Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia, , 2011, 2017 |
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia {Missouri}, , 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia, , 2011, 2017 |
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Missouri-Columbia {Missouri}, , 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
İngilizce, YDS, 90, 2024/1 Yab, 2024 |
İngilizce, YÖKDİL, 96, 2018 |
İngilizce, YDS, 90, 2019 |
Seminer, Training and Cooperation Activity (German National Agency), Bonn, Germany, Almanya, 31-01-2024, 02-02-2024 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2018-2023, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2012-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, University Of Missouri-Columbia, College Of Education, Science Education |
2023-, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2023-2024, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans |
2023-2024, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
2023-2024, Bilimsel Araştırma ve Yazma Teknikleri, Yüksek Lisans |
2023-2024, Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2023-2024, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
2023-2024, Bilimin Doğası ve Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Bilimsel Muhakeme Becerileri, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2022-2023, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans |
2022-2023, Fen Bilimleri Laboratuvarı Uygulamaları, Lisans |
2021-2022, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2021-2022, Bilimin Doğası ve Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Bilimsel Muhakeme Becerileri, Lisans |
2021-2022, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2021-2022, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans |
2020-2021, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
2020-2021, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Fen Öğretimi II, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlilk Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2020-2021, Bilim ve Araştırma Etiği, Lisans |
2020-2021, Fen Öğretimi I, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
2019-2020, Fen ve Teknoloji Kaynaklı Sorunlar, Lisans |
2019-2020, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2019-2020, İstatistik, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlilk Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2018-2019, Fen Teknoloji ve Programlama, Lisans |
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, İstatistik I, Lisans |
2018-2019, İstatistik, Lisans |
2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Üye, National Association for Research in Science Teaching, 2009- |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Yapılandırmacı yaklaşım temelinde fen ve teknoloji öğretiminde kavram karikatürleri: Bir etkinlik örneği: Maddenin halleri ve ısı. | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 7 |
2 | Attending to assessment problems of practice during community-centered professional development | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
3 | Learning from ‘Rookie Mistakes’: Critical incidents in developing PCK for teaching teachers | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
4 | Professional journals as a source of information about teaching NOS: An examination of articles published in Science Children, 1996-2010 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
5 | Experiences of Teacher Certification Testing: Bias, Resistance, and Practical Solutions | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Nilay Muslu
![]() |
2015 - 2020 | 9 |
![]()
Deborah Hanuscın
-
|
2011 - 2017 | 6 |
![]()
Shannon Burcks
-
|
2017 - 2019 | 6 |
![]()
Kemal İzci
![]() |
2012 - 2019 | 5 |
![]()
Chrıstopher Murakamı
-
|
2014 - 2018 | 5 |
![]()
Eun Lee
-
|
2011 - 2017 | 5 |
![]()
Marcelle Sıegel
-
|
2017 - 2018 | 5 |
![]()
Selçuk Şahingöz
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2024 | 4 |
![]()
Dante Cısterna
-
|
2017 - 2018 | 2 |
![]()
Dante Cisterna
-
|
2019 - 2020 | 2 |
![]()
Deepıka Menon
-
|
2011 - 2017 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
![]()
Ertuğ Evrekli
-
|
2006 | 1 |
![]()
Didem İnel Ekici
-
|
2006 | 1 |
![]()
BURCKS SHANNON
-
|
2019 | 1 |
![]()
Chris D Murakami
-
|
2020 | 1 |
![]()
Christopher Murakami
-
|
2019 | 1 |
![]()
Dane Schaffer
-
|
2014 | 1 |
![]()
Deborah L. Hanuscin
-
|
2017 | 1 |
![]()
Deepika Menon
-
|
2017 | 1 |
![]()
Delında Van Garderen
-
|
2013 | 1 |
![]()
Karen Kıng
-
|
2015 | 1 |
![]()
Marcelle A Siegel
-
|
2020 | 1 |
![]()
Marcelle Siegel
-
|
2019 | 1 |
![]()
Morgan Presley
-
|
2013 | 1 |
![]()
MURAKAMI CHRISTOPHER
-
|
2019 | 1 |
![]()
NGUYEN PHUONG
-
|
2019 | 1 |
![]()
Patrick Bowey
-
|
2020 | 1 |
![]()
Phılıp Long
-
|
2018 | 1 |
![]()
Shannon M Burcks
-
|
2020 | 1 |
![]()
SIEGEL MARCELLE
-
|
2019 | 1 |
![]()
Somnath Sınha
-
|
2013 | 1 |
![]()
Stephanıe Harman
-
|
2018 | 1 |
![]()
Tıffany Hıll
-
|
2013 | 1 |
![]()
Troy Sadler
-
|
2014 | 1 |
![]()
Yumeng Du
-
|
2020 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 494 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi, Kimya Eğitimi, Fizik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 0 | 45 | 25 | 65 | 5 | 40 | 40 | 0 | 40 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 482 . | - | 517 . | 524 . | 490 . | 535 . | 583 . | 599 . | - | 513 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 311 . | - | 299 . | 309 . | 268 . | 320 . | 355 . | 331 . | - | 312 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 103 . | - | 75 . | 106 . | 67 . | 91 . | 100 . | 92 . | - | 102 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 90 . | - | 66 . | 90 . | 62 . | 78 . | 80 . | 75 . | - | 79 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 0 | 4 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |