Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr) (İngilizce), 2016, 2023 |
Yüksek Lisans, İngiltere, University Of Bristol {England}, Eğitim, Teknoloji ve Toplum, , 2012, 2014 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr) (İngilizce), 2016, 2023 |
Yüksek Lisans, İngiltere, University Of Bristol {England}, Eğitim, Teknoloji ve Toplum, , 2012, 2014 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 97, 2020 Yaban, 2020 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Açık ve Uzaktan Öğrenme |
2015-2021, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2023-2024, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2023-2024, Bilgisayar Bilimi, Lisans |
2023-2024, Metaverse ve Eğitim, Lisans |
2023-2024, İnsan Bilgisayar Etkileşimi, Lisans |
2023-2024, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Piri, Z.
(2023) "International Journal of Human–Computer Interaction", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı, : Pegem, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 1 ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Abdulkadir Karacı
Samsun Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 3 |
![]()
Kürşat Çağıltay
Sabancı Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 3 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
![]()
Göknur Kaplan
-
|
2024 | 1 |
![]()
Funda Çatan İnan
-
|
2022 | 1 |
![]()
Ayşegül Ugiş
-
|
2025 | 1 |
![]()
Bilgehan Çağıltay
-
|
2024 | 1 |
![]()
Goknur Kaplan
-
|
2024 | 1 |
![]()
Hayriye Ayşe Oluk
-
|
2025 | 1 |
![]()
Kursat Cagıltay
-
|
2025 | 1 |
![]()
Kursat Cagiltay
-
|
2024 | 1 |
![]()
Semih Piri
-
|
2025 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 740 |
Anahtar Kelimeler | Öğretim Tasarımı, Eğitim Teknolojileri, Açık ve Uzaktan Öğrenme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 5 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 15 | 100 | 10 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 509 . | 547 . | 537 . | - | - | - | 625 . | 506 . | 556 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 344 . | 329 . | 326 . | - | - | - | 351 . | 289 . | 354 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 106 . | 107 . | 104 . | - | - | - | 103 . | 60 . | 100 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 35 . | 33 . | 36 . | - | - | - | 33 . | 18 . | 32 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 48 . | 53 . | 56 . | - | - | - | 50 . | 27 . | 44 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | 30 . | 29 . | 30 . | - | - | - | 28 . | 14 . | 25 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |