Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nde Doç. Dr. olarak görev yapmaktadır. Yılmaz, 2008 yılında Atatürk Üniversitesi Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümü'nden 3,5 yılda mezun oldu. 2012 yılında Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı'nda yüksek lisansını tamamladı. 2012-2018 yılları arasında TÜBİTAK-BİDEB 2211-A Yurtiçi Doktora Bursu dahilinde Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı'nda doktorasını tamamladı. 2023 yılından bu yana Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı'nda görevini sürdürmektedir. Akademik ilgi alanları arasında; fen bilimleri eğitimi, kalite standartları ve akreditasyon çalışmaları, ölçme ve değerlendirme çalışmaları, SPSS/AMOS/LISREL uygulamaları ile ileri istatistik, sosyobilimsel konular, eleştirel düşünme, 21.yüzyıl becerileri ve eğitimde yaratıcılık konuları bulunmaktadır. Yılmaz, e-International Journal of Contemporary Multidisciplinary Research (e-IJCMR), European Journal of Contemporary Multidisciplinary Research & Education (EJCMRE), European Journal of Contemporary Science Research & Thinking Skills (EJCSRTS) ve International Journal of Contemporary Health Research & Education (IJCHRE) akademik ve uluslararası hakemli dergilerin kurucusu ve editörüdür.
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, 2020 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2012, 2018 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2011, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2012 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İktisat Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2011, 2020 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2012, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2008, 2012 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, 2020 |
Adem YILMAZ, Doktora, Fen bilgisi öğretmen yetiştirme programlarında kalite standartlarının belirlenmesi: ölçek geliştirme ve uygulama çalışması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018 |
İngilizce, YÖKDİL, 60, 2022/1 Yük, 2022 |
İngilizce, ÜDS, 60, 2009-ÜDS S, 2009 |
Çalıştay, The Flipped Impact Conference, Ankara/Türkiye, 04-12-2021, 04-12-2021 |
Sertifika, TS EN ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitim, Türk Standartları Enstitüsü, 19-04-2021, 22-04-2021 |
Sertifika, TS EN ISO 9001: 2015 Risk Tabanlı Proses Yönetimi Eğitimi, Türk Standartları Enstitüsü, 19-04-2021, 22-04-2021 |
Sertifika, TS EN ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi Dokümantasyon Eğitimi, Türk Standartları Enstitüsü, 19-04-2021, 22-04-2021 |
Sertifika, TS EN ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi İç Tetkik Eğitimi, Türk Standartları Enstitüsü, 19-04-2021, 22-04-2021 |
Seminer, İstatistik ve Veri Analizi Semineri, Kastamonu Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi, 22-05-2021, 23-05-2021 |
Seminer, Salgın Döneminde Etkili Ölçme ve Değerlendirme, Kastamonu Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi, 08-10-2020, 08-10-2020 |
Çalışma, Atölye ve Konferans Çalışması, Kastamonu Ağlı Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, 22-11-2019, 22-11-2019 |
Kurs, 2019370408 Faaliyet No.lu Alternatif Öğretim Yöntem ve Teknikleri Kursu, Kastamonu İl Milli Eğitim Müdürlüğü / Şerifebacı Öğretmenevi ve ASO Müdürlüğü, 28-11-2019, 30-11-2019 |
Kurs, 2019370277 Faaliyet No.lu Alternatif Öğretim Yöntem ve Teknikleri Kursu, Kastamonu İl Milli Eğitim Müdürlüğü / Şerifebacı Öğretmenevi ve ASO Müdürlüğü, 14-11-2019, 16-11-2019 |
Çalıştay, 1.Akademik Okul Çalıştayı, Antalya/Türkiye, 23-01-2017, 27-01-2017 |
Kurs, LISREL ve Yapısal Eşitlik Modellemesi, Ankara Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık / Türkiye, 07-07-2017, 08-07-2017 |
Kurs, İş Sağlığı ve Güvenliği Kurul Üyeleri Eğitimi, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, 23-11-2015, 24-11-2015 |
Çalıştay, 12.Bölgesel Engelsiz Üniversiteler Çalıştayı, Kastamonu Üniversitesi/Kastamonu, 13-11-2014, 14-11-2014 |
Burs, TÜBİTAK BİDEB 2211-A Genel Yurt Içi Doktora Burs Programı, TÜRKIYE BILIMSEL VE TEKNOLOJIK ARASTIRMA KURUMU BASKANLIGI, 01-10-2012, 31-08-2017 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2022-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2023-, Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu Üyesi, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Akademik Kadrolara Atanma ve Görev Uzatma Ön Değerlendirme Komisyonu, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-2024, Kalite ve Akreditasyon Birimi Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-2019, Ders ve Sınav Programı Hazırlama Komisyonu Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-2024, Kalite ve Akreditasyon Birimi Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-2024, Kalite Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kübra Şahin Atılgan, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının vatandaş bilimi'ne yönelik görüşlerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Gülşah Uysal, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının yapay zekâ uygulamalarına yönelik görüşlerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Mahmut Nacar, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmen adaylarının yapay zekâ uygulamalarına yönelik görüşlerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Gülbahar Güzel Sekecek, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının sürdürülebilir kalkınma hedefleri ve liderlik uygulamalarına yönelik görüşlerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Efe Bulut, Doktora, Öğretmen Adaylarının İklim Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Sadık Tıkışoğlu, Yüksek Lisans, Çevre eğitimi kapsamında tasarım tabanlı öğrenme yaklaşımıyla hazırlanan etkinliklerin öğretmen adaylarının çevre okuryazarlığına, sürdürülebilir kalkınma görüşlerine ve epistemik inançlarına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Feyza Yılmaz, Yüksek Lisans, Okul öncesi dönemde fen eğitimine yönelik geliştirilen materyal tasarımlarının öğretmen adaylarının eleştirel, yaratıcı ve yenilikçi düşünme becerilerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Vildan Demirci, Yüksek Lisans, Erken çocukluk döneminde oyun temelli etkinliklerin çocuklarda astronomi kavramlarının gelişimine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Sümeyye Kübranur Sarıbıyık, Yüksek Lisans, Okul öncesinde verilen çevre eğitiminin öğrenci davranışlarına etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Yasemin Kirtenoğlu, Yüksek Lisans, Uzaktan eğitim sürecinde sınıf öğretmenlerinin matematik derslerinde çoklu temsil kullanımına ilişkin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Zeynep Kuloğlu, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmen adaylarının uzaktan eğitimde çağdaş ölçme ve değerlendirme sistemlerine yönelik tutum ve görüşlerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Şeyma Türkmen, Yüksek Lisans, Okul öncesi "El Ele I,II,III Eğitim Seti" kitapları içerisindeki fen kavramlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Kübra Tanın, Yüksek Lisans, STEM etkinliklerinin okul öncesi öğretmen adaylarının bilgi işlemsel, eleştirel ve çok boyutlu 21.yüzyıl becerilerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Erken Çocukluk Fen Eğitiminde Kalite ve Standartlar, Yüksek Lisans |
2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2023-2024, Eğitimde Yapay Zeka Uygulamaları, Lisans |
2023-2024, Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi Eğitimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2023-2024, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2022-2023, Özel Öğretim Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2022-2023, Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Eğitime Giriş, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2022-2023, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2022-2023, Erken Çocukluk Fen Eğitiminde Kalite ve Standartlar, Yüksek Lisans |
2022-2023, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2022-2023, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Bilim Araştırma Etiği, Lisans |
2022-2023, Araştırma Süreci Tasarımı ve Uygulamalı İstatistik Çalışmaları, Yüksek Lisans |
2021-2022, SPSS ve LISREL Uygulamaları ile Ölçme Aracı Geliştirme ve Uyarlama, Yüksek Lisans |
2021-2022, Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Araştırma Süreci Tasarımı ve Uygulamalı İstatistik Çalışmaları, Yüksek Lisans |
2021-2022, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2021-2022, Seçmeli III, Lisans |
2021-2022, Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, Lisans |
2021-2022, İstatistik-II, Lisans |
2021-2022, Seçmeli II, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2021-2022, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2021-2022, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2020-2021, Doküman Analizi, Yüksek Lisans |
2020-2021, SPSS ve LISREL Uygulamaları ile Ölçme Aracı Geliştirme ve Uyarlama, Yüksek Lisans |
2020-2021, Bilim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2020-2021, Kapsayıcı Eğitim, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Ahlak ve Etik, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2020-2021, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2020-2021, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2020-2021, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2020-2021, Açıktan ve Uzaktan Öğrenme, Lisans |
2020-2021, Eğitime Giriş, Lisans |
2020-2021, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, SPSS ve LISREL Uygulamaları ile Ölçme Aracı Geliştirme ve Uyarlama, Yüksek Lisans |
2019-2020, İstatistik-II, Lisans |
2019-2020, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2019-2020, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, İstatistik-I, Lisans |
2019-2020, Temel İstatistik, Lisans |
2019-2020, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, Karakter ve Değer Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Öğrenme Güçlüğü, Lisans |
2019-2020, Eğitimde Program Dışı Etkinlikler, Lisans |
2019-2020, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2019-2020, Karşılaştırmalı Eğitim, Lisans |
2019-2020, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2019-2020, Felsefe, Lisans |
2018-2019, Felsefe, Lisans |
2018-2019, İstatistik-II, Lisans |
2018-2019, Seçmeli II – Eğitim ve Kalkınma, Lisans |
2018-2019, Seçmeli I – Küreselleşme ve Eğitim Sistemine Yansımaları, Lisans |
2018-2019, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2018-2019, Eğitim Felsefesi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
YILMAZ, A. (2023) "Sınırları Olmayan Yeni Nesil Okullar: Rauf Bey Gemisinde Eğitim Sürecinin İncelenmesi-ONLINE SUNUM YAPILDI", 3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2023) |
YILMAZ, A. (2023) "Yeni Nesil Görünmeyen Çöplerimiz, “Dijital Atıklar”: Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Atık Konusundaki Görüşlerinin İncelenmesi-ONLİNE SUNUM YAPILDI", Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri-III Kongresi , Türkiye, (Kasım 2023) |
YILMAZ, A. (2023) "FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ALANINDA LİSANSÜSTÜ EĞİTİM GÖREN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK YAZIM SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ", VI. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ECONOMICS, POLITICS AND ADMINISTRATION , (pp. 32), Diyarbakır, Türkiye, (Ekim 2023) |
YILMAZ, A. (2023) "FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARININ ETİK KULLANIMI", ULUSLARARASI ESEP KONGRESİ , (pp. 73), Hatay, Türkiye, (Ekim 2023) |
YILMAZ, A. (2023) "“Fen Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Programlarında Kalite ve Akreditasyon SüreçlerineFarklı Bir Bakış”-Online Sunum Yapıldı", Xth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 172-173), Türkiye, (Haziran 2023) |
YILMAZ, A., Ayyıldız, P. (2022) "Akredite Edilmiş Öğretmen Yetiştirme Programlarının Güçlü ve Geliştirmeye Açık Yönlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2022) |
YILMAZ, A. (2021) "Aynalar Konusunda Scamper Tekniği Ile Periskop Yapımının Ortaokul 7.sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme ve Sorgulama Becerilerine Etkisi", 3.Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 73-74), Türkiye, (Ekim 2021) |
Ayyıldız, P., YILMAZ, A. (2021) "Liderlik Kapasitesinin Hazır Oluş/isteklilik/yetkinlik Bakımlarından Ölçülmesi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", 3.Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 371-372), Çevrim İçi, Türkiye, (Ekim 2021) |
Ayyıldız, P., YILMAZ, A. (2021) "“Şimdi Yeni Şeyler Söylemek Lazım”: YÖK Yetki Devri ve Öğretmenlik Lisans Programları için Bir Analiz Çalışması", VIII.International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 766-768), Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021) |
YILMAZ, A. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Tutumları ile Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 21), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021) |
YILMAZ, A. (2021) "Tasarım Tabanlı Araştırma Uygulamaları ile Yürütülen Fen Bilimleri Dersi Etkinliklerinin 8.Sınıf Öğrencilerinin 21.Yüzyıl Becerilerine Etkisi", Uluslararası Marmara Fen Bilimleri Kongresi , (pp. 64), Kocaeli, Türkiye, (Mayıs 2021) |
AKÇAY, A., YILMAZ, A. (2020) "Çoklu Öğrenme Ortamlarında Bitişiklik Ilkesi ve Bölünmüş Dikkat Etkisi: Bir Sistematik Derleme Çalışması", 2.Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 486-487), Bursa, Türkiye, (Kasım 2020) |
Öztürk, B., YILMAZ, A. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Gözünden Eylem Araştırması", 2.Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 152-153), Bursa, Türkiye, (Kasım 2020) |
Avan, Ç., YILMAZ, A., Gülgün, C., ÇAĞLAR, A. (2019) "TÜBİTAK (4007) Bilim Şenliğinde Gerçekleştirilen Robotik Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri", Uluslararası 2.Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi , (pp. 111-120), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019) |
ÇAĞLAR, A., YILMAZ, A., Gülgün, C., Avan, Ç. (2019) "TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları ile TÜBİTAK 4007 Bilim Şenlikleri Hakkında Proje Yürütücülerinin Görüşleri ve Karşılaşılan Sorunlar", 2.Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi , (pp. 366), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019) |
KARATEKİN, K., YILMAZ, A. (2019) "Üniversite Öğrencilerinin Tarımsal Çevre Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi", Uluslararası 2.Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi , (pp. 57-64), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019) |
Akyol, B.E., YILMAZ, A., Özsoy, T.Ç. (2019) "TEMA Ağaç Kardeşliği Projesi: Orman Ekosistemi ve Yaşamın Çeşitliliği Eğitim Programı Uygulaması", EYFOR-X Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , Antalya, Türkiye, (Kasım 2019) |
YILMAZ, A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "Eğitim bilimleri alanında yapılan ölçek geliştirme çalışmalarının faktör analizi boyutunda incelenmesi", Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (Eylül 2019) |
YILMAZ, A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "5.Sınıf Fen Bilimleri Canlılar Dünyası Ünitesinde Bulunan Mantarlar Konusuna Yönelik STEM Etkinliği Tasarımı", 10th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , (pp. 81-82), Roma, İtalya, (Haziran 2019) |
YILMAZ, A., Yaz, Ö.V., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "8.Sınıf Fen Bilimleri Dersi Basit Makineler Ünitesinin Anlatımında İnfografik Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Kalıcılığına Etkisi", 10th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , (pp. 73-74), Roma, İtalya, (Haziran 2019) |
Yüzbaşıoğlu, M.K., YILMAZ, A. (2019) "İlköğretim 5.Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Kazanım Merkezli STEM Uygulamaları Açısından İncelenmesi", Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 932-936), Kocaeli, Türkiye, (Haziran 2019) |
YILMAZ, A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "İlköğretim 8.Sınıf Öğrencilerinin Yeni Nesil Fen Bilimleri Sorularını Çözmelerinde Okuma Stratejilerinin ve Okuduğunu Anlama Aktivitelerinin Etkisi", Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 538-542), Kocaeli, Türkiye, (Haziran 2019) |
Yüzbaşıoğlu, M.K., Yaz, Ö.V., YILMAZ, A. (2019) "Ortaokul 5, 6, 7 ve 8.Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitaplarının İnfografik Kullanımı Açısından İncelenmesi", 10th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , Roma, İtalya, (Haziran 2019) |
Avan, Ç., Çetinkaya, M., YILMAZ, A. (2019) "Ortaokul 7.Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Etkisi ve Paydaş Görüşlerinin İncelenmesi", 10th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , (pp. 77-78), Roma, İtalya, (Haziran 2019) |
YILMAZ, A., Çetinkaya, M., Avan, Ç. (2019) "STEM Yaklaşımının Okul Öncesi Döneme Entegrasyonunda Karşılaşılan Sorunlar ve Konu Hakkında Öğretmen Görüşleri", 10th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education , (pp. 79-80), Roma, İtalya, (Haziran 2019) |
YILMAZ, A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "Eğitim Bilimleri Alanında Yapılan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Faktör Analizi Boyutunda İncelenmesi", Fen, Matematik, Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 68-69), İzmir, Türkiye, (Nisan 2019) |
Akyol, B.E., YILMAZ, A., Gülgün, C., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "Fen bilimleri öğretmenlerinin kazanım merkezli STEM uygulamaları hakkındaki görüşleri", 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Nisan 2019) |
Akyol, B.E., YILMAZ, A., Gülgün, C., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kazanım Merkezli STEM Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri", 28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Nisan 2019) |
TULUK, G., YILMAZ, A. (2019) "Görsel İmgelerin İncelenmesi: 2018 Yeni Öğretim Programına Uygun 5. Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabı", Fen, Matematik, Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 192-193), İzmir, Türkiye, (Nisan 2019) |
Yüzbaşıoğlu, M.K., YILMAZ, A. (2019) "İlköğretim 5.sınıf fen bilimleri ders kitabının kazanım merkezli STEM uygulamaları açısından incelenmesi", Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Nisan 2019) |
YILMAZ, A., Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "İlköğretim 8.sınıf öğrencilerinin yeni nesil fen bilimleri sorularını çözmelerinde okuma stratejilerinin ve okuduğunu anlama aktivitelerinin etkisi", Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Nisan 2019) |
YILMAZ, A., Avan, Ç., Gülgün, C., Doğanay, K. (2019) "Probleme Dayalı Stem Etkinlikleriyle Gerçekleştirilen (TÜBİTAK 4007) Bilim Şenliğine Katılan Paydaşların Belirlenmesi", 28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 593-595), Ankara, Türkiye, (Nisan 2019) |
UYSAL, H., YILMAZ, A. (2019) "Resim-İş Eğitimi Anabilim Dalında Bulunan Öğrencilerin Resimdeki Güzellik Ölçütlerinin Belirlenmesi", 28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 503-505), Ankara, Türkiye, (Nisan 2019) |
Gülgün, C., YILMAZ, A., Avan, Ç., Doğanay, K. (2019) "TÜBITAK Tarafından Desteklenen Bilim Şenliklerine (4007) Yönelik İlköğretim Öğrencilerinin ve Atölye Liderlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi", Fen, Matematik, Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 622-623), İzmir, Türkiye, (Nisan 2019) |
YILMAZ, A., Aydın, S. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Programlarında Yönetim ve İdari Hizmetlere Yönelik Kalite Standartlarının Belirlenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 2184-2187), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Akyol, B.E., YILMAZ, A. (2018) "Fen Bilimleri Dersinde Robotik ve Kodlama Eğitimine Yönelik Bilgi İşlemsel Düşünme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1720-1723), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Torun, C., YILMAZ, A., Karademir, T., Gülgün, C., Yılmaz, B. (2018) "Mesleki Eğitimde Üç Boyutlu Yazıcıların Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına ve Akademik Tutumuna Etkisi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 2842-2845), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
YILMAZ, A., Aydın, S. (2017) "Eğitim Fakültelerinin Yeniden Yapılanması ve Öğretmen Yetiştirme Sürecinde Kalite Arayışı", IV.Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 28), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2017) |
YILMAZ, A., Aydın, S. (2017) "Quality Standards for the Content of the Program and Admission to the Students in Science Education Teacher Training Programs", International Teacher Education Conference , (pp. 168), Cambridge, Amerika Birleşik Devletleri, (Aralık 2017) |
YILMAZ, A., Akyol, B.E. (2017) "Rising Values in 21st Century and Education: Scratch and Coding", International Teacher Education Conference , (pp. 217), Cambridge, Amerika Birleşik Devletleri, (Aralık 2017) |
Fakirullahoğlu, Z., YILMAZ, A. (2017) "Türkiye’de Kamu Maliyesi Alanında Yapılan Çalışmaların Tematik İçerik Analizi İle İncelenmesi", IV.Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 91), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2017) |
YILMAZ, A., KILIÇ, M.S. (2017) "Türkiye'de Fen Bilgisi Eğitimi Alanında Yapılan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Tematik İçerik Analizi ile İncelenmesi", 1.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 213), Antalya, Türkiye, (Aralık 2017) |
Boz, C.S., ÇAĞLAR, A., Gülgün, C., YILMAZ, A. (2017) "Fen Bilgisi Öğrencilerinin Demografik Özellikleri ile Çevre, Enerji ve Enerji Kaynakları Konularındaki Bilgi Düzeyleri Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi", 1. Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 769-770), Balıkesir, Türkiye, (Kasım 2017) |
Boz, C.S., ÇAĞLAR, A., Gülgün, C., YILMAZ, A. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Genel Akademik Düzeyleri ile Enerji Kaynakları ve Çevre Konularındaki Bilgileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi", 1. Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 767-768), Balıkesir, Türkiye, (Kasım 2017) |
YILMAZ, A., Gülgün, C., Akbaş, V., İBRET, B.Ü. (2017) "Fen Bilimleri Dersi 8.sınıf “Depremler ve Hava Olayları” Ünitesinin İçerik, Kavramların Kullanımı ve Öğretim Programının İçerisinde Yerinin İncelenmesi", 1. Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 771-772), Balıkesir, Türkiye, (Kasım 2017) |
Avan, Ç., Gülgün, C., YILMAZ, A., Kılıç, İ. (2017) "Öğretmenlerin Öğretim Kalitesi Algısı Üzerine Görüşleri: Ölçek Geliştirme Çalışması", 1. Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 666-667), Balıkesir, Türkiye, (Kasım 2017) |
YILMAZ, A., Gülgün, C., Çetinkaya, M., Doğanay, K. (2017) "Initiatives And New Trends Towards STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) Education in Turkey", III. International Conference On Lifelong Learning and Leadership For All , (pp. 145), Porto, Portekiz, (Eylül 2017) |
YILMAZ, A., Akyol, B.E. (2017) "Required Quality Standards for Augmented Reality Application", III. International Conference On Lifelong Learning and Leadership For All , (pp. 143), Porto, Portekiz, (Eylül 2017) |
YILMAZ, A. (2017) "Rising Values in 21st Century Education: Quality, Accreditation and Lifelong Learning", III. International Conference On Lifelong Learning and Leadership For All , (pp. 144), Porto, Portekiz, (Eylül 2017) |
YILMAZ, A., Kalgı, M.E. (2017) "Lise Öğrencilerinin Dinsel Yaşayış Hakkındaki Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Şanlıurfa -Siverek Örneği", IV. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 118-119), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017) |
YILMAZ, A., Gülgün, C., ÇAĞLAR, A. (2017) "7.Sınıf Öğrencilerine "Kuvvet ve Enerji" Ünitesinin STEM Uygulamaları ile Öğretimi: Paraşüt, Su Jeti, Mancınık, Akıllı Perde ve Hidrolik İş Makinası (Kepçe) Yapalım Etkinliği", 6. International Conference of Strategic Research in Social Science and Education , Prague, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Gülgün, C., YILMAZ, A., ÇAĞLAR, A. (2017) "Fen Bilimleri Dersinde Uygulanan STEM Etkinliklerinde Bulunması Gereken Nitelikler Hakkında Öğretmen Görüşleri", 6. International Conference of Strategic Research in Social Science and Education , (pp. 143), Prague, Çek Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) |
YILMAZ, A., Akyol, B.E., Kalgı, M.E. (2017) "Göreve Yeni Başlayan Fen Bilgisi Öğretmenlerinde Bulunması Gereken Mesleki Yeterlilikler ve Kalite Standartları", 6. International Conference of Strategic Research in Social Science and Education , (pp. 144-145), Prague, Çek Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) |
Gülgün, C., ÇAĞLAR, A., YILMAZ, A. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi", 6. International Conference of Strategic Research in Social Science and Education , (pp. 146-147), Prague, Çek Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) |
YILMAZ, A., Gülgün, C. (2017) "STEM Eğitimi Uygulamalarının Üstün Zekalı Çocukların Fen Bilgisi Eğitiminde Akademik Başarılarına Olan Etkisi", International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Fakirullahoğlu, Z., YILMAZ, A. (2017) "Türkiye'de ve Gelişmiş Ülkelerde Küresel Kamusal Mallara Yönelik Eğilimler", 6. International Conference of Strategic Research in Social Science and Education , (pp. 148), Prague, Çek Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) |
YILMAZ, A., Gülgün, C., Akyol, B.E. (2017) "Fen Bilimleri Dersinde Kullanılan STEM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisinin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri Açısından İncelenmesi", VII.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017) |
YILMAZ, A., Aydın, S. (2017) "Fen Bilimleri Öğretmen Yetiştirme Programlarında Programın İçeriğine ve Öğrenci Kabulüne Yönelik Kalite Standartlarının Belirlenmesi", VII.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017) |
Gülgün, C., YILMAZ, A., Doğanay, K. (2017) "Probleme Dayalı STEM Uygulamalarının 7.Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Problem Çözme Becerilerine ve Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1830-1833), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
YILMAZ, A., Gülgün, C., Doğanay, K. (2017) "STEM Uygulamalarında Bulunması Gereken Kalite Standartları", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 1813-1815), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
Yılmaz, F., YILMAZ, A. (2016) "21.Yüzyıl Öğretmenliği", Eğitimde Değişim Konferansı , İstanbul, Türkiye, (Aralık 2016) |
YILMAZ, A., Aydın, S. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kalite Standartlarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", II.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Ağrı, Türkiye, (Aralık 2016) |
YILMAZ, A., Aydın, S. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Programlarından Mezun Olan Öğretmen Adaylarında Bulunması Gereken Kalite Standartları", II.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Ağrı, Türkiye, (Aralık 2016) |
Fakirullahoğlu, Z., YILMAZ, A. (2016) "Karşılaştırmalı Eğitim Yönetimi ve Kalite Arayışında Yeni Trendler", 1.International Academic Research Congress , Antalya, Türkiye, (Aralık 2016) |
YILMAZ, A. (2016) "Öğretmen Yetiştirme Programlarında Mentorluk Uygulamalarına İlişkin Kalite Standartlarının Belirlenmesi", 4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 1039-1054), Antalya, Türkiye, (Aralık 2016) |
Fakirullahoğlu, Z., YILMAZ, A. (2016) "Yükseköğretimde Öğretmen Yetiştirmeye Yönelik Eğilimler ve Kalite Standartları", 1.International Academic Research Congress , Antalya, Türkiye, (Aralık 2016) |
YILMAZ, A., Fakirullahoğlu, Z., Tan, E. (2016) "Özel Eğitim Öğretmeni Yetiştirme Programlarına Yönelik Kalite Standartlarının Belirlenmesi", 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Kasım 2016) |
YILMAZ, A., Fakirullahoğlu, Z., Tan, E. (2016) "Özel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimi ve Mentorluk Uygulamaları Hakkındaki Algılarının Belirlenmesi", 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Kasım 2016) |
YILMAZ, A., Tan, E. (2016) "Fen Bilgisi Öğretiminde Akran Öğretimi Yönteminin Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisi", International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE) 2016 , (pp. 202-203), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016) |
YILMAZ, A., Fakirullahoğlu, Z. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Programlarında Bulunması Gereken Yeterlilikler ve Örnek Ülkeler Kapsamında Değerlendirilmesi", 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 381), Elazığ, Türkiye, (Ekim 2016) |
YILMAZ, A., Fakirullahoğlu, Z. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Programlarının Akreditasyonu İçin Standartlar ve Süreçler", International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE) 2016 , (pp. 206-207), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016) |
YILMAZ, A. (2016) "Investigation of Opinions on the Bologna Process of Prospective Teachers and Academic Staff found in the Science Teacher Training Program", III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference , (pp. 175-176), Samsun, Türkiye, (Ekim 2016) |
YILMAZ, A., Tan, E. (2016) "İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimi ve Mentorluk Hakkındaki Algılarının Belirlenmesi", Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 48-49), Muğla, Türkiye, (Ekim 2016) |
YILMAZ, A., Tan, E. (2016) "Mesleki Kalite Standartlarının Belirlenmesinde Avrupa Yeterlilikler Çerçevesi ve Türkiye’deki Uygulamaları", Uluslararası Yükseköğretimde Mesleki Eğitim ve Öğretim Sempozyumu , (pp. 146), Çorum, Türkiye, (Ekim 2016) |
YILMAZ, A., Fakirullahoğlu, Z. (2016) "Öğretmen Eğitiminin Uluslararasılaştırılması ve Akreditasyonuna Yönelik Eğilimler: Bir Meta Analiz Çalışması", 5th World Conference on Educational and Instructional Studies , (pp. 50), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016) |
YILMAZ, A., Fakirullahoğlu, Z., Tan, E. (2016) "Öğretmen Yetiştirme Programlarında Uygulanan Mentorluk Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Türkiye, (Ekim 2016) |
Tan, E., YILMAZ, A. (2016) "Türkiye ve Gelişmiş Ülkelerde Akran Öğretimine Yönelik Eğilimler", International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE) 2016 , (pp. 204-205), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016) |
YILMAZ, A. (2016) "Türkiye ve Gelişmiş Ülkelerde Fen Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Programlarında Kalite Güvencesi, Uluslararasılaşma ve Yeterlilikler Çerçevesine Yönelik Eğilimler", XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 233), Trabzon, Türkiye, (Ekim 2016) |
YILMAZ, A. (2016) "Türkiye’de Öğretmenlik Eğitiminde Kalite Güvencesi ve Standartların Geliştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri", VI.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (pp. 196), Rize, Türkiye, (Ekim 2016) |
YILMAZ, A. (2016) "Türkiye'de Uzaktan Eğitim ve Akreditasyon Uygulamalarına Yönelik Eğilimler", VIII.Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi , (pp. 72), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016) |
YILMAZ, A., Tan, E. (2016) "Yükseköğretimde Kalite Güvencesi ve Akreditasyon Alanında Yapılan Çalışmaların Örnek Ülkeler Kapsamında Değerlendirilmesi", VI.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (pp. 255), Rize, Türkiye, (Ekim 2016) |
YILMAZ, A. (2016) "Yükseköğretimde Kalite ve Akreditasyona Yönelik Eğilimler: 2016 Yılına Kadar Yapılan Çalışmalar Üzerine Bir Meta Analiz Uygulaması", International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE) 2016 , (pp. 208-209), Antalya, Türkiye, (Ekim 2016) |
YILMAZ, A., Tan, E., Nacaroğlu, E. (2016) "Yükseköğretimde Kalite ve Uluslararasılaşmaya Yönelik Eğilimler", 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 382), Elazığ, Türkiye, (Ekim 2016) |
YILMAZ, A., Fakirullahoğlu, Z. (2016) "Yükseköğretimde Mesleki Eğitim Planlaması ve Kalite Standartlarına Yönelik Eğilimler", Uluslararası Yükseköğretimde Mesleki Eğitim ve Öğretim Sempozyumu , (pp. 125), Çorum, Türkiye, (Ekim 2016) |
YILMAZ, A. (2016) "New Starting Positions of Science Teachers Should Be Included in Occupational Qualifıcatıons and Quality Standards", II.International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL , (pp. 139), Liepaja, Letonya, (Temmuz 2016) |
YILMAZ, A., Bayrakçeken, S. (2015) "Determining of the Prospective Teachers’ Understadings of Electrochemistry", International Conference on New Horizons in Education , (pp. 2831-2838), Paris, Fransa, (Ocak 2015) |
KILIÇ, M.S., Kutluca, A.Y., YILMAZ, A., Güney, M.Y., AYDIN, A. (2013) "Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvarına Yönelik Tutumlarının Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi", Türk Fizik Derneği 30.Uluslararası Fizik Kongresi , (pp. 261), İstanbul, Türkiye, (Ekim 2013) |
Hasançebi, F., Günel, M., YILMAZ, A. (2010) "İlköğretim 8. Sınıf Seviyesinde Maddenin Yapısı ve Özellikleri Ünitesini Öğrenmede Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşmının Akademik Başarıya Etkisi", IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 135), İzmir, Türkiye, (Kasım 2010) |
YILMAZ, A., Akyol, B.E., Aydede, M.N. (2021) "Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları (Editör)", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-625-8044-21-8 |
YILMAZ, A. (2024) "Marine Mucilage as an Outcome of Climate Change and Pollution: Understanding the Case of Türkiye Through Salient Documents", Kitap: Quality of Life and Climate Change: Impacts, Sustainable Adaptation, and Social-Ecological Resilience, Hershey/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 108 / 121, ISBN: 9781668498637 |
Ayyildiz, P., YILMAZ, A. (2024) "Listen to what anatolia is saying for a sustainable future for all", Kitap: Teaching and Learning for a Sustainable Future: Innovative Strategies and Best Practices, : , Bölüm Sayfaları: 224 / 237, ISBN: 978-166849860-6,978-166849859-0 |
YILMAZ, A., Sevgi, M. (2023) "DİJİTAL UYGULAMALAR İLE ÇEVRE EĞİTİMİ", Kitap: ÇEVRE EĞİTİMİNDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Bölüm Sayfaları: 307 / 320, ISBN: 978-625-393-100-1 |
Tıkışoğlu, S., YILMAZ, A. (2023) "Sürdürülebilirik Yaklaşımına Dayalı Çevre Eğitimi", Kitap: Çevre Eğitiminde Güncel Yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Bölüm Sayfaları: 39 / 64, ISBN: 978-625-393-100-1 |
Sevgi, M., YILMAZ, A. (2023) "Eğitim Bilimleri Alanında Yapay Zekâ Uygulamaları ve Uygulamaların Alana Yansımaları", Kitap: Eğitim Bilimleri Araştırmaları-IV, Gaziantep/Türkiye : ÖZGÜR YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 1 / 18, ISBN: 978-975-447-663-7 |
Ayyıldız, P., YILMAZ, A. (2023) "Effective school management: Leadership capacity of the school principal", Kitap: Leadership and Management for Education Studies Introducing Key Concepts of Theory and Practice, London/İngiltere : Routledge, Bölüm Sayfaları: 55 / 70, ISBN: 9781032343013 |
YILMAZ, A. (2023) "Fen Bilimleri Eğitiminde Dijital Uygulamalar, Yapay Zekâ ve Akıllı Yazılımlar: Tehditler ve Fırsatlar", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Üzerine Araştırmalar-II, Gaziantep/Türkiye : ÖZGÜR YAYINLARI, Bölüm Sayfaları: 1 / 19, ISBN: 978-975-447-660-6 |
Uysal, G., YILMAZ, A. (2023) "OKUL ÖNCESİ FEN EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKA UYGULAMALARI", Kitap: OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOK DİSİPLİNLİ ÇALIŞMALAR, Ankara/Türkiye : İKSAD YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 153 / 168, ISBN: 978-625-367-363-5 |
YILMAZ, A. (2023) "OKUL ÖNCESİ FEN EĞİTİMİNDE SİSTEMSEL DÜŞÜNME YAKLAŞIMI", Kitap: OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOK DİSİPLİNLİ ÇALIŞMALAR, Ankara/Türkiye : İKSAD YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 85 / 100, ISBN: 978-625-367-363-5 |
YILMAZ, A. (2022) "Çin'de Fen Eğitimi", Kitap: Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Bölüm Sayfaları: 215 / 234, ISBN: 978-625-427-229-5 |
YILMAZ, A. (2022) "Disiplinlerarası Fen Öğretiminde Güncel Ölçme Değerlendirme Araçları", Kitap: Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 401 / 430, ISBN: 978-625-8420-99-9 |
YANARATEŞ, E., YILMAZ, A. (2022) "Fen Öğretiminde 21. Yüzyıl Becerilerinin Önemi", Kitap: Eğitim & Bilim-2022-III, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 75 / 90, ISBN: 978-625-8217-83-4 |
YANARATEŞ, E., YILMAZ, A. (2022) "Fen Öğretiminde 21.Yüzyıl Becerilerinin Önemi", Kitap: Eğitim ve Bilim 2022-III, İstanbul/Türkiye : EFE Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 75 / 90, ISBN: 978-625-8217-83-4 |
YILMAZ, A. (2022) "Eğitimde Yaratıcı Liderlik", Kitap: Eğitimde Liderlik Yaklaşımları, İstanbul/Türkiye : EFE Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 7 / 24, ISBN: 978-625-6995-20-8 |
Sevgi, M., YILMAZ, A. (2022) "YÜKSEKÖĞRETİMDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE METAVERSE", Kitap: Eğitimde Metaverse: Kuram ve Uygulamalar, İstanbul/Türkiye : EFE Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 71 / 86, ISBN: 978-625-6939-15-8 |
YILMAZ, A. (2021) "Eğitim Fakülteleri Bağlamında Yükseköğretimde Kalite Güvence Sistemi, Akreditasyon ve Kalite Standartları", Kitap: ‘Kastamonu Eğitim’ Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 173 / 187, ISBN: 978-625-7676-93-9 |
YILMAZ, A. (2021) "Fen Öğretiminde Oyun Temelli Öğrenme ve Oyunlaştırılmış Öğrenme Ortamları", Kitap: Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar-II, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 210 / 228, ISBN: 978-625-7676-80-9 |
YILMAZ, A. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde Ölçme ve Değerlendirme", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, Ankara/Türkiye : VİZE YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 415 / 443, ISBN: 978-625-7103-50-3 |
YILMAZ, A. (2021) "Planetaryum ve Gözlemevlerinde STEM Eğitimi", Kitap: Okul Dışı Ortamlarda STEM Eğitimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Bölüm Sayfaları: 211 / 236, ISBN: 978-625-439-874-2 |
Korucu, D.K., YILMAZ, A. (2021) "Uzaktan Eğitimde STEM Uygulamalarının Sosyobilimsel Konular Açısından İncelenmesi", Kitap: Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 139 / 164, ISBN: 978-625-8044-21-8 |
YILMAZ, A. (2021) "Uzaktan Eğitimde STEM Uygulamalarında Ölçme ve Değerlendirme", Kitap: Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 1 / 29, ISBN: 978-625-8044-21-8 |
YILMAZ, A. (2021) "Uzaktan Eğitim Kapsamında Gerçekleştirilen Ölçme ve Değerlendirme Faaliyetlerinin Geçerliği, Güvenirliği ve Uygulama Standartları", Kitap: Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 99 / 124, ISBN: 978-625-7676-95-3 |
KARATEKİN, K., YILMAZ, A. (2019) "Çevre Okuryazarlığı", Kitap: Sosyal Bilgilerde Beceri Eğitimi, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 25 / 52, ISBN: 978-605-037-045-4 |
KARATEKİN, K., YILMAZ, A. (2019) "Çevre Okuryazarlığı", Kitap: Sosyal Bilgilerde Beceri Eğitimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 25 / 52, ISBN: 978-605-037-045-4 |
YILMAZ, A., Kemal, Y.M. (2019) "5. Sınıf Fen Bilimleri Canlılar Dünyası Ünitesinde Bulunan Mantarlar Konusuna Yönelik STEM Etkinliği Tasarımı", Kitap: Strateji Odaklı Akademik Değerlendirmeler, Klaipėda/Litvanya : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 191 / 200, ISBN: 978-605-69709-3-1 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2023, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Kitap) Çevre Eğitiminde Güncel Yaklaşımlar, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, 2021, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları, 2021, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Social Scientific Centered Issues, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2022) "Yayın Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Cihan Gülgün
-
|
2017 - 2019 | 25 |
Zeynep Fakirullahoğlu
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 14 |
Buket Ertuğrul Akyol
-
|
2017 - 2021 | 13 |
Elif Tan
-
|
2016 | 11 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 10 |
Pınar Ayyıldız
Ankara Medipol Üniversitesi
|
2020 - 2023 | 10 |
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
-
|
2019 | 9 |
Seyit Aydın
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 8 |
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
-
|
2019 | 8 |
Kamil Doğanay
-
|
2017 - 2019 | 8 |
Çağrı Avan
-
|
2017 - 2019 | 7 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 6 |
Murat Çetinkaya
-
|
2017 - 2019 | 6 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 4 |
Ömer Volkan Yaz
-
|
2019 | 4 |
Çağrı Avan
-
|
2019 | 4 |
Ömer Volkan Yaz
-
|
2019 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 3 |
Mehmet Emin Kalgı
-
|
2017 | 3 |
Mizgin Sevgi
-
|
2022 - 2023 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 | 2 |
-
|
2022 - 2023 | 2 |
Hasan Şerif Baltacı
Başkent Üniversitesi
|
2020 - 2021 | 2 |
Samih Bayrakçeken
Atatürk Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 2 |
Can Sercan Boz
-
|
2017 | 2 |
Kübra Kandemir
-
|
2022 - 2023 | 2 |
-
|
2020 | 1 |
-
|
2021 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Dilek Karışan Korucu
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
|
2021 | 1 |
İlknur Kılıç
Çankırı Karatekin Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Funda Hasançebi
Giresun Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Murat Günel
-
|
2010 | 1 |
Ali Yiğit Kutluca
İstanbul Aydın Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Bilge Öztürk
-
|
2020 | 1 |
Meryem Nur Aydede
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
|
2021 | 1 |
Pinar Ayyildiz
Ankara Medipol University
(Turkey)
|
2024 | 1 |
Burcu Yılmaz
-
|
2018 | 1 |
Cumhur Torun
-
|
2018 | 1 |
Ersin Nacaroğlu
-
|
2016 | 1 |
Eyup Ozturk
-
|
2024 | 1 |
Feyza Yılmaz
-
|
2016 | 1 |
Gülşah Uysal
-
|
2023 | 1 |
İbrahim Halil Karakuş
-
|
2024 | 1 |
Mustafa Yasin Güney
-
|
2013 | 1 |
Sadık Tıkışoğlu
-
|
2023 | 1 |
Serap Köksel Kaplan
-
|
2024 | 1 |
Şeyma Akgöllü
-
|
2024 | 1 |
Tuğba Çivioğlu Özsoy
-
|
2019 | 1 |
Tuğra Karademir
-
|
2018 | 1 |
Vedat Akbaş
-
|
2017 | 1 |
Yüzbaşıoğlu Mustafa Kemal
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 444 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 456 | 428 | 60 | 780 | 110 | 694 | 500 | 330 | 85 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 100 . | 157 . | 484 . | 34 . | 419 . | 99 . | 168 . | 279 . | 289 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 38 . | 64 . | 287 . | 9 . | 228 . | 29 . | 47 . | 107 . | 135 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 2 . | 1 . | 80 . | 2 . | 56 . | 1 . | 2 . | 12 . | 35 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 2 . | 1 . | 69 . | 1 . | 44 . | 1 . | 2 . | 8 . | 28 . |
Toplam Yayın | 0 | 60 | 60 | 8 | 70 | 10 | 35 | 23 | 22 | 4 |
Toplam Makale | 0 | 10 | 14 | 2 | 26 | 6 | 16 | 14 | 8 | 3 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 7 | 7 | 4 | 1 |
Toplam Bildiri | 0 | 50 | 46 | 6 | 42 | 4 | 12 | 2 | 10 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 8 | 12 | 2 | 26 | 2 | 8 | 6 | 6 | 2 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 4 | 6 | 8 | 2 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 6 | 7 | 4 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 42 | 42 | 6 | 42 | 4 | 8 | 2 | 10 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 8 | 4 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 |