Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2009, 2017 |
Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2009, 2017 |
Lisans, Türkiye, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 95, 2023/11 El, 2023 |
İngilizce, KPDS, 75, Bahar, 2010 |
İngilizce, ÜDS, 80, Bahar, 2009 |
İngilizce, YDS, 90, 2018-YDS İ, 2018 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Açık ve Uzaktan Öğrenme |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı |
2018-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2017-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2022-2023, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
2022-2023, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Targeting Creativity Through a Learner- Generated Digital Storytelling Project | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 |
2 | Adoption of online multimedia resources in a general chemistry laboratory course context: A case study | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
3 | Bir KAÇD’nin tasarım ve uygulama sürecinin eğitmen deneyimleri açısından incelenmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
4 | From traditional to open learning: digital transformation project | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2025 | 13 |
![]()
Kürşat Çağıltay
![]() |
2011 - 2020 | 6 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 2 |
![]()
Mithat Çiçek
![]() |
2013 - 2015 | 2 |
![]()
Evrim Akman Kadıoğlu
-
|
2012 | 2 |
![]()
-
|
2022 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 1 |
![]()
Engin Kurşun
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Şölen Serap Kankılıç Uçak
-
|
2012 | 1 |
![]()
Sezin Eşfer
-
|
2016 | 1 |
![]()
Sümeyra Zeynep Et
![]() |
2025 | 1 |
![]()
Funda Çatan İnan
-
|
2022 | 1 |
![]()
Kursat Cagiltay
Middle East Technical University (Metu)
(Turkey)
|
2021 | 1 |
![]()
Şölen Serap Kankılıç Uçak
-
|
2012 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 723 |
Anahtar Kelimeler | Açık ve Uzaktan Öğrenme, Eğitim Teknolojileri, Öğretim Tasarımı |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 5 | 10 | 15 | 0 | 75 | 55 | 55 | 0 | 0 | 65 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 482 . | 506 . | 552 . | 534 . | - | 467 . | 568 . | 584 . | - | - | 284 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 311 . | 343 . | 334 . | 318 . | - | 255 . | 342 . | 316 . | - | - | 155 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 108 . | 105 . | 114 . | 103 . | - | 70 . | 85 . | 86 . | - | - | 37 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 26 . | 31 . | 30 . | 31 . | - | 19 . | 23 . | 22 . | - | - | 5 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 52 . | 50 . | 55 . | 57 . | - | 32 . | 38 . | 42 . | - | - | 11 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 36 . | 36 . | 34 . | 37 . | - | 21 . | 22 . | 26 . | - | - | 8 . |
Toplam Yayın | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |