Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2016, 2023 |
Yüksek Lisans, İngiltere, University Of Bristol {England}, Eğitim, Teknoloji ve Toplum, , 2012, 2014 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2016, 2023 |
Yüksek Lisans, İngiltere, University Of Bristol {England}, Eğitim, Teknoloji ve Toplum, , 2012, 2014 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 97, 2020 Yaban, 2020 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Açık ve Uzaktan Öğrenme |
2015-2021, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Artırılmış Gerçekliğin Zihinsel Döndürme Becerilerinin Ölçülmesinde Ve Geliştirilmesinde Kullanımı (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2021-2022 |
Kayıt Yok |
Piri, Z., Çağıltay, K. (2023) "Can 3-Dimensional Visualization Enhance Mental Rotation (MR) Ability?: A Systematic Review", International Journal of Human–Computer Interaction, (0) [SSCI] DOI |
Kaya, S.T., Piri, Z., Meriçelli, M., İnan, F.Ç. (2022) "Targeting Creativity Through a Learner-Generated Digital Storytelling Project", Targeting Creativity Through a Learner-Generated Digital Storytelling Project, 18 (0) DOI |
Karacı, A., Piri, Z., Akyüz, H.İ., Bilgici, G. (2018) "Student Perceptions of an Intelligent Tutoring System: A Technology Acceptance Model Perspective", International Journal of Computer Applications, (0) Link |
Karacı, A., Piri, Z. (2017) "Üniversite Öğrencilerinin Facebook Bağımlılığının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi:Kastamonu Üniversitesi Örneği", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) |
Karacı, A., Piri, Z. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Facebook Bağımlılığının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi: “Kastamonu Üniversitesi Örneği”", ICITS 2016 , (Haziran 2016) |
Kayıt Yok |
Piri, Z. (2023) "International Journal of Human–Computer Interaction", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı, : Pegem |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Abdulkadir Karacı
Samsun Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 3 |
-
|
2018 | 1 |
-
|
2022 | 1 |
-
|
2022 | 1 |
-
|
2018 | 1 |
Funda Çatan İnan
-
|
2022 | 1 |
Kürşat Çağıltay
Sabancı Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78682 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8827 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 605 |
Anahtar Kelimeler | Öğretim Tasarımı, Eğitim Teknolojileri, Açık ve Uzaktan Öğrenme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 15 | 90 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 499 . | 533 . | 527 . | - | - | - | 603 . | 497 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 346 . | 334 . | 333 . | - | - | - | 351 . | 292 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 111 . | 108 . | 98 . | - | - | - | 97 . | 70 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 44 . | 38 . | 40 . | - | - | - | 40 . | 25 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 62 . | 64 . | 65 . | - | - | - | 63 . | 38 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | 40 . | 35 . | 39 . | - | - | - | 36 . | 25 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |