Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2015, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2015, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2006, 2011 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 65, 2011-KPDS , 2011 |
Seminer, Kastamonu Üniversitesi İstatistik ve Veri Analizi Semineri, 2021, çevirimiçi, 08-05-2021, 08-05-2021 |
Seminer, MEB Akademik Becerilerin İzlenmesi ve Degerlendirilmesi (ABİDE) Semineri, 2015, ANTALYA/KEMER-Mirada Del Mar Otel, 16-11-2015, 20-11-2015 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
2018-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2013-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı, Türkiye |
2011-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2023-2024, EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans |
Kayıt Yok |
Yeşilay Yaşam Becerileri Eğitim Programı Geliştirme, Türkiye Etkililik ve Yaygınlaştırma Projesi Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı , 2021-2022 |
Yeşilay Yaşam Becerileri Eğitim Programı Etkilik Çalışması (Pilot Uygulama) Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı , 2019-2020 |
Türkiye Bağımlıkla Mücadele Eğitim Programının (TBM-2) Bağımlılıkla İlgili Bilgi ve Olumlu Duygu Geliştirmedeki Etkisi Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı , 2017-2018 |
Türkiye Bağımlılıkla Mücadele Eğitim Programı (TBM-1) Bağımlılıkla İlgili Bilgi ve Olumlu Duygu Geliştirmedeki Etkisi Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı , 2016-2016 |
Su, Temizlik ve Sanitasyon (WASH) Okul Eğitimi İçeriği Ve Yöntemlerinin Geliştirilmesi Pilot Uygulama Projesi (Ref: Edu/Tura/2014-I) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2015-2016 |
Kayıt Yok |
ŞENFERAH, S., Koyuncu, M.S. (2023) "The Investigation of The Differential Item Functions of The 2012 High School Entrance Exam Mathematics Test Based On The G-DINA Model", Kastamonu Education Journal, 31 (4) pp. 680-694 Link DOI |
Öztürk, Ö.M., Büyüköztürk, Ş., Aydın, G., Dinç, M., Yıldırım, H., Uysal, M., ŞENFERAH, S., Ceyhan, G., Seheryeli, M.Y. (2020) "The Effect of Turkish Green Crescent Society APTP Program on Students’ Knowledge and Emotional Awareness about Tobacco, Alcohol, Drug, and Technology Addiction", ADDICTA: The Turkish Journal on Addictions, 7 (3) pp. 180-198 [ESCI] Link DOI |
Büyüköztürk, Ş., Özbay, Y., Eşici, H., Tomar, İ.H., Aliyev, R., Yıldırım, H., ŞENFERAH, S., Uysal, M., Ceyhan, G. (2019) "The Effectiveness of Addiction Prevention Training Program of Turkey on Improved Acquisition of Knowledge and Emotional Awareness about Addiction", ADDICTA: The Turkish Journal on Addictions, 6 (1) pp. 115-131 [ESCI] Link DOI |
Koyuncu, M.S., Erdemir, A., ŞENFERAH, S. (2019) "DINA Modele Göre Testin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi ve Bireysel Dönüt Verilmesi: TIMSS 2015", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 17 (1) pp. 103-120 [TR Dizin] Link |
Büyüköztürk, Ş., Aydın, G., Yıldırım, H., Uysal, M., ŞENFERAH, S., Ceyhan, G., Seheryeli, M.Y. (2018) "Türkiye bağımlılıkla mücadele eğitim programının bağımlılıkla ilgili bilişsel ve duyuşsal farkındalığa etkisi", 2. Uluslararası Uyuşturucu Politikaları ve Halk Sağlığı Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2018) |
ŞENFERAH, S., Erdemir, A., Koyuncu, M.S. (2018) "DINA Model Çerçevesinde DMF Belirlenmesi", 6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology (C-MEEP 2018) , Prizren, Kosova, (Eylül 2018) |
Yıldırım, H., Uysal, M., ŞENFERAH, S., Büyüköztürk, Ş. (2018) "Üstün yetenekli öğrencilere yönelik ölçme ve değerlendirme uygulamalarının öğretmen görüşlerine göre belirlenmesi: Yasemin Karakaya BİLSEM örneği.", ÜSTÜN YETENEKLİLER VE EĞİTİMİ KONGRESİ (ÜYEK) , Gaziantep, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Koyuncu, M.S., Erdemir, A., ŞENFERAH, S. (2018) "DINA Modele Göre Testin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi ve Bireysel Dönüt Verilmesi: TIMSS 2015 Matematik Örneği", X. International Congress of Educational Research , Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018) |
Koyuncu, M.S., ŞENFERAH, S., Erdemir, A. (2018) "Sınıflandırma ve Yordama İçin Yapay Sinir Ağlarının Kullanımı: TIMSS 2015 Matematik Örneği", X. International Congress of Educational Research , Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018) |
Yıldırım, H., Uysal, M., ŞENFERAH, S., Büyüköztürk, Ş. (2016) "Farklı Örneklem Büyüklüğü ve Dağılımı Koşullarında WLS ve Robust WLS Yöntemlerinin Karşılaştırılması", V. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Antalya, Türkiye, (Eylül 2016) |
Yıldırım, H., ŞENFERAH, S., Uysal, M., Büyüköztürk, Ş. (2016) "PISA 2012 Türkiye Örneklemi Yüksek ve Düşük Performans Gösteren Okulların KNN Analizi ve Kümeleme Analizi ile İncelenmesi", V. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Antalya, Türkiye, (Eylül 2016) |
Uysal, M., Yıldırım, H., ŞENFERAH, S., Büyüköztürk, Ş. (2015) "Determination of Differential Item Functioning in Research Self-Efficacy Scale", International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015 , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Yıldırım, H., ŞENFERAH, S., Koyuncu, M.S., Büyüköztürk, Ş. (2014) "TIMSS 2011 Fen ve Matematik Başarısını Etkileyen Faktörlerin Lojistik Regresyon Analiziyle İncelenmesi", IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı) , Ankara, Türkiye, (Haziran 2014) |
ŞENFERAH, S., Hoş, H.Y., Koyuncu, M.S., Büyüköztürk, Ş. (2014) "TIMSS 2011 Matematik ve Fen başarılarının İBBS-1 Düzeyinde İncelenmesi", IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı) , Ankara, Türkiye, (Haziran 2014) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Üye, Kastamonu Üniversitesi Yabancı Öğrenci Sınavı'nın (KÜYÖS) hazırlanması için oluşturulan KÜYÖS Hazırlama Komisyonu, 2022-2023 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Halime Yıldırım
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
|
2014 - 2020 | 9 |
Şener Büyüköztürk
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
|
2014 - 2020 | 9 |
Menekşe Uysal
Çankırı Karatekin Üniversitesi
|
2015 - 2020 | 7 |
Mahmut Sami Koyuncu
Afyon Kocatepe Üniversitesi
|
2014 - 2023 | 7 |
Ayşenur Erdemir
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 4 |
Görkem Ceyhan
Muş Alparslan Üniversitesi
|
2018 - 2020 | 3 |
Gökçen Aydın
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
|
2018 - 2020 | 2 |
Merve Yıldırım Seheryeli
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
|
2018 - 2020 | 2 |
Hasan Eşici
-
|
2019 | 1 |
Ömer Mücahit Öztürk
-
|
2020 | 1 |
Ramin Aliyev
-
|
2019 | 1 |
İsmail Hakkı Tomar
-
|
2019 | 1 |
Mehmet Dinç
-
|
2020 | 1 |
Yaşar Özbay
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 971 |
Anahtar Kelimeler | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 10 | 0 | 25 | 30 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 466 . | 494 . | - | 519 . | 514 . | 512 . | - | - | 590 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 323 . | 338 . | - | 322 . | 303 . | 311 . | - | - | 372 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 141 . | 140 . | - | 117 . | 98 . | 107 . | - | - | 139 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 36 . | 47 . | - | 34 . | 35 . | 37 . | - | - | 40 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 2 | 0 | 5 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 2 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 2 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |