Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 60, 2006 Mayıs, 2006 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2023-2024, Çocuk Edebiyatı Eleştirisi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Güncel Yaklaşımlar, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Çevre Etiği, Lisans |
2023-2024, İlkokul Eğitiminde Çocuk Edebiyatı, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, İlkokulda Türkçe Öğretimi ve Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2023-2024, Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2023-2024, Sosyal Beceri Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2022-2023, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Türkçe Öğretimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kaman, Ş., Bulut, A. (2024) "Öğretmen Adaylarının Dijital ve Kâğıttan Okumaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi", Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 1 (15) pp. 1012-1025 [TR Dizin] DOI |
Kaman, Ş., Ertem, İ.S. (2018) "The Effect of Digital Texts on Primary Students' Comprehension, Fluency, and Attitude", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, (76) p. 18 Link DOI |
Yıldız, M., Kaman, Ş. (2016) "İlköğretim (2-6. Sınıf) Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Tutumlarının İncelenmesi", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 20 (2) pp. 507-522 [TR Dizin] Link |
Kaman, Ş., Şahin, A. (2013) "İlköğretim üçüncü sınıf öğrencilerinin okuma düzeylerinin geliştirilmesine akıcı okuma stratejilerini kullanmanın etkisi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, (11) pp. 639-657 [TR Dizin] Link |
Baştuğ, M., Kaman, Ş. (2013) "Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (25) pp. 291-309 [TR Dizin] Link |
Bulut, A., Kaman, Ş. (2024) "Investigating The Visual Interpretation Levels of 4th Grade Students", 5. ULUSLARARASI İSTANBUL GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 1-759), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024) |
Kaman, Ş., Bulut, A. (2024) "The Preparedness Levels of Teacher Candidates For Blended Learning", 5. ULUSLARARASI İSTANBUL GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 1-759), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024) |
Bulut, A., Kaman, Ş. (2024) "The Relatıonshıp Between Dıgıtal Game Addıctıon, Readıng Motıvatıon and Comprehensıon Levels of 4th Grade Students", 10. ULUSLARARASI KARADENİZ'E KIYISI OLAN ÜLKELER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 1-290), Samsun, Türkiye, (Nisan 2024) |
Kaman, Ş., Bulut, A. (2024) "Investigation of Prospective Teachers' Attitudes Towards Digital And Paper Reading", 10. ULUSLARARASI KARADENİZ'E KIYISI OLAN ÜLKELER BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (pp. 1-290), Samsun, Türkiye, (Nisan 2024) |
Kaman, Ş., Şahin, Ü. (2024) "Evaluatıon of Prımary School 4th Grade Level Story Books In Terms of Features That Should Be Found In Chıldren's Lıterature Works And Elements of Vıolence", 6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇOCUK ÇALIŞMALARI KONGRESİ , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024) |
Kaman, Ş., Yiğit, T. (2024) "INVESTIGATION OF READING SETS PREPARED FOR PRIMARY SCHOOL STUDENTS IN TERMS OF STYLING AND CONTENT FEATURES", AHİ EVRAN 4. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Kırşehir, Türkiye, (Nisan 2024) |
Kaman, Ş., Bulut, A. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılığı ile Okumaya Karşı Tutum ve Alışkanlığı Arasındaki İlişki.", 21. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU , (pp. 1-384), Sinop, Türkiye, (Aralık 2023) |
Kaman, Ş., Şahin, A. (2012) "Effect Of Usıng Readıng Fluency Strategıes On Improvıng Readıng Level Of Thırd Grade Students At Prımary Schools", IV. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ , (pp. 1-2562), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2012) |
Kaman, Ş., Şahin, A. (2012) "İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerisini Geliştirmede Tekrarlı Okumanın Etkisi.", 11. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU. 24-26 MAYIS, RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, RİZE , Rize, Türkiye, (Haziran 2012) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 6 |
Ayfer Şahin
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2013 | 3 |
Mustafa Yıldız
-
|
2016 | 1 |
İhsan Seyit Ertem
Gazi Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Ülkühan Şahin
-
|
2024 | 1 |
Muhammet Baştuğ
-
|
2013 | 1 |
Turan Yiğit
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlk Okuma Yazma Eğitimi | 78 |
Anahtar Kelimeler | İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 487 . | - | 527 . | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 334 . | - | 332 . | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 34 . | - | 41 . | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |