Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 2002, 2006 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 2002, 2006 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 75, 2011 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2015-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2011-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2019-2022, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2016-2020, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Büşra Karagöz, Yüksek Lisans, Matematiksel modelleme etkinliklerinin ilkokul öğrencilerinin sayı hissi ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Yasemin Kirtenoğlu, Yüksek Lisans, Uzaktan eğitim sürecinde sınıf öğretmenlerinin matematik derslerinde çoklu temsil kullanımına ilişkin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Emine Gündüz, Yüksek Lisans, Çevrimiçi öğrenme topluluklarının mesleki gelişime etkilerine yönelik sınıf öğretmenlerinin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Mehmet Çağlar, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin çoklu temsillere yönelik görüşleri ve çoklu temsil kullanımları, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Mahmud Karabey, Yüksek Lisans, İlkokul matematik ders kitaplarında yer alan problem kurma çalışmalarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Selma Öztürk, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalıkları ile matematik öğretmeye yönelik kaygılarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Ceren Yarımkaş, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının sayı hissinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Fatma Gül Bulut, Yüksek Lisans, İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin hikâye yazma becerileri ile problem kurma becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
2021-2022, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE YENİ YAKLAŞIMLAR (GÜZ), Yüksek Lisans |
2021-2022, İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK, Lisans |
2021-2022, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2021-2022, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2020-2021, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE YENİ YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans |
2020-2021, İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK, Lisans |
2020-2021, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2020-2021, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2019-2020, TEZ, Yüksek Lisans |
2019-2020, TEZ, Yüksek Lisans |
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ-BAHAR, Yüksek Lisans |
2019-2020, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ-GÜZ, Yüksek Lisans |
2019-2020, İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE BİLİŞ VE ÜSTBİLİŞ STRATEJİLERİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans |
2019-2020, İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK, Lisans |
2019-2020, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2019-2020, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE YENİ YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans |
2019-2020, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2018-2019, TEZ, Yüksek Lisans |
2018-2019, TEZ, Yüksek Lisans |
2018-2019, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2018-2019, MATEMATİK EĞİTİMİ, Lisans |
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ-BAHAR, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans |
2018-2019, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2018-2019, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE YENİ YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans |
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ-GÜZ, Yüksek Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I, Lisans |
2018-2019, İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK, Lisans |
2018-2019, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2018-2019, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2017-2018, TEZ, Yüksek Lisans |
2017-2018, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ-BAHAR, Yüksek Lisans |
2017-2018, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans |
2017-2018, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ-GÜZ, Yüksek Lisans |
2017-2018, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE YENİ YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans |
2017-2018, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2017-2018, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ-BAHAR, Yüksek Lisans |
2016-2017, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II (YAZ), Lisans |
2016-2017, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I (YAZ), Lisans |
2016-2017, REHBERLİK (YAZ), Lisans |
2016-2017, ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME (YAZ), Lisans |
2016-2017, TEZ, Yüksek Lisans |
2016-2017, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ-GÜZ, Yüksek Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans |
2016-2017, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2016-2017, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2016-2017, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE YENİ YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2015-2016, İLKÖĞRETİME HAZIRLIK ve İLKÖĞRETİM PROGRAMLARI, Yüksek Lisans |
2015-2016, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNE GİRİŞ, Yüksek Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ, Lisans |
2015-2016, İLKÖĞRETİME HAZIRLIK VE İLKÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans |
2015-2016, BEDEN EĞİTİMİ ve OYUN ÖĞRETİMİ, Lisans |
2015-2016, OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I (YAZ), Lisans |
2015-2016, ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME, Lisans |
2015-2016, REHBERLİK (YAZ), Lisans |
2015-2016, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ ve YENİ YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2014-2015, İLKÖĞRETİME HAZIRLIK ve İLKÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans |
2014-2015, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2014-2015, BİLGİSAYAR-II, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans |
2014-2015, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ ve OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETİM TEKNİKLERİ ve MATERYAL TASARIM, Lisans |
2014-2015, REHBERLİK (YAZ), Lisans |
2014-2015, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ ve YENİ YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Kızlar İçin El Ele (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2015-2017 |
Kayıt Yok |
Serin, M.K. (2019) "4. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Problemlerin TIMSS Bilişsel Alanlara Göre İncelenmesi", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2019) , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2019) |
Serin, M.K., Uyanık, G. (2019) "4. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Kesirler Konusuİle İlgili Görsellerin İncelenmesi", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2019) , (Ekim 2019) |
Uyanık, G., Serin, M.K., Bozdemir, H., Sarı, M.H. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreyi Koruma Davranışlarının İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Mayıs 2018) |
Serin, M.K., Uyanık, G., Şahin, Ü., Çağlar, M. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Süreçlerinde Kullandıkları Temsiller", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Serin, M.K., Demiç, E.S. (2017) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel problem çözmeye ilişkin inançları", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017) , (Mayıs 2017) |
Serin, M.K. (2017) "Endişenin Sebebi Matematik Öğretmek Mi Yoksa Matematiğin Kendisi Mi? Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerine Bir Araştırma", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
Serin, M.K., Özden, H.N. (2017) "Öğretmen adayları matematik öğretiminde kendilerini yeterli görüyorlar mı? Sınıf öğretmeni adayları üzerine bir araştırma", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017) , (Mayıs 2017) |
Serin, M.K., Uyanık, G., Şimşek, S. (2017) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematik kaygılarının incelenmesi", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017) , (Mayıs 2017) |
Uyanık, G., Serin, M.K. (2016) "Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumve Motivasyon Düzeylerine Etkisi", XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (Haziran 2016) |
Yurttaş, A., Serin, M.K. (2016) "Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Dönemde Matematik Eğitimine İlişkin İnanışları", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2016) |
İncikabı, L., Serin, M.K. (2016) "Undergraduate Science Teacher Education Students Perceptions of Mathematics Courses", Conference of the International Journal of Arts and Sciences , (pp. 77-82), Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2016) |
Serin, M.K., Uyanık, G. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Hakkındaki İnanışları İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki", III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON PRIMARY EDUCATION , Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2015) |
Pilten, P., Serin, M.K., Işık, N. (2015) "Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algıları", 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015) , Bartın, (Mayıs 2015) |
Serin, M.K., Bayraktar, Ş. (2014) "Pre-Service Classroom Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs and their Locus of Control Status", International Conference New Perspectives in Science Education , (pp. 319-323), Florence, İtalya, (Mart 2014) |
Pilten, P., Işık, N., Serin, M.K. (2014) "Üstbilişsel sorularla desteklenen matematiksel tartışma ortamlarının ilköğretim 3. sınıf öğrencilerinin problem kurma becerilerine etkisi", XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2014) |
Serin, M.K., Güneş, A.M., Gündoğmuş, H.D. (2013) "Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ile mesleki kaygı düzeyleri arasındaki ilişki", XII. ulusal sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2013) |
Kayıt Yok |
Serin, M.K. (2022) "Matematik Kaygısının Geleceği: Hâlâ Araştırılacak Ne Var?", Kitap: Matematik Kaygısı, Türkiye : Vizetek |
Serin, M.K. (2022) "Şerife Bacı-Fedakarlık", Kitap: Etkinlik Temelli Biyografilerle Karakter ve Değer Eğitimi, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Serin, M.K. (2021) "Matematiksel Problem Çözme Süreçlerinde Üstbiliş", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı, Türkiye : Pegem |
İncikabı, L., Serin, M.K., İncikabı, S. (2021) "Flipping the Mathematics Instruction: A Critical Overview of Recent Trends in Application", Kitap: Handbook of Research on Equity in Computer Science in P-16, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global |
Serin, M.K., Sarı, M.H. (2020) "Matematik Dersinde Beceri Öğretimi", Kitap: İlkokulda Beceri Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Serin, M.K., Kepceoğlu, İ. (2020) "İlkokul Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımı", Kitap: Dijital Çağda Lider Sınıf Öğretmeni Olmak, : Nobel Akademik Yayıncılık |
Tuna, A., Serin, M.K. (2019) "Sayı Kavramı ve Öğretimi", Kitap: İlkokulda Matematik Öğretimi, Türkiye : Pegem Akademi |
Korkmaz, İ., Serin, M.K. (2018) "Bir Meslek Olarak Öğretmenlik", Kitap: Öğretmenliğin Mesleki Değerleri ve Etik, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) İlköğretim Online (elektronik), 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Research in Education and Science, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
İlköğretim okul müdürlerinin öğretim liderliği davranışları ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
|
1 | 0 | 0 | 12 | 13 | 8 | 0 | 0 | 34 |
2 |
Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki
Cumhuriyet International Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 8 | 8 | 0 | 0 | 0 | 16 |
3 |
Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Analizi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 5 | 2 | 0 | 0 | 10 |
4 |
İşbirliğine Dayalı Ortamlarda Gerçekleştirilen Üstbilişsel Sorgulama Temelli Öğretimin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Problem Çözme Becerilerine Etkisi
İlköğretim Online
|
0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 1 | 0 | 0 | 9 |
5 |
Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 7 |
6 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 6 |
7 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kaygıları İle Matematik Öğretimine Yönelik Kaygılarının İncelenmesi
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 6 |
8 |
Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algılarını Belirlemeye Yönelik Bir Olgubilim Çalışması
Turkish Studies
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 6 |
9 |
The Effects of Mathematical Discussion Environment Supported By Metacognitive Problems on the Problem Posing Skills of 3th Grade Primary School Students
European Journal of Education Studies
|
4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
10 |
Öğretmenliğin Mesleki Değerleri ve Etik
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 4 |
11 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel FenKonularındaki Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 4 |
12 |
Branş Değiştiren Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Durumlarına İlişkin Görüşleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 4 |
13 |
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
14 |
İlköğretim Okul Yöneticilerinin Problem Çözme Becerilerine İlişkin Algıları
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
15 |
Neden İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programındayım? Tercih Nedenleri ve Beklentilerin Cinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
16 |
Türkiye’ de 2009-2014 Yılları Arasında Yayımlanan Matematik Eğitimi Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
17 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Denetim Odağı Durumlarına Göre Fen Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
18 |
Pre-service science teachers’ perceptions of mathematics courses in a science teacher education programme
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
19 |
Handbook of Research on Equity in Computer Science in P-16
|
2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
20 |
Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers in Terms of Type, Cognitive Structure and Content Knowledge
International Journal of Educational Methodology
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
21 |
İlkokulda Beceri Öğretimi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
22 |
Matematik Kaygısı
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
23 |
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problemi Anlama ve Tahmin Süreçlerinde Ortaya Koydukları Bilişsel-Üstbilişsel Davranışların İncelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
24 |
Undergraduate Students’ Perceptions of the Mathematics Courses Included in the Primary School Teacher Education Program
European Journal of Educational Research
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
25 |
İlkokulda Matematik Öğretimi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
26 |
Pre-Service Classroom Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs and their Locus of Control Status
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2019 | 8 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 6 |
İsa Korkmaz
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2014 - 2018 | 5 |
Pusat Pilten
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2014 - 2017 | 4 |
Necip Işık
-
|
2014 - 2017 | 4 |
Bekir Buluç
Gazi Üniversitesi
|
2011 - 2014 | 3 |
Semahat İncikabı
-
|
2017 - 2021 | 3 |
Mehmet Hayri Sarı
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2018 - 2020 | 2 |
Hatice Değirmenci Gündoğmuş
Aksaray Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 2 |
Şule Bayraktar
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Süleyman Erkam Sulak
Bartın Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Ahmet Melih Güneş
Balıkesir Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Ahmet Melih Güneş
-
|
2015 | 1 |
Alaettin Yurttaş
-
|
2016 | 1 |
Elif Samahat Demiç
-
|
2017 | 1 |
Fatma Gül Bulut
-
|
2020 | 1 |
Halime Nur Özden
-
|
2017 | 1 |
Mehmet Çağlar
-
|
2018 | 1 |
Samet Korkmaz
-
|
2017 | 1 |
Seda Şimşek
-
|
2017 | 1 |
Selma Öztürk
-
|
2020 | 1 |
Ülkühan Şahin
-
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 177 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 40 | 62 | 95 | 95 | 65 | 140 | 130 | 80 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 430 . | 440 . | 453 . | 447 . | 482 . | 392 . | 493 . | 537 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 292 . | 287 . | 258 . | 254 . | 267 . | 207 . | 266 . | 290 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 48 . | 41 . | 33 . | 32 . | 39 . | 14 . | 24 . | 45 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 4 | 6 | 9 | 6 | 4 | 6 | 3 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 2 | 3 | 5 | 3 | 1 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 3 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 2 | 3 | 2 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |