Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Tezler
>
Ahmet KAÇAR
> Tez Detayı
Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının denklem kavramının öğretiminde etkisi
Tez Türü
Yüksek Lisans
Ülke
Türkiye
Kurum/Üniversite
Kastamonu Üniversitesi
Enstitü
Fen Bilimleri Enstitüsü
Anabilimdalı
İlköğretim Ana Bilim Dalı
Tez Onay Yılı
2011
Öğrenci Adı ve Soyadı
Adem Ayvacı
Tez Danışmanı
Ahmet KAÇAR