Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., 2005, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., 2005, 2009 |
Sevcan CANDAN HELVACI, Yüksek Lisans, İlköğretim 6-8. sınıflar fen ve teknoloji etkinliklerinde öğrencilerin karşılaştıkları sorunlar, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2011 |
İngilizce, ÜDS, 76, 2010-ÜDS S, 2010 |
Kurs, TÜBİTAK Proje Yazım Eğitimi, TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 19-06-2014, 21-06-2014 |
Burs, TÜBİTAK 2211 Yurt İçi Doktora Bursu, Türkiye, 01-10-2011, 21-12-2015 |
Burs, TÜBİTAK 2210 Yurt İçi Yüksek Lisans Bursu, Türkiye, 01-10-2009, 01-07-2011 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi |
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye |
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2014-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2012-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye |
2010-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2016-2022, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Yunus Emre Şahin, Yüksek Lisans, COVID-19 pandemisi eğitim sürecinin fen bilimleri öğretmenlerinin deneyimlerine ve motivasyonlarına yansımalarının belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Sibel Kebeli, Yüksek Lisans, Fen bilimleri öğretmenleri ve öğretmen adaylarının eleştirel düşünme becerilerinin ve STEM'e yönelik yeterlik ve tutumlarının belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Esra Demir, Yüksek Lisans, 5. sınıf fen bilimleri dersi insan ve çevre ünitesinde ters yüz sınıf uygulamalarının çevre bilincine etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Nur Yavuz, Yüksek Lisans, 5. sınıf fen bilimleri dersi insan ve çevre ünitesinin öğretiminde STEM destekli etkinliklerin öğrencilerin çevre bilincine etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Haydar Şahin Kuzukıran, Yüksek Lisans, İnfografik destekli eğitimin fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerine ve teknolojik yeterliliklerine etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
2021-2022, EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA, Lisans |
2021-2022, YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, EKOLOJİ VE ÇEVRE BİLİNCİ, Lisans |
2021-2022, FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2021-2022, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans |
2021-2022, ÇEVRE BİLİMİ, Lisans |
2021-2022, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans |
2021-2022, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, ÇEVRE BİLİMİ, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans |
2020-2021, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans |
2020-2021, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans |
2020-2021, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2019-2020, YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans |
2019-2020, FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans |
2019-2020, ÇEVRE BİLİMİ, Lisans |
2019-2020, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2019-2020, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans |
2018-2019, YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2017-2018, ÇEVRE BİLİMİ, Lisans |
2017-2018, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans |
2017-2018, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIM, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, SEÇMELİ II (EKOLOJİ VE CEVRE BİLİNCİ), Lisans |
2016-2017, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI-II, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, ÇEVRE BİLİMİ, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİMDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2016-2017, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans |
2015-2016, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
Kayıt Yok |
Ormanların Faydalarının Hedef Kitleye, Özel Modüler Sunumlarla Tanıtımı BAP Proje: Araştırmacı , 2020-2021 |
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Biçimlendirici (Formative Assesment) Değerlendirmeye Yönelik Farkındalıklarının ve Uygulamalarının İncelenmesi BAP Proje: Yürütücü , 2017-2018 |
Genetik Kavramlar Konusuna İlişkin Eğitim Çalışmalarının Meta Analiz Yöntemi İle İncelenmesi BAP Proje: Araştırmacı , 2016-2018 |
Temel Astronomi Kavramlarına Yönelik Teknoloji Destekli Uygulama Örnekleri Geliştirme ve Etkililiğini İnceleme BAP Proje: Araştırmacı , 2015-2016 |
Kayıt Yok |
CANDAN-HELVACI, S. (2022) "Investigation of the Effect of Preservice Science Teachers’ E→STEM Activity Development Processes on Environmental Awareness Levels", International Journal of Curriculum and Instruction, 14 (3) pp. 1767-1785 Link |
KAYA, G., ATASOY, V., CANDAN-HELVACI, S., PEKTAŞ, M. (2021) "Fen Öğretmenlerinin Biçimlendirici Değerlendirmeye Yönelik Farkındalığının Sınıf İçi Uygulamalarındaki Rolü", Eğitim ve Bilim, 46 (205) pp. 335-357 [SSCI] DOI |
KAYA, G., ATASOY, V., CANDAN-HELVACI, S., PEKTAŞ, M. (2021) "The Role of Science Teachers' Awareness in their Classroom Practice of Formative Assessment", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 46 (205) pp. 335-357 [ESCI] DOI |
ALTUNOĞLU, B.D., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2020) "Genetik Kavramlara İlişkin Eğitim Çalışmalarının Meta Analiz Yöntemi İle İncelenmesi", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi (BAEBD), 11 (2) pp. 643-661 [TR Dizin] Link |
Çevik, E.E., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2020) "The Opinions of Prospective Science Teachers about Some Basic Astronomy Concepts", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 49 (2) pp. 1025-1060 [TR Dizin] Link DOI |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Examination of the Conversations in a WhatsApp Group Created for Communication in a Bachelor's Level Astronomy Course", International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology (IJEMST), 8 (2) pp. 168-176 Link DOI |
Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., KURNAZ, M.A. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (27) pp. 165-176 [TR Dizin] DOI |
CANDAN-HELVACI, S., HELVACI, İ. (2019) "An Interdisciplinary Environmental Education Approach: Determining the Effects of E-STEM Activity on Environmental Awareness", Universal Journal of Educational Research, 7 (2) pp. 337-346 DOI |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi", Trakya Eğitim Dergisi, 8 (4) pp. 808-821 [TR Dizin] Link DOI |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2017) "TGA (Tahmin Et-Gözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi (IJOESS), 8 (28) pp. 188-206 [TR Dizin] Link |
Can, D., Pekbay, C., Can, M.H., KAYA, G., Tuncay, A.A., CANDAN-HELVACI, S. (2017) "İlköğretim Ders Kitaplarında Engellilik", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (41) pp. 75-89 DOI |
CANDAN-HELVACI, S., Erten, S. (2015) "Pre-Service Teacher Opinions About Eco-Friendly Person Activity Package Developed to Raise Environmental Awareness", International Electronic Journal of Environmental Education, 5 (2) pp. 62-85 Link |
Aydoğdu, C., CANDAN-HELVACI, S. (2012) "Fen ve Teknoloji Dersine Ait Bazı Etkinliklerin Laboratuar Kullanım Tekniği Açısından İncelenmesi", Çağdaş Eğitim Dergisi Akademik, 1 (4) pp. 32-43 |
Bayram, P., CANDAN-HELVACI, S. (2022) "Bilim Fuarına Katılımın Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Becerilerine Etkisinin ve Alt Proje Türleri Yönelimlerinin Belirlenmesi", IXth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 598-600), İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022) |
CANDAN-HELVACI, S. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Çevre Hikayelerindeki Çevre Etiği ve Çevre Sorunu Çözümüne Yönelik Yaklaşımlarının İncelenmesi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 976-986), Aksaray, Türkiye, (Kasım 2021) |
CANDAN-HELVACI, S. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Kazanım Merkezli STEM Etkinliklerinin İncelenmesi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , (pp. 189), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021) |
CANDAN-HELVACI, S., Kuzukıran, H.Ş. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İnfografik Geliştirme Yönelimlerinin ve Düzeylerinin Belirlenmesi", Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 644-645), İzmir, Türkiye, (Nisan 2019) |
Torun, B., CANDAN-HELVACI, S., PEKTAŞ, M. (2017) "Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Değerlendirilmesi", 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 55-61), Muğla, Türkiye, (Aralık 2017) |
CANDAN-HELVACI, S., ÜNAL, A., ATASOY, V. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Hakkında Görüşleri", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (pp. 169), Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017) |
Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., KURNAZ, M.A. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 404-405), Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2017) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2017) "TGA Stratejisine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 195-196), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomi Dersi Öncesi Bazı Temel Kavramlara Yönelik Alternatif Fikirleri", International Conference on Research in Education and Science (ICRES) , (pp. 692-700), Muğla, Türkiye, (Ekim 2016) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi", International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST) , (pp. 1019-1026), Muğla, Türkiye, (Ekim 2016) |
CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Konusunda Öz Değerlendirmeleri", 5th World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS) , (pp. 90), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomi Dersinde Whatsapp Grubu Konuşma Durumlarının İncelenmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , (pp. 58), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
KAYA, G., CANDAN-HELVACI, S., Tuncay, A.A., Can, M.H., Can, D., Pekbay, C. (2014) "Aging Education in Elementary Textbooks", 5th World Conference on Educational Sciences (WCES) , (pp. 3030-3037), Roma, İtalya, (Şubat 2014) |
Can, D., Pekbay, C., Can, M.H., KAYA, G., Tuncay, A.A., CANDAN-HELVACI, S. (2013) "Invisibility Of Disabled People in Elementary School Textbooks", Ninth International Congress of Qualitative Inquiry , (pp. 57), Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2013) |
CANDAN-HELVACI, S., Erten, S. (2022) "Öğretmen Adayları İçin Çevre Dostu Birey Etkinlikleri", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-625-8325-64-5 |
CANDAN-HELVACI, S. (2023) "Zero Waste Approach and Recycling", Kitap: Current Studies in Environmental Education, Konya/Türkiye : ISRES Publishing, Bölüm Sayfaları: 167 / 184, ISBN: 978-625-6959-19-4 |
CANDAN-HELVACI, S. (2023) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel İklim Değişikliğine Yönelik Algılarının Geliştirdikleri Etkinlikler Aracılığıyla İncelenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 365 / 385, ISBN: 978-625-399-232-3 |
Kebeli, S., CANDAN-HELVACI, S. (2023) "Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerileri İle STEM'e Yönelik Yeterlik ve Tutumlarının Belirlenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-VII, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 89 / 117, ISBN: 978-625-399-174-6 |
CANDAN-HELVACI, S. (2022) "Allosterik Öğrenme Modeli Temelli Çevre Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinci Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - III, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 29 / 45, ISBN: 978-625-8155-25-9 |
CANDAN-HELVACI, S. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği ve Çevre Sorunu Çözümüne Yönelik Yaklaşım Yönelimleri ve Yaşam Alanlarına Yansımaları", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - IV, Ankara/Türkiye : Akademisyen Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 253 / 271, ISBN: 978-625-8155-43-3 |
CANDAN-HELVACI, S. (2022) "Çevre Eğitimine Giriş: Temel Kavramlar ve Çevre Terminolojisi", Kitap: Temel Eğitim Döneminde Çevre Eğitimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 1 / 41, ISBN: 978-625-417-646-3 |
CANDAN-HELVACI, S. (2021) "Çevre Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım: E-STEM", Kitap: ‘Kastamonu Eğitim’ Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 329 / 339, ISBN: 978-625-7676-93-9 |
CANDAN-HELVACI, S. (2021) "E→STEM Approach Applications in Environmental Education", Kitap: Different Perceptions of Environmental Education, Konya/Türkiye : ISRES Publishing, Bölüm Sayfaları: 171 / 202, ISBN: 978-605-74825-5-6 |
CANDAN-HELVACI, S. (2021) "Environmental Knowledge", Kitap: Different Perceptions of Environmental Education, Konya/Türkiye : ISRES Publishing, Bölüm Sayfaları: 255 / 282, ISBN: 978-605-74825-5-6 |
Deveci, E.D., CANDAN-HELVACI, S. (2021) "Çevre Bilinci Kazandırmada Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının Etkisinin ve Uygulamaya İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi", Kitap: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II, Ankara/Türkiye : Akademisyen Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 153 / 175, ISBN: 978-625-7496-64-3 |
CANDAN-HELVACI, S. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde Çevre Eğitimi", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, Ankara/Türkiye : Vize Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 309 / 337, ISBN: 978-625-7103-50-3 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 12 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 12 |
Ebru Ezberci Çevik
Erciyes Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 11 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2021 | 5 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 3 |
Derya Can
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 3 |
Ayşegül Avşar Tuncay
Mersin Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 3 |
Meral Hakverdi Can
Hacettepe Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 3 |
Canay Pekbay
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 3 |
Sinan Erten
Hacettepe Üniversitesi
|
2015 - 2022 | 2 |
-
|
2020 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
-
|
2017 | 1 |
Cemil Aydoğdu
-
|
2012 | 1 |
Burcu Torun
-
|
2017 | 1 |
Esra Demir Deveci
-
|
2021 | 1 |
Haydar Şahin Kuzukıran
-
|
2019 | 1 |
Pelin Bayram
-
|
2022 | 1 |
Sibel Kebeli
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 449 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 27 | 55 | 15 | 35 | 45 | 222 | 240 | 120 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 457 . | 479 . | 492 . | 531 . | 506 . | 485 . | 406 . | 385 . | 490 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 310 . | 321 . | 299 . | 330 . | 297 . | 283 . | 187 . | 144 . | 267 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 93 . | 112 . | 69 . | 112 . | 79 . | 81 . | 28 . | 19 . | 71 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 4 | 6 | 1 | 3 | 3 | 7 | 6 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 3 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 4 | 4 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 3 | 3 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 3 | 4 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |