Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2010, 2013 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Pr., 2001, 2005 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2009 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2017, 2020 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2017, 2020 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2010, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2009 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Pr., 2001, 2005 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 63, 2018 |
Sertifika, Temel Hukuki Kavramlar, Ankara, 10-01-2012, 10-02-2012 |
Çalıştay, Değerler Şehri Kastamonu, Kastamonu, 30-05-2012, 31-05-2012 |
Çalıştay, Qualitative Data Analysis in Educational Research, Gazimağusa/Kıbrıs, 22-06-2011, 25-06-2011 |
Çalıştay, Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi NVIVO 9 programının Tanıtımı ve Uygulamaları, Ankara, 24-09-2011, 25-09-2011 |
Sertifika, Higher Educationa History and Civics, Ankara, 15-12-2007, 15-12-2007 |
Sertifika, Yabancı Dil Kursu Sertifikası, Kastamonu, 13-03-2004, 16-05-2004 |
Sertifika, Bilgilsayar Meslek Dalı Eğitim Programları Kurs Sertifikası, Kastamonu, 01-10-2002, 01-02-2003 |
Kurs, Halk Oyunları, Sinop, 06-03-1999, 13-06-1999 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Sosyal Bilgiler Eğitimi |
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2014-2016, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Göktuğ İbret, Yüksek Lisans, 2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Çocuk Hakları Açısından İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Canan Şahin Unat, Yüksek Lisans, 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde oyunla öğretim etkinliklerinin öğrenci açısından incelenmesi: Bir eylem araştırması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Fatıma Betül Demir, Doktora, Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının 6. sınıf öğrencilerinin ekolojik okuryazarlıkları üzerindeki etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Gamze Hançer, Yüksek Lisans, Çocuk hakları ve çocuk istismarı konusunda sosyal bilgiler öğretmen adaylarının görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Fikriye Hilal Yaman, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının ve okul öncesi öğretmenlerinin çocuk istismarına yönelik farkındalıklarının belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Saadet Sümeyye Ahmetoğlu, Yüksek Lisans, T.C. İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde akıllı tahta kullanımına yönelik öğrenci görüşlerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Mehmet Topal, Yüksek Lisans, Demokrasi ve insan hakları kavramlarına ilişkin sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Fatıma Betül Demir, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı eğitim sürecine göre argüman düzeylerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
2022-2023, VATANDAŞLIK BİLGİSİ, Lisans |
2022-2023, TÜRK HUKUK SİSTEMİ, Lisans |
2022-2023, SOSYAL BİLGİLER ÖĞRENME VE ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI, Lisans |
2022-2023, SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2022-2023, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, SOSYAL BİLGİLERDE VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARININ ÖĞRETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, ÇOCUK HAKLARI VE GÜVENLİĞİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, TEMEL HUKUK, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, SEÇMELİ I (ÇOCUK HAKLARI), Lisans |
2017-2018, VATANDAŞLIK BİLGİSİ, Lisans |
2017-2018, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans |
2017-2018, SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans |
2017-2018, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, SOSYAL BİLGİLERDE VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARININ ÖĞRETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2016-2017, TEMEL HUKUK, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, SEÇMELİ I (ÇOCUK HAKLARI), Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2016-2017, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans |
2016-2017, SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2016-2017, SOSYAL BİLGİLERDE VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARININ ÖĞRETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2015-2016, TEMEL HUKUK, Lisans |
2015-2016, VATANDAŞLIK BİLGİSİ, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2015-2016, SEÇMELİ I (ÇOCUK HAKLARI), Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans |
2015-2016, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2015-2016, ÇOCUK HAKLARI VE GÜVENLİĞİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2015-2016, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, SOSYAL BİLGİLERDE VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARININ ÖĞRETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2014-2015, TEMEL HUKUK, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2014-2015, SEÇMELİ I (ÇOCUK HAKLARI), Lisans |
2014-2015, VATANDAŞLIK BİLGİSİ, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2014-2015, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans |
2014-2015, SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans |
2014-2015, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2014-2015, ÇOCUK HAKLARI VE GÜVENLİĞİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, SOSYAL BİLGİLERDE İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2013-2014, VATANDAŞLIK BİLGİSİ, Lisans |
2013-2014, SEÇMELİ I (EĞİTİM HUKUKU), Lisans |
2013-2014, BİLİM TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans |
2013-2014, FELSEFE, Lisans |
2013-2014, SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Lisans |
2013-2014, HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2013-2014, TEMEL HUKUK, Lisans |
2013-2014, SİYASET BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2013-2014, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2013-2014, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, SOSYAL BİLGİLERDE VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARININ ÖĞRETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2013-2014, İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ, Lisans |
2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2013-2014, SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans |
2013-2014, SEÇMELİ II (EĞİTİM HUKUKU), Lisans |
Kayıt Yok |
7'de 7 Okuryazar (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2023 |
Kızlar İçin El Ele (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2015-2017 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mesleki Özyeterlilik Algıları ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2017 |
Kayıt Yok |
Topal, M., Haçat, S.O. (2022) "Güney Afrika okullarında yurttaşlık politikası", 10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2022) |
Haçat, S.O., Topal, M. (2021) "A study on out-of-school social studies teaching analysis study", V. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi , Türkiye, (Kasım 2021) |
Haçat, S.O., Topal, M. (2021) "Sosyal bilgiler eğitimine farklı bir bakış", 9. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Aralık 2021) |
Demir, F.B., Haçat, S.O. (2019) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına İlişkin Çizdikleri Resimlerin Analizi", 8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2019) |
Haçat, S.O. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Hukuk Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri", 3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2019) |
Haçat, S.O. (2017) "Temel Hukuk Dersinin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Etkisi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (Nisan 2017) |
Hançer, G., Haçat, S.O. (2017) "Gazete Küpürlerinde Yer Alan Çocuk İstismari Konusunun Sosyal Bilgiler Öğretim Programındaki Beceriler İLe İlişkilendirilmesi", VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2017) |
Haçat, S.O., Demir, F.D. (2017) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersine İlişkin Görüşleri", VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempzoyumu , (Mayıs 2017) |
Yaman, F.H., Oğuz, S. (2016) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk İstismarı Ve Çocuk Hakları naİlişkin Metafor Analizi", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Nisan 2016) |
Oğuz, S., Sözcü, U. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Kitle İletişim Araçlarını Kullanma Durumları", 15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2016) |
Oğuz, S., Sözcü, U. (2016) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Sosyal Medyanın Değerler Üzerine Etkisi", 5.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2016) |
Akyüz, H.İ., Oğuz, S. (2016) "Örnek Olay Yönteminin Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerisi Algısına Etkisi", ERPA International Congresses on Education , (Haziran 2016) |
İbret, B.Ü., Recepoğlu, E., Haçat, S.O., Recepoğlu, S. (2015) "Yüksek Öğretim Öğrencilerinin Demokrasi Kavramına Yönelik Metafor Algılarının İncelenmesi", International Conference on Quality in Higher Education , (Aralık 2015) |
Haçat, S.O., Demir, F.D. (2015) "Sosyal Bilgiler Öğretim Programı ve Ders Kitabının Toulmin Argüman Modeline Göre Değerlendirilmesi", 4.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2015) |
Haçat, S.O., Öztürk, Ş. (2014) "İnsan Hakları ve Vatandaşlık Bilinci İle İlgili Konuların Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi", 3.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2014) |
Haçat, S.O., Avcı, E.K. (2014) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı ile İlgili Görüşleri", 3.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2014) |
Haçat, S.O. (2013) "Democracy Perceptions of Fourth Grade Students", 4. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (Ekim 2013) |
Haçat, S.O., Avcı, E.K. (2013) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine Yönelik Görüşleri Kastamonu Örneği", International Symposium on Social Studies Education II. , Aksaray, Türkiye, (Nisan 2013) |
Faiz, M., Haçat, S.O., Çiydem, E. (2012) "Popüler Kültürün Parçası olan Tarihi Dizilere Yönelik Öğrenci Görüşleri Kastamonu Örneği", 2. International Symposium on History Education. , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2012) |
Çepni, O., Haçat, S.O., Kılcan, B. (2012) "İnternet Kullanımının İyi Bir Vatandaş Yetiştirmedeki Rolü", International Symposium on Social Studies Education I , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2012) |
Gülcan, M.G., Haçat, S.O. (2012) "İlköğretim Okulu Müdürlerinin Liderlik Rolleri Hakkında Öğretmen Görüşleri Kastamonu Örneği", 3. World International Conference on Educational Sciences , (Ocak 2012) |
Haçat, S.O., Kurnaz, M.A., Karatekin, K., İbret, B.Ü. (2012) "Ay ın Evreleri Konusunda Sınıf Öğretmeni Adaylarının Algı Durumları", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012) |
Haçat, S.O., Kurnaz, M.A., Karatekin, K., İbret, B.Ü. (2012) "Temel Astronomi Kavramlarına İlişkin Sınıf Öğretmen Adaylarının Algılarının Belirlenmesi", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012) |
Karakuş, U., Haçat, S.O. (2011) "Sosyal Bilgiler Eğitiminde Google Earth Kullanımı", 5. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2011) |
Gülcan, M.G., Haçat, S.O. (2011) "İlköğretim Okulu Müdürlerinin Liderlik Rolleri Hakkında Öğretmen Görüşleri Kastamonu Örneği", 3. World International Conference on Educational Sciences , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2011) |
Çetin, T., Haçat, S.O. (2011) "Turizm Destekli Sosyal Bilgiler Eğitimi Hakkında Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Burdur, Türkiye, (Eylül 2011) |
Haçat, S.O., Şengüleç, M. (2011) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanımına İlişkin Görüşleri", 5. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2011) |
Kayıt Yok |
Haçat, S.O. (2023) "Eğitimde Rehberlik ve Psiko-Sosyal Etkinliklerinin Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi", Kitap: Eğitimde Palyatif Uygulamalar, : Pegem Akademi |
Karatekin, K., Haçat, S.O. (2023) "Eğitim Politikalarının Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi", Kitap: Eğitimde Palyatif Uygulamalar, : Pegem Akademi |
Haçat, S.O., Topal, M. (2023) "Ebeveyn Eğitimi", Kitap: 21. Yüzyılda Alternatif Eğitim Türleri, : Pegem Akademi |
Haçat, S.O. (2022) "Robert E. Slavin ve Eğitim", Kitap: BİLİM DÜNYASINDA EĞİTİM - II, : Pegem Akademi |
Haçat, S.O. (2022) "Kathie F. Nunley ve Eğitim", Kitap: BİLİM DÜNYASINDA EĞİTİM - II, : Pegem Akademi |
Haçat, S.O., Topal, M. (2022) "SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE FARKLI BİR BAKIŞ", Kitap: Sosyal Bilimler Araştırmalarında Multidisipliner Stratejik Yaklaşımlar, : Strategic Researches Academy (SRA) |
Haçat, S.O., Topal, M. (2022) "GÜNEY AFRİKA OKULLARINDA YURTTAŞLIK POLİTİKASI", Kitap: SOSYAL VE İNSANİ BİLİMLER Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 5, : IVPE Yayınevi |
Haçat, S.O. (2021) "Eğitimde Yurttaşlık Okuryazarlığı", Kitap: Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-III, : Pegem Akademi |
Haçat, S.O. (2021) "Yurttaşlık Okuryazarlığı", Kitap: Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar II, : Pegem Akademi |
Demir, F.B., Haçat, S.O. (2021) "Eğitim Sisteminde Alternatif Arayışlar: Ters Yüz Sınıf Modeli", Kitap: Pandemi Sürecinde Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler, Ankara/Türkiye : Hiber Yayın |
Haçat, S.O., Demir, F.B., Topal, M. (2021) "Sosyal Bilgiler Eğitiminde Alternatif Bir Bakış: Okul Dışı Tarih Öğretimi", Kitap: Sosyal Bilimlerde Akademik Değerlendirmeler, : SRA Academic Publishing |
Haçat, S.O., Topal, M. (2021) "Eğitimde Eğitsel Oyun Okuryazarlığı", Kitap: Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-II, : Pegem Akademi |
Haçat, S.O. (2021) "Eğitimde Bilgi Okuryazarlığı", Kitap: Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-I, : Pegem Akademi |
Haçat, S.O. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde İnsan Hakları,Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, : Vizetek |
Haçat, S.O. (2020) "Sosyal Bilim Alanında Kastamonu İli Üzerine Yapılan LisansüstüTezlerin Analizi", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski’ye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, : Pegem Akademi |
Haçat, S.O., Demir, F.B. (2020) "Sosyal Bilimlerde Uzaktan Eğitimin Etik Açısından Analizi", Kitap: Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış, : Pegem Akademi |
Haçat, S.O., Demir, F.B. (2020) "Sosyal Bilimlerde Uzaktan Eğitimin, Etkileşim TemelliÖğrenme Ortamları Açısından Analizi", Kitap: Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış, : Pegem Akademi |
Haçat, S.O. (2020) "Dünyada Postmodern Toplum Tartışmaları ve Eğitim", Kitap: Eğitim Tarihi, : Pegem Akademi |
Haçat, S.O. (2019) "Hukuk Okuryazarlığı", Kitap: Sosyal Bilgilerde Beceri Eğitimi, : Pegem Akademi |
Demir, F.B., Haçat, S.O., Kılcan, B. (2019) "Literacy in social studies education", Kitap: New Horizons in Eduational Sciences, Litvanya : SRA Academic Publishing |
Haçat, S.O. (2019) "Use of Computer Animations in Social Studies", Kitap: Technological Reflections In Social Reflections In Social Studies Education, : Pegem Akademi |
Haçat, S.O. (2019) "Sosyal Bilgiler ve Kültür", Kitap: Sosyal Bilgiler ve Toplum, : Pegem Akademi |
Haçat, S.O. (2019) "Sosyal Bilgiler ve Hukuk", Kitap: Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, : Pegem Akademi |
Haçat, S.O., Önlen, M. (2018) "REFLECTION OF THE CONCEPT OF CHILDREN IN NATIONAL NEWSPAPERS", Kitap: Current Trends in Social Studies Education, : LAMBERT ACADEMİC PUBLICATION |
Haçat, S.O., Demir, F.D. (2018) "THE COVERAGE OF THE UNCONVENTION ON THE RIGHTS OF THE CHILD IN THE SOCIAL STUDIES CURRICULUM", Kitap: Current Trends in Social Studies Education, : LAMBERT ACADEMİC PUBLICATION |
Haçat, S.O. (2017) "Analysis of Value Transfer in Social Studies Education within Framework of the Principle of Causality", Kitap: New Approaches In Social Studies Education (I), : International Society for Research in Education andScience (ISRES) |
Oğuz, S., Demir, F.B. (2016) "Argümantasyon Tekniğiyle Sosyal Bilgiler Öğretimi", Kitap: Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi, Türkiye : PEGEM AKADEMİ |
Haçat, S.O. (2016) "Bilişim ve Medya Sorunları", Kitap: Günümüz Dünya Sorunları, Türkiye : Pegem Akademi |
Haçat, S.O. (2015) "Sosyal Bilgiler Eğitiminde Hukuksal Mekânlara Dayalı ÖğrenmeOrtamları", Kitap: Sosyal Bilgiler Eğitiminde Mekânsal Öğrenme Ortamları, Türkiye : Pegem Akademi |
Haçat, S.O. (2013) "Hukuk Okuryazarlığı", Kitap: Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar, Ankara/Türkiye : Pegem A Yayıncılık |
Haçat, S.O. (2013) "Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Beceri Öğretimi.", Kitap: Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Haçat, S.O. (2007) "A. Condercet ve Vatandaşlık Eğitimi", Kitap: Sosyal Bilgiler Eğitimi Açısından Eğitim Klasikleri İncelemeleri, Ankara/Türkiye : Pegem A Yayıncılık |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski’xxye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, 2020, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018, Yrd. Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017, Yrd. Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Yrd. Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Yrd. Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Yrd. Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Yrd. Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Yrd. Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2015 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (2002-2018)
AVRASYA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
|
0 | 0 | 0 | 6 | 12 | 6 | 0 | 0 | 24 |
2 |
EĞİTİM ALANINDA OKURYAZARLIK ÜZERİNE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN ANALİZİ
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi
|
2 | 0 | 0 | 3 | 6 | 9 | 0 | 0 | 20 |
3 |
Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar
|
0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 12 | 0 | 0 | 17 |
4 |
Primary School Students’ Views of Digital Citizenship
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 7 | 8 | 2 | 0 | 0 | 17 |
5 |
Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularında Google Earth Kullanımı Ve Öğretmen Görüşleri
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 4 | 5 | 7 | 0 | 0 | 16 |
6 |
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin İnsan Haklari, Yurttaşlik ve Demokrasi Dersine İlişkin Görüşleri
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 6 | 10 | 0 | 0 | 0 | 16 |
7 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarına Göre Sosyal Medya Kullanımının Değerler Üzerine Etkisi
Turkish Studies
|
0 | 0 | 0 | 2 | 11 | 3 | 0 | 0 | 16 |
8 |
Sosyal Bilim Disiplinlerine Göre 2005 ve 2018 SosyalBilgiler Dersi Öğretim Programındaki KazanımlarınDeğerlendirilmesi
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 6 | 7 | 0 | 0 | 14 |
9 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Coğrafya Konularının Öğretimine İlişkin Öz Yeterlikleri
Marmara Coğrafya Dergisi (elektronik)
|
0 | 0 | 0 | 2 | 5 | 3 | 1 | 0 | 11 |
10 |
İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Kazanımların Vatandaşlık Konuları Bağlamında İncelenmesi
Online Fen Eğitimi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 7 | 0 | 0 | 9 |
11 |
SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ DEĞERLER AÇISINDANİNCELENMESİ
Tarih Okulu Dergisi (Journal of History School)
|
0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 4 | 0 | 0 | 9 |
12 |
Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Ve Ders Kitabının Toulmın Argüman Modeline Göre Değerlendirilmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 0 | 0 | 6 |
13 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarinin Hak ve Sorumluluk Konusundaki Sözlü Argümantasyon Durumlarinin İncelenmesi
TÜRKİYE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 5 |
14 |
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Eğitimi Çerçevesinde Hukuk Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
Turkish Studies
|
0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 5 |
15 |
SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA EĞİTİMİ AÇISINDAN SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
DİYALEKTOLOG ULUSAL SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
|
0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 5 |
16 |
İnsan Hakları, Yurttaşlık Ve Demokrasi Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Analizi(1998,2010,2015,2018)
Researcher:Social Science Studies
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 4 |
17 |
Geleneksel Çocuk Oyunlarının Değerler Eğitimindeki Rolünün Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 4 |
18 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine Yönelik Görüşleri
Cumhuriyet International Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 |
19 |
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Kadın İmajı (1968-1998-2005-2018)
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
20 |
Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
21 |
Assessment of the Basic Law Lesson Consistent with the Opinions of Social Studies Pre-Service Teachers
International Journal of Higher Education
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 |
22 |
Sosyal Bilgiler ve Toplum
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
23 |
Sosyal Bilgiler Eğitimi Açısından Eğitim Klasikleri İncelemeleri
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
24 |
Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
25 |
Opinions of Middle School Students on the Justice Concept within the Framework of Social Studies Education
International Journal of Higher Education
|
1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
26 |
Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar II
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
27 |
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına İlişkin Çizdikleri Resimlerin Analizi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
28 |
Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-I
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
29 |
Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
30 |
New Horizons in Eduational Sciences
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
31 |
DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI KAVRAMLARINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
32 |
T.C. İNKILÂP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERSİNDE AKILLITAHTA KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİNİNCELENMESİ
Tarih Okulu Dergisi (TOD)
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
33 |
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
34 |
Günümüz Dünya Sorunları
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
35 |
Social Science Preserves Teachers’s Competence of Self-Sufficience Levels
Procedia-Social and Behavioral Sciences
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
36 |
Temel Astronomi Kavramlarına İlişkin Sınıf Öğretmen Adaylarının Algılarının Belirlenmesi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Mehmet Topal
-
|
2019 - 2023 | 13 |
Fatıma Demir Demir
-
|
2015 - 2019 | 10 |
Fatıma Betül Demir
-
|
2016 - 2020 | 6 |
Fatıma Betül Demir
-
|
2019 - 2023 | 5 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2023 | 4 |
Ufuk Sözcü
-
|
2016 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2015 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2014 | 3 |
Bahadır Kılcan
Gazi Üniversitesi
|
2012 - 2019 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 | 2 |
Ufuk Karakuş
Gazi Üniversitesi
|
2011 - 2013 | 2 |
Osman Çepni
Karabük Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 2 |
Murat Gürkan Gülcan
Gazi Üniversitesi
|
2011 - 2012 | 2 |
Maksut Önlen
-
|
2018 | 2 |
Mehmet Tatan
-
|
2018 - 2020 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Erol Koçoğlu
-
|
2023 | 1 |
Mehmet Ali Çakmak
Gazi Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Turhan Çetin
Gazi Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Efe Bulut
-
|
2022 | 1 |
Fatma Betül Demir
-
|
2019 | 1 |
Fikriye Hilal Yaman
-
|
2016 | 1 |
Gamze Hançer
-
|
2017 | 1 |
Mesut Şengüleç
-
|
2011 | 1 |
Saadet Sümeyye Ahmetoğlu
-
|
2018 | 1 |
Serpil Recepoğlu
-
|
2015 | 1 |
Şule Öztürk
-
|
2014 | 1 |
Veysel Göçer
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 607 |
Anahtar Kelimeler | Sosyal Bilgiler Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 70 | 142 | 85 | 170 | 265 | 150 | 305 | 140 | 149 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 400 . | 360 . | 463 . | 372 . | 282 . | 382 . | 319 . | 477 . | 435 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 262 . | 209 . | 267 . | 185 . | 107 . | 199 . | 127 . | 232 . | 232 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 48 . | 31 . | 52 . | 33 . | 10 . | 34 . | 12 . | 41 . | 42 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 23 . | 8 . | 23 . | 13 . | 5 . | 18 . | 4 . | 19 . | 16 . | - |
Toplam Yayın | 4 | 9 | 6 | 9 | 10 | 5 | 10 | 5 | 7 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 3 | 2 | 8 | 3 | 2 | 1 | 1 | 5 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 2 | 1 | 1 | 5 | 3 | 7 | 3 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 4 | 3 | 0 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 1 | 8 | 2 | 2 | 1 | 1 | 4 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 2 | 1 | 1 | 5 | 3 | 7 | 3 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 3 | 3 | 0 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |