Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2022 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2019, 2022 |
Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2012, 2016 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2022 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2019, 2022 |
Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2012, 2016 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 77, 2021 Yaban, 2021 |
İngilizce, YÖKDİL, 88, 2021 Yükse, 2021 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Okul Öncesi Eğitimi |
2022-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale |
Tutar, N., Temel, Z.F. (2025) "The Reflection of Different Educational Approaches on Life Skills: Waldorf Pedagogy and Montessori Method", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 13 (1) pp. 120-164 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Zeynep Fulya Temel
![]() |
2021 - 2025 | 2 |
![]()
-
|
2022 | 1 |
![]()
Adnan Kan
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 440 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | 5 | 5 | 0 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | 613 . | 634 . | 600 . | - | 334 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | 383 . | 362 . | 380 . | - | 198 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | 92 . | 82 . | 73 . | - | 35 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | 43 . | 46 . | 34 . | - | 16 . |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |