Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2008, 2012 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), 2015, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, 2008, 2012 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 86, 05 Mart 20, 2017 |
İngilizce, YDS, 73, 2013-YDS S, 2013 |
İngilizce, ÜDS, 76, 2012-ÜDS S, 2012 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Tüketici Davranışları |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Endüstriyel Pazarlama |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2013-2022, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye |
2022-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Beyza Şafak, Yüksek Lisans, Hizmet Adaleti Algısı ve Tekrar Satın Alma Niyeti: Hizmet Telafisinden Tatmin ve Firma İtibarının Düzenleyici Aracılık Modeli, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Canan Caferoğlu, Yüksek Lisans, E- Ticaret Pazaryerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin ve Riskin Müşteri Güveni ve Sadakatine Etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Abdulkadir Gümüş, Yüksek Lisans, Tüketici Etnosentrizminin ve Dindarlığın Yerli Elektrikli Otomobil Satın Alma Niyetine Etkisinin Planlı Davranış Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Büşra Demir, Yüksek Lisans, KURUMSAL İMAJIN MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİNDE ALGILANAN DEĞERİN VE DEĞİŞTİRME MALİYETİNİN ROLÜ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Pazarlamada Yeni Trendler, Yüksek Lisans |
2023-2024, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Satış Yönetimi, Lisans |
2023-2024, Tüketici Davranışları, Lisans |
2023-2024, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2022-2023, Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2022-2023, Pazarlama Araştırmaları, Lisans |
2022-2023, Marka Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Satış Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Tüketici Davranışları, Lisans |
2022-2023, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2021-2022, Pazarlama İlkeleri, Lisans |
2021-2022, Marka Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Pazarlama Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Genel İşletme, Lisans |
2021-2022, Endüstriyel Pazarlama, Lisans |
2021-2022, Uluslararası Pazarlama, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sunaoğlu, Ş.K., ÖZDEMİR, N. (2023) "Müşteri Vatandaşlık Davranışı Araştırmalarının Gelişimi: Sistematik İnceleme ve Bibliyometrik Analizi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (3) pp. 2219-2254 [ESCI] Link DOI |
Sunaoglu, S.K., ÖZDEMİR, N. (2023) "THE EVOLUTION OF CUSTOMER CITIZIENSHIP BEHAVIOR RESEARCH: SYSTEMATIC REVIEW AND BIBLIOMETRIC ANALYSIS", JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY, 10 (3) pp. 2219-2254 [ESCI] DOI |
ÖZDEMİR, N. (2023) "Müşteri Temelli Kurumsal İtibarın Müşteri Vatandaşlık Davranışına Etkisinde Müşteri-Firma Özdeşleşmesinin Aracı Rolü", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 16 (3) pp. 637-668 [TR Dizin] Link |
ÖZDEMİR, N. (2023) "Systematic review on consumer forgiveness: Clarifying the domain and future research agenda", Business & Management Studies: An International Journal, 11 (3) pp. 1241-1259 [TR Dizin] Link DOI |
ÖZDEMİR, N., Sunaoğlu, Ş.K. (2023) "Karanlık Üçlü Kişilik Özelliklerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışına Etkisi", Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (56) pp. 377-397 [TR Dizin] Link DOI |
ÖZDEMİR, N. (2022) "Materialism and Compulsive Buying: A Moderated Mediation Model of Impulsive Buying and Religiosity", MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi, 11 (4) pp. 1603-1614 [TR Dizin] DOI |
ÖZDEMİR, N., Sunaoğlu, Ş.K. (2022) "Müşteri Etkileşiminin Müşteri Sadakatine Etkisinde Müşteri Vatandaşlık Davranışının Aracı Rolü: E-Ticaret Pazaryerleri Üzerine Bir Araştırma", Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 14 (1) pp. 1-38 [TR Dizin] Link |
ÖZDEMİR, N., Kavak, B. (2021) "Örgütsel Satın Alma Davranışı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması", Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 22 (2) pp. 479-493 [TR Dizin] DOI |
ÖZDEMİR, N., Kavak, B. (2021) "B2B Firmalar için Pazarlama Kabiliyetleri Ölçeği Geliştirilmesi ve Doğrulanması", Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 16 (2) pp. 489-511 [ESCI] Link DOI |
ÖZDEMİR, N., Kavak, B. (2021) "Development and Verification of Marketing Capabilities Scale for B2B Firms", ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, 16 (2) pp. 489-511 [ESCI] DOI |
ÖZDEMİR, N. (2021) "Dindarlık ve sürdürülebilir tüketim davranışı: Gönüllü sadeliğin aracı rolü", Turkish Journal of Marketing, 6 (1) pp. 70-89 Link DOI |
Kavak, B., Sunaoğlu, Ş.K., ÖZDEMİR, N. (2017) "Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Bütüncül ve Analitik Düşünme Açısından Farklılıkları: Akıllı Telefonlar İçin Bir İnceleme", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 10 (20) pp. 201-218 Link |
Kavak, B., ÖZDEMİR, N., Kazancı, Ş. (2016) "Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Yenilikçi Davranış Güdüleri Açısından Farklılıkları: Akıllı Telefon Kullanıcıları Üzerinde Bir İnceleme", Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 2 (2) pp. 91-121 Link |
ÖZDEMİR, N. (2013) "Kullanıcılarının Akıllı Telefonları Değerlendirmeleri: Kastamonu Şehir Merkezinde Bir Uygulama", Business Management Studies: An International Journal, 1 (2) pp. 127-140 [TR Dizin] Link DOI |
Ergin, F., Arslan, H., Bilezikçi, B., Agildere, A., ÖZDEMİR, N. (2001) "Primary tuberculosis in the gluteal muscle of a patient with chronic renal failure -: A rare presentation", NEPHRON, 89 (4) pp. 463-466 [ESCI] DOI |
Varan, B., Karakayali, H., Kutsal, A., ÖZDEMİR, N. (1998) "Spontaneous hemothorax in a hemodialysis patient", PEDIATRIC NEPHROLOGY, 12 (1) pp. 65-66 [ESCI] DOI |
ÖZDEMİR, N. (2023) "Ethics of Counterfeiting and Piracy: A Bibliometric Study", 4. Uluslararası Etik Kongresi , (pp. 244-252), Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) |
ÖZDEMİR, N. (2023) "Türkiye’de Pazarlama Alanındaki Tüketici Dindarlığı Konulu Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", 9. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi , (pp. 226), Türkiye, (Ekim 2023) |
ÖZDEMİR, N., Sunaoğlu, Ş.K. (2022) "Karanlık Üçlü Kişilik Özelliklerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışına Etkisi", 26. Pazarlama Kongresi , (pp. 300-313), Kırşehir, Türkiye, (Temmuz 2022) |
Sunaoğlu, Ş.K., ÖZDEMİR, N. (2022) "Pazarlama Alanında Hizmet Baskın Mantıkla İlgili Çalışmaların Görsel Haritalama Tekniğiyle Bibliyometrik Analizi", Uluslararası Uygulamalı İşletme Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 126), Bayburt, Türkiye, (Mayıs 2022) |
ÖZDEMİR, N. (2021) "Sürdürülebilir Lüks: Sistematik Bir Literatür Taraması", Uluslararası Sürdürülebilir İşletmecilik ve Ekonomi Stratejileri Kongresi , (pp. 1-13), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2021) |
Çağlayan, O., ÖZDEMİR, N., Küçük, N. (2018) "Lojistik İşlemlerinin İşletme Performansına Etkisi: Gıda Perakendecileri Üzerine Bir Uygulama", 4. Kafkasya Ortaasya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi , (pp. 1322-1327), Aydın, Türkiye, (Eylül 2018) |
TEKİN, E., ÖZDEMİR, B., ÖZDEMİR, N. (2018) "A Research Relationship between Leader-Member Exchange and Organization Commitment", Innovation and Global Issues in Social Sciences III , (pp. 578-583), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018) |
ÖZDEMİR, B., TEKİN, E., ÖZDEMİR, N. (2018) "The Effect of Culture on Entrepreneurship", Innovation and Global Issues in Social Sciences III , (pp. 693-698), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018) |
Çağlayan, O., Salihoğlu, G.H., Küçük, N., ÖZDEMİR, N. (2018) "Kişilik Yönelimlerinin Mesleki Başarı Algısı Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", 7th International Conference On Business Administration (ICBA) , Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Çağlayan, O., Küçük, N., DİLEK, S., ÖZDEMİR, N. (2018) "Örgütsel Bağlılık Düzeylerinin Çalışma Birimlerine Göre Farklılaşması: Örgütsel Bağlılıkta Taşra Sendromu Teorisi", 7th International Conference On Business Administration (ICBA) , Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2018) |
ÖZDEMİR, B., ÖZDEMİR, N. (2017) "Helal Lojistik, Lojistik Bir Kabiliyet Olarak Sürdürülebilir Rekabet Avantajının Kaynağı Olabilir Mi? Kuramsal Bir Değerlendirme", III. Uluslararası Kafkasya-Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi , (pp. 100), Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2017) |
Kavak, B., Sunaoğlu, Ş.K., ÖZDEMİR, N. (2017) "Statistical Tests Differences in Data Preparation for The Respondents’ Demographics", 3rd International Conference on Social Sciences and Education Research , (pp. 81), Roma, İtalya, (Mayıs 2017) |
Kavak, B., Kazancı, Ş., ÖZDEMİR, N. (2016) "Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Bütüncül ve Analitik Düşünme Açısından Farklılıkları Akıllı Telefonlar için Bir İnceleme", 21. Pazarlama Kongresi , (pp. 354-369), Kütahya, Türkiye, (Ekim 2016) |
YÜCEL, M., Aktaş, Y., ÖZDEMİR, N. (2015) "What are the New Functions of Agriculture Cooperatives in the Progress of Globalization? The Case of Agriculture Cooperatives of Kastamonu", INTERNATIONAL CONFERENCE ON EURASIAN ECONOMIES 2015 , (pp. 160-169), Kazan, Rusya Federasyonu, (Eylül 2015) |
Aktaş, Y., ÖZDEMİR, N. (2014) "Evaluation of Kastamonu Village Development and Other Agricultural Cooperative Association’s (Vdaca): Organization, Operation Mode and Impact Assessment", Fifth International Scientific Agricultural Symposium Agrosym 2014 , (pp. 1123-1128), Saraybosna, Bosna Hersek, (Ekim 2014) |
Alatas, Ö., Çolak, Ö., Alatas, F., Metintas, M., Uslu, S., ÖZDEMİR, N. (1998) "The value of tumor marker determination in bronchial washing of lung cancer patients.", , Türkiye, (Haziran 1998) |
Kayıt Yok |
ÖZDEMİR, N. (2023) "KOBİ'lerde Hizmetleştirme Üzerine Bir Değerlendirme", Kitap: A’dan Z’ye KOBİ’ler, Ankara/Türkiye : Gazi Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 185 / 198, ISBN: 978-625-365-389-7 |
ÖZDEMİR, N. (2023) "Trust in E-Commerce From the Cultural Perspective: A Systematic Literature Review", Kitap: Advancing SMEs Toward E-Commerce Policies for Sustainability, : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 152 / 174, ISBN: 9781668457276 |
Sunaoğlu, Ş.K., ÖZDEMİR, N. (2023) "Dijital Etkileyiciler ve Satın Alma: Ulusal Literatürde Bir Meta Analiz Çalışması", Kitap: Pazarlamanın Dijital Dönüşümü: Pazarlama 5.0, Gaziantep/Türkiye : Özgür Yayınları, Bölüm Sayfaları: 191 / 214, ISBN: 978-975-447-789-4 |
ÖZDEMİR, N. (2021) "Birlikte Değer Yaratma", Kitap: Pazarlamanın Geleceği, Ankara/Türkiye : Nobel Bilimsel Eserler, Bölüm Sayfaları: 1 / 27, ISBN: 978-625-7566-26-1 |
Kavak, B., ÖZDEMİR, N., Boyacı, G.E. (2020) "A Literature Review of Social Media for Marketing: Social Media Use in B2C and B2B Contexts", Kitap: Managing Social Media Practices in the Digital Economy, : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 67 / 96, ISBN: 9781799821854 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2016) "PROF. DR. MEHMET OLUÇ ÖDÜLÜ" Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Şerife Kazancı Sunaoğlu
Bayburt Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 10 |
Bahtişen Kavak
İstanbul Arel Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 7 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Orhan Çağlayan
Bursa Teknik Üniversitesi
|
2018 | 3 |
Nurten Küçük
-
|
2018 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Yaşar Aktaş
-
|
2014 - 2015 | 2 |
-
|
2018 | 1 |
-
|
2015 | 1 |
Gülay Erol Boyacı
-
|
2020 | 1 |
Güneş Han Salihoğlu
Siirt Üniversitesi
|
2018 | 1 |
A Kutsal
-
|
1998 | 1 |
AM Agildere
-
|
2001 | 1 |
B Bilezikçi
-
|
2001 | 1 |
B Varan
-
|
1998 | 1 |
Bahtisen Kavak
-
|
2021 | 1 |
F Alatas
-
|
1998 | 1 |
F Ergin
-
|
2001 | 1 |
H Arslan
-
|
2001 | 1 |
H Karakayali
-
|
1998 | 1 |
M Metintas
-
|
1998 | 1 |
Ö Alatas
-
|
1998 | 1 |
Ö Çolak
-
|
1998 | 1 |
S Uslu
-
|
1998 | 1 |
Serife Kazanci Sunaoglu
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33237 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Pazarlama | 1422 |
Anahtar Kelimeler | Tüketici Davranışları, Endüstriyel Pazarlama, Uluslararası Pazarlama |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 10 | 18 | 25 | 50 | 0 | 40 | 100 | 38 | 200 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 462 . | 488 . | 522 . | 496 . | - | 489 . | 528 . | 587 . | 410 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 382 . | 398 . | 426 . | 425 . | - | 412 . | 439 . | 509 . | 325 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 118 . | 129 . | 143 . | 117 . | - | 99 . | 104 . | 154 . | 54 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 99 . | 110 . | 120 . | 96 . | - | 81 . | 85 . | 127 . | 44 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 26 . | 25 . | 29 . | 21 . | - | 23 . | 10 . | 30 . | 6 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 2 | 3 | 5 | 0 | 1 | 5 | 4 | 9 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 4 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 1 | 2 | 5 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 2 | 5 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |