img
Doç. Dr. Sibel OĞUZ HAÇAT

Doç. Dr. Sibel OĞUZ HAÇAT

  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
  • Sosyal Bilgiler Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
89
Atıf
284
h-index
10
Proje
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2017, 2020
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2010, 2013
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2009
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Pr., 2001, 2005
Araştırma Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2017, 2020
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2010, 2013
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2009
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Pr., 2001, 2005
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 63, 2018
Sertifika, Temel Hukuki Kavramlar, Ankara, 10-01-2012, 10-02-2012
Çalıştay, Değerler Şehri Kastamonu, Kastamonu, 30-05-2012, 31-05-2012
Çalıştay, Qualitative Data Analysis in Educational Research, Gazimağusa/Kıbrıs, 22-06-2011, 25-06-2011
Çalıştay, Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi NVIVO 9 programının Tanıtımı ve Uygulamaları, Ankara, 24-09-2011, 25-09-2011
Sertifika, Higher Educationa History and Civics, Ankara, 15-12-2007, 15-12-2007
Sertifika, Yabancı Dil Kursu Sertifikası, Kastamonu, 13-03-2004, 16-05-2004
Sertifika, Bilgilsayar Meslek Dalı Eğitim Programları Kurs Sertifikası, Kastamonu, 01-10-2002, 01-02-2003
Kurs, Halk Oyunları, Sinop, 06-03-1999, 13-06-1999
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Sosyal Bilgiler Eğitimi
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2013-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2010-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2014-2016, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Sevda Erdil, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretmenlerine göre özel eğitim gereksinimi olan öğrencilerin, çocuk haklarının kullanımına dair görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Göktuğ İbret, Yüksek Lisans, 2018 sosyal bilgiler dersi öğretim programının çocuk hakları açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Mehmet Topal, Doktora, Ortaokul öğrencileri için bir yurttaşlık okuryazarlığı eğitim programının geliştirilmesi ve uygulamasının değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Canan Şahin Unat, Yüksek Lisans, 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde oyunla öğretim etkinliklerinin öğrenci açısından incelenmesi: Bir eylem araştırması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Fatıma Betül Demir, Doktora, Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının 6. sınıf öğrencilerinin ekolojik okuryazarlıkları üzerindeki etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Gamze Hançer, Yüksek Lisans, Çocuk hakları ve çocuk istismarı konusunda sosyal bilgiler öğretmen adaylarının görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Saadet Sümeyye Ahmetoğlu, Yüksek Lisans, T.C. İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde akıllı tahta kullanımına yönelik öğrenci görüşlerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Fikriye Hilal Yaman, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının ve okul öncesi öğretmenlerinin çocuk istismarına yönelik farkındalıklarının belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Fatıma Betül Demir, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı eğitim sürecine göre argüman düzeylerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Mehmet Topal, Yüksek Lisans, Demokrasi ve insan hakları kavramlarına ilişkin sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
2022-2023, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2022-2023, SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI, Lisans
2022-2023, SOSYAL BİLGİLER ÖĞRENME VE ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI, Lisans
2022-2023, TÜRK HUKUK SİSTEMİ, Lisans
2022-2023, VATANDAŞLIK BİLGİSİ, Lisans
2021-2022, ÇOCUK HAKLARI VE GÜVENLİĞİ, Yüksek Lisans
2021-2022, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2021-2022, SOSYAL BİLGİLERDE VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARININ ÖĞRETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2017-2018, SOSYAL BİLGİLERDE VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARININ ÖĞRETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2017-2018, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2017-2018, SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans
2017-2018, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans
2017-2018, VATANDAŞLIK BİLGİSİ, Lisans
2017-2018, SEÇMELİ I (ÇOCUK HAKLARI), Lisans
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2017-2018, TEMEL HUKUK, Lisans
2016-2017, SOSYAL BİLGİLERDE VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARININ ÖĞRETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2016-2017, SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2016-2017, SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans
2016-2017, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans
2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans
2016-2017, SEÇMELİ I (ÇOCUK HAKLARI), Lisans
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2016-2017, TEMEL HUKUK, Lisans
2015-2016, SOSYAL BİLGİLERDE VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARININ ÖĞRETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2015-2016, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2015-2016, SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2015-2016, ÇOCUK HAKLARI VE GÜVENLİĞİ, Yüksek Lisans
2015-2016, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans
2015-2016, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2015-2016, SEÇMELİ I (ÇOCUK HAKLARI), Lisans
2015-2016, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans
2015-2016, VATANDAŞLIK BİLGİSİ, Lisans
2015-2016, TEMEL HUKUK, Lisans
2014-2015, SOSYAL BİLGİLERDE İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2014-2015, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2014-2015, ÇOCUK HAKLARI VE GÜVENLİĞİ, Yüksek Lisans
2014-2015, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans
2014-2015, SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans
2014-2015, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2014-2015, VATANDAŞLIK BİLGİSİ, Lisans
2014-2015, SEÇMELİ I (ÇOCUK HAKLARI), Lisans
2014-2015, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans
2014-2015, TEMEL HUKUK, Lisans
2013-2014, SEÇMELİ II (EĞİTİM HUKUKU), Lisans
2013-2014, SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans
2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2013-2014, İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ, Lisans
2013-2014, SOSYAL BİLGİLERDE VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARININ ÖĞRETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2013-2014, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2013-2014, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2013-2014, SİYASET BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans
2013-2014, TEMEL HUKUK, Lisans
2013-2014, HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Lisans
2013-2014, SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Lisans
2013-2014, FELSEFE, Lisans
2013-2014, BİLİM TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans
2013-2014, SEÇMELİ I (EĞİTİM HUKUKU), Lisans
2013-2014, VATANDAŞLIK BİLGİSİ, Lisans
Kayıt Yok
TÜBİTAK 4005 7'de 7 Okuryazar TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2023  
Kızlar İçin El Ele Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2015-2017  
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mesleki Özyeterlilik Algıları ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi BAP Proje: Araştırmacı , 2015-2017  
Kayıt Yok
Acar, F., OĞUZ-HAÇAT, S. (2024) "Milli Eğitim Şûralarında STEM Alanlarına Yönelik Alınan Kararların Değerlendirilmesi", INESJOURNAL (The Journal of International Education Science), 11 (39) Link DOI  
Demir, F.B., OĞUZ-HAÇAT, S. (2023) "Ekolojik Okuryazarlığa Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi,, (0) Link  
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2023) "Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olarak Mezarlıklar", Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi, (0) Link  
Koçoğlu, E., OĞUZ-HAÇAT, S., Göçer, V. (2023) "The Relationship between Digital Literacy and Digital Citizenship Levels of STEM Teacher Candidates: The Mediating Role of Digital Teaching Material Development Self-Efficacy", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH), (0) Link  
KARATEKİN, K., OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2023) "Investigation of Attitudes towards Solid Waste and Recycling from a Social Perspective", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, (0) Link  
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2023) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNDEN DİN OKURYAZARLIĞINA BİR BAKIŞ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link   
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M., Bulut, E. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Görüşleri", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, (0) Link  
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2021) "Geleneksel Çocuk Oyunlarının Değerler Eğitimindeki Rolünün Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD), (0) [TR Dizin] Link   
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2020) "SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ DEĞERLER AÇISINDANİNCELENMESİ", Tarih Okulu Dergisi (Journal of History School), (0) [TR Dizin] Link   
Tatan, M., Demir, F.B., OĞUZ-HAÇAT, S. (2020) "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Kadın İmajı (1968-1998-2005-2018)", Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi, (0) Link  
Topal, M., OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI KAVRAMLARINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, (0)  
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.D. (2019) "EĞİTİM ALANINDA OKURYAZARLIK ÜZERİNE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN ANALİZİ", Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, (0)  
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.D. (2019) "SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA EĞİTİMİ AÇISINDAN SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ", DİYALEKTOLOG ULUSAL SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, (0)  
Demir, F.D., OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Sosyal Bilim Disiplinlerine Göre 2005 ve 2018 SosyalBilgiler Dersi Öğretim Programındaki KazanımlarınDeğerlendirilmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, (0)  
Ahmetoğlu, S.S., OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "T.C. İNKILÂP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERSİNDE AKILLITAHTA KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİNİNCELENMESİ", Tarih Okulu Dergisi (TOD), (0) [TR Dizin] Link   
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.D. (2018) "SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (2002-2018)", AVRASYA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, (0) [TR Dizin] Link   
Demir, F.D., OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarinin Hak ve Sorumluluk Konusundaki Sözlü Argümantasyon Durumlarinin İncelenmesi", TÜRKİYE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, (0)  
OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Opinions of Middle School Students on the Justice Concept within the Framework of Social Studies Education", International Journal of Higher Education, (0)  
OĞUZ-HAÇAT, S., Önlen, M., Tatan, M., Demir, F.D. (2018) "İnsan Hakları, Yurttaşlık Ve Demokrasi Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Analizi(1998,2010,2015,2018)", Researcher:Social Science Studies, (0) Link  
OĞUZ-HAÇAT, S., Çakmak, M.A. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Eğitimi Çerçevesinde Hukuk Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi", Turkish Studies, (0) [TR Dizin] Link   
OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Assessment of the Basic Law Lesson Consistent with the Opinions of Social Studies Pre-Service Teachers", International Journal of Higher Education, (0)  
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.D. (2017) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin İnsan Haklari, Yurttaşlik ve Demokrasi Dersine İlişkin Görüşleri", Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi, 2 (2) pp. 1-17  
OĞUZ-HAÇAT, S., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2017) "İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Kazanımların Vatandaşlık Konuları Bağlamında İncelenmesi", Online Fen Eğitimi Dergisi, (0) Link  
OĞUZ-HAÇAT, S., Sözcü, U. (2016) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarına Göre Sosyal Medya Kullanımının Değerler Üzerine Etkisi", Turkish Studies, 11 (0) pp. 617-617 [TR Dizin] Link DOI   
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2016) "Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Ve Ders Kitabının Toulmın Argüman Modeline Göre Değerlendirilmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]  
Sözcü, U., OĞUZ-HAÇAT, S., AYDINÖZÜ, D. (2016) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Coğrafya Konularının Öğretimine İlişkin Öz Yeterlikleri", Marmara Coğrafya Dergisi (elektronik), (0) [TR Dizin]  
OĞUZ-HAÇAT, S. (2015) "Social Science Preserves Teachers’s Competence of Self-Sufficience Levels", Procedia-Social and Behavioral Sciences, (0)  
Çepni, O., OĞUZ-HAÇAT, S., Kılcan, B. (2014) "Primary School Students’ Views of Digital Citizenship", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, (0)  
OĞUZ-HAÇAT, S., KARASU-AVCI, E. (2014) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine Yönelik Görüşleri", Cumhuriyet International Journal of Education, (0)  
Karakuş, U., OĞUZ-HAÇAT, S. (2013) "Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularında Google Earth Kullanımı Ve Öğretmen Görüşleri", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 4 (12) pp. 110-125 Link  
Topal, M., OĞUZ-HAÇAT, S. (2022) "Güney Afrika okullarında yurttaşlık politikası", 10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2022
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2021) "Sosyal bilgiler eğitimine farklı bir bakış", 9. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Aralık 2021
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2021) "A study on out-of-school social studies teaching analysis study", V. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi , Türkiye, (Kasım 2021
Demir, F.B., OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına İlişkin Çizdikleri Resimlerin Analizi", 8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2019
OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Hukuk Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri", 3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2019
Hançer, G., OĞUZ-HAÇAT, S. (2017) "Gazete Küpürlerinde Yer Alan Çocuk İstismari Konusunun Sosyal Bilgiler Öğretim Programındaki Beceriler İLe İlişkilendirilmesi", VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2017
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.D. (2017) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersine İlişkin Görüşleri", VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempzoyumu , (Mayıs 2017
OĞUZ-HAÇAT, S. (2017) "Temel Hukuk Dersinin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Etkisi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (Nisan 2017
AKYÜZ, H.İ., OĞUZ-HAÇAT, S. (2016) "Örnek Olay Yönteminin Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerisi Algısına Etkisi", ERPA International Congresses on Education , (Haziran 2016
Yaman, F.H., OĞUZ-HAÇAT, S. (2016) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk İstismarı Ve Çocuk Hakları naİlişkin Metafor Analizi", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Nisan 2016
OĞUZ-HAÇAT, S., Sözcü, U. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Kitle İletişim Araçlarını Kullanma Durumları", 15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2016
OĞUZ-HAÇAT, S., Sözcü, U. (2016) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Sosyal Medyanın Değerler Üzerine Etkisi", 5.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2016
İBRET, B.Ü., RECEPOĞLU, E., OĞUZ-HAÇAT, S., Recepoğlu, S. (2015) "Yüksek Öğretim Öğrencilerinin Demokrasi Kavramına Yönelik Metafor Algılarının İncelenmesi", International Conference on Quality in Higher Education , (Aralık 2015
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.D. (2015) "Sosyal Bilgiler Öğretim Programı ve Ders Kitabının Toulmin Argüman Modeline Göre Değerlendirilmesi", 4.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2015
OĞUZ-HAÇAT, S., Öztürk, Ş. (2014) "İnsan Hakları ve Vatandaşlık Bilinci İle İlgili Konuların Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi", 3.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2014
OĞUZ-HAÇAT, S., KARASU-AVCI, E. (2014) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı ile İlgili Görüşleri", 3.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2014
OĞUZ-HAÇAT, S. (2013) "Democracy Perceptions of Fourth Grade Students", 4. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (Ekim 2013
OĞUZ-HAÇAT, S., KARASU-AVCI, E. (2013) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine Yönelik Görüşleri Kastamonu Örneği", International Symposium on Social Studies Education II. , Aksaray, Türkiye, (Nisan 2013
FAİZ, M., OĞUZ-HAÇAT, S., ÇİYDEM, E. (2012) "Popüler Kültürün Parçası olan Tarihi Dizilere Yönelik Öğrenci Görüşleri Kastamonu Örneği", 2. International Symposium on History Education. , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2012
OĞUZ-HAÇAT, S., KURNAZ, M.A., KARATEKİN, K., İBRET, B.Ü. (2012) "Ay ın Evreleri Konusunda Sınıf Öğretmeni Adaylarının Algı Durumları", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012
OĞUZ-HAÇAT, S., KURNAZ, M.A., KARATEKİN, K., İBRET, B.Ü. (2012) "Temel Astronomi Kavramlarına İlişkin Sınıf Öğretmen Adaylarının Algılarının Belirlenmesi", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012
Çepni, O., OĞUZ-HAÇAT, S., Kılcan, B. (2012) "İnternet Kullanımının İyi Bir Vatandaş Yetiştirmedeki Rolü", International Symposium on Social Studies Education I , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2012
Gülcan, M.G., OĞUZ-HAÇAT, S. (2012) "İlköğretim Okulu Müdürlerinin Liderlik Rolleri Hakkında Öğretmen Görüşleri Kastamonu Örneği", 3. World International Conference on Educational Sciences , (Ocak 2012
Karakuş, U., OĞUZ-HAÇAT, S. (2011) "Sosyal Bilgiler Eğitiminde Google Earth Kullanımı", 5. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2011
OĞUZ-HAÇAT, S., Şengüleç, M. (2011) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanımına İlişkin Görüşleri", 5. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2011
Çetin, T., OĞUZ-HAÇAT, S. (2011) "Turizm Destekli Sosyal Bilgiler Eğitimi Hakkında Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Burdur, Türkiye, (Eylül 2011
Gülcan, M.G., OĞUZ-HAÇAT, S. (2011) "İlköğretim Okulu Müdürlerinin Liderlik Rolleri Hakkında Öğretmen Görüşleri Kastamonu Örneği", 3. World International Conference on Educational Sciences , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2011
Kayıt Yok
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2023) "Ebeveyn Eğitimi", Kitap: 21. Yüzyılda Alternatif Eğitim Türleri, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6810-24-2 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2023) "Eğitimde Rehberlik ve Psiko-Sosyal Etkinliklerinin Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi", Kitap: Eğitimde Palyatif Uygulamalar, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6890-68-8 
KARATEKİN, K., OĞUZ-HAÇAT, S. (2023) "Eğitim Politikalarının Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi", Kitap: Eğitimde Palyatif Uygulamalar, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6890-68-8 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2022) "Robert E. Slavin ve Eğitim", Kitap: BİLİM DÜNYASINDA EĞİTİM - II, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-8044-88-1 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2022) "Kathie F. Nunley ve Eğitim", Kitap: BİLİM DÜNYASINDA EĞİTİM - II, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-8044-88-1 
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2022) "SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE FARKLI BİR BAKIŞ", Kitap: Sosyal Bilimler Araştırmalarında Multidisipliner Stratejik Yaklaşımlar, : Strategic Researches Academy (SRA), Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7148-39-9 
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2022) "GÜNEY AFRİKA OKULLARINDA YURTTAŞLIK POLİTİKASI", Kitap: SOSYAL VE İNSANİ BİLİMLER Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 5, : IVPE Yayınevi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-9940-46-106-5 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2021) "Eğitimde Bilgi Okuryazarlığı", Kitap: Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-I, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7676-99-1 
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2021) "Eğitimde Eğitsel Oyun Okuryazarlığı", Kitap: Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-II, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7582-00-1 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2021) "Eğitimde Yurttaşlık Okuryazarlığı", Kitap: Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-III, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7582-01-8 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde İnsan Hakları,Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, : Vizetek, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-7523-89-1 
Demir, F.B., OĞUZ-HAÇAT, S. (2021) "Eğitim Sisteminde Alternatif Arayışlar: Ters Yüz Sınıf Modeli", Kitap: Pandemi Sürecinde Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler, Ankara/Türkiye : Hiber Yayın, Bölüm Sayfaları: 72 / 92, ISBN: 978-625-7499-18-7 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2021) "Yurttaşlık Okuryazarlığı", Kitap: Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar II, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-8044-04-1 
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B., Topal, M. (2021) "Sosyal Bilgiler Eğitiminde Alternatif Bir Bakış: Okul Dışı Tarih Öğretimi", Kitap: Sosyal Bilimlerde Akademik Değerlendirmeler, : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7148-19-1 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2020) "Sosyal Bilim Alanında Kastamonu İli Üzerine Yapılan LisansüstüTezlerin Analizi", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski’ye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7228-51-0 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2020) "Dünyada Postmodern Toplum Tartışmaları ve Eğitim", Kitap: Eğitim Tarihi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7052-84-9 
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2020) "Sosyal Bilimlerde Uzaktan Eğitimin Etik Açısından Analizi", Kitap: Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7880-74-9 
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2020) "Sosyal Bilimlerde Uzaktan Eğitimin, Etkileşim TemelliÖğrenme Ortamları Açısından Analizi", Kitap: Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7880-74-9 
Demir, F.B., OĞUZ-HAÇAT, S., Kılcan, B. (2019) "Literacy in social studies education", Kitap: New Horizons in Eduational Sciences, Litvanya : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 267 / 278, ISBN: 978-605-69047-9-0 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Sosyal Bilgiler ve Kültür", Kitap: Sosyal Bilgiler ve Toplum, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-69916-1-5 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Hukuk Okuryazarlığı", Kitap: Sosyal Bilgilerde Beceri Eğitimi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-037-045-4 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Use of Computer Animations in Social Studies", Kitap: Technological Reflections In Social Reflections In Social Studies Education, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-037-051-5 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Sosyal Bilgiler ve Hukuk", Kitap: Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-80060-2-7 
OĞUZ-HAÇAT, S., Önlen, M. (2018) "REFLECTION OF THE CONCEPT OF CHILDREN IN NATIONAL NEWSPAPERS", Kitap: Current Trends in Social Studies Education, : LAMBERT ACADEMİC PUBLICATION, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-613-9-92761-6 
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.D. (2018) "THE COVERAGE OF THE UNCONVENTION ON THE RIGHTS OF THE CHILD IN THE SOCIAL STUDIES CURRICULUM", Kitap: Current Trends in Social Studies Education, : LAMBERT ACADEMİC PUBLICATION, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-613-9-92761-6 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2017) "Analysis of Value Transfer in Social Studies Education within Framework of the Principle of Causality", Kitap: New Approaches In Social Studies Education (I), : International Society for Research in Education andScience (ISRES), Bölüm Sayfaları: / ,  
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2016) "Argümantasyon Tekniğiyle Sosyal Bilgiler Öğretimi", Kitap: Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi, Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-318-447-8 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2016) "Bilişim ve Medya Sorunları", Kitap: Günümüz Dünya Sorunları, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / ,  
OĞUZ-HAÇAT, S. (2015) "Sosyal Bilgiler Eğitiminde Hukuksal Mekânlara Dayalı ÖğrenmeOrtamları", Kitap: Sosyal Bilgiler Eğitiminde Mekânsal Öğrenme Ortamları, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / ,  
OĞUZ-HAÇAT, S. (2013) "Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Beceri Öğretimi.", Kitap: Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-364-574-0 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2013) "Hukuk Okuryazarlığı", Kitap: Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar, Ankara/Türkiye : Pegem A Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-364-418-7 
OĞUZ-HAÇAT, S. (2007) "A. Condercet ve Vatandaşlık Eğitimi", Kitap: Sosyal Bilgiler Eğitimi Açısından Eğitim Klasikleri İncelemeleri, Ankara/Türkiye : Pegem A Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / ,  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski’xxye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, 2020, Editör
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2015
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (2002-2018) 0 0 0 6 8 12 6 0 0 32
2 EĞİTİM ALANINDA OKURYAZARLIK ÜZERİNE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN ANALİZİ 2 0 0 3 6 6 9 0 0 26
3 Primary School Students’ Views of Digital Citizenship 0 0 0 7 3 8 2 0 0 20
4 Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar 0 0 0 3 2 2 12 0 0 19
5 Sosyal Bilim Disiplinlerine Göre 2005 ve 2018 SosyalBilgiler Dersi Öğretim Programındaki KazanımlarınDeğerlendirilmesi 0 0 0 1 4 6 7 0 0 18
6 İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin İnsan Haklari, Yurttaşlik ve Demokrasi Dersine İlişkin Görüşleri 0 0 0 6 1 10 0 0 0 17
7 Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularında Google Earth Kullanımı Ve Öğretmen Görüşleri 0 0 0 4 1 5 7 0 0 17
8 Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarına Göre Sosyal Medya Kullanımının Değerler Üzerine Etkisi 0 0 0 2 1 11 3 0 0 17
9 SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ DEĞERLER AÇISINDANİNCELENMESİ 0 0 0 2 5 3 4 0 0 14
10 Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Coğrafya Konularının Öğretimine İlişkin Öz Yeterlikleri 0 0 0 2 1 5 3 1 0 12
11 Assessment of the Basic Law Lesson Consistent with the Opinions of Social Studies Pre-Service Teachers 0 0 0 0 7 2 1 0 0 10
12 İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Kazanımların Vatandaşlık Konuları Bağlamında İncelenmesi 0 0 0 0 0 2 7 0 0 9
13 Opinions of Middle School Students on the Justice Concept within the Framework of Social Studies Education 1 0 0 0 6 1 0 0 0 8
14 Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Ve Ders Kitabının Toulmın Argüman Modeline Göre Değerlendirilmesi 0 0 0 0 1 2 4 0 0 7
15 Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Eğitimi Çerçevesinde Hukuk Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi 0 0 0 1 0 3 1 0 0 5
16 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Kadın İmajı (1968-1998-2005-2018) 0 0 0 1 2 2 0 0 0 5
17 Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine Yönelik Görüşleri 0 0 0 2 1 2 0 0 0 5
18 Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarinin Hak ve Sorumluluk Konusundaki Sözlü Argümantasyon Durumlarinin İncelenmesi 0 0 0 0 0 1 4 0 0 5
19 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA EĞİTİMİ AÇISINDAN SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ 0 0 0 2 0 2 1 0 0 5
20 Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi 0 0 0 1 1 1 1 0 0 4
21 Geleneksel Çocuk Oyunlarının Değerler Eğitimindeki Rolünün Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi 0 0 0 0 0 2 2 0 0 4
22 İnsan Hakları, Yurttaşlık Ve Demokrasi Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Analizi(1998,2010,2015,2018) 0 0 0 0 0 2 2 0 0 4
23 Sosyal Bilgiler Eğitimi Açısından Eğitim Klasikleri İncelemeleri 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2
24 Sosyal Bilgiler ve Toplum 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
25 T.C. İNKILÂP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERSİNDE AKILLITAHTA KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİNİNCELENMESİ 0 0 0 0 1 1 0 0 0 2
26 Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
27 DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI KAVRAMLARINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
28 Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-I 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
29 Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-III 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
30 Günümüz Dünya Sorunları 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
31 Investigation of Attitudes towards Solid Waste and Recycling from a Social Perspective 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
32 Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
33 New Horizons in Eduational Sciences 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
34 Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına İlişkin Çizdikleri Resimlerin Analizi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
35 Social Science Preserves Teachers’s Competence of Self-Sufficience Levels 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
36 Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar II 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
37 Sosyal Bilgilerde Beceri Eğitimi 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
38 Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
39 Temel Astronomi Kavramlarına İlişkin Sınıf Öğretmen Adaylarının Algılarının Belirlenmesi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Mehmet Topal
-
2019 - 2023 13
Fatıma Demir Demir
-
2015 - 2019 10
Fatıma Betül Demir
-
2016 - 2020 6
Fatıma Betül Demir
-
2019 - 2023 5
Kastamonu Üniversitesi
2012 - 2023 4
Ufuk Sözcü
-
2016 4
Kastamonu Üniversitesi
2012 - 2015 3
Kastamonu Üniversitesi
2013 - 2014 3
Bahadır Kılcan
Gazi Üniversitesi
2012 - 2019 3
Kastamonu Üniversitesi
2012 2
Ufuk Karakuş
Gazi Üniversitesi
2011 - 2013 2
Osman Çepni
Karabük Üniversitesi
2012 - 2014 2
Murat Gürkan Gülcan
Gazi Üniversitesi
2011 - 2012 2
Maksut Önlen
-
2018 2
Mehmet Tatan
-
2018 - 2020 2
Kastamonu Üniversitesi
2016 1
Kastamonu Üniversitesi
2017 1
Kastamonu Üniversitesi
2012 1
Kastamonu Üniversitesi
2016 1
Kastamonu Üniversitesi
2015 1
Kastamonu Üniversitesi
2012 1
Erol Koçoğlu
-
2023 1
Mehmet Ali Çakmak
Gazi Üniversitesi
2018 1
Turhan Çetin
Gazi Üniversitesi
2011 1
Efe Bulut
-
2022 1
Fatih Acar
-
2024 1
Fatma Betül Demir
-
2019 1
Fikriye Hilal Yaman
-
2016 1
Gamze Hançer
-
2017 1
Mesut Şengüleç
-
2011 1
Saadet Sümeyye Ahmetoğlu
-
2018 1
Serpil Recepoğlu
-
2015 1
Şule Öztürk
-
2014 1
Veysel Göçer
-
2023 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
359.
78368 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
200.
9825 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
46.
560 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Temel Eğitim 560
Anahtar Kelimeler Sosyal Bilgiler Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 70 142 85 170 265 150 305 140 149 15
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 401 . 362 . 464 . 374 . 279 . 379 . 322 . 485 . 456 . 359 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 258 . 208 . 271 . 186 . 109 . 196 . 127 . 234 . 246 . 200 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 42 . 25 . 46 . 25 . 6 . 31 . 9 . 41 . 38 . 46 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 21 . 7 . 21 . 12 . 4 . 17 . 3 . 17 . 15 . 13 .
Toplam Yayın 4 9 6 9 10 5 10 5 7 1
Toplam Makale 1 3 2 8 3 2 1 1 5 1
Toplam Kitap 1 2 1 1 5 3 7 3 2 0
Toplam Bildiri 2 4 3 0 2 0 2 1 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 0 1 8 2 2 1 1 4 1
Makale (Ulusal) 0 3 1 0 1 0 0 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 2 1 1 5 3 7 3 2 0
Bildiri (Uluslararası) 2 3 3 0 2 0 2 1 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri