Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 1999, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Yl) (Tezli), 1994, 1998 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, 1986, 1990 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 1999, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Yl) (Tezli), 1994, 1998 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, 1986, 1990 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 61, 2010 |
İngilizce, KPDS, 65, 2000 |
Kongre Düzenleme, 2. ULUSAL ÇAĞDAŞ SİYASET FELSEFESİ SEMPOZYUMU, İSTANBUL, Türkiye İstanbul, 13-12-2018, 14-12-2018 |
Kurs, Arabuluculuk Eğitimi, KASTAMONU ADLİYESİ, Türkiye, 08-02-2016, 14-02-2016 |
Seminer, Modüler Öğretim Materyal Yazımı ve Değerlendirilmesi Semineri, VAN, Türkiye Van, 28-03-2011, 01-04-2011 |
Seminer, ÖĞRETİM PROGRAMINI GELİŞTİRME SEMİNERİ, KUŞADASI, Türkiye Aydın, 29-11-2010, 03-12-2010 |
Kurs, WEB TASARIMI KURSU, ANTALYA SERİK, Türkiye Antalya, 18-08-2008, 22-08-2008 |
Çalışma, WORKSHOP ON CURRICULUM DEVELOPMENT IN ANKARA, ANKARA, Türkiye Ankara, 06-03-2006, 10-06-2006 |
Çalışma, WORKSHOP ON CURRICULUM DEVELOPMENT IN ANKARA, ANKARA, Türkiye Ankara, 06-02-2006, 10-06-2006 |
Seminer, ÖĞRETMEN ÖZEL ALAN YETERLİLİKLERİNİN BELİRLENMESİ, ANKARA, Türkiye Ankara, 07-04-2003, 11-04-2003 |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler İtibar Yönetimi |
2013-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
2012-2013, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Türkiye |
2018-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2015-2018, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2013-2018, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, DİJİTAL DÜNYADA HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK, Lisans |
2019-2020, REKLAMCILIĞI KURAMSAL TEMELLERİ, Lisans |
2019-2020, HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, İLETİŞİM VE PROPAGANDA, Lisans |
2019-2020, MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ, Lisans |
2019-2020, REKLAM TARİHİ, Lisans |
2019-2020, REKLAMA GİRİŞ, Lisans |
2019-2020, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans |
2019-2020, REKLAM KAMPANYALARI II, Lisans |
2019-2020, REKLAM KAMPANYALARI I, Lisans |
2018-2019, DİJİTAL DÜNYADA HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK, Yüksek Lisans |
2018-2019, REKLAMCILIĞIN KURAMSAL TEMELLERİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, REKLAMA GİRİŞ, Lisans |
2018-2019, REKLAM TARİHİ, Lisans |
2018-2019, HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI, Lisans |
2018-2019, MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ, Lisans |
2018-2019, İLETİŞİM VE PROPAGANDA, Lisans |
2018-2019, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans |
2018-2019, REKLAM KAMPANYALARI II, Lisans |
2018-2019, REKLAM KAMPANYALARI I, Lisans |
2017-2018, REKLAM KAMPANYALARI II, Lisans |
2017-2018, HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans |
2017-2018, İLETİŞİM VE PROPAGANDA, Lisans |
2017-2018, MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ, Lisans |
2017-2018, REKLAM KAMPANYALARI I, Lisans |
2016-2017, SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARI, Lisans |
2016-2017, REKLAM KAMPANYALARI II, Lisans |
2016-2017, MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ, Lisans |
2016-2017, REKLAM KAMPANYALARI I, Lisans |
2016-2017, İLETİŞİM VE PROPAGANDA, Lisans |
2016-2017, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans |
2016-2017, HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, İLETİŞİM VE PROPAGANDA, Lisans |
2015-2016, HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, İMAJ YÖNETİMİ, Lisans |
2015-2016, REKLAM KAMPANYALARI II, Lisans |
2015-2016, REKLAM KAMPANYALARI I, Lisans |
2015-2016, MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ, Lisans |
2015-2016, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans |
2014-2015, MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ, Lisans |
2014-2015, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans |
2014-2015, PSİKOLOJİYE GİRİŞİ, Lisans |
2014-2015, HALKLA İLİŞKİLER, Lisans |
2013-2014, REKLAM KAMPANYALARI II, Lisans |
2013-2014, REKLAM KAMPANYALARI I, Lisans |
2013-2014, REKLAMA GİRİŞ, Lisans |
2013-2014, SOSYAL PSİKOLOJİ, Lisans |
2013-2014, PSİKOLOJİYE GİRİŞ, Lisans |
2012-2013, REKLAMA GİRİŞ, Lisans |
2012-2013, PSİKOLOJİYE GİRİŞ, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
SÜLLÜ, Z. (2023) "DİJİTALLEŞEN DÜNYADA ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER VE KAMU DİPLOMASİSİ BAĞLANTISI", Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi 10. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2023) |
SÜLLÜ, Z. (2021) "Siyasal Pazarlama Sürecinde Markalanmış Kişilik Olarak Siyasal Aktörler", UFUK ÜNİVERSİTESİ BİRİNCİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Ankara, Türkiye, (Ekim 2021) |
SÜLLÜ, Z., Tuncer, B.B. (2019) "DİJİTAL İLETİŞİM PLATFORMLARI ÜZERİNDEN GERÇEKLEŞTİLEN HALKLA İLİŞKİLERİN DEĞİŞEN YÖNLERİ DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER", 1.ULUALARARASI İLETİŞİM VE YÖNETİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (pp. 1344-1354), Malatya, Türkiye, (Eylül 2019) |
SÜLLÜ, Z. (2017) "YENİ MEDYADA YÜRÜTÜLEN SOSYAL HAK MÜCADELELERİNİN HESAP VEREBİLİRLİK BAĞLAMINDA KISA BİR DEĞERLENDİRMESİ", YENİ MEDYA ÇALIŞMALARI III. ULUSAL KONGRE , (pp. 452-463), Ankara, Türkiye, (Aralık 2017) |
SÜLLÜ, Z. (2017) "İLETİŞİM VE İLETİŞİM ARAÇLARININ TARİHSEL KÖKENLERİ", ULUSLARARASI TARİH VE KÜLTÜR KONGRESİ , (pp. 46-57), Gaziantep, Türkiye, (Ağustos 2017) |
SÜLLÜ, Z. (2017) "KURUMSAL MARKALAŞMA SÜRECİNDE SOSYAL MEDYANIN İTİBAR YÖNETİMİNE ETKİLERİ", 3. INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCAL RESEARCH 8ICWSR’xx2017) , Roma, İtalya, (Ağustos 2017) |
SÜLLÜ, Z. (2017) "TÜRKİYE’DE SİYASAL İLETİŞİMİN TARİHSEL GELİŞİMİNE DAİR KISA BİR DEĞERLENDİRME", ULUSLARARASI TARİH VE KÜLTÜR KONGRESİ , (pp. 167-182), Gaziantep, Türkiye, (Ağustos 2017) |
SÜLLÜ, Z. (2017) "MARKA KONUMLANDIRMASI VE MARKA İMAJI AÇISINDAN KASTAMONU’NUN MARKA KİŞİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (pp. 2417-2429), Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2017) |
SÜLLÜ, Z. (2016) "SAĞLIK İLETİŞİMİ SÜRECİNDE SOSYAL PAZARLAMANIN ROLÜ VE ÖNEMİ", 3. Uluslararası Sağlık İletişimi Sempozyumu , (pp. 315), Erzurum, Türkiye, (Aralık 2016) |
SÜLLÜ, Z., SALAR, M. (2015) "SAĞLIK KURUMLARININ İLETİŞİM SÜRECİNDE RİSK YÖNETİMİ VE RİSK İLETİŞİMİ", SAĞLIK İLETİŞİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 202-209), Eskişehir, Türkiye, (Kasım 2015) |
SÜLLÜ, Z. (2014) "KURUMSAL İLETİŞİM SÜRECİNDE SOSYAL MEDYANIN KULLANIMI", YENİ MEDYA YENİ YAKLAŞIMLAR KONFERANSI , (pp. 668-683), Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2014) |
SÜLLÜ, Z. (2014) "NİZAMÜ L MÜLK ÜN SİYASETNAME İSİMLİ ESERİ BAĞLAMINDA SELÇUKLULARDA SİYASAL İLETİŞİM VE HALKLA İLİŞKİLER", ULUSLARARASI MALAZGİRTTEN OSMANLIYA SELÇUKLU SEMPOZYUMU , (Mayıs 2014) |
SÜLLÜ, Z. (2013) "SİYASAL REKLAMCILIK SÜRECİNDE ETİK VE HESABI VERİLEBİLİRLİK KAVRAMLARININ NASIL OLMASI GEREKTİĞİNE DAİR BİR DEĞERLENDİRME", SİYASAL İLETİŞİM DEMOKRASİ VE YENİ SÜREÇLER , (pp. 45-58), Diyarbakır, Türkiye, (Kasım 2013) |
SÜLLÜ, Z. (2020) "SİYASAL İLETİŞİM SÜRECİNDE MİLLİYETÇİ SÖYLEMİN KULLANIMI", Ankara/Türkiye : SİYASAL KİTABEVİ, ISBN: 978‐605‐7877‐59‐8 |
SÜLLÜ, Z. (2016) "TERÖR VE MEDYA", Ankara/Türkiye : SİYASAL KİTAPEVİ, ISBN: 978‐605‐9221‐23‐8 |
SÜLLÜ, Z. (2023) "DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER ÇAĞINDA KAMU DİPLOMASİSİ", Kitap: DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM İMKAN VE SINIRLILIKLAR, İstanbul/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 87 / 102, ISBN: ISBN: 978-625-6408-77-7 |
SÜLLÜ, Z. (2023) "DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER ÇAĞINDA KAMU DİPLOMASİSİ", Kitap: DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM İMKAN VE SINIRLILIKLAR, Konya/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 87 / 102, ISBN: 978-625-6408-77-7 |
SÜLLÜ, Z. (2023) "YAPAY ZEKA ÇAĞINDA REKLAMCILIK", Kitap: İLETİŞİM VE KÜLTÜRÜN DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜ PRATİKLER VE SÜREÇLER, Ankara/Türkiye : Ütopya yayınevi, Bölüm Sayfaları: 179 / 200, ISBN: ISBN 978-625-98920-6-1 |
SÜLLÜ, Z., SALAR, M. (2023) "MARKA GAZETECİLİĞ: KURUMSAL İLETİŞİMDE YENİLİKÇİ BİR YAKLAŞIMIN ÖNEMİ VE ETKİSİ", Kitap: YENİ ÇAĞDA DÖNÜŞEN GAZETECİLİK GAZETECİLİKTE YENİ YAKLAŞIMLAR, İstanbul/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 115 / 148, ISBN: ISBN: 978-625-6552-46-3 |
SÜLLÜ, Z. (2022) "DİJİTAL İLETİŞİM ÇAĞINDA DOĞRUDAN DEMOKRASİ", Kitap: YENİ MEDYA TOPLUM VE KAMUSAL ALAN, Ankara/Türkiye : ÜTOPYA, Bölüm Sayfaları: 537 / 560, ISBN: 978-605-72-196-3-3 |
SÜLLÜ, Z. (2021) "Kurumların İtibar Yönetimi Sürecinde Gerçekleştirdikleri Sosyal Sorumluluk Projelerinde Dijital İletişim Platformlarının Kullanımı", Kitap: KURUMSAL İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI, Konya/Türkiye : LİTERATÜRK ACADEMİA, Bölüm Sayfaları: 169 / 205, ISBN: 978-605-06609-7-5 |
SÜLLÜ, Z. (2020) "DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER", Kitap: DİJİTAL YÖNETİM, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 271 / 296, ISBN: ---- |
SÜLLÜ, Z. (2020) "DİJİTAL İLETİŞİM ÇAĞINDA HALKLA İLİŞKİLER", Kitap: İLETİŞİMDE SEÇME KONULAR 2, Ankara/Türkiye : İKSAD PUBLISHING HOUSE, Bölüm Sayfaları: 221 / 265, ISBN: 978-625-7897-60-0 |
SÜLLÜ, Z. (2020) "CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE TÜRK SİYASAL İLETİŞİM TARİHİ", Kitap: REKLAMCILIKTAN SİYASAL İLETİŞİME DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR, Ankara/Türkiye : DETAY YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 219 / 241, ISBN: 978-605-254-217-0 |
SÜLLÜ, Z. (2020) "Covid‐19 Pandemi Döneminde İşletmelerin SosyalMedyada Gerçekleştirdikleri Kurumsal İletişimSüreçlerine Dair Bir İnceleme", Kitap: SOSYAL BİLİMCİ GÖZÜYLE PANDEMİ, Konya/Türkiye : LİTERATÜRK ACADEMİA, Bölüm Sayfaları: 513 / 540, ISBN: 978-605-70091-9-7 |
SÜLLÜ, Z. (2020) "KURUMSAL İLETİŞİM SÜRECİNDE BÜTÜNLEŞİK BİR ARAÇ OLARAK FİNANSAL HALKLA İLİŞKİLER VE YATIRIMCI İLİŞKİLERİ", Kitap: TEORİ VE PRATİKDE HALKLA İLİŞKİLER YENİDEN, Ankara/Türkiye : DETAY YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 89 / 109, ISBN: 978-605-254-222-4 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Danışman, Kastamonu Genç Girişimciler Derneği, 2015- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | KURUMSAL MARKALAŞMA VE İTİBAR YÖNETİMİ SÜRECİNDE SOSYAL MEDYANIN KULLANIMI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
2 | KÜRESEL EKONOMİK KRİZ BAĞLAMINDA HALKLA İLİŞKİLER VE EKONOMİ İLİŞKİSİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
3 | SİYASAL HALKLA İLİŞKİLER SÜRECİNDE HESAP VERİLEBİLİRLİK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
4 | MARKALAŞMA SÜRECİNDE PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLERİN ROLÜ VE ÖNEMİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
5 | SÖZLÜ KÜLTÜRDEN DİJİTAL KÜLTÜRE İLETİŞİM VE İLETİŞİM ARAÇLARININ TARİHSEL KÖKENLERİ | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2023 | 2 |
Berrin Balay Tuncer
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33180 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Halkla İlişkiler | 571 |
Anahtar Kelimeler | Kurumsal İletişim, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları, İtibar Yönetimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 10 | 100 | 63 | 15 | 45 | 300 | 45 | 40 | 125 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 461 . | 404 . | 486 . | 529 . | 499 . | 236 . | 581 . | 585 . | 480 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 381 . | 315 . | 388 . | 456 . | 435 . | 174 . | 491 . | 509 . | 400 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 50 . | 25 . | 47 . | 65 . | 57 . | 6 . | 59 . | 68 . | 37 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 35 . | 14 . | 33 . | 44 . | 32 . | 5 . | 35 . | 37 . | 24 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 27 . | 9 . | 23 . | 31 . | 26 . | 4 . | 27 . | 29 . | 16 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 16 . | 5 . | 11 . | 23 . | 21 . | 2 . | 19 . | 21 . | 11 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 2 | 11 | 1 | 3 | 6 | 2 | 1 | 4 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 6 | 1 | 1 | 3 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 1 | 10 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 1 | 1 | 3 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 1 | 8 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |