Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Dr), 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Yl) (Tezli), 2005, 2012 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, 2001, 2005 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Yl) (Tezli), 2005, 2012 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, 2001, 2005 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Dr), 2012 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 92, 2022/1 Yab, 2022 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal Sosyal Sorumluluk |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler İtibar Yönetimi |
2014-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
2015-2020, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIKTA YENİ YAKLAŞIMLAR, Lisans |
2023-2024, İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ, Lisans |
2023-2024, KİŞİLERARASI İLETİŞİM, Lisans |
2023-2024, SİYASET BİLİMİ, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
SALAR, M. (2024) "KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM VE DİJİTALLEŞME: SOSYAL MEDYA PLATFORMLARINDA MÜZİK VE DANSIN KÜLTÜREL KİMLİK İNŞASI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ (INTERCULTURAL COMMUNICATION AND DIGITALIZATION: THE INFLUENCE OF MUSIC AND DANCE ON THE CONSTRUCTION OF CULTURAL IDENTITY ON SOCIAL MEDIA PLATFORMS )", 3. Uluslararası İletişim Bilimleri ve Medya Çalışmaları Kongresi , İzmit, Türkiye, (Nisan 2024) |
Aydın, A.F., Çakır, T., SALAR, M. (2018) "Kurumsal Pazarlama Aracı Olarak Karekod", 3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Kasım 2018) |
SALAR, M. (2017) "A Paradigm Shift in Advertising: Changing Image of Women “HM Advertisement Campaign Case", 3. International Conference On The Changing World And Social Resesarch ICWSR’2017, Rome, Italy , (Ağustos 2017) |
SÜLLÜ, Z., SALAR, M. (2016) "Sağlık Kurumlarının İletişim Sürecinde Risk Yönetimi ve Risk İletişimi", SAĞLIK İLETİŞİMİ SEMPOZYUMU , Türkiye, (Ocak 2016) |
Kayıt Yok |
SÜLLÜ, Z., SALAR, M. (2023) "MARKA GAZETECİLİĞİ: KURUMSAL İLETİŞİMDE YENİLİKÇİ BİR YAKLAŞIMIN ÖNEMİ VE ETKİSİ", Kitap: YENİ ÇAĞDA DÖNÜŞEN GAZETECİLİK GAZETECİLİKTE YENİ YAKLAŞIMLAR, Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 115 / 148, ISBN: 978-625-6552-46-3 |
Kavoğlu, S., SALAR, M. (2019) "Political Communication, Freedom of Expression, and Ethics: An Analysis on the “Binding Group Decision”", Kitap: Political Propaganda, Advertising, and Public Relations: Emerging Research and Opportunities, Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 1 / 14, ISBN: 9781799817345 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2022, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2022, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2021, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi,, 2021, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2020, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Kitap) Political Propaganda, Advertising, and Public Relations: Emerging Research and Opportunities, 2019, Editör |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu iletişim Araştırmaları Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 2 |
Ali Fikret Aydın
Afyon Kocatepe Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Samet Kavoğlu
Marmara Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Tülin Çakır
Afyon Kocatepe Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33237 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Halkla İlişkiler | 572 |
Anahtar Kelimeler | Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları, İtibar Yönetimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 3 | 0 | 10 | 10 | 40 | 0 | 0 | 0 | 40 | 5 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 469 . | - | 537 . | 536 . | 501 . | - | - | - | 570 . | 412 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 389 . | - | 441 . | 465 . | 441 . | - | - | - | 484 . | 353 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 53 . | - | 64 . | 67 . | 58 . | - | - | - | 67 . | 56 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 21 . | - | 26 . | 31 . | 22 . | - | - | - | 26 . | 20 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 32 . | - | 32 . | 34 . | 25 . | - | - | - | 40 . | 26 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 17 . | - | 20 . | 24 . | 23 . | - | - | - | 23 . | 13 . |
Toplam Yayın | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |