Dr. Yeşim SÜRMELİOĞLU, 2017 yılından 2024 Haziran ayına kadar Sinop Üniversitesi, Ayancık Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümünde öğretim elemanı olarak çalışmıştır. 2024 Temmuz ayı itibariyle Kastamonu Üniversitesi öğretim elemanı olarak göreve başlamıştır. Akademik derecelerini Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Anabilim dalında alan Dr. SÜRMELİOĞLU lisans derecesini 2010-2014 yılları arasında Balıkesir Üniversitesi'nde, yüksek lisans derecesini aynı üniversitede 2016 yılında aldı, doktora derecesini de Hacettepe Üniversitesi'nde 2021 yılında tamamlayarak "Doktor" unvanını almaya hak kazandı.
Dr. SÜRMELİOĞLU Sinop Üniversitesi, Ayancık Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü Bölüm Başkanlığı, Ayancık Meslek Yüksekokulu Müdür Yardımcılığı gibi çeşitli idari görevleri yürütmüştür. Günümüzde, Kastamonu Üniversitesi Taşköprü Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü Bölüm Başkanlığı görevini yürütmektedir.
Dr. SÜRMELİOĞLU tasarım odaklı düşünme, yüz yüze, çevrimiçi ve harmanlanmış öğretim süreçlerinin tasarımı, animasyon, öğretmen eğitimi, vb. konularla ilgilenmekte ve bilimsel çalışmalar yürütmektedir.
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2017, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Balıkesir Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2014, 2016 |
Lisans, Türkiye, Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2010, 2014 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2017, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Balıkesir Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2014, 2016 |
Lisans, Türkiye, Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2010, 2014 |
Yeşim SÜRMELİOĞLU, Doktora, TASARIM ODAKLI DÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ İÇİN ÇEVRİMİÇİ PROJE TABANLI BİR ÖĞRETİMİN TASARIMI VE ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği, 2021 |
Yeşim SÜRMELİOĞLU, Yüksek Lisans, Varyans ve serbest derecesi konusunun bilgisayar destekli öğretimi, Balıkesir Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği, 2016 |
İngilizce, YDS, 60, Güz, 2016 |
Sertifika, Uluslararası Çocuk Sempozyumu Katılım Belgesi, Sinop Üniversitesi, 16-05-2022, 18-05-2022 |
Sertifika, Akademik Düzeyde Bilimsel Proje Hazırlama Eğitimi, Karadeniz Teknik Üniversitesi TEKNOKENT, 11-11-2022, 13-11-2022 |
Sertifika, Sinop Çocuk Üniversitesi Bilim Şenliği, Sinop Üniversitesi Çocuk Eğitimi Araştırma ve Uygulama Merkezi (Sinop Çocuk Üniversitesi), 20-10-2022, 22-10-2022 |
Kurs, E-İhracat Eğitimi, Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi ve Online Platformlar., 19-03-2022, 03-04-2022 |
Sertifika, Cambly Sertificate, Online, 20-10-2022, 20-10-2023 |
Sertifika, 6.Eğitimde Değişim Konferansı, Online, 13-03-2021, 13-03-2021 |
Sertifika, Senaryo Yazarlığı, İstanbul İşletme Enstitüsü Çevrimiçi Platformu, 22-03-2021, 28-03-2021 |
Sertifika, Tasarım Odaklı Düşünme'ye Giriş, Online, 06-06-2021, 01-07-2021 |
Sertifika, 2237B PROJE EĞİTİMİ ETKİNLİKLERİNİ DESTEKLEME PROGRAMI, Çevrimiçi, 19-06-2021, 20-06-2021 |
Sertifika, Eğitimde Yapay Zeka Uygulamaları Kongresi, Online, 27-06-2021, 29-06-2021 |
Sertifika, Yönetici Yetkinliklerini Geliştirme Programı, Sinop Üniversitesi, 29-12-2021, 29-12-2021 |
Sertifika, Sinop Kültür ve Turizm Sempozyumu Katılım Belgesi, Sinop Üniversitesi, 21-10-2021, 24-09-2021 |
Sertifika, Tasarım Odaklı Düşünme-Design Thinking, https://www.udemy.com/, 31-05-2020, 31-05-2020 |
Sertifika, İçerik Analizi, https://ayeum.com/anasayfa, 05-12-2020, 06-12-2020 |
Sertifika, Uygulamalı Sıfırdan Linux Terminal Eğitimi, https://www.udemy.com/, 10-12-2020, 11-12-2020 |
Sertifika, Öğrenci Merkezli Eğitim-Öğretim Sertifika Programı, Sinop Üniversitesi, 27-01-2020, 29-01-2020 |
Kurs, Tasarım Odaklı Düşünme Eğitimi, Çevrimiçi platformlar desteği ile senkron (eş zamanlı) gerçekleşti, 05-07-2020, 22-07-2020 |
Kurs, Tasarım Odaklı Düsünme Egitimi, Dijital platformlar desteği ile çevrimiçi senkron (eş zamanlı) gerçekleşti., 01-06-2020, 16-06-2020 |
Sertifika, TUBİTAK 2237-A Eğitimde İleri Metodoloji Uygulamaları Eğitimi Katılım Belgesi, Gaziantep Üniversitesi, 07-09-2020, 13-09-2020 |
Kurs, Senaryo Tabanlı Animasyon Teknolojisiyle Öğretim Materyalleri Geliştirme, Dijital platformlar desteği ile çevrimiçi senkron (eş zamanlı) gerçekleşti., 17-11-2020, 20-11-2020 |
Sertifika, Tasarım Odaklı Düşünme, Sinop, 11-11-2019, 12-11-2019 |
Sertifika, The 12nd InternationalComputer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Özdere/İzmir, Türkiye, 02-05-2018, 04-05-2018 |
Sertifika, Eğitimde Teknoloji Zirvesi Katılım Belgesi, Congresium Ankara, Türkiye, 02-11-2018, 03-11-2018 |
Sertifika, 4th InternationalContemporary Educational Research CongressOctober, Bodrum Ersan Resort Spa, Türkiye, 04-10-2018, 07-10-2018 |
Sertifika, Certificate of Oral Presentation, 8th Wold Conforence on Educational Sciences, Madrid, 02-02-2016, 04-02-2016 |
Sertifika, Girişimcilik ve İş Planı Hazırlama, Balıkesir Üniversitesi, Türkiye, 09-05-2016, 20-05-2016 |
Sertifika, Certificate of Oral Presentation, International Conforence On New Horizons In Education, İspanya, 09-06-2015, 12-06-2015 |
Sertifika, Girişimcilik ve İnovasyon, Arsuz Halk Eğitim Merkezi, Türkiye, 22-08-2015, 22-08-2015 |
Sertifika, Kariyer Geliştirme ve Liderlik, Arsuz Halk Eğitim Merkezi, Türkiye, 15-08-2014, 15-08-2014 |
Sertifika, MEB Destekli İngilizce Eğitimi, Balıkesir YDS Akademi, Türkiye, 05-10-2014, 09-10-2014 |
Sertifika, Diksiyon, Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü, Türkiye, 03-11-2014, 19-12-2014 |
Sertifika, Etkili ve Hızlı Okuma, Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü, Türkiye, 09-11-2013, 21-12-2013 |
Sertifika, İngilizce (İleri kademe), Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü, Türkiye, 01-12-2012, 13-01-2013 |
Sertifika, Comenious Project, Lindenberg, Almanya, 21-05-2009, 27-05-2009 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilişim Teknolojileri Eğitimi |
2024-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Taşköprü Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2022-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Sinop Üniversitesi, Rektörlük, Enformatik Bölümü, Türkiye |
2022-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Sinop Üniversitesi, Ayancık Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2020-2022, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Sinop Üniversitesi, Rektörlük, Enformatik Bölümü, Türkiye |
2019-2022, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Sinop Üniversitesi, Ayancık Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2017-2019, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Sinop Üniversitesi, Ayancık Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye |
2024-, Kalite Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2024-, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2022-2024, Komisyon Başkanlığı, Sinop Üniversitesi, Türkiye |
2022-2024, Komisyon Üyeliği, Sinop Üniversitesi, Türkiye |
2022-2024, Yönetim Kurulu Üyeliği, Sinop Üniversitesi, Türkiye |
2022-2024, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Sinop Üniversitesi, Türkiye |
2021-2024, Bölüm Başkanı, Sinop Üniversitesi, Türkiye |
2021-2024, Farabi Koordinatörü, Sinop Üniversitesi, Türkiye |
2021-2024, Farabi Koordinatörü, Sinop Üniversitesi, Türkiye |
2020-2021, Teknik Destek Personeli, Sinop Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, Yazılım Kalite ve Test Teknikleri, Ön Lisans |
2024-2025, Bilgisayar Ağları, Ön Lisans |
2024-2025, İnternet Programcılığı I, Ön Lisans |
2024-2025, Grafik ve Animasyon, Ön Lisans |
2024-2025, Web Tasarımın Temelleri, Ön Lisans |
2024-2025, Ofis Yazılımları, Ön Lisans |
2023-2024, İçerik Yönetim Sistemleri, Ön Lisans |
2023-2024, Grafik Tasarımı, Ön Lisans |
2023-2024, Bilgisayar - I (Temel Bilgi Teknolojileri), Lisans |
2023-2024, Masaüstü Yayıncılık, Ön Lisans |
2023-2024, Ağ Güvenliği ve Kriptoloji, Ön Lisans |
2023-2024, Temel Bilgi Teknolojileri - I, Ön Lisans |
2023-2024, Tasarım Odaklı Eğitimi, Lisans |
2023-2024, Tasarım Odaklı Düşünme, Lisans |
2023-2024, Tasarım Odaklı Düşünme, Ön Lisans |
2022-2023, Temel Bilgi Teknolojileri - II, Ön Lisans |
2022-2023, İçerik Yönetim Sistemleri, Ön Lisans |
2022-2023, Grafik Tasarımı, Ön Lisans |
2022-2023, Kariyer Planlama ve Geliştirme, Ön Lisans |
2022-2023, Bilgisayar - I (Temel Bilgi Teknolojileri), Ön Lisans |
2022-2023, Tasarım Odaklı Düşünme, Lisans |
2022-2023, Tasarım Odaklı Düşünme, Ön Lisans |
2022-2023, Masaüstü Yayıncılık, Ön Lisans |
2022-2023, Ağ Güvenliği ve Kriptoloji, Ön Lisans |
2021-2022, Temel Bilgi Teknolojileri - II, Lisans |
2021-2022, Temel Bilgi Teknolojileri - II, Ön Lisans |
2021-2022, Kariyer Planlama ve Geliştirme, Ön Lisans |
2021-2022, Grafik Tasarımı, Ön Lisans |
2021-2022, İçerik Yönetim Sistemleri, Ön Lisans |
2021-2022, Sistem Analizi ve Tasarımı, Ön Lisans |
2021-2022, Tasarım Odaklı Düşünme, Lisans |
2021-2022, Bilgisayar - I (Temel Bilgi Teknolojileri), Ön Lisans |
2021-2022, Temel Bilgi Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Ağ Güvenliği ve Kriptoloji, Ön Lisans |
2021-2022, Ağ Teknolojilerine Giriş, Ön Lisans |
2021-2022, Masaüstü Yayıncılık, Ön Lisans |
2021-2022, Tasarım Odaklı Düşünme, Ön Lisans |
2020-2021, Temel Bilgi Teknolojileri - II, Ön Lisans |
2020-2021, Bilgisayar - I (Temel Bilgi Teknolojileri), Lisans |
2020-2021, Sistem Analizi ve Tasarımı, Ön Lisans |
2020-2021, Web Güvenliği, Ön Lisans |
2020-2021, İçerik Yönetim Sistemleri, Ön Lisans |
2020-2021, Grafik Tasarımı, Ön Lisans |
2020-2021, Tasarım Odaklı Düşünme, Ön Lisans |
2020-2021, Masaüstü Yayıncılık, Ön Lisans |
2020-2021, Ağ Güvenliği ve Kriptoloji, Ön Lisans |
2020-2021, Ağ Teknolojilerine Giriş, Ön Lisans |
2020-2021, Temel Bilgi Teknolojileri - I, Ön Lisans |
2019-2020, Grafik Tasarımı, Ön Lisans |
2019-2020, İçerik Yönetim Sistemi, Ön Lisans |
2019-2020, Çoklu Ortam Tasarımı, Ön Lisans |
2019-2020, Temel Bilgi Teknolojileri - II, Ön Lisans |
2019-2020, Kariyer Planlama ve Geliştirme, Ön Lisans |
2019-2020, Temel Bilgi Teknolojileri - I, Ön Lisans |
2019-2020, Programlamaya Giriş, Ön Lisans |
2018-2019, Temel Bilgi Teknolojileri - II, Ön Lisans |
2018-2019, Sistem Analizi ve Tasarımı, Ön Lisans |
2018-2019, Ofis Yazılımları, Ön Lisans |
2018-2019, İçerik Yönetim Sistemleri, Ön Lisans |
2018-2019, Temel Bilgi Teknolojileri - I, Ön Lisans |
2018-2019, Grafik ve Animasyon - II, Ön Lisans |
2018-2019, Algoritma ve Program Geliştirme - I, Ön Lisans |
2017-2018, Grafik ve Animasyon - II, Ön Lisans |
2017-2018, Temel Bilgi Teknolojileri - II, Ön Lisans |
2017-2018, İşletim Sistemleri, Ön Lisans |
2017-2018, Matematik, Ön Lisans |
2017-2018, Grafik ve Animasyon - I, Ön Lisans |
2017-2018, Algoritma ve Program Geliştirme - II, Ön Lisans |
2017-2018, Algoritma ve Program Geliştirme - I, Ön Lisans |
2017-2018, Grafik ve Animasyon - II, Ön Lisans |
2017-2018, İçerik Yönetim Sistemleri, Ön Lisans |
2017-2018, Temel Bilgi Teknolojileri - I, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
TÜBİTAK Bilim Söyleşileri Konuşmacı 2024 TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2024-2024 |
TÜBİTAK 4007 Sinop Çocuk Üniversitesi Bilim şenliği TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yardımcı Personel , 2022-2022 |
TÜBİTAK 4007 Merzifon Bilim Şenliği TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2019-2019 |
Kayıt Yok |
SÜRMELİOĞLU, Y., Erdem, M. (2021) "Öğretimde Tasarım Odaklı Düşünme Ölçeğinin Geliştirilmesi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 18 (39) pp. 223-254 [TR Dizin] DOI |
SÜRMELİOĞLU, Y., Seferoğlu, S.S. (2019) "An Examination Of Digital Footprint Awareness And Digital Experiences Of Higher Education Students.", World Journal on Educational Technology: Current Issues., 11 (1) pp. 48-64 Link DOI |
Perkmen, S., SÜRMELİOĞLU, Y. (2016) "Measurement Of Teachers’ Self-Efficacy And Outcome Expectations For Technology Integration In Education", The Turkish Online Journal of Educational Technology Special Issue for INTE 2016, 2016 (0) pp. 88-94 Link |
Perkmen, S., SÜRMELİOĞLU, Y. (2015) "Teaching Variance And Degree Of Freedom Through Computer-Assisted Instruction", International Journal on New Trends in Education and Their Implications, 6 (2) pp. 157-162 Link |
SÜRMELİOĞLU, Y., Erdem, M. (2024) "Tasarım odaklı düşünme üzerine öğretim tasarımı örneği", 17th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2024) |
Çelem, E., SÜRMELİOĞLU, Y. (2022) "İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Sinop Yerli Malı Posteri", Sinop Kültür ve Turizm Sempozyumu , (pp. 285-290), Sinop, Türkiye, (Haziran 2022) |
Sürmelioğlu, Y. (2022) "Çocuk Eğitiminde Animasyonun Yeri Ve Önemi", Uluslararası Çocuk Sempozyumu , Sinop, Türkiye, (Mayıs 2022) |
Duran, Y., Eker, E., Alıç, E., Yıldırım, A., Türkseven, E., Güzel, U., SÜRMELİOĞLU, Y. (2021) "Mars'ta İlk Koloni Tasarımı", 1. Ulusal Eğitimde Yapay Zeka Uygulamaları Kongresi , (pp. 290-313), Türkiye, (Eylül 2021) |
Çakır, S., SÜRMELİOĞLU, Y., Çoruk, H., Aydın, M., Öztüre, G., Tüzün, H. (2018) "Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Arduino Geliştirme Kartı Giriş Çıkış Birimlerinin Öğrenilmesine Etkisi", 12. International Computer Instructional Technologies Symposium , (pp. 25-35), İzmir, Türkiye, (Aralık 2018) |
SÜRMELİOĞLU, Y., Seferoğlu, S.S. (2018) "Harmanlanmış Öğrenmenin Gerçekleştirildiği Çevrim-içi Öğrenme Araçlarına Yönelik Bir İnceleme", 4th InternationalContemporary Educational Research Congress , Bodrum, Türkiye, (Aralık 2018) |
Yıldız, E., Tepgeç, M., Adıgüzel, O., SÜRMELİOĞLU, Y., Tüzün, H. (2018) "Üniversite Tanıtım Etkinliklerinde Sosyal Medya Hesaplarının Etkililiğinin Göz İzleme Yöntemi İle Değerlendirilmesi", 6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (Eylül 2018) |
SÜRMELİOĞLU, Y., Seferoğlu, S.S. (2018) "Yükseköğretim öğrencilerinin dijital ayakizi farkındalık ve yaşantılarının incelenmesi.", 12. International Computer Instructional Technologies Symposium , Türkiye, (Ağustos 2018) |
Perkmen, S., SÜRMELİOĞLU, Y. (2016) "Measurement Of Teachers’ Self-Efficacy And Outcome Expectations For Technology Integration In Education", International Conference on New Horizons in Education , (pp. 88-94), Barselona, İspanya, (Aralık 2016) |
SÜRMELİOĞLU, Y., Perkmen, S. (2016) "Learning Variance Through Video Tutorial", 8th World Conference on Educational Sciences , Madrid, İspanya, (Şubat 2016) |
Perkmen, S., SÜRMELİOĞLU, Y. (2015) "Teaching Variance and Degree of Freedom Through Computer-Assisted Instruction", 6th International Congress on New Trends in Education , (pp. 157-162), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Kayıt Yok |
SÜRMELİOĞLU, Y. (2023) "Öğretimde Dijital Animasyon Tasarım Süreci", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 2 / , ISBN: 978-625-6399-68-6 |
SÜRMELİOĞLU, Y., Seferoğlu, S.S. (2023) "Eğitimde Tasarım Odaklı Düşünme Ve 21. Yüzyıl Becerileri: Dijital Okuryazarlık Becerileri", Kitap: Eğitimde Tasarım Odaklı Düşünme Yaklaşımı Ve Uygulama Örnekleri, Türkiye : Nobel Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 133 / 150, ISBN: 978-625-371-120-7 |
Tepgeç, M., Yıldız, E., Adıgüzel, O., SÜRMELİOĞLU, Y., Tüzün, H. (2019) "Üniversite Tanıtım Aracı Olarak Sosyal Medya Hesaplarının Göz İzleme Yöntemiyle Değerlendirilmesi: Hacettepe Üniversitesi Örneği", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Ankara/Türkiye : PEGEM, Bölüm Sayfaları: 633 / 655, ISBN: 978-605-037-061-4 |
SÜRMELİOĞLU, Y., Seferoğlu, S.S. (2018) "Harmanlanmış Öğrenmenin Gerçekleştirildiği Çevrimiçi Öğrenme Araçlarına Yönelik Bir İnceleme", Kitap: Eğitim, Gençlik ve Gelecek, : Lambert Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 497 / 509, ISBN: 978-613-9-96117-7 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | An Examination Of Digital Footprint Awareness And Digital Experiences Of Higher Education Students. | 8 | 0 | 0 | 14 | 10 | 5 | 3 | 0 | 0 | 40 |
2 | Öğretimde Tasarım Odaklı Düşünme Ölçeğinin Geliştirilmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 5 |
3 | Eğitim, Gençlik ve Gelecek | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
4 | Measurement Of Teachers’ Self-Efficacy And Outcome Expectations For Technology Integration In Education | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
5 | Yükseköğretim öğrencilerinin dijital ayakizi farkındalık ve yaşantılarının incelenmesi. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
(2022) "Başarı Belgesi" |
(2020) "Teşekkür Belgesi" |
Kayıt Yok |
(Uluslararası) Grafiksel Tasarım: Ayancık Meslek Yüksekokulu Dergisi [Düzenleyici/Organizatör/Tasarımcı], 2018 |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Süleyman Sadi Seferoğlu
Hacettepe Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 5 |
Hakan Tüzün
Hacettepe Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 3 |
Serkan Perkmen
-
|
2015 - 2016 | 3 |
Mukaddes Erdem
-
|
2021 - 2024 | 2 |
Esma Yıldız
Amasya Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 2 |
Serkan Perkmen
Uşak Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
Mustafa Tepgeç
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 2 |
Ozan Adıgüzel
-
|
2018 - 2019 | 2 |
Hasan Çoruk
-
|
2018 | 1 |
Yeşim Sürmelioğlu
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Ayşe Yıldırım
-
|
2021 | 1 |
Emel Alıç
-
|
2021 | 1 |
Emrah Türkseven
-
|
2021 | 1 |
Erhan Çelem
-
|
2022 | 1 |
Esra Eker
-
|
2021 | 1 |
Gülay Öztüre
-
|
2018 | 1 |
Mehmet Aydın
-
|
2018 | 1 |
Salman Çakır
-
|
2018 | 1 |
Umut Güzel
-
|
2021 | 1 |
Yeşim Duran
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 661 |
Anahtar Kelimeler | Öğretim Tasarımı, Eğitim Teknolojileri, Bilişim Teknolojileri Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 35 | 20 | 0 | 65 | 55 | 0 | 21 | 5 | 80 | 10 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 437 . | 486 . | - | 481 . | 486 . | - | 607 . | 620 . | 530 . | 407 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 290 . | 328 . | - | 281 . | 277 . | - | 367 . | 365 . | 305 . | 237 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 85 . | 96 . | - | 74 . | 77 . | - | 96 . | 108 . | 78 . | 62 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 30 . | 38 . | - | 23 . | 27 . | - | 34 . | 44 . | 27 . | 20 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 51 . | 54 . | - | 46 . | 42 . | - | 54 . | 67 . | 39 . | 36 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 37 . | 47 . | - | 37 . | 35 . | - | 51 . | 53 . | 34 . | 30 . |
Toplam Yayın | 3 | 2 | 0 | 5 | 2 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 |
Toplam Makale | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |