| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilim Tarihi (Dr), 2012, 2017 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Pr., 2004, 2008 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilim Tarihi (Dr), 2012, 2017 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Pr., 2004, 2008 |
| İngilizce, ÜDS, 67, 2012-ÜDS İ, 2012 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe Bilim ve Teknoloji Tarihi |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe Bilim Felsefesi |
| 2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Felsefe Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2024-2025, Seminer, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Osmanlı Matematik Eğitimi Tarihi, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Modern Dönem Sonrası Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Düşünce Hayatında Kadınlar, Lisans |
| 2024-2025, Araştırma Projesi-II, Lisans |
| 2024-2025, Temel Bilgisayar Uygulamaları-II, Lisans |
| 2024-2025, Temel Bilgisayar Uygulamaları-II, Lisans |
| 2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2023-2024, Osmanlı Matematik Eğitimi Tarihi, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Seminer, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Modern Dönem Sonrası Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Araştırma Projesi-II, Lisans |
| 2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2023-2024, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Tez, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Rönesans Öncesi Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Araştırma Projesi-I, Lisans |
| 2023-2024, Araştırma Projesi-I, Lisans |
| 2023-2024, Bilim Tarihi, Lisans |
| 2023-2024, Bilim Tarihi, Lisans |
| 2023-2024, Sembolik Mantık, Lisans |
| 2023-2024, Sembolik Mantık, Lisans |
| 2022-2023, Osmanlı Matematik Eğitimi Tarihi, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Modern Dönem Sonrası Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Düşünce Hayatında Kadınlar, Lisans |
| 2022-2023, Araştırma Projesi-II, Lisans |
| 2022-2023, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Seminer, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Tez, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Rönesans Öncesi Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Araştırma Projesi-I, Lisans |
| 2022-2023, Araştırma Projesi-I, Lisans |
| 2022-2023, Bilim Tarihi, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Bilim Tarihi, Lisans |
| 2022-2023, Sembolik Mantık, Lisans |
| 2021-2022, Tez, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Rönesans Öncesi Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Modern Dönem Sonrası Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Matematiksel Düşünme, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2021-2022, Araştırma Projesi-I, Lisans |
| 2021-2022, Araştırma Projesi-II, Lisans |
| 2021-2022, Araştırma Projesi-II, Lisans |
| 2021-2022, Araştırma Projesi-I, Lisans |
| 2021-2022, Bilim Tarihi, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Bilim Tarihi, Lisans |
| 2021-2022, Bilim Tarihi, Lisans |
| 2021-2022, Sembolik Mantık, Lisans |
| 2021-2022, Sembolik Mantık, Lisans |
| 2021-2022, Bilim Tarihi, Lisans |
| 2021-2022, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Seminer, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Modern Dönem Sonrası Matematik Tarihi, Lisans |
| 2020-2021, Osmanlıca Felsefe Literatürü, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2020-2021, Analitik Felsefe, Lisans |
| 2020-2021, Analitik Felsefe, Lisans |
| 2020-2021, Bilim Tarihi, Lisans |
| 2020-2021, Araştırma Projesi-II, Lisans |
| 2020-2021, Araştırma Projesi-II, Lisans |
| 2020-2021, Rönesans Öncesi Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Bilim Tarihi, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Bilim Tarihi, Lisans |
| 2020-2021, Bilim Tarihi, Lisans |
| 2020-2021, Sembolik Mantık, Lisans |
| 2020-2021, Sembolik Mantık, Lisans |
| 2020-2021, Araştırma Projesi-I, Lisans |
| 2020-2021, Araştırma Projesi-I, Lisans |
| 2019-2020, Bilim Tarihi, Lisans |
| 2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2019-2020, Analitik Felsefe, Lisans |
| 2019-2020, Analitik Felsefe, Lisans |
| 2019-2020, Araştırma Projesi-II, Lisans |
| 2019-2020, Araştırma Projesi-II, Lisans |
| 2019-2020, Bilim Tarihi-II, Lisans |
| 2019-2020, Bilim Tarihi-II, Lisans |
| 2019-2020, Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması, Lisans |
| 2019-2020, Araştırma Projesi-I, Lisans |
| 2019-2020, Araştırma Projesi-I, Lisans |
| 2019-2020, Bilim Tarihi, Yüksek Lisans |
| 2019-2020, Bilim Tarihi-I, Lisans |
| 2019-2020, Bilim Tarihi-I, Lisans |
| 2019-2020, Bilim Tarihi, Lisans |
| 2019-2020, Bilim Tarihi, Lisans |
| 2018-2019, Analitik Felsefe, Lisans |
| 2018-2019, Analitik Felsefe, Lisans |
| 2018-2019, Bilim Tarihi, Lisans |
| 2018-2019, Araştırma Projesi-II, Lisans |
| 2018-2019, Araştırma Projesi-II, Lisans |
| 2018-2019, Bilim Tarihi-II, Lisans |
| 2018-2019, Bilim Tarihi-II, Lisans |
| 2018-2019, Araştırma Projesi-I, Lisans |
| 2018-2019, Araştırma Projesi-I, Lisans |
| 2018-2019, Bilim ve Mühendislik Tarihi, Lisans |
| 2018-2019, Bilim Tarihi-I, Lisans |
| 2018-2019, Bilim Tarihi-I, Lisans |
| 2018-2019, Bilim Tarihi, Lisans |
| 2018-2019, Bilim Tarihi, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
|
Takıcak, S.B.
(2016) "Matematik Tarihi ile İlişkilendirilmiş Matematik Eğitimi", Saarbrücken/Almanya : Türkiye Alim Kitapları, ISBN: 978-3-639-81194-0 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Matematik Eğitiminde Matematik Tarihi Gerekliliğinin Felsefi Temelleri ve Gerçekçi Matematik Eğitiminde Matematik Tarihinin Önemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| 2 | Osmanlılarda Analitik Geometri | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 4 |
| 3 | Şükrü Sayan’ın “Kemmiyyât-ı Mevhûmenin Sûret-i İrâesine Dair Yeni bir Nazariyye” Adlı Makalesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| 4 | An Investigation of Seventh Grade Students’ Performances on Conceptual, Procedural and Graphical Problems Regarding Circles | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 5 | Başhoca İshak Efendi’nin Mecmûa-i Ulûm-ı Riyâziye Adlı Eserinin Analitik Geometri Açısından Değerlendirilmesi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 6 | İnşaat Mühendisi ve Amatör Matematikçi Aram Margosyan’ın İstatistik Üzerine Görüşleri | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 7 | Terminoloji ve Çeviri | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2021 | 5 |
|
Osman Alp Eden
|
2022 - 2024 | 3 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 - 2013 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 - 2013 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
|
Remzi Demir
|
2014 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33920 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Felsefe | 860 |
| Anahtar Kelimeler | Bilim ve Teknoloji Tarihi, Bilim Felsefesi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 15 | 115 | 0 | 0 | 105 | 0 | 15 | 65 | 25 | 555 | 45 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 467 . | 399 . | - | - | 451 . | - | 603 . | 575 . | 581 . | 107 . | 358 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 379 . | 316 . | - | - | 379 . | - | 513 . | 493 . | 507 . | 59 . | 291 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 96 . | 46 . | - | - | 55 . | - | 114 . | 82 . | 117 . | 4 . | 45 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 20 . | 10 . | - | - | 16 . | - | 40 . | 23 . | 36 . | 2 . | 12 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 1 | 2 | 0 | 0 | 6 | 0 | 1 | 5 | 2 | 15 | 3 |
| Toplam Makale | 1 | 1 | 0 | 0 | 4 | 0 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 |
| Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |