Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlahiyat (Yl) (Tezli), 2002, 2005 |
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, , 1994, 1999 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlahiyat (Yl) (Tezli), 2002, 2005 |
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, , 1994, 1999 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] İlahiyat Felsefe ve Din Bilimleri Din Eğitimi |
2006-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2005-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2020-2021, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2020-2021, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2020-2021, İLKOKULDA DRAMA, Lisans |
2020-2021, DRAMA, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I, Lisans |
2019-2020, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2019-2020, İLOKULDA DRAMA, Lisans |
2019-2020, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2019-2020, DRAMA, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, DRAMA, Lisans |
2018-2019, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2018-2019, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, DRAMA, Lisans |
2017-2018, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2017-2018, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I, Lisans |
2016-2017, DİNÎ HİTÂBET VE DİKSİYON, Lisans |
2016-2017, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2016-2017, DİN FELSEFESİ-II, Lisans |
2016-2017, DİN FELSEFESİ-I, Lisans |
2016-2017, DRAMA, Lisans |
2016-2017, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2015-2016, DİN FELSEFESİ, Lisans |
2015-2016, DRAMA, Lisans |
2015-2016, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2015-2016, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2014-2015, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2014-2015, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2014-2015, DRAMA, Lisans |
2013-2014, DRAMA, Lisans |
2013-2014, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans |
2013-2014, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2013-2014, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2012-2013, DİKSİYON, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Şensizoğlu, N. (2018) "TÜRKİYE VE ÖZBEKİSTAN TÜRKÇELERİNDE KULLANILAN DİNÎ TERİMLER", I.MİLLETLERARASI TÜRKİYE-ÖZBEKİSTAN MÜNASEBETLERİ SEMPOZYUMU , (Aralık 2018) |
YAKUP, G., NEVZAT, Ş. (2007) "Arapça Dilbilgisi Sarf Nahiv", İstanbul/Türkiye : Tecdid Yayınları |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
GÜNDÜZALP YAKUP
-
|
2007 | 1 |
ŞENSİZOĞLU NEVZAT
-
|
2007 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | İlahiyat Temel Alanı | 4780 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Felsefe ve Din Bilimleri | 533 |
Anahtar Kelimeler | Din Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 532 . | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 226 . | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 68 . | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 34 . | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |