| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2022 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2019, 2022 |
| Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2012, 2016 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2022 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2019, 2022 |
| Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2012, 2016 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YDS, 77, 2021 Yaban, 2021 |
| İngilizce, YÖKDİL, 88, 2021 Yükse, 2021 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Okul Öncesi Eğitimi |
| 2022-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale |
|
Tutar, N., Temel, Z.F. (2025) "The Reflection of Different Educational Approaches on Life Skills: Waldorf Pedagogy and Montessori Method", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 13 (1) pp. 120-164 [TR Dizin] Link DOI |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Zeynep Fulya Temel
|
2021 - 2025 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 1 |
|
Adnan Kan
-
|
2023 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 530 |
| Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | 5 | 5 | 0 | 15 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | 608 . | 635 . | 601 . | - | 388 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | 381 . | 360 . | 380 . | - | 234 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | 114 . | 97 . | 90 . | - | 54 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | 54 . | 52 . | 41 . | - | 25 . |
| Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |