Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Tezler
>
Ahmet KAÇAR
> Tez Detayı
Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının ilköğretim 7. sınıflarda çevre ve alan kavramı öğretiminde öğrenci başarısına etkisi
Tez Türü
Yüksek Lisans
Ülke
Türkiye
Kurum/Üniversite
Kastamonu Üniversitesi
Enstitü
Fen Bilimleri Enstitüsü
Anabilimdalı
İlköğretim Ana Bilim Dalı
Tez Onay Yılı
2011
Öğrenci Adı ve Soyadı
Gülnur Özdil
Tez Danışmanı
Ahmet KAÇAR