarinin Kitap Okuma Alişkanliğina Yönelik Tutumlar", 3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , (Ekim 2019
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "SINIF EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZE EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", 2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OFEDUCATION AND VALUES , (Aralık 2018
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "DEĞİŞMEYEN DEĞİŞİM: SOSYAL DEĞİŞME", 2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , (Ekim 2018
FAİZ, M. (2018) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Toplumsal Cinsiyet Algısı", İkinci Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu , (Ekim 2018
FAİZ, M. (2018) "Opinions Of Academicians On The Concept Of Social Gender Role", International Conference on New Horizons in Education , (Temmuz 2018
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "The Global Social Responsibility Levels Of The Prospective Social Studies Teachers", International Conference on New Horizons in Education Conferenc , (Temmuz 2018
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "4.ve 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları Etkin Vatandaşlık Öğenme Alanında Yer Alan Becerilerin İncelenmesi", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu I , (Nisan 2018
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "Atatürkçülük Kavramina İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Metaforları", 2.Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (Nisan 2018
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "4.ve 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları Etkin Vatandaşlık Öğrenme Alanında Yer Alan Değerlerin İncelenmesi", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Şubat 2018
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2017) "“ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK” KAVRAMINA İLİŞKİN ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİNMETAFORLARI", VI. ULUSLARARASISOSYAL BİLGİLEREĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (Aralık 2017
FAİZ, M., Sabancı, O. (2017) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ VE ÖĞRETMENLERİNİN VATANDAŞLIKEĞİTİMİ KAPSAMINDAKİ BAZI KAVRAMLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES 6) , (Aralık 2017
FAİZ, M. (2017) "ÇADLI ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKiYE’DEKİ DEĞERLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) , (Ekim 2017
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2017) "Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlari İle Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındakı İlişkinin Belirlenmesi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (Nisan 2017
Sabancı, O., FAİZ, M., Akyol, C. (2017) "Sekizinci Sınıf Öğrencilerin Küresel Sorunlara Yönelik Farkındalıkları", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES 2017 , (Nisan 2017
Sabancı, O., FAİZ, M., Akyol, C. (2017) "Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Küresel Sorunlara Yönelik Farkındalıkları", International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS) , Türkiye, (Nisan 2017
FAİZ, M., Yazıcı, K. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Değerler Eğitiminde Tarihi Kahramanların Kullanılmasına İlişkin Görüşleri", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS) , (Nisan 2017
FAİZ, M., Dönmez, C. (2016) "Citizens of the republic of Turkey and persons belonging to some nationalities’ views on the concept of social and moral responsibility", ERPA International Congresses on Education 2016 , (Haziran 2016
FAİZ, M., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2016) "Sustainable Development Awareness Levels of Pre Service Teachers", ERPA International Congresses on Education , Saraybosna, Bosna Hersek, (Haziran 2016
Eskimen, A.D., Sabancı, O., FAİZ, M. (2016) "Türkçe ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutumları İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma", IIIrd International Eurasian Educational Research Congress , (Haziran 2016
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., FAİZ, M. (2015) "The Ecocentric Anthropocentric and Antipathic Attitudes Toward Environment of Prospective Teachers", Multidisciplinary Academic Conference on Educarion, Teaching and E-Learning , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Temmuz 2015
Sabancı, O., FAİZ, M., Yavuz, İ. (2015) "Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersini Anlamlandırmaları", USBES 6 , Bolu, Türkiye, (Nisan 2015
FAİZ, M., Mertol, H. (2014) "Amerika Birleşik Devletlerine Gelen Bazı Göçmenlerin Göç, Göçmenlik ve Kimlik Karmaşıklıklarına dair Görüşleri", III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2014
Hallaç, S., FAİZ, M. (2014) "Ortaokul Öğrencilerinin Dilsiz Harita Üzerinde Konum Belirleme Becerisi", International Social Studies Education Symposium III , (Nisan 2014
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2013) "Ortaokul 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarına Dair Bir İnceleme (İpek Yolunda Türkler vr Türk Tarihinde Yolculuk Örneklemi)", II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2013
FAİZ, M., Kuru, E. (2013) "8th Grade Students’ Understanding Level and Misconceptions about Key Concepts of Citizenship (Sample of Kastamonu)", 5th World Conference on Educational Sciences , (Şubat 2013
FAİZ, M., Tokdemir, M.A. (2012) "Doğal Afetler ve Çevre Bilincinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Yeri ve Bu Konuların Öğretimi ile İlgili Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", 5. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ekim 2012
FAİZ, M., OĞUZ-HAÇAT, S., ÇİYDEM, E. (2012) "Popüler Kültürün Parçası olan Tarihi Dizilere Yönelik Öğrenci Görüşleri (Kastamonu Örneği)", 2. Uluslararası Tarih Sempozyumu , (Haziran 2012
FAİZ, M., Ozaner, F.S. (2010) "17 Ağustos ve 12 Kasım 1999 Depremlerinin Gölyaka(Düzce) İlçesine Bağlı İlköğretim Okulları Öğrencileri Tarafından Algılanışı", Deprem Sempozyumu , Türkiye, (Eylül 2010
Karadeniz, O., Er, H., Ulusoy, M., Ateş, S., FAİZ, M., Tangülü, Z. (2016) "19 Yüzyılda Karşılaştırılmalı Eğitim Denemesi Anglo Saksonların Üstünlüğünün Sebepleri Nelerdir", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 9786053181286 
FAİZ, M., Sevgi, M. (2023) "Birey ve Toplum Öğrenme Alanı", Kitap: ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ-I, Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Bölüm Sayfaları: 9 / 35, ISBN: 978-625-397-250-9 
FAİZ, M., Hayta, P. (2023) "Küresel Bağlantılar Öğrenme Alanı", Kitap: ETKİNLİK TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ-II, : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Bölüm Sayfaları: 417 / 427, ISBN: 978-625-397-258-5 
Akyol, C., FAİZ, M. (2023) "BİLİŞSEL YAKLAŞIM VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ", Kitap: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI, : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, Bölüm Sayfaları: 73 / 91, ISBN: 978-625-393-338-8 
FAİZ, M. (2023) "Scott Alan Metzger", Kitap: YURTDIŞINDA TARIH EĞITIMI, İstanbul/Türkiye : İBER Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 1064 / 1077, ISBN: 978-625-6491-59-5 
FAİZ, M., Yiğit, D. (2022) "3. Sınıf Hayat Bilgisi Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı", Kitap: EĞİTSEL OYUNLARLA HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 150 / 205, ISBN: 978-605-69916-6-0 
FAİZ, M., Mertol, H. (2022) "STORİGAMİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KULLANIMI", Kitap: İLKOKULLARDA UYGULAMA TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : Nobel Eğitim Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 171 / 184, ISBN: 978-625-427-195-3 
FAİZ, M. (2022) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE BECERİ ÖĞRETİMİ VE DRAMA", Kitap: SOSYAL BİLGİLERDE DRAMA: Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap Yayıncılık Org. Tic. Ltd. Şti, Bölüm Sayfaları: 251 / 269, ISBN: 978-625- 
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2021) "Türkiye’de Mizah-Eğitim İlişkili Yapılmış Akademik Çalışmalar: Bir Literatür İncelemesi", Kitap: Eğitimde Mizah, Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 211 / 242, ISBN: 978-625-417-347-9 
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2021) "Eğitimde Mizahi Yönüyle Çizgi Filmler", Kitap: Eğitimde Mizah, : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 351 / 362, ISBN: 978-625-417-347-9 
FAİZ, M. (2021) "5. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı", Kitap: EĞİTSEL OYUNLARLA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ (Kazanım-beceri-değer odaklı bir yaklaşım), : Pegem Akademi Yay, Bölüm Sayfaları: 100 / 151, ISBN: 978-625-7582-81-0  
FAİZ, M. (2021) "VATANDAŞLIK EĞİTİMİ BAĞLAMINDA SİYASET OKURYAZARLIĞI", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 543 / 552, ISBN: 978-625-7676-93-9 
FAİZ, M. (2021) "Uygulama Örnekleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi (Strateji-Yöntem-Teknik)", Kitap: Uygulama Örnekleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi (Strateji-Yöntem-Teknik), : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Bölüm Sayfaları: 623 / 645, ISBN: 978-625-439-906-0 
FAİZ, M. (2020) "İlkokul ve Ortaokul Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Edebî Metin Türlerinin Yeri", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski'ye Armağan: Eğitime Adanmış Bir Ömür, Türkiye : Pegem Akademi Yay, Bölüm Sayfaları: 285 / 305, ISBN: 978-625-7228-51-0 
FAİZ, M. (2020) "Hayat Bilgisi Dersinde Beceri Öğretimi", Kitap: İlkokulda Beceri Öğretimi, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 171 / 197, ISBN: 401 
FAİZ, M. (2020) "Bilgi Haritası", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler Öğretimi, : Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Ltd. Şti., Bölüm Sayfaları: 325 / 348, ISBN: 978-625-402-822-9 
FAİZ, M. (2019) "SOSYAL BİLGİLER VE GÖNÜLLÜLÜK", Kitap: SOSYAL BİLGİLER VE TOPLUM, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-69916-1-5 
FAİZ, M., Dönmez, C. (2019) "Sosyal Bilgilerde Atatürkçülük Konularının Öğretimi", Kitap: TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI EL KİTABI, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-80060-2-7 
FAİZ, M. (2018) "YURTTAŞLIK OKURYAZARLIĞI", Kitap: KURAMDAN UYGULAMAYA SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SETİ İLKOKULDA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, : Eğiten Kitap Yayıncılık Org. Tic. Ltd. Şti., Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-2234-88-4 
FAİZ, M. (2015) "Sunuş Yoluyla Öğretim", Kitap: Sosyal Bilgiler Öğretimi, Ankara : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 95 / 108, ISBN: 9786053182733 
Karadeniz, O., FAİZ, M. (2014) "The Comparison of the Chaotic Cases which Social Studies Teacher Candidates Study in Turkey and the United States of America about Social Phenomena", Kitap: Chaos and Complexity Theory in World Politics, Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 217 / 228, ISBN: 9781466660700 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Eğitsel Oyunlarla Hayat Bilgisi Öğretimi, 2022, Editör
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) İLKÖĞRETİM ONLİNE, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educatonal Research Journal, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Araştırma ve Deneyim Dergisi (ADADER), 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Online Journal of Educational Sciences, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi, 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları “EtkinVatandaşlık” Öğrenme Alanında Yer Alan Becerilerinve Değerlerin İncelenmesi 0 0 0 10 12 15 4 0 0 41
2 Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Ekosentrik, Antroposentrik ve Antipatik Tutumları 1 0 0 11 5 11 2 0 0 30
3 Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkinma Farkındalıkları 1 0 0 5 2 4 6 0 0 18
4 Etkili Vatandaşlık Eğitiminde Değerler Eğitimi: Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Düşünceleri 0 0 0 2 6 5 2 0 0 15
5 Academic Motivation Levels of Secondary School Students and Their Attitudes Towards a Social Studies Course 1 0 0 8 4 1 0 0 0 14
6 Tarihi Kahramanların Değerler Eğitiminde Rol Model Olarak Kullanılmasına İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Algıları 0 0 0 1 2 8 1 0 0 12
7 “Atatürkçülük” Kavramına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Metaforik Algıları 0 0 0 4 1 5 0 0 0 10
8 Examining the political literacy levels of pre service teachers according to some variables p Öğretmen adaylarının siyaset okuryazarlık düzeylerinin bazı değişkinlere göre incelenmesi 0 0 0 1 0 2 5 0 0 8
9 Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşıma Yönelik Görüşleri 0 0 0 1 3 4 0 0 0 8
10 Investigation of Primary School Teacher Candidates’ Lifelong Learning Tendencies And Emotional Intelligence Levels 2 0 0 2 1 0 2 0 0 7
11 The Metaphors of Secondary School Teachers Towards the Concept of “Multiculturalism” 0 0 0 4 1 2 0 0 0 7
12 Ortaokul 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Zihin Haritalama Tekniğinin Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi 0 0 0 1 1 2 2 0 0 6
13 Prospective Teachers Opinions Concerning Children 0 0 0 1 4 1 0 0 0 6
14 Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Politik Okuryazarlık Düzeyleri / Political Literacy Levels of Social Studies Teacher Candidates 0 0 0 0 1 4 1 0 0 6
15 The Patriotic Attitudes of The Prospective Teachers 2 0 0 1 2 1 0 0 0 6
16 The Voluntaring Activities of Social Studies Teachers in Non-governmental Organizations and Perception of Volunteering 1 0 0 2 2 1 0 0 0 6
17 Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algılarının Belirlenmesi 0 0 0 2 1 2 0 0 0 5
18 Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Medyaya Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi 0 0 0 0 2 2 1 0 0 5
19 The analysis of the relation between social studies and primary school teachers levels of liking of children and their job satisfaction in terms of diverse variable 0 0 0 2 2 1 0 0 0 5
20 Opinions Of Eight Grade Students On The Global Problems 0 0 0 1 0 3 0 0 0 4
21 Prospective Teachers’ Opinions Concerning Children’s Rights 0 0 0 0 3 1 0 0 0 4
22 Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Vatanseverlik Değerine İlişkin Görüşleri 0 0 0 1 1 1 1 0 0 4
23 Popüler Kültür Unsuru Olarak Tarihi Dizilere İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri 0 0 0 2 0 1 0 0 0 3
24 Sosyal Bilgiler Öğretimi 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3
25 Communication Skills of Secondary School Students and Their Attitudes Towards Social Studies Course 0 0 0 1 1 0 0 0 0 2
26 KURAMDAN UYGULAMAYA SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SETİ İLKOKULDA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2
27 Opinions of Some Nationals (North American, SouthKorean, Chinese, Indian, Turkish, and Latin American)on Some Concepts of Citizenship Education 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2
28 ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE EĞİTİCİ FİLMLERİN KULLANILMASINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ DENEYİMLERİ 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
29 Social Studies Teacher Candidates Views On The Use Of Historical Heroes In Values Education 0 0 0 0 1 1 0 0 0 2
30 Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çok Boyutlu Sosyal Değerler Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
31 The Global Social Responsibility Levels Of The Prospective Social StudiesTeachers 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
32 19 Yüzyılda Karşılaştırılmalı Eğitim Denemesi Anglo Saksonların Üstünlüğünün Sebepleri Nelerdir 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
33 8th Grade Students’ Understanding Level and Misconceptions about Key Concepts of Citizenship (Sample of Kastamonu) 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
34 Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski'ye Armağan: Eğitime Adanmış Bir Ömür 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
35 Chaos and Complexity Theory in World Politics 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
36 DEĞİŞMEYEN DEĞİŞİM: SOSYAL DEĞİŞME 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
37 EĞİTSEL OYUNLARLA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ (Kazanım-beceri-değer odaklı bir yaklaşım) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
38 SINIF EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜZE EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
39 Sınıf Öğretmen Adaylarının İdeal Öğretmen’e ilişkin Metaforları 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
40 Sosyal Bilgiler Ders Kitaplari Bilim,Teknoloji Ve Toplum Öğrenme Alanında Yer Alan Bilim İnsanları 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
41 Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına YönelikTutumları 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
42 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYE VE TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞINA DAİR GÖRÜŞLERİ 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2013 - 2021 37
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2020 7
Osman Sabancı
Gazi Üniversitesi
2015 - 2017 6
Saim Turan
Akdeniz Üniversitesi
2019 - 2021 5
Cengiz Dönmez
Gazi Üniversitesi
2016 - 2019 5
Canan Akyol
Dokuz Eylül Üniversitesi
2017 - 2023 4
Oğuzhan Karadeniz
Bülent Ecevit Üniversitesi
2013 - 2016 4
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2020 3
Kastamonu Üniversitesi
2017 2
Kastamonu Üniversitesi
2019 - 2021 2
Hüseyin Mertol
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
2014 - 2022 2
Kubilay Yazıcı
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
2017 - 2018 2
Zafer Tangülü
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2013 - 2016 2
Kastamonu Üniversitesi
2012 1
Kastamonu Üniversitesi
2012 1
Harun Er
Bartın Üniversitesi
2016 1
Ayşe Derya Eskimen
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
2016 1
Esma Kuru
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
2013 1
Muhammet Ahmet Tokdemir
-
2012 1
Aydın Güllü
-
2022 1
Damla Yiğit
-
2022 1
Faruk Sancar Ozaner
-
2010 1
İbrahim Yavuz
-
2015 1
Melek Korukcu
-
2016 1
Melek Ulusoy
-
2016 1
Mizgin Sevgi
-
2023 1
Pakize Hayta
-
2023 1
Seval Hallaç
-
2014 1
Sinan Ateş
-
2016 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Sosyal Bilgiler Eğitimi 248
Anahtar Kelimeler Sosyal Bilgiler Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 50 50 95 190 245 255 205 135 160 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 421 . 454 . 454 . 354 . 299 . 276 . 421 . 490 . 445 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 278 . 298 . 261 . 169 . 122 . 117 . 200 . 239 . 237 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 47 . 50 . 38 . 17 . 14 . 9 . 18 . 39 . 37 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 3 7 10 15 18 14 7 4 4 0
Toplam Makale 0 2 4 6 7 8 3 1 0 0
Toplam Kitap 1 1 0 1 2 3 4 3 4 0
Toplam Bildiri 2 4 6 8 9 3 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 2 3 4 2 6 3 1 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 2 5 2 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 0 0 1 2 3 4 3 4 0
Bildiri (Uluslararası) 2 4 6 8 9 3 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri