Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2010, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Üstün Zekalılar Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2006, 2009 |
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2001, 2005 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2010, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Üstün Zekalılar Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2006, 2009 |
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2001, 2005 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 91, 17 Mart 20, 2018 |
Seminer, Erken Çocuklukta Matematiği Desteklemek: Sayı Duyusu, Kastamonu Milli Eğitim Müdürlüğü, 09-05-2023, 12-05-2023 |
Seminer, Erken Çocuklukta Sayı Duyusunun Desteklenmesi, Kastamonu Üniversitesi Çocuk Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi, 20-12-2021, 24-12-2021 |
Seminer, Albinizmli Çocukların Eğitim İhtiyaçları, ODTU, 07-09-2014, 08-09-2014 |
Çalıştay, Üstün Zekalı ve Yetenekli Çocukların Eğitimi I. İstanbul Çalıştayı, İstanbul Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 16-01-2013, 17-01-2013 |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2017-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye |
2011-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2007-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye |
2018-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Fatma Dokuzoğlu, Yüksek Lisans, Okul öncesi dönem matematik eğitiminde sayı kavramı ile ilgili Türkiye'de yayımlanan lisansüstü tezlerin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Şeydanur Özbey, Yüksek Lisans, OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERININ YARATICILIĞI DESTEKLEME DAVRANIŞLARININ FARKLI DEĞIŞKENLERE GÖRE INCELENMESI, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2023, (Asıl Danışman) |
Ayşenur Altuner, Yüksek Lisans, Ortaokul 7. sınıf matematik ders kitabının matematiksel yaratıcılığı desteklemesi açısından incelenmesi, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Mine Turan, Yüksek Lisans, Ortaokul öğretmenlerinin matematiksel yaratıcılığı destekleme süreçlerinin incelenmesi, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Şeydanur Özbey, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin yaratıcılığı destekleme davranışlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans |
2023-2024, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2023-2024, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2022-2023, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, Okul Öncesi Dönemde Üstün Yeteneklilerin Eğitimi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Üstün Zekalı Çocukların Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Matematik Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Araştırma Projesi I, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Matematik Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Üstün Zekalı Çocukların Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Özel Eğitim, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2019-2020, Yaratıcılık ve Geliştirilmesi, Lisans |
2019-2020, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2019-2020, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Matematik Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Matematik Öğretimi II, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Yaratıcılık ve Geliştirilmesi, Lisans |
2018-2019, Özel Eğitim, Lisans |
2017-2018, Matematik Eğitimi, Lisans |
2017-2018, Üstün Zekalı Çocukların Eğitimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Çocuklarda Sayı Duyusunun Gelişimi ve Desteklenmesi Projesi (TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022 |
TÜBİTAK 4004-121B463 Hayatı Modelleyen Öğretmenler: Matematiksel Modelleme Eğitimi-II TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2021-2021 |
Tübitak 2237: Kuramdan Uygulamaya Nitel Araştırma Kursu TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2021-2021 |
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Alan Bilgilerinin Durumsal Yaklaşım Temelli Bir Mesleki Gelişim Çalışması Bağlamında İncelenmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2018-2021 |
Discover Projects Diğer Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar: Bursiyer , 2013-2015 |
Proje MBE3: Üstün Zekalı ÖğrencilerinTanılanmasında veEğitimlerinde Üçlü Matematiksel ve Bilimsel Tanılama ve Öğretim Yetenek Modeli TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Bursiyer , 2007-2010 |
Kayıt Yok |
Turan, M., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "Middle School Teachers Views on Mathematical Creativity and Supporting Mathematical Creativity", Kastamonu Eğitim Dergisi, 31 (4) pp. 662-681 [TR Dizin] Link DOI |
ŞENGİL-AKAR, Ş. (2023) "Examining YOUTUBE Videos with Counting and Numbers Content for Preschool Children", Institute of Education Sciences, Eskisehir Osmangazi University, 10 (0) pp. 199-225 DOI |
Altuner, A., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "MEB 7. Sınıf Matematik Ders Kitabının Matematiksel Yaratıcılığı Desteklemesi Bağlamında İncelenmesi", Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 52 (0) DOI |
ŞENGİL-AKAR, Ş., Özdemir, İ.E.Y. (2022) "Investigation of mathematical collective creativity of gifted middle school students during model-eliciting activities: the case of the quilt problem", INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, 53 (2) pp. 337-363 DOI |
ŞENGİL-AKAR, Ş., Erden, M.K. (2021) "DISTANCE EDUCATION EXPERIENCES OF SECONDARY SCHOOL MATH TEACHERS DURING THE PANDEMIC: A NARRATIVE STUDY", TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 22 (3) pp. 19-38 Link |
AHİ, B., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2021) "Understanding the Initial Stories of Families Preferring Homeschooling: A Narrative Study", EDUCATION AND URBAN SOCIETY, 53 (5) pp. 515-535 [SSCI] Link DOI |
ŞENGİL-AKAR, Ş., AKAR, İ. (2020) "Academically Gifted Albino: A Narrative Study of a Twice-Exceptional", International Journal of Progressive Education, 16 (2) pp. 279-296 Link DOI |
Akdal, P., Çiftçi, Ş.K., ŞENGİL-AKAR, Ş., Sezer, E. (2015) "Ortaokul 7 Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfadeleri ve Değişkenleri Yorumlama Sürecinde Yaptıkları Hatalar", Hacettepe Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (1) pp. 18-31 Link |
AKAR, İ., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2013) "THE EFFECTIVENESS OF THE CREATIVE REVERSAL ACT CREACT ON STUDENTS CREATIVE THINKING FURTHER EVIDENCE FROM TURKEY", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 12 (4) pp. 183-191 Link |
AKAR, İ., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2012) "İlköğretim okullarında görev yapmakta olan öğretmenlerin üstün yetenek kavramı hakkındaki görüşleri", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (2) pp. 423-436 [TR Dizin] Link |
Karaduman, G.B., ŞENGİL-AKAR, Ş., Akgül, S. (2024) "Teachers' Views on the Differentiation Process for Gifted Students", 19th ECHA Conferance , Selanik, (Ağustos 2024) |
ŞENGİL-AKAR, Ş., Akgül, S., Karaduman, G.B. (2024) "What are pre-service mathematics teachers' preferences for differentiation strategies for gifted students?", 19th ECHA Conferance , Selanik, Yunanistan, (Ağustos 2024) |
Eren, B., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2024) "Erken Çocukluk Döneminde Matematik Kavramlarının Çocuk Kitaplarında İncelenmesine Yönelik Ulusal ve Uluslararası Çalışmaların Sistematik Derlemesi", Ejer , Kocaeli, (Mayıs 2024) |
Duran, B.N., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2024) "Okul Öncesi Dönemde Örüntü Kavramı ile İlgili Hazırlanmış Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi", EJER , Kocaeli, (Mayıs 2024) |
ŞENGİL-AKAR, Ş., Karaduman, G.B. (2023) "İlkokul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Matematiksel Yaratıcılığı Desteklenmesi Bağlamında İncelenmesi: Amerika ve Türkiye Örnekleri", 6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) |
Uysal, M., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "Matematik Ve Zeka Oyunlarına Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Sistematik Literatür Taraması", 6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) |
Altuner, A., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Problemlerin Matematiksel Yaratıcılık Açısından İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023) |
Altuner, A., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "İlköğretim 7. Sınıf Matematik Ders Kitabının Matematiksel Yaratıcılığı Destekleme Açısından İncelenmesi", 4th International Conferance on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Kongresi (FMGTEK 2023)) , Bursa, Türkiye, (Mayıs 2023) |
Turan, M., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "Ortaokul Öğretmenlerinin Matematiksel Yaratıcılığı Destekleme Süreçlerinin İncelenmesi", 4th International Conferance on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education(4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Kongresi (FMGTEK 2023)) , Bursa, Türkiye, (Mayıs 2023) |
ŞENGİL-AKAR, Ş., AKAR, İ. (2020) "The Opinions of Pre-Service Elementary Teachers on MEAs as a Strategy for Recognizing and Differentiating Gifted Students", 1st International Congress on Gifted Young Scientists Education (ICGYSE) , (pp. 81-87), (Aralık 2020) |
ŞENGİL-AKAR, Ş., Özdemir, İ.E.Y. (2019) "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiksel Yaratıcılıklarının Matematiksel Modelleme Sürecinde İncelenmesi", VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi , İstanbul, (Ekim 2019) |
Yıldız, P., Çiftçi, Ş.K., Atay, A., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Denklem Kavramına İlişkin Tanımları", VI. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1291-1292), Ankara, Türkiye, (Haziran 2019) |
Çiftçi, Ş.K., Atay, A., Yıldız, P., ŞENGİL-AKAR, Ş., Çankaya, A. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Cetvele İlişkin Anlayışlarının İncelenmesi", VI. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1378-1379), Ankara, Türkiye, (Haziran 2019) |
Çiftçi, Ş.K., Yılmaz, N., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Gelişiminde Uygulama Dökümlerinin Rolü", VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 997-1006), (Haziran 2019) |
ŞENGİL-AKAR, Ş., Çiftçi, Ş.K., Yıldız, P. (2019) "Farklılaştırma Olarak Matematiksel Modelleme", 16. Eğitimde İyi ÖrneklerKonferansı , (Nisan 2019) |
Yıldız, P., Çiftçi, Ş.K., Atay, A., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade Kavramına İlişkin Tanımları", 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 694-697), Ankara, Türkiye, (Nisan 2019) |
ŞENGİL-AKAR, Ş., Atay, A., Çiftçi, Ş.K., Yıldız, P. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Süreçlerinin İncelenmesi", 28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 768-771), Ankara, Türkiye, (Nisan 2019) |
ŞENGİL-AKAR, Ş. (2015) "Examining the Mathematical Creative Abilities of Mathematically Gifted Students in Model Eliciting Activities Process", World Council For Gifted and Talented Children 21st Biennial World Conference , (pp. 58), Odense, Danimarka, (Ağustos 2015) |
Altay, M.K., Özdemir, İ.E.Y., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2014) "”Pre-service Elementary Mathematics Teachers’ Views on Model Eliciting Activities”", WCES 2013 , (pp. 345-349), Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2014) |
AKAR, İ., ŞENGİL-AKAR, Ş., Güçyeter, Ş. (2012) "Ulusal Alan Yazında Üstün Zeka ve Üstün Yetenek Araştırmaları: İleriye Dönük Öngörüler", 3. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2012) |
ŞENGİL-AKAR, Ş., AKAR, İ. (2012) "How Disadvatanges Become Gifts: A Case Study of an Academically Gifted Albino’xxs Parental Support", Giftedness 2012-The 12th Asia-Pacific Conference on Giftedness , Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, (Haziran 2012) |
ŞENGİL-AKAR, Ş., Akdal, P., Çiftçi, Ş.K., Soylak, M., Gürmen, K. (2011) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının kesirler konusunda ilişkin pedagojik alan bilgileri", 10. Matematik Sempozyumu , (pp. 54-55), Türkiye, (Eylül 2011) |
ŞENGİL-AKAR, Ş., AKAR, İ. (2011) "Twice or Thrice exceptional? A Case Study of An Academically Gifted Albino", The 19th Biannial World Conference of the WCGTC: Making a World of Difference for Gifted Children , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Temmuz 2011) |
AKAR, İ., Uluman, M., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2011) "An Investigation of the Elementary School Teachers’ Accurate Nomination Level of Gifted Children: A Comprehensive Analysis", International Conference on Excellence in Education 2011: Giftedness-Creativity-Development , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2011) |
Çiftçi, Ş.K., Yıldız, P., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2011) "İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin cebirsel ifadeleri yazma ve yorumlamada yaşadıkları zorluklar", 3rd International Confrerance on Educational Sciences , Gazimağusa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2011) |
AKAR, İ., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2011) "The effectiveness of the creative reversal act (creact) on students’ creative thinking: further evidence from Turkey", International Conference on Excellence in Education 2011: Giftedness-Creativity-Development , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2011) |
Lesh, R., Umay, A., Biber, B.T., Gümüş, F.Ö., Akkuş, O.İ., Ulusoy, Ç.A., Özdemir, İ.E.Y., ŞENGİL-AKAR, Ş., Altay, M.K., Ay, Z.S. (2011) "Seventh Grade Students Mathematical Thinking and Representations in Model Eliciting Activities", PME35 , (pp. 407), (Ocak 2011) |
ŞENGİL-AKAR, Ş., Turkan, Y., Sak, U. (2009) "Matematiksel Üretkenlik Testi (MÜT)", 18. Ulusal Eğitim Bİlimleri Kurultayı , İzmir, (Ekim 2009) |
ŞENGİL-AKAR, Ş., AKAR, İ. (2009) "İlköğretim Okullarında Görev Yapmakta Olan Öğretmenlerin Üstün Yetenek/Zeka Üzerine Algıları", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , İzmir, Türkiye, (Eylül 2009) |
ŞENGİL-AKAR, Ş., Güler, E., Açıkgöz, S., AKAR, İ., Karçkay, A.T. (2009) "İlköğretim Öğrencilerinin İzledikleri Televizyon Programlarını Algılamaları Üzerine Bir Araştırma", The First International Congress of Educational Research , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2009) |
ŞENGİL-AKAR, Ş., AKAR, İ. (2009) "Primary School Teachers Perceptions of Giftedness", The First International Congress of Educational Research , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2009) |
AKAR, İ., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2008) "Matematiksel Problem Oluşturma Stratejisi: M-POS", 7. Matematik Etkinlikleri Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Ekim 2008) |
ŞENGİL-AKAR, Ş., AKAR, İ. (2007) "Üstün Matematik Yeteneğinin Gelişimi", 6. Matematik Etkinlikleri Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Kasım 2007) |
ŞENGİL-AKAR, Ş. (2018) "17 Kısım: Farklılaştırılmış Öğretim Uygulamaları", Kitap: STEM ÖĞRETİMİ İÇİN 20 STRATEJİ, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 200 / 211, ISBN: 978-605-320-908-9 |
Altay, M.K., Gümüş, F.Ö., Yaman, H., Özer, A., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2017) "İlkokul Matematik 1 Ders Kitabı (Bu ders kitabı 2018 yılından itibaren tüm ilkokullarda beş yıl boyunca okutulmak üzere MEB'in ders kitabı olarak seçilmiştir.)", Ankara/Türkiye : MHG Yay. / Ank., ISBN: 978-605-84393-3-7 |
Verda, A., ŞENGİL-AKAR, Ş., AKAR, İ., Aydos, E.H., Çiğdem, C., Eroğlu, N., Alp, E., Mine, N.G., Gül, Ş.C., Gürbüz, Ç., Gürbüz, Ç., Seyhan, K.K., Keskin, B., Muzaç, Ö., Okumuş, M., Şen, D., Ali, Ş., Yılmazok, Ö. (2015) "Albinizmli Bir Çocuk Yetiştirmek", İstanbul/Türkiye : H2O, ISBN: ISBN 978-605-4906-08-6 |
ŞENGİL-AKAR, Ş. (2021) "Matematiksel Modelleme Etkinlikleri ve Matematiksel Yaratıcılığın Desteklenmesi", Kitap: Özel Yeteneklilerde Matematik Öğretimi ve Matematiksel Yaratıcılığın Desteklenmesi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 220 / 239, ISBN: 987-625-8044-13-3 |
ŞENGİL-AKAR, Ş. (2018) "Matematik Eğitiminde Farklılaştırma İçin İyi Bir Araç Olarak Matematiksel Modelleme Etkinlikleri", Kitap: Özel Yetenekli Öğrenciler ve Eğitimleri, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 401 / 421, ISBN: 978-605-170-226-1 |
ŞENGİL-AKAR, Ş. (2015) "Matematikte Üstün Yetenek Ve Üstün Yeteneğin Desteklenmesi", Kitap: Üstün Zekalı ve Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 97 / 110, ISBN: ISBN 978-605-318-345-7 |
Yücel, C., Karataş, E., ŞENGİL-AKAR, Ş., Demirhan, G., Binici, U. (2010) "Sınıf yönetiminietkileyen etmenler", Kitap: Sınıf yönetimi, Ankara/Türkiye : Anı yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 27 / 56, ISBN: 978-605-5213-06-0 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) ÖZEL YETENEKLİLERDE MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE MATEMATİKSEL YARATICILIĞIN DESTEKLENMESİ, 2021, Editör |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2011) "Telif Eser Ödülü" |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2007 - 2020 | 15 |
Şerife Koza Çiftçi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
|
2011 - 2019 | 9 |
Pınar Yıldız
Erciyes Üniversitesi
|
2011 - 2019 | 8 |
Elif Saygı
Hacettepe Üniversitesi
|
2023 | 6 |
İffet Elif Yetkin Özdemir
Hacettepe Üniversitesi
|
2011 - 2022 | 4 |
Azime Atay
Erciyes Üniversitesi
|
2019 | 4 |
Mesture Kayhan Altay
Hacettepe Üniversitesi
|
2011 - 2017 | 3 |
Gülşah Batdal Karaduman
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
|
2023 - 2024 | 3 |
Ayşenur Altuner
-
|
2023 | 3 |
Savaş Akgül
-
|
2024 | 2 |
Feride Özyıldırım Gümüş
Aksaray Üniversitesi
|
2011 - 2017 | 2 |
Mine Turan
-
|
2023 | 2 |
-
|
2021 | 1 |
Belma Türker Biber
-
|
2011 | 1 |
Şadiye Can Gül
Pamukkale Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Elif Sezer
Uludağ Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Şule Güçyeter
Uşak Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Meltem Kurtoğlu Erden
-
|
2021 | 1 |
Arzu Taşdelen Karçkay
Akdeniz Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Cemil Yücel
Uşak Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Uğur Sak
Anadolu Üniversitesi
|
2009 | 1 |
Zeynep Sonay Ay
-
|
2011 | 1 |
Müge Uluman
Marmara Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Gökhan Demirhan
Uşak Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Mustafa Soylak
-
|
2011 | 1 |
Ebru Karataş
Uşak Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Hakan Yaman
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Uğur Binici
Uşak Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Kamil Gürmen
-
|
2011 | 1 |
Emine Hande Aydos
Niğde Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Nadide Yılmaz
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Çiğdem Alkaş Ulusoy
-
|
2011 | 1 |
Alpan Verda
-
|
2015 | 1 |
Aysun Umay
-
|
2011 | 1 |
Ayşe Özer
-
|
2017 | 1 |
Ayşenur Çankaya
-
|
2019 | 1 |
Burcu Keskin
-
|
2015 | 1 |
Büşra Eren
-
|
2024 | 1 |
Büşra Nur Duran
-
|
2024 | 1 |
Cankara Çiğdem
-
|
2015 | 1 |
Çağla Gürbüz
-
|
2015 | 1 |
Çiğdem Gürbüz
-
|
2015 | 1 |
Dilek Şen
-
|
2015 | 1 |
Elif Güler
-
|
2009 | 1 |
Esmergül Alp
-
|
2015 | 1 |
Kantemir Kepil Seyhan
-
|
2015 | 1 |
Melik Okumuş
-
|
2015 | 1 |
Merve Uysal
-
|
2023 | 1 |
Neslihan Eroğlu
-
|
2015 | 1 |
Nişancı Garlin Mine
-
|
2015 | 1 |
Oylum İspir Akkuş
-
|
2011 | 1 |
Özgün Muzaç
-
|
2015 | 1 |
Özgün Yılmazok
-
|
2015 | 1 |
Richard Lesh
-
|
2011 | 1 |
Saadet Açıkgöz
-
|
2009 | 1 |
Şengöz Ali
-
|
2015 | 1 |
Yeliz Turkan
-
|
2009 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 191 |
Anahtar Kelimeler | İlköğretim Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 60 | 0 | 80 | 40 | 34 | 25 | 105 | 15 | 70 | 30 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 411 . | - | 469 . | 504 . | 510 . | 502 . | 521 . | 610 . | 535 . | 344 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 268 . | - | 275 . | 307 . | 300 . | 302 . | 287 . | 355 . | 319 . | 186 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 34 . | - | 39 . | 50 . | 46 . | 39 . | 35 . | 62 . | 57 . | 34 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 32 . | - | 35 . | 49 . | 43 . | 33 . | 32 . | 56 . | 55 . | 29 . |
Toplam Yayın | 4 | 0 | 1 | 2 | 7 | 2 | 3 | 1 | 8 | 4 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 3 | 0 |
Toplam Kitap | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 0 | 0 | 7 | 1 | 0 | 0 | 5 | 4 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 0 | 5 | 1 | 0 | 0 | 5 | 4 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |