img
Arş. Gör. Nurcihan TUTAR

Arş. Gör. Nurcihan TUTAR

  • Eğitim Fakültesi
  • Temel Eğitim
  • Okul Öncesi Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
4
Atıf
0
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2022
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2019, 2022
Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2012, 2016
Araştırma Alanları
Okul Öncesi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2019, 2022
Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2012, 2016
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2022
Kayıt Yok
İngilizce, YDS, 77, 2021 Yaban, 2021
İngilizce, YÖKDİL, 88, 2021 Yükse, 2021
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Okul Öncesi Eğitimi
2022-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
TUTAR, N., Temel, Z.F. (2025) "The Reflection of Different Educational Approaches on Life Skills: Waldorf Pedagogy and Montessori Method", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 13 (1) pp. 120-164 [TR Dizin] Link DOI  
TUTAR, N., Kan, A. (2023) "Savaş Oyuncaklarına Yönelik Tutum Ölçeği", International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1792-1793), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2023
Çalık, S., TUTAR, N. (2022) "Investigation of Preservice Preschool Teacher’s Metaophoric Perception on the Concept of "Science"", 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi , Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2022
TUTAR, N., Temel, Z.F. (2021) "A Comparative Examination into Life Skill Points of 48-60-Month-Old Children Attending the Waldorf, Montessori and Turkish National Education Program", 9th International Online Conference on Social Researches and Behavioral Sciences , (pp. 211-258), Ankara, Türkiye, (Ağustos 2021
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Zeynep Fulya Temel
Gazi Üniversitesi
2021 - 2025 2
-
2022 1
Adnan Kan
-
2023 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78573
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 10492
YÖKSİS Bilim Alanı Temel Eğitim 488
Anahtar Kelimeler Okul Öncesi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 0 0 0 0 0 10 5 5 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - - - - 622 . 632 . 600 . - -
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - - - - 381 . 372 . 387 . - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - - - - 98 . 88 . 80 . - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - 47 . 49 . 45 . - -
Toplam Yayın 0 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Talent Yazılım
UNIS: Akademik Veri Yönetim Sistemi
Talentsoft Yazılım