Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Indiana University Bloomington {Indiana}, , 2014, 2019 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Indiana University Bloomington {Indiana}, , 2014, 2019 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
İngilizce, e-YDS, 93, 2022/1 Ele, 2022 |
Kongre Düzenleme, Konferans Organizasyon Komite Uyesi, Indianapolis, Indiana, Amerika Birlesik Devletleri, 05-10-2017, 08-10-2017 |
Kongre Düzenleme, Sempozyum Organizasyon Komite Uyesi, Bloomington, Indiana, Amerika Birlesik Devletleri, 03-03-2017, 03-03-2017 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2020-2022, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2016-2018, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Indiana University Bloomington, School Of Educatıon, Mathematıcs Educatıon |
2023-, Kalite Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Ortak Seçmeli Dersler Fakülte Koordinatorü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2024-2025, Eğitim İstatistiği, Yüksek Lisans |
2024-2025, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
2024-2025, Akademik Yazma, Yüksek Lisans |
2024-2025, Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik, Yüksek Lisans |
2024-2025, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans |
2023-2024, Akademik Yazma, Yüksek Lisans |
2023-2024, Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Lisans |
2023-2024, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
2023-2024, Eğitim İstatistiği, Yüksek Lisans |
2023-2024, Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik, Yüksek Lisans |
2023-2024, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, İstatistik, Lisans |
2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Lisans |
2022-2023, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
2022-2023, Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik, Yüksek Lisans |
2022-2023, Eğitim İstatistiği, Yüksek Lisans |
2022-2023, İstatistik, Lisans |
2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2021-2022, Eğitime Giriş, Lisans |
2021-2022, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2021-2022, İstatistik, Lisans |
2021-2022, Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Lisans |
2020-2021, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
2020-2021, Eğitime Giriş, Lisans |
2020-2021, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Teaching and Learning Elemantary Mathematics II, Lisans |
2016-2017, Teaching and Learning Elemantary Mathematics II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) HAYEF: Journal of Education, 2021 |
(Uluslararası - Diğer) AERA Annual Meeting Proceedings, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Education Studies, 2016 |
Üye, American Educational Research Association (AERA), 2017-2017 |
Üye, Hoosier Association of Mathematics Teacher Educators, 2015-2015 |
Üye, Psychology of Mathematics Education North America (PME-NA), 2015-2015 |
Üye, National Council of Teachers of Mathematics (NCTM), 2014-2014 |
Kayıt Yok |
(2025) "TÜBİTAK - Yayın Teşvik Ödülü (16,248 TL)" TÜBİTAK |
(2024) "TÜBİTAK - Yayın Teşvik Ödülü (2925 TL)" TÜBİTAK |
(2023) "TÜBİTAK - Yayın Teşvik Ödülü (1647.50 TL)" TÜBİTAK |
(2023) "TÜBİTAK - Yayın Teşvik Ödülü (12075 TL)" TÜBİTAK |
(2018) "Clyde and Bessie Lineback Fellowship" Indiana University |
(2017) "Neatrour - McGlasson Fellowship" Indiana University |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 218 |
Anahtar Kelimeler | İlköğretim Matematik Eğitimi, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Eğitim/Öğretim Teknolojileri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 172 | 80 | 70 | 4 | 105 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 482 . | 491 . | - | - | - | - | 452 . | 559 . | 535 . | 549 . | 245 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 311 . | 328 . | - | - | - | - | 233 . | 292 . | 318 . | 347 . | 128 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 72 . | 64 . | - | - | - | - | 15 . | 44 . | 58 . | 62 . | 12 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 66 . | 57 . | - | - | - | - | 13 . | 40 . | 55 . | 58 . | 12 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 3 | 2 | 2 | 3 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 2 | 0 | 2 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 |