img
Dr. Öğr. Üyesi Veysel Karani ŞÜKÜROĞLU

Dr. Öğr. Üyesi Veysel Karani ŞÜKÜROĞLU

  • İletişim Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Kişilerarası İletişim

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
22
Atıf
6
h-index
1
Scopus
Yayın
2
Atıf
0
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 2013, 2017
Yüksek Lisans, Türkiye, Ufuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası İlişkiler (Yl) (Tezli), 2006, 2008
Lisans, Türkiye, Atılım Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2000, 2006
Araştırma Alanları
Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları, Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 2013, 2017
Yüksek Lisans, Türkiye, Ufuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası İlişkiler (Yl) (Tezli), 2006, 2008
Lisans, Türkiye, Atılım Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2000, 2006
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 68, 05 Mart 20, 2017
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal Sosyal Sorumluluk
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları
2019-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
2022-, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2021-, Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Emine Aşır, Yüksek Lisans, Sinemada ürün yerleştirme; Hollywood ve Türk sinemasında ürün yerleştirme uygulamalarının karşılaştırmalı analizi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Merve Çiloğlu, Yüksek Lisans, Postmodern tüketim ve din: Kendilerini dindar olarak tanımlayan kadın tüketiciler üzerine bir inceleme, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Ümmiye Helvacı, Yüksek Lisans, Tüketim kültürünün oluşumunda sosyal medyanın etkileri: Instagram ve Youtube kullanan bireylerin tüketim davranışlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Soner Zorkol, Yüksek Lisans, Tüketim kültüründe marka ve marka mutluluğu, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
2022-2023, Seminer, Yüksek Lisans
2022-2023, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2022-2023, Halkla İlişkilerin Kuramsal Temelleri, Lisans
2022-2023, Halkla İlişkilere Giriş, Lisans
2021-2022, Hukukun Temel Kavramları, Lisans
2020-2021, Tüketici Davranışları, Lisans
2020-2021, Stratejik Yönetim ve Halkla İlişkiler, Yüksek Lisans
2020-2021, İLEF 455 İletişim ve Propaganda, Lisans
2020-2021, İLEF 451 Tüketim Kültürü, Lisans
2020-2021, HİR 301 İkna Kuramları, Lisans
2019-2020, Sosyal Psikoloji, Lisans
2019-2020, Sunum Teknikleri, Lisans
2019-2020, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Politikaları, Lisans
2019-2020, Tüketim Kültürü ve Medya, Yüksek Lisans
2018-2019, GAZ 302 Uygulamalı Gazetecilik, Lisans
2018-2019, GAZ 406 Haber Çözümlemeleri, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Zorkol, S., ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2024) "Marka Mutluluğu Perspektifinden Üniversite Öğrencilerinin Tüketim Alışkanlıklarına Yönelik Bir Araştırma", Akademik İletişim Araştırmaları Dergisi, 2 (2) pp. 20-40 Link  
ÖZTAY-ÇAĞAN, H., ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2024) "Plansız Satın Alma Davranışını Anlamada Algılanan Kıtlığın Rolü: Materyalizm ve Moda Liderliği Bağlamında Bir Değerlendirme", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 13 (2) pp. 792-814 [TR Dizin] Link DOI   
ŞÜKÜROĞLU, V.K., Akar, B., Özgen, Ö. (2022) "Covid-19 Pandemi Süreci ve Yerel Gazeteler: Kastamonu Örneği", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (57) pp. 12-30 [TR Dizin] Link DOI    
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2021) "Sosyal Etki Kuramı Bağlamında Post- Modern Tüketicinin Sosyolojik Anlamda Dönüşümüne Yönelik Bir Değerlendirme", Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi, -5 (-1) pp. 150-172 Link  
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2018) "SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA TÜKETİCİVATANDAŞ SORUMLULUĞU", The Journal of Academic Social Science Studies, (65) Link DOI  
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2018) "Tüketim Toplumu: Tüketici Kimliği ve Sembolik TüketimAçısından Bir Değerlendirme", Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 1 (1) pp. 1-23 Link  
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2016) "Tüketici Vatandaşlık ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (43) [TR Dizin] Link   
ŞÜKÜROĞLU, V.K., Kılınç, İ. (2024) "Panoptikon Kuramı Çerçevesinde Covid-19 Pandemi Süreci, Dijital Dönüşüm ve Dijital Gözetim İlişkisinin Mahremiyet Sorunsalı Açısından Değerlendirilmesi", 5th International Bursa Scientific Reserchs Congress , (pp. 72-73), Bursa, Türkiye, (Mart 2024
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2022) "DİJİTAL ÇAĞDA TÜKETİM: ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARINDA SOSYAL MEDYANIN ROLÜ", 9. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu (Üsküdar Üniversitesi) , (pp. 968-985), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2022
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2022) "Sosyal Karşılaştırma Kuramı Çerçevesinde Birey ve Tutum: Tüketim Olgusu Üzerine Bir İnceleme", Sakarya Üniversitesi Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu , (pp. 249-260), Sakarya, Türkiye, (Şubat 2022
ŞÜKÜROĞLU, V.K., Özgen, Ö. (2021) "COVID 19 PANDEMİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİMDE ERİŞİM VE İLETİŞİM SORUNLARI: KASTAMONU ÖRNEĞİ", Üsküdar Üniversitesi 8. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu , (pp. 655-669), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2021
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2021) "TRANSFORMATION OF POST-MODERN CONSUMER INTO CONSUMER CITIZEN WITHIN THE SCOPE OF LEGITIMIZATION PROBLEMATIC/MEŞRULAŞTIRMA SORUNSALI KAPSAMINDA POST-MODERN TÜKETİCİNİN TÜKETİCİ VATANDAŞA DÖNÜŞÜMÜ", 5th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES , (pp. 152-160), Gaziantep, Türkiye, (Ocak 2021
Kayıt Yok
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2023) "Hakikat Sonrası Çağ Ve Dijital Kültür", Kitap: Dijital Çağda İletişim İmkan ve Sınırlılıklar, Konya/Türkiye : Eğitim Yayın evi, Bölüm Sayfaları: 103 / 121, ISBN: 978-625-6408-77-7 
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2023) "Lobicilikte Yeni Gelişmeler ve Halkla İlişkiler", Kitap: Halkla İlişkilerde Yeni Yönelimler, Bursa/Türkiye : Ekin Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 301 / 328, ISBN: 97862569522001 
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2023) "Tüketim Kültürünün Tarihsel Gelişimi ve Tüketici Vatandaşlık", Kitap: İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Ankara/Türkiye : Serüven yayınevi, Bölüm Sayfaları: 124 / 136, ISBN: 978-625-6760-03-5 
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2023) "KRİZ YÖNETİMİNDE GAZETECİLİĞİN ROLÜ: GÜNDEM BELİRLEME KURAMI KAPSAMINDA KRİZ GAZETECİLİĞİ VE ETİK", Kitap: YENİ ÇAĞDA DÖNÜŞEN GAZETECİLİKGAZETECİLİKTE YENİ YAKLAŞIMLAR, Konya/Türkiye : Eğitim Yayın evi, Bölüm Sayfaları: 243 / 262, ISBN: 978-625-6552-46-3 
ŞÜKÜROĞLU, V.K., Kılınç, İ. (2022) "Benlik ve Kamusallığın Yeni Medyada Dönüşümü: Sivil İtaatsizlikten Dijital Aktivizme Doğru Dönüşüm", Kitap: Yeni Medya, Toplum ve Kamusal Alan, Ankara/Türkiye : ÜTOPYA, Bölüm Sayfaları: 706 / 727, ISBN: 9786057219633 
Özgen, Ö., ŞÜKÜROĞLU, V.K., Akar, B. (2021) "Political Consumerism and Social Networking Usage: A Case Study", Kitap: Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and Advertising, Pennsylvania/Amerika Birleşik Devletleri : IGI- Global, Bölüm Sayfaları: 334 / 354, ISBN: 9781799832034   
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2021) "Medya ve Kültürün Dijitalleşmesinin Tüketim Alışkanlıklarına Yansıması", Kitap: Medya Çalışmaları, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 175 / 216, ISBN: 9786254394423 
Ozgen, O., ŞÜKÜROĞLU, V.K., Akar, B. (2021) "Political Consumerism and Social Networking Usage: A Case Study", Kitap: Research Anthology on Citizen Engagement and Activism for Social Change, : , Bölüm Sayfaları: 753 / 773, ISBN: 9781668437070, 9781668437063 
ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2021) "Meşrulaştırma Sorunsalı Kapsamında Postmodern Tüketicinin Tüketici Vatandaşa Dönüşümü", Kitap: Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Örgütlere Akademik Bakış, Ankara/Türkiye : İKSAD Publishing House, Bölüm Sayfaları: 135 / 154, ISBN: 9786057034557 
Avcı, K., ŞÜKÜROĞLU, V.K. (2021) "Yeni Medya Toplum ve İletişim Biliminin Dönüşümü", Ankara/Türkiye : Siyasal Kitabevi, ISBN: 978-625-7424-24-0 
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2023, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
(2018) "Bilimsel çalışma ödülü" GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Özlen Özgen
-
2021 - 2022 3
Başak Akar
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
2021 - 2022 2
İlknur Kılınç
-
2022 - 2024 2
-
2024 1
Kemal Avcı
-
2021 1
Basak Akar
Ankara Üniversitesi (Turkey)
2021 1
Ozlen Ozgen
Atilim University (Turkey)
2021 1
Soner Zorkol
-
2024 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
339.
78368 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
280.
33180 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
31.
571 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33180
YÖKSİS Bilim Alanı Halkla İlişkiler 571
Anahtar Kelimeler Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları, Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 15 0 30 0 0 205 65 160 35
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 489 . - 514 . - - 421 . 560 . 445 . 339 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - 400 . - 441 . - - 332 . 484 . 365 . 280 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 50 . - 59 . - - 16 . 55 . 26 . 31 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - 18 . - 25 . - - 7 . 21 . 9 . 14 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - 26 . - 27 . - - 6 . 23 . 10 . 14 .
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - 26 . - 31 . - - 7 . 28 . 16 . 14 .
Toplam Yayın 0 1 0 2 0 0 8 3 4 3
Toplam Makale 0 1 0 2 0 0 1 1 0 2
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 4 1 4 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 3 1 0 1
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 1 0 0 1 0 0 1
Makale (Ulusal) 0 1 0 1 0 0 0 1 0 1
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 4 1 4 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 3 1 0 1
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri