Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi (Dr), 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yurt Dışındaki Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Bozok Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Türkçe Öğretmenliği Pr., 2005, 2009 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yurt Dışındaki Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Bozok Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Türkçe Öğretmenliği Pr., 2005, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi (Dr), 2018 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 60, 09 Temmuz , 2017 |
Sertifika, Yabancılara Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme Sertifika Programı, Hacettepe Üniversitesi-TÖMER, 07-02-2022, 07-03-2022 |
Seminer, Dijital Çağda Eğitim, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 11-04-2022, 15-04-2022 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi |
2016-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Rektörlük, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2023-2024, Türkçe Hazırlık, Lisans |
2022-2023, Türkçe Hazırlık, Lisans |
2021-2022, Türkçe Hazırlık, Lisans |
2019-2020, Türkçe Hazırlık, Lisans |
2018-2019, Türkçe Hazırlık, Lisans |
2017-2018, Türkçe Hazırlık, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Türkçe Hazırlık, Lisans |
2015-2016, Türk Dili II, Lisans |
2015-2016, Türkçe Hazırlık, Lisans |
Kayıt Yok |
Yabancı/İkinci Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dijital Hikâye Kullanımı (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2022-2023 |
Kayıt Yok |
Öztürk, B., Tekin, N.M. (2022) "The Use of Reported Past Tense in Gossip Narratives: A Study on Turkish Textbooks for Foreigners", International Journal of Education & Literacy Studies, 10 (4) pp. 100-106 Link DOI |
Tekin, N.M., Öztürk, B. (2022) "Türkçenin yabancı/ikinci dil olarak öğretiminde devrik cümle yapısı", RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 27 (0) pp. 1-12 [TR Dizin] DOI |
Tekin, N.M., Duman, A. (2017) "The Attitude of Students Who Are Native Speakers of Turkish in England towards Turkish Lessons Based on Their Demographic Characteristics", International Journal of Languages' Education, 1 (0) DOI |
Tekin, N.M. (2013) "AVRUPA DA ORTAK KİMLİK ARAYIŞI VE BU ARAYIŞIN TÜRK BİRLİĞİ SAĞLAMA ÖNERİLERİNE YANSIMASI", Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 6 (26) pp. 539-560 Link |
Tekin, N.M. (2021) "Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreticilerinin Uzaktan Öğretim Sürecinde Yaşanılan Problemler Hakkındaki Görüşleri", I. BATI KAREDENİZ TÖMELER ÇALIŞTAYI , Zonguldak, Türkiye, (Haziran 2021) |
Taşköprü, G., Tekin, N.M., Gün, B.K. (2020) "Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kültürel Ögelerin Kullanımı: Bir Materyal Örneği", Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Doktora Programı II. Öğrenci Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2020) |
Karamanoğlu, F.M., Tekin, N.M. (2019) "B2-C1 Seviyesi Uluslararası Öğrencilerin İyelik Eklerinin Yazımında Yaşadıkları Problemler", 12. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI , İzmir, Türkiye, (Ekim 2019) |
Tekin, N.M., Karamanoğlu, F.M. (2019) "Uluslararası Öğrencilerin Lisans Derslerinde Dil Becerilerinden Kaynaklı Yaşadıkları İletişim Problemlerine Yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri", 12. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI , İzmir, Türkiye, (Ekim 2019) |
Tekin, N.M. (2016) "Türkçe ve Türk Kültürü Ders Kitaplarındaki Kültürlerarası Etkileşimi Sağlamada Ortak Değerlerin Kullanımı", ERPA International Congress (Bosna-Hersek) , Bosna Hersek, (Eylül 2016) |
Kayıt Yok |
Tekin, N.M. (2023) "İki Dillilere Türkçe Öğretiminde Metin Seçimi ve Kültürel İçerikler", Kitap: Türkçe Öğretiminde Okuma Eğitimi El Kitabı, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ |
Karamanoğlu, F.M., Tekin, N.M. (2022) "B2-C1 Seviyesi Ulusalararası Öğrencilerin İyelik Eklerinin Yazımında Yaşadıkları Problemler", Kitap: Türkçenin Eğitimi-Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar (12.), : Türk Dil Kurumu |
Tekin, N.M., Karamanoğlu, F.M. (2022) "Uluslararası Öğrencilerin Lisans Derslerinde Dil Becerilerinden Kaynaklı Yaşadıkları İletişim Problemlerine Yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri", Kitap: TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİNDE KURAMSAL VE UYGULAMALI ÇALIŞMALAR 12, : Türk Dil Kurumu |
Tekin, N.M., Taşköprü, G., Gün, B.K. (2020) "Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kültürel Ögelerin Kullanımı: Bir Materyal Örneği", Kitap: Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü - Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi 2. Öğrenci Sempozyumu, : Nobel |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 2 |
Beyza Koç Gün
Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
|
2020 | 2 |
Günsu Taşköprü
-
|
2020 | 2 |
Asiye Duman
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78739 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9115 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Türkçe Eğitimi | 577 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 10 | 20 | 0 | 20 | 43 | 3 | 110 | 40 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 491 . | 528 . | - | 522 . | 486 . | 621 . | 510 . | 551 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 340 . | 332 . | - | 311 . | 289 . | 384 . | 262 . | 339 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 80 . | 86 . | - | 115 . | 89 . | 124 . | 68 . | 88 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 1 | 4 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |