Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2020, 2023 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2016, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2020, 2023 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2016, 2020 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2023 |
Seda ÇALIK, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen okuryazarlık algıları ile bazı demografik değişkenler ve bilişsel stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi, 2023 |
İngilizce, YÖKDİL, 90, 2021 Yükse, 2021 |
Sertifika, TÜBİTAK 2237-A Yükseköğretimde Sınav Sonuçlarının Değerlendirilmesi için Ölçme ve Değerlendirme Kavr, Bilkent Üniversitesi, 16-09-2024, 19-09-2024 |
Sertifika, TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Bir Makale Nasıl Yazılır ve Yayınlanır Eğitimi, Online, 08-01-2022, 09-01-2022 |
Kurs, TÜBİTAK 2237-A Kuramdan Uygulamaya Nitel Araştırma Kursu, TED Üniversitesi, 21-06-2021, 25-06-2021 |
Kurs, TÜBİTAK 2237-A Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözüm Önerileri II, Online, 04-10-2021, 08-10-2021 |
Kurs, TÜBİTAK 2237-A Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencileri Temel Bilimlerde Proje Yapıyor, Rize, 15-02-2019, 23-02-2019 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2022-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Imagine, Innovate, Impact (i3) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2024 |
Kayıt Yok |
ÇALIK, S., HÜSEYİN, İ., ELİF, Y.E., SALİH, A. (2024) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen okuryazarlık algısı ölçeği uyarlama çalışması", Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (AUJEF), 8 (1) pp. 187-218 DOI |
Karagöz, E., ÇALIK, S., AYDIN, A. (2024) "7. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Scratch Destekli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", 16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trakya Üniversitesi, Edirne , (Eylül 2024) |
ÇALIK, S., Çalık, S. (2024) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim Tarihine İlişkin Zihinsel Yapılarının İncelenmesi", 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-XV) , (Mayıs 2024) |
ÇALIK, S., Ateş, S. (2024) "Investigation of Pre-Service Science Teachers' Scientific Literacy Perceptions in Terms of Region and Gender Variables", XI International Eurasian Educational Research Congress , (Mayıs 2024) |
ÇALIK, S., Ateş, S. (2023) "The Effect of Field Dependent/Field Independent Cognitive Styles on Perception of Scientific Literacy", 24. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Ankara Üniversitesi, Ankara , (Kasım 2023) |
ÇALIK, S., Ateş, S. (2023) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Okuryazarlık Algılarının Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi", Xth International Eurasian Educational Research Congress, TED Üniversitesi, Ankara , (Haziran 2023) |
ÇALIK, S., TUTAR, N. (2022) "Investigation of Preservice Preschool Teachers' Metaphoric Perception on the Concept of "Science"", II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazi Üniversitesi, Ankara , (Kasım 2022) |
Kayıt Yok |
Ertuğrul, E.Y., ÇALIK, S. (2023) "Fen Okuryazarlığı ve Bilimsel Bilgi", Kitap: Fen Okuryazarlığı: Fen Bilimleri Eğitimi Amaç ve Hedefler, : Palme Yayınevi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6441-89-7, Bölüm Sayfaları: 80-102 |
ÇALIK, S., Ateş, S. (2023) "Fen Okuryazarlık Algısı ile Cinsiyet İlişkisi", Kitap: Matematik ve Fen Eğitiminde Yenilikçi Uygulamalar, : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 199 / 213, ISBN: 978-605-170-894-2 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen okuryazarlık algısı ölçeği uyarlama çalışması | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2023) "2224-B Yurt İçi Bilimsel Etkinliklere Katılma Desteği Programı" TÜBİTAK |
(2023) "TÜBİTAK 2211-E Doğrudan Yurt İçi Doktora Bursu" TÜBİTAK |
(2021) "TÜBİTAK 2210-A Yurt İçi Yüksek Lisans Bursu" |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Salih Ateş
Gazi Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 5 |
YALVAÇ ERTUĞRUL ELİF
Gazi Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 2 |
-
|
2024 | 1 |
-
|
2022 | 1 |
İNALTUN HÜSEYİN
-
|
2024 | 1 |
Ebru Karagöz
-
|
2024 | 1 |
Sümeyya Çalık
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 449 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi, Kimya Eğitimi, Biyoloji Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 90 | 27 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | 620 . | 520 . | 390 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | 365 . | 295 . | 221 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | 99 . | 83 . | 64 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | 81 . | 67 . | 51 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 4 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |