img

Dr. Öğr. Üyesi Şafak KAMAN

  • Eğitim Fakültesi Dekanlığı
  • Temel Eğitim Bölümü
  • Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
14
Atıf
0
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2018
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2018
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 60, 2006 Mayıs, 2006
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
2023-2024, Çocuk Edebiyatı Eleştirisi, Yüksek Lisans
2023-2024, Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Güncel Yaklaşımlar, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, Çevre Etiği, Lisans
2023-2024, İlkokul Eğitiminde Çocuk Edebiyatı, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, İlkokulda Türkçe Öğretimi ve Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2023-2024, Çocuk Edebiyatı, Lisans
2023-2024, Sosyal Beceri Öğretimi, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2022-2023, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans
2022-2023, Türkçe Öğretimi, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kaman, Ş., Bulut, A. (2024) "Öğretmen Adaylarının Dijital ve Kâğıttan Okumaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi", Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 1 (15) pp. 1012-1025 [TR Dizin] DOI  
Kaman, Ş., Ertem, İ.S. (2018) "The Effect of Digital Texts on Primary Students' Comprehension, Fluency, and Attitude", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, (76) p. 18 Link DOI   
Yıldız, M., Kaman, Ş. (2016) "İlköğretim (2-6. Sınıf) Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Tutumlarının İncelenmesi", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 20 (2) pp. 507-522 [TR Dizin] Link   
Kaman, Ş., Şahin, A. (2013) "İlköğretim üçüncü sınıf öğrencilerinin okuma düzeylerinin geliştirilmesine akıcı okuma stratejilerini kullanmanın etkisi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, (11) pp. 639-657 [TR Dizin] Link   
Baştuğ, M., Kaman, Ş. (2013) "Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (25) pp. 291-309 [TR Dizin] Link   
Bulut, A., Kaman, Ş. (2024) "Investigating The Visual Interpretation Levels of 4th Grade Students", 5. ULUSLARARASI İSTANBUL GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 1-759), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024
Kaman, Ş., Bulut, A. (2024) "The Preparedness Levels of Teacher Candidates For Blended Learning", 5. ULUSLARARASI İSTANBUL GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 1-759), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024
Bulut, A., Kaman, Ş. (2024) "The Relatıonshıp Between Dıgıtal Game Addıctıon, Readıng Motıvatıon and Comprehensıon Levels of 4th Grade Students", 10. ULUSLARARASI KARADENİZ'E KIYISI OLAN ÜLKELER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 1-290), Samsun, Türkiye, (Nisan 2024
Kaman, Ş., Bulut, A. (2024) "Investigation of Prospective Teachers' Attitudes Towards Digital And Paper Reading", 10. ULUSLARARASI KARADENİZ'E KIYISI OLAN ÜLKELER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 1-290), Samsun, Türkiye, (Nisan 2024
Kaman, Ş., Şahin, Ü. (2024) "Evaluatıon of Prımary School 4th Grade Level Story Books In Terms of Features That Should Be Found In Chıldren's Lıterature Works And Elements of Vıolence", 6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇOCUK ÇALIŞMALARI KONGRESİ , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024
Kaman, Ş., Yiğit, T. (2024) "INVESTIGATION OF READING SETS PREPARED FOR PRIMARY SCHOOL STUDENTS IN TERMS OF STYLING AND CONTENT FEATURES", AHİ EVRAN 4. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Kırşehir, Türkiye, (Nisan 2024
Kaman, Ş., Bulut, A. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılığı ile Okumaya Karşı Tutum ve Alışkanlığı Arasındaki İlişki.", 21. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU , (pp. 1-384), Sinop, Türkiye, (Aralık 2023
Kaman, Ş., Şahin, A. (2012) "Effect Of Usıng Readıng Fluency Strategıes On Improvıng Readıng Level Of Thırd Grade Students At Prımary Schools", IV. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ , (pp. 1-2562), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2012
Kaman, Ş., Şahin, A. (2012) "İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerisini Geliştirmede Tekrarlı Okumanın Etkisi.", 11. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU. 24-26 MAYIS, RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, RİZE , Rize, Türkiye, (Haziran 2012
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2023 - 2024 6
Ayfer Şahin
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2012 - 2013 3
Mustafa Yıldız
-
2016 1
İhsan Seyit Ertem
Gazi Üniversitesi
2018 1
Ülkühan Şahin
-
2024 1
Muhammet Baştuğ
-
2013 1
Turan Yiğit
-
2024 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78249
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 8598
YÖKSİS Bilim Alanı İlk Okuma Yazma Eğitimi 78
Anahtar Kelimeler İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 15 0 15 0 0 0 0 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 487 . - 527 . - - - - - -
Sıra (Temel Alan İçinde) - 334 . - 332 . - - - - - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 34 . - 41 . - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0
Toplam Makale 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri