Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Indiana University Bloomington {Indiana}, , 2014, 2019 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Indiana University Bloomington {Indiana}, , 2014, 2019 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
Musa SADAK, Doktora, Teacher characteristics that predict students' mathematics achievement in European countries: An examination of TIMSS 2015 results using Hierarchical Linear Modeling, Indiana University at Bloomington, School of Education, Curriculum and Instruction, 2019 |
İngilizce, e-YDS, 93, 2022/1 Ele, 2022 |
İngilizce, TOEFL IBT, 82, 2014 |
Kongre Düzenleme, Konferans Organizasyon Komite Uyesi, Indianapolis, Indiana, Amerika Birlesik Devletleri, 05-10-2017, 08-10-2017 |
Kongre Düzenleme, Sempozyum Organizasyon Komite Uyesi, Bloomington, Indiana, Amerika Birlesik Devletleri, 03-03-2017, 03-03-2017 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2020-2022, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2016-2018, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Indiana University Bloomington, School Of Educatıon, Mathematıcs Educatıon |
2021-, Ortak Seçmeli Dersler Fakülte Koordinatorü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Akademik Yazma, Yüksek Lisans |
2023-2024, Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Lisans |
2023-2024, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
2023-2024, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans |
2023-2024, Eğitim İstatistiği, Yüksek Lisans |
2023-2024, Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik, Yüksek Lisans |
2023-2024, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, İstatistik, Lisans |
2022-2023, Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik, Yüksek Lisans |
2022-2023, Eğitim İstatistiği, Yüksek Lisans |
2022-2023, İstatistik, Lisans |
2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2021-2022, Eğitime Giriş, Lisans |
2021-2022, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2021-2022, İstatistik, Lisans |
2020-2021, Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Lisans |
2020-2021, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
2020-2021, Eğitime Giriş, Lisans |
2020-2021, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Teaching and Learning Elemantary Mathematics II, Lisans |
2016-2017, Teaching and Learning Elemantary Mathematics II, Lisans |
Kayıt Yok |
Assessing the Structure of Knowledge in Teaching Mathematics (NSF funded) (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Araştırmacı , 2016-2020 |
IDReAM (Investigating Differentiated Instruction and Relationships between Rational Number Knowledge and Algebraic Reasoning in Middle School) (NSF funded) (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Araştırmacı , 2013-2020 |
Kayıt Yok |
PEKTAŞ, M., SADAK, M., İNCİKABI, L. (2021) "Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Matematik İçeriklerinin İncelenmesi: Bağlantılı Ders Kitapları", 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Ekim 2021) |
SADAK, M. (2021) "Öğretmen Adaylarının Öğretime Yönelik Matematik Alan Bilgilerinin Matematik Öğretme Özgüvenlerine Etkisi: ABD Durum Çalışması", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 199), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021) |
SADAK, M. (2016) "THE PROPOSAL OF TECHNOLOGY-ENHANCED FORMATIVE ASSESSMENT TO EXPAND THE USAGE AREA OF THE FATIH PROJECT IN TURKEY", ICERI2016: 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION , (pp. 3433-3440), Seville, Spain, İspanya, (Kasım 2016) |
SADAK, M. (2016) "THE PERFORMANCE OF TURKISH AND US STUDENTS ON PISA 2012 MATHEMATICS ITEMS: A DIFFERENTIAL ITEM FUNCTIONING ANALYSIS", ICERI2016: 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION , (pp. 3242-3248), Seville, Spain, İspanya, (Kasım 2016) |
SADAK, M. (2015) "Turkish 8th graders’ mathematics success on TIMSS in relation to national high school placement tests", 37th annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME – NA 37) , (pp. 124), East Lancing, Mıchıgan, Amerika Birleşik Devletleri, (Kasım 2015) |
Kayıt Yok |
SADAK, M. (2021) "Karakter ve değerler eğitiminde öğretim ilke, strateji, yöntem ve teknikleri", Kitap: Toplum ve kültür bağlamında karakter ve değerler eğitimi, Türkiye : PEGEM Akademi |
SADAK, M. (2021) "Uzaktan Eğitimde Öğrenci ve Öğreticilerin Ölçme Değerlendirme Uygulamalarına Yaklaşımları: İlgili Teori ve Modellere Tarihsel Bir Bakış ve Öneriler", Kitap: Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Türkiye : Pegem |
SADAK, M. (2021) "Matematik Eğitiminde Eşitlik Üzerine Kritik Eksenel Analiz", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), Türkiye : Pegem |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) HAYEF: Journal of Education, 2021 |
(Uluslararası - Diğer) AERA Annual Meeting Proceedings, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Education Studies, 2016 |
Üye, American Educational Research Association (AERA), 2017- |
Üye, Psychology of Mathematics Education North America (PME-NA), 2015- |
Üye, Hoosier Association of Mathematics Teacher Educators, 2015- |
Üye, National Council of Teachers of Mathematics (NCTM), 2014- |
(2023) "TÜBİTAK - Yayın Teşvik Ödülü (12075 TL)" |
(2023) "TÜBİTAK - Yayın Teşvik Ödülü (9315 TL)" |
(2023) "TÜBİTAK - Yayın Teşvik Ödülü (6590 TL)" |
(2018) "Clyde and Bessie Lineback Fellowship" Indiana University |
(2017) "Neatrour - McGlasson Fellowship" Indiana University |
Kayıt Yok |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78393 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9582 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 240 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Eğitim/Öğretim Teknolojileri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 172 | 80 | 120 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 467 . | 482 . | 547 . | - | - | - | 457 . | 541 . | 481 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 324 . | 327 . | 353 . | - | - | - | 226 . | 292 . | 271 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 76 . | 82 . | 83 . | - | - | - | 20 . | 43 . | 37 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 8 | 3 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |