Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2010 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2010, 2016 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2010, 2016 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2010 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 82, 2019-YDS/2, 2019 |
Burs, TÜBİTAK 2211 Yurt içi Doktora Bursu, Türkiye, 01-10-2011, 31-08-2015 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2016-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2012-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Hazal Arslan, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının biyoçeşitlilik kavramına yönelik zihinsel modellerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Gülay Kırışoğlu, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının insan vücudundaki iç organlarına yönelik zihinsel modellerinin ince, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ömer Dilek, Yüksek Lisans, Orman okulu uygulamalarının çocukların gelişimine yönelik katkısının değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
2022-2023, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2022-2023, ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN EĞİTİMİ, Lisans |
2022-2023, FARKLI ÜLKELERDE ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ, Lisans |
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2021-2022, ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN EĞİTİMİ, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETİMİ VE BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA, Lisans |
2021-2022, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2021-2022, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2021-2022, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2021-2022, ANNE-BABA EĞİTİMİ, Lisans |
2021-2022, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2021-2022, ERKEN ÇOCUKLUKTA DİL VE KAVRAM GELİŞİMİ, Lisans |
2021-2022, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2020-2021, ANNE-BABA EĞİTİMİ, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2020-2021, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2020-2021, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2020-2021, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
2020-2021, BEBEKLİK DÖNEMİNDE GELİŞİM VE EĞİTİM, Lisans |
2020-2021, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2020-2021, ERKEN ÇOCUKLUKTA DİL VE KAVRAM GELİŞİMİ, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2020-2021, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
2020-2021, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA TRENDLERİN İNCELENMESİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2019-2020, ANNE-BABA EĞİTİMİ, Lisans |
2019-2020, ERKEN ÇOCUKLUKTA DİL VE KAVRAM GELİŞİMİ, Lisans |
2019-2020, FEN EĞİTİMİ, Lisans |
2019-2020, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2019-2020, BEBEKLİK DÖNEMİNDE GELİŞİM VE EĞİTİM, Lisans |
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans |
2019-2020, BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE, Lisans |
2019-2020, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
2019-2020, MİKROÖĞRETİM, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2018-2019, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, FEN EĞİTİMİ, Lisans |
2018-2019, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans |
2018-2019, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
2018-2019, BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, FEN EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
2017-2018, TRAFİK VE İLK YARDIM, Lisans |
2017-2018, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2017-2018, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2017-2018, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans |
2016-2017, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, ÇOCUK VE OYUN, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Olgu Odaklı Modellemeye Dayalı Fen Öğretim Yaklaşımına Göre Tasarlanmış Bir Öğretim Yaşantısının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ekosistem ile İlgili Oluşturdukları Bilimsel Modellerinin Gelişimine ve Fen Öğretim Yaklaşımlarına Etkisi. (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2019-2021 |
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Biçimlendirici (Formative Assesment) Değerlendirmeye Yönelik Farkındalıklarının ve Uygulamalarının İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018 |
Kayıt Yok |
Dağdelen, E.N., Atasoy, V. (2023) "Investigation of the conceptual knowledge of preschool teacher candidates on science education", Kastamonu Egitim Dergisi, 31 (2) pp. 242-253 [TR Dizin] DOI |
Atasoy, V., Arslan, H. (2022) "Okul öncesi öğretmen adaylarının çevre eğitimi temalı etkinlik planlarının incelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 9 (3) pp. 962-981 [TR Dizin] DOI |
Atasoy, V., Kaya, G. (2022) "Formative assessment practices in science education: A meta-synthesis study", Studies in Educational Evaluation, 75 (0) pp. 1-12 [SSCI] DOI |
Kaya, G., Atasoy, V., Helvacı, S.C., Pektaş, M. (2021) "Fen öğretmenlerinin biçimlendirici değerlendirmeye yönelik farkındalığının sınıf içi uygulamalarındaki rolü", Eğitim ve Bilim, 46 (205) pp. 335-357 [SSCI] DOI |
Atasoy, V., Ahi, B. (2021) "An analysis of Turkish pre-service preschool teachers’ self-image on a science education course", Bartın University Journal of Faculty of Education, 10 (1) pp. 153-168 [TR Dizin] Link DOI |
Dilek, Ö., Atasoy, V. (2020) "Forest school applications in pre-school period: A case study", International Electronic Journal of Environmental Education, 10 (2) pp. 195-215 Link |
Atasoy, V., Çakıroğlu, J. (2020) "A study on examining the relationship between pre-service teachers' collective efficacy and science teaching efficacy beliefs", Hacettepe University Journal of Education, 35 (2) pp. 466-479 [TR Dizin] DOI |
Atasoy, V., Ahi, B., Balcı, S. (2020) "What do primary school students’ drawings tell us about their mental models on marine environments?", International Journal of Science Education, 42 (17) pp. 2959-2979 [SSCI] DOI |
Ahi, B., Atasoy, V. (2019) "A phenomenographic investigation into preschool children's relationships with nature through drawings", International Research in Geographical and Environmental Education, 28 (4) pp. 281-295 DOI |
Atasoy, V., Çakıroğlu, J. (2019) "Preservice science teachers’ collective efficacy in a science methods course", Educational Studies, 45 (3) pp. 326-341 [SSCI] Link DOI |
Ahi, B., Atasoy, V., Balcı, S. (2018) "An analysis of plant blindness in Turkish textbooks used at the basic education level", Journal of Baltic Science Education, 17 (2) pp. 277-287 [SSCI] DOI |
Atasoy, V. (2015) "The role of achievement goal orientations and interest on metacognitive strategy use of preservice science teachers", Turkish Journal of Education, 4 (3) pp. 4-15 Link DOI |
Atasoy, V. (2022) "Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı ile Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Öğrenme Alanları Açısından Karşılaştırılması", 14. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK 2022) , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2022) |
Arslan, H., Atasoy, V. (2022) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitlilik Kavramına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", IXth International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress 2022) , İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) |
Atasoy, V. (2022) "Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bilim Tarihi Açısından İncelenmesi", VIII. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Adana, Türkiye, (Eylül 2022) |
Atasoy, V., Çakıroğlu, J. (2018) "Collective Efficacy: New Motivational Construct to Improve Science Teaching Efficacy Beliefs", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress 2018) , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Atasoy, V., Çakıroğlu, J. (2018) "The Effect of Collective Efficacy on Group Performance regarding Preparing Science Lesson Plans", ERPA International Congresses on Education 2018 , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2018) |
Atasoy, V., Çakıroğlu, J. (2018) "Investigating the Sources of Collective Efficacy in Group Work of Preservice Science Teachers", ERPA International Congresses on Education 2018 , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2018) |
Dilek, Ö., Atasoy, V. (2017) "Okul Öncesi Öğrenme Yaklaşımlarından Orman Okullarının Okul Öncesi Dönemi Çocukları Üzerindeki Etkisi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017) |
Atasoy, V., Çakıroğlu, J. (2016) "A Study on Collective Efficacy Among Preservice Science Teachers", National Association for Research in Science Teaching (NARST) , Baltımore, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2016) |
Atasoy, V., Çakıroğlu, J. (2015) "Experiences of Preservice Science Teachers regarding Group Work in Science Methods Course", The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE) , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2015) |
Atasoy, V. (2015) "Effect of Group Composition on Motivation of Students in Group", The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE) , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2015) |
Atasoy, V. (2015) "Investigation Self-regulation and Self-efficacy of Turkish Preservice Teachers towards Teaching Science with respect to Gender and Grade Level", European Conference on Educational Research (ECER 2015) , Budapeşte, Macaristan, (Eylül 2015) |
Atasoy, V., Çakıroğlu, J. (2015) "The Common Strengths and Weaknesses of Preservice Science Teachers in Microteaching", ERPA 2015 International Congress on Education , Atina, Yunanistan, (Haziran 2015) |
Atasoy, V., Çakıroğlu, J. (2015) "Effect of Science Methods Course on Science Teaching Efficacy Beliefs of Turkish Preservice Science Teachers", II. International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress 2015) , Ankara, Türkiye, (Haziran 2015) |
Atasoy, V. (2015) "Examining New Fifth Grade Turkish Science Textbooks with respect to Science Process Skills", International Society of Educational Research (iSER 2015 World Conference on Education) , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2015) |
Atasoy, V., Çakıroğlu, J. (2015) "Preservice Science Teachers' Common Mistakes in Lesson Plans", International Conference for the European Science Education Research Association (ESERA 2015) , Helsinki, Finlandiya, (Ağustos 2015) |
Atasoy, V. (2014) "Examining New Fifth Grade Turkish Science Textbook With Respect To Nature Of Science", International Society of Educational Research (iSER 2014 World Conference) , Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2014) |
Atasoy, V. (2014) "5. Sınıf Yeni Fen Bilimleri Dersi Kitabının Argümantasyon Örnekleri Açısından İncelenmesi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2014) , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Helvacı, S.C., Ünal, A., Atasoy, V. (0201) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Hakkında Görüşleri", 7th International Congress of Research in Education (ULEAD 2017 Annual Congress) , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 0201) |
Kayıt Yok |
Atasoy, V. (2021) "Fen Eğitiminde Çizimin Rolü", Kitap: 'Kastamonu Eğitim' Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Jale Çakıroğlu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2015 - 2020 | 10 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2021 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
0201 - 2021 | 2 |
Sibel Balcı
Ted Üniversitesi
|
2018 - 2020 | 2 |
Ömer Dilek
-
|
2017 - 2020 | 2 |
Hazal Arslan
-
|
2022 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 1 |
-
|
0201 | 1 |
Ece Nur Dağdelen
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı | 4350 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 303 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 50 | 5 | 10 | 75 | 65 | 80 | 105 | 40 | 15 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 420 . | 497 . | 538 . | 467 . | 482 . | 452 . | 518 . | 577 . | 569 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 52 . | 101 . | 94 . | 54 . | 57 . | 39 . | 50 . | 66 . | 23 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 17 . | 43 . | 36 . | 21 . | 25 . | 14 . | 18 . | 27 . | 9 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 9 . | 17 . | 16 . | 9 . | 8 . | 6 . | 2 . | 6 . | 3 . | - |
Toplam Yayın | 8 | 1 | 2 | 4 | 2 | 3 | 3 | 5 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 7 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 7 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |