img
Prof. Dr. Muharrem ÇETİN

Prof. Dr. Muharrem ÇETİN

  • İletişim Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • -

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
49
Atıf
139
h-index
7
Proje
5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 1993, 2000
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Yl) (Tezli), 1990, 1993
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Basım ve Yayımcılık Bölümü, 1982, 1986
Araştırma Alanları
Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları, Kriz İletişimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 1993, 2000
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Yl) (Tezli), 1990, 1993
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Basım ve Yayımcılık Bölümü, 1982, 1986
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 83, Güz, 2009
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kriz İletişimi
2017-, Profesör, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, Halkla İlişkiler, Türkiye
2011-2017, Doçent, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, Halkla İlişkiler, Türkiye
2002-2011, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
2019-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-2021, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-, Dekan, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-2019, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-, Dekan, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2014-2016, Dekan Yardımcısı, Gazi Üniversitesi, Türkiye
2012-2016, Yönetim Kurulu Üyeliği, Gazi Üniversitesi, Türkiye
2012-2016, Bölüm Başkan Yardımcısı, Gazi Üniversitesi, Türkiye
2011-2015, Yönetim Kurulu Üyeliği, Gazi Üniversitesi, Türkiye
2011-2016, Fakülte Kurulu Üyeliği, Gazi Üniversitesi, Türkiye
2009-2015, Farabi Koordinatörü, Gazi Üniversitesi, Türkiye
Asiye Rabia Birinci, Yüksek Lisans, Halkla ilişkiler uygulamalarının kooperatif yönetimlerinin başarısındaki rolü: Kastamonu Köy Kalkınma ve Diğer Tarımsal Amaçlı Kooperatifler Birliği, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Metin Düz, Doktora, Sosyal Hızlanma Teorisi Kapsamında Zaman Kavramı ve Yaşam Hızı: Dijital Kuşaklar Üzerine Bir Analiz, Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Gülten Özdemir Ulutaş, Doktora, İletişim ve enformasyon teknolojilerinin bireysel kullanımı ve gündelik yaşam pratikleri, Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Sermin Asıl, Doktora, İletişim fakültelerinin medya mesajlarının okunmasında eleştirel düşünme becerisi kazandırma işlevi: Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Ankara Üniversitesi, Kastamonu Üniversitesi, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Rumeysa Öztürk, Doktora, Ağ Toplumunda Gündelik Hayatın Medyatikleşmesi, Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Neslihan Meriçelli, Yüksek Lisans, Gündem Kurma Kuramı bağlamında COVID-19 sürecinde Sağlık Bakanı ve Bilim Kurulu üyelerinin sosyal medya mesajlarının medya gündemini belirlemedeki yeri: Hürriyet, Sözcü, Yenişafak ve Yeniçağ Gazeteleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Büşra Sönmez, Doktora, Değişen dünyada dönüşen siyaset: Türkiye'de siyasetin medyatikleşmesi, Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Asiye Kemiksiz, Yüksek Lisans, Göstergebilim bağlamında reklamlarda bedenin tüketim nesnesi olarak metalaştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Salem Graıra Ben Zarraa, Yüksek Lisans, Libya'nın Türkiye Büyükelçiliğindeki halkla ilişkiler faaliyetleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Salem Abdalla Salem Alfaytouri, Yüksek Lisans, Libya Ticaret Bankasının halkla ilişkiler faaliyetlerine ilişkin bir değerlendirme, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Khalıd Abugaıla M Grameada, Yüksek Lisans, Libya turizminin gelişiminde halkla ilişkiler faaliyetlerinin önemi: Sabratha şehri örneği, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Süleyman Şahan, Doktora, Liderin siyasal kimliğinin ve imajının seçmenin oy verme davranışındaki rolü: Gaziantep, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Mehmet Ali Gazi, Doktora, İnternet reklamlarına yönelik şüphe algısı üzerine bir araştırma, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Hilal Berge, Yüksek Lisans, Çizgi masal karakterlerinin ego durumlarının transaksiyonel analizi: Keloğlan masalları, Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Aytuğ Mermer, Doktora, Türk milliyetçiliğinin değişimi ve siyasal kimlik olarak inşası: Adalet ve Kalkınma Partisi, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Sermin Asıl, Yüksek Lisans, Kamu çalışanlarının dijital gözetime ilişkin algıları: Gazi Üniversitesi, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Yunus Emre Toprak, Yüksek Lisans, Çerçeveleme kuramı bağlamında kamuoyu oluşturma: Amerikan medyasında Körfez Savaşı, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Doğan Soysop, Yüksek Lisans, Ordunun anlatı paradigması bağlamında sosyal medya kullanımı: Amerikan ordusunun facebook kullanımı, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman)
Aslı Öztürk, Yüksek Lisans, Tüketici kimliğinin vatandaşlık kimliğinin yerini almasında küresel markaların rolü: Üniversite öğrencileri üzerinde bir araştırma, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman)
Arif Bel, Yüksek Lisans, Gündem kurma kuramı çerçevesinde sosyal medyanın gündem belirlemedeki rolü, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
Erdal Turna, Yüksek Lisans, Terör örgütlerinin taraftar kazanmalarında propagandanın rolü: Türk El Kaide'si, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman)
Ayşe Aslı Yıldırım, Yüksek Lisans, Siyasal iletişim sürecinde hitabet sanatının kullanımının liderin başarısına etkisi: Recep Tayyip Erdoğan, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2008, (Asıl Danışman)
Erkan Şahin, Yüksek Lisans, Müziğin propaganda amaçlı kullanımı: Kürtçe şarkılar, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2008, (Asıl Danışman)
Hüseyin Kayır, Yüksek Lisans, Örgütsel bağlılığın artırılmasında halkla ilişkilerin önemi:TUSAŞ, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2008, (Asıl Danışman)
Özge Kıvrak, Yüksek Lisans, Örgütsel etkililiğin sağlanmasında halkla ilişkiler faktörü: Çankırı Özel Karatekin Hastanesi örneği, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2007, (Asıl Danışman)
Fatma Karaoğlu, Yüksek Lisans, Yabancı uyruklu öğrencilerde uyma davranışı: TÖMER örneği, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2007, (Asıl Danışman)
İlhan Gülcan, Yüksek Lisans, Halkla ilişkiler ve toplam kalite yönetimi ilişkisi: ece seramik a. ş. örneği, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2007, (Asıl Danışman)
Mustafa Ertuğrul Yılmaz, Yüksek Lisans, Etkin bir halkla ilişkiler uygulaması olarak lobicilik ve Amerika Birleşik Devletleri`nde Ermeni lobisi faaliyetlerinin değerlendirilmesi, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2006, (Asıl Danışman)
Ayşe Gül Soncu, Yüksek Lisans, Max Weber'in liderlik tipolojisi çerçevesinde halkla ilişkilerde liderlik: Bülent Ecevit, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, 2005, (Asıl Danışman)
2020-2021, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIMDA KURAM TARTIŞMALARI, Yüksek Lisans
2020-2021, HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ, Lisans
2020-2021, KRİZ YÖNETİMİ, Lisans
2020-2021, ÖRGÜT SOSYOLOJİSİ, Lisans
2019-2020, KİŞİLERARASI İLETİŞİM, Lisans
2019-2020, KÜRESELLEŞME VE İLETİŞİM, Lisans
2019-2020, ÖRGÜTSEL İLETİŞİM, Lisans
2019-2020, MODERNİZM TARTIŞMALARI, Yüksek Lisans
2019-2020, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIMDA KURAM TARTIŞMALARI, Yüksek Lisans
2019-2020, İKNA KURAMLARI, Lisans
2019-2020, ÖRGÜT SOSYOLOJİSİ, Lisans
2019-2020, HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ, Lisans
2018-2019, İLETİŞİM KURAMLARI I, Lisans
2018-2019, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIMDA KURAM TARTIŞMALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2018-2019, ÖRGÜT SOSYOLOJİSİ, Lisans
2017-2018, HALKLA İLİŞKİLER ARAŞTIRMALARI, Yüksek Lisans
2017-2018, İLETİŞİM KURAMLARI I, Lisans
2017-2018, KRİZ YÖNETİMİ, Lisans
2017-2018, KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE HALKLA İLİŞKİLER, Lisans
2016-2017, KRİZ YÖNETİMİ, Lisans
2016-2017, İLETİŞİM KURAMLARI I, Lisans
2016-2017, HALKLA İLİŞKİLER, Lisans
2016-2017, HALKLA İLİŞKİLER ARAŞTIRMALARI, Yüksek Lisans
2016-2017, KÜRESELLEŞME VE İLETİŞİM, Lisans
2016-2017, KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE HALKLA İLİŞKİLER, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2015-2016, İLETİŞİM KURAMLARI I, Lisans
2015-2016, KÜRESELLEŞME VE İLETİŞİM, Lisans
2015-2016, ÖRGÜT SOSYOLOJİSİ, Lisans
2015-2016, KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE HALKLA İLİŞKİLER, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2015-2016, HALKLA İLİŞKİLER ARAŞTIRMALARI, Yüksek Lisans
2015-2016, KRİZ YÖNETİMİ, Lisans
2014-2015, ÖRGÜT SOSYOLOJİSİ, Lisans
2014-2015, KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE HALKLA İLİŞKİLER, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2014-2015, HALKLA İLİŞKİLER ARAŞTIRMALARI, Yüksek Lisans
2014-2015, İLETİŞİM KURAMLARI I, Lisans
2014-2015, KÜRESELLEŞME VE İLETİŞİM, Lisans
2014-2015, KRİZ YÖNETİMİ, Lisans
2013-2014, İLETİŞİM KURAMLARI I, Lisans
2013-2014, ÖRGÜT SOSYOLOJİSİ, Lisans
2013-2014, HALKLA İLİŞKİLER ARAŞTIRMALARI, Yüksek Lisans
2013-2014, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIMDA KURAM TARTIŞMALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2013-2014, HALKLA İLİŞKİLER, Lisans
2013-2014, KRİZ YÖNETİMİ, Lisans
2013-2014, KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE HALKLA İLİŞKİLER, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2012-2013, KRİZ YÖNETİMİ, Lisans
2012-2013, HALKLA İLİŞKİLER ARAŞTIRMALARI, Yüksek Lisans
2012-2013, KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE HALKLA İLİŞKİLER, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2012-2013, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIMDA KURAM TARTIŞMALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2012-2013, ÖRGÜT SOSYOLOJİSİ, Lisans
2012-2013, HALKLA İLİŞKİLER, Lisans
2012-2013, İMAJ YÖNETİMİ, Lisans
2012-2013, KÜRESELLEŞME VE İLETİŞİM, Lisans
2011-2012, KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE HALKLA İLİŞKİLER, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2011-2012, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIMDA KURAM TARTIŞMALARI, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2011-2012, KÜRESELLEŞME VE İLETİŞİM, Lisans
2011-2012, İMAJ YÖNETİMİ, Lisans
2011-2012, ÖRGÜT SOSYOLOJİSİ, Lisans
2011-2012, KİŞİLERARASI İLETİŞİM, Lisans
2011-2012, KRİZ YÖNETİMİ, Lisans
2010-2011, HALKLA İLİŞKİLER, Lisans
2010-2011, İMAJ YÖNETİMİ, Lisans
2010-2011, KÜRESELLEŞME VE İLETİŞİM, Lisans
2010-2011, İLETİŞİM VE PROPAGANDA, Lisans
2010-2011, ÖRGÜT SOSYOLOJİSİ, Lisans
2010-2011, KİŞİLERARASI İLETİŞİM, Lisans
2009-2010, İKNA KURAMLARI, Lisans
2009-2010, SEMİNER, Yüksek Lisans
2009-2010, İMAJ YÖNETİMİ, Lisans
2009-2010, KİŞİLERARASI İLETİŞİM, Lisans
2009-2010, ÖRGÜT SOSYOLOJİSİ, Lisans
2008-2009, SEMİNER, Yüksek Lisans
2008-2009, REKLAM VE TANITIM KAMPANYALARI, Lisans
2008-2009, İMAJ YÖNETİMİ, Lisans
2008-2009, KİŞİLERARASI İLETİŞİM, Lisans
2007-2008, İMAJ YÖNETİMİ, Lisans
2007-2008, REKLAM VE TANITIM KAMPANYALARI, Lisans
2007-2008, MEDYAYLA İLİŞKİLER, Lisans
2006-2007, KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE HALKLA İLİŞKİLER, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2006-2007, MODERN YÖNETİM TEKNİKLERİ, Lisans
2006-2007, İKNA KURAMLARI, Lisans
2006-2007, HALKLA İLİŞKİLER, Lisans
2006-2007, RİSK VE KRİZ İLETİŞİMİ, Lisans
2005-2006, ÖRGÜT SOSYOLOJİSİ, Lisans
2005-2006, İKNA KURAMLARI, Lisans
2005-2006, HALKLA İLİŞKİLER, Lisans
2005-2006, MODERN YÖNETİM TEKNİKLERİ, Lisans
2005-2006, RİSK VE KRİZ İLETİŞİMİ, Lisans
2004-2005, MODERN YÖNETİM TEKNİKLERİ, Lisans
2004-2005, ÖRGÜT SOSYOLOJİSİ, Lisans
2004-2005, İKNA KURAMLARI, Lisans
2004-2005, RİSK VE KRİZ İLETİŞİMİ, Lisans
2003-2004, MODERN YÖNETİM TEKNİKLERİ, Lisans
2002-2003, MODERN YÖNETİM TEKNİKLERİ, Lisans
Kayıt Yok
Ormanların Faydalarının Hedef Kitleye Özel Modüler Sunumlarla Tanıtımı BAP Proje: Araştırmacı , 2020-2021  
HİZMET İÇİ EĞİTİM BAP Proje: Eğitmen , 2015-2015  
İletişim fakültesi öğrencilerinin başarısına pratik uygulamaların etkisi ve çalışma atölyelerinin ve ortamlarının teknolojik yenilenmesi ve takviyesi projesi BAP Proje: Araştırmacı , 2014-2017  
Ekmek İsrafını önleme Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: , 2014-2015  
Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı Perspektifinden Üniversite Öğrencilerinin Medyaya Bakışı Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Uzman  
Kayıt Yok
Yaşın, C., ÇETİN, M., Cengiz, C., Sönmez, B. (2021) "İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNDEKİ DÖNÜŞÜMÜN GÜNDEM-BELİRLEME SÜRECİNE ETKİSİ ÜZERİNE KURAMSAL TARTIŞMALARIN DEĞERLENDİRMESİ", E-KİAD Karadeniz Teknik Üniversitesi Araştırmaları Dergisi, 11 (2) pp. 29-58 Link DOI  
Asıl, S., ÇETİN, M. (2019) "Kamu Çalışanlarının Teknolojinin Gözetim İşlevine Bakışı", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (49) pp. 12-30 [TR Dizin] Link   
ÇETİN, M., Şahan, S. (2019) "Teknokrasi Teorisi Bağlamında Politikada Uzmanlaşma ve Demokrasi", Social Science Studies Journal, (0) pp. 4037-4038 Link  
ÇETİN, M., Asıl, S. (2018) "Sosyal Temsiller Kuramı Bağlamında Kriz Olgusunun Değerlendirilmesi", Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 1 (3) pp. 6-30 Link  
ÇETİN, M., Çakı, C., Gazi, M.A. (2018) "The Examination of The Anti-Usa Propaganda Posters in The Iran Revolution According to Claude Levi-Strauss’ Binary Opposition", Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 1 (3) pp. 31-51 Link  
Gazi, M.A., ÇETİN, M., Çakı, C. (2017) "The research of the level of social media addiction of university students", International Journal of Social Sciences and Education Research, 3 (2) pp. 549-559 DOI  
ÇETİN, M., Şahin, G. (2017) "Batı Medyasında Musul Operasyonu Haberleri: Frankfurter Allgemeiner Zeitung ve The Independent", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (45) [TR Dizin]  
ÇETİN, M., Asıl, S. (2017) "Günümüz Toplumunda Gözetim Olgusu", Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, 52 (1) [TR Dizin]   
Yaşın, C., ÇETİN, M., Sönmez, B. (2017) "Halkla İlişkiler Alanındaki Doktora Tezleri Üzerinden Türkiye ve ABD’de Bilimsel Bilginin Gelişiminin Analizi", Selçuk İletişim, 10 (1) [TR Dizin] Link   
Çetin, M. (2017) "Kooperatif Kuruluşlarında İşbirliği ve İletişim", Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, 52 (0) [TR Dizin]   
ÇETİN, M., Yaşın, C., Sönmez, B. (2016) "Türkiye de Halkla İlişkiler Alanındaki Doktora Tezleri Üzerinden Alanda Yapılan Çalışmaların Değerlendirilmesi", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (43) [TR Dizin]   
ÇETİN, M., Toprak, Y.E. (2016) "Çerçeveleme Kuramı Bağlamında Kamuoyu Oluşturmada Spin Birinci Körfez Savaşı", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (42) [TR Dizin]   
ÇETİN, M., Toprak, Y.E. (2016) "Kriz İletişimi ve Sosyal Medya: Emisyon Krizinde Wolksvagen’in Facebook Kullanımı", Selçuk İletişim, 9 (3) [TR Dizin]   
ÇETİN, M., Toprak, Y.E. (2016) "Silahlı Kuvvetlerde Sosyal Medya ABD ve Büyük Britanya Silahlı Kuvvetlerinde Facebook Kullanımı", TRT akademi, 1 (2)   
Tayfun, R., ÇETİN, M. (2015) "Özel Hayatın Gizliliği Perspektifinden Birey Devlet İlişkileri", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (41) pp. 1-19 [TR Dizin]   
ÇETİN, M., Bel, A. (2014) "Geleneksel Medya Gündeminin Belirlenmesinde Sosyal Medyanın Rolü", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (0) [TR Dizin]   
ÇETİN, M., Eşiyok, E. (2014) "Sosyal Temsil Kuramı Bağlamında Kurumsal Reklamlar Türk Hava Yolları Örneği", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (0) [TR Dizin]   
ÇETİN, M., Kayır, H. (2010) "Örgütsel Bağlılık ve Halkla İlişkiler", Üçüncü Sektör Kooperatifçilik, (0) [TR Dizin]   
Çetin, M. (2009) "İletişim Sürecini Etkileyen Faktörlere İlişkin Bir Değerlendirme", Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]  
Küçükkurt, M., ÇETİN, M. (2009) "Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı Perspektifinden Üniversite Öğrencilerinin Medyaya Bakışı", Selçuk İletişim, (0) [TR Dizin]  
ÇETİN, M., Evcim, U. (2009) "Örgütsel Kültürün Algılanmasında Metaforların Rolü", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (0) [TR Dizin]   
Çetin, M. (2008) "Örgütsel Verimliliğin Sağlanmasında İmajın Rolü", Üçüncü Sektör Kooperatifçilik, (0) [TR Dizin]   
Çetin, M. (2003) "Örgüt Kuramları Perspektifinden Halkla İlişkilerin Gelişimi", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (0) [TR Dizin]  
Çetin, M. (2002) "Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri Sistemine Genel Bir Bakış", Türk-Koop Ekin, (0) [TR Dizin]  
Çetin, M. (2001) "Halkla İlişkilerin Gelişim Süreci ve Örgüt Açısından Önemi", Üçüncü Sektör Kooperatifçilik, (0) [TR Dizin]  
Çetin, M. (2001) "Kooperatif Kuruluşlarında Halkla İlişkiler", Türk-Koop Ekin, (0) [TR Dizin]  
Çetin, M. (2017) "Kooperatif Kuruluşlarının İşbirliğinde İletişimin Rolü", 22. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi , (Kasım 2017
Asıl, S., ÇETİN, M. (2017) "Kamu Çalışanlarının Teknolojinin Gözetime Yönelik İşlevlerini Anlama Düzeyleri", 2. Yaşam Boyu Eğitim Dünya Kongresi , Türkiye, (Nisan 2017
ÇETİN, M., Gazi, M.A. (2016) "The Research of the Level of Social Media Addiction of University Students", 2nd International Conference on Social Sciences and Education Research , (Kasım 2016
ÇETİN, M., Gazi, M.A., Çakı, C. (2016) "THE EFFECTS ON ETHICAL PERCEPTIONS OF THE STUDENTS OF MACHIAVELIST TENDENCIES", 14. International Symposium Communication in the Millennium , (Mayıs 2016
ÇETİN, M., Soysop, D. (2016) "Ordunun Sosyal Medya Kullanımı Fırsatlar ve Riskler", 1. Uluslararası İletişim, Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi , (Mart 2016
ÇETİN, M., Gazi, M.A. (2015) "Küreselleşme Sürecinde Kooparatif Kuruluşlarının Türkiye deki Durumu", Küreselleşme Sürecinde Ekonomi,Siyaset, Toplum ve Kooparatifçilik 21. Milletlerararsı Türk Kooparatifçilik Kongresi , (pp. 565-582), Karabük, Türkiye, (Mayıs 2015
ÇETİN, M., Gazi, M.A. (2014) "Kelebek Etkisi Bağlamında Toplumsal Hareketler Gezi Parkı", ‘Stratejik İletişim Yönetimi’ konulu 3. Uluslararası İletişim Sempozyumu’ , Bişkek, Kırgızistan, (Haziran 2014
Kayıt Yok
ÇETİN, M., GÖKDEMİR, A. (2023) "Türkiye'de Medyanın Gelişim Süreci", Kitap: Türk Devlet Geleneğinde Cumhuriyete Giden Yol, İstanbul/Türkiye : Boğaziçi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 37 / 51, ISBN: 978-975-451-647-0 
ÇETİN, M., Özdemir, G. (2022) "Yeni Bir Kamusal Alan Olarak İnstagram'ın Ticari Boyutu", Kitap: Yeni Medya, Toplum ve Kamusal Alan, Ankara/Türkiye : ÜTOPYA, Bölüm Sayfaları: 436 / 457, ISBN: 978-605-72196-3-3 
ÇETİN, M., Asıl, S. (2022) "KAMUSAL ALAN MI YAKNI ODASI MI?", Kitap: YENİ MEDYA,TOPLUM VE KAMUSAL ALAN, Ankara/Türkiye : ÜTOPYA, Bölüm Sayfaları: 727 / 750, ISBN: 978-605-72196-3-3 
ÇETİN, M., GÖKDEMİR, A. (2021) "Kitle İletişimde Etki Kuramları", Kitap: Yeni Medya, Toplum ve İletişim Biliminin Dönüşümü, Ankara/Türkiye : Siyasal Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 95 / 110, ISBN: 978-625-7424-24-0 
ÇETİN, M. (2020) "Kriz Yönetiminde Lider: Neleri Bilmeli ve Neler Yapmalı", Kitap: Kriz Yönetimi: Kaçınılmazı Anlamak, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 165 / 182, ISBN: 978-625-7045-34-6 
Asıl, S., ÇETİN, M. (2020) "Yeni Medya ve Gözetim", Kitap: Yeni Medya, Toplum ve Siyasal İletişim, Ankara/Türkiye : Ütopya, Bölüm Sayfaları: 278 / 301, ISBN: 978-605-9378-84-0 
Şahan, S., ÇETİN, M. (2020) "Yeni Medya ve Dijital Kamu Diplomasisi", Kitap: Yeni Medya, Toplum ve Siyasal İletişim, Ankara/Türkiye : Ütopya, Bölüm Sayfaları: 429 / 454, ISBN: 978-605-9378-84-0 
Turancı, E., ÇETİN, M. (2019) "Twitter’ı Ele Alan Kriz İletişimi ve Kriz Yönetimi Çalışmalarının Analizi", Kitap: Bilgi, Doğruluk ve Twitter, Ankara/Türkiye : Ütopya Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 158 / 183, ISBN: 978-605-9378-73-4 
Gazi, M.A., ÇETİN, M. (2019) "12 Mart Muhtırasından Sonra Propaganda (1971-1980)", Kitap: Türk Siyasal Hayatında Propaganda Çalışmaları, Ankara/Türkiye : Akademisyen Yayyınevi AŞ, Bölüm Sayfaları: 117 / 155, ISBN: 978-605-258-365-4 
ÇETİN, M., Turancı, E. (2013) "Basılı Reklam Ortamlarında Metin Yazarlığı III: Satış Yeri Reklamcılığı", Kitap: Reklam ve Reklam Yazarlığı, Türkiye : Atatürk Üniversitesi AÖF Yayını, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-975-442-544-4 
ÇETİN, M., Sönmez, E.E. (2013) "Basılı Reklam Ortamlarında Metin Yazarlığı II: Doğrudan Postalama ve El İlanı", Kitap: Reklam ve Reklam Yazarlığı, Türkiye : Atatürk Üniversitesi AÖF Yayını, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-975-442-544-4 
ÇETİN, M. (2013) "Kurumsal Reklamcılık Uygulamaları", Kitap: Reklam ve Reklam Yazarlığı, Türkiye : Atatürk Üniversitesi AÖF Yayını, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-975-442-544-4 
ÇETİN, M. (2012) "İlk Uygarlıklarda İletişim: Sözlü Kültür", Kitap: İletişim Tarihi ve Sosyolojisi, Türkiye : Atatürk Üniversitesi AÖF Yayını, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-975-442-269-6 
Çetin, M. (2009) "Diş Hekimliği Uygulamalarında Acil Durumlara Yaklaşım Eğitim Kitabı", : Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü-Sağlık Eğitimi Genel Müdürlüğü Yayını,  
Çetin, M. (2006) "Türkiye nin Sosyo Kültürel Sorunlarına Yeni Açılımlar", : Harp Akademileri Basımevi,  
ÇETİN, M. (1994) "Kooperatiflerin Başarısında Halkla İlişkiler Rolü", Kitap: Kooperatifçilik Yıllığı'93, Ankara/Türkiye : Mars Matbaası, Bölüm Sayfaları: 209 / 233, ISBN: 978-975-451-647-0 
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2023, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) KASTAMONU İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2022, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) KASTAMONU İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 2015, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı Perspektifinden Üniversite Öğrencilerinin Medyaya Bakışı 0 0 0 5 0 12 3 3 0 23
2 Kriz İletişimi ve Sosyal Medya: Emisyon Krizinde Wolksvagen’in Facebook Kullanımı 0 0 0 4 2 12 2 0 0 20
3 The research of the level of social media addiction of university students 2 0 0 6 5 3 3 0 0 19
4 Türkiye de Halkla İlişkiler Alanındaki Doktora Tezleri Üzerinden Alanda Yapılan Çalışmaların Değerlendirilmesi 0 0 0 5 1 6 0 0 0 12
5 Örgütsel Bağlılık ve Halkla İlişkiler 0 0 0 2 2 3 3 0 0 10
6 The Examination of The Anti-Usa Propaganda Posters in The Iran Revolution According to Claude Levi-Strauss’ Binary Opposition 0 0 0 3 0 5 0 0 0 8
7 Geleneksel Medya Gündeminin Belirlenmesinde Sosyal Medyanın Rolü 0 0 0 1 0 4 2 0 0 7
8 Halkla İlişkiler Alanındaki Doktora Tezleri Üzerinden Türkiye ve ABD’de Bilimsel Bilginin Gelişiminin Analizi 0 0 0 4 1 0 1 0 0 6
9 Örgütsel Kültürün Algılanmasında Metaforların Rolü 0 0 0 1 0 4 0 0 0 5
10 Çerçeveleme Kuramı Bağlamında Kamuoyu Oluşturmada Spin Birinci Körfez Savaşı 0 0 0 2 0 2 0 0 0 4
11 Örgüt Kuramları Perspektifinden Halkla İlişkilerin Gelişimi 0 0 0 1 0 2 1 0 0 4
12 Sosyal Temsil Kuramı Bağlamında Kurumsal Reklamlar Türk Hava Yolları Örneği 0 0 0 1 0 1 2 0 0 4
13 Günümüz Toplumunda Gözetim Olgusu 0 0 0 0 0 0 2 1 0 3
14 İletişim Sürecini Etkileyen Faktörlere İlişkin Bir Değerlendirme 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
15 Kamu Çalışanlarının Teknolojinin Gözetim İşlevine Bakışı 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
16 Batı Medyasında Musul Operasyonu Haberleri: Frankfurter Allgemeiner Zeitung ve The Independent 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
17 İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNDEKİ DÖNÜŞÜMÜN GÜNDEM-BELİRLEME SÜRECİNE ETKİSİ ÜZERİNE KURAMSAL TARTIŞMALARIN DEĞERLENDİRMESİ 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
18 Kooperatif Kuruluşlarında İşbirliği ve İletişim 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
19 Kooperatifçilik Yıllığı'93 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
20 Kriz Yönetimi: Kaçınılmazı Anlamak 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
21 Özel Hayatın Gizliliği Perspektifinden Birey Devlet İlişkileri 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
22 Sosyal Temsiller Kuramı Bağlamında Kriz Olgusunun Değerlendirilmesi 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
23 Türk Devlet Geleneğinde Cumhuriyete Giden Yol 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
24 Türk Siyasal Hayatında Propaganda Çalışmaları 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
25 Yeni Medya, Toplum ve Siyasal İletişim 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Muharrem Çetin
Kastamonu Üniversitesi
2001 - 2017 10
Mehmet Ali Gazi
Trabzon Üniversitesi
2014 - 2019 7
Sermin Asıl
-
2017 - 2022 5
Cem Yaşın
Gazi Üniversitesi
2016 - 2021 3
Büşra Sönmez
Gazi Üniversitesi
2016 - 2021 3
Caner Çakı
İnönü Üniversitesi
2016 - 2018 3
Yunus Emre Toprak
-
2016 3
Kastamonu Üniversitesi
2021 - 2023 2
Eda Turancı
Gazi Üniversitesi
2013 - 2019 2
Elif Eşiyok
Atılım Üniversitesi
2013 - 2014 2
Süleyman Şahan
Gaziantep Üniversitesi
2019 - 2020 2
Mehmet Küçükkurt
Gazi Üniversitesi
2009 1
Can Cengiz
-
2021 1
Sermin Asıl
Amasya Üniversitesi
2020 1
Recep Tayfun
Başkent Üniversitesi
2015 1
Arif Bel
-
2014 1
Doğan Soysop
-
2016 1
Gözde Şahin
-
2017 1
Gülten Özdemir
-
2022 1
Hüseyin Kayır
-
2010 1
Uğur Evcim
-
2009 1
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri