Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr) (İngilizce), 2010, 2016 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2010 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr) (İngilizce), 2010, 2016 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2010 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 81, 2023/1 Yab, 2023 |
Burs, TÜBİTAK 2211 Yurt içi Doktora Bursu, Türkiye, 01-10-2011, 31-08-2015 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2016-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2012-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2022-2023, FARKLI ÜLKELERDE ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ, Lisans |
2022-2023, ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN EĞİTİMİ, Lisans |
2022-2023, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2021-2022, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2021-2022, ERKEN ÇOCUKLUKTA DİL VE KAVRAM GELİŞİMİ, Lisans |
2021-2022, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2021-2022, ANNE-BABA EĞİTİMİ, Lisans |
2021-2022, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2021-2022, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2021-2022, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, ÖĞRETİMİ VE BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA, Lisans |
2021-2022, ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN EĞİTİMİ, Lisans |
2020-2021, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA TRENDLERİN İNCELENMESİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2020-2021, ERKEN ÇOCUKLUKTA DİL VE KAVRAM GELİŞİMİ, Lisans |
2020-2021, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2020-2021, BEBEKLİK DÖNEMİNDE GELİŞİM VE EĞİTİM, Lisans |
2020-2021, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
2020-2021, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2020-2021, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2020-2021, ANNE-BABA EĞİTİMİ, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2019-2020, MİKROÖĞRETİM, Lisans |
2019-2020, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
2019-2020, BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE, Lisans |
2019-2020, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans |
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, BEBEKLİK DÖNEMİNDE GELİŞİM VE EĞİTİM, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
2019-2020, FEN EĞİTİMİ, Lisans |
2019-2020, ERKEN ÇOCUKLUKTA DİL VE KAVRAM GELİŞİMİ, Lisans |
2019-2020, ANNE-BABA EĞİTİMİ, Lisans |
2019-2020, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2018-2019, BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE, Lisans |
2018-2019, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
2018-2019, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans |
2018-2019, FEN EĞİTİMİ, Lisans |
2018-2019, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2018-2019, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2017-2018, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2017-2018, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans |
2017-2018, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2017-2018, TRAFİK VE İLK YARDIM, Lisans |
2017-2018, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
2017-2018, FEN EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2017-2018, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, ÇOCUK VE OYUN, Ön Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2016-2017, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans |
2016-2017, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | What do primary school students’ drawings tell us about their mental models on marine environments? | 7 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 |
2 | A phenomenographic investigation into preschool children's relationships with nature through drawings | 3 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 |
3 | An analysis of plant blindness in Turkish textbooks used at the basic education level | 4 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 |
4 | Forest school applications in pre-school period: A case study | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 6 |
5 | Formative assessment practices in science education: A meta-synthesis study | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
6 | Preservice science teachers’ collective efficacy in a science methods course | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Jale Çakıroğlu
![]() |
2015 - 2020 | 10 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2021 | 4 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
0201 - 2021 | 2 |
![]()
Sibel Balcı
Ted Üniversitesi
|
2018 - 2020 | 2 |
![]()
Ömer Dilek
-
|
2017 - 2020 | 2 |
![]()
Hazal Arslan
-
|
2022 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 1 |
![]()
-
|
0201 | 1 |
![]()
Ece Nur Dağdelen
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 440 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 50 | 5 | 10 | 75 | 65 | 80 | 105 | 40 | 15 | 0 | 40 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 437 . | 506 . | 552 . | 474 . | 490 . | 462 . | 518 . | 599 . | 590 . | - | 309 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 266 . | 343 . | 334 . | 259 . | 268 . | 252 . | 297 . | 331 . | 370 . | - | 176 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 49 . | 86 . | 77 . | 51 . | 57 . | 44 . | 51 . | 69 . | 68 . | - | 29 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 24 . | 56 . | 37 . | 27 . | 26 . | 24 . | 27 . | 40 . | 39 . | - | 11 . |
Toplam Yayın | 8 | 1 | 2 | 4 | 2 | 3 | 3 | 5 | 1 | 0 | 1 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Toplam Bildiri | 7 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 7 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |