Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia, , 2011, 2017 |
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia {Missouri}, , 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia, , 2011, 2017 |
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia {Missouri}, , 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Süleyman ÇİTE, Doktora, Understanding the development of a 6th grade science classroom practice of argumentation: Synthesizing cognitive and sociocultural perspectives, University of Missouri - Columbia, College of Education and Human Development, Learning Teaching and Curriculum, 2017 |
İngilizce, YDS, 90, 2024/1 Yab, 2024 |
İngilizce, YDS, 90, 2019 |
İngilizce, YÖKDİL, 96, 2018 |
Seminer, Training and Cooperation Activity (German National Agency), Bonn, Germany, Almanya, 31-01-2024, 02-02-2024 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2018-2023, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2012-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, University Of Missouri-Columbia, College Of Education, Science Education |
2023-, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2023-2024, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans |
2023-2024, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
2023-2024, Bilimsel Araştırma ve Yazma Teknikleri, Yüksek Lisans |
2023-2024, Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2023-2024, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
2023-2024, Bilimin Doğası ve Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Bilimsel Muhakeme Becerileri, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2022-2023, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans |
2022-2023, Fen Bilimleri Laboratuvarı Uygulamaları, Lisans |
2021-2022, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2021-2022, Bilimin Doğası ve Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Bilimsel Muhakeme Becerileri, Lisans |
2021-2022, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2021-2022, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans |
2020-2021, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
2020-2021, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Fen Öğretimi II, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlilk Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2020-2021, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
2020-2021, Fen Öğretimi I, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
2019-2020, Fen ve Teknoloji Kaynaklı Sorunlar, Lisans |
2019-2020, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2019-2020, İstatistik, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlilk Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2018-2019, Fen Teknoloji ve Programlama, Lisans |
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, İstatistik I, Lisans |
2018-2019, İstatistik, Lisans |
2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
Kayıt Yok |
Imagine, Innovate, Impact (i3) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2024 |
Empowering Digital Competencies of Teachers with Designing Digital Learning Materials Through Gamification Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2022 |
Olgu Odaklı Modellemeye Dayalı Fen Öğretim Yaklaşımına Göre Tasarlanmış Bir Öğretim Yaşantısının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ekosistem ile İlgili Oluşturdukları Bilimsel Modellerinin Gelişimine ve Fen Öğretim Yaklaşımlarına Etkisi BAP Proje: Yürütücü , 2019-2020 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuları Muhakeme Yetilerine Yönelik Ölçme Aracı Geliştirilmesi BAP Proje: Araştırmacı , 2019-2021 |
Kayıt Yok |
MARCELLE, S., ÇİTE, S., NİLAY, M., CHRISTOPHER, M., SHANNON, B., KEMAL, İ., PHUONG, N. (2019) "Attending to assessment problems of practice during community-centered professional development", INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 95 (1) pp. 190-199 [SSCI] DOI |
Sıegel, M., ÇİTE, S., İzci, K., Muslu, N., Harman, S., Burcks, S., Long, P. (2018) "Wilderness water crisis: NGSS-aligned assessments for an energy activity", SCIENCE SCOPE, 1 (0) pp. 50-58 Link |
ÇİTE, S., Lee, E., Menon, D., Hanuscın, D. (2017) "Learning from ‘Rookie Mistakes’: Critical incidents in developing PCK for teaching teachers", STUDYING TEACHER EDUCATION, 13 (3) pp. 275-293 |
ÇİTE, S., Lee, E., Menon, D., Hanuscin, D.L. (2017) "Learning from Rookie Mistakes: Critical Incidents in Developing Pedagogical Content Knowledge for Teaching Science to Teachers", STUDYING TEACHER EDUCATION, 13 (3) pp. 275-293 [ESCI] DOI |
Lee, E., ÇİTE, S., Hanuscın, D. (2014) "Taking the mystery out of argumentation", SCIENCE AND CHILDREN, 52 (1) pp. 46-52 Link |
Murakamı, C., ÇİTE, S., Schaffer, D., Sadler, T. (2014) "Where does the plastic go?", GREEN TEACHER, 102 (0) |
ÇİTE, S., DEBORAH, H. (2014) "Professional journals as a source of information about teaching NOS: An examination of articles published in Science Children, 1996-2010", SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL, 25 (4) pp. 396-416 Link |
Siegel, M.A., Burcks, S.M., Bowey, P., Du, Y., Cisterna, D., Muslu, N., Murakami, C.D., ÇİTE, S. (2020) "Experiences of Teacher Certification Testing: Bias, Resistance, and Practical Solutions", Association for Science Teacher Education (ASTE) 2020 , San Antonio, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2020) |
Şahingöz, S., ÜNAL, A., ÇİTE, S. (2019) "Fen Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuları Muhakeme Yetileri", I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST) , İzmir, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Siegel, M., Cisterna, D., Burcks, S., Murakami, C., ÇİTE, S., Muslu, N. (2019) "Standardized Spectacle: Teacher Educators’ Views of the Impact of a High-Stakes Science Assessment Initiated through State Policy on Teacher Certification", Association for Science Teacher Education Conference , Savannah, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2019) |
Cısterna, D., Burcks, S., Sıegel, M., Murakamı, C., ÇİTE, S., Muslu, N. (2018) "Enhancing or Degrading Quality?: Teacher Educators Talk About a High-Stakes Science Assessment for Pre-service Teachers", Annual Meeting of the National Association for Research in Science Teaching , Atlanta, Ga, Amerika Birleşik Devletleri, (Mart 2018) |
Sıegel, M., ÇİTE, S., Murakamı, C., Muslu, N., Burcks, S., İzci, K. (2017) "Transactions among stakeholders of community-centered professional development: Assessment as boundary object", the meeting of the European Science Education Research Association (ESERA) , Dublın, İrlanda, (Ağustos 2017) |
Sıegel, M., ÇİTE, S., Murakamı, C., Muslu, N., Burcks, S., İzci, K. (2017) "Crossing boundaries: The role of assessment as a boundary object in professional development", Annual Meeting of the National Association for Research in Science Teaching , San Antonıo, Tx, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2017) |
Murakamı, C., Cısterna, D., Sıegel, M., Burcks, S., Muslu, N., ÇİTE, S. (2017) "Using reflective soft-systems methodology to describe next generation assessment research practices", Annual Meeting of the National Association for Research in Science Teaching , San Antonıo, Tx, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2017) |
Muslu, N., ÇİTE, S., Kıng, K. (2015) "Why teach physics? Factors that lead undergraduate students to consider physics teaching as a carrier", Annual Meeting of the Association for Science Teacher Education (ASTE) , Portland, Or, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2015) |
Hanuscın, D., Garderen, D.V., Lee, E., Presley, M., Hıll, T., Sınha, S., ÇİTE, S. (2013) "Breaking the Cycle: Supporting Elementary Teachers’ Understanding and Ability to Apply 5E Model", Association for Science Teachers Education (ASTE) , Charleston, Sc, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2013) |
İzci, K., ÇİTE, S., Hanuscın, D. (2012) "Nature of science as portrayed in the new middle school science and technology curriculum", 4th Annual International Congress of Education , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2012) |
Hanuscın, D., Menon, D., Lee, E., ÇİTE, S. (2011) "Developing PCK for teaching teachers through a mentored internship in teacher professional development", Association for Science Teachers Education (ASTE) , Mınneapolıs, Mn, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2011) |
Evrekli, E., Ekici, D.İ., ÇİTE, S. (2006) "Yapılandırmacı yaklaşım temelinde fen ve teknoloji öğretiminde kavram karikatürleri: Bir etkinlik örneği: Maddenin halleri ve ısı.", VII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2006) |
Kayıt Yok |
ÇİTE, S., Şahingöz, S. (2024) "Preservice Science Teachers’ Socioscientific Orientations Through Placed-Based Socioscientific Issues Teaching: Air Pollution in Ankara", Kitap: Socioscientific Issues Focused Teacher Education Place-Based Practices from Türkiye, Cham/İsviçre : Springer Nature, Bölüm Sayfaları: 31 / 43, ISBN: 978-3-031-55232-8 |
ÇİTE, S., Şahingöz, S. (2022) "Sosyobilimsel Konular ve Eko-Adalet", Kitap: Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 161 / 178, ISBN: 978-625-417-675-3 |
Şahingöz, S., ÇİTE, S. (2021) "Araştırma-Sorgulama", Kitap: 21. Yüzyıl Becerileri İçin Fen Eğitimi: Öğrenmeyi Derinleştirme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 76 / 99, ISBN: 978-625-7582-10-0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Üye, National Association for Research in Science Teaching, 2009- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Yapılandırmacı yaklaşım temelinde fen ve teknoloji öğretiminde kavram karikatürleri: Bir etkinlik örneği: Maddenin halleri ve ısı. | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 7 |
2 | Attending to assessment problems of practice during community-centered professional development | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
3 | Learning from ‘Rookie Mistakes’: Critical incidents in developing PCK for teaching teachers | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
4 | Professional journals as a source of information about teaching NOS: An examination of articles published in Science Children, 1996-2010 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
5 | Experiences of Teacher Certification Testing: Bias, Resistance, and Practical Solutions | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Nilay Muslu
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2015 - 2020 | 9 |
Shannon Burcks
-
|
2017 - 2019 | 6 |
Kemal İzci
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2012 - 2019 | 5 |
Chrıstopher Murakamı
-
|
2014 - 2018 | 5 |
Deborah Hanuscın
-
|
2011 - 2017 | 5 |
Eun Lee
-
|
2011 - 2017 | 5 |
Marcelle Sıegel
-
|
2017 - 2018 | 5 |
Selçuk Şahingöz
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2024 | 4 |
Dante Cısterna
-
|
2017 - 2018 | 2 |
Dante Cisterna
-
|
2019 - 2020 | 2 |
Deepıka Menon
-
|
2011 - 2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Ertuğ Evrekli
-
|
2006 | 1 |
Didem İnel Ekici
-
|
2006 | 1 |
BURCKS SHANNON
-
|
2019 | 1 |
Chris D Murakami
-
|
2020 | 1 |
Christopher Murakami
-
|
2019 | 1 |
Dane Schaffer
-
|
2014 | 1 |
Deborah L. Hanuscin
-
|
2017 | 1 |
Deepika Menon
-
|
2017 | 1 |
Delında Van Garderen
-
|
2013 | 1 |
HANUSCIN DEBORAH
-
|
2014 | 1 |
Karen Kıng
-
|
2015 | 1 |
Marcelle A Siegel
-
|
2020 | 1 |
Marcelle Siegel
-
|
2019 | 1 |
Morgan Presley
-
|
2013 | 1 |
MURAKAMI CHRISTOPHER
-
|
2019 | 1 |
NGUYEN PHUONG
-
|
2019 | 1 |
Patrick Bowey
-
|
2020 | 1 |
Phılıp Long
-
|
2018 | 1 |
Shannon M Burcks
-
|
2020 | 1 |
SIEGEL MARCELLE
-
|
2019 | 1 |
Somnath Sınha
-
|
2013 | 1 |
Stephanıe Harman
-
|
2018 | 1 |
Tıffany Hıll
-
|
2013 | 1 |
Troy Sadler
-
|
2014 | 1 |
Yumeng Du
-
|
2020 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 444 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi, Kimya Eğitimi, Fizik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 0 | 45 | 25 | 65 | 5 | 40 | 40 | 0 | 40 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 466 . | - | 504 . | 519 . | 479 . | 522 . | 586 . | 585 . | - | 334 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 323 . | - | 309 . | 322 . | 270 . | 320 . | 346 . | 331 . | - | 176 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 101 . | - | 74 . | 104 . | 66 . | 95 . | 98 . | 87 . | - | 52 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 89 . | - | 66 . | 87 . | 57 . | 79 . | 75 . | 70 . | - | 41 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 0 | 4 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |