img

Dr. Öğr. Üyesi Şeyma ŞENGİL AKAR

  • Eğitim Fakültesi Dekanlığı
  • Temel Eğitim Bölümü
  • Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
46
Atıf
43
h-index
4
Proje
6
WoS
Yayın
5
Atıf
14
h-index
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2001, 2005
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2010, 2017
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Üstün Zekalılar Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2006, 2009
Araştırma Alanları
İlköğretim Matematik Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2010, 2017
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Üstün Zekalılar Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2006, 2009
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2001, 2005
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 91, 17 Mart 20, 2018
Seminer, Erken Çocuklukta Matematiği Desteklemek: Sayı Duyusu, Kastamonu Milli Eğitim Müdürlüğü, 09-05-2023, 12-05-2023
Seminer, Erken Çocuklukta Sayı Duyusunun Desteklenmesi, Kastamonu Üniversitesi Çocuk Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi, 20-12-2021, 24-12-2021
Seminer, Albinizmli Çocukların Eğitim İhtiyaçları, ODTU, 07-09-2014, 08-09-2014
Çalıştay, Üstün Zekalı ve Yetenekli Çocukların Eğitimi I. İstanbul Çalıştayı, İstanbul Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 16-01-2013, 17-01-2013
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2017-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2011-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2007-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2018-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Şeydanur Özbey, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin yaratıcılığı destekleme davranışlarının farklı değişkenlere göre incelen, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Mine Turan, Yüksek Lisans, Ortaokul öğretmenlerinin matematiksel yaratıcılığı destekleme süreçlerinin incelenmesi, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Ayşenur Altuner, Yüksek Lisans, Ortaokul 7. sınıf matematik ders kitabının matematiksel yaratıcılığı desteklemesi açısından incelenm, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Şeydanur Özbey, Yüksek Lisans, OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERININ YARATICILIĞI DESTEKLEME DAVRANIŞLARININ FARKLI DEĞIŞKENLERE GÖRE INCELE, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2023, (Asıl Danışman)
2023-2024, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2023-2024, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans
2022-2023, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2021-2022, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2021-2022, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Yüksek Lisans
2021-2022, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2020-2021, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans
2020-2021, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2020-2021, Araştırma Projesi I, Lisans
2020-2021, Matematik Eğitimi, Lisans
2020-2021, Üstün Zekalı Çocukların Eğitimi, Lisans
2020-2021, Okul Öncesi Dönemde Üstün Yeteneklilerin Eğitimi, Yüksek Lisans
2019-2020, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans
2019-2020, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2019-2020, Yaratıcılık ve Geliştirilmesi, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, Özel Eğitim, Lisans
2019-2020, Üstün Zekalı Çocukların Eğitimi, Lisans
2019-2020, Matematik Eğitimi, Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2018-2019, Özel Eğitim, Lisans
2018-2019, Yaratıcılık ve Geliştirilmesi, Lisans
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Yüksek Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Matematik Öğretimi II, Lisans
2018-2019, Matematik Eğitimi, Lisans
2017-2018, Üstün Zekalı Çocukların Eğitimi, Lisans
2017-2018, Matematik Eğitimi, Lisans
Kayıt Yok
Çocuklarda Sayı Duyusunun Gelişimi ve Desteklenmesi Projesi (TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı) (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022
TÜBİTAK 4004-121B463 Hayatı Modelleyen Öğretmenler: Matematiksel Modelleme Eğitimi-II (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2021-2021
Tübitak 2237: Kuramdan Uygulamaya Nitel Araştırma Kursu (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2021-2021
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Alan Bilgilerinin Durumsal Yaklaşım Temelli Bir Mesleki Gelişim Çalışması Bağlamında İncelenmesi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2018-2021
Discover Projects (Uluslararası) Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Bursiyer , 2013-2015
Proje MBE3: Üstün Zekalı ÖğrencilerinTanılanmasında veEğitimlerinde Üçlü Matematiksel ve Bilimsel Tanılama ve Öğretim Yetenek Modeli (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Bursiyer , 2007-2010
Kayıt Yok
Akar, Ş.Ş. (2023) "Examining YOUTUBE Videos with Counting and Numbers Content for Preschool Children", Institute of Education Sciences, Eskisehir Osmangazi University, 10 (0) pp. 199-225 DOI   
Turan, M., Akar, Ş.Ş., Saygı, E. (2023) "Middle School Teachers Views on Mathematical Creativity and Supporting Mathematical Creativity", Kastamonu Eğitim Dergisi, 31 (4) pp. 662-681 [TR Dizin] Link DOI  
Altuner, A., Akar, Ş.Ş., Saygı, E. (2023) "MEB 7. Sınıf Matematik Ders Kitabının Matematiksel Yaratıcılığı Desteklemesi Bağlamında İncelenmesi", Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 52 (0) [TR Dizin] DOI    
Akar, Ş.Ş., Özdemir, İ.E.Y. (2022) "Investigation of mathematical collective creativity of gifted middle school students during model-eliciting activities: the case of the quilt problem", International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 53 (2) pp. 337-363 DOI    
Akar, Ş.Ş., Erden, M.K. (2021) "DISTANCE EDUCATION EXPERIENCES OF SECONDARY SCHOOL MATH TEACHERS DURING THE PANDEMIC: A NARRATIVE STUDY", Distance Education, 22 (3) pp. 19-39 Link    
Ahi, B., Akar, Ş.Ş. (2021) "Understanding the Initial Stories of Families Preferring Homeschooling: A Narrative Study", EDUCATION AND URBAN SOCIETY, 53 (5) pp. 515-535 [SSCI] Link DOI    
Akar, Ş.Ş., Akar, İ. (2020) "Academically Gifted Albino: A Narrative Study of a Twice-Exceptional", International Journal of Progressive Education, 16 (2) pp. 279-296 Link DOI   
Akdal, P., Çiftçi, Ş.K., Akar, Ş.Ş., Sezer, E. (2015) "Ortaokul 7 Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfadeleri ve Değişkenleri Yorumlama Sürecinde Yaptıkları Hatalar", Hacettepe Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (1) pp. 18-31 Link  
Akar, İ., Akar, Ş.Ş. (2013) "THE EFFECTIVENESS OF THE CREATIVE REVERSAL ACT CREACT ON STUDENTS CREATIVE THINKING FURTHER EVIDENCE FROM TURKEY", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 12 (4) pp. 183-191 Link  
Akar, İ., Akar, Ş.Ş. (2012) "İlköğretim okullarında görev yapmakta olan öğretmenlerin üstün yetenek kavramı hakkındaki görüşleri", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (2) pp. 423-436 [TR Dizin] Link  
Uysal, M., Akar, Ş.Ş., Saygı, E. (2023) "Matematik Ve Zeka Oyunlarına Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Sistematik Literatür Taraması", 6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023
Altuner, A., Akar, Ş.Ş., Saygı, E. (2023) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Problemlerin Matematiksel Yaratıcılık Açısından İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023
Akar, Ş.Ş., Karaduman, G.B. (2023) "İlkokul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Matematiksel Yaratıcılığı Desteklenmesi Bağlamında İncelenmesi: Amerika ve Türkiye Örnekleri", 6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023
Turan, M., Akar, Ş.Ş., Saygı, E. (2023) "Ortaokul Öğretmenlerinin Matematiksel Yaratıcılığı Destekleme Süreçlerinin İncelenmesi", 4th International Conferance on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education(4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Kongresi (FMGTEK 2023)) , Bursa, Türkiye, (Mayıs 2023
Altuner, A., Akar, Ş.Ş., Saygı, E. (2023) "İlköğretim 7. Sınıf Matematik Ders Kitabının Matematiksel Yaratıcılığı Destekleme Açısından İncelenmesi", 4th International Conferance on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Kongresi (FMGTEK 2023)) , Bursa, Türkiye, (Mayıs 2023
Akar, Ş.Ş., Akar, İ. (2020) "The Opinions of Pre-Service Elementary Teachers on MEAs as a Strategy for Recognizing and Differentiating Gifted Students", 1st International Congress on Gifted Young Scientists Education (ICGYSE) , (pp. 81-87), (Aralık 2020
Akar, Ş.Ş., Çiftçi, Ş.K., Yıldız, P. (2019) "Farklılaştırma Olarak Matematiksel Modelleme", 16. Eğitimde İyi ÖrneklerKonferansı , (Nisan 2019
Akar, Ş.Ş., Özdemir, İ.E.Y. (2019) "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiksel Yaratıcılıklarının Matematiksel Modelleme Sürecinde İncelenmesi", VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi , İstanbul, (Ekim 2019
Yıldız, P., Çiftçi, Ş.K., Atay, A., Akar, Ş.Ş. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade Kavramına İlişkin Tanımları", 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 694-697), Ankara, Türkiye, (Nisan 2019
Akar, Ş.Ş., Atay, A., Çiftçi, Ş.K., Yıldız, P. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Süreçlerinin İncelenmesi", 28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 768-771), Ankara, Türkiye, (Nisan 2019
Yıldız, P., Çiftçi, Ş.K., Atay, A., Akar, Ş.Ş. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Denklem Kavramına İlişkin Tanımları", VI. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1291-1292), Ankara, Türkiye, (Haziran 2019
Çiftçi, Ş.K., Atay, A., Yıldız, P., Akar, Ş.Ş., Çankaya, A. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Cetvele İlişkin Anlayışlarının İncelenmesi", VI. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1378-1379), Ankara, Türkiye, (Haziran 2019
Çiftçi, Ş.K., Yılmaz, N., Akar, Ş.Ş. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Gelişiminde Uygulama Dökümlerinin Rolü", VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 997-1006), (Haziran 2019
Akar, Ş.Ş. (2015) "Examining the Mathematical Creative Abilities of Mathematically Gifted Students in Model Eliciting Activities Process", World Council For Gifted and Talented Children 21st Biennial World Conference , (pp. 58), Odense, Danimarka, (Ağustos 2015
Altay, M.K., Özdemir, İ.E.Y., Akar, Ş.Ş. (2014) "”Pre-service Elementary Mathematics Teachers’ Views on Model Eliciting Activities”", WCES 2013 , (pp. 345-339), Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2014  
Akar, İ., Akar, Ş.Ş., Güçyeter, Ş. (2012) "Ulusal Alan Yazında Üstün Zeka ve Üstün Yetenek Araştırmaları: İleriye Dönük Öngörüler", 3. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2012
Akar, Ş.Ş., Akar, İ. (2012) "How Disadvatanges Become Gifts: A Case Study of an Academically Gifted Albino’xxs Parental Support", Giftedness 2012-The 12th Asia-Pacific Conference on Giftedness , Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, (Haziran 2012
Çiftçi, Ş.K., Yıldız, P., Akar, Ş.Ş. (2011) "İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin cebirsel ifadeleri yazma ve yorumlamada yaşadıkları zorluklar", 3rd International Confrerance on Educational Sciences , Gazimağusa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2011
Akar, Ş.Ş., Akar, İ. (2011) "Twice or Thrice exceptional? A Case Study of An Academically Gifted Albino", The 19th Biannial World Conference of the WCGTC: Making a World of Difference for Gifted Children , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Temmuz 2011
Akar, İ., Akar, Ş.Ş. (2011) "The effectiveness of the creative reversal act (creact) on students’ creative thinking: further evidence from Turkey", International Conference on Excellence in Education 2011: Giftedness-Creativity-Development , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2011
Akar, İ., Uluman, M., Akar, Ş.Ş. (2011) "An Investigation of the Elementary School Teachers’ Accurate Nomination Level of Gifted Children: A Comprehensive Analysis", International Conference on Excellence in Education 2011: Giftedness-Creativity-Development , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2011
Akar, Ş.Ş., Akdal, P., Çiftçi, Ş.K., Soylak, M., Gürmen, K. (2011) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının kesirler konusunda ilişkin pedagojik alan bilgileri", 10. Matematik Sempozyumu , (pp. 54-55), Türkiye, (Eylül 2011
Lesh, R., Umay, A., Biber, B.T., Gümüş, F.Ö., Akkuş, O.İ., Ulusoy, Ç.A., Özdemir, İ.E.Y., Akar, Ş.Ş., Altay, M.K., Ay, Z.S. (2011) "Seventh Grade Students Mathematical Thinking and Representations in Model Eliciting Activities", PME35 , (Temmuz 2011  
Akar, Ş.Ş., Turkan, Y., Sak, U. (2009) "Matematiksel Üretkenlik Testi (MÜT)", 18. Ulusal Eğitim Bİlimleri Kurultayı , İzmir, (Ekim 2009
Akar, Ş.Ş., Akar, İ. (2009) "İlköğretim Okullarında Görev Yapmakta Olan Öğretmenlerin Üstün Yetenek/Zeka Üzerine Algıları", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , İzmir, Türkiye, (Eylül 2009
Akar, Ş.Ş., Güler, E., Açıkgöz, S., Akar, İ., Karçkay, A.T. (2009) "İlköğretim Öğrencilerinin İzledikleri Televizyon Programlarını Algılamaları Üzerine Bir Araştırma", The First International Congress of Educational Research , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2009
Akar, Ş.Ş., Akar, İ. (2009) "Primary School Teachers Perceptions of Giftedness", The First International Congress of Educational Research , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2009
Akar, İ., Akar, Ş.Ş. (2008) "Matematiksel Problem Oluşturma Stratejisi: M-POS", 7. Matematik Etkinlikleri Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Ekim 2008
Akar, Ş.Ş., Akar, İ. (2007) "Üstün Matematik Yeteneğinin Gelişimi", 6. Matematik Etkinlikleri Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Kasım 2007
Akar, Ş.Ş. (2018) "STEM ÖĞRETİMİ İÇİN 20 STRATEJİ", Ankara/Türkiye : Nobel  
Altay, M.K., Gümüş, F.Ö., Yaman, H., Özer, A., Akar, Ş.Ş. (2017) "İlkokul Matematik 1 Ders Kitabı (Bu ders kitabı 2018 yılından itibaren tüm ilkokullarda beş yıl boyunca okutulmak üzere MEB'in ders kitabı olarak seçilmiştir.)", Ankara/Türkiye : MHG Yay. / Ank.  
Verda, A., Akar, Ş.Ş., Akar, İ., Aydos, E.H., Çiğdem, C., Eroğlu, N., Alp, E., Mine, N.G., Gül, Ş.C., Gürbüz, Ç., Gürbüz, Ç., Seyhan, K.K., Keskin, B., Muzaç, Ö., Okumuş, M., Şen, D., Ali, Ş., Yılmazok, Ö. (2015) "Albinizmli Bir Çocuk Yetiştirmek", İstanbul/Türkiye : H2O  
Akar, Ş.Ş. (2021) "Matematiksel Modelleme Etkinlikleri ve Matematiksel Yaratıcılığın Desteklenmesi", Kitap: Özel Yeteneklilerde Matematik Öğretimi ve Matematiksel Yaratıcılığın Desteklenmesi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Akar, Ş.Ş. (2018) "Matematik Eğitiminde Farklılaştırma İçin İyi Bir Araç Olarak Matematiksel Modelleme Etkinlikleri", Kitap: Özel Yetenekli Öğrenciler ve Eğitimleri, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık  
Akar, Ş.Ş. (2015) "Matematikte Üstün Yetenek Ve Üstün Yeteneğin Desteklenmesi", Kitap: Üstün Zekalı ve Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Yücel, C., Karataş, E., Akar, Ş.Ş., Demirhan, G., Binici, U. (2010) "Sınıf yönetiminietkileyen etmenler", Kitap: Sınıf yönetimi, Ankara/Türkiye : Anı yayıncılık  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) ÖZEL YETENEKLİLERDE MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE MATEMATİKSEL YARATICILIĞIN DESTEKLENMESİ, 2021, Editör
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
; A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
DISTANCE EDUCATION EXPERIENCES OF SECONDARY SCHOOL MATH TEACHERS DURING THE PANDEMIC: A NARRATIVE STUDY
Distance Education
5 0 0 5 2 0 0 0 12
2
İlköğretim okullarında görev yapmakta olan öğretmenlerin üstün yetenek kavramı hakkındaki görüşleri
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 6 1 1 0 0 8
3
Academically Gifted Albino: A Narrative Study of a Twice-Exceptional
International Journal of Progressive Education
0 0 0 2 1 2 0 0 5
4
Investigation of mathematical collective creativity of gifted middle school students during model-eliciting activities: the case of the quilt problem
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
3 0 0 1 0 1 0 0 5
5
Sınıf yönetimi
0 0 0 0 1 1 1 0 3
6
THE EFFECTIVENESS OF THE CREATIVE REVERSAL ACT CREACT ON STUDENTS CREATIVE THINKING FURTHER EVIDENCE FROM TURKEY
The Turkish Online Journal of Educational Technology
1 0 0 0 1 0 0 0 2
7
Ortaokul 7 Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfadeleri ve Değişkenleri Yorumlama Sürecinde Yaptıkları Hatalar
Hacettepe Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Araştırmaları Dergisi
0 0 0 0 2 0 0 0 2
8
Understanding the Initial Stories of Families Preferring Homeschooling: A Narrative Study
EDUCATION AND URBAN SOCIETY
2 0 0 0 0 0 0 0 2
9
Matematiksel Üretkenlik Testi (MÜT)
0 0 0 0 0 1 0 0 1
10
Üstün Zekalı ve Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi
0 0 0 0 0 0 1 0 1
11
Özel Yetenekli Öğrenciler ve Eğitimleri
0 0 0 0 0 1 0 0 1
12
”Pre-service Elementary Mathematics Teachers’ Views on Model Eliciting Activities”
0 0 0 1 0 0 0 0 1
(2011) "Telif Eser Ödülü"
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2007 - 2020 15
Şerife Koza Çiftçi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
2011 - 2019 9
Pınar Akdal
Erciyes Üniversitesi
2011 - 2019 8
Elif Saygı
Hacettepe Üniversitesi
2023 6
İffet Elif Yetkin Özdemir
Hacettepe Üniversitesi
2011 - 2022 4
Azime Atay
Erciyes Üniversitesi
2019 4
Mesture Kayhan Altay
Hacettepe Üniversitesi
2011 - 2017 3
Ayşenur Altuner
-
2023 3
Feride Özyıldırım Gümüş
Aksaray Üniversitesi
2011 - 2017 2
Mine Turan
-
2023 2
-
2021 1
Belma Türker Biber
-
2011 1
Şadiye Can Gül
Pamukkale Üniversitesi
2015 1
Elif Sezer
Uludağ Üniversitesi
2015 1
Şule Güçyeter
Uşak Üniversitesi
2012 1
Meltem Kurtoğlu Erden
-
2021 1
Arzu Taşdelen Karçkay
Akdeniz Üniversitesi
2009 1
Cemil Yücel
Uşak Üniversitesi
2010 1
Uğur Sak
Anadolu Üniversitesi
2009 1
Zeynep Sonay Ay
-
2011 1
Müge Uluman
Marmara Üniversitesi
2011 1
Gökhan Demirhan
Uşak Üniversitesi
2010 1
Mustafa Soylak
-
2011 1
Ebru Karataş
Uşak Üniversitesi
2010 1
Hakan Yaman
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
2017 1
Uğur Binici
Uşak Üniversitesi
2010 1
Kamil Gürmen
-
2011 1
Emine Hande Aydos
Niğde Üniversitesi
2015 1
Gülşah Batdal Karaduman
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
2023 1
Nadide Yılmaz
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
2019 1
Çiğdem Alkaş Ulusoy
-
2011 1
Alpan Verda
-
2015 1
Aysun Umay
-
2011 1
Ayşe Özer
-
2017 1
Ayşenur Çankaya
-
2019 1
Burcu Keskin
-
2015 1
Cankara Çiğdem
-
2015 1
Çağla Gürbüz
-
2015 1
Çiğdem Gürbüz
-
2015 1
Dilek Şen
-
2015 1
Elif Güler
-
2009 1
Esmergül Alp
-
2015 1
Kantemir Kepil Seyhan
-
2015 1
Melik Okumuş
-
2015 1
Merve Uysal
-
2023 1
Neslihan Eroğlu
-
2015 1
Nişancı Garlin Mine
-
2015 1
Oylum İspir Akkuş
-
2011 1
Özgün Muzaç
-
2015 1
Özgün Yılmazok
-
2015 1
Richard Lesh
-
2011 1
Saadet Açıkgöz
-
2009 1
Şengöz Ali
-
2015 1
Yeliz Turkan
-
2009 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78249
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 8598
YÖKSİS Bilim Alanı İlköğretim Matematik Eğitimi 177
Anahtar Kelimeler İlköğretim Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 60 0 80 40 34 25 105 15 70 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 410 . - 468 . 502 . 513 . 505 . 518 . 602 . 514 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 272 . - 271 . 307 . 297 . 305 . 289 . 351 . 308 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 36 . - 39 . 54 . 46 . 40 . 34 . 62 . 56 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 34 . - 37 . 51 . 43 . 34 . 30 . 56 . 54 . -
Toplam Yayın 4 0 1 2 7 2 3 1 8 0
Toplam Makale 1 0 0 0 0 1 2 1 3 0
Toplam Kitap 2 0 1 2 0 0 1 0 0 0
Toplam Bildiri 1 0 0 0 7 1 0 0 5 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0
Makale (Ulusal) 1 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Kitap Yazarlığı 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 0 0 2 0 0 1 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 1 0 0 0 5 1 0 0 5 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri