img
Dr. Öğr. Üyesi Şafak KAMAN

Dr. Öğr. Üyesi Şafak KAMAN

  • Eğitim Fakültesi
  • Temel Eğitim
  • Sınıf Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
32
Atıf
0
h-index
0
Google Scholar
Yayın
13
Atıf
261
h-index
6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2018
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004
Araştırma Alanları
, İlk Okuma Yazma Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2018
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 60, 2006 Mayıs, 2006
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi İlk Okuma Yazma Eğitimi
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
2024-2025, Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Güncel Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2024-2025, İlkokul Eğitimde Çocuk Edebiyatı, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2024-2025, Kapsayıcı Dil Öğretimi, Lisans
2024-2025, İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Lisans
2023-2024, Çocuk Edebiyatı Eleştirisi, Yüksek Lisans
2023-2024, Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Güncel Yaklaşımlar, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, Çevre Etiği, Lisans
2023-2024, İlkokul Eğitiminde Çocuk Edebiyatı, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, İlkokulda Türkçe Öğretimi ve Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2023-2024, Çocuk Edebiyatı, Lisans
2023-2024, Sosyal Beceri Öğretimi, Lisans
2023-2024, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2022-2023, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans
2022-2023, Türkçe Öğretimi, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Öğretmen Adaylarının Harmanlanmış Öğretime Hazırbulunuşluk Düzeyleri", Üniversite Araştırmaları Dergisi, 7 (3) pp. 312-323 [TR Dizin] DOI    
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Reader Self-Concept and Reading Comprehension Levels", International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR), 11 (111) pp. 1705-1713 Link DOI   
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "The Relationship Between Students Digital Game Addiction and Their Attitudes and Habits Towards Reading", Kastamonu Eğitim Dergisi, 32 (3) pp. 498-505 [TR Dizin] DOI    
KAMAN, Ş., Şahin, Ü. (2024) "İlkokul 4. Sınıf Düzeyindeki Hikâye Kitaplarının Çocuk Edebiyatı Yapıtlarında Bulunması Gereken Özellikler ve Şiddet Unsurları Açısından Değerlendirilmesi", Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi, 9 (1) pp. 1-22 DOI   
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "Öğretmen Adaylarının Dijital ve Kâğıttan Okumaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi", Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 1 (15) pp. 1012-1025 [TR Dizin] DOI   
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "İlkokul Öğrencilerinin Okuma Profillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 23 (92) p. 1444 [TR Dizin] DOI   
KAMAN, Ş., Ertem, İ.S. (2018) "The Effect of Digital Texts on Primary Students' Comprehension, Fluency, and Attitude", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, (76) p. 18 Link DOI   
Yıldız, M., KAMAN, Ş. (2016) "İlköğretim (2-6. Sınıf) Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Tutumlarının İncelenmesi", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 20 (2) pp. 507-522 [TR Dizin] Link    
KAMAN, Ş., Şahin, A. (2013) "İlköğretim üçüncü sınıf öğrencilerinin okuma düzeylerinin geliştirilmesine akıcı okuma stratejilerini kullanmanın etkisi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, (11) pp. 639-657 [TR Dizin] Link    
Baştuğ, M., KAMAN, Ş. (2013) "Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (25) pp. 291-309 [TR Dizin] Link    
KAMAN, Ş. (2024) "İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin İncelenmesi", 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu- USOS , Şanlıurfa, Türkiye, (Kasım 2024
KAMAN, Ş., Şahin, Ü., Yiğit, T. (2024) "Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri", 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu- USOS , Şanlıurfa, Türkiye, (Kasım 2024
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Dijital Okuma Motivasyonu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK , Karaman, Türkiye, (Ekim 2024
KAMAN, Ş. (2024) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dijital Yeterlikleri ile Yapay Zeka Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişki", III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK , Karaman, Türkiye, (Ekim 2024
KAMAN, Ş. (2024) "Sınıf Öğretmenlerinin Yapay Zekâ Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi", 17. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2024
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "An Investigation of Students' Level of Topic And Main Idea Identification: A Longitudinal Study", Ankara International Congress on Scientific Research-X , (pp. 1-2419), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2024
KAMAN, Ş. (2024) "The Effect of Interactive Digital Stories On Reading Fluency, Reading Comprehension And Reading Motivation", Atlas 12th International Congress On Advanced Scientific Studies And Interdisciplinary Research , Paris, Fransa, (Temmuz 2024
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Summarization Self-Efficacy Perceptions And Their Reading Comprehension Levels", Ankara International Congress on Scientific Research-X , (pp. 1-2419), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2024
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "Examination of Reading Profiles of Primary School Students In Terms of Various Variables", 12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities , (pp. 1-690), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2024
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Examination of Students' Digital Reading Motivations: A Longitudinal Study", 12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities , (pp. 1-690), Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2024
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Investigating Students' Summarizing Self-Efficacy Perceptions: A Longitudinal Study", 12th International Gap Summit Scientific Research Congress , Gaziantep, Türkiye, (Mayıs 2024
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Obstacles And Solution Suggestions In The Process of Understanding What Is Read: A Case Study", Isarc 6th International Dicle Scientific Research and Innovation Congress , Diyarbakır, Türkiye, (Mayıs 2024
KAMAN, Ş., Şahin, Ü. (2024) "Evaluation of Primary School 4th Grade Level Story Books In Terms of Features That Should Be Found In Children's Literature Works And Elements of Violence", 6th International Multidisciplinary Child Studies Congress , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Investigating The Visual Interpretation Levels of 4th Grade Students", 5th International Istanbul Congress on Current Scientific Research , (pp. 1-759), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "Investigation of Prospective Teachers' Attitudes Towards Digital And Paper Reading", 10th International Congress on Scientific Research ın The Countries Bordering The Black Sea , (pp. 1-290), Samsun, Türkiye, (Nisan 2024
KAMAN, Ş., Yiğit, T. (2024) "Investigation of Reading Sets Prepared For Primary School Students in Terms of Styling And Content Features", 4th Ahi Evran International Conference on Scientific Research , Kırşehir, Türkiye, (Nisan 2024
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "The Preparedness Levels of Teacher Candidates For Blended Learning", 5th International Istanbul Congress on Current Scientific Research , (pp. 1-759), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "The Relationship Between Digital Game Addiction, Reading Motivation and Comprehension Levels of 4th Grade Students", 10th International Congress on Scientific Research in The Countries Bordering The Black Sea , (pp. 1-290), Samsun, Türkiye, (Nisan 2024
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılığı ile Okumaya Karşı Tutum ve Alışkanlığı Arasındaki İlişki.", 21st International Classroom Teaching Education Symposium , (pp. 1-384), Sinop, Türkiye, (Aralık 2023
KAMAN, Ş., Şahin, A. (2012) "Effect Of Usıng Readıng Fluency Strategıes On Improvıng Readıng Level Of Thırd Grade Students At Prımary Schools", 4th International Education Research Congress Yıldız Technical University , (pp. 1-2562), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2012
KAMAN, Ş., Şahin, A. (2012) "İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerisini Geliştirmede Tekrarlı Okumanın Etkisi.", 11. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Haziran 2012
Baştuğ, M., KAMAN, Ş. (2012) "Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi", 11. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 1-417), Rize, Türkiye, (Mayıs 2012
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2023 - 2024 14
Ülkühan Şahin
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
2024 3
Ayfer Şahin
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2012 - 2013 3
Muhammet Baştuğ
Yıldız Teknik Üniversitesi
2012 - 2013 2
Turan Yiğit
-
2024 2
Mustafa Yıldız
-
2016 1
İhsan Seyit Ertem
Gazi Üniversitesi
2018 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
217.
78378 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
85.
9889 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
6.
94 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78378
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9889
YÖKSİS Bilim Alanı İlk Okuma Yazma Eğitimi 94
Anahtar Kelimeler İlk Okuma Yazma Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 15 0 15 0 0 0 0 5 170
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 491 . - 529 . - - - - 604 . 217 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - 333 . - 331 . - - - - 380 . 85 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 35 . - 45 . - - - - 53 . 6 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - 30 . - 40 . - - - - 47 . 4 .
Toplam Yayın 0 1 0 1 0 0 0 0 1 22
Toplam Makale 0 1 0 1 0 0 0 0 0 6
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 0 0 1 16
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 1 0 1 0 0 0 0 0 6
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 1 16
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri