| Yüksek Lisans, Türkiye, Trabzon Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2021, 2024 |
| Lisans, Türkiye, Giresun Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2016, 2020 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Trabzon Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2021, 2024 |
| Lisans, Türkiye, Giresun Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2016, 2020 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi |
| 2025-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Çatalzeytin Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| 2025-2026, Bilgisayar Donanımı, Ön Lisans |
| 2025-2026, Grafik ve Animasyon-I, Ön Lisans |
| 2025-2026, Programlama Temelleri-I, Ön Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale |
|
Parlak, S., Tokel, N., Çakıroğlu, Ü. (2024) "Reverse Engineering in Robotics Classrooms: Boosting Creative Thinking and Problem Solving", International Journal of Computer Science Education in Schools, 7 (0) Link DOI |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Sevinç Parlak
Doğuş Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 3 |
|
Merve Aydın
Trabzon Üniversitesi
|
2023 | 2 |
|
Hanife Kırımlı
-
|
2023 | 2 |
|
Ünal Çakıroğlu
-
|
2024 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 740 |
| Anahtar Kelimeler | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 15 | 40 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | 601 . | 551 . | 363 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | 380 . | 349 . | 212 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | 101 . | 98 . | 50 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | 79 . | 72 . | 37 . |
| Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |