Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2008, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2020 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2008, 2012 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 86, 05 Mart 20, 2017 |
İngilizce, YDS, 73, 2013-YDS S, 2013 |
İngilizce, ÜDS, 76, 2012-ÜDS S, 2012 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Endüstriyel Pazarlama |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2013-2022, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2022-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Büşra Demir, Yüksek Lisans, KURUMSAL İMAJIN MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİNDE ALGILANAN DEĞERİN VE DEĞİŞTİRME MALİYETİNİN ROLÜ: BANKA, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Beyza Şafak, Yüksek Lisans, Hizmet Adaleti Algısı ve Tekrar Satın Alma Niyeti: Hizmet Telafisinden Tatmin ve Firma İtibarının Dü, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Abdulkadir Gümüş, Yüksek Lisans, Tüketici Etnosentrizminin ve Dindarlığın Yerli Elektrikli Otomobil Satın Alma Niyetine Etkisinin Pla, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Canan Caferoğlu, Yüksek Lisans, E- Ticaret Pazaryerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin ve Riskin Müşteri Güveni ve Sadakatine Etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2023-2024, Tüketici Davranışları, Lisans |
2023-2024, Satış Yönetimi, Lisans |
2023-2024, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Pazarlamada Yeni Trendler, Yüksek Lisans |
2022-2023, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2022-2023, Tüketici Davranışları, Lisans |
2022-2023, Satış Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Marka Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Pazarlama Araştırmaları, Lisans |
2022-2023, Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2021-2022, Uluslararası Pazarlama, Lisans |
2021-2022, Endüstriyel Pazarlama, Lisans |
2021-2022, Genel İşletme, Lisans |
2021-2022, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Marka Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Özdemir, N. (2023) "Systematic review on consumer forgiveness: Clarifying the domain and future research agenda", Business & Management Studies: An International Journal, 11 (3) pp. 1241-1259 [TR Dizin] Link DOI |
Özdemir, N., Sunaoğlu, Ş.K. (2023) "Karanlık Üçlü Kişilik Özelliklerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışına Etkisi", Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (56) pp. 377-397 [TR Dizin] Link DOI |
Özdemir, N. (2023) "Müşteri Temelli Kurumsal İtibarın Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisinde Müşteri-Firma Özdeşleşmesinin Aracı Rolü", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 16 (3) pp. 637-668 [TR Dizin] Link |
Sunaoğlu, Ş.K., Özdemir, N. (2023) "Müşteri Vatandaşlık Davranışı Araştırmalarının Gelişimi: Sistematik İnceleme ve Bibliyometrik Analizi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (3) pp. 2219-2254 [ESCI] Link DOI |
Sunaoglu, S.K., ÖZDEMİR, N. (2023) "THE EVOLUTION OF CUSTOMER CITIZIENSHIP BEHAVIOR RESEARCH: SYSTEMATIC REVIEW AND BIBLIOMETRIC ANALYSIS", JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY, 10 (3) pp. 2219-2254 DOI |
Özdemir, N. (2022) "Materialism and Compulsive Buying: A Moderated Mediation Model of Impulsive Buying and Religiosity", MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi, 11 (4) pp. 1603-1614 [TR Dizin] DOI |
Özdemir, N., Sunaoğlu, Ş.K. (2022) "Müşteri Etkileşiminin Müşteri Sadakatine Etkisinde Müşteri Vatandaşlık Davranışının Aracı Rolü: E-Ticaret Pazaryerleri Üzerine Bir Araştırma", Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 14 (1) pp. 1-38 [TR Dizin] Link |
Özdemir, N. (2021) "Dindarlık ve sürdürülebilir tüketim davranışı: Gönüllü sadeliğin aracı rolü", Turkish Journal of Marketing, 6 (1) pp. 70-89 Link DOI |
Özdemir, N., Kavak, B. (2021) "B2B Firmalar için Pazarlama Kabiliyetleri Ölçeği Geliştirilmesi ve Doğrulanması", Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 16 (2) pp. 489-511 [ESCI] Link DOI |
Özdemir, N., Kavak, B. (2021) "Örgütsel Satın Alma Davranışı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması", Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 22 (2) pp. 479-493 [TR Dizin] DOI |
ÖZDEMİR, N., Kavak, B. (2021) "Development and Verification of Marketing Capabilities Scale for B2B Firms", ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, 16 (2) pp. 489-511 [ESCI] DOI |
Kavak, B., Sunaoğlu, Ş.K., Özdemir, N. (2017) "Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Bütüncül ve Analitik Düşünme Açısından Farklılıkları: Akıllı Telefonlar İçin Bir İnceleme", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 10 (20) pp. 201-218 Link |
Kavak, B., Taner, N., Kazancı, Ş. (2016) "Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Yenilikçi Davranış Güdüleri Açısından Farklılıkları: Akıllı Telefon Kullanıcıları Üzerinde Bir İnceleme", Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 2 (2) pp. 91-121 Link |
Özdemir, N. (2013) "Kullanıcılarının Akıllı Telefonları Değerlendirmeleri: Kastamonu Şehir Merkezinde Bir Uygulama", Business Management Studies: An International Journal, 1 (2) pp. 127-140 [TR Dizin] Link DOI |
Ergin, F., Arslan, H., Bilezikçi, B., Agildere, A., ÖZDEMİR, N. (2001) "Primary tuberculosis in the gluteal muscle of a patient with chronic renal failure -: A rare presentation", NEPHRON, 89 (4) pp. 463-466 [ESCI] DOI |
Varan, B., Karakayali, H., Kutsal, A., ÖZDEMİR, N. (1998) "Spontaneous hemothorax in a hemodialysis patient", PEDIATRIC NEPHROLOGY, 12 (1) pp. 65-66 [ESCI] DOI |
Özdemir, N. (2023) "Ethics of Counterfeiting and Piracy: A Bibliometric Study", 4. Uluslararası Etik Kongresi , (pp. 244-252), Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) |
Özdemir, N. (2023) "Türkiye’de Pazarlama Alanındaki Tüketici Dindarlığı Konulu Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", 9. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi , (pp. 226), Türkiye, (Ekim 2023) |
Özdemir, N., Sunaoğlu, Ş.K. (2022) "Karanlık Üçlü Kişilik Özelliklerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışına Etkisi", 26. Pazarlama Kongresi , (pp. 300-313), Kırşehir, Türkiye, (Temmuz 2022) |
Sunaoğlu, Ş.K., Özdemir, N. (2022) "Pazarlama Alanında Hizmet Baskın Mantıkla İlgili Çalışmaların Görsel Haritalama Tekniğiyle Bibliyometrik Analizi", Uluslararası Uygulamalı İşletme Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 126), Bayburt, Türkiye, (Mayıs 2022) |
Özdemir, N. (2021) "Sürdürülebilir Lüks: Sistematik Bir Literatür Taraması", Uluslararası Sürdürülebilir İşletmecilik ve Ekonomi Stratejileri Kongresi , (pp. 1-13), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2021) |
Çağlayan, O., Özdemir, N., Küçük, N. (2018) "Lojistik İşlemlerinin İşletme Performansına Etkisi: Gıda Perakendecileri Üzerine Bir Uygulama", 4. Kafkasya Ortaasya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi , (pp. 1322-1327), Aydın, Türkiye, (Eylül 2018) |
Çağlayan, O., Küçük, N., Dilek, S., Özdemir, N. (2018) "Örgütsel Bağlılık Düzeylerinin Çalışma Birimlerine Göre Farklılaşması: Örgütsel Bağlılıkta Taşra Sendromu Teorisi", 7th International Conference On Business Administration (ICBA) , Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Çağlayan, O., Salihoğlu, G.H., Küçük, N., Özdemir, N. (2018) "Kişilik Yönelimlerinin Mesleki Başarı Algısı Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", 7th International Conference On Business Administration (ICBA) , Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Özdemir, B., Tekin, E., Özdemir, N. (2018) "The Effect of Culture on Entrepreneurship", Innovation and Global Issues in Social Sciences III , (pp. 693-698), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018) |
Tekin, E., Özdemir, B., Özdemir, N. (2018) "A Research Relationship between Leader-Member Exchange and Organization Commitment", Innovation and Global Issues in Social Sciences III , (pp. 578-583), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018) |
Kavak, B., Sunaoğlu, Ş.K., Özdemir, N. (2017) "Statistical Tests Differences in Data Preparation for The Respondents’ Demographics", 3rd International Conference on Social Sciences and Education Research , (pp. 81), Roma, İtalya, (Mayıs 2017) |
Özdemir, B., Özdemir, N. (2017) "Helal Lojistik, Lojistik Bir Kabiliyet Olarak Sürdürülebilir Rekabet Avantajının Kaynağı Olabilir Mi? Kuramsal Bir Değerlendirme", III. Uluslararası Kafkasya-Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi , (pp. 100), Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2017) |
Kavak, B., Kazancı, Ş., Taner, N. (2016) "Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Bütüncül ve Analitik Düşünme Açısından Farklılıkları Akıllı Telefonlar için Bir İnceleme", 21. Pazarlama Kongresi , (pp. 354-369), Kütahya, Türkiye, (Ekim 2016) |
Yücel, M., Aktaş, Y., Özdemir, N. (2015) "What are the New Functions of Agriculture Cooperatives in the Progress of Globalization? The Case of Agriculture Cooperatives of Kastamonu", INTERNATIONAL CONFERENCE ON EURASIAN ECONOMIES 2015 , (pp. 160-169), Kazan, Rusya Federasyonu, (Eylül 2015) |
Aktaş, Y., Özdemir, N. (2014) "Evaluation of Kastamonu Village Development and Other Agricultural Cooperative Association’s (Vdaca): Organization, Operation Mode and Impact Assessment", Fifth International Scientific Agricultural Symposium Agrosym 2014 , (pp. 1123-1128), Saraybosna, Bosna Hersek, (Ekim 2014) |
Alatas, Ö., Çolak, Ö., Alatas, F., Metintas, M., Uslu, S., ÖZDEMİR, N. (1998) "The value of tumor marker determination in bronchial washing of lung cancer patients.", , Türkiye |
Kayıt Yok |
Özdemir, N. (2023) "Trust in E-Commerce From the Cultural Perspective: A Systematic Literature Review", Kitap: Advancing SMEs Toward E-Commerce Policies for Sustainability, : IGI GLOBAL |
Sunaoğlu, Ş.K., Özdemir, N. (2023) "Dijital Etkileyiciler ve Satın Alma: Ulusal Literatürde Bir Meta Analiz Çalışması", Kitap: Pazarlamanın Dijital Dönüşümü: Pazarlama 5.0, Gaziantep/Türkiye : Özgür Yayınları |
Özdemir, N. (2023) "KOBİ'lerde Hizmetleştirme Üzerine Bir Değerlendirme", Kitap: A’dan Z’ye KOBİ’ler, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi |
Özdemir, N. (2021) "Birlikte Değer Yaratma", Kitap: Pazarlamanın Geleceği, Ankara/Türkiye : Nobel Bilimsel Eserler |
Kavak, B., Özdemir, N., Boyacı, G.E. (2020) "A Literature Review of Social Media for Marketing: Social Media Use in B2C and B2B Contexts", Kitap: Managing Social Media Practices in the Digital Economy, : IGI GLOBAL |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Kullanıcılarının Akıllı Telefonları Değerlendirmeleri: Kastamonu Şehir Merkezinde Bir Uygulama
Business Management Studies: An International Journal
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
2 |
B2B Firmalar için Pazarlama Kabiliyetleri Ölçeği Geliştirilmesi ve Doğrulanması
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 |
3 |
Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Yenilikçi Davranış Güdüleri Açısından Farklılıkları: Akıllı Telefon Kullanıcıları Üzerinde Bir İnceleme
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
4 |
Karanlık Üçlü Kişilik Özelliklerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışına Etkisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
5 |
Dindarlık ve sürdürülebilir tüketim davranışı: Gönüllü sadeliğin aracı rolü
Turkish Journal of Marketing
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
6 |
Advancing SMEs Toward E-Commerce Policies for Sustainability
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
7 |
Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Bütüncül ve Analitik Düşünme Açısından Farklılıkları: Akıllı Telefonlar İçin Bir İnceleme
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
8 |
Müşteri Etkileşiminin Müşteri Sadakatine Etkisinde Müşteri Vatandaşlık Davranışının Aracı Rolü: E-Ticaret Pazaryerleri Üzerine Bir Araştırma
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
9 |
Materialism and Compulsive Buying: A Moderated Mediation Model of Impulsive Buying and Religiosity
MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2016) "PROF. DR. MEHMET OLUÇ ÖDÜLÜ" Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Şerife Kazancı Sunaoğlu
Bayburt Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 10 |
Bahtişen Kavak
İstanbul Arel Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 7 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Orhan Çağlayan
Bursa Teknik Üniversitesi
|
2018 | 3 |
Nurten Küçük
-
|
2018 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Yaşar Aktaş
-
|
2014 - 2015 | 2 |
-
|
2018 | 1 |
-
|
2015 | 1 |
Gülay Erol Boyacı
-
|
2020 | 1 |
Güneş Han Salihoğlu
Siirt Üniversitesi
|
2018 | 1 |
A Kutsal
-
|
1998 | 1 |
AM Agildere
-
|
2001 | 1 |
B Bilezikçi
-
|
2001 | 1 |
B Varan
-
|
1998 | 1 |
Bahtisen Kavak
-
|
2021 | 1 |
F Alatas
-
|
1998 | 1 |
F Ergin
-
|
2001 | 1 |
H Arslan
-
|
2001 | 1 |
H Karakayali
-
|
1998 | 1 |
M Metintas
-
|
1998 | 1 |
Ö Alatas
-
|
1998 | 1 |
Ö Çolak
-
|
1998 | 1 |
S Uslu
-
|
1998 | 1 |
Serife Kazanci Sunaoglu
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 32907 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1404 |
Anahtar Kelimeler | Tüketici Davranışları, Endüstriyel Pazarlama, Uluslararası Pazarlama |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 10 | 18 | 25 | 50 | 0 | 40 | 100 | 38 | 200 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 460 . | 484 . | 523 . | 492 . | - | 490 . | 523 . | 579 . | 384 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 376 . | 396 . | 423 . | 421 . | - | 411 . | 433 . | 507 . | 306 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 113 . | 131 . | 142 . | 119 . | - | 101 . | 102 . | 149 . | 55 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 95 . | 109 . | 120 . | 97 . | - | 82 . | 84 . | 121 . | 48 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 27 . | 26 . | 29 . | 22 . | - | 26 . | 11 . | 30 . | 5 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 2 | 3 | 5 | 0 | 1 | 5 | 4 | 9 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 4 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 1 | 2 | 5 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 2 | 5 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |