| Doktora, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004 |
| Doktora, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, KPDS, 60, 2006 Mayıs, 2006 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Sınıf Eğitimi |
| 2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Okul Deneyimi I, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Çocuk Edebiyatı Eleştirisi, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, İlkokulda Türkçe Öğretimi ve Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Türkçe Öğretimi, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Eleştirel Okuma ve Düşünme, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Güncel Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, İlkokul Eğitimde Çocuk Edebiyatı, Doktora |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Kapsayıcı Dil Öğretimi, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Çocuk Edebiyatı Eleştirisi, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Türkçe Öğretiminde Sorunlar ve Güncel Yaklaşımlar, Doktora |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Çevre Etiği, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, İlkokul Eğitiminde Çocuk Edebiyatı, Doktora |
| 2023-2024, Güz Dönemi, İlkokulda Türkçe Öğretimi ve Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Çocuk Edebiyatı, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Sosyal Beceri Öğretimi, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Türkçe Öğretimi, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | İlköğretim (2-6. Sınıf) Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Tutumlarının İncelenmesi | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 5 |
| 2 | İlköğretim üçüncü sınıf öğrencilerinin okuma düzeylerinin geliştirilmesine akıcı okuma stratejilerini kullanmanın etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 4 |
| 3 | Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
| 4 | The Effect of Digital Texts on Primary Students' Comprehension, Fluency, and Attitude | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| 5 | The Relationship Between Students Digital Game Addiction and Their Attitudes and Habits Towards Reading | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 - 2025 | 19 |
|
Ülkühan Şahin
|
2024 - 2025 | 4 |
|
Ayfer Şahin
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2013 | 3 |
|
Turan Yiğit
-
|
2024 - 2025 | 3 |
|
Muhammet Baştuğ
|
2012 - 2013 | 2 |
|
Mustafa Yıldız
-
|
2016 | 1 |
|
İhsan Seyit Ertem
|
2018 | 1 |
|
Adem Emirhasanoğlu
-
|
2025 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79055 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11191 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 557 |
| Anahtar Kelimeler | Sınıf Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 195 | 130 |
| Araştırma Alanı | - | 500 . | - | 533 . | - | - | - | - | 596 . | 369 . | 350 . |
| Temel Alan | - | 333 . | - | 323 . | - | - | - | - | 380 . | 177 . | 184 . |
| Bilim Alanı | - | 97 . | - | 97 . | - | - | - | - | 94 . | 29 . | 34 . |
| Anahtar Kelime (1) | - | 42 . | - | 45 . | - | - | - | - | 54 . | 15 . | 18 . |
| Toplam Yayın | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 25 | 10 |
| Toplam Makale | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 8 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 8 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 18 | 2 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 18 | 2 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |