| Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, 2022 |
| Ön Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, 2020 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi (Dr), 2015, 2018 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), 2015, 2020 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Dumlupınar Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezsiz), 2005, 2006 |
| Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 2000, 2004 |
| Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, 2022 |
| Ön Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, 2020 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi (Dr), 2015, 2018 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Dr), 2015, 2020 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Dumlupınar Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2008, 2010 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezsiz), 2005, 2006 |
| Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 2000, 2004 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YDS, 71, Güz, 2014 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
| 2025-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
| 2021-2025, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
| 2009-2021, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İnebolu Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama Bölümü, Türkiye |
| 2017-, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2017-, Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2017-, Farabi Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2016-, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2012-2013, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2024-2025, Matematik, Ön Lisans |
| 2024-2025, İnternet Programcılığı, Ön Lisans |
| 2024-2025, Bilgisayar Donanımı, Ön Lisans |
| 2023-2024, Mesleki Matematik, Ön Lisans |
| 2023-2024, Matematik, Ön Lisans |
| 2023-2024, Web Projesi Yönetimi, Ön Lisans |
| 2023-2024, İnternet Programcılığı, Ön Lisans |
| 2023-2024, Bilgisayar Donanımı, Ön Lisans |
| 2022-2023, Bilgisayar donanımı, Ön Lisans |
| 2022-2023, İnternet Programcılığı, Ön Lisans |
| 2022-2023, Web Projesi Yönetimi, Ön Lisans |
| 2021-2022, Matematik, Ön Lisans |
| 2021-2022, İnternet Programcılığı, Ön Lisans |
| 2021-2022, Mesleki Matematik, Ön Lisans |
| 2021-2022, Web Projesi Yönetimi, Ön Lisans |
| 2019-2020, Mesleki Yabancı Dil-II, Ön Lisans |
| 2019-2020, İNTERNET PROGRAMCILIĞI-II, Ön Lisans |
| 2019-2020, İNTERNET PROGRAMCILIĞI-I, Ön Lisans |
| 2019-2020, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
| 2019-2020, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
| 2019-2020, MESLEKİ YABANCI DİL-I, Ön Lisans |
| 2019-2020, MESLEKİ MATEMATİK, Ön Lisans |
| 2019-2020, MATEMATİK, Ön Lisans |
| 2019-2020, GRAFİK ANİMASYON -II, Ön Lisans |
| 2019-2020, GRAFİK ANİMASYON -I, Ön Lisans |
| 2019-2020, AĞ TEMELLERİ, Ön Lisans |
| 2018-2019, Mesleki Yabancı Dil-II, Ön Lisans |
| 2018-2019, Mesleki Yabancı Dil-II, Ön Lisans |
| 2018-2019, Sisem Analizi ve Tasarımı, Ön Lisans |
| 2018-2019, İNTERNET PROGRAMCILIĞI-II, Ön Lisans |
| 2018-2019, İNTERNET PROGRAMCILIĞI-I, Ön Lisans |
| 2018-2019, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
| 2018-2019, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
| 2018-2019, MESLEKİ YABANCI DİL-I, Ön Lisans |
| 2018-2019, MESLEKİ MATEMATİK, Ön Lisans |
| 2018-2019, MATEMATİK, Ön Lisans |
| 2018-2019, GRAFİK ANİMASYON -II, Ön Lisans |
| 2018-2019, GRAFİK ANİMASYON -I, Ön Lisans |
| 2017-2018, Mesleki Yabancı Dil-II, Ön Lisans |
| 2017-2018, Mesleki Yabancı Dil-II, Ön Lisans |
| 2017-2018, İNTERNET PROGRAMCILIĞI-I, Ön Lisans |
| 2017-2018, İNTERNET PROGRAMCILIĞI-II, Ön Lisans |
| 2017-2018, WEB TASARIMININ TEMELLERİ, Ön Lisans |
| 2017-2018, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
| 2017-2018, MESLEKİ YABANCI DİL, Ön Lisans |
| 2017-2018, MESLEKİ MATEMATİK, Ön Lisans |
| 2017-2018, MATEMATİK, Ön Lisans |
| 2017-2018, GRAFİK ANİMASYON -II, Ön Lisans |
| 2017-2018, GRAFİK ANİMASYON -I, Ön Lisans |
| 2016-2017, İNTERNET PROGRAMCILIĞI-I, Ön Lisans |
| 2016-2017, İNTERNET PROGRAMCILIĞI-II, Ön Lisans |
| 2016-2017, WEB EDİTÖRÜ, Ön Lisans |
| 2016-2017, ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
| 2016-2017, MESLEKİ MATEMATİK, Ön Lisans |
| 2016-2017, grafik ve animasyon -ı, Ön Lisans |
| 2016-2017, mesleki yabancı dil, Ön Lisans |
| 2016-2017, web tasarımının temelleri, Ön Lisans |
| 2016-2017, matematik, Ön Lisans |
| 2015-2016, MESLEKİ MATEMATİK, Ön Lisans |
| 2015-2016, GRAFİK ANİMASYON -II, Ön Lisans |
| 2015-2016, GRAFİK ANİMASYON -I, Ön Lisans |
| 2015-2016, AĞ TEMELLERİ, Ön Lisans |
| 2015-2016, ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
| 2014-2015, GRAFİK ANİMASYON -II, Ön Lisans |
| 2013-2014, GRAFİK ANİMASYON -II, Ön Lisans |
| 2013-2014, GRAFİK ANİMASYON -I, Ön Lisans |
| 2012-2013, GRAFİK ANİMASYON -II, Ön Lisans |
| 2011-2012, GRAFİK ANİMASYON -II, Ön Lisans |
| 2011-2012, GRAFİK ANİMASYON -I, Ön Lisans |
| 2009-2010, GRAFİK ANİMASYON -I, Ön Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilerin Matematiksel Anlamalarının Değerlendirilmesine Yönelik Görüşleri: SPUR Yaklaşımı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
| 2 | Developing an Activity Design Model for Assessing Teachers' Mathematical Understanding | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 3 | EĞİTİM & BİLİM 2023-IV | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Yüksel Dede
|
2020 - 2023 | 5 |
|
Servet Merve Kırnap
-
|
2023 | 1 |
|
Özgün Gürmen Alansal
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
|
2010 | 1 |
|
Eda Öz
-
|
2025 | 1 |
|
Sevgi Tiryaki
-
|
2025 | 1 |
|
Adem Yurdunkulu
İbn Haldun Üniversitesi
|
2025 | 1 |
|
Rahime Çelik Görgüt
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 1 |
|
Figen Uysal
|
2016 | 1 |
|
Yeliz Yazıcı Demir
|
2025 | 1 |
|
Aysun Çolak
|
2025 | 1 |
|
Abdullah Çelik
-
|
2016 | 1 |
|
Nurgün Varol
-
|
2025 | 1 |
|
Rahime Çelik Görgüt
-
|
2020 | 1 |
|
Yüksel Dede
-
|
2020 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 302 |
| Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 20 | 5 | 170 | 155 | 0 | 45 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 498 . | - | - | - | 526 . | 612 . | 467 . | 448 . | - | 385 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 336 . | - | - | - | 305 . | 385 . | 206 . | 240 . | - | 226 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 88 . | - | - | - | 54 . | 90 . | 24 . | 34 . | - | 36 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 73 . | - | - | - | 46 . | 74 . | 20 . | 27 . | - | 33 . |
| Toplam Yayın | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 8 | 5 | 0 | 3 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 3 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 2 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 2 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |