Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2009, 2017 |
Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2009, 2017 |
Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 95, 2023/11 El, 2023 |
İngilizce, YDS, 90, 2018-YDS İ, 2018 |
İngilizce, KPDS, 75, Bahar, 2010 |
İngilizce, ÜDS, 80, Bahar, 2009 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Açık ve Uzaktan Öğrenme |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı |
2018-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2017-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2022-2023, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
2022-2023, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
Kayıt Yok |
İklim Değişikliğine Yönelik Bilimsel Sorgulama ile Harmanlanan Sanal Gerçeklik Ortamı Tasarımı ve Uygulaması TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2024 |
EU Kids Online Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: , 2012-2014 |
Kayıt Yok |
TISOĞLU-KAYA, S., PİRİ, Z., MERİÇELLİ, M., İnan, F.Ç. (2022) "Targeting Creativity Through a Learner- Generated Digital Storytelling Project", International Journal of Technology in Teaching and Learning, 18 (1) pp. 1-23 Link DOI |
TISOĞLU-KAYA, S., Çağıltay, K., Kurşun, E. (2021) "Adoption of online multimedia resources in a general chemistry laboratory course context: A case study", E-LEARNING AND DIGITAL MEDIA, 18 (2) pp. 185-208 DOI |
TISOĞLU-KAYA, S., KAYA, K.Y. (2020) "Bir KAÇD’nin tasarım ve uygulama sürecinin eğitmen deneyimleri açısından incelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (6) pp. 2535-2551 [TR Dizin] DOI |
TISOĞLU-KAYA, S., MERİÇELLİ, M. (2020) "From traditional to open learning: digital transformation project", BULLETIN OF THE TECHNICAL COMMITTEE ON LEARNING TECHNOLOGY, 20 (1) pp. 12-16 [ESCI] Link |
TISOĞLU-KAYA, S., KAYA, K.Y., Çağıltay, K. (2018) "Review of Village Institutions from the Aspect of Instructional Technology", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (1) pp. 463-480 [TR Dizin] Link DOI |
TISOĞLU-KAYA, S., KAYA, K.Y. (2017) "Exploring the Use and Creation of a MOOC Environment: A Case Study.", 26th EDEN Annual Conference , (pp. 272-279), Jönköping, İsveç, (Eylül 2017) |
Eşfer, S., TISOĞLU-KAYA, S., KAYA, K.Y. (2016) "2003-2015 Yılları Arasında Öğretim Teknolojileri Alanında Yazılmış Doktora Tezlerinin İçerik Analizi", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Rize, Türkiye, (Haziran 2016) |
TISOĞLU-KAYA, S., KAYA, K.Y., Çağıltay, K. (2016) "Exploring the Non-obligatory use of Open Educational Resources: A Case Study", OE Global Conference , Krakow, Polonya, (Nisan 2016) |
KAYA, K.Y., TISOĞLU-KAYA, S., Çiçek, M., Çağıltay, K. (2015) "A Course Design for Novice Programmers by Using App Inventor Environment", 2015 AECT International Convention , Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, (Kasım 2015) |
Çiçek, M., KAYA, K.Y., TISOĞLU-KAYA, S. (2013) "The Reasons of Playing/Not Playing Games on Facebook: University Students Case", 2013 AECT International Convention , California, Amerika Birleşik Devletleri, (Ekim 2013) |
TISOĞLU-KAYA, S., KAYA, K.Y., Çağıltay, K. (2013) "Examining the Village Institutions from the Aspect of Instructional Technology: Literature Review", 7th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 224-225), Erzurum, Türkiye, (Haziran 2013) |
TISOĞLU-KAYA, S., KAYA, K.Y., Kadıoğlu, E.A., Uçak, Ş.S.K. (2012) "Investigating Technological Components of Fatih Project: A Review Of Literature", 6th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 370-375), Gaziantep, Türkiye, (Ekim 2012) |
KAYA, K.Y., TISOĞLU-KAYA, S., Uçak, Ş.S.K., Kadıoğlu, E.A. (2012) "Perceptions of Prospective Information Technologies Teachers towards Fatih Project and Its Components", EDULEARN’12 , (pp. 1147-1154), Barcelona, İspanya, (Temmuz 2012) |
TISOĞLU-KAYA, S., Çağıltay, K. (2011) "Gender Differences in Game Preferences of Faculty of Education Students for Educational Game Design", 5th International Computer and Instructional Technologies Symposium , (pp. 389-395), Elazığ, Türkiye, (Ekim 2011) |
Kayıt Yok |
KAYA, K.Y., TISOĞLU-KAYA, S. (2022) "Commercial Games and Their Educational Value: A Review", Kitap: EDUCATION & SCIENCE 2022-IV, İstanbul/Türkiye : Efe Akademik Publishing, Bölüm Sayfaları: 19 / 34, ISBN: 978-625-6939-01-1 |
TISOĞLU-KAYA, S. (2021) "Açık Eğitim Serüveni: Yükseköğretim Çerçevesinde Gelişimi, Uygulamaları ve Geleceği", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 14, ISBN: 978-625-7676-93-9 |
TISOĞLU-KAYA, S., Kurşun, E., Çağıltay, K. (2020) "Open Educational Resources in Turkey", Kitap: Current State of Open Educational Resources in the “Belt and Road” Countries, : Springer, Bölüm Sayfaları: 213 / 235, ISBN: 978-981-15-3039-5 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Targeting Creativity Through a Learner- Generated Digital Storytelling Project | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 |
2 | Bir KAÇD’nin tasarım ve uygulama sürecinin eğitmen deneyimleri açısından incelenmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
3 | Adoption of online multimedia resources in a general chemistry laboratory course context: A case study | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2022 | 11 |
Kürşat Çağıltay
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2011 - 2021 | 7 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 2 |
Engin Kurşun
Atatürk Üniversitesi
|
2020 - 2021 | 2 |
Mithat Çiçek
Giresun Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 2 |
Evrim Akman Kadıoğlu
-
|
2012 | 2 |
-
|
2022 | 1 |
Şölen Serap Kankılıç Uçak
-
|
2012 | 1 |
Sezin Eşfer
-
|
2016 | 1 |
Funda Çatan İnan
-
|
2022 | 1 |
Şölen Serap Kankılıç Uçak
-
|
2012 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 655 |
Anahtar Kelimeler | Açık ve Uzaktan Öğrenme, Eğitim Teknolojileri, Öğretim Tasarımı |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 5 | 10 | 15 | 0 | 75 | 55 | 55 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 466 . | 499 . | 539 . | 529 . | - | 454 . | 571 . | 570 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 323 . | 343 . | 344 . | 332 . | - | 257 . | 333 . | 316 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 109 . | 106 . | 117 . | 101 . | - | 72 . | 82 . | 86 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 36 . | 39 . | 37 . | 38 . | - | 24 . | 30 . | 28 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 68 . | 62 . | 66 . | 67 . | - | 41 . | 45 . | 51 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 42 . | 44 . | 40 . | 42 . | - | 26 . | 24 . | 30 . | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |