Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2017, 2020 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2010, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2009 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Pr., 2001, 2005 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2017, 2020 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2010, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2006, 2009 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Pr., 2001, 2005 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 63, 2018 |
Sertifika, Temel Hukuki Kavramlar, Ankara, 10-01-2012, 10-02-2012 |
Çalıştay, Değerler Şehri Kastamonu, Kastamonu, 30-05-2012, 31-05-2012 |
Çalıştay, Qualitative Data Analysis in Educational Research, Gazimağusa/Kıbrıs, 22-06-2011, 25-06-2011 |
Çalıştay, Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi NVIVO 9 programının Tanıtımı ve Uygulamaları, Ankara, 24-09-2011, 25-09-2011 |
Sertifika, Higher Educationa History and Civics, Ankara, 15-12-2007, 15-12-2007 |
Sertifika, Yabancı Dil Kursu Sertifikası, Kastamonu, 13-03-2004, 16-05-2004 |
Sertifika, Bilgilsayar Meslek Dalı Eğitim Programları Kurs Sertifikası, Kastamonu, 01-10-2002, 01-02-2003 |
Kurs, Halk Oyunları, Sinop, 06-03-1999, 13-06-1999 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Sosyal Bilgiler Eğitimi |
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2014-2016, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Sevda Erdil, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretmenlerine göre özel eğitim gereksinimi olan öğrencilerin, çocuk haklarının kullanımına dair görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Göktuğ İbret, Yüksek Lisans, 2018 sosyal bilgiler dersi öğretim programının çocuk hakları açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Mehmet Topal, Doktora, Ortaokul öğrencileri için bir yurttaşlık okuryazarlığı eğitim programının geliştirilmesi ve uygulamasının değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Canan Şahin Unat, Yüksek Lisans, 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde oyunla öğretim etkinliklerinin öğrenci açısından incelenmesi: Bir eylem araştırması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Fatıma Betül Demir, Doktora, Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının 6. sınıf öğrencilerinin ekolojik okuryazarlıkları üzerindeki etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Gamze Hançer, Yüksek Lisans, Çocuk hakları ve çocuk istismarı konusunda sosyal bilgiler öğretmen adaylarının görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Saadet Sümeyye Ahmetoğlu, Yüksek Lisans, T.C. İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde akıllı tahta kullanımına yönelik öğrenci görüşlerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Fikriye Hilal Yaman, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının ve okul öncesi öğretmenlerinin çocuk istismarına yönelik farkındalıklarının belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Fatıma Betül Demir, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı eğitim sürecine göre argüman düzeylerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Mehmet Topal, Yüksek Lisans, Demokrasi ve insan hakları kavramlarına ilişkin sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
2022-2023, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2022-2023, SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2022-2023, SOSYAL BİLGİLER ÖĞRENME VE ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI, Lisans |
2022-2023, TÜRK HUKUK SİSTEMİ, Lisans |
2022-2023, VATANDAŞLIK BİLGİSİ, Lisans |
2021-2022, ÇOCUK HAKLARI VE GÜVENLİĞİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, SOSYAL BİLGİLERDE VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARININ ÖĞRETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2017-2018, SOSYAL BİLGİLERDE VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARININ ÖĞRETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2017-2018, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans |
2017-2018, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans |
2017-2018, VATANDAŞLIK BİLGİSİ, Lisans |
2017-2018, SEÇMELİ I (ÇOCUK HAKLARI), Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, TEMEL HUKUK, Lisans |
2016-2017, SOSYAL BİLGİLERDE VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARININ ÖĞRETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2016-2017, SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans |
2016-2017, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2016-2017, SEÇMELİ I (ÇOCUK HAKLARI), Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, TEMEL HUKUK, Lisans |
2015-2016, SOSYAL BİLGİLERDE VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARININ ÖĞRETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2015-2016, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2015-2016, ÇOCUK HAKLARI VE GÜVENLİĞİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2015-2016, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, SEÇMELİ I (ÇOCUK HAKLARI), Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2015-2016, VATANDAŞLIK BİLGİSİ, Lisans |
2015-2016, TEMEL HUKUK, Lisans |
2014-2015, SOSYAL BİLGİLERDE İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2014-2015, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, ÇOCUK HAKLARI VE GÜVENLİĞİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2014-2015, SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans |
2014-2015, İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2014-2015, VATANDAŞLIK BİLGİSİ, Lisans |
2014-2015, SEÇMELİ I (ÇOCUK HAKLARI), Lisans |
2014-2015, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2014-2015, TEMEL HUKUK, Lisans |
2013-2014, SEÇMELİ II (EĞİTİM HUKUKU), Lisans |
2013-2014, SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans |
2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2013-2014, İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ, Lisans |
2013-2014, SOSYAL BİLGİLERDE VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI KONULARININ ÖĞRETİMİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2013-2014, VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2013-2014, SİYASET BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans |
2013-2014, TEMEL HUKUK, Lisans |
2013-2014, HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2013-2014, SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Lisans |
2013-2014, FELSEFE, Lisans |
2013-2014, BİLİM TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans |
2013-2014, SEÇMELİ I (EĞİTİM HUKUKU), Lisans |
2013-2014, VATANDAŞLIK BİLGİSİ, Lisans |
Kayıt Yok |
TÜBİTAK 4005 7'de 7 Okuryazar TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2023 |
Kızlar İçin El Ele Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2015-2017 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mesleki Özyeterlilik Algıları ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi BAP Proje: Araştırmacı , 2015-2017 |
Kayıt Yok |
Topal, M., OĞUZ-HAÇAT, S. (2022) "Güney Afrika okullarında yurttaşlık politikası", 10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2022) |
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2021) "Sosyal bilgiler eğitimine farklı bir bakış", 9. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Aralık 2021) |
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2021) "A study on out-of-school social studies teaching analysis study", V. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi , Türkiye, (Kasım 2021) |
Demir, F.B., OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına İlişkin Çizdikleri Resimlerin Analizi", 8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2019) |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Hukuk Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri", 3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2019) |
Hançer, G., OĞUZ-HAÇAT, S. (2017) "Gazete Küpürlerinde Yer Alan Çocuk İstismari Konusunun Sosyal Bilgiler Öğretim Programındaki Beceriler İLe İlişkilendirilmesi", VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2017) |
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.D. (2017) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersine İlişkin Görüşleri", VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempzoyumu , (Mayıs 2017) |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2017) "Temel Hukuk Dersinin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Etkisi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (Nisan 2017) |
AKYÜZ, H.İ., OĞUZ-HAÇAT, S. (2016) "Örnek Olay Yönteminin Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerisi Algısına Etkisi", ERPA International Congresses on Education , (Haziran 2016) |
Yaman, F.H., OĞUZ-HAÇAT, S. (2016) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk İstismarı Ve Çocuk Hakları naİlişkin Metafor Analizi", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Nisan 2016) |
OĞUZ-HAÇAT, S., Sözcü, U. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Kitle İletişim Araçlarını Kullanma Durumları", 15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2016) |
OĞUZ-HAÇAT, S., Sözcü, U. (2016) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Sosyal Medyanın Değerler Üzerine Etkisi", 5.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2016) |
İBRET, B.Ü., RECEPOĞLU, E., OĞUZ-HAÇAT, S., Recepoğlu, S. (2015) "Yüksek Öğretim Öğrencilerinin Demokrasi Kavramına Yönelik Metafor Algılarının İncelenmesi", International Conference on Quality in Higher Education , (Aralık 2015) |
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.D. (2015) "Sosyal Bilgiler Öğretim Programı ve Ders Kitabının Toulmin Argüman Modeline Göre Değerlendirilmesi", 4.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2015) |
OĞUZ-HAÇAT, S., Öztürk, Ş. (2014) "İnsan Hakları ve Vatandaşlık Bilinci İle İlgili Konuların Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi", 3.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2014) |
OĞUZ-HAÇAT, S., KARASU-AVCI, E. (2014) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı ile İlgili Görüşleri", 3.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2014) |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2013) "Democracy Perceptions of Fourth Grade Students", 4. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (Ekim 2013) |
OĞUZ-HAÇAT, S., KARASU-AVCI, E. (2013) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine Yönelik Görüşleri Kastamonu Örneği", International Symposium on Social Studies Education II. , Aksaray, Türkiye, (Nisan 2013) |
FAİZ, M., OĞUZ-HAÇAT, S., ÇİYDEM, E. (2012) "Popüler Kültürün Parçası olan Tarihi Dizilere Yönelik Öğrenci Görüşleri Kastamonu Örneği", 2. International Symposium on History Education. , Trabzon, Türkiye, (Haziran 2012) |
OĞUZ-HAÇAT, S., KURNAZ, M.A., KARATEKİN, K., İBRET, B.Ü. (2012) "Ay ın Evreleri Konusunda Sınıf Öğretmeni Adaylarının Algı Durumları", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012) |
OĞUZ-HAÇAT, S., KURNAZ, M.A., KARATEKİN, K., İBRET, B.Ü. (2012) "Temel Astronomi Kavramlarına İlişkin Sınıf Öğretmen Adaylarının Algılarının Belirlenmesi", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012) |
Çepni, O., OĞUZ-HAÇAT, S., Kılcan, B. (2012) "İnternet Kullanımının İyi Bir Vatandaş Yetiştirmedeki Rolü", International Symposium on Social Studies Education I , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2012) |
Gülcan, M.G., OĞUZ-HAÇAT, S. (2012) "İlköğretim Okulu Müdürlerinin Liderlik Rolleri Hakkında Öğretmen Görüşleri Kastamonu Örneği", 3. World International Conference on Educational Sciences , (Ocak 2012) |
Karakuş, U., OĞUZ-HAÇAT, S. (2011) "Sosyal Bilgiler Eğitiminde Google Earth Kullanımı", 5. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2011) |
OĞUZ-HAÇAT, S., Şengüleç, M. (2011) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanımına İlişkin Görüşleri", 5. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2011) |
Çetin, T., OĞUZ-HAÇAT, S. (2011) "Turizm Destekli Sosyal Bilgiler Eğitimi Hakkında Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Burdur, Türkiye, (Eylül 2011) |
Gülcan, M.G., OĞUZ-HAÇAT, S. (2011) "İlköğretim Okulu Müdürlerinin Liderlik Rolleri Hakkında Öğretmen Görüşleri Kastamonu Örneği", 3. World International Conference on Educational Sciences , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2011) |
Kayıt Yok |
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2023) "Ebeveyn Eğitimi", Kitap: 21. Yüzyılda Alternatif Eğitim Türleri, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6810-24-2 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2023) "Eğitimde Rehberlik ve Psiko-Sosyal Etkinliklerinin Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi", Kitap: Eğitimde Palyatif Uygulamalar, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6890-68-8 |
KARATEKİN, K., OĞUZ-HAÇAT, S. (2023) "Eğitim Politikalarının Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi", Kitap: Eğitimde Palyatif Uygulamalar, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6890-68-8 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2022) "Robert E. Slavin ve Eğitim", Kitap: BİLİM DÜNYASINDA EĞİTİM - II, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-8044-88-1 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2022) "Kathie F. Nunley ve Eğitim", Kitap: BİLİM DÜNYASINDA EĞİTİM - II, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-8044-88-1 |
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2022) "SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNE FARKLI BİR BAKIŞ", Kitap: Sosyal Bilimler Araştırmalarında Multidisipliner Stratejik Yaklaşımlar, : Strategic Researches Academy (SRA), Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7148-39-9 |
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2022) "GÜNEY AFRİKA OKULLARINDA YURTTAŞLIK POLİTİKASI", Kitap: SOSYAL VE İNSANİ BİLİMLER Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 5, : IVPE Yayınevi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-9940-46-106-5 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2021) "Eğitimde Bilgi Okuryazarlığı", Kitap: Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-I, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7676-99-1 |
OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2021) "Eğitimde Eğitsel Oyun Okuryazarlığı", Kitap: Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-II, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7582-00-1 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2021) "Eğitimde Yurttaşlık Okuryazarlığı", Kitap: Eğitimde Okuryazarlık Becerileri-III, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7582-01-8 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde İnsan Hakları,Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, : Vizetek, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-7523-89-1 |
Demir, F.B., OĞUZ-HAÇAT, S. (2021) "Eğitim Sisteminde Alternatif Arayışlar: Ters Yüz Sınıf Modeli", Kitap: Pandemi Sürecinde Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler, Ankara/Türkiye : Hiber Yayın, Bölüm Sayfaları: 72 / 92, ISBN: 978-625-7499-18-7 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2021) "Yurttaşlık Okuryazarlığı", Kitap: Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar II, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-8044-04-1 |
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B., Topal, M. (2021) "Sosyal Bilgiler Eğitiminde Alternatif Bir Bakış: Okul Dışı Tarih Öğretimi", Kitap: Sosyal Bilimlerde Akademik Değerlendirmeler, : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7148-19-1 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2020) "Sosyal Bilim Alanında Kastamonu İli Üzerine Yapılan LisansüstüTezlerin Analizi", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski’ye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7228-51-0 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2020) "Dünyada Postmodern Toplum Tartışmaları ve Eğitim", Kitap: Eğitim Tarihi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7052-84-9 |
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2020) "Sosyal Bilimlerde Uzaktan Eğitimin Etik Açısından Analizi", Kitap: Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7880-74-9 |
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2020) "Sosyal Bilimlerde Uzaktan Eğitimin, Etkileşim TemelliÖğrenme Ortamları Açısından Analizi", Kitap: Sosyal Bilimlere Uzaktan Eğitimde Bakış, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7880-74-9 |
Demir, F.B., OĞUZ-HAÇAT, S., Kılcan, B. (2019) "Literacy in social studies education", Kitap: New Horizons in Eduational Sciences, Litvanya : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 267 / 278, ISBN: 978-605-69047-9-0 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Sosyal Bilgiler ve Kültür", Kitap: Sosyal Bilgiler ve Toplum, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-69916-1-5 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Hukuk Okuryazarlığı", Kitap: Sosyal Bilgilerde Beceri Eğitimi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-037-045-4 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Use of Computer Animations in Social Studies", Kitap: Technological Reflections In Social Reflections In Social Studies Education, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-037-051-5 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Sosyal Bilgiler ve Hukuk", Kitap: Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-80060-2-7 |
OĞUZ-HAÇAT, S., Önlen, M. (2018) "REFLECTION OF THE CONCEPT OF CHILDREN IN NATIONAL NEWSPAPERS", Kitap: Current Trends in Social Studies Education, : LAMBERT ACADEMİC PUBLICATION, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-613-9-92761-6 |
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.D. (2018) "THE COVERAGE OF THE UNCONVENTION ON THE RIGHTS OF THE CHILD IN THE SOCIAL STUDIES CURRICULUM", Kitap: Current Trends in Social Studies Education, : LAMBERT ACADEMİC PUBLICATION, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-613-9-92761-6 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2017) "Analysis of Value Transfer in Social Studies Education within Framework of the Principle of Causality", Kitap: New Approaches In Social Studies Education (I), : International Society for Research in Education andScience (ISRES), Bölüm Sayfaları: / , |
OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2016) "Argümantasyon Tekniğiyle Sosyal Bilgiler Öğretimi", Kitap: Alternatif Yaklaşımlarla Sosyal Bilgiler Eğitimi, Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-318-447-8 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2016) "Bilişim ve Medya Sorunları", Kitap: Günümüz Dünya Sorunları, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2015) "Sosyal Bilgiler Eğitiminde Hukuksal Mekânlara Dayalı ÖğrenmeOrtamları", Kitap: Sosyal Bilgiler Eğitiminde Mekânsal Öğrenme Ortamları, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2013) "Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Beceri Öğretimi.", Kitap: Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-364-574-0 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2013) "Hukuk Okuryazarlığı", Kitap: Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar, Ankara/Türkiye : Pegem A Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-364-418-7 |
OĞUZ-HAÇAT, S. (2007) "A. Condercet ve Vatandaşlık Eğitimi", Kitap: Sosyal Bilgiler Eğitimi Açısından Eğitim Klasikleri İncelemeleri, Ankara/Türkiye : Pegem A Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski’xxye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, 2020, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2015 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Mehmet Topal
-
|
2019 - 2023 | 13 |
Fatıma Demir Demir
-
|
2015 - 2019 | 10 |
Fatıma Betül Demir
-
|
2016 - 2020 | 6 |
Fatıma Betül Demir
-
|
2019 - 2023 | 5 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2023 | 4 |
Ufuk Sözcü
-
|
2016 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2015 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2014 | 3 |
Bahadır Kılcan
Gazi Üniversitesi
|
2012 - 2019 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 | 2 |
Ufuk Karakuş
Gazi Üniversitesi
|
2011 - 2013 | 2 |
Osman Çepni
Karabük Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 2 |
Murat Gürkan Gülcan
Gazi Üniversitesi
|
2011 - 2012 | 2 |
Maksut Önlen
-
|
2018 | 2 |
Mehmet Tatan
-
|
2018 - 2020 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Erol Koçoğlu
-
|
2023 | 1 |
Mehmet Ali Çakmak
Gazi Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Turhan Çetin
Gazi Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Efe Bulut
-
|
2022 | 1 |
Fatih Acar
-
|
2024 | 1 |
Fatma Betül Demir
-
|
2019 | 1 |
Fikriye Hilal Yaman
-
|
2016 | 1 |
Gamze Hançer
-
|
2017 | 1 |
Mesut Şengüleç
-
|
2011 | 1 |
Saadet Sümeyye Ahmetoğlu
-
|
2018 | 1 |
Serpil Recepoğlu
-
|
2015 | 1 |
Şule Öztürk
-
|
2014 | 1 |
Veysel Göçer
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 560 |
Anahtar Kelimeler | Sosyal Bilgiler Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 70 | 142 | 85 | 170 | 265 | 150 | 305 | 140 | 149 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 401 . | 362 . | 464 . | 374 . | 279 . | 379 . | 322 . | 485 . | 456 . | 359 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 258 . | 208 . | 271 . | 186 . | 109 . | 196 . | 127 . | 234 . | 246 . | 200 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 42 . | 25 . | 46 . | 25 . | 6 . | 31 . | 9 . | 41 . | 38 . | 46 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 21 . | 7 . | 21 . | 12 . | 4 . | 17 . | 3 . | 17 . | 15 . | 13 . |
Toplam Yayın | 4 | 9 | 6 | 9 | 10 | 5 | 10 | 5 | 7 | 1 |
Toplam Makale | 1 | 3 | 2 | 8 | 3 | 2 | 1 | 1 | 5 | 1 |
Toplam Kitap | 1 | 2 | 1 | 1 | 5 | 3 | 7 | 3 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 4 | 3 | 0 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 1 | 8 | 2 | 2 | 1 | 1 | 4 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 2 | 1 | 1 | 5 | 3 | 7 | 3 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 3 | 3 | 0 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |