Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2012, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2012, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Lisans, Türkiye, Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Mahmut Sami KILIÇ, Doktora, Planlanmış davranış teorisi yoluyla öğretmen ve öğretmen adaylarının fen bilimleri dersi kapsamında laboratuvar uygulamalarını gerçekleştirmeye yönelik davranış amaçlarının belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018 |
İngilizce, ÜDS, 75, Güz, 2010 |
İngilizce, KPDS, 74, Güz, 2010 |
Çalıştay, İLKÖĞRETİMDE YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMLAR ÇALIŞTAYI, Antalya İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Türkiye, 27-06-2011, 29-06-2011 |
Çalıştay, İklim Değişikliğinin Toros Dağları Biyolojik Çeşitliliğine Etkileri Çalıştayı, Antalya, 17-12-2010, 18-12-2010 |
Çalıştay, 18. Milli Eğitim Şurası, Antalya, 26-07-2010, 30-07-2010 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Yetişkin Eğitimi Yetişkin Eğitimi |
2019-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2012-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2020-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Gülseren Şahanoğlu, Yüksek Lisans, Uzaktan eğitim sürecinde, fen bilimleri dersi, "Vücudumuzdaki sistemler" ünitesindeki etkinliklerin bilimsel süreç becerileri kapsamında incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2022-2023, Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Ahlak ve Etik, Lisans |
2021-2022, Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Ahlak ve Etik, Lisans |
2020-2021, Özel Eğitim, Lisans |
2020-2021, Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Ahlak ve Etik, Lisans |
2019-2020, Okul dışı öğrenme ortamları, Lisans |
2019-2020, Mikroöğretim, Lisans |
2019-2020, Rehberlik, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
Kayıt Yok |
Olgu Odaklı Modellemeye Dayalı Fen Öğretim Yaklaşımına Göre Tasarlanmış Bir Öğretim Yaşantısının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ekosistem ile İlgili Oluşturdukları Bilimsel Modellerinin Gelişimine ve Fen Öğretim Yaklaşımlarına Etkisi. BAP Proje: Araştırmacı , 2019-2020 |
Tüketimden Üretime, Hayallerden Bilime Koşalim Haydi Kastamonu! -2 TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2018-2019 |
Ortaokul Fen Öğretiminde Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Etkisinin İncelenmesi BAP Proje: Araştırmacı , 2018-2019 |
Tüketimden Üretime, Hayallerden Bilime Koşalım Haydi Kastamonu! TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2017-2018 |
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Laboratuvar Uygulamalarını Gerçekleştirme Durumlarının Planlanmış Davranış Yoluyla Belirlenmesi BAP Proje: Araştırmacı , 2015-2017 |
Kayıt Yok |
RECEPOĞLU, S., KILIÇ, M.S. (2022) "SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM ORTAMLARINDAKİ ETİK ALGILARI VE DAVRANIŞLARI", Trakya Eğitim Dergisi, 12 (2) pp. 836-850 [TR Dizin] DOI |
KILIÇ, M.S., RECEPOĞLU, S. (2022) "Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pandemi Döneminde ve Öncesinde İnformal Öğrenmelerinin İncelenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42 (1) pp. 1-28 [TR Dizin] |
KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2018) "Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin Planlanmış Davranış Teorisi Yardımıyla İncelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (0) pp. 241-246 [TR Dizin] Link DOI |
ÜNAL, A., KILIÇ, M.S. (2016) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVARA YÖNELİK KAYGI DURUMLARININ İNCELENMESİ", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (14) pp. 21-32 Link |
KILIÇ, M.S. (2018) "Examining the Factors Affecting the Study Habits of Science Teacher Candidates", International Learning, Teaching and Educational Research Congress (ILTER 2018) , (Eylül 2018) |
Kızılay, E., KILIÇ, M.S. (2017) "Ortaokul Çevre Eğitimi Dersinin Çevre Eğitiminin Amaçları Çerçevesinde İncelenmesi", 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research , (Aralık 2017) |
KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2017) "Akıllı Tahta İle Hazırlanan Etkinliklerin Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına Etkisi", 1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017) , (Kasım 2017) |
Yılmaz, A., KILIÇ, M.S. (2017) "Türkiye’de Fen Bilgisi Eğitimi Alanında Yapılan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Tematik İçerik Analizi ile İncelenmesi", 1st International Symposium on Social and Educational Sciences Research (ISCER 2017) , (Kasım 2017) |
KILIÇ, M.S., ÜNAL, A. (2017) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ", VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Nisan 2017) |
KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2017) "Jigsaw Tekniğinin Öğrencilerin Genel Fizik Laboratuvarı-I’de Kullanılan Deney Malzemelerini Tanıma ve Kullanma Becerilerine Etkisi", VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Nisan 2017) |
KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2016) "Öğretmenlerin Fen Laboratuvarı Dersinde Karşılaştıkları Zorluklar ve İçerisinde Bulundukları Durumların İncelenmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016) |
KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2015) "Analyzing The Factors That Affect The Objectives Of Pre-Service Teachers To Perform Laboratory Practice In Science Lessons By Means Of The Theory Of Planned Behavior", İnternational Teacher Education Conference ITE-C 2015 , Rusya Federasyonu, (Eylül 2015) |
KILIÇ, M.S., Sert, H. (2015) "Primary School 5th Grade Science and Technology Lesson Book’s Investigation of Multiple Intelligence Theory", International Conference onNew Horizons in Education (INTE 2014) , (pp. 2577-2581), Paris, Fransa, (Şubat 2015) |
Sami, K.M., Yiğit, K.A., Adem, Y., Yasin, G.M., Abdullah, A. (2013) "FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK LABORATUARINA YÖNELİK TUTUMLARININ CİNSİYET DEĞİŞKENİ AÇISINDAN İNCELENMESİ", 30. Uluslararası Fizik Kongresi , (Eylül 2013) |
KILIÇ, M.S. (2010) "İlköğretim 5 Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabı Dünya Güneş ve Ay Ünitesinin Çoklu Zekâ Kuramına Uygulunluğunun İncelenmesi", I. İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Ekim 2010) |
Kayıt Yok |
KILIÇ, M.S. (2023) "Öğretim Programları Açısından Sürdürülebilir Kalkınma", Kitap: Sürdürülebilirlik Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 164 / 174, ISBN: 978-625-6357-80-8 |
YERLİKAYA, Z., KILIÇ, M.S. (2021) "ÖRNEK ETKİNLİKLERLE FEN EĞİTİMİNDE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ", Kitap: EĞİTİM & BİLİM 2021, Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 193 / 212, ISBN: 978-625-7601-83-2 |
KILIÇ, M.S. (2021) "DAVRANIŞLARI BELİRLEYEN FAKTÖRLERİ ANALİZ EDEN BİR TEORİ VE TÜRK FEN EĞİTİMİNDEKİ YERİ", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 343 / 351, ISBN: 978-625-7676-93-9 |
KILIÇ, M.S. (2019) "Çoklu Zeka Kuramı Etkinlikleri ile Çevre Eğitimi", Kitap: Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 165 / 182, ISBN: 978-605-7754-06-6 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin Planlanmış Davranış Teorisi Yardımıyla İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 5 | 7 | 8 | 0 | 0 | 0 | 20 |
2 | İlköğretim 5 Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabı Dünya Güneş ve Ay Ünitesinin Çoklu Zekâ Kuramına Uygulunluğunun İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
3 | Primary School 5th Grade Science and Technology Lesson Book’s Investigation of Multiple Intelligence Theory | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2018 | 5 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 2 |
-
|
2021 | 1 |
Hakan Sert
Akdeniz Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Esra Kızılay
Erciyes Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Adem Yılmaz
-
|
2017 | 1 |
Aydın Abdullah
-
|
2013 | 1 |
Güney Mustafa Yasin
-
|
2013 | 1 |
KILIÇ Mahmut Sami
-
|
2013 | 1 |
Kutluca Ali Yiğit
-
|
2013 | 1 |
Yılmaz Adem
-
|
2013 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 560 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 10 | 17 | 25 | 20 | 40 | 0 | 80 | 30 | 40 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 461 . | 487 . | 524 . | 524 . | 504 . | - | 546 . | 595 . | 565 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 318 . | 331 . | 329 . | 327 . | 294 . | - | 310 . | 340 . | 349 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 82 . | 90 . | 74 . | 83 . | 73 . | - | 70 . | 79 . | 76 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 45 . | 57 . | 43 . | 54 . | 32 . | - | 38 . | 44 . | 44 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 2 | 5 | 2 | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 1 | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |