img
Doç. Dr. Mehmet Koray SERİN

Doç. Dr. Mehmet Koray SERİN

  • Eğitim Fakültesi
  • Temel Eğitim
  • Sınıf Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
48
Atıf
180
h-index
6
Proje
1
WoS
Yayın
2
Atıf
1
h-index
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2011, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2011
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 2002, 2006
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2011, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2011
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 2002, 2006
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 75, 2011
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2015-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2011-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2019-2022, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2016-2020, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Ahmet Can Kalemkaş, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin ilkokul öğrencilerindeki matematiksel kavram yanılgılarına yönelik görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Fatıma Öztürk, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin salgın sürecindeki uzaktan eğitime ve salgın sonrası devam eden yüz yüze eğitime yönelik değerlendirmeleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Sara Akbar Akay, Yüksek Lisans, Matematiksel modelleme etkinliklerinin 4. sınıf ölçme öğrenme alanındaki başarıya ve öğrencilerin matematik kaygılarına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Büşra Karagöz, Yüksek Lisans, Matematiksel modelleme etkinliklerinin ilkokul öğrencilerinin sayı hissi ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Yasemin Kirtenoğlu, Yüksek Lisans, Uzaktan eğitim sürecinde sınıf öğretmenlerinin matematik derslerinde çoklu temsil kullanımına ilişkin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Emine Gündüz, Yüksek Lisans, Çevrimiçi öğrenme topluluklarının mesleki gelişime etkilerine yönelik sınıf öğretmenlerinin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Mehmet Çağlar, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin çoklu temsillere yönelik görüşleri ve çoklu temsil kullanımları, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Mahmud Karabey, Yüksek Lisans, İlkokul matematik ders kitaplarında yer alan problem kurma çalışmalarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Selma Öztürk, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının üstbilişsel farkındalıkları ile matematik öğretmeye yönelik kaygılarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Ceren Yarımkaş, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının sayı hissinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Fatma Gül Bulut, Yüksek Lisans, İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin hikâye yazma becerileri ile problem kurma becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
2021-2022, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE YENİ YAKLAŞIMLAR (GÜZ), Yüksek Lisans
2021-2022, İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK, Lisans
2021-2022, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans
2021-2022, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans
2020-2021, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE YENİ YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans
2020-2021, İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK, Lisans
2020-2021, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans
2020-2021, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans
2019-2020, TEZ, Yüksek Lisans
2019-2020, TEZ, Yüksek Lisans
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ-BAHAR, Yüksek Lisans
2019-2020, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ-GÜZ, Yüksek Lisans
2019-2020, İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE BİLİŞ VE ÜSTBİLİŞ STRATEJİLERİ, Yüksek Lisans
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans
2019-2020, İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK, Lisans
2019-2020, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans
2019-2020, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE YENİ YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans
2019-2020, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans
2018-2019, TEZ, Yüksek Lisans
2018-2019, TEZ, Yüksek Lisans
2018-2019, SEMİNER, Yüksek Lisans
2018-2019, MATEMATİK EĞİTİMİ, Lisans
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ-BAHAR, Yüksek Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans
2018-2019, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2018-2019, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE YENİ YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ-GÜZ, Yüksek Lisans
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I, Lisans
2018-2019, İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK, Lisans
2018-2019, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans
2018-2019, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans
2017-2018, TEZ, Yüksek Lisans
2017-2018, SEMİNER, Yüksek Lisans
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ-BAHAR, Yüksek Lisans
2017-2018, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans
2017-2018, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ-GÜZ, Yüksek Lisans
2017-2018, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE YENİ YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans
2017-2018, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans
2017-2018, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ-BAHAR, Yüksek Lisans
2016-2017, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II (YAZ), Lisans
2016-2017, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I (YAZ), Lisans
2016-2017, REHBERLİK (YAZ), Lisans
2016-2017, ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME (YAZ), Lisans
2016-2017, TEZ, Yüksek Lisans
2016-2017, SEMİNER, Yüksek Lisans
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ-GÜZ, Yüksek Lisans
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans
2016-2017, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2016-2017, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2016-2017, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE YENİ YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans
2016-2017, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans
2016-2017, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans
2016-2017, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans
2015-2016, İLKÖĞRETİME HAZIRLIK ve İLKÖĞRETİM PROGRAMLARI, Yüksek Lisans
2015-2016, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNE GİRİŞ, Yüksek Lisans
2015-2016, ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ, Lisans
2015-2016, İLKÖĞRETİME HAZIRLIK VE İLKÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans
2015-2016, BEDEN EĞİTİMİ ve OYUN ÖĞRETİMİ, Lisans
2015-2016, OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I, Lisans
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I (YAZ), Lisans
2015-2016, ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME, Lisans
2015-2016, REHBERLİK (YAZ), Lisans
2015-2016, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ ve YENİ YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans
2014-2015, İLKÖĞRETİME HAZIRLIK ve İLKÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans
2014-2015, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2014-2015, BİLGİSAYAR-II, Lisans
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans
2014-2015, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ ve OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2014-2015, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2014-2015, ÖĞRETİM TEKNİKLERİ ve MATERYAL TASARIM, Lisans
2014-2015, REHBERLİK (YAZ), Lisans
2014-2015, İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ ve YENİ YAKLAŞIMLAR, Yüksek Lisans
Kayıt Yok
Kızlar İçin El Ele Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2015-2017  
Kayıt Yok
SERİN, M.K. (2021) "Investigation of Pre-Service Primary School Teachers’ Pedagogical Content Knowledge through Transition between Representations", CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE, 23 (2) pp. 569-604 [SSCI] Link DOI    
Bulut, F.G., SERİN, M.K. (2020) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Problem Kurma Becerileri Arasındaki İlişki", Eğitim ve Teknoloji, 2 (1) pp. 16-28  
SERİN, M.K. (2020) "Investigation of Content and Curricular Knowledge Related to Fractions Within the Context of Problem Posing and Problem Solving Processes", International Online Journal of Educational Sciences, 12 (2) pp. 214-229  
Öztürk, S., SERİN, M.K. (2020) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (2) pp. 1013-1025 [TR Dizin] Link DOI   
SERİN, M.K. (2020) "Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers with the Context of Environment", International Electronic Journal of Environmental Education, 10 (1) pp. 98-109  
SERİN, M.K. (2019) "Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers in Terms of Type, Cognitive Structure and Content Knowledge", International Journal of Educational Methodology, 5 (4) pp. 577-590 Link DOI  
SERİN, M.K., UYANIK, G., İNCİKABI, L. (2018) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 9 (3) pp. 513-535 Link DOI   
SERİN, M.K., Korkmaz, İ. (2018) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problemi Anlama ve Tahmin Süreçlerinde Ortaya Koydukları Bilişsel-Üstbilişsel Davranışların İncelenmesi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (28) pp. 131-173 [TR Dizin] Link DOI    
SERİN, M.K., Korkmaz, İ. (2018) "İşbirliğine Dayalı Ortamlarda Gerçekleştirilen Üstbilişsel Sorgulama Temelli Öğretimin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Problem Çözme Becerilerine Etkisi", İlköğretim Online, 17 (2) pp. 510-531 [TR Dizin] Link DOI   
SERİN, M.K., İncikabı, S. (2017) "Undergraduate Students’ Perceptions of the Mathematics Courses Included in the Primary School Teacher Education Program", European Journal of Educational Research, 6 (4) pp. 541-552 Link DOI  
SERİN, M.K. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kaygıları İle Matematik Öğretimine Yönelik Kaygılarının İncelenmesi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (28) [TR Dizin]  
İNCİKABI, L., SERİN, M.K., Korkmaz, S., İncikabı, S. (2017) "Türkiye’ de 2009-2014 Yılları Arasında Yayımlanan Matematik Eğitimi Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (1) pp. 1-19 [TR Dizin] Link DOI  
Pilten, P., Işık, N., SERİN, M.K. (2017) "The Effects of Mathematical Discussion Environment Supported By Metacognitive Problems on the Problem Posing Skills of 3th Grade Primary School Students", European Journal of Education Studies, 3 (4) pp. 523-543 DOI  
İNCİKABI, L., SERİN, M.K. (2017) "Pre-service science teachers’ perceptions of mathematics courses in a science teacher education programme", INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, 48 (6) pp. 864-875 Link DOI    
BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., Mercimek, O., SERİN, M.K. (2016) "Neden İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programındayım? Tercih Nedenleri ve Beklentilerin Cinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 10 (2) pp. 367-390 [TR Dizin] Link DOI  
UYANIK, G., SERİN, M.K. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel FenKonularındaki Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (2) pp. 510-538 [TR Dizin] Link DOI  
Pilten, P., SERİN, M.K., Işık, N. (2016) "Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algılarını Belirlemeye Yönelik Bir Olgubilim Çalışması", Turkish Studies, 11 (3) pp. 1919-1934 [TR Dizin] Link DOI   
SERİN, M.K., Bayraktar, Ş. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Denetim Odağı Durumlarına Göre Fen Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançlarının İncelenmesi", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (16) pp. 51-71 [TR Dizin] Link DOI   
SERİN, M.K., Güneş, A.M., Gündoğmuş, H.D. (2015) "Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki", Cumhuriyet International Journal of Education, 4 (1) pp. 21-34 [TR Dizin] Link  
Korkmaz, İ., SERİN, M.K. (2014) "Branş Değiştiren Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Durumlarına İlişkin Görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (2) pp. 497-514 [TR Dizin] Link   
SERİN, M.K., Korkmaz, İ. (2014) "Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Analizi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (1) pp. 155-169 [TR Dizin] Link   
SERİN, M.K., Buluç, B. (2014) "Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 273-290 [TR Dizin]   
SERİN, M.K., Buluç, B. (2012) "İlköğretim okul müdürlerinin öğretim liderliği davranışları ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 18 (3) pp. 435-459 [TR Dizin]   
Buluç, B., Sulak, S.E., SERİN, M.K. (2011) "İlköğretim Okul Yöneticilerinin Problem Çözme Becerilerine İlişkin Algıları", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi, 31 (2) [TR Dizin]   
SERİN, M.K., UYANIK, G. (2019) "4. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Kesirler Konusuİle İlgili Görsellerin İncelenmesi", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2019) , (Ekim 2019
SERİN, M.K. (2019) "4. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Problemlerin TIMSS Bilişsel Alanlara Göre İncelenmesi", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2019) , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2019
UYANIK, G., SERİN, M.K., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Sarı, M.H. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreyi Koruma Davranışlarının İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Mayıs 2018
SERİN, M.K., UYANIK, G., Şahin, Ü., Çağlar, M. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Süreçlerinde Kullandıkları Temsiller", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018
SERİN, M.K., Özden, H.N. (2017) "Öğretmen adayları matematik öğretiminde kendilerini yeterli görüyorlar mı? Sınıf öğretmeni adayları üzerine bir araştırma", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017) , (Mayıs 2017
SERİN, M.K., UYANIK, G., Şimşek, S. (2017) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematik kaygılarının incelenmesi", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017) , (Mayıs 2017
SERİN, M.K., Demiç, E.S. (2017) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel problem çözmeye ilişkin inançları", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017) , (Mayıs 2017
SERİN, M.K. (2017) "Endişenin Sebebi Matematik Öğretmek Mi Yoksa Matematiğin Kendisi Mi? Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerine Bir Araştırma", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
UYANIK, G., SERİN, M.K. (2016) "Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumve Motivasyon Düzeylerine Etkisi", XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (Haziran 2016
İNCİKABI, L., SERİN, M.K. (2016) "Undergraduate Science Teacher Education Students Perceptions of Mathematics Courses", Conference of the International Journal of Arts and Sciences , (pp. 77-82), Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2016
Yurttaş, A., SERİN, M.K. (2016) "Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Dönemde Matematik Eğitimine İlişkin İnanışları", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2016
SERİN, M.K., UYANIK, G. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Hakkındaki İnanışları İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki", III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON PRIMARY EDUCATION , Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2015
Pilten, P., SERİN, M.K., Işık, N. (2015) "Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algıları", 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015) , Bartın, (Mayıs 2015
Pilten, P., Işık, N., SERİN, M.K. (2014) "Üstbilişsel sorularla desteklenen matematiksel tartışma ortamlarının ilköğretim 3. sınıf öğrencilerinin problem kurma becerilerine etkisi", XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2014
SERİN, M.K., Bayraktar, Ş. (2014) "Pre-Service Classroom Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs and their Locus of Control Status", International Conference New Perspectives in Science Education , (pp. 319-323), Florence, İtalya, (Mart 2014
SERİN, M.K., Güneş, A.M., Gündoğmuş, H.D. (2013) "Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ile mesleki kaygı düzeyleri arasındaki ilişki", XII. ulusal sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2013
Kayıt Yok
SERİN, M.K. (2022) "Şerife Bacı-Fedakarlık", Kitap: Etkinlik Temelli Biyografilerle Karakter ve Değer Eğitimi, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 205 / 218, ISBN: 978-625-427-333-9 
SERİN, M.K. (2022) "Matematik Kaygısının Geleceği: Hâlâ Araştırılacak Ne Var?", Kitap: Matematik Kaygısı, Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 249 / 280, ISBN: 978-625-8499-42-1 
İNCİKABI, L., SERİN, M.K., İncikabı, S. (2021) "Flipping the Mathematics Instruction: A Critical Overview of Recent Trends in Application", Kitap: Handbook of Research on Equity in Computer Science in P-16, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 219 / 247, ISBN: 9781799847397 
SERİN, M.K. (2021) "Matematiksel Problem Çözme Süreçlerinde Üstbiliş", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı, Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 413 / 432, ISBN: 978-625-7676-93-9 
SERİN, M.K., KEPCEOĞLU, İ. (2020) "İlkokul Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımı", Kitap: Dijital Çağda Lider Sınıf Öğretmeni Olmak, : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-406-381-7 
SERİN, M.K., Sarı, M.H. (2020) "Matematik Dersinde Beceri Öğretimi", Kitap: İlkokulda Beceri Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 223 / 276, ISBN: 978-625-7228-26-8 
TUNA, A., SERİN, M.K. (2019) "Sayı Kavramı ve Öğretimi", Kitap: İlkokulda Matematik Öğretimi, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 93 / 165, ISBN: 978-605-241-731-7 
Korkmaz, İ., SERİN, M.K. (2018) "Bir Meslek Olarak Öğretmenlik", Kitap: Öğretmenliğin Mesleki Değerleri ve Etik, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 115 / 129, ISBN: 978-605-170-240-7 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Research in Education and Science, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) İlköğretim Online (elektronik), 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 İlköğretim okul müdürlerinin öğretim liderliği davranışları ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki 1 0 0 12 10 13 8 0 0 44
2 Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları İle Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişki 0 0 0 8 6 8 0 0 0 22
3 Sınıf Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Analizi 0 0 0 3 3 5 2 0 0 13
4 İşbirliğine Dayalı Ortamlarda Gerçekleştirilen Üstbilişsel Sorgulama Temelli Öğretimin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Problem Çözme Becerilerine Etkisi 0 0 0 4 3 4 1 0 0 12
5 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının İncelenmesi 0 0 0 4 3 2 0 0 0 9
6 Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki 0 0 0 4 1 3 0 0 0 8
7 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kaygıları İle Matematik Öğretimine Yönelik Kaygılarının İncelenmesi 0 0 0 3 0 3 0 0 0 6
8 Sınıf Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemeye İlişkin Algılarını Belirlemeye Yönelik Bir Olgubilim Çalışması 0 0 0 3 0 1 2 0 0 6
9 Branş Değiştiren Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Durumlarına İlişkin Görüşleri 0 0 0 0 1 3 1 0 0 5
10 İlköğretim Okul Yöneticilerinin Problem Çözme Becerilerine İlişkin Algıları 0 0 0 1 2 2 0 0 0 5
11 Öğretmenliğin Mesleki Değerleri ve Etik 0 0 0 0 1 0 4 0 0 5
12 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel FenKonularındaki Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi 0 0 0 1 1 2 1 0 0 5
13 The Effects of Mathematical Discussion Environment Supported By Metacognitive Problems on the Problem Posing Skills of 3th Grade Primary School Students 4 0 0 1 0 0 0 0 0 5
14 Türkiye’ de 2009-2014 Yılları Arasında Yayımlanan Matematik Eğitimi Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma 0 0 0 1 2 2 0 0 0 5
15 Neden İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programındayım? Tercih Nedenleri ve Beklentilerin Cinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği 0 0 0 1 1 2 0 0 0 4
16 Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers in Terms of Type, Cognitive Structure and Content Knowledge 1 0 0 1 1 0 0 0 0 3
17 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Denetim Odağı Durumlarına Göre Fen Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançlarının İncelenmesi 0 0 0 1 0 2 0 0 0 3
18 Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki 1 0 0 0 0 1 1 0 0 3
19 Undergraduate Students’ Perceptions of the Mathematics Courses Included in the Primary School Teacher Education Program 0 0 0 0 2 0 1 0 0 3
20 Analysis of the Problems Posed by Pre-Service Primary School Teachers with the Context of Environment 0 0 0 0 2 0 0 0 0 2
21 Handbook of Research on Equity in Computer Science in P-16 2 0 0 0 0 0 0 0 0 2
22 İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Problem Kurma Becerileri Arasındaki İlişki 0 0 0 0 2 0 0 0 0 2
23 İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problemi Anlama ve Tahmin Süreçlerinde Ortaya Koydukları Bilişsel-Üstbilişsel Davranışların İncelenmesi 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2
24 Pre-service science teachers’ perceptions of mathematics courses in a science teacher education programme 1 0 0 0 0 0 1 0 0 2
25 İlkokulda Beceri Öğretimi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
26 İlkokulda Matematik Öğretimi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
27 Matematik Kaygısı 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
28 Pre-Service Classroom Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs and their Locus of Control Status 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2019 8
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2021 6
İsa Korkmaz
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2014 - 2018 5
Pusat Pilten
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2014 - 2017 4
Necip Işık
-
2014 - 2017 4
Bekir Buluç
Gazi Üniversitesi
2011 - 2014 3
Semahat İncikabı
-
2017 - 2021 3
Mehmet Hayri Sarı
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
2018 - 2020 2
Hatice Değirmenci Gündoğmuş
Aksaray Üniversitesi
2013 - 2015 2
Şule Bayraktar
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2014 - 2015 2
Kastamonu Üniversitesi
2019 1
Kastamonu Üniversitesi
2016 1
Kastamonu Üniversitesi
2020 1
Kastamonu Üniversitesi
2018 1
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
2016 1
Süleyman Erkam Sulak
Bartın Üniversitesi
2011 1
Ahmet Melih Güneş
Balıkesir Üniversitesi
2013 1
Ahmet Melih Güneş
-
2015 1
Alaettin Yurttaş
-
2016 1
Elif Samahat Demiç
-
2017 1
Fatma Gül Bulut
-
2020 1
Halime Nur Özden
-
2017 1
Mehmet Çağlar
-
2018 1
Samet Korkmaz
-
2017 1
Seda Şimşek
-
2017 1
Selma Öztürk
-
2020 1
Ülkühan Şahin
-
2018 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı İlköğretim Matematik Eğitimi 194
Anahtar Kelimeler Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 40 62 95 95 65 140 130 80 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 432 . 444 . 452 . 451 . 476 . 391 . 498 . 545 . - -
Sıra (Temel Alan İçinde) 285 . 286 . 260 . 252 . 268 . 203 . 266 . 293 . - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 46 . 41 . 33 . 29 . 39 . 14 . 26 . 44 . - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 4 6 9 6 4 6 3 2 0 0
Toplam Makale 2 3 5 3 1 4 1 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 1 1 2 2 2 0 0
Toplam Bildiri 2 3 4 2 2 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 3 0 1 2 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 2 3 2 3 0 2 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 1 1 2 2 2 0 0
Bildiri (Uluslararası) 2 2 4 2 2 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri