Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 2013, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ufuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası İlişkiler (Yl) (Tezli), 2006, 2008 |
Lisans, Türkiye, Atılım Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2000, 2006 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 2013, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ufuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası İlişkiler (Yl) (Tezli), 2006, 2008 |
Lisans, Türkiye, Atılım Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2000, 2006 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 68, 05 Mart 20, 2017 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal Sosyal Sorumluluk |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları |
2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
2022-, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Emine Aşır, Yüksek Lisans, Sinemada ürün yerleştirme; Hollywood ve Türk sinemasında ürün yerleştirme uygulamalarının karşılaştırmalı analizi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Merve Çiloğlu, Yüksek Lisans, Postmodern tüketim ve din: Kendilerini dindar olarak tanımlayan kadın tüketiciler üzerine bir inceleme, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ümmiye Helvacı, Yüksek Lisans, Tüketim kültürünün oluşumunda sosyal medyanın etkileri: Instagram ve Youtube kullanan bireylerin tüketim davranışlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Soner Zorkol, Yüksek Lisans, Tüketim kültüründe marka ve marka mutluluğu, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2022-2023, Seminer, Yüksek Lisans |
2022-2023, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Halkla İlişkilerin Kuramsal Temelleri, Lisans |
2022-2023, Halkla İlişkilere Giriş, Lisans |
2021-2022, Hukukun Temel Kavramları, Lisans |
2020-2021, Tüketici Davranışları, Lisans |
2020-2021, Stratejik Yönetim ve Halkla İlişkiler, Yüksek Lisans |
2020-2021, İLEF 455 İletişim ve Propaganda, Lisans |
2020-2021, İLEF 451 Tüketim Kültürü, Lisans |
2020-2021, HİR 301 İkna Kuramları, Lisans |
2019-2020, Sosyal Psikoloji, Lisans |
2019-2020, Sunum Teknikleri, Lisans |
2019-2020, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Politikaları, Lisans |
2019-2020, Tüketim Kültürü ve Medya, Yüksek Lisans |
2018-2019, GAZ 302 Uygulamalı Gazetecilik, Lisans |
2018-2019, GAZ 406 Haber Çözümlemeleri, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Zorkol, S., ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2024) "Marka Mutluluğu Perspektifinden Üniversite Öğrencilerinin Tüketim Alışkanlıklarına Yönelik Bir Araştırma", Akademik İletişim Araştırmaları Dergisi, 2 (2) pp. 20-40 Link |
ÖZTAY-ÇAĞAN, H., ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2024) "Plansız Satın Alma Davranışını Anlamada Algılanan Kıtlığın Rolü: Materyalizm ve Moda Liderliği Bağlamında Bir Değerlendirme", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 13 (2) pp. 792-814 [TR Dizin] Link DOI |
ŞÜKÜROĞLU, V.K., Akar, B., Özgen, Ö. (2022) "Covid-19 Pandemi Süreci ve Yerel Gazeteler: Kastamonu Örneği", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (57) pp. 12-30 [TR Dizin] Link DOI |
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2021) "Sosyal Etki Kuramı Bağlamında Post- Modern Tüketicinin Sosyolojik Anlamda Dönüşümüne Yönelik Bir Değerlendirme", Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi, -5 (-1) pp. 150-172 Link |
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2018) "SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA TÜKETİCİVATANDAŞ SORUMLULUĞU", The Journal of Academic Social Science Studies, (65) Link DOI |
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2018) "Tüketim Toplumu: Tüketici Kimliği ve Sembolik TüketimAçısından Bir Değerlendirme", Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 1 (1) pp. 1-23 Link |
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2016) "Tüketici Vatandaşlık ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (43) [TR Dizin] Link |
ŞÜKÜROĞLU, V.K., Kılınç, İ. (2024) "Panoptikon Kuramı Çerçevesinde Covid-19 Pandemi Süreci, Dijital Dönüşüm ve Dijital Gözetim İlişkisinin Mahremiyet Sorunsalı Açısından Değerlendirilmesi", 5th International Bursa Scientific Reserchs Congress , (pp. 72-73), Bursa, Türkiye, (Mart 2024) |
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2022) "DİJİTAL ÇAĞDA TÜKETİM: ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINDA SOSYAL MEDYANIN ROLÜ", 9. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu (Üsküdar Üniversitesi) , (pp. 968-985), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2022) |
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2022) "Sosyal Karşılaştırma Kuramı Çerçevesinde Birey ve Tutum: Tüketim Olgusu Üzerine Bir İnceleme", Sakarya Üniversitesi Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu , (pp. 249-260), Sakarya, Türkiye, (Şubat 2022) |
ŞÜKÜROĞLU, V.K., Özgen, Ö. (2021) "COVID 19 PANDEMİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİMDE ERİŞİM VE İLETİŞİM SORUNLARI: KASTAMONU ÖRNEĞİ", Üsküdar Üniversitesi 8. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu , (pp. 655-669), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2021) |
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2021) "TRANSFORMATION OF POST-MODERN CONSUMER INTO CONSUMER CITIZEN WITHIN THE SCOPE OF LEGITIMIZATION PROBLEMATIC/MEŞRULAŞTIRMA SORUNSALI KAPSAMINDA POST-MODERN TÜKETİCİNİN TÜKETİCİ VATANDAŞA DÖNÜŞÜMÜ", 5th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES , (pp. 152-160), Gaziantep, Türkiye, (Ocak 2021) |
Kayıt Yok |
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2023) "Hakikat Sonrası Çağ Ve Dijital Kültür", Kitap: Dijital Çağda İletişim İmkan ve Sınırlılıklar, Konya/Türkiye : Eğitim Yayın evi, Bölüm Sayfaları: 103 / 121, ISBN: 978-625-6408-77-7 |
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2023) "Lobicilikte Yeni Gelişmeler ve Halkla İlişkiler", Kitap: Halkla İlişkilerde Yeni Yönelimler, Bursa/Türkiye : Ekin Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 301 / 328, ISBN: 97862569522001 |
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2023) "Tüketim Kültürünün Tarihsel Gelişimi ve Tüketici Vatandaşlık", Kitap: İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven yayınevi, Bölüm Sayfaları: 124 / 136, ISBN: 978-625-6760-03-5 |
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2023) "KRİZ YÖNETİMİNDE GAZETECİLİĞİN ROLÜ: GÜNDEM BELİRLEME KURAMI KAPSAMINDA KRİZ GAZETECİLİĞİ VE ETİK", Kitap: YENİ ÇAĞDA DÖNÜŞEN GAZETECİLİKGAZETECİLİKTE YENİ YAKLAŞIMLAR, Konya/Türkiye : Eğitim Yayın evi, Bölüm Sayfaları: 243 / 262, ISBN: 978-625-6552-46-3 |
ŞÜKÜROĞLU, V.K., Kılınç, İ. (2022) "Benlik ve Kamusallığın Yeni Medyada Dönüşümü: Sivil İtaatsizlikten Dijital Aktivizme Doğru Dönüşüm", Kitap: Yeni Medya, Toplum ve Kamusal Alan, Ankara/Türkiye : ÜTOPYA, Bölüm Sayfaları: 706 / 727, ISBN: 9786057219633 |
Özgen, Ö., ŞÜKÜROĞLU, V.K., Akar, B. (2021) "Political Consumerism and Social Networking Usage: A Case Study", Kitap: Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and Advertising, Pennsylvania/Amerika Birleşik Devletleri : IGI- Global, Bölüm Sayfaları: 334 / 354, ISBN: 9781799832034 |
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2021) "Medya ve Kültürün Dijitalleşmesinin Tüketim Alışkanlıklarına Yansıması", Kitap: Medya Çalışmaları, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 175 / 216, ISBN: 9786254394423 |
Ozgen, O., ŞÜKÜROĞLU, V.K., Akar, B. (2021) "Political Consumerism and Social Networking Usage: A Case Study", Kitap: Research Anthology on Citizen Engagement and Activism for Social Change, : , Bölüm Sayfaları: 753 / 773, ISBN: 9781668437070, 9781668437063 |
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2021) "Meşrulaştırma Sorunsalı Kapsamında Postmodern Tüketicinin Tüketici Vatandaşa Dönüşümü", Kitap: Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Örgütlere Akademik Bakış, Ankara/Türkiye : İKSAD Publishing House, Bölüm Sayfaları: 135 / 154, ISBN: 9786057034557 |
Avcı, K., ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2021) "Yeni Medya Toplum ve İletişim Biliminin Dönüşümü", Ankara/Türkiye : Siyasal Kitabevi, ISBN: 978-625-7424-24-0 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2023, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA TÜKETİCİVATANDAŞ SORUMLULUĞU | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
2 | Sosyal Etki Kuramı Bağlamında Post- Modern Tüketicinin Sosyolojik Anlamda Dönüşümüne Yönelik Bir Değerlendirme | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
3 | Yeni Medya, Toplum ve Kamusal Alan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
(2018) "Bilimsel çalışma ödülü" GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Özlen Özgen
-
|
2021 - 2022 | 3 |
Başak Akar
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 2 |
İlknur Kılınç
-
|
2022 - 2024 | 2 |
-
|
2024 | 1 |
Kemal Avcı
-
|
2021 | 1 |
Basak Akar
Ankara Üniversitesi
(Turkey)
|
2021 | 1 |
Ozlen Ozgen
Atilim University
(Turkey)
|
2021 | 1 |
Soner Zorkol
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33180 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Halkla İlişkiler | 571 |
Anahtar Kelimeler | Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları, Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 0 | 30 | 0 | 0 | 205 | 65 | 160 | 35 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 489 . | - | 514 . | - | - | 421 . | 560 . | 445 . | 339 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 400 . | - | 441 . | - | - | 332 . | 484 . | 365 . | 280 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 50 . | - | 59 . | - | - | 16 . | 55 . | 26 . | 31 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 18 . | - | 25 . | - | - | 7 . | 21 . | 9 . | 14 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 26 . | - | 27 . | - | - | 6 . | 23 . | 10 . | 14 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | 26 . | - | 31 . | - | - | 7 . | 28 . | 16 . | 14 . |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 8 | 3 | 4 | 3 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 4 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 4 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |