Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Spor Bilimleri ve Teknolojisi (Dr), 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Egzersiz Fizyolojisi (Yl) (Tezli), 2010, 2016 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü, 2006, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Egzersiz Fizyolojisi (Yl) (Tezli), 2010, 2016 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü, 2006, 2010 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Spor Bilimleri ve Teknolojisi (Dr), 2019 |
Yasin AK, Yüksek Lisans, Aerobik Antrenmanın Serebral Palsili Çocuklarda Bedensel Uygunluk ve Yönetici Işlevler Üzerine Etkileri, Dokuz Eylül Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Egzersiz Fizyolojisi, 2016 |
İngilizce, YDS, 82, 2021 Yaban, 2021 |
İngilizce, YDS, 83, 2015 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sağlık Bilimleri Fizyoterapi ve Rehabilitasyon |
[UAK] Spor Bilimleri Fiziksel Aktivite ve Sağlık |
2016-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Çatalzeytin Meslek Yüksekokulu, Terapi ve Rehabilitasyon Bölümü, Türkiye |
2022-, MYO Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Çatalzeytin Meslek Yüksekokulu, Türkiye |
2022-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2017-2019, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2017-2022, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Yaşlı Bireylerde Uyku Kalitesinin ve Sedanter Davranış Süresinin Bilişsel Beceriler İle İlişkisinin İncelenmesi Tübitak: Danışman , 2022-2025 ![]() |
Kayıt Yok |
Ak, Y., Guzel, Y., Akyel, S., Tatar, O.D., Karabulut, E., Karaca, A. (2025) "Hourly 4-minute walking breaks from sitting following aerobic exercise reduce postprandial non-HDL cholesterol in healthy young adults - A randomized crossover trial", Journal of Clinical Lipidology, 19 (3) pp. 638-648 [SCI] DOI ![]() ![]() ![]() |
Ak, Y., Bediz, C.Ş. (2018) "Effects of a video game based aerobic training program on aerobic power and executive functions in cerebral palsy: a pilot study", Journal of Exercise Therapy and Rehabilitation, 5 (1) pp. 46-52 Link ![]() ![]() ![]() |
Ak, Y., Güzel, Y., Akyel, S., Tatar, Ö.D., Karaca, A. (2024) "Aerobik Egzersiz Sonrası Oturmayı Yürüyüşlerle Kesintiye Uğratmanın Akut Metabolik Etkileri", 22. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , Ankara, (Kasım 2024) ![]() |
Ak, Y., Bediz, C.Ş. (2017) "Physical and Cognitive Effects of Video Games Based Aerobic Training in Individuals with Cerebral Palsy", World Congress of Sport Sciences Researches , (Kasım 2017) ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Effects of a video game based aerobic training program on aerobic power and executive functions in cerebral palsy: a pilot study | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Cem Şeref Bediz
![]() |
2017 - 2018 | 2 |
![]()
AYDA KARACA
-
|
2024 - 2025 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 1 |
![]()
Erdem Karabulut
-
|
2025 | 1 |
![]()
Omer Denizhan Tatar
-
|
2025 | 1 |
![]()
ÖMER DENİZHAN TATAR
-
|
2024 | 1 |
![]()
SERDAR AKYEL
-
|
2024 | 1 |
![]()
Yasemin Guzel
-
|
2025 | 1 |
![]()
YASEMİN GÜZEL
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78860 |
YÖKSİS Temel Alan | Spor Bilimleri Temel Alanı | 2736 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fiziksel Aktivite ve Sağlık | 127 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 5 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 50 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 556 . | 528 . | - | - | - | - | - | 551 . | 289 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 212 . | 180 . | - | - | - | - | - | 244 . | 96 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 48 . | 45 . | - | - | - | - | - | 56 . | 23 . |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |