img

Dr. Öğr. Üyesi Neslişah ÖZDEMİR

  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanlığı
  • İşletme Bölümü
  • Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
37
Atıf
19
h-index
3
WoS
Yayın
5
Atıf
14
h-index
1
Scopus
Yayın
2
Atıf
1
h-index
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2008, 2012
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2012, 2015
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2020
Araştırma Alanları
Tüketici Davranışları, Endüstriyel Pazarlama
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2012, 2015
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2008, 2012
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 86, 05 Mart 20, 2017
İngilizce, YDS, 73, 2013-YDS S, 2013
İngilizce, ÜDS, 76, 2012-ÜDS S, 2012
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Endüstriyel Pazarlama
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2013-2022, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2022-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Büşra Demir, Yüksek Lisans, KURUMSAL İMAJIN MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİNDE ALGILANAN DEĞERİN VE DEĞİŞTİRME MALİYETİNİN ROLÜ: BANKA, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Beyza Şafak, Yüksek Lisans, Hizmet Adaleti Algısı ve Tekrar Satın Alma Niyeti: Hizmet Telafisinden Tatmin ve Firma İtibarının Dü, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Abdulkadir Gümüş, Yüksek Lisans, Tüketici Etnosentrizminin ve Dindarlığın Yerli Elektrikli Otomobil Satın Alma Niyetine Etkisinin Pla, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Canan Caferoğlu, Yüksek Lisans, E- Ticaret Pazaryerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin ve Riskin Müşteri Güveni ve Sadakatine Etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
2023-2024, Pazarlama İlkeleri, Lisans
2023-2024, Tüketici Davranışları, Lisans
2023-2024, Satış Yönetimi, Lisans
2023-2024, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Pazarlamada Yeni Trendler, Yüksek Lisans
2022-2023, Pazarlama İlkeleri, Lisans
2022-2023, Tüketici Davranışları, Lisans
2022-2023, Satış Yönetimi, Lisans
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2022-2023, Marka Yönetimi, Lisans
2022-2023, Pazarlama Araştırmaları, Lisans
2022-2023, Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2021-2022, Uluslararası Pazarlama, Lisans
2021-2022, Endüstriyel Pazarlama, Lisans
2021-2022, Genel İşletme, Lisans
2021-2022, Pazarlama Yönetimi, Lisans
2021-2022, Marka Yönetimi, Lisans
2021-2022, Pazarlama İlkeleri, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Özdemir, N. (2023) "Systematic review on consumer forgiveness: Clarifying the domain and future research agenda", Business & Management Studies: An International Journal, 11 (3) pp. 1241-1259 [TR Dizin] Link DOI  
Özdemir, N., Sunaoğlu, Ş.K. (2023) "Karanlık Üçlü Kişilik Özelliklerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışına Etkisi", Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (56) pp. 377-397 [TR Dizin] Link DOI   
Özdemir, N. (2023) "Müşteri Temelli Kurumsal İtibarın Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisinde Müşteri-Firma Özdeşleşmesinin Aracı Rolü", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 16 (3) pp. 637-668 [TR Dizin] Link  
Sunaoğlu, Ş.K., Özdemir, N. (2023) "Müşteri Vatandaşlık Davranışı Araştırmalarının Gelişimi: Sistematik İnceleme ve Bibliyometrik Analizi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (3) pp. 2219-2254 [ESCI] Link DOI   
Sunaoglu, S.K., ÖZDEMİR, N. (2023) "THE EVOLUTION OF CUSTOMER CITIZIENSHIP BEHAVIOR RESEARCH: SYSTEMATIC REVIEW AND BIBLIOMETRIC ANALYSIS", JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY, 10 (3) pp. 2219-2254 DOI  
Özdemir, N. (2022) "Materialism and Compulsive Buying: A Moderated Mediation Model of Impulsive Buying and Religiosity", MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi, 11 (4) pp. 1603-1614 [TR Dizin] DOI   
Özdemir, N., Sunaoğlu, Ş.K. (2022) "Müşteri Etkileşiminin Müşteri Sadakatine Etkisinde Müşteri Vatandaşlık Davranışının Aracı Rolü: E-Ticaret Pazaryerleri Üzerine Bir Araştırma", Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 14 (1) pp. 1-38 [TR Dizin] Link   
Özdemir, N. (2021) "Dindarlık ve sürdürülebilir tüketim davranışı: Gönüllü sadeliğin aracı rolü", Turkish Journal of Marketing, 6 (1) pp. 70-89 Link DOI  
Özdemir, N., Kavak, B. (2021) "B2B Firmalar için Pazarlama Kabiliyetleri Ölçeği Geliştirilmesi ve Doğrulanması", Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 16 (2) pp. 489-511 [ESCI] Link DOI   
Özdemir, N., Kavak, B. (2021) "Örgütsel Satın Alma Davranışı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması", Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 22 (2) pp. 479-493 [TR Dizin] DOI   
ÖZDEMİR, N., Kavak, B. (2021) "Development and Verification of Marketing Capabilities Scale for B2B Firms", ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, 16 (2) pp. 489-511 [ESCI] DOI  
Kavak, B., Sunaoğlu, Ş.K., Özdemir, N. (2017) "Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Bütüncül ve Analitik Düşünme Açısından Farklılıkları: Akıllı Telefonlar İçin Bir İnceleme", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 10 (20) pp. 201-218 Link  
Kavak, B., Taner, N., Kazancı, Ş. (2016) "Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Yenilikçi Davranış Güdüleri Açısından Farklılıkları: Akıllı Telefon Kullanıcıları Üzerinde Bir İnceleme", Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 2 (2) pp. 91-121 Link  
Özdemir, N. (2013) "Kullanıcılarının Akıllı Telefonları Değerlendirmeleri: Kastamonu Şehir Merkezinde Bir Uygulama", Business Management Studies: An International Journal, 1 (2) pp. 127-140 [TR Dizin] Link DOI  
Ergin, F., Arslan, H., Bilezikçi, B., Agildere, A., ÖZDEMİR, N. (2001) "Primary tuberculosis in the gluteal muscle of a patient with chronic renal failure -: A rare presentation", NEPHRON, 89 (4) pp. 463-466 [ESCI] DOI   
Varan, B., Karakayali, H., Kutsal, A., ÖZDEMİR, N. (1998) "Spontaneous hemothorax in a hemodialysis patient", PEDIATRIC NEPHROLOGY, 12 (1) pp. 65-66 [ESCI] DOI   
Özdemir, N. (2023) "Ethics of Counterfeiting and Piracy: A Bibliometric Study", 4. Uluslararası Etik Kongresi , (pp. 244-252), Ankara, Türkiye, (Ekim 2023
Özdemir, N. (2023) "Türkiye’de Pazarlama Alanındaki Tüketici Dindarlığı Konulu Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", 9. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi , (pp. 226), Türkiye, (Ekim 2023
Özdemir, N., Sunaoğlu, Ş.K. (2022) "Karanlık Üçlü Kişilik Özelliklerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışına Etkisi", 26. Pazarlama Kongresi , (pp. 300-313), Kırşehir, Türkiye, (Temmuz 2022
Sunaoğlu, Ş.K., Özdemir, N. (2022) "Pazarlama Alanında Hizmet Baskın Mantıkla İlgili Çalışmaların Görsel Haritalama Tekniğiyle Bibliyometrik Analizi", Uluslararası Uygulamalı İşletme Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 126), Bayburt, Türkiye, (Mayıs 2022
Özdemir, N. (2021) "Sürdürülebilir Lüks: Sistematik Bir Literatür Taraması", Uluslararası Sürdürülebilir İşletmecilik ve Ekonomi Stratejileri Kongresi , (pp. 1-13), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2021
Çağlayan, O., Özdemir, N., Küçük, N. (2018) "Lojistik İşlemlerinin İşletme Performansına Etkisi: Gıda Perakendecileri Üzerine Bir Uygulama", 4. Kafkasya Ortaasya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi , (pp. 1322-1327), Aydın, Türkiye, (Eylül 2018
Çağlayan, O., Küçük, N., Dilek, S., Özdemir, N. (2018) "Örgütsel Bağlılık Düzeylerinin Çalışma Birimlerine Göre Farklılaşması: Örgütsel Bağlılıkta Taşra Sendromu Teorisi", 7th International Conference On Business Administration (ICBA) , Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2018
Çağlayan, O., Salihoğlu, G.H., Küçük, N., Özdemir, N. (2018) "Kişilik Yönelimlerinin Mesleki Başarı Algısı Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", 7th International Conference On Business Administration (ICBA) , Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2018
Özdemir, B., Tekin, E., Özdemir, N. (2018) "The Effect of Culture on Entrepreneurship", Innovation and Global Issues in Social Sciences III , (pp. 693-698), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018
Tekin, E., Özdemir, B., Özdemir, N. (2018) "A Research Relationship between Leader-Member Exchange and Organization Commitment", Innovation and Global Issues in Social Sciences III , (pp. 578-583), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018
Kavak, B., Sunaoğlu, Ş.K., Özdemir, N. (2017) "Statistical Tests Differences in Data Preparation for The Respondents’ Demographics", 3rd International Conference on Social Sciences and Education Research , (pp. 81), Roma, İtalya, (Mayıs 2017
Özdemir, B., Özdemir, N. (2017) "Helal Lojistik, Lojistik Bir Kabiliyet Olarak Sürdürülebilir Rekabet Avantajının Kaynağı Olabilir Mi? Kuramsal Bir Değerlendirme", III. Uluslararası Kafkasya-Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi , (pp. 100), Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2017
Kavak, B., Kazancı, Ş., Taner, N. (2016) "Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Bütüncül ve Analitik Düşünme Açısından Farklılıkları Akıllı Telefonlar için Bir İnceleme", 21. Pazarlama Kongresi , (pp. 354-369), Kütahya, Türkiye, (Ekim 2016
Yücel, M., Aktaş, Y., Özdemir, N. (2015) "What are the New Functions of Agriculture Cooperatives in the Progress of Globalization? The Case of Agriculture Cooperatives of Kastamonu", INTERNATIONAL CONFERENCE ON EURASIAN ECONOMIES 2015 , (pp. 160-169), Kazan, Rusya Federasyonu, (Eylül 2015
Aktaş, Y., Özdemir, N. (2014) "Evaluation of Kastamonu Village Development and Other Agricultural Cooperative Association’s (Vdaca): Organization, Operation Mode and Impact Assessment", Fifth International Scientific Agricultural Symposium Agrosym 2014 , (pp. 1123-1128), Saraybosna, Bosna Hersek, (Ekim 2014
Alatas, Ö., Çolak, Ö., Alatas, F., Metintas, M., Uslu, S., ÖZDEMİR, N. (1998) "The value of tumor marker determination in bronchial washing of lung cancer patients.", , Türkiye 
Kayıt Yok
Özdemir, N. (2023) "Trust in E-Commerce From the Cultural Perspective: A Systematic Literature Review", Kitap: Advancing SMEs Toward E-Commerce Policies for Sustainability, : IGI GLOBAL   
Sunaoğlu, Ş.K., Özdemir, N. (2023) "Dijital Etkileyiciler ve Satın Alma: Ulusal Literatürde Bir Meta Analiz Çalışması", Kitap: Pazarlamanın Dijital Dönüşümü: Pazarlama 5.0, Gaziantep/Türkiye : Özgür Yayınları  
Özdemir, N. (2023) "KOBİ'lerde Hizmetleştirme Üzerine Bir Değerlendirme", Kitap: A’dan Z’ye KOBİ’ler, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi  
Özdemir, N. (2021) "Birlikte Değer Yaratma", Kitap: Pazarlamanın Geleceği, Ankara/Türkiye : Nobel Bilimsel Eserler  
Kavak, B., Özdemir, N., Boyacı, G.E. (2020) "A Literature Review of Social Media for Marketing: Social Media Use in B2C and B2B Contexts", Kitap: Managing Social Media Practices in the Digital Economy, : IGI GLOBAL   
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
; A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
Kullanıcılarının Akıllı Telefonları Değerlendirmeleri: Kastamonu Şehir Merkezinde Bir Uygulama
Business Management Studies: An International Journal
0 0 0 3 1 0 0 0 4
2
B2B Firmalar için Pazarlama Kabiliyetleri Ölçeği Geliştirilmesi ve Doğrulanması
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
0 0 0 1 0 2 0 0 3
3
Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Yenilikçi Davranış Güdüleri Açısından Farklılıkları: Akıllı Telefon Kullanıcıları Üzerinde Bir İnceleme
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
0 0 0 1 2 0 0 0 3
4
Karanlık Üçlü Kişilik Özelliklerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışına Etkisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
0 0 0 0 2 0 0 0 2
5
Dindarlık ve sürdürülebilir tüketim davranışı: Gönüllü sadeliğin aracı rolü
Turkish Journal of Marketing
0 0 0 0 1 1 0 0 2
6
Advancing SMEs Toward E-Commerce Policies for Sustainability
1 0 0 0 0 1 0 0 2
7
Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Bütüncül ve Analitik Düşünme Açısından Farklılıkları: Akıllı Telefonlar İçin Bir İnceleme
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
0 0 0 1 0 0 0 0 1
8
Müşteri Etkileşiminin Müşteri Sadakatine Etkisinde Müşteri Vatandaşlık Davranışının Aracı Rolü: E-Ticaret Pazaryerleri Üzerine Bir Araştırma
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
0 0 0 0 1 0 0 0 1
9
Materialism and Compulsive Buying: A Moderated Mediation Model of Impulsive Buying and Religiosity
MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi
0 0 0 0 1 0 0 0 1
(2016) "PROF. DR. MEHMET OLUÇ ÖDÜLÜ" Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Şerife Kazancı Sunaoğlu
Bayburt Üniversitesi
2016 - 2023 10
Bahtişen Kavak
İstanbul Arel Üniversitesi
2016 - 2021 7
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2018 3
Orhan Çağlayan
Bursa Teknik Üniversitesi
2018 3
Nurten Küçük
-
2018 3
Kastamonu Üniversitesi
2018 2
Yaşar Aktaş
-
2014 - 2015 2
-
2018 1
-
2015 1
Gülay Erol Boyacı
-
2020 1
Güneş Han Salihoğlu
Siirt Üniversitesi
2018 1
A Kutsal
-
1998 1
AM Agildere
-
2001 1
B Bilezikçi
-
2001 1
B Varan
-
1998 1
Bahtisen Kavak
-
2021 1
F Alatas
-
1998 1
F Ergin
-
2001 1
H Arslan
-
2001 1
H Karakayali
-
1998 1
M Metintas
-
1998 1
Ö Alatas
-
1998 1
Ö Çolak
-
1998 1
S Uslu
-
1998 1
Serife Kazanci Sunaoglu
-
2023 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78249
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 32907
YÖKSİS Bilim Alanı Pazarlama 1404
Anahtar Kelimeler Tüketici Davranışları, Endüstriyel Pazarlama, Uluslararası Pazarlama
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 10 18 25 50 0 40 100 38 200 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 460 . 484 . 523 . 492 . - 490 . 523 . 579 . 384 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 376 . 396 . 423 . 421 . - 411 . 433 . 507 . 306 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 113 . 131 . 142 . 119 . - 101 . 102 . 149 . 55 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 95 . 109 . 120 . 97 . - 82 . 84 . 121 . 48 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 27 . 26 . 29 . 22 . - 26 . 11 . 30 . 5 . -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 1 2 3 5 0 1 5 4 9 0
Toplam Makale 0 1 1 0 0 0 3 2 4 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 1 1 0 3 0
Toplam Bildiri 1 1 2 5 0 0 1 2 2 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 1 1 0 0 0 2 0 1 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 1 2 3 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 1 0 3 0
Bildiri (Uluslararası) 1 0 2 5 0 0 1 1 2 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri