| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2023 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2020, 2023 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2016, 2020 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2023 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2020, 2023 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2016, 2020 |
| İngilizce, YÖKDİL, 90, 2021 Yükse, 2021 |
| Kurs, TÜBİTAK 2237-A Nitelikli Bilimsel Dergilerde Yazma Sanatı, Trabzon Üniversitesi, Türkiye, 08-01-2025, 12-01-2025 |
| Sertifika, TÜBİTAK 2237-A Yükseköğretimde Sınav Sonuçlarının Değerlendirilmesi için Ölçme ve Değerlendirme Kavr, Bilkent Üniversitesi, 16-09-2024, 19-09-2024 |
| Sertifika, TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Bir Makale Nasıl Yazılır ve Yayınlanır Eğitimi, Online, 08-01-2022, 09-01-2022 |
| Kurs, TÜBİTAK 2237-A Kuramdan Uygulamaya Nitel Araştırma Kursu, TED Üniversitesi, 21-06-2021, 25-06-2021 |
| Kurs, TÜBİTAK 2237-A Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözüm Önerileri II, Online, 04-10-2021, 08-10-2021 |
| Kurs, TÜBİTAK 2237-A Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencileri Temel Bilimlerde Proje Yapıyor, Rize, 15-02-2019, 23-02-2019 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
| 2022-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale |
|
Çalık, S., Hüseyin, İ., Elif, Y.E., Salih, A. (2024) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen okuryazarlık algısı ölçeği uyarlama çalışması", Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (AUJEF), 8 (1) pp. 187-218 DOI |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen okuryazarlık algısı ölçeği uyarlama çalışması | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| (2023) "2224-B Yurt İçi Bilimsel Etkinliklere Katılma Desteği Programı" TÜBİTAK |
| (2023) "TÜBİTAK 2211-E Doğrudan Yurt İçi Doktora Bursu" TÜBİTAK |
| (2021) "TÜBİTAK 2210-A Yurt İçi Yüksek Lisans Bursu" |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Salih Ateş
|
2023 - 2024 | 5 |
|
Yalvaç Ertuğrul Elif
|
2023 - 2024 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2024 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 1 |
|
İnaltun Hüseyin
-
|
2024 | 1 |
|
Ebru Karagöz
-
|
2024 | 1 |
|
Sümeyya Çalık
-
|
2024 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 499 |
| Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi, Kimya Eğitimi, Biyoloji Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 90 | 27 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | 632 . | 513 . | 533 . | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | 361 . | 300 . | 336 . | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | 102 . | 79 . | 107 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | 87 . | 68 . | 80 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 4 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |