img
Doç. Dr. Sevcan CANDAN HELVACI

Doç. Dr. Sevcan CANDAN HELVACI

  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Fen Bilgisi Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
39
Atıf
32
h-index
3
Proje
4
WoS
Yayın
1
Atıf
3
h-index
1
Scopus
Yayın
2
Atıf
13
h-index
1
Google Scholar
Yayın
24
Atıf
166
h-index
7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2011, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., 2005, 2009
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2011, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., 2005, 2009
Sevcan CANDAN HELVACI, Yüksek Lisans, İlköğretim 6-8. sınıflar fen ve teknoloji etkinliklerinde öğrencilerin karşılaştıkları sorunlar, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2011
İngilizce, ÜDS, 76, 2010-ÜDS S, 2010
Kurs, TÜBİTAK Proje Yazım Eğitimi, TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 19-06-2014, 21-06-2014
Burs, TÜBİTAK 2211 Yurt İçi Doktora Bursu, Türkiye, 01-10-2011, 21-12-2015
Burs, TÜBİTAK 2210 Yurt İçi Yüksek Lisans Bursu, Türkiye, 01-10-2009, 01-07-2011
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2014-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2012-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye
2010-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2016-2022, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Yunus Emre Şahin, Yüksek Lisans, COVID-19 pandemisi eğitim sürecinin fen bilimleri öğretmenlerinin deneyimlerine ve motivasyonlarına yansımalarının belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Sibel Kebeli, Yüksek Lisans, Fen bilimleri öğretmenleri ve öğretmen adaylarının eleştirel düşünme becerilerinin ve STEM'e yönelik yeterlik ve tutumlarının belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Esra Demir, Yüksek Lisans, 5. sınıf fen bilimleri dersi insan ve çevre ünitesinde ters yüz sınıf uygulamalarının çevre bilincine etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Nur Yavuz, Yüksek Lisans, 5. sınıf fen bilimleri dersi insan ve çevre ünitesinin öğretiminde STEM destekli etkinliklerin öğrencilerin çevre bilincine etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Haydar Şahin Kuzukıran, Yüksek Lisans, İnfografik destekli eğitimin fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerine ve teknolojik yeterliliklerine etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
2021-2022, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans
2021-2022, YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2021-2022, EKOLOJİ VE ÇEVRE BİLİNCİ, Lisans
2021-2022, FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2021-2022, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans
2021-2022, ÇEVRE BİLİMİ, Lisans
2021-2022, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans
2021-2022, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans
2021-2022, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans
2021-2022, BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ, Yüksek Lisans
2020-2021, YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2020-2021, ÇEVRE BİLİMİ, Lisans
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2020-2021, FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans
2020-2021, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans
2020-2021, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans
2020-2021, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans
2020-2021, BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ, Yüksek Lisans
2020-2021, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans
2020-2021, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2020-2021, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans
2019-2020, YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2019-2020, BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ, Yüksek Lisans
2019-2020, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans
2019-2020, FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans
2019-2020, ÇEVRE BİLİMİ, Lisans
2019-2020, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2019-2020, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2019-2020, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans
2019-2020, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans
2019-2020, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans
2018-2019, YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans
2018-2019, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans
2018-2019, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans
2017-2018, ÇEVRE BİLİMİ, Lisans
2017-2018, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans
2017-2018, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans
2017-2018, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans
2017-2018, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIM, Lisans
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2017-2018, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans
2016-2017, BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ, Yüksek Lisans
2016-2017, SEÇMELİ II (EKOLOJİ VE CEVRE BİLİNCİ), Lisans
2016-2017, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI-II, Lisans
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2016-2017, ÇEVRE BİLİMİ, Lisans
2016-2017, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans
2016-2017, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans
2016-2017, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans
2015-2016, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI, Lisans
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
Kayıt Yok
CANDAN-HELVACI, S. (2022) "Investigation of the Effect of Preservice Science Teachers’ E→STEM Activity Development Processes on Environmental Awareness Levels", International Journal of Curriculum and Instruction, 14 (3) pp. 1767-1785 Link  
KAYA, G., ATASOY, V., CANDAN-HELVACI, S., PEKTAŞ, M. (2021) "Fen Öğretmenlerinin Biçimlendirici Değerlendirmeye Yönelik Farkındalığının Sınıf İçi Uygulamalarındaki Rolü", Eğitim ve Bilim, 46 (205) pp. 335-357 [SSCI] DOI      
KAYA, G., ATASOY, V., CANDAN-HELVACI, S., PEKTAŞ, M. (2021) "The Role of Science Teachers' Awareness in their Classroom Practice of Formative Assessment", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 46 (205) pp. 335-357 [ESCI] DOI  
ALTUNOĞLU, B.D., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2020) "Genetik Kavramlara İlişkin Eğitim Çalışmalarının Meta Analiz Yöntemi İle İncelenmesi", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi (BAEBD), 11 (2) pp. 643-661 [TR Dizin] Link    
Çevik, E.E., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2020) "The Opinions of Prospective Science Teachers about Some Basic Astronomy Concepts", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 49 (2) pp. 1025-1060 [TR Dizin] Link DOI    
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Examination of the Conversations in a WhatsApp Group Created for Communication in a Bachelor's Level Astronomy Course", International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology (IJEMST), 8 (2) pp. 168-176 Link DOI    
Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., KURNAZ, M.A. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (27) pp. 165-176 [TR Dizin] DOI    
CANDAN-HELVACI, S., HELVACI, İ. (2019) "An Interdisciplinary Environmental Education Approach: Determining the Effects of E-STEM Activity on Environmental Awareness", Universal Journal of Educational Research, 7 (2) pp. 337-346 DOI    
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi", Trakya Eğitim Dergisi, 8 (4) pp. 808-821 [TR Dizin] Link DOI    
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2017) "TGA (Tahmin Et-Gözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi (IJOESS), 8 (28) pp. 188-206 [TR Dizin] Link    
Can, D., Pekbay, C., Can, M.H., KAYA, G., Tuncay, A.A., CANDAN-HELVACI, S. (2017) "İlköğretim Ders Kitaplarında Engellilik", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (41) pp. 75-89 DOI   
CANDAN-HELVACI, S., Erten, S. (2015) "Pre-Service Teacher Opinions About Eco-Friendly Person Activity Package Developed to Raise Environmental Awareness", International Electronic Journal of Environmental Education, 5 (2) pp. 62-85 Link   
Aydoğdu, C., CANDAN-HELVACI, S. (2012) "Fen ve Teknoloji Dersine Ait Bazı Etkinliklerin Laboratuar Kullanım Tekniği Açısından İncelenmesi", Çağdaş Eğitim Dergisi Akademik, 1 (4) pp. 32-43   
Bayram, P., CANDAN-HELVACI, S. (2022) "Bilim Fuarına Katılımın Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Becerilerine Etkisinin ve Alt Proje Türleri Yönelimlerinin Belirlenmesi", IXth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 598-600), İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022
CANDAN-HELVACI, S. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Çevre Hikayelerindeki Çevre Etiği ve Çevre Sorunu Çözümüne Yönelik Yaklaşımlarının İncelenmesi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 976-986), Aksaray, Türkiye, (Kasım 2021 
CANDAN-HELVACI, S. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Kazanım Merkezli STEM Etkinliklerinin İncelenmesi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , (pp. 189), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021
CANDAN-HELVACI, S., Kuzukıran, H.Ş. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İnfografik Geliştirme Yönelimlerinin ve Düzeylerinin Belirlenmesi", Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 644-645), İzmir, Türkiye, (Nisan 2019
Torun, B., CANDAN-HELVACI, S., PEKTAŞ, M. (2017) "Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Değerlendirilmesi", 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 55-61), Muğla, Türkiye, (Aralık 2017 
CANDAN-HELVACI, S., ÜNAL, A., ATASOY, V. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Hakkında Görüşleri", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (pp. 169), Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017
Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., KURNAZ, M.A. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 404-405), Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2017
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2017) "TGA Stratejisine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 195-196), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomi Dersi Öncesi Bazı Temel Kavramlara Yönelik Alternatif Fikirleri", International Conference on Research in Education and Science (ICRES) , (pp. 692-700), Muğla, Türkiye, (Ekim 2016
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST) , (pp. 1019-1026), Muğla, Türkiye, (Ekim 2016
CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Konusunda Öz Değerlendirmeleri", 5th World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS) , (pp. 90), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomi Dersinde Whatsapp Grubu Konuşma Durumlarının İncelenmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , (pp. 58), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
KAYA, G., CANDAN-HELVACI, S., Tuncay, A.A., Can, M.H., Can, D., Pekbay, C. (2014) "Aging Education in Elementary Textbooks", 5th World Conference on Educational Sciences (WCES) , (pp. 3030-3037), Roma, İtalya, (Şubat 2014 
Can, D., Pekbay, C., Can, M.H., KAYA, G., Tuncay, A.A., CANDAN-HELVACI, S. (2013) "Invisibility Of Disabled People in Elementary School Textbooks", Ninth International Congress of Qualitative Inquiry , (pp. 57), Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2013
CANDAN-HELVACI, S., Erten, S. (2022) "Öğretmen Adayları İçin Çevre Dostu Birey Etkinlikleri", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-625-8325-64-5 
CANDAN-HELVACI, S. (2023) "Zero Waste Approach and Recycling", Kitap: Current Studies in Environmental Education, Konya/Türkiye : ISRES Publishing, Bölüm Sayfaları: 167 / 184, ISBN: 978-625-6959-19-4 
CANDAN-HELVACI, S. (2023) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel İklim Değişikliğine Yönelik Algılarının Geliştirdikleri Etkinlikler Aracılığıyla İncelenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 365 / 385, ISBN: 978-625-399-232-3  
Kebeli, S., CANDAN-HELVACI, S. (2023) "Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerileri İle STEM'e Yönelik Yeterlik ve Tutumlarının Belirlenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-VII, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 89 / 117, ISBN: 978-625-399-174-6 
CANDAN-HELVACI, S. (2022) "Allosterik Öğrenme Modeli Temelli Çevre Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinci Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 29 / 45, ISBN: 978-625-8155-25-9 
CANDAN-HELVACI, S. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği ve Çevre Sorunu Çözümüne Yönelik Yaklaşım Yönelimleri ve Yaşam Alanlarına Yansımaları", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - IV, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 253 / 271, ISBN: 978-625-8155-43-3 
CANDAN-HELVACI, S. (2022) "Çevre Eğitimine Giriş: Temel Kavramlar ve Çevre Terminolojisi", Kitap: Temel Eğitim Döneminde Çevre Eğitimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 1 / 41, ISBN: 978-625-417-646-3 
CANDAN-HELVACI, S. (2021) "Çevre Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım: E-STEM", Kitap: ‘Kastamonu Eğitim’ Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 329 / 339, ISBN: 978-625-7676-93-9 
CANDAN-HELVACI, S. (2021) "E→STEM Approach Applications in Environmental Education", Kitap: Different Perceptions of Environmental Education, Konya/Türkiye : ISRES Publishing, Bölüm Sayfaları: 171 / 202, ISBN: 978-605-74825-5-6 
CANDAN-HELVACI, S. (2021) "Environmental Knowledge", Kitap: Different Perceptions of Environmental Education, Konya/Türkiye : ISRES Publishing, Bölüm Sayfaları: 255 / 282, ISBN: 978-605-74825-5-6 
Deveci, E.D., CANDAN-HELVACI, S. (2021) "Çevre Bilinci Kazandırmada Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının Etkisinin ve Uygulamaya İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II, Ankara/Türkiye : Akademisyen Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 153 / 175, ISBN: 978-625-7496-64-3 
CANDAN-HELVACI, S. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde Çevre Eğitimi", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, Ankara/Türkiye : Vize Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 309 / 337, ISBN: 978-625-7103-50-3 
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 An Interdisciplinary Environmental Education Approach: Determining the Effects of E-STEM Activity on Environmental Awareness 2 0 0 5 2 0 0 0 0 9
2 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi 0 0 0 0 1 1 2 0 0 4
3 Fen Öğretmenlerinin Biçimlendirici Değerlendirmeye Yönelik Farkındalığının Sınıf İçi Uygulamalarındaki Rolü 1 0 0 1 2 0 0 0 0 4
4 Different Perceptions of Environmental Education 0 0 0 2 1 0 0 0 0 3
5 Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi 0 0 0 1 0 0 0 1 0 2
6 Genetik Kavramlara İlişkin Eğitim Çalışmalarının Meta Analiz Yöntemi İle İncelenmesi 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
7 Investigation of the Effect of Preservice Science Teachers’ E→STEM Activity Development Processes on Environmental Awareness Levels 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2
8 Pre-Service Teacher Opinions About Eco-Friendly Person Activity Package Developed to Raise Environmental Awareness 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
9 Examination of the Conversations in a WhatsApp Group Created for Communication in a Bachelor's Level Astronomy Course 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
10 İlköğretim Ders Kitaplarında Engellilik 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
11 TGA (Tahmin Et-Gözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
12 The Opinions of Prospective Science Teachers about Some Basic Astronomy Concepts 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2020 12
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2020 12
Ebru Ezberci Çevik
Erciyes Üniversitesi
2016 - 2020 11
Kastamonu Üniversitesi
2013 - 2021 5
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2021 3
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2021 3
Derya Can
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
2013 - 2017 3
Ayşegül Avşar Tuncay
Mersin Üniversitesi
2013 - 2017 3
Meral Hakverdi Can
Hacettepe Üniversitesi
2013 - 2017 3
Canay Pekbay
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
2013 - 2017 3
Sinan Erten
Hacettepe Üniversitesi
2015 - 2022 2
-
2020 1
Kastamonu Üniversitesi
2019 1
-
2017 1
Cemil Aydoğdu
-
2012 1
Burcu Torun
-
2017 1
Esra Demir Deveci
-
2021 1
Haydar Şahin Kuzukıran
-
2019 1
Pelin Bayram
-
2022 1
Sibel Kebeli
-
2023 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı Fen Bilgisi Eğitimi 449
Anahtar Kelimeler Fen Bilgisi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 15 27 55 15 35 45 222 240 120 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 457 . 479 . 492 . 531 . 506 . 485 . 406 . 385 . 490 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 310 . 321 . 299 . 330 . 297 . 283 . 187 . 144 . 267 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 93 . 112 . 69 . 112 . 79 . 81 . 28 . 19 . 71 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 1 4 6 1 3 3 7 6 3 0
Toplam Makale 1 0 2 1 2 3 1 1 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 4 4 3 0
Toplam Bildiri 0 4 4 0 1 0 2 1 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 0 0 0 1 1 0 1 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 2 1 1 2 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 4 3 3 0
Bildiri (Uluslararası) 0 3 4 0 1 0 1 1 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri