Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engelliler Eğitimi (Dr), 2018, 2023 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihinsel Engellilerin Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
| Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, 2005, 2009 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engelliler Eğitimi (Dr), 2018, 2023 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihinsel Engellilerin Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
| Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, 2005, 2009 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Otistik Engelliler Eğitimi Otistik Engelliler Eğitimi |
| 2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) Ankara üniversitesi eğitim bilimleri fakültesi özel eğitim dergisi,, 2024 |
| Üye, Özel Eğitimciler Derneği, 2022-2024 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Ahmet Yıkmış
|
2016 - 2021 | 5 |
|
Özlem Toprak
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2018 - 2021 | 3 |
|
Atilla Cavkaytar
-
|
2019 - 2022 | 2 |
|
Elif Sazak Duman
-
|
2014 - 2018 | 2 |
|
Emine Eratay
|
2014 | 2 |
|
Yasemin Ergenekon
-
|
2020 - 2023 | 2 |
|
Funda Ulugöl
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2023 - 2025 | 2 |
|
Esra Erbaş
-
|
2019 - 2020 | 2 |
|
Fırat Keser
-
|
2014 - 2019 | 2 |
|
Sezgin Vuran
-
|
2019 - 2020 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 1 |
|
Müzeyyen Eldeniz Çetin
-
|
2014 | 1 |
|
Özlem Toprak
-
|
2020 | 1 |
|
Erkan Tekinarslan
-
|
2015 | 1 |
|
İlknur Çifci Tekinarslan
-
|
2015 | 1 |
|
Erkan Tekinarslan
|
2017 | 1 |
|
Cansu Kançeşme
-
|
2014 | 1 |
|
Derya Çıkılı
-
|
2014 | 1 |
|
Elif Sazak Pınar
-
|
2014 | 1 |
|
Fatma Merdan
-
|
2014 | 1 |
|
İ. Güniz Çalışkan
-
|
2016 | 1 |
|
İlknur Çifci Tekinarslan
-
|
2017 | 1 |
|
Müslüm Yıldız
-
|
2016 | 1 |
|
Özge Özlü
-
|
2014 | 1 |
|
Özlem Küçük
-
|
2014 | 1 |
|
Sedef Tümeğ
-
|
2014 | 1 |
|
Sevcan Tekcan
-
|
2014 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Otistik Engelliler Eğitimi | 73 |
| Anahtar Kelimeler | Otistik Engelliler Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 2 | 4 | 15 | 4 | 6 | 37 | 4 | 18 | 4 | 6 | 30 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 479 . | 509 . | 546 . | 544 . | 550 . | 509 . | 613 . | 619 . | 599 . | 554 . | 400 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 310 . | 347 . | 328 . | 338 . | 327 . | 289 . | 386 . | 350 . | 382 . | 357 . | 239 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 20 . | 23 . | 28 . | 31 . | 30 . | 24 . | 37 . | 38 . | 41 . | 39 . | 21 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 16 . | 20 . | 19 . | 21 . | 23 . | 20 . | 22 . | 28 . | 26 . | 28 . | 16 . |
| Toplam Yayın | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | 2 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | 1 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | 1 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 |