Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Müzik Eğitimi (Dr), 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Müzik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2016, 2018 |
Lisans, Türkiye, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü, 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Müzik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2016, 2018 |
Lisans, Türkiye, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü, 2012, 2016 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Müzik Eğitimi (Dr), 2020 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 85, 2018 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Güzel Sanatlar Eğitimi Müzik Eğitimi |
2017-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
TURGUT, Ş., Dalkiran, E. (2021) "DEVELOPMENT OF A PIANO EDUCATION LESSON PERFORMANCE ASSESSMENT RUBRIC: THE STUDY OF VALIDITY AND RELIABILITY", ANADOLU UNIVERSITESI SANAT & TASARIM DERGISI-ANADOLU UNIVERSITY JOURNAL OF ART & DESIGN, 11 (2) pp. 438-449 [ESCI] |
TURGUT, Ş., Dalkıran, E. (2021) "PİYANO EĞİTİMİ DERSİ PERFORMANS ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK DERECELİ PUANLAMA ANAHTARININ GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SANAT & TASARIM DERGİSİ, 11 (2) pp. 448-449 Link |
TURGUT, Ş., Dalkıran, E. (2017) "MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PİYANODAPEDAL KULLANIMINA YÖNELİK BİLGİDÜZEYLERİNİN VE KARŞILAŞTIKLARISORUNLARIN BELİRLENMESİ", İDİL, 6 (38) Link DOI |
YETİŞ, E., TURGUT, Ş. (2023) "A Study for the Visual Perception of Color Reintegration Applications on Painted Surfaces in Turkey", 7th International Meeting on Retouching of Cultural Heritage , Lizbon, Portekiz, (Ekim 2023) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PİYANODAPEDAL KULLANIMINA YÖNELİK BİLGİDÜZEYLERİNİN VE KARŞILAŞTIKLARISORUNLARIN BELİRLENMESİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
2 | PİYANO EĞİTİMİ DERSİ PERFORMANS ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK DERECELİ PUANLAMA ANAHTARININ GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: MOZART AKADEMİ 3. İZMİR POLİFONİK KOROLAR FESTİVALİ, 08-06-2017 |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: ODA MÜZİĞİ VE KORO KONSERİ, 25-04-2017 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Esra Dalkıran
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Esra Dalkiran
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Güzel Sanatlar Eğitimi | 82 |
Anahtar Kelimeler | Müzik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 20 | 0 | 5 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 534 . | - | - | - | 606 . | - | 600 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 339 . | - | - | - | 366 . | - | 382 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 22 . | - | - | - | 22 . | - | 18 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 16 . | - | - | - | 19 . | - | 15 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |