| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilim Tarihi (Dr), 2013, 2016 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilim Tarihi (Dr), 2013, 2016 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
| İngilizce, YÖKDİL, 77, 05 Mart 20, 2017 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe Bilim ve Teknoloji Tarihi |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe Bilim Felsefesi |
| 2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Felsefe Bölümü, Türkiye |
| 2024-2025, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2024-2025, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2024-2025, Matematik Eğitimi Felsefesi, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Etnomatematik, Lisans |
| 2024-2025, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2024-2025, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Sembolik Mantık, Lisans |
| 2023-2024, Antik Dönem Matematik Felsefesi, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2023-2024, Araştırma Projesi, Lisans |
| 2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2023-2024, 20. yüzyıl Matematik Felsefesi, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Matematik Eğitimi Felsefesi, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Antik Dönem Matematik Felsefesi, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2022-2023, Araştırma Projesi, Lisans |
| 2022-2023, Etnomatematik, Lisans |
| 2022-2023, 20. yüzyıl Matematik Felsefesi, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Matematik Eğitimi Felsefesi, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2021-2022, Araştırma Projesi, Lisans |
| 2021-2022, Matematik Tarihi, Lisans |
| 2021-2022, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
| 2021-2022, 20. yüzyıl Matematik Felsefesi, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Antik Dönem Matematik Felsefesi, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2020-2021, Araştırma Projesi, Lisans |
| 2020-2021, Bilimde Yöntem, Lisans |
| 2020-2021, Matematik Tarihi, Lisans |
| 2019-2020, Matematik Felsefesi, Lisans |
| 2019-2020, Araştırma Projesi, Lisans |
| 2019-2020, Matematik Tarihi, Lisans |
| 2019-2020, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
| 2019-2020, Eğitim Felsefesi, Lisans |
| 2018-2019, Araştırma Projesi, Lisans |
| 2018-2019, Bilim Tarihine Giriş, Lisans |
| 2018-2019, Eğitim Felsefesi, Lisans |
| 2018-2019, Matematik Tarihi, Lisans |
| 2018-2019, Bilim Tarihi, Lisans |
| 2018-2019, Matematik Felsefesi, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | An Investigation of Seventh Grade Students’ Performances on Conceptual, Procedural and Graphical Problems Regarding Circles | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2021 | 5 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2025 | 3 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2013 | 2 |
|
Mertkan Şimşek
|
2011 - 2025 | 2 |
|
Zuhal Ünan
|
2011 - 2013 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
|
Remzi Demir
|
2014 | 1 |
|
Müjdat Takıcak
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 | 1 |
|
Safiye Yılmaz Erten
-
|
2014 | 1 |
|
Tuğba Çay
-
|
2025 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33920 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Felsefe | 860 |
| Anahtar Kelimeler | Bilim ve Teknoloji Tarihi, Bilim Felsefesi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 115 | 15 | 15 | 15 | 35 | 140 | 70 | 20 | 75 | 395 | 45 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 367 . | 499 . | 547 . | 537 . | 521 . | 405 . | 548 . | 620 . | 531 . | 185 . | 358 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 279 . | 415 . | 441 . | 459 . | 449 . | 320 . | 458 . | 538 . | 457 . | 114 . | 291 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 44 . | 104 . | 96 . | 107 . | 95 . | 34 . | 87 . | 112 . | 88 . | 9 . | 45 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 6 . | 25 . | 31 . | 25 . | 29 . | 6 . | 23 . | 32 . | 24 . | 6 . | 12 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 2 | 1 | 2 | 1 | 3 | 2 | 3 | 2 | 4 | 11 | 3 |
| Toplam Makale | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 |
| Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 9 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 |
| Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 9 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |