Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2016, 2023 |
Yüksek Lisans, İngiltere, University Of Bristol {England}, Eğitim, Teknoloji ve Toplum, , 2012, 2014 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2016, 2023 |
Yüksek Lisans, İngiltere, University Of Bristol {England}, Eğitim, Teknoloji ve Toplum, , 2012, 2014 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 97, 2020 Yaban, 2020 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Öğretim Tasarımı |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Açık ve Uzaktan Öğrenme |
2015-2021, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2023-2024, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2023-2024, Bilgisayar Bilimi, Lisans |
2023-2024, Metaverse ve Eğitim, Lisans |
2023-2024, İnsan Bilgisayar Etkileşimi, Lisans |
2023-2024, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
Kayıt Yok |
Artırılmış Gerçekliğin Zihinsel Döndürme Becerilerinin Ölçülmesinde Ve Geliştirilmesinde Kullanımı TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2021-2022 |
Kayıt Yok |
PİRİ, Z., Kaplan, G., Cagiltay, K. (2024) "Enhancing Cognitive Fit: Exploring the Potential of Mixed Reality for Developing Mental Rotation Skills", INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION, 0 (0) [SCI] DOI |
PİRİ, Z., Çağıltay, K. (2024) "Can 3-Dimensional Visualization Enhance Mental Rotation (MR) Ability?: A Systematic Review", INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION, 40 (14) pp. 3683-3698 [SSCI] DOI |
TISOĞLU-KAYA, S., PİRİ, Z., MERİÇELLİ, M., İnan, F.Ç. (2022) "Targeting Creativity Through a Learner-Generated Digital Storytelling Project", Targeting Creativity Through a Learner-Generated Digital Storytelling Project, 18 (0) DOI |
Karacı, A., PİRİ, Z., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2018) "Student Perceptions of an Intelligent Tutoring System: A Technology Acceptance Model Perspective", International Journal of Computer Applications, (0) Link |
Karacı, A., PİRİ, Z. (2017) "Üniversite Öğrencilerinin Facebook Bağımlılığının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi:Kastamonu Üniversitesi Örneği", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) |
PİRİ, Z., Kaplan, G., Çağıltay, B., Çağıltay, K. (2024) "Holomental: Improving Mental Rotation Ability with Mixed Reality", AVI '24: Proceedings of the 2024 International Conference on Advanced Visual Interfaces , (Ocak 2024) |
PİRİ, Z., Çağıltay, K. (2023) "3-D Mental Rotation Ability Testing with Mixed Reality", HCI International 2023 , (pp. 157-170), (Ocak 2023) |
Karacı, A., PİRİ, Z. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Facebook Bağımlılığının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi: “Kastamonu Üniversitesi Örneği”", ICITS 2016 , (Haziran 2016) |
Kayıt Yok |
PİRİ, Z. (2023) "International Journal of Human–Computer Interaction", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı, : Pegem, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Abdulkadir Karacı
Samsun Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 3 |
Kürşat Çağıltay
Sabancı Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 3 |
-
|
2018 | 1 |
-
|
2022 | 1 |
-
|
2022 | 1 |
-
|
2018 | 1 |
Göknur Kaplan
-
|
2024 | 1 |
Funda Çatan İnan
-
|
2022 | 1 |
Bilgehan Çağıltay
-
|
2024 | 1 |
Goknur Kaplan
-
|
2024 | 1 |
Kursat Cagiltay
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 655 |
Anahtar Kelimeler | Öğretim Tasarımı, Eğitim Teknolojileri, Açık ve Uzaktan Öğrenme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 5 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 15 | 100 | 10 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 499 . | 534 . | 529 . | - | - | - | 610 . | 505 . | 364 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 343 . | 339 . | 332 . | - | - | - | 355 . | 291 . | 205 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 106 . | 113 . | 101 . | - | - | - | 104 . | 67 . | 61 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 44 . | 38 . | 42 . | - | - | - | 43 . | 21 . | 19 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 62 . | 64 . | 67 . | - | - | - | 65 . | 33 . | 35 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | 39 . | 36 . | 38 . | - | - | - | 36 . | 19 . | 17 . |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |