Dr. Özlem ALAGÜL uzun yıllar profesyonel olarak Voleybol sporu ile ilgilenmiştir. Sporculuk deneyiminin yanında Beden eğitimi ve spor alanında eğitimlerini Anadolu Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu (lisans), Ege Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Anabilim dalı (yüksek lisans) ve Ankara Üniversitesi Spor Bilimleri Anabilim dalı (doktora) olmak üzere tamamlamıştır. Bu sürelerde 6 yıl Beden eğitimi öğretmeni olarak okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise kademelerinde görev yapmıştır. 2010 yılında araştırma görevlisi olarak akademik görevlerine başlamıştır. Doktora eğitimi sürecinde YÖK bursu kazanarak 1 sene University of Bedfordshire'da misafir araştırmacı olarak çalışmalarını gerçekleştirmiştir. 2016 yılında beri Kastamonu Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesinde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. 2021 yılında yaptığı akademik çalışmaların değerlendirildiği AIESEP derneği tarafından Developing Country Scholar ödülünü kazanmıştır. Çalışma alanları öğretmen adayları ve öğretmenleri mesleki gelişimi ve kariyer planlamaları, Beden okuryazarlığı, öğretim modelleri konularındadır.
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor (Dr), 2009, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ege Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi (Yl) (Tezli), 2001, 2004 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi Bölümü, 1996, 2000 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor (Dr), 2009, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ege Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Öğretimi (Yl) (Tezli), 2001, 2004 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi Bölümü, 1996, 2000 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 71, 2019-YDS/1, 2019 |
İngilizce, YÖKDİL, 86, 22 Eylül 2, 2018 |
İngilizce, YDS, 65, 2018-YDS S, 2018 |
İngilizce, YÖKDİL, 75, 2017 |
İngilizce, ÜDS, 68, Güz, 2010 |
İngilizce, KPDS, 69, Güz, 2010 |
Çalıştay, 12. Uluslararası Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, Bursa, 25-10-2024, 27-10-2024 |
Jüri Üyelikleri, Doktora TİK Üyeliği, Ankara Üniversitesi, 31-07-2024 |
Çalıştay, Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Ankara Üniversitesi, 11-09-2024, 13-09-2024 |
Çalıştay, 11.Uluslararası Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, Kütahya, 20-10-2023, 22-10-2023 |
Jüri Üyelikleri, Yüksek Lisans Jüri Üyeliği- Meliha Duygun Şahan, Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi, 27-03-2023, 27-03-2023 |
Jüri Üyelikleri, Doktora Jüri Üyeliği- Meltem Kızılyallı, Ankara Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi, 20-01-2023, 20-01-2023 |
Jüri Üyelikleri, Tez İzleme komitesi jüri üyeliği Gökhan Saçmalıoğlu, Ankara Üniversitesi, 21-03-2023 |
Jüri Üyelikleri, Yüksek Lisans Jüri Üyeliği- Mithat SÜPÜRKECİ, Ankara Üniversitesi, 24-06-2022, 24-06-2022 |
Jüri Üyelikleri, Yüksek Lisans Jüri Üyeliği- Güven Can, Ankara Üniversitesi, 05-01-2021, 05-01-2021 |
Kongre Düzenleme, 13.Ulusal Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi, Kastamonu Üniversitesi, 27-05-2021, 29-05-2021 |
Burs, YÖK Doktora Araştırma Bursu, University of Bedfordshire, 01-10-2012, 30-09-2013 |
[UAK] Spor Bilimleri Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi Beden Eğitimi ve Spor Pedagojisi |
[UAK] Spor Bilimleri Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi Beden Eğitimi ve Sporda Oyun |
[UAK] Spor Bilimleri Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi Hareket ve Beceri Öğretimi |
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Spor Bilimleri Fakültesi, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü, Türkiye |
2011-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Spor Bilimleri Fakültesi, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü, Türkiye |
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü, Türkiye |
2024-, Kalite Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2022-2024, Akademik Teşvik Komisyon Üyesi, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Muafiyet ve İntibak Komisyon Başkanlığı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2021-2024, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2016-2019, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
İlknur Teymur, Yüksek Lisans, Okul Öncesi Dönemde Temel Hareket Becerilerinin Geliştirilmesinde Ebeveyn Katılımının Rolü, Kastamonu Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Zehra Çapraz, Yüksek Lisans, Anlamaya Dayalı Tasarım Temelli Beden Eğitimi Dersinde Öğretmen ve Öğrenci Deneyimlerinin İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2024-2025, Tez Çalışması, Yüksek Lisans |
2024-2025, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2024-2025, Spor Bilimlerinde Nitel Araştırmanın Temelleri, Yüksek Lisans |
2024-2025, Beden Eğitimi ve Sporda Kariyer Planlama, Lisans |
2024-2025, Takım Sporları (Voleybol), Lisans |
2024-2025, Hareket Eğitimi, Lisans |
2024-2025, Beden Okuryazarlığı, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2023-2024, Beden Eğitimi ve Sporda Kariyer Planlama II, Lisans |
2023-2024, Hareket Eğitimi, Lisans |
2023-2024, Beden Eğitimi ve Sporda Kariyer Planlama I, Lisans |
2023-2024, Bilimsel Makale İnceleme, Yüksek Lisans |
2023-2024, Seminer, Yüksek Lisans |
2023-2024, Beden Eğitimi ve Sporda Dijital Teknolojiler, Yüksek Lisans |
2023-2024, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Beden Eğitimi ve Sporda Kariyer Planlama III, Lisans |
2022-2023, Beden Okuryazarlığı III, Lisans |
2022-2023, Beden Okuryazarlığı II, Lisans |
2022-2023, Beden Okuryazarlığı I, Lisans |
2022-2023, Beden Eğitimi ve Spor Öğretim Programları, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2022-2023, Beden Eğitimi ve Sporda Kariyer Planlama III, Lisans |
2022-2023, Beden Eğitimi ve Sporda Kariyer Planlama II, Lisans |
2022-2023, Beden Eğitimi ve Sporda Kariyer Planlama I, Lisans |
2022-2023, Hareket Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Spor Bilimlerinde Nitel Araştırmanın Temelleri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Bilimsel Makale İnceleme, Yüksek Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2021-2022, Akademik Beceriler VI, Lisans |
2021-2022, Akademik Beceriler IV, Lisans |
2021-2022, Akademik Beceriler II, Lisans |
2021-2022, Beden Eğitimi ve Spor Öğretim Programları, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2021-2022, Beden Eğitimi ve Sporda Nitel Araştırmalar 4, Lisans |
2021-2022, Beden Eğitimi ve Sporda Nitel Araştırmalar 3, Lisans |
2021-2022, Takım Sporları 3 (Voleybol), Lisans |
2021-2022, Beden Eğitimi ve Sporda Nitel Araştırmalar, Lisans |
2021-2022, Takım Sporları 2 (Voleybol), Lisans |
2021-2022, Hareket Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Voleybol Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2020-2021, Araştırma Projesi, Lisans |
2020-2021, Beden Eğitimi ve Spor Öğretim Programları, Lisans |
2020-2021, Takım sporları 1 (Voleybol), Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Araştırma Planlama, Lisans |
2020-2021, Beden Eğitimi ve Sporda Nitel Araştırmalar II, Lisans |
2020-2021, Kariyer Planlama ve Geliştirme II, Lisans |
2020-2021, Takım Sporları 3 (Voleybol), Lisans |
2020-2021, Beden Eğitimi ve Sporda Nitel Araştırmalar, Lisans |
2020-2021, Kariyer Planlama ve Geliştirme, Lisans |
2020-2021, Takım Sporları (Voleybol), Lisans |
2020-2021, Hareket Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Voleybol Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Araştırma Projesi, Lisans |
2019-2020, Beden Eğitimi ve Spor Öğretim Programları, Lisans |
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Akademik Beceriler, Lisans |
2019-2020, Araştırma Planlama, Lisans |
2019-2020, Voleybol, Lisans |
2019-2020, Hareket Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Voleybol Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Araştırma Projesi, Lisans |
2018-2019, Akademik Beceriler, Lisans |
2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2018-2019, Araştırma Planlama, Lisans |
2018-2019, İlkokullarda Beden Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Voleybol, Lisans |
2018-2019, Hareket Eğitimi, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Mezuniyet Projesi, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi I, Lisans |
2017-2018, Voleybol Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, İlkokullarda Beden Eğitimi, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi II, Lisans |
2017-2018, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Voleybol, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Mezuniyet Projesi, Lisans |
2016-2017, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2016-2017, Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Voleybol, Lisans |
2016-2017, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2016-2017, Beden Eğitimi ve Sporun Temelleri, Lisans |
Kayıt Yok |
Yüzyıla İz Bırak BAP Proje: Danışman , 2024-2024 |
"Beden Eğitimi Paydaşlarının Sürdürülebilir Mesleki Gelişimleri için Çevrimiçi Mesleki Öğrenme Topluluğu Oluşturulması" TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2024 |
Beden Eğitimi Paydaşlarının Sürdürülebilir Mesleki Gelişimleri için Çevrimiçi Mesleki Öğrenme Topluluğu Oluşturulması TÜBİTAK 2209-A Proje: Danışman , 2024 |
Beden eğitimi öğretmen adaylarının beden okuryazarlığı bilinçlerini geliştirmek Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Danışman , 2023-2024 |
Gamified Courses and Happy Atmosphere At School Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2022 |
Spor Bilimleri Fakültesi öğrencilerinin oyunlaştırma aracılığı ile fiziksel aktiviteye katılımlarını arttırmak TÜBİTAK 2209-A Proje: Danışman , 2022-2023 |
New Era in Education Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2019-2022 |
Kayıt Yok |
ALAGÜL, Ö., Heleplioğlu, İ., Ay, N.S. (2023) "Beden Eğitimi Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Toplumsallaşması Yolculuklarının Hikayeleri", Kapadokya Eğitim Dergisi, (0) pp. 59-73 Link |
ÇEYİZ, S., ALAGÜL, Ö. (2023) "Cycling is a lifestyle (if your food is with you):Celiac bicyclists experience’s of cycling", VIREF REVISTA DE EDUCACIÓN FÍSICA, 12 (2) pp. 93-106 [ESCI] Link |
ÇEYİZ, S., ALAGÜL, Ö., Kara, İ. (2023) "A RELATED RESEARCH ON THE SPORT AWARENESS OF LOCAL GOVERNMENT EMPLOYEES AND THEIR ATTENTION TO SPORTS ACTIVITIES: THE CASE OF ISTANBUL", Spormetre, 21 (2) pp. 63-72 [TR Dizin] DOI |
TOPRAK, K.M., ALAGÜL, Ö., FERDA, G. (2022) "Self-discovery and life skill building through holistic learning in high school students", JOURNAL OF ADVENTURE EDUCATION AND OUTDOOR LEARNING, 24 (2) pp. 12-186 [ESCI] Link DOI |
Yahyaoğlu, A., ALAGÜL, Ö. (2021) "“Bütün süreç fark etmekle geçmiş”: Bir Beden Eğitimi Öğretmen Adayının Farklı Alan Deneyimlerinin Hikayesi", Sportif Bakış: Spor ve Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (1) pp. 32-54 Link DOI |
ALAGÜL, Ö., Gürsel, F. (2019) "Teacher who (cannot) Change: Experimental Processes of Physical Education Teachers by means of Pedagogical Innovations at the time of Their Professional Development", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 44 (197) pp. 401-420 [SSCI] Link DOI |
Gürsel, F., Kılınç, N., ALAGÜL, Ö. (2018) "KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE AKTİF KATILIM SÜRECİNİN YANSIMASI", Spormetre, 16 (1) pp. 61-72 [TR Dizin] |
Saçmalıoğlu, G.M., Gürsel, F., ALAGÜL, Ö. (2017) "Öğretmen Adayının İş Sosyalleşmesinin Öğretmenlik Uygulaması Sürecinde İncelemesi: Bir Eylem Araştırması", hacettepe üniversitesi spor bilimleri dergisi, 28 (4) pp. 176-193 [TR Dizin] Link |
Keske, G., Gürsel, F., ALAGÜL, Ö. (2012) "Can You Gain a Healthy Nutrition Habit by Physical Literacy?", CYPRUS INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATIONAL RESEARCH (CY-ICER-2012), 47 (0) pp. 1097-1102 Link DOI |
ALAGÜL, Ö., Gürsel, F., Keske, G. (2012) "Dance Unit with Physical Literacy", CYPRUS INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATIONAL RESEARCH (CY-ICER-2012), 47 (0) pp. 1135-1140 Link DOI |
ALAGÜL, Ö. (2024) "Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Meslekte Anlam Arayışı", 12. Uluslararası Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi , (Kasım 2024) |
Heleplioğlu, İ., Özipek, Z.H., ALAGÜL, Ö. (2024) "Hareket Eden Hikayeler: Temel Hareket Becerileri Öğretim Macerası", 12. Uluslararası Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi , (Kasım 2024) |
ALAGÜL, Ö., Sanuç, S.N., Gürsel, F. (2024) "Developing physical literacy awareness of pre-service physical education teachers", AIESEP , Jyvaslyka, Finlandiya, (Haziran 2024) |
Gürsel, F., ALAGÜL, Ö. (2024) "Transformation journeys at the Sports Sciences Faculty by implementing an activist approach with visually impaired individuals: Peer/Administrative staff/ Academic staff perspectives", AIESEP 2024 , (Haziran 2024) |
Heleplioğlu, İ., Özipek, Z.H., ALAGÜL, Ö. (2023) "21st century Physical Education Teacher Education Students: Both content learners and skill builders", 10. International Eurasian Educational Research Congress , (Aralık 2023) |
Ay, N.S., ALAGÜL, Ö. (2023) "Spor Bilimleri Fakültesi öğrencilerinin fiziksel etkinlik katılımlarını artırmada oyunlaştırmanın rolü", 11. Uluslararası Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi , Kütahya, Türkiye, (Ekim 2023) |
Sanuç, S.N., ALAGÜL, Ö., Gürsel, F. (2023) "Beden Eğitimi Öğretmeninin Beden Okuryazarı olma yolunda ilk basamağı", 10. International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023) |
ALAGÜL, Ö. (2022) "“I Had to Succeed Because I Was a Hero”: The power of stories in learning to teach fundamental movement skills of PETE students", AIESEP , Gold Coast, Avustralya, (Ağustos 2022) |
ALAGÜL, Ö. (2020) "To create my career looks like finding my Ikigai: Professional socialization process of PETE students", International Association for Physical Education in Higher Education (AIESEP) , Alberta, Kanada, (Haziran 2020) |
Canlı, S., Gürsel, F., ALAGÜL, Ö. (2019) "Peer Blended Mentoring in Flipped Learning", International Association for Physical Education in Higher Education (AIESEP) , New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2019) |
ALAGÜL, Ö. (2019) "The First Touch of Flipped Learning Approach of PETE Students", International Association for Physical Education in Higher Education (AIESEP) , (pp. 210-211), New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2019) |
Canlı, S., Gürsel, F., ALAGÜL, Ö., Kılınç, N. (2018) "To Understand of PETE Student’s Disability awareness meaning in his life", 5th International Conference of Physical Education and Sport Science , Nevşehir, Türkiye, (Aralık 2018) |
Saçmalıoğlu, G., Gürsel, F., ALAGÜL, Ö. (2018) "TEACHER LEARNING EXPERIENCES OF PETE STUDENTS’xx WITH THE PEER TUTORING MODEL THROUGH COMMUNITY OF PRACTICE", AIESEP , (Ağustos 2018) |
ALAGÜL, Ö., Gürsel, F. (2018) "The other side of the coin: Working conditions Roles while Physical Education Teachers’ Learn to Teach Pedagogical Innovation", 27th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2018) |
Saçmalıoğlu, M.G., Gürsel, F., ALAGÜL, Ö. (2016) "Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimlerinde Öğretmenlik Uygulamasının Rolü Bir eylem araştırması", 14th International sport sciences Conference , Antalya, Türkiye, (Kasım 2016) |
Kılınç, N., Gürsel, F., ALAGÜL, Ö. (2016) "Öğretmen Adayı gözünden Kaynaştırma Öğrencisinin Derse aktif Katılımını Sağlama", 14th International Sport sciences conference , Antalya, Türkiye, (Kasım 2016) |
Yüksel, H.S., ALAGÜL, Ö., Gürsel, F. (2016) "Öğretmen Adaylarının Gözünden Öğretmenlik uygulaması aracılığıyla alan deneyimlerinin ortaya koyulması", 14th International Sport Sciences Congress , Antalya, Türkiye, (Kasım 2016) |
Gürsel, F., ALAGÜL, Ö. (2016) "Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Alan Deneyimleri", 14th International Sport sciences Congress , Antalya, Türkiye, (Kasım 2016) |
ALAGÜL, Ö., Gürsel, F. (2016) "Experienced physical education teachers start to experience educational reform in turkey through professional learning program", AIESEP International Conference , Wyoming, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2016) |
Keske, G., Gürsel, F., ALAGÜL, Ö. (2012) "Can You Gain a Healthy Nutrition Habit by Physical Literacy?", CYICER-2012 , (pp. 1097-1102), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Şubat 2012) |
ALAGÜL, Ö., Gürsel, F., Keske, G. (2012) "Dance Unit with Physical Literacy", CYICER-2012 , (pp. 1135-1140), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Şubat 2012) |
ALAGÜL, Ö., Gürsel, F. (2021) "Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Taktiksel Oyun Modelini Öğrenme Süreçleri", Ankara/Türkiye : Spor Yayınevi, ISBN: 978-625-7048-20-0 |
ALAGÜL, Ö. (2020) "Beden Eğitimi ve Oyun Dersinde Beceri Öğretimi", Kitap: İlkokulda Beceri Öğretimi, Kastamonu/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 15 / 44, ISBN: 978-625-7228-26-8 |
ALAGÜL, Ö., Gürsel, F. (2018) "Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Pedagojik Yenilik Öğrenirken Çalışma Koşullarının Rolü", Kitap: Değişen Dünyada Eğitim, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 385 / 395, ISBN: 978-605-241-248-0 |
ALAGÜL, Ö., Gürsel, F. (2017) "Taktiksel Oyun Modeli", Kitap: Modele Temelli Beden eğitimi Öğretimi, Ankara/Türkiye : Spor yayınevive Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 165 / 184, ISBN: 9789944379861 |
Çevik, A., Perdahlı, C., Hünük, D., ALAGÜL, Ö., Öztürk, P., Müftüler, M., Gürsel, F., Arıtan, C.K. (2016) "amazonlar: kızkardeşlik kayığının kürekçileri", Kitap: Sporun Toplumsal Cinsiyet Halleri, Ankara/Türkiye : Spor Yayınevi ve kitabevi, Bölüm Sayfaları: 150 / 165, ISBN: 978-9944-379-64-9 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Beden Eğitimi ve Spor Araştırmaları Dergisi, 2022, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
Kayıt Yok |
Üye, Türkiye Beden Eğitimi Öğretmenleri Derneği, 2023- |
Üye, AIESEP, 2021-2023 |
Üye, Spor Bilimleri Derneği, 2013- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Teacher who (cannot) Change: Experimental Processes of Physical Education Teachers by means of Pedagogical Innovations at the time of Their Professional Development | 3 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 |
2 | Dance Unit with Physical Literacy | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 5 |
3 | Can You Gain a Healthy Nutrition Habit by Physical Literacy? | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 4 |
4 | KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİNİN BEDEN EĞİTİMİ DERSİNE AKTİF KATILIM SÜRECİNİN YANSIMASI | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 |
5 | Öğretmen Adayının İş Sosyalleşmesinin Öğretmenlik Uygulaması Sürecinde İncelemesi: Bir Eylem Araştırması | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
6 | Self-discovery and life skill building through holistic learning in high school students | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
7 | Modele Temelli Beden eğitimi Öğretimi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
8 | A RELATED RESEARCH ON THE SPORT AWARENESS OF LOCAL GOVERNMENT EMPLOYEES AND THEIR ATTENTION TO SPORTS ACTIVITIES: THE CASE OF ISTANBUL | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
9 | Değişen Dünyada Eğitim | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2024) "Hareket Eden Hikayeler: Temel Hareket Becerileri Öğretim Macerası" 12. Uluslararası Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi ve TÜBED Ödül Kurulu |
(2024) "En iyi sözel bildiri ödülü" BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ |
(2021) "2021 AIESEP Developing Country Scholar Award" AIESEP (International Association for Physical Education in higher Education) |
(Uluslararası) Oturum Başkanı, Sözel Oturum oturum başkanlığı, 12. Uluslararası Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, 10-2024 |
(Uluslararası) Davetli Konuşmacı, Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Meslekte Anlam Arayışı, 12. Uluslararası Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Kongresi, 10-2024 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Ferda Gürsel
Ankara Üniversitesi
|
2012 - 2024 | 24 |
Gulay Keske
-
|
2012 | 4 |
İpek Heleplioğlu
-
|
2023 - 2024 | 3 |
Nazan Kılınç
-
|
2016 - 2018 | 3 |
-
|
2023 | 2 |
Nur Seda Ay
-
|
2023 | 2 |
Seda Canlı
-
|
2018 - 2019 | 2 |
Simay Nur Sanuç
-
|
2023 - 2024 | 2 |
Zeynep Hazal Özipek
-
|
2023 - 2024 | 2 |
Hidayet Suha Yüksel
Ankara Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Pınar Öztürk
Hacettepe Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Mine Müftüler
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2016 | 1 |
KESKİN MUZAFFER TOPRAK
-
|
2022 | 1 |
Deniz Hünük
Pamukkale Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Canan Koca Arıtan
Hacettepe Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Atakan Yahyaoğlu
-
|
2021 | 1 |
Ayşen Çevik
-
|
2016 | 1 |
Canan Perdahlı
-
|
2016 | 1 |
Gokhan Mustafa Saçmalıoğlu
-
|
2017 | 1 |
Gökhan Saçmalıoğlu
-
|
2018 | 1 |
İsmail Kara
-
|
2023 | 1 |
Mustafa Gökhan Saçmalıoğlu
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Spor Bilimleri Temel Alanı | 2673 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi | 341 |
Anahtar Kelimeler | Beden Eğitimi ve Spor Pedagojisi, Beden Eğitimi ve Sporda Oyun, Hareket ve Beceri Öğretimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 65 | 55 | 70 | 60 | 40 | 120 | 25 | 75 | 20 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 441 . | 492 . | 476 . | 481 . | 489 . | 508 . | 600 . | 535 . | 397 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 137 . | 174 . | 149 . | 165 . | 158 . | 135 . | 218 . | 209 . | 159 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 51 . | 55 . | 60 . | 53 . | 66 . | 53 . | 90 . | 74 . | 59 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 40 . | 44 . | 42 . | 36 . | 54 . | 39 . | 63 . | 51 . | 43 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 35 . | 40 . | 39 . | 34 . | 45 . | 30 . | 59 . | 46 . | 33 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | 37 . | 38 . | 42 . | 34 . | 35 . | 23 . | 49 . | 44 . | 34 . |
Toplam Yayın | 0 | 6 | 2 | 5 | 3 | 1 | 3 | 2 | 6 | 4 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 5 | 0 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 3 | 4 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 5 | 0 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 3 | 4 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |