img

Dr. Öğr. Üyesi Süleyman ÇİTE

  • Eğitim Fakültesi Dekanlığı
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
  • Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
21
Atıf
15
h-index
2
Proje
3
WoS
Yayın
2
Atıf
7
h-index
0
Scopus
Yayın
2
Atıf
9
h-index
2
Google Scholor
Yayın
7
Atıf
50
h-index
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia {Missouri}, , 2009, 2011
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia, , 2011, 2017
Araştırma Alanları
, Fen Bilgisi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia, , 2011, 2017
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia {Missouri}, , 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007
Kayıt Yok
İngilizce, YDS, 90, 2019
İngilizce, YÖKDİL, 96, 2018
Seminer, Training and Cooperation Activity (German National Agency), Bonn, Germany, Almanya, 31-01-2024, 02-02-2024
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2018-2023, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2012-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, University Of Missouri-Columbia, College Of Education, Science Education
2023-, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2022-2023, Fen Bilimleri Laboratuvarı Uygulamaları, Lisans
2022-2023, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans
2022-2023, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2021-2022, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans
2021-2022, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2021-2022, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans
2021-2022, Bilimsel Muhakeme Becerileri, Lisans
2021-2022, Bilimin Doğası ve Öğretimi, Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2021-2022, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans
2020-2021, Fen Öğretimi I, Lisans
2020-2021, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans
2020-2021, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2020-2021, Öğretmenlilk Uygulaması, Lisans
2020-2021, Fen Öğretimi II, Lisans
2020-2021, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans
2020-2021, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, İstatistik, Lisans
2019-2020, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Lisans
2019-2020, Fen ve Teknoloji Kaynaklı Sorunlar, Lisans
2019-2020, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans
2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2018-2019, İstatistik, Lisans
2018-2019, İstatistik I, Lisans
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2018-2019, Fen Teknoloji ve Programlama, Lisans
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans
2018-2019, Öğretmenlilk Uygulaması, Lisans
Kayıt Yok
Empowering Digital Competencies of Teachers with Designing Digital Learning Materials Through Gamification (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Araştırmacı , 2022
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuları Muhakeme Yetilerine Yönelik Ölçme Aracı Geliştirilmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2019-2021
Olgu Odaklı Modellemeye Dayalı Fen Öğretim Yaklaşımına Göre Tasarlanmış Bir Öğretim Yaşantısının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ekosistem ile İlgili Oluşturdukları Bilimsel Modellerinin Gelişimine ve Fen Öğretim Yaklaşımlarına Etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2019-2020
Kayıt Yok
Sıegel, M., Çite, S., Muslu, N., Murakamı, C., Burcks, S., İzci, K., Nguyen, P. (2019) "Attending to assessment problems of practice during community-centered professional development", International Journal of Educational Research, 95 (0) pp. 190-199 [SSCI] DOI      
Sıegel, M., Çite, S., İzci, K., Muslu, N., Harman, S., Burcks, S., Long, P. (2018) "Wilderness water crisis: NGSS-aligned assessments for an energy activity", SCIENCE SCOPE, 1 (0) pp. 50-58 Link  
Cite, S., Lee, E., Menon, D., Hanuscin, D.L. (2017) "Learning from Rookie Mistakes: Critical Incidents in Developing Pedagogical Content Knowledge for Teaching Science to Teachers", STUDYING TEACHER EDUCATION, 13 (3) pp. 275-293 [ESCI] DOI     
Çite, S., Lee, E., Menon, D., Hanuscın, D. (2017) "Learning from ‘Rookie Mistakes’: Critical incidents in developing PCK for teaching teachers", STUDYING TEACHER EDUCATION, 13 (3) pp. 275-293  
Murakamı, C., Çite, S., Schaffer, D., Sadler, T. (2014) "Where does the plastic go?", GREEN TEACHER, 102 (0)   
Lee, E., Çite, S., Hanuscın, D. (2014) "Taking the mystery out of argumentation", SCIENCE AND CHILDREN, 52 (1) pp. 46-52 Link   
Çite, S., Hanuscın, D. (2014) "Professional journals as a source of information about teaching NOS: An examination of articles published in Science Children, 1996-2010", SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL, 25 (4) pp. 396-416 Link   
Siegel, M.A., Burcks, S.M., Bowey, P., Du, Y., Cisterna, D., Muslu, N., Murakami, C.D., Çite, S. (2020) "Experiences of Teacher Certification Testing: Bias, Resistance, and Practical Solutions", Association for Science Teacher Education (ASTE) 2020 , San Antonio, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2020
Şahingöz, S., Ünal, A., Çite, S. (2019) "Fen Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuları Muhakeme Yetileri", I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST) , İzmir, Türkiye, (Temmuz 2019
Siegel, M., Cisterna, D., Burcks, S., Murakami, C., Çite, S., Muslu, N. (2019) "Standardized Spectacle: Teacher Educators’ Views of the Impact of a High-Stakes Science Assessment Initiated through State Policy on Teacher Certification", Association for Science Teacher Education Conference , Savannah, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2019
Cısterna, D., Burcks, S., Sıegel, M., Murakamı, C., Çite, S., Muslu, N. (2018) "Enhancing or Degrading Quality?: Teacher Educators Talk About a High-Stakes Science Assessment for Pre-service Teachers", Annual Meeting of the National Association for Research in Science Teaching , Atlanta, Ga, Amerika Birleşik Devletleri, (Mart 2018
Sıegel, M., Çite, S., Murakamı, C., Muslu, N., Burcks, S., İzci, K. (2017) "Transactions among stakeholders of community-centered professional development: Assessment as boundary object", the meeting of the European Science Education Research Association (ESERA) , Dublın, İrlanda, (Ağustos 2017
Sıegel, M., Çite, S., Murakamı, C., Muslu, N., Burcks, S., İzci, K. (2017) "Crossing boundaries: The role of assessment as a boundary object in professional development", Annual Meeting of the National Association for Research in Science Teaching , San Antonıo, Tx, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2017
Murakamı, C., Cısterna, D., Sıegel, M., Burcks, S., Muslu, N., Çite, S. (2017) "Using reflective soft-systems methodology to describe next generation assessment research practices", Annual Meeting of the National Association for Research in Science Teaching , San Antonıo, Tx, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2017
Muslu, N., Çite, S., Kıng, K. (2015) "Why teach physics? Factors that lead undergraduate students to consider physics teaching as a carrier", Annual Meeting of the Association for Science Teacher Education (ASTE) , Portland, Or, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2015
Hanuscın, D., Garderen, D.V., Lee, E., Presley, M., Hıll, T., Sınha, S., Çite, S. (2013) "Breaking the Cycle: Supporting Elementary Teachers’ Understanding and Ability to Apply 5E Model", Association for Science Teachers Education (ASTE) , Charleston, Sc, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2013 
İzci, K., Çite, S., Hanuscın, D. (2012) "Nature of science as portrayed in the new middle school science and technology curriculum", 4th Annual International Congress of Education , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2012
Hanuscın, D., Menon, D., Lee, E., Çite, S. (2011) "Developing PCK for teaching teachers through a mentored internship in teacher professional development", Association for Science Teachers Education (ASTE) , Mınneapolıs, Mn, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2011 
Evrekli, E., Ekici, D.İ., Çite, S. (2006) "Yapılandırmacı yaklaşım temelinde fen ve teknoloji öğretiminde kavram karikatürleri: Bir etkinlik örneği: Maddenin halleri ve ısı.", VII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2006
Kayıt Yok
Çite, S., Şahingöz, S. (2022) "Sosyobilimsel Konular ve Eko-Adalet", Kitap: Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Ankara/Türkiye : Nobel Yayıncılık  
Şahingöz, S., Çite, S. (2021) "Araştırma-Sorgulama", Kitap: 21. Yüzyıl Becerileri İçin Fen Eğitimi: Öğrenmeyi Derinleştirme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık   
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Üye, National Association for Research in Science Teaching, 2009-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
Yapılandırmacı yaklaşım temelinde fen ve teknoloji öğretiminde kavram karikatürleri: Bir etkinlik örneği: Maddenin halleri ve ısı.
1 0 0 3 3 0 0 0 7
2
Attending to assessment problems of practice during community-centered professional development
International Journal of Educational Research
4 0 0 0 0 0 0 0 4
3
Professional journals as a source of information about teaching NOS: An examination of articles published in Science Children, 1996-2010
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL
0 0 0 1 0 1 0 0 2
4
Learning from ‘Rookie Mistakes’: Critical incidents in developing PCK for teaching teachers
STUDYING TEACHER EDUCATION
1 0 0 0 1 0 0 0 2
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Nilay Muslu
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2015 - 2020 9
Shannon Burcks
-
2017 - 2019 7
Chrıstopher Murakamı
-
2014 - 2019 6
Deborah Hanuscın
-
2011 - 2017 6
Marcelle Sıegel
-
2017 - 2019 6
Kemal İzci
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2012 - 2019 5
Eun Lee
-
017 - 2017 5
Selçuk Şahingöz
Kastamonu Üniversitesi
2019 - 2022 3
Dante Cısterna
-
2017 - 2018 2
Dante Cisterna
-
2019 - 2020 2
Deepıka Menon
-
2011 - 2017 2
Kastamonu Üniversitesi
2019 1
Ertuğ Evrekli
-
2006 1
Didem İnel Ekici
-
2006 1
Chris D Murakami
-
2020 1
Christopher Murakami
-
2019 1
Dane Schaffer
-
2014 1
Deborah L. Hanuscin
-
017 1
Deepika Menon
-
017 1
Delında Van Garderen
-
2013 1
Karen Kıng
-
2015 1
Marcelle A Siegel
-
2020 1
Marcelle Siegel
-
2019 1
Morgan Presley
-
2013 1
Patrick Bowey
-
2020 1
Phılıp Long
-
2018 1
Phuong Nguyen
-
2019 1
Shannon M Burcks
-
2020 1
Somnath Sınha
-
2013 1
Stephanıe Harman
-
2018 1
Suleyman Cite
-
017 1
Tıffany Hıll
-
2013 1
Troy Sadler
-
2014 1
Yumeng Du
-
2020 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78249
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 8598
YÖKSİS Bilim Alanı Fen Bilgisi Eğitimi 392
Anahtar Kelimeler Fen Bilgisi Eğitimi, Kimya Eğitimi, Fizik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 5 0 45 25 65 5 40 40 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 465 . - 503 . 517 . 482 . 525 . 583 . 577 . - -
Sıra (Temel Alan İçinde) 327 . - 305 . 322 . 267 . 323 . 349 . 328 . - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 96 . - 73 . 95 . 67 . 87 . 96 . 84 . - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 85 . - 65 . 79 . 56 . 72 . 75 . 66 . - -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 1 0 4 2 3 1 1 1 0 0
Toplam Makale 0 0 1 1 1 0 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0
Toplam Bildiri 1 0 3 1 2 1 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0
Bildiri (Uluslararası) 1 0 3 1 2 1 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri