| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Indiana University Bloomington {Indiana}, , 2014, 2019 |
| Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, Indiana University Bloomington {Indiana}, , 2014, 2019 |
| Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
| İngilizce, e-YDS, 93, 2022/1 Ele, 2022 |
| Kongre Düzenleme, Konferans Organizasyon Komite Uyesi, Indianapolis, Indiana, Amerika Birlesik Devletleri, 05-10-2017, 08-10-2017 |
| Kongre Düzenleme, Sempozyum Organizasyon Komite Uyesi, Bloomington, Indiana, Amerika Birlesik Devletleri, 03-03-2017, 03-03-2017 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi |
| 2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
| 2020-2022, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
| 2016-2018, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Indiana University Bloomington, School Of Educatıon, Mathematıcs Educatıon |
| 2023-, Kalite Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2022-, Ortak Seçmeli Dersler Fakülte Koordinatorü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2024-2025, Eğitim İstatistiği, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
| 2024-2025, Akademik Yazma, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Eğitim İstatistiği, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Akademik Yazma, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Lisans |
| 2023-2024, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
| 2023-2024, Eğitim İstatistiği, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, İstatistik, Lisans |
| 2022-2023, Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Lisans |
| 2022-2023, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
| 2022-2023, Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Eğitim İstatistiği, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, İstatistik, Lisans |
| 2022-2023, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
| 2021-2022, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
| 2021-2022, İstatistik, Lisans |
| 2021-2022, Matematik Öğretiminde İlişkilendirme, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) HAYEF: Journal of Education, 2021 |
| (Uluslararası - Diğer) AERA Annual Meeting Proceedings, 2017 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Education Studies, 2016 |
| Üye, American Educational Research Association (AERA), 2017-2017 |
| Üye, Hoosier Association of Mathematics Teacher Educators, 2015-2015 |
| Üye, Psychology of Mathematics Education North America (PME-NA), 2015-2015 |
| Üye, National Council of Teachers of Mathematics (NCTM), 2014-2014 |
| Kayıt Yok |
| (2025) "TÜBİTAK - Yayın Teşvik Ödülü (16,248 TL)" TÜBİTAK |
| (2024) "TÜBİTAK - Yayın Teşvik Ödülü (2925 TL)" TÜBİTAK |
| (2023) "TÜBİTAK - Yayın Teşvik Ödülü (1647.50 TL)" TÜBİTAK |
| (2023) "TÜBİTAK - Yayın Teşvik Ödülü (12075 TL)" TÜBİTAK |
| (2018) "Clyde and Bessie Lineback Fellowship" Indiana University |
| (2017) "Neatrour - McGlasson Fellowship" Indiana University |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 216 |
| Anahtar Kelimeler | İlköğretim Matematik Eğitimi, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Eğitim/Öğretim Teknolojileri | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 5 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 172 | 80 | 70 | 4 | 165 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 477 . | 494 . | - | - | - | - | 447 . | 560 . | 536 . | 562 . | 240 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 307 . | 329 . | - | - | - | - | 230 . | 290 . | 318 . | 360 . | 107 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 71 . | 64 . | - | - | - | - | 15 . | 45 . | 57 . | 62 . | 5 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 65 . | 58 . | - | - | - | - | 13 . | 40 . | 54 . | 58 . | 5 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 3 | 2 | 2 | 6 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 2 | 0 | 3 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Toplam Bildiri | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Bildiri (Uluslararası) | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 |