img
img
Dr. Öğr. Üyesi Süleyman ÇİTE

Dr. Öğr. Üyesi Süleyman ÇİTE

  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Fen Bilgisi Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
24
Atıf
17
h-index
2
Proje
4
WoS
Yayın
2
Atıf
10
h-index
2
Scopus
Yayın
3
Atıf
13
h-index
2
Google Scholar
Yayın
10
Atıf
63
h-index
5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia, , 2011, 2017
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia {Missouri}, , 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007
Araştırma Alanları
, Fen Bilgisi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia, , 2011, 2017
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia {Missouri}, , 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007
İngilizce, YDS, 90, 2024/1 Yab, 2024
İngilizce, YÖKDİL, 96, 2018
İngilizce, YDS, 90, 2019
Seminer, Training and Cooperation Activity (German National Agency), Bonn, Germany, Almanya, 31-01-2024, 02-02-2024
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2018-2023, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2012-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, University Of Missouri-Columbia, College Of Education, Science Education
2023-, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2023-2024, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Bilimsel Araştırma ve Yazma Teknikleri, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, Güz Dönemi, Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Bilimin Doğası ve Öğretimi, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Bilimsel Muhakeme Becerileri, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Fen Bilimleri Laboratuvarı Uygulamaları, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Bilimin Doğası ve Öğretimi, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Bilimsel Muhakeme Becerileri, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Lisans
2021-2022, Güz Dönemi, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Fen Öğretimi II, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Öğretmenlilk Uygulaması, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Fen Öğretimi I, Lisans
2020-2021, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Fen ve Teknoloji Kaynaklı Sorunlar, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, İstatistik, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Öğretmenlilk Uygulaması, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Fen Teknoloji ve Programlama, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, İstatistik I, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, İstatistik, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
Kayıt Yok
SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayınlanan makale
Siegel, M.A., Çite, S., Muslu, N., Murakami, C.D., Burcks, S.M., Izci, K., Nguyen, P.D. (2019) "Attending to assessment problems of practice during community-centered professional development", International Journal of Educational Research, 95 (1) pp. 190-199 [SSCI] DOI      
ESCI dergilerinde yayınlanan makale
Çite, S., Lee, E., Menon, D., Hanuscin, D.L. (2017) "Learning from Rookie Mistakes: Critical Incidents in Developing Pedagogical Content Knowledge for Teaching Science to Teachers", Studying Teacher Education, 13 (3) pp. 275-293 [] DOI      
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale
Sıegel, M., Çite, S., İzci, K., Muslu, N., Harman, S., Burcks, S., Long, P. (2018) "Wilderness water crisis: NGSS-aligned assessments for an energy activity", SCIENCE SCOPE, 1 (0) pp. 50-58 Link  
Çite, S., Lee, E., Menon, D., Hanuscın, D. (2017) "Learning from ‘Rookie Mistakes’: Critical incidents in developing PCK for teaching teachers", STUDYING TEACHER EDUCATION, 13 (3) pp. 275-293  
Lee, E., Çite, S., Hanuscın, D. (2014) "Taking the mystery out of argumentation", SCIENCE AND CHILDREN, 52 (1) pp. 46-52 Link    
Murakamı, C., Çite, S., Schaffer, D., Sadler, T. (2014) "Where does the plastic go?", GREEN TEACHER, 102 (0)   
Çite, S., Hanuscın, D. (2014) "Professional journals as a source of information about teaching NOS: An examination of articles published in Science Children, 1996-2010", SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL, 25 (4) pp. 396-416 Link   
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale
Çite, S., Ünal, A., Şahingöz, S. (2025) "Exploring Preservice Science Teachers’ Socioscientific Reasoning Competence", Kastamonu Eğitim Dergisi, 33 (4) pp. 938-951 [] Link DOI   
Siegel, M.A., Burcks, S.M., Bowey, P., Du, Y., Cisterna, D., Muslu, N., Murakami, C.D., Çite, S. (2020) "Experiences of Teacher Certification Testing: Bias, Resistance, and Practical Solutions", Association for Science Teacher Education (ASTE) 2020 , San Antonio, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2020) 
Şahingöz, S., Ünal, A., Çite, S. (2019) "Fen Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuları Muhakeme Yetileri", I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST) , İzmir, Türkiye, (Temmuz 2019) 
Siegel, M., Cisterna, D., Burcks, S., Murakami, C., Çite, S., Muslu, N. (2019) "Standardized Spectacle: Teacher Educators’ Views of the Impact of a High-Stakes Science Assessment Initiated through State Policy on Teacher Certification", Association for Science Teacher Education Conference , Savannah, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2019) 
Cısterna, D., Burcks, S., Sıegel, M., Murakamı, C., Çite, S., Muslu, N. (2018) "Enhancing or Degrading Quality?: Teacher Educators Talk About a High-Stakes Science Assessment for Pre-service Teachers", Annual Meeting of the National Association for Research in Science Teaching , Atlanta, Ga, Amerika Birleşik Devletleri, (Mart 2018) 
Sıegel, M., Çite, S., Murakamı, C., Muslu, N., Burcks, S., İzci, K. (2017) "Transactions among stakeholders of community-centered professional development: Assessment as boundary object", the meeting of the European Science Education Research Association (ESERA) , Dublın, İrlanda, (Ağustos 2017) 
Sıegel, M., Çite, S., Murakamı, C., Muslu, N., Burcks, S., İzci, K. (2017) "Crossing boundaries: The role of assessment as a boundary object in professional development", Annual Meeting of the National Association for Research in Science Teaching , San Antonıo, Tx, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2017) 
Murakamı, C., Cısterna, D., Sıegel, M., Burcks, S., Muslu, N., Çite, S. (2017) "Using reflective soft-systems methodology to describe next generation assessment research practices", Annual Meeting of the National Association for Research in Science Teaching , San Antonıo, Tx, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2017) 
Muslu, N., Çite, S., Kıng, K. (2015) "Why teach physics? Factors that lead undergraduate students to consider physics teaching as a carrier", Annual Meeting of the Association for Science Teacher Education (ASTE) , Portland, Or, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2015) 
Hanuscın, D., Garderen, D.V., Lee, E., Presley, M., Hıll, T., Sınha, S., Çite, S. (2013) "Breaking the Cycle: Supporting Elementary Teachers’ Understanding and Ability to Apply 5E Model", Association for Science Teachers Education (ASTE) , Charleston, Sc, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2013)  
İzci, K., Çite, S., Hanuscın, D. (2012) "Nature of science as portrayed in the new middle school science and technology curriculum", 4th Annual International Congress of Education , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2012) 
Hanuscın, D., Menon, D., Lee, E., Çite, S. (2011) "Developing PCK for teaching teachers through a mentored internship in teacher professional development", Association for Science Teachers Education (ASTE) , Mınneapolıs, Mn, Amerika Birleşik Devletleri, (Ocak 2011)  
Evrekli, E., Ekici, D.İ., Çite, S. (2006) "Yapılandırmacı yaklaşım temelinde fen ve teknoloji öğretiminde kavram karikatürleri: Bir etkinlik örneği: Maddenin halleri ve ısı.", VII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2006) 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Üye, National Association for Research in Science Teaching, 2009-
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Nilay Muslu
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2015 - 2020 8
Deborah Hanuscın
-
2011 - 2017 6
Shannon Burcks
-
2017 - 2019 6
Selçuk Şahingöz
Kastamonu Üniversitesi
2019 - 2025 5
Eun Lee
Wisdom Center (Güney Kore)
2011 - 2017 5
Chrıstopher Murakamı
-
2014 - 2018 5
Marcelle Sıegel
-
2017 - 2018 5
Kemal İzci
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2012 - 2018 4
Kastamonu Üniversitesi
2019 - 2025 2
Dante Cısterna
-
2017 - 2018 2
Dante Cisterna
-
2019 - 2020 2
Deepıka Menon
-
2011 - 2017 2
Kastamonu Üniversitesi
2025 1
Ertuğ Evrekli
-
2006 1
Didem İnel Ekici
-
2006 1
Christopher D. Murakami
Bethel University (Amerika Birleşik Devletleri)
2019 1
Deborah L. Hanuscin
Western Washington University (Amerika Birleşik Devletleri)
2017 1
Deepika Menon
Towson University (Amerika Birleşik Devletleri)
2017 1
Kemal Izci
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2019 1
Marcelle A. Siegel
University Of Missouri (Amerika Birleşik Devletleri)
2019 1
Nilay Muslu
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2019 1
Phuong D. Nguyen
Oklahoma State University (Amerika Birleşik Devletleri)
2019 1
Shannon M. Burcks
University Of Missouri (Amerika Birleşik Devletleri)
2019 1
Chris D Murakami
-
2020 1
Christopher Murakami
-
2019 1
Dane Schaffer
-
2014 1
Delında Van Garderen
-
2013 1
Karen Kıng
-
2015 1
Marcelle A Siegel
-
2020 1
Marcelle Siegel
-
2019 1
Morgan Presley
-
2013 1
Patrick Bowey
-
2020 1
Phılıp Long
-
2018 1
Shannon M Burcks
-
2020 1
Somnath Sınha
-
2013 1
Stephanıe Harman
-
2018 1
Tıffany Hıll
-
2013 1
Troy Sadler
-
2014 1
Yumeng Du
-
2020 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
399.
79062 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
226.
11145 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
47.
499 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79062
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 11145
YÖKSİS Bilim Alanı Fen Bilgisi Eğitimi 499
Anahtar Kelimeler Fen Bilgisi Eğitimi, Kimya Eğitimi, Fizik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 5 0 45 25 65 5 40 40 0 40 55
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 477 . - 514 . 522 . 497 . 537 . 577 . 599 . - 523 . 399 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 305 . - 295 . 314 . 270 . 318 . 351 . 328 . - 321 . 226 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 104 . - 76 . 107 . 70 . 93 . 102 . 93 . - 102 . 47 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 90 . - 68 . 93 . 64 . 79 . 81 . 78 . - 78 . 40 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 1 0 4 2 3 1 1 1 0 1 2
Toplam Makale 0 0 1 1 1 0 0 0 0 0 1
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 1 1 0 1 1
Toplam Bildiri 1 0 3 1 2 1 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 1 1 0 1 1
Bildiri (Uluslararası) 1 0 3 1 2 1 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri