Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2010, 2016 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2010 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2010, 2016 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2010 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 82, 2019-YDS/2, 2019 |
Burs, TÜBİTAK 2211 Yurt içi Doktora Bursu, Türkiye, 01-10-2011, 31-08-2015 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2016-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2012-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Hazal Arslan, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının biyoçeşitlilik kavramına yönelik zihinsel modellerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Gülay Kırışoğlu, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının insan vücudundaki iç organlarına yönelik zihinsel modellerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ömer Dilek, Yüksek Lisans, Orman okulu uygulamalarının çocukların gelişimine yönelik katkısının değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2022-2023, FARKLI ÜLKELERDE ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ, Lisans |
2022-2023, ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN EĞİTİMİ, Lisans |
2022-2023, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2021-2022, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2021-2022, ERKEN ÇOCUKLUKTA DİL VE KAVRAM GELİŞİMİ, Lisans |
2021-2022, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2021-2022, ANNE-BABA EĞİTİMİ, Lisans |
2021-2022, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2021-2022, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2021-2022, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, ÖĞRETİMİ VE BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA, Lisans |
2021-2022, ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN EĞİTİMİ, Lisans |
2020-2021, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA TRENDLERİN İNCELENMESİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2020-2021, ERKEN ÇOCUKLUKTA DİL VE KAVRAM GELİŞİMİ, Lisans |
2020-2021, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2020-2021, BEBEKLİK DÖNEMİNDE GELİŞİM VE EĞİTİM, Lisans |
2020-2021, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
2020-2021, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2020-2021, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2020-2021, ANNE-BABA EĞİTİMİ, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2019-2020, MİKROÖĞRETİM, Lisans |
2019-2020, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
2019-2020, BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE, Lisans |
2019-2020, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans |
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, BEBEKLİK DÖNEMİNDE GELİŞİM VE EĞİTİM, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
2019-2020, FEN EĞİTİMİ, Lisans |
2019-2020, ERKEN ÇOCUKLUKTA DİL VE KAVRAM GELİŞİMİ, Lisans |
2019-2020, ANNE-BABA EĞİTİMİ, Lisans |
2019-2020, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2018-2019, BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE, Lisans |
2018-2019, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
2018-2019, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans |
2018-2019, FEN EĞİTİMİ, Lisans |
2018-2019, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2018-2019, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2017-2018, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2017-2018, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans |
2017-2018, ETKİLİ İLETİŞİM, Lisans |
2017-2018, TRAFİK VE İLK YARDIM, Lisans |
2017-2018, ARAŞTIRMA PROJESİ I, Lisans |
2017-2018, FEN EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2017-2018, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, ÇOCUK VE OYUN, Ön Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2016-2017, FEN VE TEKNİK PROGRAMI VE PLANLAMA, Lisans |
2016-2017, İLERİ ÇOCUK GELİŞİMİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Dağdelen, E.N., ATASOY, V. (2023) "Investigation of the conceptual knowledge of preschool teacher candidates on science education", Kastamonu Egitim Dergisi, 31 (2) pp. 242-253 [TR Dizin] DOI |
ATASOY, V., KAYA, G. (2022) "Formative assessment practices in science education: A meta-synthesis study", STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION, 75 (1) pp. 1-12 [SSCI] DOI |
ATASOY, V., Arslan, H. (2022) "Okul öncesi öğretmen adaylarının çevre eğitimi temalı etkinlik planlarının incelenmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 9 (3) pp. 962-981 [TR Dizin] DOI |
ATASOY, V., AHİ, B. (2021) "An analysis of Turkish pre-service preschool teachers’ self-image on a science education course", Bartın University Journal of Faculty of Education, 10 (1) pp. 153-168 [TR Dizin] Link DOI |
KAYA, G., ATASOY, V., CANDAN-HELVACI, S., PEKTAŞ, M. (2021) "Fen öğretmenlerinin biçimlendirici değerlendirmeye yönelik farkındalığının sınıf içi uygulamalarındaki rolü", Eğitim ve Bilim, 46 (205) pp. 335-357 [SSCI] DOI |
KAYA, G., ATASOY, V., CANDAN-HELVACI, S., PEKTAŞ, M. (2021) "The Role of Science Teachers' Awareness in their Classroom Practice of Formative Assessment", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 46 (205) pp. 335-357 [ESCI] DOI |
ATASOY, V., AHİ, B., Balcı, S. (2020) "What do primary school students’ drawings tell us about their mental models on marine environments?", INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION, 42 (17) pp. 2959-2979 [SSCI] DOI |
Dilek, Ö., ATASOY, V. (2020) "Forest school applications in pre-school period: A case study", International Electronic Journal of Environmental Education, 10 (2) pp. 195-215 Link |
ATASOY, V., Çakıroğlu, J. (2020) "A study on examining the relationship between pre-service teachers' collective efficacy and science teaching efficacy beliefs", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 35 (2) pp. 466-479 [TR Dizin] DOI |
AHİ, B., ATASOY, V. (2019) "A phenomenographic investigation into preschool children's relationships with nature through drawings", INTERNATIONAL RESEARCH IN GEOGRAPHICAL AND ENVIRONMENTAL EDUCATION, 28 (4) pp. 281-295 [ESCI] DOI |
ATASOY, V., Çakıroğlu, J. (2019) "Preservice science teachers’ collective efficacy in a science methods course", EDUCATIONAL STUDIES, 45 (3) pp. 326-341 [SSCI] Link DOI |
AHİ, B., ATASOY, V., Balcı, S. (2018) "An analysis of plant blindness in Turkish textbooks used at the basic education level", JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, 17 (2) pp. 277-287 [SSCI] DOI |
ATASOY, V. (2015) "The role of achievement goal orientations and interest on metacognitive strategy use of preservice science teachers", TURKISH JOURNAL OF EDUCATION, 4 (3) pp. 4-15 Link DOI |
ATASOY, V. (2022) "Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bilim Tarihi Açısından İncelenmesi", VIII. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Adana, Türkiye, (Eylül 2022) |
ATASOY, V. (2022) "Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı ile Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Öğrenme Alanları Açısından Karşılaştırılması", 14. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK 2022) , Ankara, Türkiye, (Ağustos 2022) |
Arslan, H., ATASOY, V. (2022) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitlilik Kavramına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", IXth International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress 2022) , İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) |
ATASOY, V., Çakıroğlu, J. (2018) "Investigating the Sources of Collective Efficacy in Group Work of Preservice Science Teachers", ERPA International Congresses on Education 2018 , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2018) |
ATASOY, V., Çakıroğlu, J. (2018) "The Effect of Collective Efficacy on Group Performance regarding Preparing Science Lesson Plans", ERPA International Congresses on Education 2018 , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2018) |
ATASOY, V., Çakıroğlu, J. (2018) "Collective Efficacy: New Motivational Construct to Improve Science Teaching Efficacy Beliefs", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress 2018) , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Dilek, Ö., ATASOY, V. (2017) "Okul Öncesi Öğrenme Yaklaşımlarından Orman Okullarının Okul Öncesi Dönemi Çocukları Üzerindeki Etkisi", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017) |
ATASOY, V., Çakıroğlu, J. (2016) "A Study on Collective Efficacy Among Preservice Science Teachers", National Association for Research in Science Teaching (NARST) , Baltımore, Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2016) |
ATASOY, V. (2015) "Investigation Self-regulation and Self-efficacy of Turkish Preservice Teachers towards Teaching Science with respect to Gender and Grade Level", European Conference on Educational Research (ECER 2015) , Budapeşte, Macaristan, (Eylül 2015) |
ATASOY, V., Çakıroğlu, J. (2015) "Preservice Science Teachers' Common Mistakes in Lesson Plans", International Conference for the European Science Education Research Association (ESERA 2015) , Helsinki, Finlandiya, (Ağustos 2015) |
ATASOY, V., Çakıroğlu, J. (2015) "Effect of Science Methods Course on Science Teaching Efficacy Beliefs of Turkish Preservice Science Teachers", II. International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress 2015) , Ankara, Türkiye, (Haziran 2015) |
ATASOY, V. (2015) "Examining New Fifth Grade Turkish Science Textbooks with respect to Science Process Skills", International Society of Educational Research (iSER 2015 World Conference on Education) , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2015) |
ATASOY, V., Çakıroğlu, J. (2015) "The Common Strengths and Weaknesses of Preservice Science Teachers in Microteaching", ERPA 2015 International Congress on Education , Atina, Yunanistan, (Haziran 2015) |
ATASOY, V. (2015) "Effect of Group Composition on Motivation of Students in Group", The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE) , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2015) |
ATASOY, V., Çakıroğlu, J. (2015) "Experiences of Preservice Science Teachers regarding Group Work in Science Methods Course", The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE) , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2015) |
ATASOY, V. (2014) "Examining New Fifth Grade Turkish Science Textbook With Respect To Nature Of Science", International Society of Educational Research (iSER 2014 World Conference) , Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2014) |
ATASOY, V. (2014) "5. Sınıf Yeni Fen Bilimleri Dersi Kitabının Argümantasyon Örnekleri Açısından İncelenmesi", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2014) , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
CANDAN-HELVACI, S., ÜNAL, A., ATASOY, V. (0201) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Hakkında Görüşleri", 7th International Congress of Research in Education (ULEAD 2017 Annual Congress) , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 0201) |
Kayıt Yok |
ATASOY, V. (2021) "Fen Eğitiminde Çizimin Rolü", Kitap: 'Kastamonu Eğitim' Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 363 / 377, ISBN: 978-625-7676-93-9 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | What do primary school students’ drawings tell us about their mental models on marine environments? | 7 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 |
2 | A phenomenographic investigation into preschool children's relationships with nature through drawings | 3 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 |
3 | An analysis of plant blindness in Turkish textbooks used at the basic education level | 4 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 |
4 | Forest school applications in pre-school period: A case study | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 6 |
5 | Formative assessment practices in science education: A meta-synthesis study | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
6 | The Role of Science Teachers' Awareness in their Classroom Practice of Formative Assessment | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
7 | Preservice science teachers’ collective efficacy in a science methods course | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Jale Çakıroğlu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2015 - 2020 | 10 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2021 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
0201 - 2021 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 2 |
Sibel Balcı
Ted Üniversitesi
|
2018 - 2020 | 2 |
Ömer Dilek
-
|
2017 - 2020 | 2 |
Hazal Arslan
-
|
2022 | 2 |
-
|
0201 | 1 |
Ece Nur Dağdelen
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı | 3346 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 196 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 50 | 5 | 10 | 75 | 65 | 80 | 105 | 40 | 15 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 421 . | 499 . | 539 . | 469 . | 479 . | 449 . | 521 . | 585 . | 590 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 40 . | 82 . | 78 . | 45 . | 44 . | 33 . | 41 . | 49 . | 17 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 15 . | 33 . | 33 . | 18 . | 21 . | 10 . | 15 . | 20 . | 5 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 8 . | 14 . | 14 . | 8 . | 7 . | 4 . | 2 . | 4 . | 2 . | - |
Toplam Yayın | 8 | 1 | 2 | 4 | 2 | 3 | 3 | 5 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 7 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 7 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |