img
Doç. Dr. Zübeyde SÜLLÜ

Doç. Dr. Zübeyde SÜLLÜ

  • İletişim Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Reklamcılık ve Tanıtım

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
34
Atıf
8
h-index
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 1999, 2007
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Yl) (Tezli), 1994, 1998
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, 1986, 1990
Araştırma Alanları
Kurumsal İletişim, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları, İtibar Yönetimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 1999, 2007
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Yl) (Tezli), 1994, 1998
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, 1986, 1990
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 61, 2010
İngilizce, KPDS, 65, 2000
Kongre Düzenleme, 2. ULUSAL ÇAĞDAŞ SİYASET FELSEFESİ SEMPOZYUMU, İSTANBUL, Türkiye İstanbul, 13-12-2018, 14-12-2018
Kurs, Arabuluculuk Eğitimi, KASTAMONU ADLİYESİ, Türkiye, 08-02-2016, 14-02-2016
Seminer, Modüler Öğretim Materyal Yazımı ve Değerlendirilmesi Semineri, VAN, Türkiye Van, 28-03-2011, 01-04-2011
Seminer, ÖĞRETİM PROGRAMINI GELİŞTİRME SEMİNERİ, KUŞADASI, Türkiye Aydın, 29-11-2010, 03-12-2010
Kurs, WEB TASARIMI KURSU, ANTALYA SERİK, Türkiye Antalya, 18-08-2008, 22-08-2008
Çalışma, WORKSHOP ON CURRICULUM DEVELOPMENT IN ANKARA, ANKARA, Türkiye Ankara, 06-03-2006, 10-06-2006
Çalışma, WORKSHOP ON CURRICULUM DEVELOPMENT IN ANKARA, ANKARA, Türkiye Ankara, 06-02-2006, 10-06-2006
Seminer, ÖĞRETMEN ÖZEL ALAN YETERLİLİKLERİNİN BELİRLENMESİ, ANKARA, Türkiye Ankara, 07-04-2003, 11-04-2003
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler İtibar Yönetimi
2013-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
2012-2013, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Türkiye
2018-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2015-2018, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2013-2018, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Ferda Yağmur Bakır, Yüksek Lisans, Kurumsal iletişim sürecinde sosyal medyada itibar yönetimi: Turkcell Vodafone TR Türk Telekom, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Emrullah Kaya, Yüksek Lisans, Kurumsal iletişim sürecinde müşteri şikâyet yönetiminin marka imajına etkisi: 2020 yılında Türkiye'nin en sevilen online alışveriş markası üzerine bir araştırma, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Eda Yazbaşı, Yüksek Lisans, Türkiye'de özel okulların pandemi döneminde gerçekleştirdikleri kurumsal iletişim çalışmalarında sosyal medyanın kullanımı: Americanlife dil okulları, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Ferda Yağmur Bakır, Yüksek Lisans, Kurumsal İletişim Sürecinde Sosyal Medyada İtibar Yönetimi: Telekomünikasyon Şirketleri Üzerine Bir İnceleme, (Asıl Danışman)
Emrullah Kaya, Yüksek Lisans, kurumsal İletişim Sürecinde Müşteri Şikayet Yönetiminin Marka İmajı ve Marka Bağlılığı Oluşturma Konusundaki etkileri: THY Örneği, (Asıl Danışman)
Nazife Sirkecioğlu, Yüksek Lisans, Kurumsal İtibar Yönetiminde Dijital Halkla İlişkiler: COVID-19 Pandemisi Sürecinde Sağlık Bakanlığı'nın Sosyal Medya Kullanımı, (Asıl Danışman)
2019-2020, DİJİTAL DÜNYADA HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK, Lisans
2019-2020, REKLAMCILIĞI KURAMSAL TEMELLERİ, Lisans
2019-2020, HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI, Lisans
2019-2020, İLETİŞİM VE PROPAGANDA, Lisans
2019-2020, MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ, Lisans
2019-2020, REKLAM TARİHİ, Lisans
2019-2020, REKLAMA GİRİŞ, Lisans
2019-2020, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans
2019-2020, REKLAM KAMPANYALARI II, Lisans
2019-2020, REKLAM KAMPANYALARI I, Lisans
2018-2019, DİJİTAL DÜNYADA HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK, Yüksek Lisans
2018-2019, REKLAMCILIĞIN KURAMSAL TEMELLERİ, Yüksek Lisans
2018-2019, REKLAMA GİRİŞ, Lisans
2018-2019, REKLAM TARİHİ, Lisans
2018-2019, HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI, Lisans
2018-2019, MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ, Lisans
2018-2019, İLETİŞİM VE PROPAGANDA, Lisans
2018-2019, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans
2018-2019, REKLAM KAMPANYALARI II, Lisans
2018-2019, REKLAM KAMPANYALARI I, Lisans
2017-2018, REKLAM KAMPANYALARI II, Lisans
2017-2018, HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI, Lisans
2017-2018, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans
2017-2018, İLETİŞİM VE PROPAGANDA, Lisans
2017-2018, MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ, Lisans
2017-2018, REKLAM KAMPANYALARI I, Lisans
2016-2017, SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARI, Lisans
2016-2017, REKLAM KAMPANYALARI II, Lisans
2016-2017, MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ, Lisans
2016-2017, REKLAM KAMPANYALARI I, Lisans
2016-2017, İLETİŞİM VE PROPAGANDA, Lisans
2016-2017, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans
2016-2017, HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI, Lisans
2015-2016, İLETİŞİM VE PROPAGANDA, Lisans
2015-2016, HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI, Lisans
2015-2016, İMAJ YÖNETİMİ, Lisans
2015-2016, REKLAM KAMPANYALARI II, Lisans
2015-2016, REKLAM KAMPANYALARI I, Lisans
2015-2016, MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ, Lisans
2015-2016, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans
2014-2015, MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ, Lisans
2014-2015, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans
2014-2015, PSİKOLOJİYE GİRİŞİ, Lisans
2014-2015, HALKLA İLİŞKİLER, Lisans
2013-2014, REKLAM KAMPANYALARI II, Lisans
2013-2014, REKLAM KAMPANYALARI I, Lisans
2013-2014, REKLAMA GİRİŞ, Lisans
2013-2014, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans
2013-2014, PSİKOLOJİYE GİRİŞ, Lisans
2012-2013, REKLAMA GİRİŞ, Lisans
2012-2013, PSİKOLOJİYE GİRİŞ, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
SÜLLÜ, Z. (2019) "FİNANSAL KURULUŞLARIN SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: AKBANK,GARANTİ BBVA VE TÜRKİYE İŞ BANKASI AŞ. ÖRNEĞİ .", İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİR DERGİSİ, 4 (2) pp. 250-269 [TR Dizin] Link  
SÜLLÜ, Z. (2019) "MARKALAŞMA SÜRECİNDE PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLERİN ROLÜ VE ÖNEMİ", Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 1 (3) pp. 85-99 Link  
SÜLLÜ, Z. (2019) "KURUMSAL MARKALAŞMA VE İTİBAR YÖNETİMİ SÜRECİNDE SOSYAL MEDYANIN KULLANIMI", The Journal of Social Science, 3 (6) pp. 530-550 Link DOI  
SÜLLÜ, Z. (2018) "SÖZLÜ KÜLTÜRDEN DİJİTAL KÜLTÜRE İLETİŞİM VE İLETİŞİM ARAÇLARININ TARİHSEL KÖKENLERİ", Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 1 (1) pp. 119-135 Link  
SÜLLÜ, Z. (2017) "SİYASAL İLETİŞİM AÇISINDAN TARİHİ METİNLER OLARAK SELÇUKLU VE OSMANLI DÖNEMİ SİYASETNAMELERİ: NİZAM’ÜL MÜLK’ÜN SİYASETNAMESİ VE KOÇİ BEY RİSALESİ BAĞLAMINDA SİYASAL İLETİŞİMİN TARİHSEL KÖKENLERİ", İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ, 2 (1) pp. 47-62 Link  
SÜLLÜ, Z. (2013) "FİNANSAL HALKLA İLİŞKİLER SÜRECİNDE RİSK YÖNETİMİ VE RİSK İLETİŞİMİNİN KULLANIMI", Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, (19) pp. 154-169 [TR Dizin] Link   
SÜLLÜ, Z. (2010) "KÜRESEL EKONOMİK KRİZ BAĞLAMINDA HALKLA İLİŞKİLER VE EKONOMİ İLİŞKİSİ", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (31) pp. 195-211 [TR Dizin]   
SÜLLÜ, Z. (2010) "SİYASAL HALKLA İLİŞKİLER SÜRECİNDE HESAP VERİLEBİLİRLİK", Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 6 (3) pp. 216-228 [TR Dizin] Link   
SÜLLÜ, Z. (2023) "DİJİTALLEŞEN DÜNYADA ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER VE KAMU DİPLOMASİSİ BAĞLANTISI", Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi 10. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2023
SÜLLÜ, Z. (2021) "Siyasal Pazarlama Sürecinde Markalanmış Kişilik Olarak Siyasal Aktörler", UFUK ÜNİVERSİTESİ BİRİNCİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Ankara, Türkiye, (Ekim 2021
SÜLLÜ, Z., Tuncer, B.B. (2019) "DİJİTAL İLETİŞİM PLATFORMLARI ÜZERİNDEN GERÇEKLEŞTİLEN HALKLA İLİŞKİLERİN DEĞİŞEN YÖNLERİ DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER", 1.ULUALARARASI İLETİŞİM VE YÖNETİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 1344-1354), Malatya, Türkiye, (Eylül 2019
SÜLLÜ, Z. (2017) "YENİ MEDYADA YÜRÜTÜLEN SOSYAL HAK MÜCADELELERİNİN HESAP VEREBİLİRLİK BAĞLAMINDA KISA BİR DEĞERLENDİRMESİ", YENİ MEDYA ÇALIŞMALARI III. ULUSAL KONGRE , (pp. 452-463), Ankara, Türkiye, (Aralık 2017
SÜLLÜ, Z. (2017) "İLETİŞİM VE İLETİŞİM ARAÇLARININ TARİHSEL KÖKENLERİ", ULUSLARARASI TARİH VE KÜLTÜR KONGRESİ , (pp. 46-57), Gaziantep, Türkiye, (Ağustos 2017
SÜLLÜ, Z. (2017) "KURUMSAL MARKALAŞMA SÜRECİNDE SOSYAL MEDYANIN İTİBAR YÖNETİMİNE ETKİLERİ", 3. INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCAL RESEARCH 8ICWSR’xx2017) , Roma, İtalya, (Ağustos 2017
SÜLLÜ, Z. (2017) "TÜRKİYE’DE SİYASAL İLETİŞİMİN TARİHSEL GELİŞİMİNE DAİR KISA BİR DEĞERLENDİRME", ULUSLARARASI TARİH VE KÜLTÜR KONGRESİ , (pp. 167-182), Gaziantep, Türkiye, (Ağustos 2017
SÜLLÜ, Z. (2017) "MARKA KONUMLANDIRMASI VE MARKA İMAJI AÇISINDAN KASTAMONU’NUN MARKA KİŞİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (pp. 2417-2429), Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2017
SÜLLÜ, Z. (2016) "SAĞLIK İLETİŞİMİ SÜRECİNDE SOSYAL PAZARLAMANIN ROLÜ VE ÖNEMİ", 3. Uluslararası Sağlık İletişimi Sempozyumu , (pp. 315), Erzurum, Türkiye, (Aralık 2016
SÜLLÜ, Z., SALAR, M. (2015) "SAĞLIK KURUMLARININ İLETİŞİM SÜRECİNDE RİSK YÖNETİMİ VE RİSK İLETİŞİMİ", SAĞLIK İLETİŞİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 202-209), Eskişehir, Türkiye, (Kasım 2015
SÜLLÜ, Z. (2014) "KURUMSAL İLETİŞİM SÜRECİNDE SOSYAL MEDYANIN KULLANIMI", YENİ MEDYA YENİ YAKLAŞIMLAR KONFERANSI , (pp. 668-683), Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2014
SÜLLÜ, Z. (2014) "NİZAMÜ L MÜLK ÜN SİYASETNAME İSİMLİ ESERİ BAĞLAMINDA SELÇUKLULARDA SİYASAL İLETİŞİM VE HALKLA İLİŞKİLER", ULUSLARARASI MALAZGİRTTEN OSMANLIYA SELÇUKLU SEMPOZYUMU , (Mayıs 2014
SÜLLÜ, Z. (2013) "SİYASAL REKLAMCILIK SÜRECİNDE ETİK VE HESABI VERİLEBİLİRLİK KAVRAMLARININ NASIL OLMASI GEREKTİĞİNE DAİR BİR DEĞERLENDİRME", SİYASAL İLETİŞİM DEMOKRASİ VE YENİ SÜREÇLER , (pp. 45-58), Diyarbakır, Türkiye, (Kasım 2013
SÜLLÜ, Z. (2020) "SİYASAL İLETİŞİM SÜRECİNDE MİLLİYETÇİ SÖYLEMİN KULLANIMI", Ankara/Türkiye : SİYASAL KİTABEVİ, ISBN: 978‐605‐7877‐59‐8 
SÜLLÜ, Z. (2016) "TERÖR VE MEDYA", Ankara/Türkiye : SİYASAL KİTAPEVİ, ISBN: 978‐605‐9221‐23‐8 
SÜLLÜ, Z. (2023) "DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER ÇAĞINDA KAMU DİPLOMASİSİ", Kitap: DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM İMKAN VE SINIRLILIKLAR, İstanbul/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 87 / 102, ISBN: ISBN: 978-625-6408-77-7 
SÜLLÜ, Z. (2023) "DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER ÇAĞINDA KAMU DİPLOMASİSİ", Kitap: DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM İMKAN VE SINIRLILIKLAR, Konya/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 87 / 102, ISBN: 978-625-6408-77-7 
SÜLLÜ, Z. (2023) "YAPAY ZEKA ÇAĞINDA REKLAMCILIK", Kitap: İLETİŞİM VE KÜLTÜRÜN DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜ PRATİKLER VE SÜREÇLER, Ankara/Türkiye : Ütopya yayınevi, Bölüm Sayfaları: 179 / 200, ISBN: ISBN 978-625-98920-6-1 
SÜLLÜ, Z., SALAR, M. (2023) "MARKA GAZETECİLİĞ: KURUMSAL İLETİŞİMDE YENİLİKÇİ BİR YAKLAŞIMIN ÖNEMİ VE ETKİSİ", Kitap: YENİ ÇAĞDA DÖNÜŞEN GAZETECİLİK GAZETECİLİKTE YENİ YAKLAŞIMLAR, İstanbul/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 115 / 148, ISBN: ISBN: 978-625-6552-46-3 
SÜLLÜ, Z. (2022) "DİJİTAL İLETİŞİM ÇAĞINDA DOĞRUDAN DEMOKRASİ", Kitap: YENİ MEDYA TOPLUM VE KAMUSAL ALAN, Ankara/Türkiye : ÜTOPYA, Bölüm Sayfaları: 537 / 560, ISBN: 978-605-72-196-3-3 
SÜLLÜ, Z. (2021) "Kurumların İtibar Yönetimi Sürecinde Gerçekleştirdikleri Sosyal Sorumluluk Projelerinde Dijital İletişim Platformlarının Kullanımı", Kitap: KURUMSAL İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI, Konya/Türkiye : LİTERATÜRK ACADEMİA, Bölüm Sayfaları: 169 / 205, ISBN: 978-605-06609-7-5 
SÜLLÜ, Z. (2020) "DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER", Kitap: DİJİTAL YÖNETİM, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 271 / 296, ISBN: ---- 
SÜLLÜ, Z. (2020) "DİJİTAL İLETİŞİM ÇAĞINDA HALKLA İLİŞKİLER", Kitap: İLETİŞİMDE SEÇME KONULAR 2, Ankara/Türkiye : İKSAD PUBLISHING HOUSE, Bölüm Sayfaları: 221 / 265, ISBN: 978-625-7897-60-0 
SÜLLÜ, Z. (2020) "CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE TÜRK SİYASAL İLETİŞİM TARİHİ", Kitap: REKLAMCILIKTAN SİYASAL İLETİŞİME DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR, Ankara/Türkiye : DETAY YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 219 / 241, ISBN: 978-605-254-217-0 
SÜLLÜ, Z. (2020) "Covid‐19 Pandemi Döneminde İşletmelerin SosyalMedyada Gerçekleştirdikleri Kurumsal İletişimSüreçlerine Dair Bir İnceleme", Kitap: SOSYAL BİLİMCİ GÖZÜYLE PANDEMİ, Konya/Türkiye : LİTERATÜRK ACADEMİA, Bölüm Sayfaları: 513 / 540, ISBN: 978-605-70091-9-7 
SÜLLÜ, Z. (2020) "KURUMSAL İLETİŞİM SÜRECİNDE BÜTÜNLEŞİK BİR ARAÇ OLARAK FİNANSAL HALKLA İLİŞKİLER VE YATIRIMCI İLİŞKİLERİ", Kitap: TEORİ VE PRATİKDE HALKLA İLİŞKİLER YENİDEN, Ankara/Türkiye : DETAY YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 89 / 109, ISBN: 978-605-254-222-4 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Danışman, Kastamonu Genç Girişimciler Derneği, 2015-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2023 2
Berrin Balay Tuncer
-
2019 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33180
YÖKSİS Bilim Alanı Halkla İlişkiler 571
Anahtar Kelimeler Kurumsal İletişim, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları, İtibar Yönetimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 10 100 63 15 45 300 45 40 125 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 461 . 404 . 486 . 529 . 499 . 236 . 581 . 585 . 480 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 381 . 315 . 388 . 456 . 435 . 174 . 491 . 509 . 400 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 50 . 25 . 47 . 65 . 57 . 6 . 59 . 68 . 37 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 35 . 14 . 33 . 44 . 32 . 5 . 35 . 37 . 24 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 27 . 9 . 23 . 31 . 26 . 4 . 27 . 29 . 16 . -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) 16 . 5 . 11 . 23 . 21 . 2 . 19 . 21 . 11 . -
Toplam Yayın 1 2 11 1 3 6 2 1 4 0
Toplam Makale 0 0 1 1 3 0 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 1 0 0 0 6 1 1 3 0
Toplam Bildiri 1 1 10 0 0 0 1 0 1 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 1 2 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 5 1 1 3 0
Bildiri (Uluslararası) 1 1 8 0 0 0 1 0 1 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri