Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilim Tarihi (Dr), 2013, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilim Tarihi (Dr), 2013, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
İngilizce, YÖKDİL, 77, 05 Mart 20, 2017 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe Bilim ve Teknoloji Tarihi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe Bilim Felsefesi |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Felsefe Bölümü, Türkiye |
2024-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2024-2025, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2024-2025, Sembolik Mantık, Lisans |
2023-2024, Antik Dönem Matematik Felsefesi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Matematik Felsefesi, Lisans |
2023-2024, Araştırma Projesi, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2023-2024, 20. yüzyıl Matematik Felsefesi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Matematik Eğitimi Felsefesi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Antik Dönem Matematik Felsefesi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Matematik Felsefesi, Lisans |
2022-2023, Araştırma Projesi, Lisans |
2022-2023, Etnomatematik, Lisans |
2022-2023, 20. yüzyıl Matematik Felsefesi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Matematik Eğitimi Felsefesi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Matematik Felsefesi, Lisans |
2021-2022, Araştırma Projesi, Lisans |
2021-2022, Matematik Tarihi, Lisans |
2021-2022, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
2021-2022, 20. yüzyıl Matematik Felsefesi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Antik Dönem Matematik Felsefesi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Matematik Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Araştırma Projesi, Lisans |
2020-2021, Bilimde Yöntem, Lisans |
2020-2021, Matematik Tarihi, Lisans |
2019-2020, Matematik Felsefesi, Lisans |
2019-2020, Araştırma Projesi, Lisans |
2019-2020, Matematik Tarihi, Lisans |
2019-2020, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
2019-2020, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2018-2019, Araştırma Projesi, Lisans |
2018-2019, Bilim Tarihine Giriş, Lisans |
2018-2019, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2018-2019, Matematik Tarihi, Lisans |
2018-2019, Bilim Tarihi, Lisans |
2018-2019, Matematik Felsefesi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | An Investigation of Seventh Grade Students’ Performances on Conceptual, Procedural and Graphical Problems Regarding Circles | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2021 | 5 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2025 | 3 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2013 | 2 |
![]()
Mertkan Şimşek
![]() |
2011 - 2025 | 2 |
![]()
Zuhal Ünan
![]() |
2011 - 2013 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
![]()
Remzi Demir
![]() |
2014 | 1 |
![]()
Müjdat Takıcak
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 | 1 |
![]()
Safiye Yılmaz Erten
-
|
2014 | 1 |
![]()
Tuğba Çay
-
|
2025 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33733 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Felsefe | 855 |
Anahtar Kelimeler | Bilim ve Teknoloji Tarihi, Bilim Felsefesi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 115 | 15 | 15 | 15 | 35 | 140 | 70 | 20 | 75 | 395 | 45 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 372 . | 496 . | 547 . | 534 . | 520 . | 402 . | 553 . | 619 . | 530 . | 175 . | 304 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 282 . | 412 . | 441 . | 458 . | 446 . | 320 . | 457 . | 535 . | 458 . | 113 . | 253 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 45 . | 104 . | 95 . | 107 . | 95 . | 34 . | 85 . | 113 . | 89 . | 9 . | 41 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 6 . | 25 . | 31 . | 25 . | 29 . | 6 . | 23 . | 33 . | 24 . | 6 . | 13 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 1 | 2 | 1 | 3 | 2 | 3 | 2 | 4 | 11 | 3 |
Toplam Makale | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 9 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 9 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |