img

Doç. Dr. Mustafa Öztürk AKCAOĞLU

  • Eğitim Fakültesi Dekanlığı
  • Eğitim Bilimleri Bölümü
  • Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
39
Atıf
60
h-index
5
Proje
5
WoS
Yayın
5
Atıf
16
h-index
2
Scopus
Yayın
5
Atıf
16
h-index
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi (Dr), 2012, 2017
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi (Yl) (Tezli), 2008, 2011
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1996, 2000
Araştırma Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi (Dr), 2012, 2017
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretimi (Yl) (Tezli), 2008, 2011
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1996, 2000
Kayıt Yok
İngilizce, YDS, 96, 2022/2 Yab, 2022
İngilizce, YDS, 96, 2019-YDS/1, 2019
İngilizce, YDS, 96, 2014-YDS S, 2014
İngilizce, KPDS, 96, 2008-KPDS , 2008
İngilizce, KPDS, 90, 2004 Mayıs, 2004
Çalıştay, Yükseköğretimde Uluslararasılaşma ve Türkiye’deki Üniversitelerin Uluslararası Görünürlüğü, Yükseköğretim Kurulu Konferans Salonu - Ankara, 28-11-2022, 28-11-2022
Çalıştay, MEB Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Kurs Programlarının Değerlendirilmesi Çalıştayı, Mogan MTAL Uygulama Oteli - Ankara, 08-12-2022, 10-12-2022
Sertifika, International Academic Conference, Czech Institute of Academic Education, Macaristan, 08-07-2016, 09-07-2016
Kurs, LLP/Erasmus Teaching Staff Exchanges, Transilvania University of Braşov, Romanya, 07-04-2014, 11-04-2014
Sertifika, Staff Training Mobility Certificate, University of Tras-os-Montes and Alto Douro, Potekiz, 03-06-2013, 07-06-2013
Kurs, İngilizce Pratik Konuşma Yöntem ve Teknikleri Eğitici Eğitimi Semineri, Sincan Öğretmenevi, Türkiye, 16-06-2007, 22-06-2007
Kurs, Practical and Creative Methodology for Overseas English Language Teachers, Lake School of English, İngiltere, 12-11-2007, 23-11-2007
Kurs, İngilizce Öğretim Yöntemleri, Kastamonu Öğretmenevi, Türkiye, 27-06-2005, 01-07-2005
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2008-, Okutman, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Hazırlık Bölümü, Türkiye
2021-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2020-, Dış İlişkiler Genel Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-2022, Enstitü Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-2020, Uluslararası Öğrenci Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-2021, Merkez Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2015-2017, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2012-2015, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Özgen Şahin Bektaş, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin çokkültürlü eğitim algıları ile sınıf yönetimi becerileri arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Özge Sezgin, Yüksek Lisans, Kadın yöneticilere ilişkin tutum ve karanlık üçlü kişilik özellikleri ile liderlik tarzları arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
2021-2022, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2021-2022, Eğitimde Program Dışı Etkinlikler, Lisans
2021-2022, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans
2020-2021, Program Geliştirme, Lisans
2020-2021, Eğitimde Program Dışı Etkinlikler, Lisans
2020-2021, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2020-2021, Eğitim Yönetiminde Çağdaş Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2020-2021, Çokkültürlü Eğitim Temelleri, Yüksek Lisans
2019-2020, Eğitim Yönetiminde Çağdaş Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2019-2020, Çokkültürlü Eğitim Temelleri, Yüksek Lisans
2019-2020, Program Geliştirme, Lisans
2019-2020, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2018-2019, Çokkültürlü Eğitim Temelleri, Yüksek Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME GİRİŞ, Lisans
2018-2019, REHBERLİKTE PROGRAM GELİŞTİRME, Lisans
2018-2019, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2018-2019, Program Geliştirme, Lisans
2018-2019, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans
2017-2018, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2017-2018, Çokkültürlü Eğitim Temelleri, Yüksek Lisans
2017-2018, Program Geliştirme, Lisans
2017-2018, Eğitim Felsefesi, Lisans
2017-2018, TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ, Lisans
2016-2017, Yabancı Dil II, Lisans
2016-2017, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2016-2017, Yabancı Dil I, Lisans
2015-2016, Sınıf Yönetimi, Lisans
2015-2016, Program Geliştirme, Lisans
2015-2016, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2014-2015, Mesleki İngilizce 5, Lisans
2014-2015, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2014-2015, Program Geliştirme, Lisans
2014-2015, YABANCI DİL II, Lisans
2014-2015, YABANCI DİL I, Lisans
2013-2014, Yabancı Dil II, Lisans
2013-2014, Yabancı Dil I, Lisans
2013-2014, Program Geliştirme, Lisans
2013-2014, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2012-2013, Program Geliştirme, Lisans
2012-2013, Yabancı Dil I, Lisans
2012-2013, Yabancı Dil II, Lisans
2011-2012, Yabancı Dil II, Lisans
2011-2012, Yabancı Dil I, Lisans
2011-2012, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
Kayıt Yok
Sınıf Eğitimi Programında Lisans ve Lisansüstü Düzeyde Kayıtlı Öğrencilerin Çokkültürlü Tutum, Beceri ve Yeterliklerinin Geliştirilmesi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2022-2022
Dijital Öğretmenliğe Yolculuk - Öğretmen Adaylarına Değişen Öğretmen Yeterliliklerini Kazandırma Eğitimi - (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022
Çokkültürlü Ortamda Eğitim ve Çokkültürlülük Karşılaştırmalı Bir Çalışma: Avusturya-Macaristan-Türkiye Örneği (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017
2013 1 TR1 LE005 47528 Improving the Communicative English Language Competence of Academic Personnel Within the Framework of VET (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2013-2016
Büyük Açlık Döneminde İrlanda’ya Osmanlı Yardımı (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2013-2014
Kayıt Yok
Akcaoğlu, M.Ö., Dirlik, E.M., Külekçi, E. (2023) "The mediating role of metacognitive awareness in the relationship between critical thinking and self-regulation", Thinking Skills and Creativity, 47 (0) [SSCI] Link DOI     
Coşkun, B.K., Akcaoğlu, M.Ö. (2023) "Investigating the needs, expectations, problems and experiences of international students in the process of distance education", Walter de Gruyter GmbH, 0 (0) DOI  
Dirlik, E.M., Külekçi, E., Akcaoğlu, M.Ö. (2022) "Investigation of University Students’ Engagement and Its Relationship to Burnout, Personality Traits, and Academic Achievement", Journal of Theoretical Educational Science, 15 (2) pp. 216-238 Link DOI   
Akcaoğlu, M.Ö., Arsal, Z. (2022) "The Effect of Multicultural Education on Preservice Teachers’ Attitude and Efficacy: Testing Bank’s Content Integration Dimension", Participatory Educational Research, 9 (2) pp. 343-357 Link DOI    
Akcaoğlu, M., Akcaoğlu, M.Ö. (2022) "Understanding the Relationship Among Self-efficacy, Utility Value, and the Community of Inquiry Framework in Preservice Teacher Education", The International Review of Research in Open and Distributed Learning, 23 (2) pp. 86-106 [SSCI] Link DOI    
Kayiş, A.R., Akcaoğlu, M.Ö. (2022) "University Students’ Loneliness, Anxiety and Mental Well-Being during COVID-19 Pandemic: The Mediation Role of Self-Control", e-International Journal of Educational Research, 13 (5) pp. 109-131 DOI  
Kayiş, A.R., Akcaoğlu, M.Ö. (2021) "Big Five and Dark Triad personality traits as predictors of multicultural attitude and efficacy", Current Issues in Personality Psychology, 9 (3) pp. 215-228 [ESCI] Link DOI     
Dirlik, E.M., Akcaoğlu, M.Ö., Külekçi, E. (2021) "Adaptation of the Coronavirus Anxiety Scale in Turkish for the Higher Education Context: A Validity and Reliability Study", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (2) pp. 430-444 [TR Dizin] Link DOI    
Akcaoğlu, M.Ö., Kayiş, A.R. (2021) "Teacher Candidates' Multicultural Attitude and Self-Efficacy: The Mediating Role of Intercultural Sensitivity", Çukurova University Faculty of Education Journal, 50 (2) pp. 22-1262 [ESCI] Link DOI   
Salman, M., Akcaoğlu, M.Ö., Ergün, M. (2021) "The COVID-19 Pandemic: Teacher Candidates’ Views regarding the Virus and Vaccination Process", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 16 (3) pp. 150-166 Link DOI  
Akcaoğlu, M.Ö. (2021) "The Effect of a Multicultural Education Course on Teachers’ Attitudes towards Multicultural Education and Prejudices", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (5) pp. 1486-1502 Link DOI  
Ergün, M., Akcaoğlu, M.Ö. (2020) "Predictive Power of Humor Types in Explaining Leadership Styles in Different Organizations", İşletme Araştırmaları Dergisi, 12 (1) pp. 921-937 [TR Dizin] Link DOI   
Akcaoğlu, M.Ö., Külekçi, E., Dirlik, E.M. (2020) "Öğretmen Adaylarının Bakış Açısından Meslek Bilgisi Derslerinin Gereklilik Düzeyi ve Öğretmenlik Mesleği Yeterlikleri", Journal of Computer and Education Research, 8 (16) pp. 545-566 [TR Dizin] Link DOI   
Karatekin, K., Akcaoğlu, M.Ö., Taban, M.H. (2019) "A Comparative Study on Multicultural Attitude of University Students:Austria, Hungary and Turkey Sample", Journal of History Culture and Art Research, 84 (4) pp. 36-55 [ESCI] Link DOI   
Ahmad, B.E., Akcaoğlu, M.Ö., Baharum, M.A.A., Majid, F.A. (2019) "A Comparative study on the relationship between Self-directed Learning and Academic Achievement among Malaysian and Turkish undergraduates", Gading Journal for the Social Sciences, 22 (1) pp. 1-11 Link  
Akcaoğlu, M.Ö., Arsal, Z. (2018) "Çokkültürlü Yeterlik Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (1) pp. 261-270 [TR Dizin] Link   
Arsal, Z., Arsal, M.D.M., Akcaoğlu, M.Ö. (2017) "Müzik Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Deneyim, Tutum ve İnançları", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 17-31 [TR Dizin] Link   
Akcaoğlu, M.Ö., Arsal, Z. (2017) "Teacher Candidates’ Views Regarding Multicultural Education: A Case Study on Content Integration Dimension", EUROPEAN JOURNAL OF MULTIDISCIPLINARY STUDIES, 6 (1) pp. 224-232 Link DOI  
Akcaoğlu, M.Ö. (2016) "Teacher Candidates Learning Strategies and Academic Self Efficacy Levels Is There a Relation Between the Two", Cumhuriyet International Journal of Education, 5 (3) pp. 48-66 [TR Dizin] Link  
Ateşoğlu, N., Akcaoğlu, M.Ö. (2011) "The Barrier to Social Dynamics in Turkey: Authoritarian Mentality and Statism", INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES AND HUMANITY STUDIES, 3 (2) pp. 341-353 Link  
Küçükakın, P., Çobanoğlu, R., Taştı, Ö.F.Y., Karakaya, T.G., Akcaoğlu, M.Ö., Filiz, O. (2022) "Kültürel Değerlere Duyarlı Pedagojiye Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması: Sınıf Öğretmenlerinin Görüş ve Önerileri", 10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2022) , (pp. 1012-1019), Ankara, Türkiye, (Aralık 2022
Akcaoğlu, M.Ö., Kayiş, A.R. (2022) "Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Sürecindeki Akademik Başarılarının, COVID-19 Kaygı ve COVID-19 Korku Düzeylerinin İncelenmesi", The 7th INCSOS International Congress of Social Sciences , (pp. 71), Bakü, Azerbaycan, (Ağustos 2022
Akcaoğlu, M.Ö. (2021) "The Relationship Between Multicultural Efficacies and Social Desirability Levels of Religious Culture and Ethics Teacher Candidates", 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 133-142), Uşak, Türkiye, (Eylül 2021
Akcaoğlu, M.Ö. (2021) "Teacher Candidates' COVID-19 Anxiety Levels, Attitudes Towards E-Learning and Psychological Capital Perceptions", ERPA 2021 International Congresses on Education , (pp. 107), Sakarya, Türkiye, (Haziran 2021
Akcaoğlu, M.Ö., Kayiş, A.R. (2019) "Öğretmen Adaylarının Çokkültürlülüğe İlişkin Görüşleri ve Çokkültürlü Deneyimleri", 6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1553-1555), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019
Akcaoğlu, M.Ö., Dirlik, E.M., Külekçi, E. (2019) "Teaching profession courses and general competences for teaching profession from teacher candidates’ viewpoints", 7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 283-284), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019
Ergün, M., Akcaoğlu, M.Ö., Ünver, N. (2018) "University Students’ Sense of School Belonging / Üniversite Öğrencilerinde Aidiyet Duygusu", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 992-996), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
Akcaoğlu, M.Ö., Arsal, Z. (2018) "Sınıf Yönetimi Dersinin Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Tutum ve İnançları Üzerindeki Etkisi", 27th International Conference on Educational Sciences , (pp. 303-306), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
Akcaoğlu, M.Ö., Karatekin, K., Taban, M.H. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin Çokkültürlülük Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS) , (pp. 656-657), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
Karatekin, K., Akcaoğlu, M.Ö., Taban, M.H. (2018) "Üniversite Gençliğinin Çokkültürlülük Tutumları: Türkiye, Macaristan, Avusturya Örneği", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS) , (pp. 249-250), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
Akcaoğlu, M.Ö., Arsal, Z. (2017) "Teacher Candidates’ Views Regarding Multicultural Education: A Case Study on Content Integration Dimension", 13th International Conference on Social Sciences , Viyana, Avusturya, (Ekim 2017
Akcaoğlu, M.Ö. (2016) "Critical Thinking Dispositions and Personality Types of Teacher Candidates", International Academic Conference on Teaching, Learning and E-Learning in Budapest Hungary 2016 (IAC-TLEI 2016) , (pp. 39-50), Budapeşte, Macaristan, (Temmuz 2016
Kayıt Yok
Akcaoğlu, M.Ö., Coşkun, B.K. (2024) "Digital Competencies in the Global Curriculum Landscape", Kitap: Educational Perspectives on Digital Technologies in Modeling and Management, Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global  
Akcaoğlu, M.Ö., Coşkun, B.K. (2024) "Digital competencies in the global curriculum landscape: A comprehensive analysis of countries' educational approaches in the technology era", :  
Akcaoğlu, M.Ö. (2023) "Öz Düzenleme ve Akademik Başarı", Kitap: Her Yönü İle Akademik Başarı, İstanbul/Türkiye : Kriter Yayınevi  
Akcaoğlu, M.Ö. (2020) "Eğitimin Sosyal ve Kültürel Temelleri", Kitap: Eğitime Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Akcaoğlu, M.Ö., Demirbaş, İ. (2019) "Sosyal Bilgiler ve Çokkültürlülük", Kitap: Sosyal Bilgiler ve Toplum, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Ergün, M., Akcaoğlu, M.Ö., Ünver, N. (2018) "Üniversite itibari, markalaşma ve öğrencilerde aidiyet duygusu", Kitap: Değişen Dünyada Eğitim, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Akcaoğlu, M.Ö., Arsal, Z. (2018) "Sınıf yönetimi dersinin öğretmen adaylarının sınıf yönetimi tutumve inançları üzerindeki etkisi", Kitap: Değişen Dünyada Eğitim, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) Frontiers in Educational Psychology (Educational Psychology), 2022, Editör
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2021, Editör
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EDUCATION JOURNAL, 2018, Yrd. Editör
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018, Yrd. Editör
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017, Yrd. Editör
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
Çokkültürlü Yeterlik Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
3 0 0 4 3 0 0 0 10
2
The mediating role of metacognitive awareness in the relationship between critical thinking and self-regulation
Thinking Skills and Creativity
6 0 0 2 0 0 0 0 8
3
Teacher Candidates' Multicultural Attitude and Self-Efficacy: The Mediating Role of Intercultural Sensitivity
Çukurova University Faculty of Education Journal
4 0 0 2 0 0 0 0 6
4
Teacher Candidates Learning Strategies and Academic Self Efficacy Levels Is There a Relation Between the Two
Cumhuriyet International Journal of Education
0 0 0 1 4 0 0 0 5
5
Müzik Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Deneyim, Tutum ve İnançları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 3 2 0 0 0 5
6
Teacher Candidates’ Views Regarding Multicultural Education: A Case Study on Content Integration Dimension
EUROPEAN JOURNAL OF MULTIDISCIPLINARY STUDIES
0 0 0 2 2 0 0 0 4
7
Öğretmen Adaylarının Bakış Açısından Meslek Bilgisi Derslerinin Gereklilik Düzeyi ve Öğretmenlik Mesleği Yeterlikleri
Journal of Computer and Education Research
0 0 0 1 2 0 0 0 3
8
The COVID-19 Pandemic: Teacher Candidates’ Views regarding the Virus and Vaccination Process
Educational Policy Analysis and Strategic Research
1 0 0 2 0 0 0 0 3
9
Understanding the Relationship Among Self-efficacy, Utility Value, and the Community of Inquiry Framework in Preservice Teacher Education
The International Review of Research in Open and Distributed Learning
0 0 0 2 0 0 0 0 2
10
Değişen Dünyada Eğitim
0 0 0 1 1 0 0 0 2
11
Big Five and Dark Triad personality traits as predictors of multicultural attitude and efficacy
Current Issues in Personality Psychology
1 0 0 1 0 0 0 0 2
12
The Effect of Multicultural Education on Preservice Teachers’ Attitude and Efficacy: Testing Bank’s Content Integration Dimension
Participatory Educational Research
0 0 0 0 1 1 0 0 2
13
Değişen Dünyada Eğitim
0 0 0 2 0 0 0 0 2
14
Predictive Power of Humor Types in Explaining Leadership Styles in Different Organizations
İşletme Araştırmaları Dergisi
0 0 0 0 2 0 0 0 2
15
The Effect of a Multicultural Education Course on Teachers’ Attitudes towards Multicultural Education and Prejudices
International Online Journal of Educational Sciences
1 0 0 0 0 0 0 0 1
16
A Comparative Study on Multicultural Attitude of University Students:Austria, Hungary and Turkey Sample
Journal of History Culture and Art Research
0 0 0 1 0 0 0 0 1
17
Adaptation of the Coronavirus Anxiety Scale in Turkish for the Higher Education Context: A Validity and Reliability Study
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 1 0 0 0 0 1
18
Sosyal Bilgiler ve Toplum
0 0 0 0 0 1 0 0 1
(2007) "Teşekkür Belgesi"
(2005) "Teşekkür Belgesi"
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Zeki Arsal
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
2017 - 2022 7
Kastamonu Üniversitesi
2019 - 2022 5
Kastamonu Üniversitesi
2019 - 2023 4
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2021 4
Ezgi Mor Dirlik
-
2020 - 2023 4
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2019 3
Muhammed Hayati Taban
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2019 3
Kastamonu Üniversitesi
2023 - 2024 2
Kastamonu Üniversitesi
2018 2
Kastamonu Üniversitesi
2021 1
Kastamonu Üniversitesi
2019 1
Pınar Küçükakın
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
2022 1
Özlem Fatma Yıldırım Taştı
-
2022 1
Tuba Gökmenoğlu Karakaya
-
2022 1
Mine Devrim Mumcu Arsal
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
2017 1
Rahime Çobanoğlu
Sinop Üniversitesi
2022 1
Ozan Filiz
Sinop Üniversitesi
2022 1
Burcu Karabulut Coşkun
Kastamonu University (Turkey)
2024 1
Mustafa Öztürk Akcaoğlu
Kastamonu University (Turkey)
2024 1
Badli Esam Ahmad
-
2019 1
Erkan Külekçi
-
2020 1
Faizah Abdul Majid
-
2019 1
İbrahim Demirbaş
-
2019 1
Mete Akcaoğlu
-
2022 1
Mohd Amli Abdullah Baharum
-
2019 1
Nadir Ateşoğlu
-
2011 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
128.
78682 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
54.
8827 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
22.
953 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78682
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 8827
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Bilimleri 953
Anahtar Kelimeler Eğitim Programları ve Öğretim
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 25 35 115 85 70 120 105 110 40
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 476 . 513 . 427 . 460 . 458 . 503 . 513 . 477 . 128 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - 323 . 314 . 236 . 250 . 265 . 274 . 266 . 273 . 54 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 136 . 108 . 74 . 77 . 90 . 96 . 99 . 79 . 22 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - 61 . 54 . 39 . 46 . 53 . 50 . 44 . 40 . 8 .
Toplam Yayın 0 2 3 7 5 3 8 6 3 1
Toplam Makale 0 1 2 1 2 2 6 4 2 0
Toplam Kitap 0 0 0 2 1 1 0 0 1 1
Toplam Bildiri 0 1 1 4 2 0 2 2 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 0 2 0 5 3 1 0
Makale (Ulusal) 0 1 1 1 0 2 1 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 2 1 1 0 0 1 1
Bildiri (Uluslararası) 0 1 1 4 2 0 2 2 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri