img
Prof. Dr. Selman Tunay KAMER

Prof. Dr. Selman Tunay KAMER

  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
88
Atıf
301
h-index
9
Proje
11
WoS
Yayın
1
Atıf
0
h-index
0
Scopus
Yayın
1
Atıf
1
h-index
1
Google Scholar
Yayın
48
Atıf
566
h-index
13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Kısa Özgeçmiş

2004 yılında Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi'nde lisans, 2008 yılında Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri (ESTT) bilim dalında yüksek lisans, 2013 yılında Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimin Kültürel Temelleri bilim dalında doktora eğitimini tamamlamıştır. Çalışma alanları eğitim sosyolojisi ve eğitim politikalarıdır. Bu kapsamda dijital kültür, dijital toplum, sosyal medya, çocuk hakları, toplumsal cinsiyet, çok kültürlülük, öğretmen yetiştirme, kadın eğitimi ve yabancı uyruklu öğrencilerin uyumu konuları üzerine akademik çalışmalar yapmaktadır. Sosyal medya, çocuk işçiliğinin önlenmesi, ahlak eğitimi, toplumsal cinsiyet, eğitim ve güvenlik, öğretmen eğitimi, çok kültürlülük, aile eğitimi, dijital güvenlik, kuşakları arası ilişkiler, dijital okuryazarlık konularında uluslararası ve ulusal düzeydeki projelerde görev almıştır. Editörü ve yazarı olduğu popüler kitapları arasında; Eğitimin Sosyal ve Kültürel Temelleri (2019), Toplum ve Kültür Bağlamında Karakter ve Değerler Eğitimi (2021), Eğitim Sosyolojisi (2021), Dijital Çağın Yansımaları (2023), İletişim Sosyolojisinde Yeni Yönelimler (2023), Metaverse Çok Boyutlu Yaşam Başlıyor! (2023) ve Öğretim Teknolojisi (2024) yer almaktadır. Rektör Danışmanı, Enstitü Müdür Yardımcısı, anabilim dalı başkanı ve yönetim kurulu üyelikleri görevlerinde bulunmuştur. 2023 yılında profesörlük unvanı almıştır. Halen Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri Anabilim Dalında görev yapmaktadır.

Alınan Eğitimler
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi (Yl) (Tezli), 2021
Yüksek Lisans, Türkiye, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim ve Sosyal Alanlar Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2008, 2013
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri (Yl) (Tezli), 2005, 2008
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2002
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004
Araştırma Alanları
Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri, Eğitim Sosyolojisi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2008, 2013
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri (Yl) (Tezli), 2005, 2008
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr. (İö), 2000, 2004
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi (Yl) (Tezli), 2021
Yüksek Lisans, Türkiye, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim ve Sosyal Alanlar Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2002
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 69, Bahar, 2008
Kurs, The Intensive English Program (IEP), Indiana University-Bloomington, Usa, 25-05-2016, 03-08-2016
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Sosyolojisi Eğitim Sosyolojisi
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2018-2023, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2013-2018, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2012-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye
2009-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2006-2009, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2005-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Türkiye
2023-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2023-2023, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2020-2023, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2020-2023, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-2019, Enstitü Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-2019, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2017-2023, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2016-2018, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2016-2018, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2015-2019, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2014-2017, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2014-2019, Rektör Danışmanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Hasan Sarıahmetoğlu, Yüksek Lisans, Yabancı uyruklu öğrencilerin eğitim sistemine uyumunda karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
2024-2025, Türk Milli Eğitim Sisteminde Sorunlar, Eğilimler ve Gelişmeler, Yüksek Lisans
2024-2025, Öğretmen Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Lisans
2024-2025, Web Okuryazarlığı ve Bilgiye Erişim, Lisans
2023-2024, Karşılaştırmalı Eğitim Programları, Yüksek Lisans
2023-2024, Eğitime Giriş, Lisans
2023-2024, Teknoloji Bağımlılığı, Lisans
2023-2024, Endüstri 4.0 ve Dijitalleşme, Lisans
2022-2023, Eğitim ve Sosyal Politika, Yüksek Lisans
2022-2023, Türk Milli Eğitim Sisteminde Sorunlar, Eğilimler ve Gelişmeler, Yüksek Lisans
2022-2023, Türk Eğitim Tarihi, Lisans
2021-2022, Eğitim Sosyolojisi, Lisans
2020-2021, Eğitimin Sosyal Ve Kültürel Temelleri, Yüksek Lisans
2018-2019, Eğitim Sosyolojisi, Yüksek Lisans
2017-2018, Türk Düşünürlerinde Eğitim ve Kültür, Lisans
2016-2017, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
2016-2017, Eğitim Sosyolojisi, Yüksek Lisans
2016-2017, Eğitimin Sosyal ve Kültürel Temelleri, Yüksek Lisans
2016-2017, Türk Eğitim Tarihi, Lisans
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2015-2016, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
2015-2016, Eğitim Sosyolojisi, Yüksek Lisans
Kayıt Yok
İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulama İster: Öğretmen Adaylarına Kaynaştırma Yoluyla Eğitime İlişkin Yeterlik Eğitimi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022  
Çokkültürlü Tutum, Beceri, ve Yeterliliklerin Geliştirilmesi Eğitimi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022  
Aile Okulu Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Eğitmen , 2022-2023  
Sınırda Sınırsız Eğitim Projesi Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Eğitmen , 2022-2022  
Ulusal Açık Ders Malzemeleri Üretimi ve Paylaşımı Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Eğitmen , 2022-2023  
Öğretmenlerin mesleki becerilerinin geliştirilmesi Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı , 2020-2021  
İlim Merkezi Kitap Kahve Projesi Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Eğitmen , 2020-2022  
Eğitim ve Güvenlik Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Yürütücü , 2019-2021  
Üniversite Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algılarının Belirlenmesi ve Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi BAP Proje: Araştırmacı , 2017-2019  
Ulusal Basına Göre Demokrat Parti Dönemi Ahlak Anlayışı BAP Proje: Yürütücü , 2016-2017  
Türkiye’de Çocuk İşçiliğinin En Kötü Biçimlerinin Ortadan Kaldırılması Projesi Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Yardımcı Personel , 2006-2006  
Kayıt Yok
Sağbaş, N.Ö., KAMER, S.T., Özkaya, N. (2024) "Trafik Öğreniyorum Programı Kursiyerlerinin Trafik ve Kurs ile İlgili Görüşleri", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10 (2) pp. 453-466 [TR Dizin] Link DOI     
KAMER, S.T., Karabaş, Y. (2024) "Yapay Zeka, Teknoloji ve Toplumsal Cinsiyet", Yeni Türkiye, 30 (138) pp. 306-311  
Sağbaş, N.Ö., Türk, F., Özil, L., KAMER, S.T. (2023) "12th-Grade Students’ Opinions About Abolition Of Threshold Score In The Process Of Entering University", Cumhuriyet International Journal of Education, 12 (4) pp. 921-930 Link     
Sağbaş, N.Ö., KAMER, S.T., Eren, M., Özkaya, N. (2023) "AİLE OKULU EĞİTİMLERİNİN AİLELERE SAĞLADIĞI KATKILAR", Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi, 23 (61) pp. 647-669 [TR Dizin] Link DOI       
KAMER, S.T. (2023) "Üniversiteye Girişte Baraj Puanlarının Kaldırılmasına Yönelik 12. Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri", Cumhuriyet International Journal of Education, 0 (0) Link DOI   
Sarıahmetoğlu, H., KAMER, S.T. (2021) "Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Eğitimi ve Uyumu: Sorunlar ve Çözüm Önerileri", MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (2) pp. 612-634 [TR Dizin] Link DOI      
KAMER, S.T., GULİYEVA-KABAOGHLU, S. (2021) "Coeducation and Women’s Education: Opinions to Mixed Schooling in Russia", International Online Journal of Educational Sciences, 13 (3) pp. 838-852 Link    
KAMER, S.T., Şahin, M. (2021) "Değerlere Ve Değerler Eğitimine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Milli Eğitim, 50 (230) pp. 725-744 Link DOI      
KAMER, S.T., Şahİn, M. (2021) "OPINIONS OF PROSPECTIVE TEACHERS ON THE VALUES AND VALUES EDUCATION", Milli Egitim, 50 (230) pp. 725-744 DOI  
KAMER, S.T. (2020) "Eğitimde Planlama ve Gelecek Tartışmaları", Türk Yurdu, (400)  
Sarıahmetoğlu, H., KAMER, S.T. (2020) "YABANCI UYRUKLU ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM SÜRECİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik), 19 (76) pp. 1611-1630 [TR Dizin] Link DOI      
KAMER, S.T. (2020) "Evaluation of Public Education and Teacher Training on the Basis of 1869 Regulation in the Ottoman Era", TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH, 9 (2) pp. 15-24 [ESCI] Link DOI     
KAMER, S.T. (2020) "Sayısallaşma, Eğitim ve Aile", Türk Yurdu, (392)  
KAMER, S.T. (2020) "Bir Öğretmen Düşlüyorum", Türk Yurdu, (391)  
KAMER, S.T. (2020) "Türk Eğitim Sisteminin Mevcut Sorunları ve Topluma Yansımaları", Türk Yurdu, (390)  
KAMER, S.T. (2019) "Kadınlar İçin Yükseköğretim ve Basına Yansımaları Üzerine Tarihsel Bir Araştırma", Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 12 (66) Link DOI    
ALABAŞ, R., AKYÜZ, H.İ., KAMER, S.T. (2019) "Üniversite Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algılarının Belirlenmesi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 16 (44) pp. 429-448 Link     
KAMER, S.T. (2017) "Kadının Toplumsal Hayattaki Yeri Üzerine Tarihsel Bir Değerlendirme", Türk Yurdu, (356)   
KAMER, S.T., ALABAŞ, R. (2017) "Ahlak Terbiyesi Kongresi ve Basına Yansımaları", Kastamonu Education Journal, 25 (2) pp. 821-848 Link      
KAMER, S.T. (2017) "Issues in Implementation of Coeducation in Turkish Education System: A Historical Research on 1869 Statute on General Education", International Education Studies, 10 (4) pp. 1-7 Link DOI    
KAMER, S.T. (2017) "Karma Eğitime İlişkin İhsan Sungu’nun Görüşleri ve Çeviri Yazıları Üzerine Değerlendirme", Cumhuriyet International Journal of Eduaction, 6 (1) pp. 157-172 Link    
FAİZ, M., KAMER, S.T. (2017) "Prospective Teachers’ Opinions Concerning Children’s Rights", Journal of Education and Learning, 6 (3) pp. 118-128 Link DOI     
KAMER, S.T., Şimşek, A.S. (2016) "Türk Eğitim Tarihi Dersine Yönelik Öğretmen Adaylarının Tutumlarının Ölçülmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 663-678 [TR Dizin]     
KAMER, S.T. (2016) ""AFACAN ÇOCUK GÖZÜ" MAGAZINE AND THE EDUCATION OF THE CHILD AS A CITIZEN", TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-, ISSN: 1308-2140, 0 (0)  
ALABAŞ, R., KAMER, S.T. (2016) "AFACAN ÇOCUK GÖZÜ DERGİSİ VE ÇOCUĞUN VATANDAŞ OLARAK EĞİTİMİ", TURKISHSTUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish orTurkic, 11 (3) pp. 77-92 [TR Dizin] Link DOI    
KAMER, S.T. (2015) "Tunalı Hilmi Beys views on education", Educational Research and Reviews, 10 (15) pp. 2191-2197 Link DOI     
KAMER, S.T. (2015) "II MEŞRUTİYET DÖNEMİ KARMA EĞİTİME İLİŞKİN FİKİRLER VE TARTIŞMALAR", Kastamonu Education Journal, 23 (1) pp. 401-412 Link     
KAMER, S.T. (2014) "II Meşrutiyet Dönemi İlköğretimde Karma Eğitim Uygulamaları ve Yasal Düzenlemeler", E-International Journal of Educational Research, 5 (3) pp. 86-97 Link     
Öztürk, A., KAMER, S.T. (2013) "Activities of American Missionaries in Kayseri", Cumhuriyet International Journal of Education, 2 (2) pp. 106-122    
KAMER, S.T. (2012) "Balkan Savaşları ve Darüleytamlar", Türk Yurdu, (303) pp. 198-201   
ALABAŞ, R., KAMER, S.T., Polat, Ü. (2012) "Öğretmenlerin Kariyer Gelişimlerinde Lisansüstü Eğitim Tercih Sebepleri ve Süreçte Karşılaştıkları Sorunlar", e-International Journal of Educational Research, 3 (4) pp. 89-107 Link     
KAMER, S.T. (2012) "Öğretmen Yetiştirmede Kastamonu Kız İlköğretmen Okulu Uygulaması 1956 1975", Cumhuriyet International Journal of Education, 1 (2) pp. 1-17    
PEKTAŞ, M., KAMER, S.T. (2011) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları", Gazi Üniversitesi Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 9 (4) pp. 829-850 [TR Dizin]     
KAMER, S.T. (2011) "Türk Yurdu Dergisinin Kadın Yazarları (1911-2011)", Türk Yurdu, (282) pp. 165-169   
KAMER, S.T., Sarıahmetoğlu, H. (2022) "Göçle Gelen Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Eğitimi ve Uyumu: Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri", Eğitim ve Göç Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2022
Et, S.Z., KAMER, S.T. (2022) "Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojileri Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi: Bir Kelime İlişkilendirme Testi", X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2022
Et, S.Z., KAMER, S.T. (2022) "Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojileri Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi: Bir Kelime İlişkilendirme Testi", X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2022
KAMER, S.T., Altıparmak, C. (2022) "Metaverse: Hukuku Yeniden Düşünmek", Eğitim Bilimlerinde Dijital Dönüşüm: Metaverse Bilim Kongresi , İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
KAMER, S.T. (2020) "İbrahim Alaettin Gövsa ve Karma Eğitimle İlgili Fikirleri", Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi (IPCEDU-2020) , Diyarbakır, Türkiye, (Eylül 2020
KAMER, S.T. (2019) "Cumhuriyet Dönemi Yabancı Uzmanların Eğitim Denetimine İlişkin Görüş ve Önerileri", Internatıonal Symposium on History Education VI (ISHE VI) , Bolu, Türkiye, (Aralık 2019
KAMER, S.T. (2019) "Yabancı Uzmanların Karma Eğitime İlişkin Görüş Ve Önerileri", Internatıonal Symposium on History Education VI (ISHE VI) , Bolu, Türkiye, (Aralık 2019
KAMER, S.T. (2019) "Historical Research on Coeducational Minority Schools in Turkish Education System", I. Uluslararası İktisat, İşletme ve Sosyal Bilimler Kongresi , Karabük, Türkiye, (Ekim 2019 
KAMER, S.T. (2018) "BİRİNCİ MİLLÎ EĞİTİM ŞURASI VE KATILAN ÖĞRETMENLER", The 27th International Congress on Educational Sciences , (Ekim 2018
KAMER, S.T. (2018) "Halide Edip Adıvar’ın Karma Eğitim Uygulamaları İle İlgili Görüşleri", The 27th International Congress on Educational Sciences , (Ekim 2018
KAMER, S.T., ERGÜN, M., Sarıahmetoğlu, H., Acı, U. (2017) "Öğretmenlerin Örgütsel Güven İle Örgütsel Bağlılık Düzeylerinin Belirlenmesi", 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu , (pp. 680-681), Türkiye, (Ekim 2017
KAMER, S.T., ERGÜN, M., Sarıahmetoğlu, H., Acı, U. (2017) "ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL GÜVEN İLE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ", 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , (Ekim 2017
KAMER, S.T. (2017) "Türkiye-Azerbaycan Eğitim İlişkileri Kapsamında Öğrenci Değişimleri", II. Milletlerarası Azerbaycan-Türkiye Münasebetleri Sempozyumu. , Azerbaycan, (Ekim 2017
KAMER, S.T. (2017) "A Historical Research on Views of Female Intellectuals’ about Coeducation", The 2nd International Conference on Economics, Business Management and Social Sciences (ICEBSS) , (Mayıs 2017
KAMER, S.T., Akdoğan, E. (2017) "Ali Haydar Taner ve Türk Eğitimine Katkıları", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2017) , Antalya, (Nisan 2017
KAMER, S.T., Çelik, D.E. (2017) "Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2017) , Antalya, (Nisan 2017
KAMER, S.T. (2017) "Öğretmen Tevfik Yıldız ve Türk Eğitim Tarihindeki Yeri.", Uluslararası Pompeipolis Taşköprü Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , Kastamonu, (Nisan 2017
KAYMAKCI, S., ALABAŞ, R., KAMER, S.T. (2016) "Prof Dr Abdullah Demirtaş Hayatı ve Türk Eğitim Tarihindeki Yeri", Internatıonal Symposium on History Education IV (ISHE IV , Muğla, Türkiye, (Eylül 2016
KAYMAKCI, S., ALABAŞ, R., KAMER, S.T. (2016) "Prof. Dr. Abdullah Demirtaş, Hayatı ve Türk Eğitim Tarihindeki Yeri", 4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (pp. 102), Muğla, Türkiye, (Ağustos 2016
Konur, K., Delican, B., KAMER, S.T. (2012) "Sınıf Öğretmenliği ve İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programına Kayıtlı Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Seçme Nedenleri", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012
Polat, Ü., ALABAŞ, R., KAMER, S.T. (2011) "Lisansüstü Eğitimde Danışman ve Öğrenci İlişkisi Üzerine Bir Araştırma", 4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu , (pp. 113-125), Ankara, Türkiye, (Ekim 2011
KAMER, S.T., ERGÜN, M. (2011) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenliğe İlişkin Tutumlarının Analizi (Cumhuriyet Üniversitesi Örneği)", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Sivas, Türkiye, (Mayıs 2011
ALABAŞ, R., Polat, Ü., KAMER, S.T. (2010) "A Research on University Students’ Opinions About European Union", IInd International Congress of European Turks (ICET2009) , (Nisan 2010  
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2010) "KPSS Eğitim Bilimleri Sorularındaki Toplumsal Cinsiyet Eşitsizliğinin Analizi", II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 1797-1811), Türkiye, (Nisan 2010  
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2010) "The Ideas of The Students of the Education Faculty About The European Union Education and Youth Programmes", IInd International Congress of European Turks (ICET2009) , (Nisan 2010  
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2009) "Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavı Başarılarının Çeşitli Değişkenlere Göre Yordanması", Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu , Giresun, Türkiye, (Kasım 2009
KAMER, S.T., SALMAN, M. (2009) "Üniversite Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetimi Tutum ve Davranışlarına İlişkin Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Görüşleri (Sivas İli Örneği)", Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu , Giresun, Türkiye, (Kasım 2009
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2009) "KPSS Sonuçları Üzerine Bir İnceleme (Kastamonu Üniversitesi Eğiitm Fakültesi Örneği)", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (pp. 272-273), İzmir, Türkiye, (Eylül 2009
KAMER, S.T., ERGÜN, M. (2009) "Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının KPSS’de Cevapladıkları Soruların Farklı Değişkenlere Göre Analizi", XVII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 111), Sakarya, Türkiye, (Mayıs 2009 
KAMER, S.T., Çitil, M. (2009) "Kastamonu Vilayet Salnamelerinde Kız (İnas) Rüşdiye Mektepleri (1875-1903)", XVII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Mayıs 2009 
KAMER, S.T., ERGÜN, M. (2009) "Sınıf Öğretmenliği Programı Mezunlarının KPSS deki Başarı Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre Analizi Kastamonu İli Örneği", VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2009
ERGÜN, M., KAMER, S.T. (2009) "Üniversite öğretim elemanlarının sınıf yönetimi tutum ve davranışlarına ilişkin sınıf öğretmenliği öğrencilerinin görüşleri Kastamonu İli Örneği", 8.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2009 
KAMER, S.T., ERGÜN, M. (2008) "The Factors Which Influence The Success of The Education Faculty Graduates in The Public Service Staff Selection Examination (KPSS): The Sample of Kastamonu Province", International Conference on Educational Sciences , Eastern Mediterranean University, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2008 
ALABAŞ, R., KAMER, S.T. (2007) "Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Değerlendirilmesi Uygulayıcı Görüşlerinin Nitel Analizi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , Türkiye, (Kasım 2007  
KAMER, S.T. (2020) "Eğitimin Sosyal ve Kültürel Temelleri: Kavramlar, Olgular, Olaylar (Genişletilmiş ve Gözden Geçirilmiş)", : Pegem Akademi, ISBN: 978-605-037-015-7  
KAMER, S.T. (2019) "Eğitimin Sosyal ve Kültürel Temelleri: Kavramlar, Olgular, Olaylar", Kastamonu/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 9786050370157  
KAMER, S.T., ALABAŞ, R., Polat, Ü., Çitil, M., Dilek, D. (2009) "Topluma Hizmet Uygulamaları", : Pegem Akademi, ISBN: 978-605-4282-16-6  
KAMER, S.T., Ertuğ, C. (2024) "Sosyal Medya ve Eğitim Süreçlerinde Kullanımı", Kitap: Öğretim Teknolojisi, Türkiye : Nobel Akademi, Bölüm Sayfaları: 255 / 280, ISBN: 978-625-371-300-3 
KAMER, S.T. (2023) "Yeni Bir Deneyim Alanı Olarak Dijital Oyun ve Bağımlılık", Kitap: Dijital Çağın Yansımaları, Türkiye : Literatürk Academia, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6949-21-8 
KAMER, S.T., Et, S.Z. (2023) "Türkiye’de ve Dünyada Program Geliştirme Alanında Yeni Yönelimler ve Yaklaşımlar", Kitap: Eğitimde Program Geliştirme, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 295 / 330, ISBN: 978-625-6810-34-1 
KAMER, S.T., Karabaş, Y. (2023) "Eğitimin Sosyal Temelleri", Kitap: Eğitime Giriş, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 107 / 127, ISBN: 978-625-6810-33-4 
KAMER, S.T. (2023) "Covid-19 ile Birlikte Değişen Sosyal Medya Kullanımları ve Alışkanlıkları", Kitap: İletişim Sosyolojisinde Yeni Yönelimler, İstanbul/Türkiye : Der Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-975-353-720-9 
Şahin, M., KAMER, S.T. (2023) "Metaverse Sosyolojisi: Birey ve Topluma Etkileri", Kitap: Metaverse Çok Boyutlu Yaşam Başlıyor!, Türkiye : Der Yayınları, Bölüm Sayfaları: 93 / 109, ISBN: 978-975-353-744-5 
Şahin, M., KAMER, S.T. (2022) "Sosyal Değişim Aracı Olarak Dijitalleşme: Geleneksel Toplumun Dönüşümü", Kitap: Prof. Dr. Mehmet Çağatay Özdemir Armağanı Toplumsal Değişim, : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-427-877-8 
KAMER, S.T., Çalık, S. (2022) "Türkiye Cumhuriyeti Döneminde Eğitim (1950-1975'li Yıllar)", Kitap: Türk Eğitim Tarihi İnsan Yetiştirme Düzeni, Türkiye : Nobel Akademik Yayıcılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-427-655-2 
KAMER, S.T. (2021) "Kültür ve Eğiitm", Kitap: Eğitim Sosyolojisi, Türkiye : SONÇAĞ AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 219 / 235, ISBN: 978 - 625 - 8455 - 99 - 1 
KAMER, S.T. (2020) "Kastamonu Eğitim Yüksekokulu (1982-1992)", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski’ye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7228-51-0 
KAMER, S.T. (2020) "Cumhuriyet Dönemi Yabancı Eğitim Uzmanlarının Raporları ve Karma Eğitim", Türkiye : , ISBN: 978-625-7228-58-9  
KAMER, S.T. (2020) "Antropolojik Açıdan Eğitim ve Eğitim Antroplojisinin Temel Kavramları", Kitap: Eğitim Antropolojisi, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 45 / 65, ISBN: 978-625-7880-51-0 
KAMER, S.T. (2020) "Cumhuriyet Dönemi Yabancı Eğitim Uzmanlarının Raporları ve Karma Eğitim", Kitap: Eğitime Adanmış Yarım Asır Prof. Dr. Tayip DUMAN’a Armağan, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7228-58-9 
KAMER, S.T. (2020) "Kadın Düşünürlerin Karma Eğtime İlşkin Görüşleri", Kitap: Türklerde Kadın, Türkiye : Kömen Yayınları, Bölüm Sayfaları: 303 / 322, ISBN: 978-605-2074-56-5 
KAMER, S.T., Topkaya, Y. (2018) "Dijital okuryazarlık", Kitap: İlkokulda sosyal bilgiler öğretimi, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: 87 / 107, ISBN: 978-605-2234-88-4  
KAMER, S.T. (2015) "Balkan Savaşları ve Darüleytamlar", Kitap: 100 Yılında Balkan Harbi, Ankara/Türkiye : Türk Yurdu, Bölüm Sayfaları: 315 / 322, ISBN: 978-975-7739-78-4 
KAMER, S.T. (2009) "Topluma Hizmet Uygulamalarının Tanımı, İlkeleri, Önemi ve Amacı", Kitap: TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-4282-16-6 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Toplum ve Kültür Bağlamında Karakter ve Değerler Eğitimi, 2021, Editör
(Uluslararası - Dergi) Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında SosyalBilimler Dergisi, 2018, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Kitap) Topluma Hizmet Uygulamaları, 2009, Editör
(Uluslararası - Kitap) TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, 2009, Editör
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi, 2015
Üye, Yapay Zeka Politikaları Derneği Danışma Kurulu, 2023-
Üye, Türk İnternet Medya Birliği Yüksek İstişare Kurulu, 2023-
Üye, Türkiye Yazarlar Birliği, 2021-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Öğretmenlerin Kariyer Gelişimlerinde Lisansüstü Eğitim Tercih Sebepleri ve Süreçte Karşılaştıkları Sorunlar 1 0 0 33 35 29 8 1 0 107
2 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları 1 0 0 20 18 1 1 0 0 41
3 Prospective Teachers’ Opinions Concerning Children’s Rights 0 0 0 2 10 5 1 0 0 18
4 AFACAN ÇOCUK GÖZÜ DERGİSİ VE ÇOCUĞUN VATANDAŞ OLARAK EĞİTİMİ 1 0 0 3 2 3 5 1 0 15
5 Üniversite Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algılarının Belirlenmesi 4 0 0 3 7 1 0 0 0 15
6 Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Değerlendirilmesi Uygulayıcı Görüşlerinin Nitel Analizi 0 0 0 4 2 4 3 1 0 14
7 Türk Eğitim Tarihi Dersine Yönelik Öğretmen Adaylarının Tutumlarının Ölçülmesi 1 0 0 3 3 3 3 0 0 13
8 Değerlere Ve Değerler Eğitimine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri 0 0 0 3 2 5 2 0 0 12
9 Eğitimin Sosyal ve Kültürel Temelleri: Kavramlar, Olgular, Olaylar (Genişletilmiş ve Gözden Geçirilmiş) 0 0 0 0 0 0 10 0 0 10
10 Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Eğitimi ve Uyumu: Sorunlar ve Çözüm Önerileri 0 0 0 3 1 0 3 0 0 7
11 Eğitimin Sosyal ve Kültürel Temelleri: Kavramlar, Olgular, Olaylar 0 0 0 0 1 0 5 0 0 6
12 II MEŞRUTİYET DÖNEMİ KARMA EĞİTİME İLİŞKİN FİKİRLER VE TARTIŞMALAR 0 0 0 1 0 0 3 1 0 5
13 YABANCI UYRUKLU ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM SÜRECİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ 0 0 0 0 0 4 1 0 0 5
14 Ahlak Terbiyesi Kongresi ve Basına Yansımaları 0 0 0 2 1 0 1 0 0 4
15 Kadınlar İçin Yükseköğretim ve Basına Yansımaları Üzerine Tarihsel Bir Araştırma 0 0 0 1 0 1 2 0 0 4
16 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI 0 0 0 1 0 0 3 0 0 4
17 Öğretmen Yetiştirmede Kastamonu Kız İlköğretmen Okulu Uygulaması 1956 1975 0 0 0 0 1 1 1 0 0 3
18 Topluma Hizmet Uygulamaları 0 0 0 0 1 0 2 0 0 3
19 Türklerde Kadın 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3
20 Balkan Savaşları ve Darüleytamlar 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
21 Evaluation of Public Education and Teacher Training on the Basis of 1869 Regulation in the Ottoman Era 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
22 Historical Research on Coeducational Minority Schools in Turkish Education System 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
23 Karma Eğitime İlişkin İhsan Sungu’nun Görüşleri ve Çeviri Yazıları Üzerine Değerlendirme 0 0 0 1 0 0 1 0 0 2
24 Eğitim Antropolojisi 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
25 Sınıf Öğretmenliği Programı Mezunlarının KPSS deki Başarı Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre Analizi Kastamonu İli Örneği 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
26 Türk Eğitim Tarihi İnsan Yetiştirme Düzeni 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
27 Üniversite öğretim elemanlarının sınıf yönetimi tutum ve davranışlarına ilişkin sınıf öğretmenliği öğrencilerinin görüşleri Kastamonu İli Örneği 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2008 - 2017 11
Kastamonu Üniversitesi
2007 - 2019 10
Hasan Sarıahmetoğlu
-
2017 - 2022 5
Ümit Polat
Niğde Üniversitesi
2009 - 2012 4
Sümeyra Zeynep Et
Fırat Üniversitesi
2022 - 2023 3
Murat Şahin
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
2021 - 2023 3
Nuray Özge Sağbaş
-
2023 - 2024 3
Kastamonu Üniversitesi
2016 2
Mahmut Çitil
Gazi Üniversitesi
2009 2
Nur Özkaya
-
2023 - 2024 2
Ufuk Acı
-
2017 2
Yasemin Karabaş
-
2023 - 2024 2
Kastamonu Üniversitesi
2019 1
Kastamonu Üniversitesi
2009 1
Kastamonu Üniversitesi
2011 1
Kastamonu Üniversitesi
2017 1
-
2021 1
Burak Delican
Cumhuriyet Üniversitesi
2012 1
Kenan Konur
Cumhuriyet Üniversitesi
2012 1
Ahmet Salih Şimşek
Cumhuriyet Üniversitesi
2016 1
Yavuz Topkaya
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
2018 1
Ayhan Öztürk
Cumhuriyet Üniversitesi
2013 1
Dursun Dilek
Sinop Üniversitesi
2009 1
Murat Şahİn
On dokuz Mayıs Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi (Turkey)
2021 1
Cihan Ertuğ
-
2024 1
Cüneyd Altıparmak
-
2022 1
Duygu Esra Çelik
-
2017 1
Erdem Akdoğan
-
2017 1
Fatih Türk
-
2023 1
Levent Özil
-
2023 1
Mikail Eren
-
2023 1
Sümeyya Çalık
-
2022 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
304.
78368 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
146.
9825 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
1.
15 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Sosyolojisi 15
Anahtar Kelimeler Eğitim Sosyolojisi, Eğitim Sosyolojisi, Eğitim Politikaları
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 70 37 110 60 165 349 90 94 230 70
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 401 . 467 . 439 . 484 . 379 . 193 . 536 . 531 . 375 . 304 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 258 . 311 . 247 . 287 . 180 . 74 . 301 . 279 . 176 . 146 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 5 . 5 . 3 . 5 . 1 . 1 . 6 . 6 . 1 . 1 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 5 . 5 . 3 . 3 . 1 . 1 . 5 . 5 . 1 . 1 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 5 . 5 . 3 . 3 . 1 . 1 . 5 . 5 . 1 . 1 .
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 3 5 12 3 6 12 4 6 7 3
Toplam Makale 2 2 5 0 2 6 3 0 2 2
Toplam Kitap 1 0 0 1 1 5 1 2 5 1
Toplam Bildiri 0 3 7 2 3 1 0 4 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 2 0 4 0 1 1 2 0 1 0
Makale (Ulusal) 0 2 1 0 1 5 1 0 1 2
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 0 0 1 0 4 1 2 5 1
Bildiri (Uluslararası) 0 2 7 2 3 1 0 2 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 0 2 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri