Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilim Tarihi (Dr), 2012, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Pr., 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilim Tarihi (Dr), 2012, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Pr., 2004, 2008 |
İngilizce, ÜDS, 67, 2012-ÜDS İ, 2012 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe Bilim ve Teknoloji Tarihi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe Bilim Felsefesi |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Felsefe Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2024-2025, Seminer, Yüksek Lisans |
2024-2025, Osmanlı Matematik Eğitimi Tarihi, Yüksek Lisans |
2024-2025, Modern Dönem Sonrası Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
2024-2025, Düşünce Hayatında Kadınlar, Lisans |
2024-2025, Araştırma Projesi-II, Lisans |
2024-2025, Temel Bilgisayar Uygulamaları-II, Lisans |
2024-2025, Temel Bilgisayar Uygulamaları-II, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2023-2024, Osmanlı Matematik Eğitimi Tarihi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Seminer, Yüksek Lisans |
2023-2024, Modern Dönem Sonrası Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Araştırma Projesi-II, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2023-2024, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Tez, Yüksek Lisans |
2023-2024, Rönesans Öncesi Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Araştırma Projesi-I, Lisans |
2023-2024, Araştırma Projesi-I, Lisans |
2023-2024, Bilim Tarihi, Lisans |
2023-2024, Bilim Tarihi, Lisans |
2023-2024, Sembolik Mantık, Lisans |
2023-2024, Sembolik Mantık, Lisans |
2022-2023, Osmanlı Matematik Eğitimi Tarihi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Modern Dönem Sonrası Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Düşünce Hayatında Kadınlar, Lisans |
2022-2023, Araştırma Projesi-II, Lisans |
2022-2023, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Seminer, Yüksek Lisans |
2022-2023, Tez, Yüksek Lisans |
2022-2023, Rönesans Öncesi Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Araştırma Projesi-I, Lisans |
2022-2023, Araştırma Projesi-I, Lisans |
2022-2023, Bilim Tarihi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Bilim Tarihi, Lisans |
2022-2023, Sembolik Mantık, Lisans |
2021-2022, Tez, Yüksek Lisans |
2021-2022, Rönesans Öncesi Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Modern Dönem Sonrası Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Matematiksel Düşünme, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Araştırma Projesi-I, Lisans |
2021-2022, Araştırma Projesi-II, Lisans |
2021-2022, Araştırma Projesi-II, Lisans |
2021-2022, Araştırma Projesi-I, Lisans |
2021-2022, Bilim Tarihi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Bilim Tarihi, Lisans |
2021-2022, Bilim Tarihi, Lisans |
2021-2022, Sembolik Mantık, Lisans |
2021-2022, Sembolik Mantık, Lisans |
2021-2022, Bilim Tarihi, Lisans |
2021-2022, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Seminer, Yüksek Lisans |
2020-2021, Modern Dönem Sonrası Matematik Tarihi, Lisans |
2020-2021, Osmanlıca Felsefe Literatürü, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2020-2021, Analitik Felsefe, Lisans |
2020-2021, Analitik Felsefe, Lisans |
2020-2021, Bilim Tarihi, Lisans |
2020-2021, Araştırma Projesi-II, Lisans |
2020-2021, Araştırma Projesi-II, Lisans |
2020-2021, Rönesans Öncesi Matematik Tarihi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Bilim Tarihi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Bilim Tarihi, Lisans |
2020-2021, Bilim Tarihi, Lisans |
2020-2021, Sembolik Mantık, Lisans |
2020-2021, Sembolik Mantık, Lisans |
2020-2021, Araştırma Projesi-I, Lisans |
2020-2021, Araştırma Projesi-I, Lisans |
2019-2020, Bilim Tarihi, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Analitik Felsefe, Lisans |
2019-2020, Analitik Felsefe, Lisans |
2019-2020, Araştırma Projesi-II, Lisans |
2019-2020, Araştırma Projesi-II, Lisans |
2019-2020, Bilim Tarihi-II, Lisans |
2019-2020, Bilim Tarihi-II, Lisans |
2019-2020, Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması, Lisans |
2019-2020, Araştırma Projesi-I, Lisans |
2019-2020, Araştırma Projesi-I, Lisans |
2019-2020, Bilim Tarihi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Bilim Tarihi-I, Lisans |
2019-2020, Bilim Tarihi-I, Lisans |
2019-2020, Bilim Tarihi, Lisans |
2019-2020, Bilim Tarihi, Lisans |
2018-2019, Analitik Felsefe, Lisans |
2018-2019, Analitik Felsefe, Lisans |
2018-2019, Bilim Tarihi, Lisans |
2018-2019, Araştırma Projesi-II, Lisans |
2018-2019, Araştırma Projesi-II, Lisans |
2018-2019, Bilim Tarihi-II, Lisans |
2018-2019, Bilim Tarihi-II, Lisans |
2018-2019, Araştırma Projesi-I, Lisans |
2018-2019, Araştırma Projesi-I, Lisans |
2018-2019, Bilim ve Mühendislik Tarihi, Lisans |
2018-2019, Bilim Tarihi-I, Lisans |
2018-2019, Bilim Tarihi-I, Lisans |
2018-2019, Bilim Tarihi, Lisans |
2018-2019, Bilim Tarihi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Takıcak, S.B.
(2016) "Matematik Tarihi ile İlişkilendirilmiş Matematik Eğitimi", Saarbrücken/Almanya : Türkiye Alim Kitapları, ISBN: 978-3-639-81194-0 ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Matematik Eğitiminde Matematik Tarihi Gerekliliğinin Felsefi Temelleri ve Gerçekçi Matematik Eğitiminde Matematik Tarihinin Önemi | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 |
2 | Osmanlılarda Analitik Geometri | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 4 |
3 | Şükrü Sayan’ın “Kemmiyyât-ı Mevhûmenin Sûret-i İrâesine Dair Yeni bir Nazariyye” Adlı Makalesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
4 | An Investigation of Seventh Grade Students’ Performances on Conceptual, Procedural and Graphical Problems Regarding Circles | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
5 | Başhoca İshak Efendi’nin Mecmûa-i Ulûm-ı Riyâziye Adlı Eserinin Analitik Geometri Açısından Değerlendirilmesi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
6 | İnşaat Mühendisi ve Amatör Matematikçi Aram Margosyan’ın İstatistik Üzerine Görüşleri | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
7 | Terminoloji ve Çeviri | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2021 | 6 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 3 |
![]()
Osman Alp Eden
![]() |
2022 - 2024 | 3 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 - 2013 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 - 2013 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
![]()
Remzi Demir
![]() |
2014 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33733 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Felsefe | 855 |
Anahtar Kelimeler | Bilim ve Teknoloji Tarihi, Bilim Felsefesi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 115 | 0 | 0 | 105 | 0 | 15 | 65 | 25 | 555 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 472 . | 396 . | - | - | 450 . | - | 608 . | 574 . | 580 . | 103 . | 334 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 382 . | 313 . | - | - | 376 . | - | 512 . | 490 . | 508 . | 60 . | 283 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 98 . | 45 . | - | - | 55 . | - | 112 . | 83 . | 118 . | 4 . | 56 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 20 . | 10 . | - | - | 16 . | - | 40 . | 23 . | 36 . | 2 . | 20 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 2 | 0 | 0 | 6 | 0 | 1 | 5 | 2 | 15 | 1 |
Toplam Makale | 1 | 1 | 0 | 0 | 4 | 0 | 1 | 3 | 1 | 2 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |