| Doktora, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr) (İngilizce), 2010, 2016 |
| Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2010 |
| Doktora, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr) (İngilizce), 2010, 2016 |
| Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2010 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YDS, 81, 2023/1 Yab, 2023 |
| Burs, TÜBİTAK 2211 Yurt içi Doktora Bursu, Türkiye, 01-10-2011, 31-08-2015 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
| 2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
| 2016-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2012-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2010-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2022-2023, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, FARKLI ÜLKELERDE ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN EĞİTİMİ, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, ERKEN ÇOCUKLUKTA DİL VE KAVRAM GELİŞİMİ, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, ANNE-BABA EĞİTİMİ, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, ÖĞRETİMİ VE BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN EĞİTİMİ, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA TRENDLERİN İNCELENMESİ, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, ERKEN ÇOCUKLUKTA DİL VE KAVRAM GELİŞİMİ, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, BEBEKLİK DÖNEMİNDE GELİŞİM VE EĞİTİM, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, ANNE-BABA EĞİTİMİ, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, MİKROÖĞRETİM, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, BEBEKLİK DÖNEMİNDE GELİŞİM VE EĞİTİM, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, FEN EĞİTİMİ, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, ERKEN ÇOCUKLUKTA DİL VE KAVRAM GELİŞİMİ, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, ANNE-BABA EĞİTİMİ, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, FEN EĞİTİMİ, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, TRAFİK VE İLK YARDIM, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, FEN EĞİTİMİ, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, ÇOCUK VE OYUN, Ön Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | What do primary school students’ drawings tell us about their mental models on marine environments? | 7 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 |
| 2 | A phenomenographic investigation into preschool children's relationships with nature through drawings | 3 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 |
| 3 | An analysis of plant blindness in Turkish textbooks used at the basic education level | 4 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 |
| 4 | Forest school applications in pre-school period: A case study | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 6 |
| 5 | Formative assessment practices in science education: A meta-synthesis study | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 6 | Preservice science teachers’ collective efficacy in a science methods course | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Jale Çakıroğlu
|
2015 - 2020 | 10 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2021 | 4 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
0201 - 2021 | 2 |
|
Sibel Balcı
Ted University (Tedu)
|
2018 - 2020 | 2 |
|
Ömer Dilek
Bursa Uludağ Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 2 |
|
Hazal Arslan
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 1 |
|
-
|
0201 | 1 |
|
Ece Nur Dağdelen
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79055 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11191 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 557 |
| Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 50 | 5 | 10 | 75 | 65 | 80 | 105 | 40 | 15 | 0 | 40 |
| Araştırma Alanı | 433 . | 510 . | 551 . | 473 . | 498 . | 464 . | 515 . | 599 . | 586 . | - | 440 . |
| Temel Alan | 260 . | 342 . | 331 . | 264 . | 272 . | 252 . | 293 . | 325 . | 370 . | - | 264 . |
| Bilim Alanı | 57 . | 103 . | 88 . | 66 . | 69 . | 55 . | 72 . | 89 . | 89 . | - | 65 . |
| Anahtar Kelime (1) | 21 . | 55 . | 36 . | 28 . | 25 . | 20 . | 26 . | 40 . | 39 . | - | 20 . |
| # Toplam Yayın | 8 | 1 | 2 | 4 | 2 | 3 | 3 | 5 | 1 | 0 | 1 |
| ## Toplam Makale | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 |
| ### Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| ### Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| ### Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
| ## Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| ### Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| ### Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| ## Toplam Bildiri | 7 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
| ### Bildiri (Uluslararası) | 7 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
| ### Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |