Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 60, 2006 Mayıs, 2006 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi İlk Okuma Yazma Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, Okul Deneyimi I, Lisans |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2024-2025, Çocuk Edebiyatı Eleştirisi, Yüksek Lisans |
2024-2025, İlkokulda Türkçe Öğretimi ve Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2024-2025, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
2024-2025, Türkçe Öğretimi, Lisans |
2024-2025, İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Lisans |
2024-2025, Eleştirel Okuma ve Düşünme, Lisans |
2024-2025, Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Güncel Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2024-2025, İlkokul Eğitimde Çocuk Edebiyatı, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2024-2025, Kapsayıcı Dil Öğretimi, Lisans |
2024-2025, İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Çocuk Edebiyatı Eleştirisi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Türkçe Öğretiminde Sorunlar ve Güncel Yaklaşımlar, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Çevre Etiği, Lisans |
2023-2024, İlkokul Eğitiminde Çocuk Edebiyatı, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, İlkokulda Türkçe Öğretimi ve Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2023-2024, Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2023-2024, Sosyal Beceri Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2022-2023, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Türkçe Öğretimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | İlköğretim (2-6. Sınıf) Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Tutumlarının İncelenmesi | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 5 |
2 | İlköğretim üçüncü sınıf öğrencilerinin okuma düzeylerinin geliştirilmesine akıcı okuma stratejilerini kullanmanın etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 4 |
3 | Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
4 | The Relationship Between Students Digital Game Addiction and Their Attitudes and Habits Towards Reading | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 - 2025 | 19 |
![]()
Ülkühan Şahin
![]() |
2024 - 2025 | 4 |
![]()
Ayfer Şahin
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2013 | 3 |
![]()
Turan Yiğit
-
|
2024 - 2025 | 3 |
![]()
Muhammet Baştuğ
![]() |
2012 - 2013 | 2 |
![]()
Mustafa Yıldız
-
|
2016 | 1 |
![]()
İhsan Seyit Ertem
![]() |
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlk Okuma Yazma Eğitimi | 107 |
Anahtar Kelimeler | İlk Okuma Yazma Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 195 | 120 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 496 . | - | 534 . | - | - | - | - | 600 . | 358 . | 233 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 333 . | - | 318 . | - | - | - | - | 380 . | 170 . | 118 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 37 . | - | 49 . | - | - | - | - | 61 . | 11 . | 11 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 31 . | - | 42 . | - | - | - | - | 52 . | 9 . | 6 . |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 25 | 8 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 8 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 18 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 8 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 18 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |