Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi (Dr), 2012, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi (Yl) (Tezli), 2008, 2011 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1996, 2000 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi (Dr), 2012, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi (Yl) (Tezli), 2008, 2011 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1996, 2000 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 96, 2022/2 Yab, 2022 |
İngilizce, YDS, 96, 2019-YDS/1, 2019 |
İngilizce, YDS, 96, 2014-YDS S, 2014 |
İngilizce, KPDS, 96, 2008-KPDS , 2008 |
İngilizce, KPDS, 90, 2004 Mayıs, 2004 |
Çalıştay, Yükseköğretimde Uluslararasılaşma ve Türkiye’deki Üniversitelerin Uluslararası Görünürlüğü, Yükseköğretim Kurulu Konferans Salonu - Ankara, 28-11-2022, 28-11-2022 |
Çalıştay, MEB Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Kurs Programlarının Değerlendirilmesi Çalıştayı, Mogan MTAL Uygulama Oteli - Ankara, 08-12-2022, 10-12-2022 |
Sertifika, International Academic Conference, Czech Institute of Academic Education, Macaristan, 08-07-2016, 09-07-2016 |
Kurs, LLP/Erasmus Teaching Staff Exchanges, Transilvania University of Braşov, Romanya, 07-04-2014, 11-04-2014 |
Sertifika, Staff Training Mobility Certificate, University of Tras-os-Montes and Alto Douro, Potekiz, 03-06-2013, 07-06-2013 |
Kurs, İngilizce Pratik Konuşma Yöntem ve Teknikleri Eğitici Eğitimi Semineri, Sincan Öğretmenevi, Türkiye, 16-06-2007, 22-06-2007 |
Kurs, Practical and Creative Methodology for Overseas English Language Teachers, Lake School of English, İngiltere, 12-11-2007, 23-11-2007 |
Kurs, İngilizce Öğretim Yöntemleri, Kastamonu Öğretmenevi, Türkiye, 27-06-2005, 01-07-2005 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2008-, Okutman, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Hazırlık Bölümü, Türkiye |
2021-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Dış İlişkiler Genel Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-2022, Enstitü Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, Uluslararası Öğrenci Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-2021, Merkez Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2015-2017, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2012-2015, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özgen Şahin Bektaş, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin çokkültürlü eğitim algıları ile sınıf yönetimi becerileri arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Özge Sezgin, Yüksek Lisans, Kadın yöneticilere ilişkin tutum ve karanlık üçlü kişilik özellikleri ile liderlik tarzları arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Program Dışı Etkinlikler, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2020-2021, Program Geliştirme, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Program Dışı Etkinlikler, Lisans |
2020-2021, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2020-2021, Eğitim Yönetiminde Çağdaş Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2020-2021, Çokkültürlü Eğitim Temelleri, Yüksek Lisans |
2019-2020, Eğitim Yönetiminde Çağdaş Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2019-2020, Çokkültürlü Eğitim Temelleri, Yüksek Lisans |
2019-2020, Program Geliştirme, Lisans |
2019-2020, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Çokkültürlü Eğitim Temelleri, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2018-2019, REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans |
2018-2019, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2018-2019, Program Geliştirme, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2017-2018, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Çokkültürlü Eğitim Temelleri, Yüksek Lisans |
2017-2018, Program Geliştirme, Lisans |
2017-2018, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2017-2018, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans |
2016-2017, Yabancı Dil II, Lisans |
2016-2017, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2016-2017, Yabancı Dil I, Lisans |
2015-2016, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2015-2016, Program Geliştirme, Lisans |
2015-2016, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2014-2015, Mesleki İngilizce 5, Lisans |
2014-2015, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2014-2015, Program Geliştirme, Lisans |
2014-2015, YABANCI DİL II, Lisans |
2014-2015, YABANCI DİL I, Lisans |
2013-2014, Yabancı Dil II, Lisans |
2013-2014, Yabancı Dil I, Lisans |
2013-2014, Program Geliştirme, Lisans |
2013-2014, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2012-2013, Program Geliştirme, Lisans |
2012-2013, Yabancı Dil I, Lisans |
2012-2013, Yabancı Dil II, Lisans |
2011-2012, Yabancı Dil II, Lisans |
2011-2012, Yabancı Dil I, Lisans |
2011-2012, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
Kayıt Yok |
Sınıf Eğitimi Programında Lisans ve Lisansüstü Düzeyde Kayıtlı Öğrencilerin Çokkültürlü Tutum, Beceri ve Yeterliklerinin Geliştirilmesi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2022-2022 |
Dijital Öğretmenliğe Yolculuk - Öğretmen Adaylarına Değişen Öğretmen Yeterliliklerini Kazandırma Eğitimi - (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022 |
Çokkültürlü Ortamda Eğitim ve Çokkültürlülük Karşılaştırmalı Bir Çalışma: Avusturya-Macaristan-Türkiye Örneği (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017 |
2013 1 TR1 LE005 47528 Improving the Communicative English Language Competence of Academic Personnel Within the Framework of VET (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2013-2016 |
Büyük Açlık Döneminde İrlanda’ya Osmanlı Yardımı (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2013-2014 |
Kayıt Yok |
Küçükakın, P., Çobanoğlu, R., Taştı, Ö.F.Y., Karakaya, T.G., Akcaoğlu, M.Ö., Filiz, O. (2022) "Kültürel Değerlere Duyarlı Pedagojiye Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması: Sınıf Öğretmenlerinin Görüş ve Önerileri", 10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2022) , (pp. 1012-1019), Ankara, Türkiye, (Aralık 2022) |
Akcaoğlu, M.Ö., Kayiş, A.R. (2022) "Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Sürecindeki Akademik Başarılarının, COVID-19 Kaygı ve COVID-19 Korku Düzeylerinin İncelenmesi", The 7th INCSOS International Congress of Social Sciences , (pp. 71), Bakü, Azerbaycan, (Ağustos 2022) |
Akcaoğlu, M.Ö. (2021) "The Relationship Between Multicultural Efficacies and Social Desirability Levels of Religious Culture and Ethics Teacher Candidates", 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 133-142), Uşak, Türkiye, (Eylül 2021) |
Akcaoğlu, M.Ö. (2021) "Teacher Candidates' COVID-19 Anxiety Levels, Attitudes Towards E-Learning and Psychological Capital Perceptions", ERPA 2021 International Congresses on Education , (pp. 107), Sakarya, Türkiye, (Haziran 2021) |
Akcaoğlu, M.Ö., Kayiş, A.R. (2019) "Öğretmen Adaylarının Çokkültürlülüğe İlişkin Görüşleri ve Çokkültürlü Deneyimleri", 6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1553-1555), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Akcaoğlu, M.Ö., Dirlik, E.M., Külekçi, E. (2019) "Teaching profession courses and general competences for teaching profession from teacher candidates’ viewpoints", 7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 283-284), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019) |
Ergün, M., Akcaoğlu, M.Ö., Ünver, N. (2018) "University Students’ Sense of School Belonging / Üniversite Öğrencilerinde Aidiyet Duygusu", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 992-996), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Akcaoğlu, M.Ö., Arsal, Z. (2018) "Sınıf Yönetimi Dersinin Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Tutum ve İnançları Üzerindeki Etkisi", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 303-306), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Akcaoğlu, M.Ö., Karatekin, K., Taban, M.H. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin Çokkültürlülük Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS) , (pp. 656-657), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Karatekin, K., Akcaoğlu, M.Ö., Taban, M.H. (2018) "Üniversite Gençliğinin Çokkültürlülük Tutumları: Türkiye, Macaristan, Avusturya Örneği", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS) , (pp. 249-250), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Akcaoğlu, M.Ö., Arsal, Z. (2017) "Teacher Candidates’ Views Regarding Multicultural Education: A Case Study on Content Integration Dimension", 13th International Conference on Social Sciences , Viyana, Avusturya, (Ekim 2017) |
Akcaoğlu, M.Ö. (2016) "Critical Thinking Dispositions and Personality Types of Teacher Candidates", International Academic Conference on Teaching, Learning and E-Learning in Budapest Hungary 2016 (IAC-TLEI 2016) , (pp. 39-50), Budapeşte, Macaristan, (Temmuz 2016) |
Kayıt Yok |
Akcaoğlu, M.Ö., Coşkun, B.K. (2024) "Digital Competencies in the Global Curriculum Landscape", Kitap: Educational Perspectives on Digital Technologies in Modeling and Management, Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global |
Akcaoğlu, M.Ö., Coşkun, B.K. (2024) "Digital competencies in the global curriculum landscape: A comprehensive analysis of countries' educational approaches in the technology era", : |
Akcaoğlu, M.Ö. (2023) "Öz Düzenleme ve Akademik Başarı", Kitap: Her Yönü İle Akademik Başarı, İstanbul/Türkiye : Kriter Yayınevi |
Akcaoğlu, M.Ö. (2020) "Eğitimin Sosyal ve Kültürel Temelleri", Kitap: Eğitime Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Akcaoğlu, M.Ö., Demirbaş, İ. (2019) "Sosyal Bilgiler ve Çokkültürlülük", Kitap: Sosyal Bilgiler ve Toplum, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Ergün, M., Akcaoğlu, M.Ö., Ünver, N. (2018) "Üniversite itibari, markalaşma ve öğrencilerde aidiyet duygusu", Kitap: Değişen Dünyada Eğitim, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Akcaoğlu, M.Ö., Arsal, Z. (2018) "Sınıf yönetimi dersinin öğretmen adaylarının sınıf yönetimi tutumve inançları üzerindeki etkisi", Kitap: Değişen Dünyada Eğitim, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Frontiers in Educational Psychology (Educational Psychology), 2022, Editör |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2021, Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EDUCATION JOURNAL, 2018, Yrd. Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018, Yrd. Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017, Yrd. Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Çokkültürlü Yeterlik Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
|
3 | 0 | 0 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 10 |
2 |
The mediating role of metacognitive awareness in the relationship between critical thinking and self-regulation
Thinking Skills and Creativity
|
6 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 |
3 |
Teacher Candidates' Multicultural Attitude and Self-Efficacy: The Mediating Role of Intercultural Sensitivity
Çukurova University Faculty of Education Journal
|
4 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
4 |
Teacher Candidates Learning Strategies and Academic Self Efficacy Levels Is There a Relation Between the Two
Cumhuriyet International Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 5 |
5 |
Müzik Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Deneyim, Tutum ve İnançları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 5 |
6 |
Teacher Candidates’ Views Regarding Multicultural Education: A Case Study on Content Integration Dimension
EUROPEAN JOURNAL OF MULTIDISCIPLINARY STUDIES
|
0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 |
7 |
Öğretmen Adaylarının Bakış Açısından Meslek Bilgisi Derslerinin Gereklilik Düzeyi ve Öğretmenlik Mesleği Yeterlikleri
Journal of Computer and Education Research
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
8 |
The COVID-19 Pandemic: Teacher Candidates’ Views regarding the Virus and Vaccination Process
Educational Policy Analysis and Strategic Research
|
1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
9 |
Understanding the Relationship Among Self-efficacy, Utility Value, and the Community of Inquiry Framework in Preservice Teacher Education
The International Review of Research in Open and Distributed Learning
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
10 |
Değişen Dünyada Eğitim
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
11 |
Big Five and Dark Triad personality traits as predictors of multicultural attitude and efficacy
Current Issues in Personality Psychology
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
12 |
The Effect of Multicultural Education on Preservice Teachers’ Attitude and Efficacy: Testing Bank’s Content Integration Dimension
Participatory Educational Research
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
13 |
Değişen Dünyada Eğitim
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
14 |
Predictive Power of Humor Types in Explaining Leadership Styles in Different Organizations
İşletme Araştırmaları Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
15 |
The Effect of a Multicultural Education Course on Teachers’ Attitudes towards Multicultural Education and Prejudices
International Online Journal of Educational Sciences
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
16 |
A Comparative Study on Multicultural Attitude of University Students:Austria, Hungary and Turkey Sample
Journal of History Culture and Art Research
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
17 |
Adaptation of the Coronavirus Anxiety Scale in Turkish for the Higher Education Context: A Validity and Reliability Study
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
18 |
Sosyal Bilgiler ve Toplum
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
(2007) "Teşekkür Belgesi" |
(2005) "Teşekkür Belgesi" |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Zeki Arsal
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2017 - 2022 | 7 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 5 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2021 | 4 |
Ezgi Mor Dirlik
-
|
2020 - 2023 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 3 |
Muhammed Hayati Taban
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Pınar Küçükakın
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Özlem Fatma Yıldırım Taştı
-
|
2022 | 1 |
Tuba Gökmenoğlu Karakaya
-
|
2022 | 1 |
Mine Devrim Mumcu Arsal
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Rahime Çobanoğlu
Sinop Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Ozan Filiz
Sinop Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Burcu Karabulut Coşkun
Kastamonu University
(Turkey)
|
2024 | 1 |
Mustafa Öztürk Akcaoğlu
Kastamonu University
(Turkey)
|
2024 | 1 |
Badli Esam Ahmad
-
|
2019 | 1 |
Erkan Külekçi
-
|
2020 | 1 |
Faizah Abdul Majid
-
|
2019 | 1 |
İbrahim Demirbaş
-
|
2019 | 1 |
Mete Akcaoğlu
-
|
2022 | 1 |
Mohd Amli Abdullah Baharum
-
|
2019 | 1 |
Nadir Ateşoğlu
-
|
2011 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78682 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8827 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 953 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Programları ve Öğretim |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 25 | 35 | 115 | 85 | 70 | 120 | 105 | 110 | 40 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 476 . | 513 . | 427 . | 460 . | 458 . | 503 . | 513 . | 477 . | 128 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 323 . | 314 . | 236 . | 250 . | 265 . | 274 . | 266 . | 273 . | 54 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 136 . | 108 . | 74 . | 77 . | 90 . | 96 . | 99 . | 79 . | 22 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 61 . | 54 . | 39 . | 46 . | 53 . | 50 . | 44 . | 40 . | 8 . |
Toplam Yayın | 0 | 2 | 3 | 7 | 5 | 3 | 8 | 6 | 3 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 6 | 4 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 1 | 4 | 2 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 5 | 3 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 4 | 2 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |