| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, KPDS, 60, 2006 Mayıs, 2006 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Sınıf Eğitimi |
| 2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2024-2025, Okul Deneyimi I, Lisans |
| 2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2024-2025, Çocuk Edebiyatı Eleştirisi, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, İlkokulda Türkçe Öğretimi ve Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
| 2024-2025, Türkçe Öğretimi, Lisans |
| 2024-2025, İlkokulda Alternatif Eğitim Uygulamaları, Lisans |
| 2024-2025, Eleştirel Okuma ve Düşünme, Lisans |
| 2024-2025, Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Güncel Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, İlkokul Eğitimde Çocuk Edebiyatı, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2024-2025, Kapsayıcı Dil Öğretimi, Lisans |
| 2024-2025, İlk Okuma ve Yazma Öğretimi, Lisans |
| 2023-2024, Çocuk Edebiyatı Eleştirisi, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Türkçe Öğretiminde Sorunlar ve Güncel Yaklaşımlar, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2023-2024, Çevre Etiği, Lisans |
| 2023-2024, İlkokul Eğitiminde Çocuk Edebiyatı, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2023-2024, İlkokulda Türkçe Öğretimi ve Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Çocuk Edebiyatı, Lisans |
| 2023-2024, Sosyal Beceri Öğretimi, Lisans |
| 2023-2024, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
| 2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2022-2023, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
| 2022-2023, Türkçe Öğretimi, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | İlköğretim (2-6. Sınıf) Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Tutumlarının İncelenmesi | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 5 |
| 2 | İlköğretim üçüncü sınıf öğrencilerinin okuma düzeylerinin geliştirilmesine akıcı okuma stratejilerini kullanmanın etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 4 |
| 3 | Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
| 4 | The Effect of Digital Texts on Primary Students' Comprehension, Fluency, and Attitude | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| 5 | The Relationship Between Students Digital Game Addiction and Their Attitudes and Habits Towards Reading | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 - 2025 | 19 |
|
Ülkühan Şahin
|
2024 - 2025 | 4 |
|
Ayfer Şahin
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2012 - 2013 | 3 |
|
Turan Yiğit
-
|
2024 - 2025 | 3 |
|
Muhammet Baştuğ
|
2012 - 2013 | 2 |
|
Mustafa Yıldız
-
|
2016 | 1 |
|
İhsan Seyit Ertem
|
2018 | 1 |
|
Adem Emirhasanoğlu
-
|
2025 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | İlk Okuma Yazma Eğitimi | 85 |
| Anahtar Kelimeler | İlk Okuma Yazma Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 195 | 120 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 499 . | - | 537 . | - | - | - | - | 601 . | 371 . | 285 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 334 . | - | 326 . | - | - | - | - | 380 . | 181 . | 144 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 29 . | - | 36 . | - | - | - | - | 49 . | 10 . | 8 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 20 . | - | 28 . | - | - | - | - | 39 . | 7 . | 3 . |
| Toplam Yayın | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 25 | 8 |
| Toplam Makale | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 8 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 18 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 8 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 18 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |