img

Doç. Dr. Sevcan CANDAN HELVACI

  • Eğitim Fakültesi Dekanlığı
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
  • Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
39
Atıf
26
h-index
2
Proje
4
WoS
Yayın
1
Atıf
2
h-index
0
Scopus
Yayın
2
Atıf
13
h-index
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2011, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., 2005, 2009
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2011, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., 2005, 2009
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 76, 2010-ÜDS S, 2010
Kurs, TÜBİTAK Proje Yazım Eğitimi, TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 19-06-2014, 21-06-2014
Burs, TÜBİTAK 2211 Yurt İçi Doktora Bursu, Türkiye, 01-10-2011, 21-12-2015
Burs, TÜBİTAK 2210 Yurt İçi Yüksek Lisans Bursu, Türkiye, 01-10-2009, 01-07-2011
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2014-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2012-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye
2010-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2016-2022, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Yunus Emre Şahin, Yüksek Lisans, COVID-19 pandemisi eğitim sürecinin fen bilimleri öğretmenlerinin deneyimlerine ve motivasyonlarına yansımalarının belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Sibel Kebeli, Yüksek Lisans, Fen bilimleri öğretmenleri ve öğretmen adaylarının eleştirel düşünme becerilerinin ve STEM'e yönelik yeterlik ve tutumlarının belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Haydar Şahin Kuzukıran, Yüksek Lisans, İnfografik destekli eğitimin fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerine ve teknolojik yeterliliklerine etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Nur Yavuz, Yüksek Lisans, 5. sınıf fen bilimleri dersi insan ve çevre ünitesinin öğretiminde STEM destekli etkinliklerin öğrencilerin çevre bilincine etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Esra Demir, Yüksek Lisans, 5. sınıf fen bilimleri dersi insan ve çevre ünitesinde ters yüz sınıf uygulamalarının çevre bilincine etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
2021-2022, BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ, Yüksek Lisans
2021-2022, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans
2021-2022, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans
2021-2022, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans
2021-2022, ÇEVRE BİLİMİ, Lisans
2021-2022, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2021-2022, FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans
2021-2022, EKOLOJİ VE ÇEVRE BİLİNCİ, Lisans
2021-2022, YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2021-2022, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans
2020-2021, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans
2020-2021, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2020-2021, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans
2020-2021, BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ, Yüksek Lisans
2020-2021, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans
2020-2021, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans
2020-2021, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans
2020-2021, FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2020-2021, ÇEVRE BİLİMİ, Lisans
2020-2021, YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2019-2020, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans
2019-2020, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans
2019-2020, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2019-2020, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2019-2020, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans
2019-2020, ÇEVRE BİLİMİ, Lisans
2019-2020, FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans
2019-2020, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans
2019-2020, BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ, Yüksek Lisans
2019-2020, YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2018-2019, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans
2018-2019, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans
2018-2019, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2017-2018, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2017-2018, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIM, Lisans
2017-2018, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans
2017-2018, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans
2017-2018, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans
2017-2018, ÇEVRE BİLİMİ, Lisans
2016-2017, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans
2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans
2016-2017, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans
2016-2017, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans
2016-2017, ÇEVRE BİLİMİ, Lisans
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2016-2017, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI-II, Lisans
2016-2017, SEÇMELİ II (EKOLOJİ VE CEVRE BİLİNCİ), Lisans
2016-2017, BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ, Yüksek Lisans
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI, Lisans
2015-2016, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans
Kayıt Yok
Ormanların Faydalarının Hedef Kitleye, Özel Modüler Sunumlarla Tanıtımı (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2020-2021
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Biçimlendirici (Formative Assesment) Değerlendirmeye Yönelik Farkındalıklarının ve Uygulamalarının İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2018
Genetik Kavramlar Konusuna İlişkin Eğitim Çalışmalarının Meta Analiz Yöntemi İle İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2018
Temel Astronomi Kavramlarına Yönelik Teknoloji Destekli Uygulama Örnekleri Geliştirme ve Etkililiğini İnceleme (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2016
Kayıt Yok
Helvacı, S.C. (2022) "Investigation of the Effect of Preservice Science Teachers’ E→STEM Activity Development Processes on Environmental Awareness Levels", International Journal of Curriculum and Instruction, 14 (3) pp. 1767-1785 Link  
Kaya, G., Atasoy, V., Helvacı, S.C., Pektaş, M. (2021) "Fen Öğretmenlerinin Biçimlendirici Değerlendirmeye Yönelik Farkındalığının Sınıf İçi Uygulamalarındaki Rolü", Eğitim ve Bilim, 46 (205) pp. 335-357 [SSCI] DOI    
Kaya, G., Atasoy, V., HELVACI, S.C., Pektas, M. (2021) "The Role of Science Teachers' Awareness in their Classroom Practice of Formative Assessment", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 46 (205) pp. 335-357 [ESCI] DOI  
Çevik, E.E., Yüzbaşıoğlu, H.B., Helvacı, S.C., Kurnaz, M.A. (2020) "The Opinions of Prospective Science Teachers about Some Basic Astronomy Concepts", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 49 (2) pp. 1025-1060 [TR Dizin] Link DOI   
Yüzbaşıoğlu, H.B., Helvacı, S.C., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2020) "Examination of the Conversations in a WhatsApp Group Created for Communication in a Bachelor's Level Astronomy Course", International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology (IJEMST), 8 (2) pp. 168-176 Link DOI   
Altunoğlu, B.D., Yüzbaşıoğlu, H.B., Helvacı, S.C., Kurnaz, M.A. (2020) "Genetik Kavramlara İlişkin Eğitim Çalışmalarının Meta Analiz Yöntemi İle İncelenmesi", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi (BAEBD), 11 (2) pp. 643-661 [TR Dizin] Link   
Helvacı, S.C., Helvacı, İ. (2019) "An Interdisciplinary Environmental Education Approach: Determining the Effects of E-STEM Activity on Environmental Awareness", Universal Journal of Educational Research, 7 (2) pp. 337-346 DOI   
Çevik, E.E., Helvacı, S.C., Yüzbaşıoğlu, H.B., Kurnaz, M.A. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (27) pp. 165-176 [TR Dizin] DOI   
Yüzbaşıoğlu, H.B., Çevik, E.E., Helvacı, S.C., Kurnaz, M.A. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi", Trakya Eğitim Dergisi, 8 (4) pp. 808-821 [TR Dizin] Link DOI   
Can, D., Pekbay, C., Can, M.H., Kaya, G., Tuncay, A.A., Helvacı, S.C. (2017) "İlköğretim Ders Kitaplarında Engellilik", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (41) pp. 75-89 DOI  
Yüzbaşıoğlu, H.B., Çevik, E.E., Helvacı, S.C., Kurnaz, M.A. (2017) "TGA (Tahmin Et-Gözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi (IJOESS), 8 (28) pp. 188-206 [TR Dizin] Link   
Helvacı, S.C., Erten, S. (2015) "Pre-Service Teacher Opinions About Eco-Friendly Person Activity Package Developed to Raise Environmental Awareness", International Electronic Journal of Environmental Education, 5 (2) pp. 62-85 Link  
Aydoğdu, C., Helvacı, S.C. (2012) "Fen ve Teknoloji Dersine Ait Bazı Etkinliklerin Laboratuar Kullanım Tekniği Açısından İncelenmesi", Çağdaş Eğitim Dergisi Akademik, 1 (4) pp. 32-43  
Bayram, P., Helvacı, S.C. (2022) "Bilim Fuarına Katılımın Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Becerilerine Etkisinin ve Alt Proje Türleri Yönelimlerinin Belirlenmesi", IXth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 598-600), İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022
Helvacı, S.C. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Kazanım Merkezli STEM Etkinliklerinin İncelenmesi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , (pp. 189), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021
Helvacı, S.C. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Çevre Hikayelerindeki Çevre Etiği ve Çevre Sorunu Çözümüne Yönelik Yaklaşımlarının İncelenmesi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 976-986), Aksaray, Türkiye, (Kasım 2021
Helvacı, S.C., Kuzukıran, H.Ş. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İnfografik Geliştirme Yönelimlerinin ve Düzeylerinin Belirlenmesi", Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 644-645), İzmir, Türkiye, (Nisan 2019
Çevik, E.E., Helvacı, S.C., Yüzbaşıoğlu, H.B., Kurnaz, M.A. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 404-405), Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2017
Torun, B., Helvacı, S.C., Pektaş, M. (2017) "Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Değerlendirilmesi", 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 55-61), Muğla, Türkiye, (Aralık 2017
Helvacı, S.C., Ünal, A., Atasoy, V. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Hakkında Görüşleri", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (pp. 169), Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017
Yüzbaşıoğlu, H.B., Çevik, E.E., Helvacı, S.C., Kurnaz, M.A. (2017) "TGA Stratejisine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 195-196), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
Yüzbaşıoğlu, H.B., Helvacı, S.C., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST) , (pp. 1019-1026), Muğla, Türkiye, (Ekim 2016
Yüzbaşıoğlu, H.B., Helvacı, S.C., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomi Dersinde Whatsapp Grubu Konuşma Durumlarının İncelenmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , (pp. 58), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
Helvacı, S.C., Yüzbaşıoğlu, H.B., Çevik, E.E., Kurnaz, M.A. (2016) "Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Konusunda Öz Değerlendirmeleri", 5th World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS) , (pp. 90), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016
Yüzbaşıoğlu, H.B., Çevik, E.E., Helvacı, S.C., Kurnaz, M.A. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomi Dersi Öncesi Bazı Temel Kavramlara Yönelik Alternatif Fikirleri", International Conference on Research in Education and Science (ICRES) , (pp. 692-700), Muğla, Türkiye, (Ekim 2016
Kaya, G., Helvacı, S.C., Tuncay, A.A., Can, M.H., Can, D., Pekbay, C. (2014) "Aging Education in Elementary Textbooks", 5th World Conference on Educational Sciences (WCES) , (pp. 3030-3037), Roma, İtalya, (Şubat 2014
Can, D., Pekbay, C., Can, M.H., Kaya, G., Tuncay, A.A., Helvacı, S.C. (2013) "Invisibility Of Disabled People in Elementary School Textbooks", Ninth International Congress of Qualitative Inquiry , (pp. 57), Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2013
Helvacı, S.C., Erten, S. (2022) "Öğretmen Adayları İçin Çevre Dostu Birey Etkinlikleri", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Kebeli, S., Helvacı, S.C. (2023) "Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerileri İle STEM'e Yönelik Yeterlik ve Tutumlarının Belirlenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-VII, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi  
Helvacı, S.C. (2023) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel İklim Değişikliğine Yönelik Algılarının Geliştirdikleri Etkinlikler Aracılığıyla İncelenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi  
Helvacı, S.C. (2023) "Zero Waste Approach and Recycling", Kitap: Current Studies in Environmental Education, Konya/Türkiye : ISRES Publishing  
Helvacı, S.C. (2022) "Çevre Eğitimine Giriş: Temel Kavramlar ve Çevre Terminolojisi", Kitap: Temel Eğitim Döneminde Çevre Eğitimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık  
Helvacı, S.C. (2022) "Allosterik Öğrenme Modeli Temelli Çevre Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinci Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi  
Helvacı, S.C. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği ve Çevre Sorunu Çözümüne Yönelik Yaklaşım Yönelimleri ve Yaşam Alanlarına Yansımaları", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - IV, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi  
Helvacı, S.C. (2021) "E→STEM Approach Applications in Environmental Education", Kitap: Different Perceptions of Environmental Education, Konya/Türkiye : ISRES Publishing  
Helvacı, S.C. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde Çevre Eğitimi", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, Ankara/Türkiye : Vize Yayıncılık  
Helvacı, S.C. (2021) "Environmental Knowledge", Kitap: Different Perceptions of Environmental Education, Konya/Türkiye : ISRES Publishing  
Deveci, E.D., Helvacı, S.C. (2021) "Çevre Bilinci Kazandırmada Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının Etkisinin ve Uygulamaya İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II, Ankara/Türkiye : Akademisyen Yayınevi  
Helvacı, S.C. (2021) "Çevre Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım: E-STEM", Kitap: ‘Kastamonu Eğitim’ Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Yrd. Editör
(Ulusal - Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2016, Yrd. Editör
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
An Interdisciplinary Environmental Education Approach: Determining the Effects of E-STEM Activity on Environmental Awareness
Universal Journal of Educational Research
2 0 0 5 0 0 0 0 7
2
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi
Trakya Eğitim Dergisi
0 0 0 0 1 2 0 0 3
3
Fen Öğretmenlerinin Biçimlendirici Değerlendirmeye Yönelik Farkındalığının Sınıf İçi Uygulamalarındaki Rolü
Eğitim ve Bilim
1 0 0 1 0 0 0 0 2
4
Different Perceptions of Environmental Education
0 0 0 2 0 0 0 0 2
5
Genetik Kavramlara İlişkin Eğitim Çalışmalarının Meta Analiz Yöntemi İle İncelenmesi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi (BAEBD)
0 0 0 1 1 0 0 0 2
6
Pre-Service Teacher Opinions About Eco-Friendly Person Activity Package Developed to Raise Environmental Awareness
International Electronic Journal of Environmental Education
0 0 0 1 0 1 0 0 2
7
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 1 0 0 1 0 2
8
Investigation of the Effect of Preservice Science Teachers’ E→STEM Activity Development Processes on Environmental Awareness Levels
International Journal of Curriculum and Instruction
0 0 0 2 0 0 0 0 2
9
İlköğretim Ders Kitaplarında Engellilik
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 1 0 0 0 0 1
10
TGA (Tahmin Et-Gözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi (IJOESS)
0 0 0 1 0 0 0 0 1
11
Examination of the Conversations in a WhatsApp Group Created for Communication in a Bachelor's Level Astronomy Course
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology (IJEMST)
0 0 0 1 0 0 0 0 1
12
The Opinions of Prospective Science Teachers about Some Basic Astronomy Concepts
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 0 1 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2020 12
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2020 12
Ebru Ezberci Çevik
Erciyes Üniversitesi
2016 - 2020 11
Kastamonu Üniversitesi
2013 - 2021 4
Derya Can
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
2013 - 2017 3
Ayşegül Avşar Tuncay
Mersin Üniversitesi
2013 - 2017 3
Meral Hakverdi Can
Hacettepe Üniversitesi
2013 - 2017 3
Canay Pekbay
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
2013 - 2017 3
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2021 2
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2021 2
Sinan Erten
Hacettepe Üniversitesi
2015 - 2022 2
-
2020 1
Kastamonu Üniversitesi
2019 1
-
2017 1
Cemil Aydoğdu
-
2012 1
Burcu Torun
-
2017 1
Esra Demir Deveci
-
2021 1
Gokhan Kaya
-
021 1
Haydar Şahin Kuzukıran
-
2019 1
Murat Pektas
-
021 1
Pelin Bayram
-
2022 1
Sibel Kebeli
-
2023 1
Volkan Atasoy
-
021 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78249
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 8598
YÖKSİS Bilim Alanı Fen Bilgisi Eğitimi 392
Anahtar Kelimeler Fen Bilgisi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 15 27 55 15 35 45 222 240 120 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 455 . 475 . 493 . 527 . 512 . 486 . 401 . 377 . 464 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 317 . 322 . 296 . 332 . 296 . 287 . 187 . 144 . 260 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 89 . 107 . 68 . 103 . 80 . 77 . 29 . 18 . 67 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 1 4 6 1 3 3 7 6 3 0
Toplam Makale 1 0 2 1 2 3 1 1 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 4 4 3 0
Toplam Bildiri 0 4 4 0 1 0 2 1 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 0 0 0 1 1 0 1 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 2 1 1 2 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 4 3 3 0
Bildiri (Uluslararası) 0 3 4 0 1 0 1 1 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri