Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Yl) (Tezli), 2003, 2005 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü, 1990, 1994 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Dr), 2006, 2016 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Dr), 2006, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Yl) (Tezli), 2003, 2005 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü, 1990, 1994 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 53, Güz, 2008 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Okul Öncesi Eğitimi Okul Öncesi Eğitimi |
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2006-2016, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2000-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Pr., Türkiye |
Kayıt Yok |
Ayşe Nur Durmaz, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin iş doyumlarının ve özel eğitim anaokullarında görev yapmaya ilişkin görü, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Sinem Serçe, Yüksek Lisans, Uzaktan eğitim ile verilen OBADER oturumlarının 36-72 aylık çocukları olan ebeveynler üzerindeki etk, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Filiz Altıparmak Ercan, Yüksek Lisans, Aile yapısının, aile tutumlarının ve televizyonun 2 - 4 yaş arası çocukların dil gelişimine etkisini, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Kübra Akgün, Yüksek Lisans, Okul öncesi eğitimde kullanılan yaratıcı drama tekniklerinin çocukların değerler edinimine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Salih Türkmen, Yüksek Lisans, Okul öncesi eğitim alan 48-60 aylık çocukların zekâ alanlarıyla prososyal davranışları arasındaki il, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
2022-2023, Erken Çocukluk Eğitiminde Drama, Lisans |
2022-2023, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2022-2023, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE YAKLAŞIMLAR VE PROGRAMLAR, Yüksek Lisans |
2022-2023, Okul Öncesi Eğitim Programları, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2020-2021, Okul Öncesi Eğitim Programları, Lisans |
2020-2021, ERKEN ÇOCUKLUKTA OYUN GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ, Lisans |
2020-2021, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE YAKLAŞIMLAR VE PROGRAMLAR, Yüksek Lisans |
2020-2021, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2019-2020, ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2013-2014, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2013-2014, Drama, Lisans |
2013-2014, İlköğretime Hazırlık, Lisans |
2013-2014, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans |
2013-2014, Erken Çocukluk Döneminde Cinsel Gelişim, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2013-2014, Araştırma Projesi, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi I, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi II, Lisans |
2012-2013, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2012-2013, Drama, Lisans |
2012-2013, İlköğretime Hazırlık, Lisans |
2012-2013, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans |
2012-2013, Erken Çocukluk Döneminde Cinsel Gelişim, Lisans |
2012-2013, Yaratıcılık ve Yaratıcılığın Geliştirilmesi, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2012-2013, Araştırma Projesi, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi I, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi II, Lisans |
2011-2012, Drama, Lisans |
2011-2012, İlköğretime Hazırlık, Lisans |
2011-2012, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans |
2011-2012, Erken Çocukluk Döneminde Cinsel Gelişim, Lisans |
2011-2012, Yaratıcılık ve Yaratıcılığın Geliştirilmesi, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2011-2012, Araştırma Projesi, Lisans |
2011-2012, Okul Deneyimi I, Lisans |
2011-2012, Okul Deneyimi II, Lisans |
2010-2011, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans |
2009-2010, Yaratıcılık ve Yaratıcılığın Geliştirilmesi, Lisans |
Kayıt Yok |
Türkiye de Çocuk İşçiliğinin En Kötü Biçimlerinin Ortadan Kaldırılması Projesi (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Proje İzleyiciliği |
Kayıt Yok |
Bilgici, B.G., Ünver, N. (2021) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojileri Kullanımı Kaygılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Yaşadıkça Eğitim Dergisi, 35 (2) pp. 580-593 [TR Dizin] Link DOI |
Ünver, N. (2020) "Okulöncesi Eğitim Programını Değerlendirme Ölçeği’nin Geliştirilmesi", Kastamonu Eğitim, 28 (2) pp. 880-898 [TR Dizin] Link DOI |
Ünver, N., Semiz, S. (2016) "Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Programında Yer Alan Drama Kapsamındaki Uygulamaların Öğretmen Adaylarının Sosyal Zeka Alanlarına Etkisi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2585-2594 [TR Dizin] Link |
Şahin, F.T., Ünver, N. (2005) "Okul Öncesi Eğitim Programlarına Aile Katılımı", Kastamonu Eğitim Dergisi, 13 (1) pp. 23-30 [TR Dizin] |
Ergün, M., Ünver, N. (2022) "UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI SAĞLIK PROBLEMLERİ", VIII Uluslararası TURKCESS , (pp. 237), Hatay, Türkiye, (Ağustos 2022) |
Ünver, N., Ersoy, Ö.A. (2017) "Öğretmenlerin Farklı Eğitim Yaklaşımlarına Göre Günlük Yaşam Aktivitelerini Programa Yansıtma ve Değerlendirme İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Nisan 2017) |
Kayıt Yok |
Ersoy, Ö.A., Ünver, N. (2023) "Farklı Ülkelerde Okul Öncesi Eğitim: Singapur Cumhuriyeti", Kitap: Farklı Ülkelerde Okul Öncesi Eğitim, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Ünver, N. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde Oyun Yoluyla Öğretim", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, Ankara/Türkiye : Vizetek |
Ünver, N. (2020) "36-72 Aylık Çocuklar İçin Okul Öncesi Eğitim Programı'nda Aile Katılımı", Kitap: Okul Öncesi Eğitim Programları, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap |
Ünver, N. (2019) "Erken Çocukluk Döneminde Temel Becerilerin Kazandırılması", Kitap: Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Ergün, M., Akcaoğlu, M.Ö., Ünver, N. (2018) "Üniversite itibari, markalaşma ve öğrencilerde aidiyet duygusu", Kitap: Değişen Dünyada Eğitim, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Ünver, N. (2017) "Öğretim Araçları", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Ünver, N. (2017) "Okul Öncesi Eğitim Programının Sınıf Yönetimine Etkisi", Kitap: Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap |
Ünver, N. (2017) "Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımının Sınıf Yönetimine Etkisi", Kitap: Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap |
Ünver, N. (2006) "Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Görev Yapan Müdür Yetkili Öğretmenin Görevleri ve Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Resmi Yazışmala", Kitap: Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Ankara : Pegema Yayıncılık |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, 2021, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) CUMHURİYET INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION, 2016 |
(Uluslararası - Diğer) Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, 2016 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Okul Öncesi Eğitim Programlarına Aile Katılımı
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 4 | 9 | 9 | 0 | 0 | 22 |
2 |
Değişen Dünyada Eğitim
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
3 |
Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2022 | 2 |
Özlem Alkan Ersoy
-
|
2017 - 2023 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
-
|
2021 | 1 |
Fatma Tezel Şahin
Gazi Üniversitesi
|
2005 | 1 |
Selahattin Semiz
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Okul Öncesi Eğitimi | 301 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 85 | 40 | 40 | 55 | 55 | 5 | 40 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 487 . | 463 . | 502 . | 507 . | 476 . | 568 . | 612 . | 544 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 334 . | 267 . | 307 . | 291 . | 278 . | 336 . | 360 . | 336 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 74 . | 45 . | 78 . | 64 . | 65 . | 68 . | 95 . | 81 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 62 . | 40 . | 63 . | 53 . | 51 . | 61 . | 81 . | 66 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |