| Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2009, 2017 |
| Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
| Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2009, 2017 |
| Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YDS, 95, 2023/11 El, 2023 |
| İngilizce, KPDS, 75, Bahar, 2010 |
| İngilizce, ÜDS, 80, Bahar, 2009 |
| İngilizce, YDS, 90, 2018-YDS İ, 2018 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Açık ve Uzaktan Öğrenme |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı |
| 2018-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
| 2017-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2010-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| 2022-2023, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
| 2022-2023, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
| 2021-2022, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
| 2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
| 2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
| 2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
| 2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Targeting Creativity Through a Learner- Generated Digital Storytelling Project | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 |
| 2 | Adoption of online multimedia resources in a general chemistry laboratory course context: A case study | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| 3 | Bir KAÇD’nin tasarım ve uygulama sürecinin eğitmen deneyimleri açısından incelenmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| 4 | From traditional to open learning: digital transformation project | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2025 | 13 |
|
Kürşat Çağıltay
|
2011 - 2020 | 6 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 2 |
|
Mithat Çiçek
|
2013 - 2015 | 2 |
|
Evrim Akman Kadıoğlu
-
|
2012 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 1 |
|
Engin Kurşun
|
2020 | 1 |
|
Şölen Serap Kankılıç Uçak
-
|
2012 | 1 |
|
Sezin Eşfer
-
|
2016 | 1 |
|
Sümeyra Zeynep Et
|
2025 | 1 |
|
Funda Çatan İnan
-
|
2022 | 1 |
|
Kursat Cagiltay
Middle East Technical University (Metu)
|
2021 | 1 |
|
Şölen Serap Kankılıç Uçak
-
|
2012 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79062 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11145 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 741 |
| Anahtar Kelimeler | Açık ve Uzaktan Öğrenme, Eğitim Teknolojileri, Öğretim Tasarımı | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 5 | 5 | 10 | 15 | 0 | 75 | 55 | 55 | 0 | 0 | 65 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 477 . | 507 . | 549 . | 532 . | - | 469 . | 562 . | 584 . | - | - | 389 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 305 . | 343 . | 329 . | 323 . | - | 254 . | 338 . | 313 . | - | - | 217 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 107 . | 107 . | 111 . | 102 . | - | 68 . | 84 . | 84 . | - | - | 51 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 25 . | 28 . | 28 . | 29 . | - | 17 . | 24 . | 20 . | - | - | 8 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 50 . | 48 . | 56 . | 54 . | - | 28 . | 38 . | 38 . | - | - | 22 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 35 . | 35 . | 35 . | 35 . | - | 20 . | 22 . | 24 . | - | - | 14 . |
| Toplam Yayın | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 2 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |