Doctorate, United States, University Of Missouri-Columbia, , 2011, 2017 |
Postgraduate, United States, University Of Missouri-Columbia {Missouri}, , 2009, 2011 |
Undergraduate, Turkey, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Doctorate, United States, University Of Missouri-Columbia, , 2011, 2017 |
Postgraduate, United States, University Of Missouri-Columbia {Missouri}, , 2009, 2011 |
Undergraduate, Turkey, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
No Records |
English, YDS, 90, 2019 |
English, YÖKDİL, 96, 2018 |
Seminar, Training and Cooperation Activity (German National Agency), Bonn, Germany, Almanya, 31-01-2024, 02-02-2024 |
[UAK] |
[UAK] Educational Sciences Science Education Science Education |
2023-, Doctor Lecturer, Full time, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Turkey |
2018-2023, Lecturer, Full time, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Turkey |
2012-2017, Research Assistant, Full time, University Of Missouri-Columbia, College Of Education, Science Education |
2023-, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Turkey |
No Records |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Undergraduate |
2022-2023, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Undergraduate |
2022-2023, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Undergraduate |
2022-2023, Fen Bilimleri Laboratuvarı Uygulamaları, Undergraduate |
2021-2022, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Undergraduate |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması II, Undergraduate |
2021-2022, Bilimin Doğası ve Öğretimi, Undergraduate |
2021-2022, Bilimsel Muhakeme Becerileri, Undergraduate |
2021-2022, Bilim ve Araştırma Etiği, Undergraduate |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Undergraduate |
2021-2022, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Undergraduate |
2021-2022, Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Undergraduate |
2020-2021, Medya Okuryazarlığı, Undergraduate |
2020-2021, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Undergraduate |
2020-2021, Fen Öğretimi II, Undergraduate |
2020-2021, Öğretmenlilk Uygulaması, Undergraduate |
2020-2021, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Undergraduate |
2020-2021, Bilim ve Araştırma Etiği, Undergraduate |
2020-2021, Fen Öğretimi I, Undergraduate |
2020-2021, Okul Deneyimi, Undergraduate |
2019-2020, Bilim Tarihi ve Felsefesi, Undergraduate |
2019-2020, Fen ve Teknoloji Kaynaklı Sorunlar, Undergraduate |
2019-2020, Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi, Undergraduate |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Undergraduate |
2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Undergraduate |
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Undergraduate |
2019-2020, Özel Öğretim Yöntemleri II, Undergraduate |
2019-2020, İstatistik, Undergraduate |
2019-2020, Okul Deneyimi, Undergraduate |
2018-2019, Öğretmenlilk Uygulaması, Undergraduate |
2018-2019, Özel Öğretim Yöntemleri I, Undergraduate |
2018-2019, Fen Teknoloji ve Programlama, Undergraduate |
2018-2019, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Undergraduate |
2018-2019, İstatistik I, Undergraduate |
2018-2019, İstatistik, Undergraduate |
2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Undergraduate |
No Records |
Empowering Digital Competencies of Teachers with Designing Digital Learning Materials Through Gamification (International) United Nations, World Bank, UNESCO, European Union and Council of Europe Supported Project: Researcher , 2022 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuları Muhakeme Yetilerine Yönelik Ölçme Aracı Geliştirilmesi (National) Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Researcher , 2019-2021 |
Olgu Odaklı Modellemeye Dayalı Fen Öğretim Yaklaşımına Göre Tasarlanmış Bir Öğretim Yaşantısının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ekosistem ile İlgili Oluşturdukları Bilimsel Modellerinin Gelişimine ve Fen Öğretim Yaklaşımlarına Etkisi (National) Scientific Research Project Supported by Higher Education Institutions: Executive , 2019-2020 |
No Records |
Sıegel, M., Çite, S., Muslu, N., Murakamı, C., Burcks, S., İzci, K., Nguyen, P. (2019) "Attending to assessment problems of practice during community-centered professional development", International Journal of Educational Research, 95 (0) pp. 190-199 [SSCI] DOI |
Sıegel, M., Çite, S., İzci, K., Muslu, N., Harman, S., Burcks, S., Long, P. (2018) "Wilderness water crisis: NGSS-aligned assessments for an energy activity", SCIENCE SCOPE, 1 (0) pp. 50-58 Link |
Cite, S., Lee, E., Menon, D., Hanuscin, D.L. (2017) "Learning from Rookie Mistakes: Critical Incidents in Developing Pedagogical Content Knowledge for Teaching Science to Teachers", STUDYING TEACHER EDUCATION, 13 (3) pp. 275-293 [ESCI] DOI |
Çite, S., Lee, E., Menon, D., Hanuscın, D. (2017) "Learning from ‘Rookie Mistakes’: Critical incidents in developing PCK for teaching teachers", STUDYING TEACHER EDUCATION, 13 (3) pp. 275-293 |
Murakamı, C., Çite, S., Schaffer, D., Sadler, T. (2014) "Where does the plastic go?", GREEN TEACHER, 102 (0) |
Lee, E., Çite, S., Hanuscın, D. (2014) "Taking the mystery out of argumentation", SCIENCE AND CHILDREN, 52 (1) pp. 46-52 Link |
Çite, S., Hanuscın, D. (2014) "Professional journals as a source of information about teaching NOS: An examination of articles published in Science Children, 1996-2010", SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL, 25 (4) pp. 396-416 Link |
Siegel, M.A., Burcks, S.M., Bowey, P., Du, Y., Cisterna, D., Muslu, N., Murakami, C.D., Çite, S. (2020) "Experiences of Teacher Certification Testing: Bias, Resistance, and Practical Solutions", Association for Science Teacher Education (ASTE) 2020 , San Antonio, United States, (January 2020) |
Şahingöz, S., Ünal, A., Çite, S. (2019) "Fen Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuları Muhakeme Yetileri", I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST) , İzmir, Turkey, (July 2019) |
Siegel, M., Cisterna, D., Burcks, S., Murakami, C., Çite, S., Muslu, N. (2019) "Standardized Spectacle: Teacher Educators’ Views of the Impact of a High-Stakes Science Assessment Initiated through State Policy on Teacher Certification", Association for Science Teacher Education Conference , Savannah, Georgia, United States, (January 2019) |
Cısterna, D., Burcks, S., Sıegel, M., Murakamı, C., Çite, S., Muslu, N. (2018) "Enhancing or Degrading Quality?: Teacher Educators Talk About a High-Stakes Science Assessment for Pre-service Teachers", Annual Meeting of the National Association for Research in Science Teaching , Atlanta, Ga, United States, (March 2018) |
Sıegel, M., Çite, S., Murakamı, C., Muslu, N., Burcks, S., İzci, K. (2017) "Transactions among stakeholders of community-centered professional development: Assessment as boundary object", the meeting of the European Science Education Research Association (ESERA) , Dublın, Ireland, (August 2017) |
Sıegel, M., Çite, S., Murakamı, C., Muslu, N., Burcks, S., İzci, K. (2017) "Crossing boundaries: The role of assessment as a boundary object in professional development", Annual Meeting of the National Association for Research in Science Teaching , San Antonıo, Tx, United States, (April 2017) |
Murakamı, C., Cısterna, D., Sıegel, M., Burcks, S., Muslu, N., Çite, S. (2017) "Using reflective soft-systems methodology to describe next generation assessment research practices", Annual Meeting of the National Association for Research in Science Teaching , San Antonıo, Tx, United States, (April 2017) |
Muslu, N., Çite, S., Kıng, K. (2015) "Why teach physics? Factors that lead undergraduate students to consider physics teaching as a carrier", Annual Meeting of the Association for Science Teacher Education (ASTE) , Portland, Or, United States, (January 2015) |
Hanuscın, D., Garderen, D.V., Lee, E., Presley, M., Hıll, T., Sınha, S., Çite, S. (2013) "Breaking the Cycle: Supporting Elementary Teachers’ Understanding and Ability to Apply 5E Model", Association for Science Teachers Education (ASTE) , Charleston, Sc, United States, (January 2013) |
İzci, K., Çite, S., Hanuscın, D. (2012) "Nature of science as portrayed in the new middle school science and technology curriculum", 4th Annual International Congress of Education , İstanbul, Turkey, (May 2012) |
Hanuscın, D., Menon, D., Lee, E., Çite, S. (2011) "Developing PCK for teaching teachers through a mentored internship in teacher professional development", Association for Science Teachers Education (ASTE) , Mınneapolıs, Mn, United States, (January 2011) |
Evrekli, E., Ekici, D.İ., Çite, S. (2006) "Yapılandırmacı yaklaşım temelinde fen ve teknoloji öğretiminde kavram karikatürleri: Bir etkinlik örneği: Maddenin halleri ve ısı.", VII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, (September 2006) |
No Records |
Çite, S., Şahingöz, S. (2024) "Preservice Science Teachers’ Socioscientific Orientations Through Placed-Based Socioscientific Issues Teaching: Air Pollution in Ankara", : |
Çite, S., Şahingöz, S. (2022) "Sosyobilimsel Konular ve Eko-Adalet", Kitap: Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Ankara/Turkey : Nobel Yayıncılık |
Şahingöz, S., Çite, S. (2021) "Araştırma-Sorgulama", Kitap: 21. Yüzyıl Becerileri İçin Fen Eğitimi: Öğrenmeyi Derinleştirme, Ankara/Turkey : Pegem Akademi Yayıncılık |
No Records |
No Records |
No Records |
Member, National Association for Research in Science Teaching, 2009- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Yapılandırmacı yaklaşım temelinde fen ve teknoloji öğretiminde kavram karikatürleri: Bir etkinlik örneği: Maddenin halleri ve ısı.
|
1 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 7 |
2 |
Attending to assessment problems of practice during community-centered professional development
International Journal of Educational Research
|
4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
3 |
Professional journals as a source of information about teaching NOS: An examination of articles published in Science Children, 1996-2010
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
4 |
Learning from ‘Rookie Mistakes’: Critical incidents in developing PCK for teaching teachers
STUDYING TEACHER EDUCATION
|
1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
No Records |
No Records |
No Records |
No Records |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Nilay Muslu
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2015 - 2020 | 9 |
Shannon Burcks
-
|
2017 - 2019 | 7 |
Chrıstopher Murakamı
-
|
2014 - 2019 | 6 |
Deborah Hanuscın
-
|
2011 - 2017 | 6 |
Marcelle Sıegel
-
|
2017 - 2019 | 6 |
Kemal İzci
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2012 - 2019 | 5 |
Eun Lee
-
|
017 - 2017 | 5 |
Selçuk Şahingöz
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 3 |
Dante Cısterna
-
|
2017 - 2018 | 2 |
Dante Cisterna
-
|
2019 - 2020 | 2 |
Deepıka Menon
-
|
2011 - 2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Ertuğ Evrekli
-
|
2006 | 1 |
Didem İnel Ekici
-
|
2006 | 1 |
Selçuk Şahingöz
Gazi Üniversitesi
(Turkey)
|
2024 | 1 |
Süleyman Çite
Kastamonu University
(Turkey)
|
2024 | 1 |
Chris D Murakami
-
|
2020 | 1 |
Christopher Murakami
-
|
2019 | 1 |
Dane Schaffer
-
|
2014 | 1 |
Deborah L. Hanuscin
-
|
017 | 1 |
Deepika Menon
-
|
017 | 1 |
Delında Van Garderen
-
|
2013 | 1 |
Karen Kıng
-
|
2015 | 1 |
Marcelle A Siegel
-
|
2020 | 1 |
Marcelle Siegel
-
|
2019 | 1 |
Morgan Presley
-
|
2013 | 1 |
Patrick Bowey
-
|
2020 | 1 |
Phılıp Long
-
|
2018 | 1 |
Phuong Nguyen
-
|
2019 | 1 |
Shannon M Burcks
-
|
2020 | 1 |
Somnath Sınha
-
|
2013 | 1 |
Stephanıe Harman
-
|
2018 | 1 |
Suleyman Cite
-
|
017 | 1 |
Tıffany Hıll
-
|
2013 | 1 |
Troy Sadler
-
|
2014 | 1 |
Yumeng Du
-
|
2020 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78682 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8827 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 399 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi, Kimya Eğitimi, Fizik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 0 | 45 | 25 | 65 | 5 | 40 | 40 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 465 . | - | 503 . | 517 . | 480 . | 522 . | 583 . | 578 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 327 . | - | 304 . | 323 . | 267 . | 323 . | 348 . | 328 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 97 . | - | 73 . | 97 . | 67 . | 87 . | 97 . | 84 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 86 . | - | 65 . | 81 . | 56 . | 72 . | 76 . | 67 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 0 | 4 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |