Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2002, 2008 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Biyoloji Öğretmenliği Pr., 1995, 1998 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji (Yl) (Tezli), 1998, 2001 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi (Dr), 2002, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji (Yl) (Tezli), 1998, 2001 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi, Biyoloji Öğretmenliği Pr., 1995, 1998 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 66, Bahar, 2005 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
2015-2020, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2012-2015, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2006-2012, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2000-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., Türkiye |
2023-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2012-2019, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Gülşah Zerman Kepceoğlu, Doktora, Fen bilgisi öğretmenlerinin uzaktan eğitime yönelik öz yeterlik ölçeğinin geliştirilmesi ve teknolojik pedagojik alan bilgisi öz güven ölçeği ile arasındaki ilişkinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Burcu Torun, Doktora, Fen bilimleri öğretiminde çevrimiçi ortamlarda biçimlendirici değerlendirme bileşenlerinin kullanılmasına yönelik bir eylem araştırması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Nalan Zengin, Yüksek Lisans, STEM eğitimine yönelik yapılan lisansüstü çalışmaların ölçme değerlendirme süreçlerinin ve fen bilimleri öğretmenlerinin STEM eğitiminde ölçme değerlendirme ile ilgili görüşlerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Zeynep Gülşah Tamel, Yüksek Lisans, Öğretmen ve öğretmen adaylarının beslenme okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi ve sağlıklı beslenme ile ilgili görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Çiğdem Yavuzoğlu, Yüksek Lisans, Süreli çocuk yayınlarının fen bilimleri eğitimi bağlamında bilim tarihi açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Özlem Yazıcıoğlu, Yüksek Lisans, Türkiye, Singapur ve Kazakistan fen bilimleri öğretim programlarının karşılaştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Atilla Koçyiğit, Yüksek Lisans, Ortaokul fen bilimleri ders kitaplarının bilim tarihi perspektifinden incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Elif Sönmez, Yüksek Lisans, Müfredat dışı biyoteknoloji etkinliklerinin öğrencilerin biyoteknoloji bilgilerine ve bilimin doğası hakkındaki görüşlerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
2022-2023, BESLENME VE SAĞLIK, Lisans |
2022-2023, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2022-2023, YÜKSEK LİSANS EĞİTİMİNE GİRİŞ, Yüksek Lisans |
2022-2023, BİYOLOJİ I, Lisans |
2018-2019, Biyolojide Özel Konular, Lisans |
2018-2019, Seçmeli (Sağlık Bilgisi ve İlkyardım), Lisans |
2018-2019, Fen Bilgisi Eğitiminde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2018-2019, Yüksek Lisans Eğitimine Giriş, Yüksek Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2017-2018, Genel Biyoloji I, Lisans |
2017-2018, Genel Biyoloji II, Lisans |
2017-2018, Genel Biyoloji Lab I, Lisans |
2017-2018, Genel Biyoloji Lab II, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2017-2018, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, GENEL BİYOLOJİ I, Lisans |
2016-2017, GENEL BİYOLOJİ II, Lisans |
2016-2017, GENEL BİYOLOJİ LAB I, Lisans |
2016-2017, GENEL BİYOLOJİ LAB II, Lisans |
2016-2017, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2015-2016, GENEL BİYOLOJİ II, Lisans |
2015-2016, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, GENEL BİYOLOJİ LAB II, Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2014-2015, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2014-2015, YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, GIDA GÜVENLİĞİ ve HİJYEN, Lisans |
2013-2014, GENEL BİYOLOJİ LAB II, Lisans |
2013-2014, GENEL BİYOLOJİ II, Lisans |
2013-2014, YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2012-2013, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2012-2013, Anne-Çocuk Beslenmesi, Lisans |
2012-2013, Fen Bilgisi Eğitiminde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2011-2012, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2011-2012, Genel Biyoloji, Lisans |
2011-2012, Fen ve Teknoloji Öğretimi I, Lisans |
2011-2012, Okul Deneyimi, Lisans |
2011-2012, Trafik ve İlkyardım, Lisans |
2011-2012, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
Kayıt Yok |
Ortaokul Matematik ve Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Öğretim Programlarına Ait Farkındalıklarının Araştırılması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2016 |
Kayıt Yok |
Kepceoğlu, G.Z., Pektaş, M. (2023) "Thematic Analysis of Theses on Distance Education in Science Education", İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi, 6 (0) pp. 587-598 DOI |
Torun, B., Pektaş, M. (2023) "Content Analysis of Postgraduate Theses on Formative Assessment and Education in Turkey", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 7 (2) pp. 407-442 Link DOI |
Kepceoğlu, G.Z., Pektaş, M. (2023) "Examination of Visual Items in Secondary School Science Textbooks", JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES AND EDUCATION (JOSSE), 6 (0) pp. 264-278 Link |
Kepceoğlu, G.Z., Pektaş, M. (2023) "Analysis of Sample Science Questions for Secondary School Exam in terms of Revised Bloom Taxonomy", Kastamonu Eğitim Dergisi, 31 (4) pp. 567-575 Link |
Pektaş, M., Sadak, M., İncikabı, L., Kayabaşı, B. (2022) "Fen bilimleri ders kitaplarının matematik içeriklerinin incelenmesi: Bağlantılı ders kitapları", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 61 (0) pp. 98-121 [TR Dizin] Link |
Sadak, M., İncikabı, L., Ulusoy, F., Pektaş, M. (2022) "Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving", Elsevier BV, 45 (0) pp. 1-15 [SSCI] DOI |
Kaya, G., Atasoy, V., Helvacı, S.C., Pektaş, M. (2021) "The Role of Science Teachers' Awareness in their Classroom Practice of Formative Assessment", TED EĞİTİM VE BİLİM, 46 (205) pp. 335-357 [SSCI] DOI |
Deniz, Ş., Toy, Ş., Canbolat, M., Pektaş, M. (2021) "Evaluation of Online Anatomy Education Given in Medicine and Dentistry Faculties of Universities During Covid-19 Pandemic with Student Feedback", Konuralp Tıp Dergisi, 13 (1) pp. 30-35 DOI |
Pektaş, M., Şentürk, Ö.Ç. (2020) "Analysis of Prospective Teachers’ Environmental Identities in Terms of Some Variables", International Electronic Journal of Environmental Education, 10 (2) pp. 181-194 |
Yavuzoğlu, Ç., Pektaş, M. (2020) "SÜRELİ ÇOCUK YAYINLARINDAKİ FEN BİLİMLERİ İÇERİKLERİNİN BİLİM TARİHİ AÇISINDAN İNCELENMESİ", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 4 (1) pp. 1-16 |
Zengin, N., Kaya, G., Pektaş, M. (2020) "STEM Temelli Araştırmalarda Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin İncelenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40 (2) pp. 329-355 [TR Dizin] |
Kepceoğlu, G.Z., Torun, B., Pektaş, M. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Biyoinformatik Farkındalıkları", Ahi Evran UniversitesiKırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (1) pp. 595-628 [TR Dizin] |
Doğan, Y., Pektaş, M. (2019) "Investigation of Ecological Footprint ofAcademicians According to Different Variables", International Electronic Journal of Environmental Education, 9 (2) pp. 174-189 Link |
Pektaş, M., Kepceoğlu, İ. (2019) "What do prospective teachers think about educational gamification?", Science Education International, 30 (1) pp. 65-74 Link DOI |
Yazıcıoğlu, Ö., Pektaş, M. (2018) "A Comparison of the Middle School Science Programmes in Turkey, Singapore and Kazakhstan", lnternational Electronic Journal of Elementary Education, 11 (2) pp. 143-150 Link |
Sönmez, E., Pektaş, M. (2017) "Ortaokul Öğrencilerine Müfredat Dışında Uygulanan Bazı Biyoteknoloji Etkinliklerinin Bilimin Doğası Görüşleri ve Biyoteknoloji Bilgilerine Etkisi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (5) pp. 2019-2036 Link |
Koçyiğit, A., Pektaş, M. (2017) "Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarindaki Okuma Parçalarinin Bilim Tarihi Kullanimi Açisindan Incelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 6 (1) pp. 185-199 |
İncikabı, L., Pektaş, M., Cihan, S. (2016) "Ortaöğretime geçiş sınavlarındaki matematik ve fen sorularının PISA problem çözme çerçevesine göre incelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 649-662 |
Pektaş, M., İncikabı, L., Yaz, Ö.V. (2015) "An Analysis of Middle School Science Textbooks in Terms of TIMSS Program Framework", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (1) pp. 29-48 |
Akyüz, H.İ., Pektaş, M., Kurnaz, M.A., Memiş, E.K. (2014) "Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi", Cumhuriyet International Journal of Education, 3 (1) pp. 1-14 |
Pektaş, M. (2014) "Effects of lesson study on science teacher candidates teaching efficacies", Educational Research and Reviews, 9 (6) pp. 164-172 |
İncikabı, L., Kurnaz, M.A., Pektaş, M. (2013) "An investigation of the mathematics and science questions in the examinations for entrance to the secondary education institutions in Turkey", Journal of Baltic Science Education, 12 (3) pp. 352-364 [SSCI] |
Kurnaz, M.A., Tarakçı, F., Aydın, A., Pektaş, M. (2013) "Elektriklenme Yıldırım Ve Şimşek İle İlgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi", Sosyal Bilimler Dergisi, 5 (16) pp. 33-51 Link DOI |
Mercimek, O., Pektaş, M. (2013) "İstatistiğe Yönelik Öz Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi", KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 21 (2) pp. 759-776 |
Kurnaz, M.A., Pektaş, M. (2013) "Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirmede Kavram Haritası Kullanım Durumları", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 1-10 [TR Dizin] |
Pektaş, M., Kurnaz, M.A., Alev, N., Bayraktar, G. (2013) "Student Teachers Understandings of Nanotechnology", Mediterranean Journal of Educational Research, 14 (0) pp. 80-84 [TR Dizin] |
Pektaş, M., Kurnaz, M.A. (2013) "Difficulties of Science Teacher Candidates in the Articulation of Transitions between Table Graphical and Pictorial Representations", The International Journal of Social Sciences, 18 (1) pp. 160-167 |
İncikabı, L., Pektaş, M., Özgelen, S., Kurnaz, M.A. (2013) "Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education", Anthropologist, 16 (3) pp. 701-709 [SSCI] |
Kıldan, A.O., İbret, B.Ü., Pektaş, M., Aydınözü, D., İncikabı, L., Recepoğlu, E. (2013) "Evaluating views of teacher trainees on teacher training process in Turkey", Australian Journal of Teacher Education, 38 (2) pp. 51-68 |
Pektaş, M., Altunoğlu, B.D., Ekşi, Ç. (2013) "An investigation of environmental literacy concepts in Turkish elementary science textbooks", International Journal of Academic Research Part B, 5 (3) pp. 351-356 |
Pektaş, M. (2012) "Grade 8 biology content in TIMSS and SBS A comparison study", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, (0) pp. 1088-1093 |
Pektaş, M., Kamer, S.T. (2011) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları", Gazi Üniversitesi Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 9 (4) pp. 829-850 |
Kıldan, A.O., Pektaş, M. (2009) "Erken Çocukluk Döneminde Fen ve Doğa ile İlgili Konuların Öğretilmesinde Okulöncesi Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 113-127 |
Pektaş, M., Kıldan, A.O. (2009) "Farklı Branşlardaki Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramı ile İlgili Geliştirdikleri Metaforların Karşılaştırılması", Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) pp. 271-287 [TR Dizin] |
Pektaş, M., Türkmen, L., Solak, K. (2006) "Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sindirim Sistemi ve Boşaltım Sistemi Konularını Öğrenmeleri Üzerine Etkisi", Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 14 (2) pp. 465-472 |
Doğan, Y., Pektaş, M. (2018) "Öğretim Elemanlarının Ekolojik Ayak Izi", IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 156), Bakü, Azerbaycan, (Haziran 2018) |
Demiralp, N., Ütük, A., Pektaş, M., Demiralp, K., Özkader, M.Ç. (2018) "Türkiye’xxde Yükseköğretim Müfredatında İş Sağlığı ve Güvenliği Açısından İtfaiyecilik Bölümünde Uygulamalı Derslerin Mevcut Durumu.", 9.Uluslararası İş Sağlığı ve Güvenliği Kongresi , (pp. 672), (Eylül 2018) |
Demiralp, N., Yetgin, S., Ütük, A., Pektaş, M., Demiralp, K., Özkader, M.Ç. (2018) "Termal Riskin İtfaiyecilerde İş Sağlığı ve Güvenliği Açısından Değerlendirilmesi.", 9.Uluslararası İş Sağlığı ve Güvenliği Kongresi 6-8 Mayıs 2018 İstanbul. , (pp. 574), (Eylül 2018) |
Demiralp, N., Demiralp, K., Ütük, A., Pektaş, M., Özkader, M.Ç. (2018) "Kimyasal,Biyolojik,Radyasyon ve Nükleer (KBRN) Olaylarında İtfaiye Personelinin İş Sağlığı ve Mesleki Riskleri", 9.Uluslararası İş Sağlığı ve Güvenliği Kongresi , (pp. 660), (Eylül 2018) |
Demiralp, N., Ütük, A., Özkader, M.Ç., Pektaş, M., Ütük, Ö.F., Demiralp, K. (2018) "İtfaiyecilerin İş Sağlığı ve Mesleki Riskleri", 9.Uluslararası İş Sağlığı ve Güvenliği Kongresi , (Eylül 2018) |
Torun, B., Candan, S., Pektaş, M. (2017) "Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Değerlendirilmesi", 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 55-61), Muğla, Türkiye, (Aralık 2017) |
Demiralp, N., Ongun, A., Özkader, M.Ç., Pektaş, M., Demiralp, K. (2017) "Posta ve Kargo Çalışanlarının Kimyasal, Biyolojik, Radyasyon ve Nükleer (KBRN) Tehdit ve Saldırına Karşı Farkındalık ve Bilinç Düzeyinin Ölçülmesi Inebolu-Bozkurt Örneği", Uluslararası KBRN Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2017) |
Ongun, A., Demiralp, N., Özkader, M.Ç., Pektaş, M. (2017) "Türkiye’deki KBRN Olay ve Tehlikelerine Karşı Itfaiyelerin Rolü", Uluslararası KBRN Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2017) |
Demiralp, N., Ongun, A., Özkader, M.Ç., Pektaş, M. (2017) "Sivil Savunma ve İtfaiyecilik Programı Öğrencilerinin Kimyasal, Biyolojik, Radyolojik ve Nükleer (KBRN) Olaylara Yönelik Farkındalık Düzeyleri", Uluslararası KBRN Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2017) |
İncikabı, L., Pektaş, M., Ayanoğlu, P. (2017) "Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretim programlarına ait farkındalıklarının araştırılması: Kastamonu örneği.", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 427), Kastamonu, Türkiye, (Temmuz 2017) |
Mercimek, O., Pektaş, M., İncikabı, L., Er, G. (2017) "Matematik öğretmenlerinin hizmet içi eğitimleri için online eğitim modelleri", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 1906-1911), Kastamonu, Türkiye, (Temmuz 2017) |
Pektaş, M., İncikabı, L. (2016) "Middle school science teachers knowledge about science teaching program Case of Kastamonu", Proceedings of International Conference for Education, , (pp. 77-82), (Aralık 2016) |
Kıldan, A.O., Pektaş, M., Ahi, B., Uluman, M. (2015) "Scientific Study Awareness of Science and Technology Teachers", 6th World Conference on Educational Sciences(WCES-2014) , (pp. 2055-2061), Malta, (Haziran 2015) |
Pektaş, M., Alev, N., Kurnaz, M.A., Bayraktar, G. (2015) "Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’ Understandings of Nanotechnology", 6th World Conference on Educational Sciences(WCES-2014) , (pp. 1767-1771), (Haziran 2015) |
Kayıt Yok |
Kepceoğlu, G.Z., Pektaş, M. (2023) "Dijital Öykülemeye Kuramsal Bakış ve Fen Eğitimi Uygulama Örneği", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-III, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları |
Pektaş, M. (2022) "Canlılar Dünyası", Kitap: 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Öğretmen Kitabı, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Ünel, M.N., Pektaş, M., Baloğlu, M.C. (2021) "Biyoinformatik", Kitap: Bilimin Teknolojideki Uygulamaları, Ankara/Türkiye : Vize Yayıncılık |
İncikabı, L., Kepceoğlu, İ., Pektaş, M. (2020) "Gamification of Middle School Mathematics and Science: Game-Playing for Learning", Kitap: Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education, Hersley/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global |
Ünel, M.N., Pektaş, M., Baloğlu, M.C. (2018) "Biyoinformatiğe Giriş", Kitap: Biyolojide Özel Konular, İstanbul : Paradigma Akademi |
Ünel, M.N., Önal, İ.K., Çetin, F., Keleş, M., Pektaş, M. (2018) "Biyoinformatiğe Giriş", Kitap: Biyoinformatik Temelleri ve Uygulamaları, Türkiye : Kastamonu Üniversitesi |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) kastamonu üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2016 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Erken Çocukluk Döneminde Fen ve Doğa ile İlgili Konuların Öğretilmesinde Okulöncesi Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
4 | 0 | 0 | 17 | 13 | 14 | 0 | 0 | 48 |
2 |
Farklı Branşlardaki Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramı ile İlgili Geliştirdikleri Metaforların Karşılaştırılması
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
|
2 | 0 | 0 | 12 | 16 | 1 | 0 | 0 | 31 |
3 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
Gazi Üniversitesi Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 17 | 9 | 2 | 0 | 0 | 29 |
4 |
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi
Cumhuriyet International Journal of Education
|
1 | 0 | 0 | 12 | 8 | 4 | 0 | 0 | 25 |
5 |
Effects of lesson study on science teacher candidates teaching efficacies
Educational Research and Reviews
|
1 | 0 | 0 | 11 | 1 | 7 | 0 | 0 | 20 |
6 |
Ortaöğretime geçiş sınavlarındaki matematik ve fen sorularının PISA problem çözme çerçevesine göre incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 12 | 3 | 0 | 0 | 18 |
7 |
What do prospective teachers think about educational gamification?
Science Education International
|
3 | 0 | 0 | 5 | 1 | 5 | 0 | 0 | 14 |
8 |
Evaluating views of teacher trainees on teacher training process in Turkey
Australian Journal of Teacher Education
|
1 | 0 | 0 | 10 | 1 | 0 | 0 | 0 | 12 |
9 |
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirmede Kavram Haritası Kullanım Durumları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 6 | 0 | 0 | 10 |
10 |
Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sindirim Sistemi ve Boşaltım Sistemi Konularını Öğrenmeleri Üzerine Etkisi
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 2 | 0 | 0 | 10 |
11 |
Ortaokul Öğrencilerine Müfredat Dışında Uygulanan Bazı Biyoteknoloji Etkinliklerinin Bilimin Doğası Görüşleri ve Biyoteknoloji Bilgilerine Etkisi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 9 |
12 |
STEM Temelli Araştırmalarda Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 4 | 0 | 0 | 8 |
13 |
An investigation of the mathematics and science questions in the examinations for entrance to the secondary education institutions in Turkey
Journal of Baltic Science Education
|
0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 | 7 |
14 |
Evaluation of Online Anatomy Education Given in Medicine and Dentistry Faculties of Universities During Covid-19 Pandemic with Student Feedback
Konuralp Tıp Dergisi
|
4 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
15 |
Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving
Elsevier BV
|
1 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
16 |
Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education
Anthropologist
|
3 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
17 |
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarindaki Okuma Parçalarinin Bilim Tarihi Kullanimi Açisindan Incelenmesi
Cumhuriyet International Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 0 | 0 | 5 |
18 |
An Analysis of Middle School Science Textbooks in Terms of TIMSS Program Framework
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 5 |
19 |
Elektriklenme Yıldırım Ve Şimşek İle İlgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi
Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 5 |
20 |
A Comparison of the Middle School Science Programmes in Turkey, Singapore and Kazakhstan
lnternational Electronic Journal of Elementary Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
21 |
İstatistiğe Yönelik Öz Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
|
1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
22 |
Difficulties of Science Teacher Candidates in the Articulation of Transitions between Table Graphical and Pictorial Representations
The International Journal of Social Sciences
|
0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
23 |
Investigation of Ecological Footprint ofAcademicians According to Different Variables
International Electronic Journal of Environmental Education
|
1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
24 |
Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
25 |
An investigation of environmental literacy concepts in Turkish elementary science textbooks
International Journal of Academic Research Part B
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
26 |
The Role of Science Teachers' Awareness in their Classroom Practice of Formative Assessment
TED EĞİTİM VE BİLİM
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
27 |
Content Analysis of Postgraduate Theses on Formative Assessment and Education in Turkey
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
28 |
Fen bilimleri ders kitaplarının matematik içeriklerinin incelenmesi: Bağlantılı ders kitapları
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
29 |
Grade 8 biology content in TIMSS and SBS A comparison study
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
30 |
SÜRELİ ÇOCUK YAYINLARINDAKİ FEN BİLİMLERİ İÇERİKLERİNİN BİLİM TARİHİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2022 | 11 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 8 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 7 |
Ayşe Ongun
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 7 |
Mustafa Çağrı Özkader
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 7 |
Kemal Demiralp
-
|
2017 - 2018 | 5 |
Gülşah Zerman Kepceoğlu
-
|
2023 | 4 |
Abdullah Oğuzhan Kıldan
-
|
2009 - 2015 | 4 |
Mehmet Necdet Ünel
-
|
2018 - 2021 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2021 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 - 2021 | 2 |
-
|
2017 - 2021 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 2 |
Oktay Mercimek
Mustafa Kemal Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 2 |
Nedim Alev
Trabzon Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 2 |
Yakup Doğan
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 2 |
Burcu Torun
-
|
2017 - 2020 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 1 |
-
|
2021 | 1 |
-
|
2022 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Lütfullah Türkmen
Uşak Üniversitesi
|
2006 | 1 |
Sinan Özgelen
Mersin Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Müge Uluman
Marmara Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Burcu Torun
-
|
2023 | 1 |
Mustafa Canbolat
-
|
2021 | 1 |
Şenol Deniz
-
|
2021 | 1 |
Ömer Faruk Ütük
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Şeyma Toy
-
|
2021 | 1 |
Özge Çiçek Şentürk
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Atilla Koçyiğit
-
|
2017 | 1 |
Beyza Kayabaşı
-
|
2022 | 1 |
Çiğdem Ekşi
-
|
2013 | 1 |
Çiğdem Yavuzoğlu
-
|
2020 | 1 |
Elif Sönmez
-
|
2017 | 1 |
Fadime Çetin
-
|
2018 | 1 |
Fatma Tarakçı
-
|
2013 | 1 |
Gökhan Er
-
|
2017 | 1 |
Gülşah Bayraktar
-
|
2013 | 1 |
Gülşah Zerman Kepceoğlu
-
|
2020 | 1 |
Güntaç Bayraktar
-
|
2015 | 1 |
İlteriş Kutluğ Önal
-
|
2018 | 1 |
Kemal Solak
-
|
2006 | 1 |
Merve Keleş
-
|
2018 | 1 |
Nalan Zengin
-
|
2020 | 1 |
Ömer Volkan Yaz
-
|
2015 | 1 |
Özlem Yazıcıoğlu
-
|
2018 | 1 |
Perihan Ayanoğlu
-
|
2017 | 1 |
Süle Cihan
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 392 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 20 | 30 | 80 | 125 | 30 | 105 | 110 | 105 | 100 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 450 . | 472 . | 468 . | 417 . | 517 . | 427 . | 513 . | 512 . | 484 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 312 . | 319 . | 271 . | 226 . | 300 . | 237 . | 284 . | 266 . | 280 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 86 . | 105 . | 60 . | 47 . | 81 . | 56 . | 67 . | 64 . | 75 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 76 . | 82 . | 53 . | 38 . | 70 . | 44 . | 48 . | 50 . | 63 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 2 | 8 | 8 | 2 | 5 | 3 | 3 | 5 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 4 | 2 | 2 | 4 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 6 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 4 | 1 | 0 | 4 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 6 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |