| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia, , 2011, 2017 |
| Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia {Missouri}, , 2009, 2011 |
| Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia, , 2011, 2017 |
| Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia {Missouri}, , 2009, 2011 |
| Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
| İngilizce, YDS, 90, 2024/1 Yab, 2024 |
| İngilizce, YÖKDİL, 96, 2018 |
| İngilizce, YDS, 90, 2019 |
| Seminer, Training and Cooperation Activity (German National Agency), Bonn, Germany, Almanya, 31-01-2024, 02-02-2024 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
| 2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2018-2023, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2012-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, University Of Missouri-Columbia, College Of Education, Science Education |
| 2023-, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2023-2024, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Lisans |
| 2023-2024, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans |
| 2023-2024, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
| 2023-2024, Bilimsel Araştırma ve Yazma Teknikleri, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2023-2024, Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
| 2023-2024, Bilimin Doğası ve Öğretimi, Lisans |
| 2023-2024, Bilimsel Muhakeme Becerileri, Lisans |
| 2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2022-2023, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Lisans |
| 2022-2023, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans |
| 2022-2023, Fen Bilimleri Laboratuvarı Uygulamaları, Lisans |
| 2021-2022, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
| 2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2021-2022, Bilimin Doğası ve Öğretimi, Lisans |
| 2021-2022, Bilimsel Muhakeme Becerileri, Lisans |
| 2021-2022, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
| 2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2021-2022, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Lisans |
| 2021-2022, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans |
| 2020-2021, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
| 2020-2021, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
| 2020-2021, Fen Öğretimi II, Lisans |
| 2020-2021, Öğretmenlilk Uygulaması, Lisans |
| 2020-2021, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
| 2020-2021, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
| 2020-2021, Fen Öğretimi I, Lisans |
| 2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2019-2020, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
| 2019-2020, Fen ve Teknoloji Kaynaklı Sorunlar, Lisans |
| 2019-2020, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Lisans |
| 2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
| 2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
| 2019-2020, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
| 2019-2020, İstatistik, Lisans |
| 2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2018-2019, Öğretmenlilk Uygulaması, Lisans |
| 2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
| 2018-2019, Fen Teknoloji ve Programlama, Lisans |
| 2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
| 2018-2019, İstatistik I, Lisans |
| 2018-2019, İstatistik, Lisans |
| 2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Üye, National Association for Research in Science Teaching, 2009- |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Yapılandırmacı yaklaşım temelinde fen ve teknoloji öğretiminde kavram karikatürleri: Bir etkinlik örneği: Maddenin halleri ve ısı. | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 7 |
| 2 | Attending to assessment problems of practice during community-centered professional development | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
| 3 | Learning from ‘Rookie Mistakes’: Critical incidents in developing PCK for teaching teachers | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| 4 | Professional journals as a source of information about teaching NOS: An examination of articles published in Science Children, 1996-2010 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
| 5 | Experiences of Teacher Certification Testing: Bias, Resistance, and Practical Solutions | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Nilay Muslu
|
2015 - 2020 | 9 |
|
Deborah Hanuscın
-
|
2011 - 2017 | 6 |
|
Shannon Burcks
-
|
2017 - 2019 | 6 |
|
Kemal İzci
|
2012 - 2019 | 5 |
|
Selçuk Şahingöz
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2025 | 5 |
|
Eun Lee
Wisdom Center
|
2011 - 2017 | 5 |
|
Chrıstopher Murakamı
-
|
2014 - 2018 | 5 |
|
Marcelle Sıegel
-
|
2017 - 2018 | 5 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2025 | 2 |
|
Dante Cısterna
-
|
2017 - 2018 | 2 |
|
Dante Cisterna
-
|
2019 - 2020 | 2 |
|
Deepıka Menon
-
|
2011 - 2017 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 1 |
|
Ertuğ Evrekli
-
|
2006 | 1 |
|
Didem İnel Ekici
-
|
2006 | 1 |
|
Deborah L. Hanuscin
Western Washington University
(Amerika Birleşik Devletleri)
|
2017 | 1 |
|
Deepika Menon
Towson University
(Amerika Birleşik Devletleri)
|
2017 | 1 |
|
Burcks Shannon
-
|
2019 | 1 |
|
Chris D Murakami
-
|
2020 | 1 |
|
Christopher Murakami
-
|
2019 | 1 |
|
Dane Schaffer
-
|
2014 | 1 |
|
Delında Van Garderen
-
|
2013 | 1 |
|
Karen Kıng
-
|
2015 | 1 |
|
Marcelle A Siegel
-
|
2020 | 1 |
|
Marcelle Siegel
-
|
2019 | 1 |
|
Morgan Presley
-
|
2013 | 1 |
|
Murakamı Chrıstopher
-
|
2019 | 1 |
|
Nguyen Phuong
-
|
2019 | 1 |
|
Patrick Bowey
-
|
2020 | 1 |
|
Phılıp Long
-
|
2018 | 1 |
|
Shannon M Burcks
-
|
2020 | 1 |
|
Sıegel Marcelle
-
|
2019 | 1 |
|
Somnath Sınha
-
|
2013 | 1 |
|
Stephanıe Harman
-
|
2018 | 1 |
|
Tıffany Hıll
-
|
2013 | 1 |
|
Troy Sadler
-
|
2014 | 1 |
|
Yumeng Du
-
|
2020 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 499 |
| Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi, Kimya Eğitimi, Fizik Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 5 | 0 | 45 | 25 | 65 | 5 | 40 | 40 | 0 | 40 | 55 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 476 . | - | 516 . | 523 . | 491 . | 541 . | 577 . | 597 . | - | 520 . | 375 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 307 . | - | 298 . | 318 . | 270 . | 319 . | 351 . | 330 . | - | 323 . | 216 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 103 . | - | 76 . | 108 . | 70 . | 93 . | 102 . | 93 . | - | 102 . | 44 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 90 . | - | 67 . | 93 . | 64 . | 79 . | 81 . | 78 . | - | 77 . | 36 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 1 | 0 | 4 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 |
| Toplam Bildiri | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 |
| Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |