img
Dr. Öğr. Üyesi Naim ÜNVER

Dr. Öğr. Üyesi Naim ÜNVER

  • Eğitim Fakültesi
  • Temel Eğitim
  • Okul Öncesi Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
15
Atıf
28
h-index
2
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Dr), 2006, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Yl) (Tezli), 2003, 2005
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü, 1990, 1994
Araştırma Alanları
Okul Öncesi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Dr), 2006, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Yl) (Tezli), 2003, 2005
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü, 1990, 1994
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 53, Güz, 2008
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Okul Öncesi Eğitimi Okul Öncesi Eğitimi
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2006-2016, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2000-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Pr., Türkiye
Kayıt Yok
Mürüvvet Betül Özlü Gül, Yüksek Lisans, Okul öncesi eğitiminde çocuk edebiyatının elementer müzik ve hareket pedagojisi bağlamında incelenmesi ve bir içerik önerisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Bilimler Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ayşe Nur Durmaz, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin iş doyumlarının ve özel eğitim anaokullarında görev yapmaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Sinem Serçe, Yüksek Lisans, Uzaktan eğitim ile verilen OBADER oturumlarının 36-72 aylık çocukları olan ebeveynler üzerindeki etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Filiz Altıparmak Ercan, Yüksek Lisans, Aile yapısının, aile tutumlarının ve televizyonun 2 - 4 yaş arası çocukların dil gelişimine etkisinin incelenmesi (Muş ili örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Salih Türkmen, Yüksek Lisans, Okul öncesi eğitim alan 48-60 aylık çocukların zekâ alanlarıyla prososyal davranışları arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Kübra Akgün, Yüksek Lisans, Okul öncesi eğitimde kullanılan yaratıcı drama tekniklerinin çocukların değerler edinimine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2022-2023, Okul Öncesi Eğitim Programları, Lisans
2022-2023, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE YAKLAŞIMLAR VE PROGRAMLAR, Yüksek Lisans
2022-2023, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans
2022-2023, Erken Çocukluk Eğitiminde Drama, Lisans
2020-2021, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2020-2021, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE YAKLAŞIMLAR VE PROGRAMLAR, Yüksek Lisans
2020-2021, ERKEN ÇOCUKLUKTA OYUN GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ, Lisans
2020-2021, Okul Öncesi Eğitim Programları, Lisans
2019-2020, ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, Lisans
2019-2020, OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2013-2014, Okul Deneyimi II, Lisans
2013-2014, Okul Deneyimi I, Lisans
2013-2014, Araştırma Projesi, Lisans
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2013-2014, Erken Çocukluk Döneminde Cinsel Gelişim, Lisans
2013-2014, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans
2013-2014, İlköğretime Hazırlık, Lisans
2013-2014, Drama, Lisans
2013-2014, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans
2012-2013, Okul Deneyimi II, Lisans
2012-2013, Okul Deneyimi I, Lisans
2012-2013, Araştırma Projesi, Lisans
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2012-2013, Yaratıcılık ve Yaratıcılığın Geliştirilmesi, Lisans
2012-2013, Erken Çocukluk Döneminde Cinsel Gelişim, Lisans
2012-2013, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans
2012-2013, İlköğretime Hazırlık, Lisans
2012-2013, Drama, Lisans
2012-2013, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans
2011-2012, Okul Deneyimi II, Lisans
2011-2012, Okul Deneyimi I, Lisans
2011-2012, Araştırma Projesi, Lisans
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2011-2012, Yaratıcılık ve Yaratıcılığın Geliştirilmesi, Lisans
2011-2012, Erken Çocukluk Döneminde Cinsel Gelişim, Lisans
2011-2012, Okul Öncesi Eğitime Giriş, Lisans
2011-2012, İlköğretime Hazırlık, Lisans
2011-2012, Drama, Lisans
2010-2011, Çocuk Ruh Sağlığı, Lisans
2009-2010, Yaratıcılık ve Yaratıcılığın Geliştirilmesi, Lisans
Kayıt Yok
Türkiye de Çocuk İşçiliğinin En Kötü Biçimlerinin Ortadan Kaldırılması Projesi Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Proje İzleyiciliği  
Kayıt Yok
GÜMRÜKÇÜ-BİLGİCİ, B., ÜNVER, N. (2021) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojileri Kullanımı Kaygılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Yaşadıkça Eğitim Dergisi, 35 (2) pp. 580-593 [TR Dizin] Link DOI   
ÜNVER, N. (2020) "Okulöncesi Eğitim Programını Değerlendirme Ölçeği’nin Geliştirilmesi", Kastamonu Eğitim, 28 (2) pp. 880-898 [TR Dizin] Link DOI   
ÜNVER, N., Semiz, S. (2016) "Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Programında Yer Alan Drama Kapsamındaki Uygulamaların Öğretmen Adaylarının Sosyal Zeka Alanlarına Etkisi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2585-2594 [TR Dizin] Link   
Şahin, F.T., ÜNVER, N. (2005) "Okul Öncesi Eğitim Programlarına Aile Katılımı", Kastamonu Eğitim Dergisi, 13 (1) pp. 23-30 [TR Dizin]   
ERGÜN, M., ÜNVER, N. (2022) "UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI SAĞLIK PROBLEMLERİ", VIII Uluslararası TURKCESS , (pp. 237), Hatay, Türkiye, (Ağustos 2022
ÜNVER, N., Ersoy, Ö.A. (2017) "Öğretmenlerin Farklı Eğitim Yaklaşımlarına Göre Günlük Yaşam Aktivitelerini Programa Yansıtma ve Değerlendirme İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Nisan 2017
Kayıt Yok
Ersoy, Ö.A., ÜNVER, N. (2023) "Farklı Ülkelerde Okul Öncesi Eğitim: Singapur Cumhuriyeti", Kitap: Farklı Ülkelerde Okul Öncesi Eğitim, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 273 / 309, ISBN: 978-625-6357-78-5 
ÜNVER, N. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde Oyun Yoluyla Öğretim", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 65 / 85, ISBN: 978-605-7523-89-1 
ÜNVER, N. (2020) "36-72 Aylık Çocuklar İçin Okul Öncesi Eğitim Programı'nda Aile Katılımı", Kitap: Okul Öncesi Eğitim Programları, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 241 / 258, ISBN: 978-625-7083-90-4 
ÜNVER, N. (2019) "Erken Çocukluk Döneminde Temel Becerilerin Kazandırılması", Kitap: Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 152 / 162, ISBN: 978-605-241-962-5 
ERGÜN, M., AKCAOĞLU, M.Ö., ÜNVER, N. (2018) "Üniversite itibari, markalaşma ve öğrencilerde aidiyet duygusu", Kitap: Değişen Dünyada Eğitim, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 473 / 488, ISBN: 978-605-241-248-0 
ÜNVER, N. (2017) "Okul Öncesi Eğitim Programının Sınıf Yönetimine Etkisi", Kitap: Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 93 / 104, ISBN: 978-975-2435-47-6 
ÜNVER, N. (2017) "Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımının Sınıf Yönetimine Etkisi", Kitap: Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 201 / 212, ISBN: 978-975-2435-47-6 
ÜNVER, N. (2017) "Öğretim Araçları", Kitap: Öğretim İlke ve Yöntemleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 385 / 410, ISBN: 978-605-318-807-0 
ÜNVER, N. (2006) "Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Görev Yapan Müdür Yetkili Öğretmenin Görevleri ve Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Resmi Yazışmala", Kitap: Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Ankara : Pegema Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / ,  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, 2021, Editör
(Uluslararası - Diğer) Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) CUMHURİYET INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2022 2
Özlem Alkan Ersoy
-
2017 - 2023 2
Kastamonu Üniversitesi
2018 1
-
2021 1
Fatma Tezel Şahin
Gazi Üniversitesi
2005 1
Selahattin Semiz
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
2016 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Okul Öncesi Eğitimi 389
Anahtar Kelimeler Okul Öncesi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 15 85 40 40 55 55 5 40 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 489 . 464 . 504 . 504 . 473 . 571 . 620 . 565 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - 333 . 271 . 307 . 294 . 275 . 333 . 364 . 349 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 82 . 50 . 86 . 69 . 68 . 77 . 103 . 86 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - 67 . 45 . 65 . 57 . 52 . 66 . 87 . 74 . -
Toplam Yayın 0 1 3 1 1 2 2 1 1 0
Toplam Makale 0 1 0 0 0 1 1 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 2 1 1 1 1 0 1 0
Toplam Bildiri 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 1 0 0 0 1 1 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 2 1 1 1 1 0 1 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri