Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 60, 2006 Mayıs, 2006 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi İlk Okuma Yazma Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2024-2025, Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Güncel Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2024-2025, İlkokul Eğitimde Çocuk Edebiyatı, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2024-2025, Kapsayıcı Dil Öğretimi, Lisans |
2024-2025, İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Çocuk Edebiyatı Eleştirisi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Güncel Yaklaşımlar, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Çevre Etiği, Lisans |
2023-2024, İlkokul Eğitiminde Çocuk Edebiyatı, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, İlkokulda Türkçe Öğretimi ve Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2023-2024, Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2023-2024, Sosyal Beceri Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2022-2023, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Türkçe Öğretimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Öğretmen Adaylarının Harmanlanmış Öğretime Hazırbulunuşluk Düzeyleri", Üniversite Araştırmaları Dergisi, 7 (3) pp. 312-323 [TR Dizin] DOI |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Reader Self-Concept and Reading Comprehension Levels", International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR), 11 (111) pp. 1705-1713 Link DOI |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "The Relationship Between Students Digital Game Addiction and Their Attitudes and Habits Towards Reading", Kastamonu Eğitim Dergisi, 32 (3) pp. 498-505 [TR Dizin] DOI |
KAMAN, Ş., Şahin, Ü. (2024) "İlkokul 4. Sınıf Düzeyindeki Hikâye Kitaplarının Çocuk Edebiyatı Yapıtlarında Bulunması Gereken Özellikler ve Şiddet Unsurları Açısından Değerlendirilmesi", Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi, 9 (1) pp. 1-22 DOI |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "Öğretmen Adaylarının Dijital ve Kâğıttan Okumaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi", Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 1 (15) pp. 1012-1025 [TR Dizin] DOI |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "İlkokul Öğrencilerinin Okuma Profillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 23 (92) p. 1444 [TR Dizin] DOI |
KAMAN, Ş., Ertem, İ.S. (2018) "The Effect of Digital Texts on Primary Students' Comprehension, Fluency, and Attitude", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, (76) p. 18 Link DOI |
Yıldız, M., KAMAN, Ş. (2016) "İlköğretim (2-6. Sınıf) Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Tutumlarının İncelenmesi", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 20 (2) pp. 507-522 [TR Dizin] Link |
KAMAN, Ş., Şahin, A. (2013) "İlköğretim üçüncü sınıf öğrencilerinin okuma düzeylerinin geliştirilmesine akıcı okuma stratejilerini kullanmanın etkisi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, (11) pp. 639-657 [TR Dizin] Link |
Baştuğ, M., KAMAN, Ş. (2013) "Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (25) pp. 291-309 [TR Dizin] Link |
KAMAN, Ş. (2024) "İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin İncelenmesi", 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu- USOS , Şanlıurfa, Türkiye, (Kasım 2024) |
KAMAN, Ş., Şahin, Ü., Yiğit, T. (2024) "Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri", 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu- USOS , Şanlıurfa, Türkiye, (Kasım 2024) |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Dijital Okuma Motivasyonu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK , Karaman, Türkiye, (Ekim 2024) |
KAMAN, Ş. (2024) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Yeterlikleri ile Yapay Zeka Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişki", III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK , Karaman, Türkiye, (Ekim 2024) |
KAMAN, Ş. (2024) "Sınıf Öğretmenlerinin Yapay Zekâ Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi", 17. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2024) |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "An Investigation of Students' Level of Topic And Main Idea Identification: A Longitudinal Study", Ankara International Congress on Scientific Research-X , (pp. 1-2419), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2024) |
KAMAN, Ş. (2024) "The Effect of Interactive Digital Stories On Reading Fluency, Reading Comprehension And Reading Motivation", Atlas 12th International Congress On Advanced Scientific Studies And Interdisciplinary Research , Paris, Fransa, (Temmuz 2024) |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Summarization Self-Efficacy Perceptions And Their Reading Comprehension Levels", Ankara International Congress on Scientific Research-X , (pp. 1-2419), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2024) |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "Examination of Reading Profiles of Primary School Students In Terms of Various Variables", 12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities , (pp. 1-690), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2024) |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Examination of Students' Digital Reading Motivations: A Longitudinal Study", 12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities , (pp. 1-690), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2024) |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Investigating Students' Summarizing Self-Efficacy Perceptions: A Longitudinal Study", 12th International Gap Summit Scientific Research Congress , Gaziantep, Türkiye, (Mayıs 2024) |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Obstacles And Solution Suggestions In The Process of Understanding What Is Read: A Case Study", Isarc 6th International Dicle Scientific Research and Innovation Congress , Diyarbakır, Türkiye, (Mayıs 2024) |
KAMAN, Ş., Şahin, Ü. (2024) "Evaluation of Primary School 4th Grade Level Story Books In Terms of Features That Should Be Found In Children's Literature Works And Elements of Violence", 6th International Multidisciplinary Child Studies Congress , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024) |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Investigating The Visual Interpretation Levels of 4th Grade Students", 5th International Istanbul Congress on Current Scientific Research , (pp. 1-759), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024) |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "Investigation of Prospective Teachers' Attitudes Towards Digital And Paper Reading", 10th International Congress on Scientific Research ın The Countries Bordering The Black Sea , (pp. 1-290), Samsun, Türkiye, (Nisan 2024) |
KAMAN, Ş., Yiğit, T. (2024) "Investigation of Reading Sets Prepared For Primary School Students in Terms of Styling And Content Features", 4th Ahi Evran International Conference on Scientific Research , Kırşehir, Türkiye, (Nisan 2024) |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "The Preparedness Levels of Teacher Candidates For Blended Learning", 5th International Istanbul Congress on Current Scientific Research , (pp. 1-759), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024) |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "The Relationship Between Digital Game Addiction, Reading Motivation and Comprehension Levels of 4th Grade Students", 10th International Congress on Scientific Research in The Countries Bordering The Black Sea , (pp. 1-290), Samsun, Türkiye, (Nisan 2024) |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılığı ile Okumaya Karşı Tutum ve Alışkanlığı Arasındaki İlişki.", 21st International Classroom Teaching Education Symposium , (pp. 1-384), Sinop, Türkiye, (Aralık 2023) |
KAMAN, Ş., Şahin, A. (2012) "Effect Of Usıng Readıng Fluency Strategıes On Improvıng Readıng Level Of Thırd Grade Students At Prımary Schools", 4th International Education Research Congress Yıldız Technical University , (pp. 1-2562), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2012) |
KAMAN, Ş., Şahin, A. (2012) "İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerisini Geliştirmede Tekrarlı Okumanın Etkisi.", 11. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Haziran 2012) |
Baştuğ, M., KAMAN, Ş. (2012) "Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi", 11. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 1-417), Rize, Türkiye, (Mayıs 2012) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 14 |
Ülkühan Şahin
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
|
2024 | 3 |
Ayfer Şahin
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2013 | 3 |
Muhammet Baştuğ
Yıldız Teknik Üniversitesi
|
2012 - 2013 | 2 |
Turan Yiğit
-
|
2024 | 2 |
Mustafa Yıldız
-
|
2016 | 1 |
İhsan Seyit Ertem
Gazi Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlk Okuma Yazma Eğitimi | 94 |
Anahtar Kelimeler | İlk Okuma Yazma Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 170 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 491 . | - | 529 . | - | - | - | - | 604 . | 217 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 333 . | - | 331 . | - | - | - | - | 380 . | 85 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 35 . | - | 45 . | - | - | - | - | 53 . | 6 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 30 . | - | 40 . | - | - | - | - | 47 . | 4 . |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 22 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 16 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 16 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |